JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220307/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220307/0007803603-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Przeprowadzenie specjalistycznych usług dla młodzieży OHP </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">KUJAWSKO-POMORSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY W TORUNIU</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 001036589</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Poznańska 11 lokal 13</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Toruń</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">87-100</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">kujawsko-pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL613 - Bydgosko-toruński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">+48 56 654 70 68</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">+48 56 652 96 19</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">kujawsko-pomorska@ohp.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://kujawsko-pomorska-bip.ohp.pl/khp/zamowienia-publiczne</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Przeprowadzenie specjalistycznych usług dla młodzieży OHP </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-202bcce3-9acc-11ec-baa2-b6d934483bfb</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00078036</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">03</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-03-07</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00045471/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.2 Przeprowadzenie specjalistycznych usług dla młodzieży OHP</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> http://kujawsko-pomorska-bip.ohp.pl/khp/zamowienia-publiczne <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1)	Z zastrzeżeniem art. 61 ust 2 ustawy, komunikacja między zamawiającym, a wykonawcami, w tym oferty oraz wszelkie oświadczenia, wnioski ( w tym o wyjaśnienie treści SWZ), zawiadomienia i informacje przekazywane są wyłącznie poprzez ich złożenie na elektronicznej platformie miniPortal pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/(zwana dalej ,,Platformą’’), ePUAP dostępnego pod adresem:https://epuap.gov.pli pod nazwą postępowania wskazaną w tytule SWZ.<br/>2)	Korespondencja przekazywana zamawiającemu w inny sposób (np. listownie, e-mailem) nie będzie brana pod uwagę.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1)	Ofertę i wszystkie wymagane dokumenty o których mowa w niniejszym postępowaniu zgodnie z art. 61 ust 1 ustawy, składa się , pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (tj. przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>2)	Sposób sporządzania podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r, w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenia zamówienia publicznego lub konkursu oraz w rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r., w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.<br/>3)	Dokumenty wymagane przez zamawiającego opisane w SWZ lub ogłoszeniu o zamówieniu, winny być załączone w formie plików w formacie odpowiednio: .xml, .pdf, .doc, .docx, .xls lub .xlsx.<br/>4)	W celu złożenia oferty wykonawca zobowiązany jest zapoznać się z Regulaminem i instrukcją postępowania dla wykonawców platformy miniPortalpod adresem https://moj.gov.pl/nforms/e-zamowienia/zalaczniki/Instrukcja_dla_Zamawiajacych_i_Wykonawcow.pdf i postępować zgodnie z instrukcją zawartą w nim.<br/>5)	Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto na portalu ePUAP, które umożliwia dostęp do następujących formularzy: ,,Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku’’ oraz formularz do komunikacji’’.<br/>6)	Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy, o których mowa w pkt 5 wynosi 150 MB.<br/>7)	Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń, lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.<br/>8)	Dane postępowanie można wyszukać na liście wszystkich postępowań na platformie miniPortal, klikając opcję ,,Dla Wykonawców’’ lub ze strony głównej z zakładki ,,Postępowania’’<br/>9)	W celu prawidłowego złożenia oferty czy wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wykonawcy powinni posługiwać się 32 znakami identyfikatora z platformy miniPortal.<br/>Uwaga: w przypadku gdy wykonawca składając ofertę przez miniPortal, wprowadzi w formularz ID z platformy e-Zamówienia, oferta taka nie będzie widoczna na liście złożonych ofert i nie będzie możliwe na jej odszyfrowanie.<br/>10)	Wykonawca może wycofać złożoną przez siebie ofertę przed upływem terminu składania ofert (ewentualna zmiana oferty odbywa się poprzez jej wycofanie oraz złożenie nowej oferty – z uwagi na zaszyfrowanie plików oferty brak jest możliwości edycji złożonej oferty).<br/>11)	Wykonawca nie może wycofać oferty po upływie terminu składania ofert.<br/>12)	Zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia będą udostępniane na stronie internetowej KPWK OHP pod adresem: http://kujawsko-pomorska-bip.ohp.pl/khp/zamowienia-publiczne<br/>13)	Zasady określone w niniejszym rozdziale nie dotyczą dokumentów składanych przez wykonawców przed podpisaniem umowy oraz zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli są wymagane.<br/>14)	Zamawiający nie przewiduje możliwości ograniczenia liczby wykonawców, których zaprosi do negocjacji, stosując kryteria oceny ofert.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">5.	