JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220315/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220315/0008698801-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Modernizacja wraz z rozbudową Stacji Uzdatniania Wody w m. Dębice, Dąb Polski oraz sieci wodno-kanalizacyjnej na terenie Gminy Włocławek </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Włocławek</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 910866904</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Królewiecka 7</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Włocławek</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">87-800</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">kujawsko-pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL619 - Włocławski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">+48 230 53 00</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">+48 230 53 53</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">urzad@g.wloclawek.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.gmina.wloclawek.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Modernizacja wraz z rozbudową Stacji Uzdatniania Wody w m. Dębice, Dąb Polski oraz sieci wodno-kanalizacyjnej na terenie Gminy Włocławek </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-a81a3e6f-a46f-11ec-80f8-1ad70aec7fa4</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00086988</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-03-15</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00013163/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.1 Modernizacja wraz z rozbudową Stacji Uzdatniania Wody w m. Dębice, Dąb Polski oraz sieci wodno-kanalizacyjnej na terenie Gminy Włocławek</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/ug_wloclawek <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/ug_wloclawek</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem www.platformazakupowa.pl pod adresem<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/ug_wloclawek zwaną dalej „Platformą”. Szczegółowe informacje<br/>dotyczące przyjętego w postępowaniu sposobu komunikacji, znajdują się w rozdziale VII niniejszej<br/>SWZ oraz w Instrukcji korzystania z systemu pod adresemhttps://platformazakupowa.pl/strona/45-<br/>instrukcje. Uwaga! Przed przystąpieniem do składania oferty, wykonawca jest zobowiązany zapoznać<br/>się z Instrukcją korzystania z Platformy.<br/>Zalecenia<br/>2.1. Formaty plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny być zgodne z rozporządzeniem<br/>Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych<br/>wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).<br/>2.2. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 P.z.p., podmiotowe środki dowodowe,<br/>pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci<br/>elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach pdf .txt, .rtf, .doc, .docx, .odt .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf.<br/>2.3. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z<br/>formatów: .zip ; 7Z.<br/>2.4. Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym,<br/>który wynosi max 10MB, oraz na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp<br/>służącej do składania podpisu osobistego, który wynosi max 5MB.zamawiający zaleca, w miarę możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę na<br/>format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES.<br/>2.6. Pliki w innych formatach niż PDF zaleca się opatrzyć zewnętrznym podpisem XAdES. Wykonawca<br/>powinien pamiętać, aby plik z podpisem przekazywać łącznie z dokumentem podpisywanym.<br/>2.7. Zamawiający zaleca aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosować podpisy tego<br/>samego rodzaju. Podpisywanie różnymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym może<br/>doprowadzić do problemów w weryfikacji plików.<br/>2.8. Podczas podpisywania plików zaleca się stosowanie algorytmu skrótu SHA2 zamiast SHA1.<br/>2.9. Jeśli wykonawca pakuje dokumenty np. w plik ZIP zalecane jest wcześniejsze podpisanie każdego ze skompresowanych plików.<br/>2.10. Nie należy wprowadzać jakichkolwiek zmian w plikach po podpisaniu ich podpisem<br/>kwalifikowanym, gdyż może to skutkować naruszeniem integralności plików co równoważne będzie z koniecznością odrzucenia oferty w postępowaniu.<br/>2.11. W sytuacjach awaryjnych np. w przypadku przerwy w funkcjonowaniu lub awarii lub niedziałania Platformy zakupowej zamawiający dopuszcza komunikację z wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, na adres przetargi@g.wloclawek.pl, z zastrzeżeniem że Ofertę (w szczególności<br/>Formularz oferty i załączniki do oferty ) Wykonawca może złożyć wyłącznie za pośrednictwem Platformy zakupowej, zgodnie z opisem w Rozdziale VI pkt 1 niniejszej SIWZ. Korzystanie z Platformy jest bezpłatne.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi.<br/>16.2.	Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych<br/>i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: <br/>16.2.1.	Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Włocławek ul. Królewiecka 7, 87-800 Włocławek, tel. 54 230 53 55 reprezentowana przez Wójta Gminy Włocławek, zwaną dalej „Zamawiającym”;<br/>16.2.2.	Zamawiający wyznaczył Inspektora Ochrony danych Osobowych z którym może się Pani/Pan skontaktować pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl lub pisemnie kierując korespondencję na adres Zamawiającego – Urząd Gminy Włocławek, ul. Królewiecka 7, 87 -800 Włocławek;<br/>16.2.3.	Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia, opisanego w art. 7 pkt 18 ustawy z dnia 19 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz.2019 ze zm. zwaną dalej ustawą „Pzp”) w celu związanym z niniejszego postępowaniem<br/>o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym bez przeprowadzania negocjacji – „Modernizacja wraz z rozbudową Stacji Uzdatniania Wody w m. Dębice, Dąb Polski oraz sieci wodno-kanalizacyjnej na terenie Gminy Włocławek”, zwanego dalej „zamówieniem” oraz wykonywania prawa i obowiązków wynikających umów z zawartej umowy, przepisów Kodeksu cywilnego dotyczących umów o roboty budowlane, w tym wypłaty wynagrodzenia;<br/>16.2.4.	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO jako niezbędne<br/>do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Zamawiającym na mocy przepisów ustawy Pzp, ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2021 r, poz. 305 ze zm.) oraz innych przepisów prawa.<br/>Dalsze informacje RODO -SWZ rozdział I pkt 16</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">W związku z przetwarzaniem przez Zamawiającego Pani/ Pana danych osobowych nie przysługuje Pani/Panu:<br/>16.10.1.	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>16.10.2.	prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;<br/>16.10.3.	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">RBRiGK.271.2.06.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.12.) Maksymalna liczba części, jaka może zostać udzielona jednemu wykonawcy: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część I:<br/>I.	Wykonanie robót budowlanych w formule „zaprojektuj i wybuduj” dla Inwestycji: „Modernizacja wraz<br/>z rozbudową Stacji Uzdatniania Wody w m. Dębice, Dąb Polski oraz sieci wodno-kanalizacyjnej<br/>na terenie Gminy Włocławek”.<br/>Realizacja Inwestycji obejmuje w szczególności:<br/>1)	etap I: opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej w zakresie niezbędnym do tzw. zgłoszenia robót budowlanych na:<br/>-	budowę rurociągów wody surowej Dw 250÷260 mm PE SDR11 PN16 wraz połączeniem<br/>z układem studni oraz stacji uzdatniania – długość ok. 2x1000mb (dwa równoległe rurociągi) wraz<br/>z komorami, w tym:<br/>-	budowę rurociągów (bez wymiany nawierzchni) - oba rurociągi w jednym wykopie<br/>-	budowę komory odwodnieniowej/połączeniowej dla rurociągów wody surowej<br/>-	budowę komory odpowietrznikowej dla rurociągów wody surowej<br/>-	budowę komory połączeniowej dla rurociągów wody surowej<br/>-	wymianę nawierzchni z trylinki na nawierzchnię z kostki (dojazd do ujęcia i SUW) – kategoria dla ruchu ciężkiego;<br/>-	budowę zbiorników retencyjnych wody uzdatnionej Vc=150 m3 wraz z fundamentami, w tym:<br/>-	wykonanie fundamentów,<br/>-	wykonanie kompletnych zbiorników wraz z połączeniem z układem;<br/>-	budowę studni głębinowych wydajność min. ≥50 m3 /h wraz z obudową termoizolacyjną, wyposażeniem i włączeniem w układ tłoczony wody surowej;<br/>-	wymianę pomp i armatury w czynnych studniach wraz z instalacjami elektrycznymi i sterującymi;<br/>-	modernizację/przebudowę węzłów wodociągowych wraz z odcinkami sieci oraz opracowaniem kompletnego schematu sieci wodociągowej, w tym:<br/>-	modernizację/przebudowę węzłów,<br/>-	remont odcinka sieci DN250 (bezwykopowo),<br/>-	przebudowę odcinka sieci DN50 na PE DN75;<br/>-	wymianę hydrantów zewnętrznych - sieć SUW Dębice i SUW Smólnik;<br/>-	realizację węzłów wodociągowych, wraz z budową i przebudową odcinków sieci (wykonanie połączeń pierścieniowych), w tym:<br/>-	węzły,<br/>-	sieć DN160 (bezwykopowo),<br/>-	sieć DN250;<br/>-	dostawę agregatu prądotwórczego wraz z osprzętem, rozdzielnicą;<br/>w tym m. in.:<br/>a)	pozyskanie wszelkich niezbędnych do zgłoszenia dokumentów (mapy, wypisy z rejestru gruntów itp.)