JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220316/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220316/0008762401-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Rozbudowa sieci drogowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą na obszarze miasta i gminy Nasielsk </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA NASIELSK</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">Wydział Inwestycji, Zamówień Publicznych i Programów Strukturalnych</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 130377899</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Elektronowa 3</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Nasielsk</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">05-190</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL912 - Warszawski wschodni</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">um@nasielsk.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.nasielsk.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Rozbudowa sieci drogowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą na obszarze miasta i gminy Nasielsk </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-c54d58df-a442-11ec-80f8-1ad70aec7fa4</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00087624</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-03-16</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00025218/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.2 Rozbudowa sieci drogowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą na obszarze miasta i gminy Nasielsk</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/nasielsk/proceedings <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1. Postępowanie prowadzone jest w<br/>bjęzyku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem:<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/nasielsk/proceedings<br/>2. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania komunikacja między zamawiającym a<br/>wykonawcami odbywa się za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do<br/>zamawiającego”. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji<br/>przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku<br/>„Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została<br/>wysłana do zamawiającego.adres strony internetowej~https://platformazakupowa.pl/pn/nasielsk</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">~1.Wymagania techniczne:1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,3) zainstalowana dowolna przeglądarka<br/>internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,4) włączona obsługa JavaScript,5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,6) Szyfrowanie<br/>na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.7) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar. 2.Zamawiający<br/>rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf 3.W celuewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów:a. .zip b. .7Z4. Wśród formatów powszechnych a NIE występujących w rozporządzeniu<br/>występują: .rar .gif .bmp .numbers .pages. 5. Oferta, wniosek oraz przedmiotowe środki dowodowe składane elektronicznie<br/>muszą zostać podpisane elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W procesie składania oferty, wniosku w tym przedmiotowych środków dowodowych na platformie, kwalifikowany podpis elektroniczny lub podpis zaufany lub podpis osobisty<br/>Wykonawca składa bezpośrednio na dokumencie, który następnie przesyła do systemu.6.Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albopodwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą.<br/>Poprzez oryginał należy rozumieć dokument podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione. Poświadczenie za zgodność zoryginałem następuje w formie elektronicznej podpisane kwalifikowanym<br/>podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione. 7.Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na platformazakupowa.pl pod adresem:https://platformazakupowa.pl/pn/nasielsk/proceedings w myśl<br/>Ustawy na stronie internetowej prowadzonego postępowania do dnia składania ofert 8.Za datę złożenia oferty przyjmuje się datę jej przekazania w systemie (platformie) w drugim kroku składania oferty poprzez kliknięcie przycisku “Złóż ofertę” i wyświetlenie się komunikatu, że oferta została zaszyfrowana izłożona.Szczegółowa instrukcja dla Wykonawców dotycząca złożenia, zmiany i<br/>wycofania oferty znajduje się na stronie internetowej pod adresem:<br/>https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z późn. zm. z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:<br/>1. Administratorem danych osobowych przekazanych w niniejszym postepowaniu jest Gmina Nasielsk reprezentowana przez Burmistrza Nasielska, ul. Elektronowa 3, 05-190 Nasielsk, um@nasielsk.pl. 2. Więcej informacji dot. przetwarzania danych osobowych można uzyskać od Inspektora Ochrony<br/>Danych Osobowych za pośrednictwem poczty elektronicznej, adres e-mail: iod@nasielsk.pl. 3. Dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji zadań ustawowych Gminy (art. 6 ust. 1 lit. c RODO), podjęcia czynności przed zawarciem umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO) związanych z prowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i wynikających z przepisów<br/>obowiązującego prawa, w tym z ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (dalej jako „ustawa Pzp”.)<br/>4. Odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp. Pana/Pani dane osobowe mogą być przekazywane innym, współpracującym z Gminą Nasielsk podmiotom, w tym:<br/>dostawcom usług technicznych, organizacyjnych i prawnych, umożliwiającym prawidłowe zarządzanie gminą oraz realizację zadań statutowych i ustawowych. Dane te powierzane są na podstawie i zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wyniki przeprowadzonego postępowania mogą być opublikowane w<br/>Urzędzie Miejskim w Nasielsku oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Nasielsku.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">5. Dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje czas trwania umowy oraz okres przedawnienia<br/>roszczeń.<br/>6. Obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio go dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z<br/>ustawy Pzp; . 7. Wykonawca posiada:<br/>a. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy;<br/>b. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych. Skorzystanie przez osobę,<br/>której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie<br/>niezgodnym z ustawą <br/>c. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych<br/>osobowych. W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania,<br/>o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych<br/>osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.<br/>d. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca<br/>uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych dotyczących narusza przepisy RODO.<br/>8. Wykonawcy nie przysługuje:<br/>a. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>b. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż<br/>podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>SEKCJA IV</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">IZP.271.3.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> A.	Przebudowa drogi gminnej relacji Siennica – Paulinowo.<br/>Droga gminna (ul. Krańcowa) przeznaczona do przebudowy zlokalizowana jest w miejscowości Siennica i Paulinowo, przy południowej granicy miasta Nasielsk, gmina Nasielsk. Początek pikietażu trasy znajduje się w km 0+000 w osi drogi powiatowej nr 2409W relacja Pomiechówek - Nasielsk, a początek robót w km 0+003, natomiast koniec trasy i robót w km 1+990 obejmując geometrię skrzyżowania z drogą powiatową nr 2424W relacja Nasielsk - Nuna.<br/>Zakres inwestycji obejmuje:<br/>	roboty przygotowawcze,<br/>	roboty ziemne,<br/>	roboty odwodnieniowe,<br/>	wykonanie podbudowy : warstwa odsączająca z pospółki gr.15 cm, podbudowa z <br/> kruszywa łamanego o uziarnieniu 0-31,5 mm stabilizowana mechanicznie,<br/>	roboty nawierzchniowe wykonane z betonu asfaltowego: nawierzchnia z mieszanki<br/> mineralno-bitumicznej AC 16 W gr. 5 cm, nawierzchnia z mieszanki mineralno- <br/> bitumicznej AC 11 S gr. 4 cm,<br/>	wykonanie poboczy z kruszywa łamanego,<br/>	zjazdy kruszywa łamanego,<br/>	roboty wykończeniowe,<br/>	wykonanie elementów stałej organizacji ruchu.