Zgodnie z art. 13 ust 1 i 2 RODO, zamawiający informuje, że:<br/>1)	administratorem danych osobowych jest Kujawsko-Pomorska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy, ul. Poznańska 11/13, 87-100 Toruń; <br/>2)	kontakt do inspektora ochrony danych: iodo.kupo@ohp.pl lub pisemny na adres: <br/>87-100 Toruń, ul. Poznańska 11/13<br/>3)	dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia; <br/>4)	odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o obowiązujące przepisy, <br/>5)	dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 5 lat, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>6)	obowiązek podania danych osobowych bezpośrednio dotyczących Wykonawcy jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP;<br/>7)	w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;<br/>8)	Wykonawca posiada :<br/>	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy;<br/>	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych;<br/>	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;<br/>	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Wykonawcy narusza przepisy RODO;<br/>9)	Wykonawcy nie przysługuje:<br/>	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.”</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">KPWK.ADM. 271.02.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 39041,76 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">8</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przeprowadzenie terapii uzależnień indywidualnej i grupowej dla stacjonarnej młodzieży OHP w wieku powyżej 14 roku życia w Ośrodku Szkolenia i Wychowania w Grudziądzu – 69 godzin na cały okres <br/>obowiązywania umowy.<br/>1.1	Zakres pomocy w ramach świadczonej usługi to uwolnienie od nałogów i uzależnień (od środków odurzających, psychoaktywnych i innych uzależnień cywilizacyjnych) oraz przeciwdziałanie na etapie stwierdzonego ryzyka wystąpienia uzależnień, a także pomoc w obliczu zjawiska bycia współuzależnionym.<br/>1.2	Usługa składa się z następujących zadań:<br/>a) Zapoznanie się Wykonawcy z opinią imienną z postępowania diagnostycznego zawierającą wnioski z badania i kierunki działań terapeutycznych,<br/> b) Opracowanie kontraktu terapeutycznego – wyznaczenie celów oraz czasu na ich zrealizowanie, <br/>Opracowanie i uzgodnienie z osobą koordynującą wychowanie w WK (w konsultacji z kierownikiem jednostki) harmonogramu realizowanej terapii indywidualnej lub/i grupowej,<br/>c) Prowadzenie terapii uzależnień – indywidualnej lub/i grupowej dla uczestników Ośrodka Szkolenia i Wychowania w Grudziądzu wyodrębnionych po przeprowadzeniu diagnozy wstępnej i pogłębionej,<br/>d) Na zakończenie określenie na piśmie indywidualnie w stosunku do każdego uczestnika poddanego terapii dalszych oddziaływań wychowawczych lub/i terapeutycznych <br/>e) Sporządzenie ogólnego raportu końcowego oraz sformułowanie wniosków dotyczących świadczonej usługi. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 9660 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej</p> <p class="mb-0">85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-12-20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">3.	Oprócz przypadków, o których mowa w art. 455 Pzp Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzania zmiany umowy, bez przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawierania umowy w szczególności wystąpienia którejkolwiek z następujących okoliczności i na odpowiednio wskazanych warunkach: <br/>a)	Zmiana terminu realizacji umowy spowodowana koniecznością realizacji dodatkowych usług, nieobjętych zamówieniem podstawowym, przy czym przedłużenie terminu nastąpi o liczbę dni niezbędną Wykonawcy do zrealizowania dodatkowych usług,<br/>b)	Zmiana wysokości wynagrodzenia spowodowana koniecznością zwiększenia zakresu świadczenia usługi w przypadku uzasadnionej konieczności zwiększenia liczby godzin przeprowadzonego wsparcia psychologicznego,<br/>c)	Zmiana wysokości wynagrodzenia spowodowana koniecznością wydłużenia terminu świadczenia usługi, w celu zapewnienia jej ciągłości.<br/>d)	Zmiana wysokości wynagrodzenia spowodowana koniecznością realizacji dodatkowych usług, nieobjętych zamówieniem podstawowym, których obowiązek realizacji wynikać będzie z dokumentów lub decyzji właściwych organów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Oferty oceniane będą metodą punktową w skali 100 punktowej.<br/>1% = 1 punkt<br/><br/>1)	Wybór oferty najkorzystniejszej zostanie dokonany według następujących kryteriów oceny ofert:<br/><br/>Kryterium Cena 60 %, 1%= 1 pkt<br/>Kryterium Doświadczenie 40 %, 1%= 1 pkt<br/>Razem oferta może uzyskać 100 pkt<br/>a)	Cena <br/>Sposób przyznawania punktów w kryterium ,,Cena’’<br/><br/>cena= cena najniższej oferty dzielona przez cenę badaną razy 100 pkt razy znaczenie kryterium<br/> <br/>b)	Doświadczenie wynikające ze zrealizowanych zleceń podobnych do przedmiotu zamówienia – 40 %, 1% = 1 pkt.<br/>•	Sposób oceny ofert w zakresie kryterium „Doświadczenie’’ wynikające ze zrealizowanych zleceń podobnych do przedmiotu zamówienia”. Sposób przyznawania punktacji:<br/>- co najmniej 2 lata doświadczenia lub 120 godzin przepracowanych z młodzieżą - 0 punktów,<br/>- doświadczenie od 2 do 3 lata lub od 121 godzin do 180 godzin przepracowanych z młodzieżą - 10 punktów,<br/>- doświadczenie od 3 do 4 lat lub od 181 godzin do 240 godzin przepracowanych z młodzieżą - 20 punktów,<br/>- doświadczenie od 4 do 5 lat lub od 241 godzin do 300 godzin przepracowanych z młodzieżą - 30 punktów,<br/>- doświadczenie powyżej 5 lat lub od 301 godzin i więcej przepracowanych z młodzieżą – 40 punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przeprowadzenie terapii uzależnień indywidualnej i grupowej dla stacjonarnej młodzieży OHP w wieku powyżej 14 roku życia w Ośrodku Szkolenia i Wychowania w Toruniu– 29 godzin na cały okres realizacji umowy<br/>2.1	usługi to uwolnienie od nałogów i uzależnień (od środków odurzających, psychoaktywnych i innych uzależnień cywilizacyjnych) oraz przeciwdziałanie na etapie stwierdzonego ryzyka wystąpienia uzależnień, a także pomoc w obliczu zjawiska bycia współuzależnionym.