<br/>b)	na podstawie udzielonego przez Zamawiającego pełnomocnictwa dokonanie skutecznego zgłoszenia robót we właściwym organie administracji architektoniczno-budowlanej;<br/>2)	etap II: wykonanie na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej i skutecznego zgłoszenia robót budowlanych, prac budowlanych oraz sporządzenie operatu kolaudacyjnego wykonanych robót budowlanych polegających na:<br/>-	budowie rurociągów wody surowej Dw 250÷260 mm PE SDR11 PN16 wraz połączeniem<br/>z układem studni oraz stacji uzdatniania – długość ok. 2x1000mb (dwa równoległe rurociągi) wraz<br/>z komorami, w tym:<br/>-	budowie rurociągów (bez wymiany nawierzchni) - oba rurociągi w jednym wykopie<br/>-	budowie komory odwodnieniowej/połączeniowej dla rurociągów wody surowej<br/>-	budowie komory odpowietrznikowej dla rurociągów wody surowej<br/>-	budowie komory połączeniowej dla rurociągów wody surowej<br/>-	wymianie nawierzchni z trylinki na nawierzchnię z kostki (dojazd do ujęcia i SUW) – kategoria dla ruchu ciężkiego;<br/>-	budowie zbiorników retencyjnych wody uzdatnionej Vc=150 m3 wraz z fundamentami, w tym:<br/>-	wykonanie fundamentów,<br/>-	wykonanie kompletnych zbiorników wraz z połączeniem z układem;<br/>-	budowie studni głębinowych wydajność min. ≥50 m3 /h wraz z obudową termoizolacyjną, wyposażeniem i włączeniem w układ tłoczony wody surowej;<br/>-	wymianie pomp i armatury w czynnych studniach wraz z instalacjami elektrycznymi i sterującymi;<br/>-	modernizacji/przebudowie węzłów wodociągowych wraz z odcinkami sieci oraz opracowaniem kompletnego schematu sieci wodociągowej, w tym:<br/>-	modernizacja/przebudowa węzłów,<br/>-	remont odcinka sieci DN250 (bezwykopowo),<br/>-	przebudowa odcinka sieci DN50 na PE DN75;<br/>-	wymianie hydrantów zewnętrznych - sieć SUW Dębice i SUW Smólnik;<br/>-	realizacji węzłów wodociągowych, wraz z budową i przebudową odcinków sieci (wykonanie połączeń pierścieniowych), w tym:<br/>-	węzły,<br/>-	sieć DN160 (bezwykopowo),<br/>-	sieć DN250;<br/>-	dostawie agregatu prądotwórczego wraz z osprzętem, rozdzielnicą.<br/><br/>Zamawiający informuje, że szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera program funkcjonalno-użytkowy wraz z dokumentacją zdjęciową/poglądową, stanowiący Załącznik nr 9 do SWZ. Jeśli w dokumentacji projektowej oraz na rysunkach zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 99 ust. 5P.z.p., Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem,<br/>że zagwarantują one prawidłową realizację robót oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach, tj. w szczególności: wszędzie tam, gdzie przedmiot zamówienia został opisany poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu lub norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza oferowanie przez Wykonawcę materiałów lub rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w dokumentacji, pod warunkiem, że nie obniżą one określonych w dokumentacji standardów. Będą posiadały wymagane odpowiednie atesty, certyfikaty lub dopuszczenia oraz zapewnią wykonanie zamówienia zgodnie z oczekiwaniami i wymaganiami Zamawiającego określonymi w SWZ. Wskazanie w dokumentacji projektowej przykładowych znaków towarowych patentów lub pochodzenia, norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych ma na celu doprecyzowanie oczekiwań Zamawiającego. Wszystkie znaki towarowe, patenty lub świadectwa pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu a także normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych, wskazane w dokumentacji technicznej należy traktować wyłącznie jako przykładowe, a Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów, urządzeń równoważnych tj. o parametrach funkcjonalnych nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Wszystkie przewidziane w dokumentacji przetargowej parametry i wymogi techniczne przykładowych materiałów, urządzeń są parametrami minimalnymi chyba, że zapis mówi inaczej. Do wszystkich znaków towarowych, patentów lub świadectw pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu a także norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych wskazanych w dokumentacji projektowej dopisuje się wyrazy &#34;lub równoważne&#34;. W dokumentacji projektowej opis przedmiotu zamówienia odnosi się do norm i oferowane świadczenie nie musi być zgodne z wymaganymi normami, ale wykonawca jest zobowiązany udowodnić w ofercie, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. Opis przedmiotu zamówienia został skonstruowany poprzez określenie wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności, a więc zgodnie z art. 101 ust. 5 i ust. 6 ustawy Pzp, Wykonawca może powołać się na zgodność oferowanych świadczeń ze stosownymi normami, jeżeli dotyczą one wymagań w zakresie wydajności lub funkcjonalności określonych przez zamawiającego. W takiej sytuacji, wykonawca wykazuje że obiekt budowlany, dostawa lub usługa, spełniają wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności określone przez Zamawiającego. <br/>2.2.Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego. W takim przypadku, wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami. W przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje rozwiązania równoważne, w tym materiały, urządzenia i inne elementy, zobowiązany jest wykonać i załączyć do oferty zestawienie wszystkich zaproponowanych rozwiązań równoważnych (np. materiałów, urządzeń oraz innych elementów równoważnych) i wykazać ich równoważność w stosunku do rozwiązań (np. materiału, urządzenia i innego elementu) opisanych w dokumentacji technicznej, ze wskazaniem nazwy, strony i pozycji w dokumentacji technicznej, których dotyczy. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, że oferowane przez niego rozwiązania (np. materiały, urządzenia i inne elementy) są równoważne w stosunku do opisanych przez Zamawiającego. Zastosowanie rozwiązań równoważnych należy zasygnalizować w ofercie, niezależnie od tego, czy zamawiający żąda przedłożenia przez wykonawcę przedmiotowych środków dowodowych. W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych równoważnych materiałów lub urządzeń lub rozwiązań, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty i wykonania przedmiotu zamówienia ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w dokumentacji technicznej; w związku z tym Wykonawca jest zobowiązany zastosować do wykonania zamówienia materiały lub urządzenia lub rozwiązania zaproponowane w dokumentacji technicznej.<br/>3.	Wymagania w zakresie zatrudniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób na podstawie stosunku pracy<br/>3.1.	Zamawiający na podstawie art. 95 ust.1 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r., poz. 1320, z 2021 r. poz. 1162), osób , które w trakcie realizacji przedmiotowego zamówienia wykonywać będą czynności bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu zamówienia w zakresie koniecznym do wykonania robót ziemnych, części budowlanej hydrotechnicznej, prac wykończeniowych i porządkowych, tj.: m. in. robót przygotowawczych, robót ziemnych, robót rozbiórkowych, wykonywania rurociągów, wykonywania studni, wykonywania umocnień wlotów i wylotów na rurociągach;<br/>z wyłączeniem czynności wykonywanych przez osoby wykonujące samodzielne funkcje techniczne </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej</p> <p class="mb-0">45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane</p> <p class="mb-0">45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu</p> <p class="mb-0">45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych</p> <p class="mb-0">45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków</p> <p class="mb-0">45232100-3 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów</p> <p class="mb-0">45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody</p> <p class="mb-0">45262200-3 - Fundamentowanie i wiercenie studni wodnych</p> <p class="mb-0">45262220-9 - Wiercenie studni wodnych</p> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <p class="mb-0">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</p> <p class="mb-0">71322200-3 - Usługi projektowania rurociągów</p> <p class="mb-0">71351910-5 - Usługi geologiczne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">14 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Cena (C) - waga kryterium 60 % (maksymalna liczba punktów – 60,00);<br/>2)	Okres gwarancji i rękojmi dla przedmiotu zamówienia (GR) - waga kryterium 40% (maksymalna liczba punktów – 40,00).<br/>4.2.	Maksymalna liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona według poniższego wzoru: <br/>L = C + GR <br/>gdzie: <br/>L – całkowita liczba punktów;<br/>C – punkty uzyskane w kryterium „Cena”;<br/>GR – punkty uzyskane w kryterium „Okres gwarancji i rękojmi dla przedmiotu zamówienia”;<br/>4.3. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:<br/><br/>1)	Cena (C) - waga 60% (maksymalnie można uzyskać 60,00 punktów)<br/>cena najniższa brutto*<br/>C =------------------------------------------------ x 60%<br/>cena oferty ocenianej brutto<br/>* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu<br/>a)	podstawą przyznania punktów w kryterium &#34;cena&#34; będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym;<br/>b)	cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia;<br/><br/>2)	Okres gwarancji i rękojmi dla przedmiotu zamówienia (GR)- waga 40%- 40 pkt<br/>Zamawiający przyzna punkty za „okres gwarancji i rękojmi dla przedmiotu zamówienia”- na podstawie okresu gwarancji i rękojmi dla przedmiotu zamówienia wskazanego przez Wykonawcę w formularzu ofertowym, w następujący sposób:<br/>a)	za udzielenie minimalnego 60 miesięcznego (lub dłuższego ale krótszego niż 72 miesiące) okresu odpowiedzialności z tytułu gwarancji i rękojmi za wady – 0 pkt;<br/>b) za udzielenie 72 miesięcznego (lub dłuższego) okresu odpowiedzialności z tytułu gwarancji<br/>i rękojmi za wady – 40,00 pkt;</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji i rękojmi dla przedmiotu zamówienia (GR)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część II	Wykonanie robót budowlanych realizowanych w formule „wybuduj” dla Inwestycji: „Modernizacja wraz z rozbudową Stacji Uzdatniania Wody w m. Dębice, Dąb Polski oraz sieci wodno-kanalizacyjnej<br/>na terenie Gminy Włocławek”.<br/>Wykonanie robót obejmuje:<br/>1)	budowę odcinków sieci wodociągowej DN110 I DN160 na podstawie dokumentacji projektowej przekazanej przez Zamawiającego w następujących lokalizacjach:<br/>a)	w miejscowości Józefowo dz. nr 10 do dz. nr 5/5-5/1;<br/>b)	w miejscowości Józefowo dz. nr 172 i 173/8;<br/>c)	w miejscowości Kruszyn, ul. Topolowa;<br/>d)	w miejscowości Ładne;<br/>2)	sporządzenie operatu kolaudacyjnego wykonanych robót budowlanych.