<br/><br/>UWAGA <br/>	na odcinku 0+003 - 0+850 przyjąć jednokrotne skropienie emulsją kationową wraz z czyszczeniem, grubość warstwy ścieralnej 4cm wraz z uzupełnieniem poboczy zgodnie z projektem, {odcinek został wykonany wcześniej z warstwą wiążącą},<br/>	pozostały odcinek od 0+850 do 1+ 990 zgodnie z projektem,<br/>	podstawą do opracowania ceny ryczałtowej powyższego zakresu jest dokumentacja projektowa i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. Załączony przedmiar robót służy tylko do uzupełnienia opisu przedmiotu zamówienia i nie jest podstawą do wyliczenia ceny. Wykonawca musi przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. W związku z powyższym, Zamawiający zaleca sprawdzenie w terenie warunków wykonania zamówienia w celu uzyskania informacji koniecznych do obliczenia ceny, przygotowania ofert i zawarcia umowy.<br/><br/>B.	Budowa dróg gminnych ul. Łączna, ul. Przechodnia, ul. Podmiejska w Nasielsku<br/>Budowa ul. Łączna na odcinku 0+012,24 ÷ 0+360,00 <br/>Zakres inwestycji obejmuje:<br/>	wycinka drzew i krzewów wzdłuż projektowanej drogi,<br/>	korytowanie pod nową konstrukcję nawierzchni jezdni, chodników, zjazdów,<br/>	rozbiórka istniejącej konstrukcji jezdni,<br/>	budowa kanalizacji deszczowej zgodnie z projektem branżowym (od studni ST-28 do istniejącej studni ST-20 - długość 357,5 mb)<br/>	budowa sieci wodociągowej ( całość zadania zgodnie z projektem branżowym – długość 444 mb),<br/>	budowa projektowanej ulicy o nawierzchni asfaltowej wraz z chodnikami i zjazdami do posesji,<br/> budowa oświetlenia ulicznego tj. kompletny montaż słupów oświetleniowych wraz z oprawami do istniejącej linii kablowej o numerach : 38/L2, 40/L1, 42/L3, 44/L2, 45/L3, 46/L1, 48/L3<br/>	przebudowa sieci elektroenergetycznej SN ( od 0+000 do 0+415) zgodnie z projektem wykonawczym,<br/>	przebudowa sieci elektroenergetycznej NN zgodnie z projektem wykonawczym,<br/>	wykonanie elementów stałej organizacji ruchu.<br/><br/>UWAGA <br/>Prace związane z rozbiórką, budową, przebudową sieci elektroenergetycznej należy wykonać zgodnie z wytycznymi zawartymi w umowie o przebudowę urządzeń elektroenergetycznych nr PJ068772/18, która stanowi Załącznik nr 9 do SWZ. Wszelkie koszty związane z realizacją wytycznych zawartych w umowie należy wliczyć w cenę ofertową, zaś obowiązki z niej wynikające zobowiązany będzie zrealizować Wykonawca. <br/><br/><br/>C.	Budowa dróg gminnych ul. Łączna, ul. Przechodnia, ul. Podmiejska w Nasielsku<br/>Budowa ul. Podmiejska na odcinku 0+976 ÷ 1+447,75 <br/>Zakres inwestycji obejmuje:<br/>	rozbiórka istniejącej konstrukcji jezdni,<br/>	korytowanie pod nową konstrukcję nawierzchni jezdni, chodników, zjazdów,<br/>	budowa kanalizacji deszczowej zgodnie z projektem branżowym (od studni ST – 29 wraz z zrzutem do rzeki do studni ST- 30 - długość 32,5 mb, od studni ST - 31 wraz z zrzutem do rzeki do studni ST-45 – długości 231,5m ) wraz z ułożeniem płyt ażurowych w odpływie wód deszczowych od zrzutu WL1 do rzeki<br/>	przebudowa sieci wodociągowej ( całość zadania zgodnie z projektem branżowy od węzła WA do węzła WB),<br/>	przebudowa sieci gazowej (całość zadania zgodnie z projektem)<br/>	budowa projektowanej ulicy o nawierzchni asfaltowej wraz z chodnikami i zjazdami do posesji,<br/>	budowa oświetlenia ulicznego zgodnie z projektem wykonawczym<br/>	przebudowa sieci elektroenergetycznej SN zgodnie z projektem wykonawczym,<br/>	przebudowa sieci elektroenergetycznej SN - PKP zgodnie z projektem wykonawczym,<br/>	wykonanie elementów stałej organizacji ruchu.<br/><br/>UWAGA <br/>	Prace związane z rozbiórką, budową, przebudową sieci elektroenergetycznej należy wykonać zgodnie z wytycznymi zawartymi w umowie o przebudowę urządzeń elektroenergetycznych nr PJ068772/18, która stanowi Załącznik nr 9 do SWZ. Wszelkie koszty związane z realizacją wytycznych zawartych w umowie należy wliczyć w cenę ofertową, zaś obowiązki z niej wynikające zobowiązany będzie zrealizować Wykonawca;<br/>	Ze względu na specyficzne warunki gruntowo-wodne występujące na odcinku od km 0+976 do 1+091.99 (w rejonie rz. Nasielna) w tym zaleganie wody opadowej na terenach przyległych, zaleca się ,przed złożeniem ostatecznej oferty przez Wykonawcę, dokonania wizji w terenie.<br/>	odcinek drogi w od km 0+976 do 1+ 093 należy wykonać według rysunków zamiennych dołączonych do dokumentacji przetargowej<br/><br/>D.	Budowa drogi gminnej nr 240313W na odcinku od drogi powiatowej nr 2424W (wraz ze skrzyżowaniem na działce nr 176) w miejscowości Paulinowo do działki nr 98 stanowiącej pas drogi wojewódzkiej nr 632 (bez skrzyżowania) w miejscowości Chrcynno<br/>Przedmiotem zamierzenia budowlanego jest budowa drogi gminnej nr 240313W na odcinku od drogi powiatowej nr 2424W wraz z rozbudową skrzyżowania, w miejscowości Paulinowo do działki nr 98 stanowiącej pas drogi wojewódzkiej nr 632 (bez skrzyżowania) w miejscowości Chrcynno.