<br/>2.2	Usługa składa się z następujących zadań:<br/>a) Zapoznanie się Wykonawcy z opinią imienną z postępowania diagnostycznego zawierającą wnioski z badania i kierunki działań terapeutycznych,<br/>b) Opracowanie kontraktu terapeutycznego – wyznaczenie celów oraz czasu na ich zrealizowanie, <br/>c) Opracowanie i uzgodnienie z osobą koordynującą wychowanie w WK (w konsultacji z kierownikiem jednostki) harmonogramu realizowanej terapii indywidualnej lub/i grupowej,<br/>d) Prowadzenie terapii uzależnień – indywidualnej lub/i grupowej dla uczestników Ośrodka Szkolenia i Wychowania w Grudziądzu wyodrębnionych po przeprowadzeniu diagnozy wstępnej i pogłębionej,<br/>e) Na zakończenie określenie na piśmie indywidualnie w stosunku do każdego uczestnika poddanego terapii dalszych oddziaływań wychowawczych lub/i terapeutycznych <br/>f) Sporządzenie ogólnego raportu końcowego oraz sformułowanie wniosków dotyczących świadczonej usługi. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 3770 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej</p> <p class="mb-0">85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-12-20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">3.	Oprócz przypadków, o których mowa w art. 455 Pzp Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzania zmiany umowy, bez przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawierania umowy w szczególności wystąpienia którejkolwiek z następujących okoliczności i na odpowiednio wskazanych warunkach: <br/>a)	Zmiana terminu realizacji umowy spowodowana koniecznością realizacji dodatkowych usług, nieobjętych zamówieniem podstawowym, przy czym przedłużenie terminu nastąpi o liczbę dni niezbędną Wykonawcy do zrealizowania dodatkowych usług,<br/>b)	Zmiana wysokości wynagrodzenia spowodowana koniecznością zwiększenia zakresu świadczenia usługi w przypadku uzasadnionej konieczności zwiększenia liczby godzin przeprowadzonego wsparcia psychologicznego,<br/>c)	Zmiana wysokości wynagrodzenia spowodowana koniecznością wydłużenia terminu świadczenia usługi, w celu zapewnienia jej ciągłości.<br/>d)	Zmiana wysokości wynagrodzenia spowodowana koniecznością realizacji dodatkowych usług, nieobjętych zamówieniem podstawowym, których obowiązek realizacji wynikać będzie z dokumentów lub decyzji właściwych organów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Oferty oceniane będą metodą punktową w skali 100 punktowej.<br/>1% = 1 punkt<br/><br/>1)	Wybór oferty najkorzystniejszej zostanie dokonany według następujących kryteriów oceny ofert:<br/><br/>Kryterium Cena 60 %, 1%= 1 pkt<br/>Kryterium Doświadczenie 40 %, 1%= 1 pkt<br/>Razem oferta może uzyskać 100 pkt<br/>a)	Cena<br/>Sposób przyznawania punktów w kryterium ,,Cena’’<br/><br/>cena= cena najniższej oferty dzielona przez cenę badaną razy 100 pkt razy znaczenie kryterium<br/> <br/>b)	Doświadczenie wynikające ze zrealizowanych zleceń podobnych do przedmiotu zamówienia – 40 %, 1% = 1 pkt.<br/>•	Sposób oceny ofert w zakresie kryterium „Doświadczenie’’ wynikające ze zrealizowanych zleceń podobnych do przedmiotu zamówienia”. Sposób przyznawania punktacji:<br/>- co najmniej 2 lata doświadczenia lub 120 godzin przepracowanych z młodzieżą - 0 punktów,<br/>- doświadczenie od 2 do 3 lata lub od 121 godzin do 180 godzin przepracowanych z młodzieżą - 10 punktów,<br/>- doświadczenie od 3 do 4 lat lub od 181 godzin do 240 godzin przepracowanych z młodzieżą - 20 punktów,<br/>- doświadczenie od 4 do 5 lat lub od 241 godzin do 300 godzin przepracowanych z młodzieżą - 30 punktów,<br/>- doświadczenie powyżej 5 lat lub od 301 godzin i więcej przepracowanych z młodzieżą – 40 punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	O udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który spełnia określony warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej.<br/>2.	Zamawiający uzna, że wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne lub zawodowe dotyczące kadry, zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli wykonawca wykaże, że dla:<br/>3)	Części 3 - Przeprowadzenie psychoterapii indywidualnej i grupowej dla stacjonarnej młodzieży OHP w wieku powyżej 14 roku życia, w Ośrodku Szkolenia i Wychowania w Toruniu będzie posiadał w zakresie:<br/>i.	Wykształcenia-stosowne wykształcenie magisterskie oraz ukończony 4-letni kurs psychoterapii organizowany przez Polskie Towarzystwo Psychologiczne, Polskie Towarzystwo Psychiatryczne, Polskie Towarzystwo Psychoterapii Poznawczo-Behawioralnej,<br/>ii.	Doświadczenia: doświadczenie w wymiarze 120 godzin w pracy z młodzieżą oraz potwierdzenie odbywania superwizji; </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 3770 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej</p> <p class="mb-0">85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-12-20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">3.	Oprócz przypadków, o których mowa w art. 455 Pzp Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzania zmiany umowy, bez przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawierania umowy w szczególności wystąpienia którejkolwiek z następujących okoliczności i na odpowiednio wskazanych warunkach: <br/>a)	Zmiana terminu realizacji umowy spowodowana koniecznością realizacji dodatkowych usług, nieobjętych zamówieniem podstawowym, przy czym przedłużenie terminu nastąpi o liczbę dni niezbędną Wykonawcy do zrealizowania dodatkowych usług,<br/>b)	Zmiana wysokości wynagrodzenia spowodowana koniecznością zwiększenia zakresu świadczenia usługi w przypadku uzasadnionej konieczności zwiększenia liczby godzin przeprowadzonego wsparcia psychologicznego,<br/>c)	Zmiana wysokości wynagrodzenia spowodowana koniecznością wydłużenia terminu świadczenia usługi, w celu zapewnienia jej ciągłości.<br/>d)	Zmiana wysokości wynagrodzenia spowodowana koniecznością realizacji dodatkowych usług, nieobjętych zamówieniem podstawowym, których obowiązek realizacji wynikać będzie z dokumentów lub decyzji właściwych organów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Oferty oceniane będą metodą punktową w skali 100 punktowej.