<br/><br/>Zamawiający informuje, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa stanowiąca Załącznik nr 10 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej</p> <p class="mb-0">45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane</p> <p class="mb-0">45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu</p> <p class="mb-0">45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych</p> <p class="mb-0">45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków</p> <p class="mb-0">45232100-3 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów</p> <p class="mb-0">45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">6 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Cena (C) - waga kryterium 60 % (maksymalna liczba punktów – 60,00);<br/>2)	Okres gwarancji i rękojmi dla przedmiotu zamówienia (GR) - waga kryterium 40% (maksymalna liczba punktów – 40,00).<br/>4.2.	Maksymalna liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona według poniższego wzoru: <br/>L = C + GR <br/>gdzie: <br/>L – całkowita liczba punktów;<br/>C – punkty uzyskane w kryterium „Cena”;<br/>GR – punkty uzyskane w kryterium „Okres gwarancji i rękojmi dla przedmiotu zamówienia”;<br/>4.3. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:<br/><br/>1)	Cena (C) - waga 60% (maksymalnie można uzyskać 60,00 punktów)<br/>cena najniższa brutto*<br/>C =------------------------------------------------ x 60%<br/>cena oferty ocenianej brutto<br/>* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu<br/>a)	podstawą przyznania punktów w kryterium &#34;cena&#34; będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym;<br/>b)	cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia;<br/><br/>2)	Okres gwarancji i rękojmi dla przedmiotu zamówienia (GR)- waga 40%- 40 pkt<br/>Zamawiający przyzna punkty za „okres gwarancji i rękojmi dla przedmiotu zamówienia”- na podstawie okresu gwarancji i rękojmi dla przedmiotu zamówienia wskazanego przez Wykonawcę w formularzu ofertowym, w następujący sposób:<br/>a)	za udzielenie minimalnego 60 miesięcznego (lub dłuższego ale krótszego niż 72 miesiące) okresu odpowiedzialności z tytułu gwarancji i rękojmi za wady – 0 pkt;<br/>b) za udzielenie 72 miesięcznego (lub dłuższego) okresu odpowiedzialności z tytułu gwarancji<br/>i rękojmi za wady – 40,00 pkt;</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji i rękojmi dla przedmiotu zamówienia (GR)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych w ramach Inwestycji „Modernizacja wraz z rozbudową Stacji Uzdatniania Wody w m. Dębice, Dąb Polski oraz sieci wodno-kanalizacyjnej na terenie Gminy Włocławek”.<br/>Przedmiotowe zamówienie obejmuje:<br/>1)	pełnienie nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych w formule „zaprojektuj i wybuduj” dla Inwestycji: „Modernizacja wraz z rozbudową Stacji Uzdatniania Wody w m. Dębice, Dąb Polski oraz sieci wodno-kanalizacyjnej na terenie Gminy Włocławek” (Część I przedmiotowego zamówienia);<br/>2)	pełnienie nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych realizowanych w formule „wybuduj” dla Inwestycji: „Modernizacja wraz z rozbudową Stacji Uzdatniania Wody w m. Dębice, Dąb Polski oraz sieci wodno-kanalizacyjnej na terenie Gminy Włocławek” (Część II przedmiotowego zamówienia).<br/>Szczegółowy zakres inwestycji, nad którym będzie pełniony nadzór inwestorski określony został<br/>w przedmiotowym postępowaniu, w ten sposób że:<br/>-	dla Części I, realizowanej w formule „zaprojektuj i wybuduj” opis przedmiotu zamówienia zawiera program funkcjonalno-użytkowy (w zakresie wykonania robót ogólnobudowlanych, robót wodociągowych, robót drogowych, robót elektrycznych) stanowiący Załącznik nr 9 do SWZ oraz Opis przedmiotu zamówienia zawierający dokumentację zdjęciową/poglądową stanowiący Załącznik nr 9a do SWZ;<br/>-	dla Części II, realizowanej w formule „wybuduj” opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa (w zakresie wykonania robót ogólnobudowlanych, robót wodociągowych, robót drogowych, robót elektrycznych) stanowiąca Załącznik nr 10 do SWZ<br/>-	oraz w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik nr 8b do SWZ.<br/>Wskazana powyżej dokumentacja dostępna jest na stronie internetowej prowadzonego postepowania pod linkiem: https://platformazakupowa.pl/pn/ug_wloclawek .<br/><br/>UWAGA:<br/>Zamawiający zastrzega, że Wykonawca/cy, którzy złożą ofertę na Część I lub Część II lub Część I i Część II nie mogą złożyć oferty na Część III oraz, którzy złożą ofertę na Część III nie mogą złożyć oferty na Część I lub Część II lub Część I i Część II.<br/><br/>Wskazana powyżej dokumentacja (odpowiednio dla Części I oraz dla Części II) dostępna jest na stronie internetowej prowadzonego postępowania pod linkiem: https://platformazakupowa.pl/pn/ug_wloclawek . </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">14 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Cena (C) - waga kryterium 60 % (maksymalna liczba punktów – 60,00);<br/>2)	Częstotliwość pobytu na budowie inżyniera kontraktu/inspektora nadzoru (N) – waga kryterium 40 % (maksymalna liczba punktów – 40,00).