<br/>1% = 1 punkt<br/><br/>1)	Wybór oferty najkorzystniejszej zostanie dokonany według następujących kryteriów oceny ofert:<br/><br/>Kryterium Cena 60 %, 1%= 1 pkt<br/>Kryterium Doświadczenie 40 %, 1%= 1 pkt<br/>Razem oferta może uzyskać 100 pkt<br/>a)	Cena<br/>Sposób przyznawania punktów w kryterium ,,Cena’’<br/><br/>cena= cena najniższej oferty dzielona przez cenę badaną razy 100 pkt razy znaczenie kryterium<br/> <br/>b)	Doświadczenie wynikające ze zrealizowanych zleceń podobnych do przedmiotu zamówienia – 40 %, 1% = 1 pkt.<br/>•	Sposób oceny ofert w zakresie kryterium „Doświadczenie’’ wynikające ze zrealizowanych zleceń podobnych do przedmiotu zamówienia”. Sposób przyznawania punktacji:<br/>- co najmniej 120 godzin przepracowanych z młodzieżą - 0 punktów,<br/>- doświadczenie od 121 godzin do 180 godzin przepracowanych z młodzieżą - 10 punktów,<br/>- doświadczenie od 181 godzin do 240 godzin przepracowanych z młodzieżą - 20 punktów,<br/>- doświadczenie od 241 godzin do 300 godzin przepracowanych z młodzieżą - 30 punktów,<br/>- doświadczenie od 301 godzin i wiece przepracowanych z młodzieżą – 40 punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Realizacja usług interwencyjnych dla młodzieży OHP w wieku powyżej 14 roku życia w Grudziądzu w zakresie psychiatrii młodzieży- 16 porad na cały okres realizacji umowy<br/>4.1	Zakres pomocy w ramach świadczonej usługi to wdrożenie leczenia psychiatrycznego, na podstawie wyniku diagnozy, który wskazuje wystąpienie lub ryzyko zaburzeń psychicznych w aspekcie klinicznym. Stwarza to szanse uczestnikowi OHP na prawidłowe funkcjonowanie i kontynuowanie nauki. <br/>4.2	Usługa składa się z następujących zadań:<br/>a) Przyjmowanie od Kierownika jednostki OHP pisemnych zgłoszeń uczestników znajdujących się w sytuacjach nadzwyczajnych i reagowanie na nie w celu udzielenia pomocy,<br/>b) Wyznaczenie przez Wykonawcę najbliższego terminu porady psychiatrycznej,<br/>c) Prowadzenie niezbędnej dokumentacji – wykazu godzinnego zrealizowanych porad psychiatrycznych. <br/>d) Sporządzenie ogólnego raportu końcowego oraz sformułowanie wniosków dotyczących świadczonej usługi. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 4000 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej</p> <p class="mb-0">85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-12-20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">3.	Oprócz przypadków, o których mowa w art. 455 Pzp Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzania zmiany umowy, bez przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawierania umowy w szczególności wystąpienia którejkolwiek z następujących okoliczności i na odpowiednio wskazanych warunkach: <br/>a)	Zmiana terminu realizacji umowy spowodowana koniecznością realizacji dodatkowych usług, nieobjętych zamówieniem podstawowym, przy czym przedłużenie terminu nastąpi o liczbę dni niezbędną Wykonawcy do zrealizowania dodatkowych usług,<br/>b)	Zmiana wysokości wynagrodzenia spowodowana koniecznością zwiększenia zakresu świadczenia usługi w przypadku uzasadnionej konieczności zwiększenia liczby godzin przeprowadzonego wsparcia psychologicznego,<br/>c)	Zmiana wysokości wynagrodzenia spowodowana koniecznością wydłużenia terminu świadczenia usługi, w celu zapewnienia jej ciągłości.<br/>d)	Zmiana wysokości wynagrodzenia spowodowana koniecznością realizacji dodatkowych usług, nieobjętych zamówieniem podstawowym, których obowiązek realizacji wynikać będzie z dokumentów lub decyzji właściwych organów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Oferty oceniane będą metodą punktową w skali 100 punktowej.<br/>1% = 1 punkt<br/><br/>1)	Wybór oferty najkorzystniejszej zostanie dokonany według następujących kryteriów oceny ofert:<br/><br/>Kryterium Cena 60 %, 1%= 1 pkt<br/>Kryterium Doświadczenie 40 %, 1%= 1 pkt<br/>Razem oferta może uzyskać 100 pkt<br/><br/>a)	Cena <br/>Sposób przyznawania punktów w kryterium ,,Cena’’<br/><br/>cena= cena najniższej oferty dzielona przez cenę badaną razy 100 pkt razy znaczenie kryterium<br/> <br/>b)	Doświadczenie zawodowe w zakresie świadczenia porad psychiatrycznych dla młodzieży powyżej 14 roku życia – 40 %, 1% = 1 pkt.<br/>•	Sposób oceny ofert w zakresie kryterium „Doświadczenie zawodowe w zakresie świadczenia porad psychiatrycznych dla młodzieży powyżej 14 roku życia’’.<br/>• Sposób przyznawania punktacji:<br/>- doświadczenie do 2 lat - 0 punktów,<br/>- doświadczenie od 2 do 4 lat - 10 punktów,<br/>- doświadczenie od 4 do 6 lat - 20 punktów,<br/>- doświadczenie od 6 do 8 lat - 30 punktów,<br/>- doświadczenie powyżej 8 lat – 40 punktów,</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Realizacja usług interwencyjnych dla młodzieży OHP w wieku powyżej 14 roku życia w Toruniu w zakresie psychiatrii młodzieży – 14 porad na cały okres realizacji umowy.<br/>5.1	Zakres pomocy w ramach świadczonej usługi to wdrożenie leczenia psychiatrycznego, na podstawie wyniku diagnozy, który wskazuje wystąpienie lub ryzyko zaburzeń psychicznych w aspekcie klinicznym. Stwarza to szanse uczestnikowi OHP na prawidłowe funkcjonowanie i kontynuowanie nauki. <br/>5.2	Usługa składa się z następujących zadań:<br/>a) Przyjmowanie od Kierownika jednostki OHP pisemnych zgłoszeń uczestników znajdujących się w sytuacjach nadzwyczajnych i reagowanie na nie w celu udzielenia pomocy,<br/>b) Wyznaczenie przez Wykonawcę najbliższego terminu porady psychiatrycznej,<br/>c) Prowadzenie niezbędnej dokumentacji – wykazu godzinnego zrealizowanych porad psychiatrycznych. <br/>d) Sporządzenie ogólnego raportu końcowego oraz sformułowanie wniosków dotyczących świadczonej usługi. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 4013,24 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej</p> <p class="mb-0">85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-12-20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">3.	Oprócz przypadków, o których mowa w art. 455 Pzp Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzania zmiany umowy, bez przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawierania umowy w szczególności wystąpienia którejkolwiek z następujących okoliczności i na odpowiednio wskazanych warunkach: <br/>a)	Zmiana terminu realizacji umowy spowodowana koniecznością realizacji dodatkowych usług, nieobjętych zamówieniem podstawowym, przy czym przedłużenie terminu nastąpi o liczbę dni niezbędną Wykonawcy do zrealizowania dodatkowych usług,<br/>b)	Zmiana wysokości wynagrodzenia spowodowana koniecznością zwiększenia zakresu świadczenia usługi w przypadku uzasadnionej konieczności zwiększenia liczby godzin przeprowadzonego wsparcia psychologicznego,<br/>c)	Zmiana wysokości wynagrodzenia spowodowana koniecznością wydłużenia terminu świadczenia usługi, w celu zapewnienia jej ciągłości.<br/>d)	Zmiana wysokości wynagrodzenia spowodowana koniecznością realizacji dodatkowych usług, nieobjętych zamówieniem podstawowym, których obowiązek realizacji wynikać będzie z dokumentów lub decyzji właściwych organów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Oferty oceniane będą metodą punktową w skali 100 punktowej.<br/>1% = 1 punkt<br/><br/>1)	Wybór oferty najkorzystniejszej zostanie dokonany według następujących kryteriów oceny ofert:<br/><br/>Kryterium Cena 60 %, 1%= 1 pkt<br/>Kryterium Doświadczenie 40 %, 1%= 1 pkt<br/>Razem oferta może uzyskać 100 pkt<br/><br/>a)	Cena<br/>Sposób przyznawania punktów w kryterium ,,Cena’’<br/><br/>cena= cena najniższej oferty dzielona przez cenę badaną razy 100 pkt razy znaczenie kryterium<br/> <br/>b)	Doświadczenie zawodowe w zakresie świadczenia porad psychiatrycznych dla młodzieży powyżej 14 roku życia – 40 %, 1% = 1 pkt.<br/>•	Sposób oceny ofert w zakresie kryterium „Doświadczenie zawodowe w zakresie świadczenia porad psychiatrycznych dla młodzieży powyżej 14 roku życia’’.<br/>• Sposób przyznawania punktacji:<br/>- doświadczenie do 2 lat - 0 punktów,<br/>- doświadczenie od 2 do 4 lat - 10 punktów,<br/>- doświadczenie od 4 do 6 lat - 20 punktów,<br/>- doświadczenie od 6 do 8 lat - 30 punktów,<br/>- doświadczenie powyżej 8 lat – 40 punktów,</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> – Realizacja usług interwencyjnych dla młodzieży OHP w wieku powyżej 14 roku życia w Hufcu Pracy we Włocławku, w zakresie terapii uzależnień––16 godzin na cały okres realizacji umowy<br/>6.2	Usługa składa się z następujących zadań:<br/>a) Przyjmowanie od Kierownika jednostki OHP pisemnych zgłoszeń uczestników znajdujących się w sytuacjach nadzwyczajnych i reagowanie na nie w celu udzielania odpowiedniej pomocy.<br/>b) Wyznaczenie przez Wykonawcę najbliższego terminu terapii uzależnień,<br/>c) Sporządzenie ogólnego raportu końcowego oraz sformułowanie wniosków dotyczących świadczonej usługi.<br/>d)Prowadzenie niezbędnej dokumentacji – wykazu godzinowego zrealizowanych konsultacji. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 1280 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej</p> <p class="mb-0">85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-12-20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">3.	Oprócz przypadków, o których mowa w art. 455 Pzp Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzania zmiany umowy, bez przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawierania umowy w szczególności wystąpienia którejkolwiek z następujących okoliczności i na odpowiednio wskazanych warunkach: <br/>a)	Zmiana terminu realizacji umowy spowodowana koniecznością realizacji dodatkowych usług, nieobjętych zamówieniem podstawowym, przy czym przedłużenie terminu nastąpi o liczbę dni niezbędną Wykonawcy do zrealizowania dodatkowych usług,<br/>b)	Zmiana wysokości wynagrodzenia spowodowana koniecznością zwiększenia zakresu świadczenia usługi w przypadku uzasadnionej konieczności zwiększenia liczby godzin przeprowadzonego wsparcia psychologicznego,<br/>c)	Zmiana wysokości wynagrodzenia spowodowana koniecznością wydłużenia terminu świadczenia usługi, w celu zapewnienia jej ciągłości.<br/>d)	Zmiana wysokości wynagrodzenia spowodowana koniecznością realizacji dodatkowych usług, nieobjętych zamówieniem podstawowym, których obowiązek realizacji wynikać będzie z dokumentów lub decyzji właściwych organów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Oferty oceniane będą metodą punktową w skali 100 punktowej.<br/>1% = 1 punkt<br/><br/>1)	Wybór oferty najkorzystniejszej zostanie dokonany według następujących kryteriów oceny ofert:<br/><br/>Kryterium Cena 60 %, 1%= 1 pkt<br/>Kryterium Doświadczenie 40 %, 1%= 1 pkt<br/>Razem oferta może uzyskać 100 pkt<br/>a)	Cena <br/>Sposób przyznawania punktów w kryterium ,,Cena’’<br/><br/>cena= cena najniższej oferty dzielona przez cenę badaną razy 100 pkt razy znaczenie kryterium<br/> <br/>b)	Doświadczenie wynikające ze zrealizowanych zleceń podobnych do przedmiotu zamówienia – 40 %, 1% = 1 pkt.<br/>•	Sposób oceny ofert w zakresie kryterium „Doświadczenie’’ wynikające ze zrealizowanych zleceń podobnych do przedmiotu zamówienia”. Sposób przyznawania punktacji:<br/>- co najmniej 2 lata doświadczenia lub 120 godzin przepracowanych z młodzieżą - 0 punktów,<br/>- doświadczenie od 2 do 3 lata lub od 121 godzin do 180 godzin przepracowanych z młodzieżą - 10 punktów,<br/>- doświadczenie od 3 do 4 lat lub od 181 godzin do 240 godzin przepracowanych z młodzieżą - 20 punktów,<br/>- doświadczenie od 4 do 5 lat lub od 241 godzin do 300 godzin przepracowanych z młodzieżą - 30 punktów,<br/>- doświadczenie powyżej 5 lat lub od 301 godzin i więcej przepracowanych z młodzieżą – 40 punktów,</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 7</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przeprowadzenie wsparcia psychologicznego dla stacjonarnej młodzieży OHP w wieku powyżej 14 roku życia w Ośrodku Szkolenia i Wychowania w Grudziądzu – 87 godzin na cały okres realizacji umowy<br/>7.1	Wsparcie psychologiczne ukierunkowane będzie na rozwiązywaniu następujących problemów uczestników OHP:<br/>a)	Pokonywanie trudności przystosowawczych do życia społecznego.