<br/>4.2.	Maksymalna liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona według poniższego wzoru: <br/>L = C + N <br/>gdzie: <br/>L – całkowita liczba punktów;<br/>C – punkty uzyskane w kryterium „Cena”;<br/>N – punkty uzyskane w kryterium „Częstotliwość pobytu na budowie inżyniera kontraktu/inspektora nadzoru”;<br/>4.3. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:<br/><br/>1)	Cena (C) - waga 60% (maksymalnie można uzyskać 60,00 punktów)<br/>cena najniższa brutto*<br/>C =------------------------------------------------ x 60%<br/>cena oferty ocenianej brutto<br/>* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu<br/>a)	podstawą przyznania punktów w kryterium &#34;cena&#34; będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym;<br/>b)	cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia;<br/><br/>2)	Częstotliwość pobytu na budowie inżyniera kontraktu / inspektora nadzoru (N)- waga 40% (maksymalnie można uzyskać 40 pkt).<br/>Zamawiający przyzna punkty za „Częstotliwość pobytu na budowie inżyniera kontraktu / inspektora nadzoru”- na podstawie zadeklarowanej przez Wykonawcę liczby podanej w ofercie.<br/><br/>Zamawiający określa jako minimalną częstotliwość pobytu na budowie inżyniera kontraktu / inspektora nadzoru, która obejmuje 4 wizyty w miesiącu (minimum jeden raz w tygodniu).<br/><br/>Zamawiający przyzna punkty w następujący sposób:<br/>-	za oferowaną liczbę 4 wizyt w miesiącu Zamawiający przyzna – 0 pkt. <br/>-	za oferowaną liczbę minimum 8 wizyt w miesiącu (minimum 2 razy w tygodniu) Zamawiający przyzna – 20 pkt. <br/>-	za oferowaną liczbę minimum 12 wizyt w miesiącu (minimum 3 razy w tygodniu) Zamawiający przyzna – 40 pkt. <br/><br/>W kryterium „Częstotliwość pobytu na budowie inżyniera kontraktu / inspektora nadzoru” Wykonawca otrzyma maksymalnie 40 pkt. <br/><br/>W przypadku, w którym Wykonawca nie określi oferowanej częstotliwości pobytu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Częstotliwość pobytu na budowie inżyniera kontraktu/inspektora nadzoru (N)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w rozdziale IV SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału <br/>1.1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>1)	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>2)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika<br/>to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>3)	sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>4)	zdolności technicznej lub zawodowej – Zamawiający stawia szczegółowy warunek w tym zakresie w ten sposób, że wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu jeżeli:<br/>Część I:<br/>a)	wykaże, tj. należyte wykonanie/zakończenie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (rozpoczęcie mogło nastąpić wcześniej) co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie lub rozbudowie stacji uzdatniania wody lub oczyszczalni ścieków w ramach której należało wykonać co najmniej roboty konstrukcyjno – budowlane, technologiczne i elektryczne, o łącznej wartości robót minimum 500 000,00 zł brutto (pięćset tysięcy złotych 00/100);<br/>b)	skieruje do wykonania zamówienia minimum:<br/>•	1 osobę (kierownik budowy), posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, zgodnie z art. 12 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane z uwzględnieniem uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej z co najmniej 5-letnim doświadczeniem na stanowisku kierownika budowy/kierownika robót;<br/>•	1 osobę (kierownik robót branży drogowej), posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń, zgodnie z art. 12 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane z uwzględnieniem uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej z co najmniej 3-letnim doświadczeniem<br/>w branży na stanowisku kierownika robót w specjalności inżynieryjnej drogowej;<br/>•	1 osobę (kierownik robót branży elektrycznej), posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, zgodnie z art. 12 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane z uwzględnieniem uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej z co najmniej 3-letnim doświadczeniem w branży na stanowisku kierownika robót w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych;<br/>•	1 osobę (kierownik robót branży ogólnobudowlanej), posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, zgodnie z art. 12 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane z uwzględnieniem uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej z co najmniej 3-letnim doświadczeniem w branży na stanowisku kierownika robót w zakresie konstrukcyjno-budowlanym. <br/>Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia powyższych funkcji przez jedną osobę w ramach posiadanych przez nią uprawnień. <br/>Zamawiający dopuszcza możliwość aby Wykonawca, składając oferty na większą liczbę części niż jedna, w każdej części zamówienia wykazał się tymi samymi osobami.