<br/>b)	Radzenie sobie ze stresem, napięciami, presją rówieśniczą, rozwiązywanie konfliktów.<br/>c)	Radzenie sobie z bezradnością wobec przeciwności życiowych i wzmacnianie odporności psychicznej w obliczu różnych okoliczności.<br/>d)	Poszerzanie świadomości dotyczącej rozpoznawania swoich potrzeb i nabywanie umiejętności konstruktywnego zaspokajania ich oraz umiejętności poszukiwania i przyjmowania pomocy.<br/>e)	Zapewnienie wszelkich zasobów potrzebnych do tego, aby młody człowiek i jego rodzina poradzili sobie w obliczu nagłych kryzysów życiowych i wyszli z fazy kryzysu z jak najmniejszymi konsekwencjami w kontekście zdrowia psychicznego i bezpieczeństwa.<br/>f)	Minimalizowanie zjawiska przemocy rówieśniczej poprzez działania integrujące grupę i naukę zastępowania agresji.<br/>g)	Wczesne reagowanie na rozpoznane osobiste problemy u młodych ludzi i zapewnienie niezwłocznej pomocy, co zapobiega wystąpieniu zdarzeń nadzwyczajnych, jak np. okaleczenia, a nawet samobójstwa.<br/>h)	Zwiększenie na świadomości na temat szkodliwości substancji psychoaktywnych, informowanie o ryzyku i konsekwencjach używania substancji psychoaktywnych. <br/>i)	Promowanie zdrowego stylu życia i wyrobienie nawyku stosowania zasad higieny psychicznej. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 8178 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej</p> <p class="mb-0">85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-12-20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">3.	Oprócz przypadków, o których mowa w art. 455 Pzp Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzania zmiany umowy, bez przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawierania umowy w szczególności wystąpienia którejkolwiek z następujących okoliczności i na odpowiednio wskazanych warunkach: <br/>a)	Zmiana terminu realizacji umowy spowodowana koniecznością realizacji dodatkowych usług, nieobjętych zamówieniem podstawowym, przy czym przedłużenie terminu nastąpi o liczbę dni niezbędną Wykonawcy do zrealizowania dodatkowych usług,<br/>b)	Zmiana wysokości wynagrodzenia spowodowana koniecznością zwiększenia zakresu świadczenia usługi w przypadku uzasadnionej konieczności zwiększenia liczby godzin przeprowadzonego wsparcia psychologicznego,<br/>c)	Zmiana wysokości wynagrodzenia spowodowana koniecznością wydłużenia terminu świadczenia usługi, w celu zapewnienia jej ciągłości.<br/>d)	Zmiana wysokości wynagrodzenia spowodowana koniecznością realizacji dodatkowych usług, nieobjętych zamówieniem podstawowym, których obowiązek realizacji wynikać będzie z dokumentów lub decyzji właściwych organów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Oferty oceniane będą metodą punktową w skali 100 punktowej.<br/>1% = 1 punkt<br/><br/>1)	Wybór oferty najkorzystniejszej zostanie dokonany według następujących kryteriów oceny ofert:<br/><br/>Kryterium Cena 60 %, 1%= 1 pkt<br/>Kryterium Doświadczenie 40 %, 1%= 1 pkt<br/>Razem oferta może uzyskać 100 pkt<br/><br/>a)	Cena <br/>Sposób przyznawania punktów w kryterium ,,Cena’’<br/><br/>cena= cena najniższej oferty dzielona przez cenę badaną razy 100 pkt razy znaczenie kryterium<br/> <br/>b)	Doświadczenie zawodowe w zakresie świadczenia porad psychologicznych dla młodzieży powyżej 14 roku życia – 40 %, 1% = 1 pkt.<br/>•	Sposób oceny ofert w zakresie kryterium „Doświadczenie zawodowe w zakresie świadczenia porad psychologicznych dla młodzieży powyżej 14 roku życia’’.<br/>• Sposób przyznawania punktacji:<br/>- co najmniej 2 lata doświadczenia - 0 punktów,<br/>- doświadczenie od 2 do 3 lata - 10 punktów,<br/>- doświadczenie od 3 do 4 lat - 20 punktów,<br/>- doświadczenie od 4 do 5 lat - 30 punktów,<br/>- doświadczenie powyżej 5 lat – 40 punktów,</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 8</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przeprowadzenie wsparcia psychologicznego dla stacjonarnej młodzieży OHP w wieku powyżej 14 roku życia w Ośrodku Szkolenia i Wychowania w Toruniu - 44 godzin na cały okres realizacji umowy<br/>8.1	Wsparcie psychologiczne ukierunkowane będzie na rozwiązywaniu następujących problemów uczestników OHP:<br/>a)	Pokonywanie trudności przystosowawczych do życia społecznego.<br/>b)	Radzenie sobie ze stresem, napięciami, presją rówieśniczą, rozwiązywanie konfliktów.<br/>c)	Radzenie sobie z bezradnością wobec przeciwności życiowych i wzmacnianie odporności psychicznej w obliczu różnych okoliczności.<br/>d)	Poszerzanie świadomości dotyczącej rozpoznawania swoich potrzeb i nabywanie umiejętności konstruktywnego zaspokajania ich oraz umiejętności poszukiwania i przyjmowania pomocy.<br/>e)	Zapewnienie wszelkich zasobów potrzebnych do tego, aby młody człowiek i jego rodzina poradzili sobie w obliczu nagłych kryzysów życiowych i wyszli z fazy kryzysu z jak najmniejszymi konsekwencjami w kontekście zdrowia psychicznego i bezpieczeństwa.<br/>f)	Minimalizowanie zjawiska przemocy rówieśniczej poprzez działania integrujące grupę i naukę zastępowania agresji.<br/>g)	Wczesne reagowanie na rozpoznane osobiste problemy u młodych ludzi i zapewnienie niezwłocznej pomocy, co zapobiega wystąpieniu zdarzeń nadzwyczajnych, jak np. okaleczenia, a nawet samobójstwa.<br/>h)	Zwiększenie na świadomości na temat szkodliwości substancji psychoaktywnych, informowanie o ryzyku i konsekwencjach używania substancji psychoaktywnych. <br/>i)	Promowanie zdrowego stylu życia i wyrobienie nawyku stosowania zasad higieny psychicznej. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 4370,52 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej</p> <p class="mb-0">85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-12-20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">3.	Oprócz przypadków, o których mowa w art. 455 Pzp Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzania zmiany umowy, bez przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawierania umowy w szczególności wystąpienia którejkolwiek z następujących okoliczności i na odpowiednio wskazanych warunkach: <br/>a)	Zmiana terminu realizacji umowy spowodowana koniecznością realizacji dodatkowych usług, nieobjętych zamówieniem podstawowym, przy czym przedłużenie terminu nastąpi o liczbę dni niezbędną Wykonawcy do zrealizowania dodatkowych usług,<br/>b)	Zmiana wysokości wynagrodzenia spowodowana koniecznością zwiększenia zakresu świadczenia usługi w przypadku uzasadnionej konieczności zwiększenia liczby godzin przeprowadzonego wsparcia psychologicznego,<br/>c)	Zmiana wysokości wynagrodzenia spowodowana koniecznością wydłużenia terminu świadczenia usługi, w celu zapewnienia jej ciągłości.<br/>d)	Zmiana wysokości wynagrodzenia spowodowana koniecznością realizacji dodatkowych usług, nieobjętych zamówieniem podstawowym, których obowiązek realizacji wynikać będzie z dokumentów lub decyzji właściwych organów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Oferty oceniane będą metodą punktową w skali 100 punktowej.<br/>1% = 1 punkt<br/><br/>1)	Wybór oferty najkorzystniejszej zostanie dokonany według następujących kryteriów oceny ofert:<br/>Kryterium Cena 60 %, 1%= 1 pkt<br/>Kryterium Doświadczenie 40 %, 1%= 1 pkt<br/>Razem oferta może uzyskać 100 pkt<br/><br/>a)	Cena<br/>Sposób przyznawania punktów w kryterium ,,Cena’’<br/><br/>cena= cena najniższej oferty dzielona przez cenę badaną razy 100 pkt razy znaczenie kryterium<br/> <br/>b)	Doświadczenie zawodowe w zakresie świadczenia porad psychologicznych dla młodzieży powyżej 14 roku życia – 40 %, 1% = 1 pkt.<br/>•	Sposób oceny ofert w zakresie kryterium „Doświadczenie zawodowe w zakresie świadczenia porad psychologicznych dla młodzieży powyżej 14 roku życia’’.<br/>• Sposób przyznawania punktacji:<br/>- co najmniej 2 lata doświadczenia - 0 punktów,<br/>- doświadczenie od 2 do 3 lata - 10 punktów,<br/>- doświadczenie od 3 do 4 lat - 20 punktów,<br/>- doświadczenie od 4 do 5 lat - 30 punktów,<br/>- doświadczenie powyżej 5 lat – 40 punktów,</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	O udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który spełnia określony warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej.<br/>2.	Zamawiający uzna, że wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne lub zawodowe dotyczące kadry, zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli wykonawca wykaże, że dla:<br/>1)	Części 1 – Przeprowadzenie terapii uzależnień indywidualnej i grupowej dla stacjonarnej młodzieży OHP w wieku powyżej 14 roku życia w Ośrodku Szkolenia i Wychowania w Grudziądzu będzie posiadał w zakresie:<br/>i.	Wykształcenia–Ukończenie szkolenia w dziedzinie uzależnień, organizowanego w szkołach akredytowanych przez Krajowe Biuro Do Spraw Przeciwdziałania Narkomanii lub Państwową Agencję Rozwiazywania Problemów Alkoholowych i uzyskanie certyfikatu specjalisty psychoterapii uzależnień tych instytucji,<br/>ii.	Doświadczenia: - 2 lata lub 120 godzin pracy z młodzieżą;<br/>2)	Części 2 - Przeprowadzenie terapii uzależnień indywidualnej i grupowej dla stacjonarnej młodzieży OHP w wieku powyżej 14 roku życia w Ośrodku Szkolenia i Wychowania w Toruniu będzie posiadał w zakresie:<br/>i.	Wykształcenia- Ukończenie szkolenia w dziedzinie uzależnień, organizowanego w szkołach akredytowanych przez Krajowe Biuro Do Spraw Przeciwdziałania Narkomanii lub Państwową Agencję Rozwiazywania Problemów Alkoholowych i uzyskanie certyfikatu specjalisty psychoterapii uzależnień tych instytucji,<br/>ii.	Doświadczenia: 2 lata lub 120 godzin pracy z młodzieżą;<br/>3)	Części 3 - Przeprowadzenie psychoterapii indywidualnej i grupowej dla stacjonarnej młodzieży OHP w wieku powyżej 14 roku życia, w Ośrodku Szkolenia i Wychowania w Toruniu będzie posiadał w zakresie:<br/>i.	Wykształcenia-stosowne wykształcenie magisterskie oraz ukończony 4-letni kurs psychoterapii organizowany przez Polskie Towarzystwo Psychologiczne, Polskie Towarzystwo Psychiatryczne, Polskie Towarzystwo Psychoterapii Poznawczo-Behawioralnej,<br/>ii.	Doświadczenia: doświadczenie w wymiarze 120 godzin w pracy z młodzieżą oraz potwierdzenie odbywania superwizji;<br/>4)	Części 4 - Realizacja usług interwencyjnych dla młodzieży OHP w wieku powyżej 14 roku życia w Grudziądzu w zakresie psychiatrii młodzieży będzie posiadał zakresie:<br/>i.	Wykształcenia: stosowne wykształcenie wyższe medyczne o specjalizacji psychiatrii dzieci i młodzieży, Uzyskane w polskiej uczelni lub uzyskane za granicą wykształcenie uznane za równorzędne w Rzeczpospolitej Polskiej;<br/>5)	Części 5 - Realizacja usług interwencyjnych dla młodzieży OHP w wieku powyżej 14 roku życia w Toruniu w zakresie psychiatrii młodzieży będzie posiadał w zakresie:<br/>i.	Wykształcenia: stosowne wykształcenie wyższe medyczne o specjalizacji psychiatrii dzieci i młodzieży, Uzyskane w polskiej uczelni lub uzyskane za granicą wykształcenie uznane za równorzędne w Rzeczpospolitej Polskiej;<br/>6)	Części 6 – Realizacja usług interwencyjnych dla młodzieży OHP w wieku powyżej 14 roku życia w Hufcu Pracy we Włocławku, w zakresie terapii uzależnień będzie posiadał w zakresie:<br/>i.	Wykształcenia–ukończenie szkolenia w dziedzinie uzależnień, organizowanego w szkołach akredytowanych przez Krajowe Biuro Do Spraw Przeciwdziałania Narkomanii lub Państwową Agencję Rozwiazywania Problemów Alkoholowych i uzyskanie certyfikatu specjalisty psychoterapii uzależnień tych instytucji,<br/>ii.	Doświadczenia: 2 lata lub 120 godzin pracy z młodzieżą oraz 2 letnie doświadczenie w zakresie świadczenia doradztwa interwencyjnego/kryzysowego;<br/>7)	Części 7 – Przeprowadzenie wsparcia psychologicznego dla stacjonarnej młodzieży OHP w wieku powyżej 14 roku życia w Ośrodku Szkolenia i Wychowania w Grudziądzu będzie posiadał w zakresie:<br/>i.	Wykształcenia: stosowne wykształcenie psychologiczne, uzyskane w polskiej uczelni lub uzyskane za granicą wykształcenie uznane za równorzędne w Rzeczpospolitej Polskiej,<br/>ii.	