<br/> Część II:<br/>a)	skieruje do wykonania zamówienia minimum:<br/>•	1 osobę (kierownik budowy), posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, zgodnie z art. 12 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane z uwzględnieniem uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej z co najmniej 5-letnim doświadczeniem na stanowisku kierownika budowy/kierownika robót;<br/>•	1 osobę (kierownik robót branży drogowej), posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń, zgodnie z art. 12 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane z uwzględnieniem uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej z co najmniej 3-letnim doświadczeniem<br/>w branży na stanowisku kierownika robót w specjalności inżynieryjnej drogowej.<br/>Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia powyższych funkcji przez jedną osobę w ramach posiadanych przez nią uprawnień. Zamawiający dopuszcza możliwość aby Wykonawca, składając oferty na większą liczbę części niż jedna, w każdej części zamówienia wykazał się tymi samymi osobami.<br/>Zamawiający wymaga ponadto, aby osoby sprawujące opisane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie muszą także w okresie realizacji zamówienia należeć do właściwej izby samorządu zawodowego i posiadali ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie wykonywanych funkcji/specjalności.<br/>Część III<br/>a)	skieruje do wykonania zamówienia minimum:<br/>•	1 osobę do pełnienia funkcji Koordynator – Inspektor Nadzoru (Inżynier Kontraktu) robót budowlanych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń<br/>•	1 osobę do pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru robót drogowych w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń<br/>•	1 osobę do pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru robót elektrycznych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń<br/>•	1 osobę do pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru robót konstrukcyjno-budowlanych<br/>w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń<br/>•	1 osobę do pełnienia nadzoru nad pracami projektowymi posiadającą kwalifikacje i uprawnienia<br/>do projektowania bez ograniczeń w specjalnościach:<br/>-	w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń,<br/>-	w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń,<br/>-	w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych<br/>i elektroenergetycznych bez ograniczeń<br/>-	w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń.<br/>Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia powyższych funkcji przez jedną osobę w ramach posiadanych przez nią uprawnień. Zamawiający wymaga ponadto, aby osoby sprawujące opisane samodzielne funkcje techniczne<br/>w budownictwie muszą także w okresie realizacji zamówienia należeć do właściwej izby samorządu zawodowego i posiadali ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie wykonywanych funkcji/specjalności.<br/>w postępowaniu określone poniżej. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o którym mowa w art. 125 ust 1 w zakresie braku podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa:<br/>a) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy PZP, <br/>b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego, <br/>c) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji, <br/>d) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP- według wzoru z załącznika nr 5 do SWZ. <br/>2.2.3. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby na zasadach art. 118 ustawy Pzp przedstawienia środka dowodowego na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia z postępowania o których mowa w: <br/>a) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy PZP, <br/>b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego, <br/>c) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP - według wzoru z załącznika nr 5 do SWZ;</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">podmiotowe środki dowodowe na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu:<br/>1)	wykaz robót budowlanych wykonanych (tylko dla Części I) nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które zamawiający posiada, jeżeli Wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność – załącznik nr 6 do SWZ;<br/>2)	wykaz osób (odpowiednio dla każdej z Części), skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami poszczególnych branż bez ograniczeń – załącznik nr 7 do SWZ / załącznik nr 7a do SWZ / załącznik nr 7b do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1)formularz ofertowy;<br/>2) pełnomocnictwo jeżeli dotyczy;<br/>3) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i o spełnianiu warunków udziału w<br/>postępowaniu;<br/>4) Zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia niezbędnych zasobów Wykonawcy. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 2.	Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, to jest do dnia<br/>31.03.2022 r. do godz. 09:00 w wysokości<br/>- Część I: 73.000,00 zł (słownie złotych: siedemdziesiąt trzy tysiące);<br/>- Część II: 34.000,00 zł (słownie złotych: trzydzieści cztery tysiące)<br/>i utrzymania go nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą.<br/>3.	Wadium może być wniesione według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:<br/>1)	pieniądzu;<br/>2)	gwarancjach bankowych;<br/>3)	gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>4)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).<br/>4.	Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego w Kujawsko- Dobrzyńskim Banku Spółdzielczym - numer rachunku 79 9550 0003 2001 0070 0711 0018 z dopiskiem<br/>w przelewie: „Wadium w postępowaniu RBRiGK.271.2.06.2022 pn.: Modernizacja wraz z rozbudową Stacji Uzdatniania Wody w m. Dębice, Dąb Polski oraz sieci wodno-kanalizacyjnej na terenie Gminy Włocławek” – należy dopisać w ramach której z Części Wykonawca wnosi wadium (odpowiednio Część I / Część II).<br/>5.	Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.<br/>6. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 2 ppkt.2.2-2.4, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.<br/>7.	Dowód wniesienia wadium należy załączyć do oferty. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia – art. 58-60 ustawy Pzp. <br/>W takim przypadku:<br/>1)	wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika. Pełnomocnictwo powinno być do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu<br/>i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno być dołączone do oferty;<br/>2)	wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem;<br/>3)	jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.<br/>Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku określonego w pkt 1.1. ppkt. 4 lit. a SWZ spełnią ten warunek wyłącznie, jeżeli jeden z wykonawców lub podmiot udostępniający zasoby spełni warunek samodzielnie. Nie sumuje się doświadczenia zawodowego.<br/>Wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku określonego w pkt 1.1. ppkt. 4 lit. b SWZ spełnią ten warunek jeżeli chociaż jeden z wykonawców lub podmiotów udostępniający zasoby spełni ten warunek samodzielnie lub wykonawcy łącznie spełnią ten warunek. <br/>1.3. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.<br/>1.4.	W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych<br/>z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności<br/>są wymagane.<br/>1.5.	W przypadku, o którym mowa w pkt. 1.4. wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający informuje, że w każdej z Części (w Części I, w Części II oraz w Części III) zostanie zawarta umowa o odpowiedniej treści.<br/>6.2.	Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących odpowiednio dla Części I Załącznik nr 8 do SWZ; dla Części II Załącznik nr 8a oraz dla Części III Załącznik nr 8b.<br/>6.3	Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.<br/>6.4.	Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 Pzp. oraz wskazanym w Załączniku nr 8 do SWZ, w Załączniku nr 8a do SWZ oraz w Załączniku nr 8b do SWZ.<br/>6.5.	Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.<br/>Dla części I - paragraf 15 zmiany w zakresie ; zmiany wysokości wynagrodzenia; zmiany terminu wykonania dokumentacji projektowej i robót budowlanych w formule &#34;zaprojektuj i wybuduj&#34;;zmiany wykonawcy.<br/>dla części II <br/>zmiany wynagrodzenia wykonawcy ; zmiany terminu wykonania robót budowlanych ;zmiany wykonawcy.<br/>Część III <br/>zmiany wynagrodzenia wykonawcy ; zmiany terminu wykonania robót budowlanych ;zmiany wykonawcy.<br/>dla części II <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-03-31 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/ug_wloclawek</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-03-31 09:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Wykonawca pozostaje związany ofertą do dnia 29.04.2022 r.– tj. 30 dni<br/>3.2.	W przypadku gdy wybór najkorzystniejszej oferty nie nastąpi przed upływem terminu związania ofertą określonego w pkt. 3.1. zamawiający przed upływem terminu związania ofertą zwróci się jednokrotnie<br/>do wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o wskazywany przez niego okres,<br/>nie dłuższy niż 30 dni.<br/>3.3.	Przedłużenie terminu związania ofertą, wymaga złożenia przez wykonawcę pisemnego oświadczenia<br/>o wyrażeniu zgody na przedłużenie terminu związania ofertą i następuje wraz z przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.<br/>Od Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, wymagane będzie wniesienie, przed zawarciem umowy, zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny całkowitej (brutto) podanej w ofercie za wykonanie całości przedmiotu zamówienia. Zabezpieczenie służy pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy.<br/>7.2.	Zabezpieczenie należytego wykonania umowy może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub w kilku formach wskazanych w art. 450 ust. 1 ustawy Pzp.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com