Doświadczenia: 2 letnie doświadczenie w zakresie świadczonych usług psychologicznych, grupowych lub indywidualnych w pracy z młodzieżą;<br/>8)	Części 8 – Przeprowadzenie wsparcia psychologicznego dla stacjonarnej młodzieży OHP w wieku powyżej 14 roku życia w Ośrodku Szkolenia i Wychowania w Toruniu będzie posiadał w zakresie:<br/>i.	Wykształcenia: stosowne wykształcenie psychologiczne, uzyskane w polskiej uczelni lub uzyskane za granicą wykształcenie uznane za równorzędne w Rzeczpospolitej Polskiej,<br/>ii.	Doświadczenie: 2 letnie doświadczenie w zakresie świadczonych usług psychologicznych, grupowych lub indywidualnych w pracy z młodzieżą;<br/>9)	wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować 1 (jedną) osobą w danej lokalizacji realizująca usługę przez cały okres objęty umową dla następujących części:<br/> - Część 1 - terapia uzależnień w OSiW w Grudziądzu, <br/> - Część 2 – terapia uzależnień w OSiW w Toruniu,<br/> - Część 3 – psychoterapia w OSiW w Toruniu,<br/> - Część 7 - wsparcie psychologiczne w OSiW w Grudziądzu,<br/> - Część 8 - wsparcie psychologiczne w OSiW w Toruniu;<br/>10)	posiada pełną zdolność do czynności prawnych;<br/>11)	włada językiem polskim w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania zamówienia.<br/>3.	W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia ww. warunek wykonawcy mogą spełniać łącznie. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1)	Zobowiązania podmiotu udostępniającego zasoby do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia wraz z oświadczeniem podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzającym brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby (według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SWZ). Zobowiązanie podmiotu udostępniającego może być zastąpione innym podmiotowym środkiem dowodowym potwierdzającym, że wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tego podmiotu;<br/>2)	Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wskazujące, które usługi, wykonają poszczególni wykonawcy, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ.<br/>Uwaga. Ww. dokument należy złożyć w przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia.<br/>3)	Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, składany na potwierdzenie spełnienia warunku według wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SWZ (dokument wymagany do oferty na podstawie art. 274 ust. 2 ustawy).<br/>Uwaga. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wykonawcy ci składają jeden wspólny ww. dokument.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1)	Zobowiązania podmiotu udostępniającego zasoby do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia wraz z oświadczeniem podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzającym brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby (według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SWZ). Zobowiązanie podmiotu udostępniającego może być zastąpione innym podmiotowym środkiem dowodowym potwierdzającym, że wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tego podmiotu;</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy.<br/>2.	Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt. 1 należy dołączyć do oferty.<br/>3.	Wszelką korespondencję w postępowaniu zamawiający kieruje do pełnomocnika.<br/>4.	Sposób składania dokumentów przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenia zamówienia został określony w Rozdziale VI SWZ.<br/>5.	Wspólnicy spółki cywilnej są wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia i mają do nich zastosowanie zasady określone w pkt.1-4.<br/>6.	Przed zawarciem umowy wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą mieli obowiązek przedstawić zamawiającemu kopię umowy regulującej współpracę tych wykonawców zawierającą, co najmniej:<br/>1)	Zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia,<br/>2)	Określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy,<br/>3)	Czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy, niż okres obejmujący realizację zamówienia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 3.	Oprócz przypadków, o których mowa w art. 455 Pzp Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzania zmiany umowy, bez przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawierania umowy w szczególności wystąpienia którejkolwiek z następujących okoliczności i na odpowiednio wskazanych warunkach: <br/>a)	Zmiana terminu realizacji umowy spowodowana koniecznością realizacji dodatkowych usług, nieobjętych zamówieniem podstawowym, przy czym przedłużenie terminu nastąpi o liczbę dni niezbędną Wykonawcy do zrealizowania dodatkowych usług,<br/>b)	Zmiana wysokości wynagrodzenia spowodowana koniecznością zwiększenia zakresu świadczenia usługi w przypadku uzasadnionej konieczności zwiększenia liczby godzin przeprowadzonego wsparcia psychologicznego,<br/>c)	Zmiana wysokości wynagrodzenia spowodowana koniecznością wydłużenia terminu świadczenia usługi, w celu zapewnienia jej ciągłości.<br/>d)	Zmiana wysokości wynagrodzenia spowodowana koniecznością realizacji dodatkowych usług, nieobjętych zamówieniem podstawowym, których obowiązek realizacji wynikać będzie z dokumentów lub decyzji właściwych organów. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-03-15 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">platforma miniPortal</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-03-15 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: </h3> <p class="mb-0">Część 1 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 2 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 3 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 4 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 5 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 6 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 7 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 8 : <span class="normal">Tak</span></p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com