<br/>Długość projektowanego odcinka drogi 240313W wynosi 2254,13 m (km 1+986,15÷ 4+240,28). Na włączeniu do drogi powiatowej oraz od km ok. 2+298 do km ok. 2+498 pas drogowy drogi 240313W został poszerzony.<br/>Projektowane konstrukcje jezdni odpowiadają kategorii ruchu KR3.<br/>Na odcinku robot podłoże drogi sklasyfikowano w dwóch grupach nośności podłoża:<br/>	G3 - km 1+986,15 ÷ 3+355,00,<br/>	G4 - km 3+355,00 ÷ 4+240,28.<br/>Zakres inwestycji obejmuje:<br/>	roboty przygotowawcze,<br/>	roboty ziemne,<br/>	roboty odwodnieniowe - odprowadzenie wody opadowej z korony drogi będzie się odbywać powierzchniowo do istniejących i projektowanych rowów drogowych. Na odcinku od km 2+374,00 do km 2+460,00 wzdłuż zewnętrznej krawędzi lewego pobocza drogi, zaprojektowano ściek z płyt ściekowych betonowych szerokości 0,60 m.<br/>	wykonanie podbudowy zgodnie z projektem wykonawczym,<br/>	roboty nawierzchniowe - warstwa ścieralna z betonu asf. AC11S gr.4cm, warstwa wiążąca z betonu asf. AS16W gr. 5cm,<br/>	wykonanie poboczy z kruszywa łamanego,<br/>	zjazdy z projektowaną drogą odbywać się będą za pomocą zjazdów o szerokości 5,00 m. Na jezdniach zjazdów została zaprojektowana nawierzchnia asfaltowa. Pobocza na zjazdach należy wykonać z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie (mieszanka niezwiązana). Projektowana szerokość poboczy zjazdów wynosi 0,75 m.Pod zjazdem w km 4+103,10 zaprojektowano przepust z rury z PEHD O 400 mm dwuściennej o sztywności obwodowej SN8, o długości l=8,00 m, ze ściankami czołowymi betonowymi prefabrykowanymi ze skrzydełkami. Pod pozostałymi zjazdami, przepusty nie zostały zaprojektowane,<br/>	roboty wykończeniowe,<br/>	wykonanie elementów stałej organizacji ruchu.<br/><br/>Informacja dla wykonawców:<br/>	podstawą do opracowania ceny ryczałtowej powyższego zakresu jest dokumentacja projektowa i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. Załączony przedmiar robót służy tylko do uzupełnienia opisu przedmiotu zamówienia i nie jest podstawą do wyliczenia ceny. Wykonawca musi przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. W związku z powyższym, Zamawiający zaleca sprawdzenie w terenie warunków wykonania zamówienia w celu uzyskania informacji koniecznych do obliczenia ceny, przygotowania ofert i zawarcia umowy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">31310000-2 - Sieci zasilające</p> <p class="mb-0">34922100-7 - Oznakowanie drogowe</p> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45111300-1 - Roboty rozbiórkowe</p> <p class="mb-0">45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania</p> <p class="mb-0">45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej</p> <p class="mb-0">45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego</p> <p class="mb-0">45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne</p> <p class="mb-0">45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">6 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 6.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>1)	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.<br/>2)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: <br/>Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie<br/>3)	sytuacji ekonomicznej lub finansowej<br/>Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże iż posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 4 000 000,00 zł <br/>4)	zdolności technicznej lub zawodowej.<br/>a)zdolność techniczna:<br/>Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że wykonał należycie nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą co najmniej na budowie, przebudowie, modernizacji lub remoncie drogi o wartości co najmniej3 000 000,00 zł brutto jedna robota.<br/>b)zdolność zawodowa:<br/>Warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: osobę posiadającą uprawnienia: <br/>1.	budowlane do kierowania i nadzorowania robót budowlanych w specjalności drogowej zgodnie rozporządzeniem ministra do spraw właściwych dotyczących samodzielnych funkcji technicznych w budowie,<br/>2.	budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,<br/>3.	uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,<br/>Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia funkcji w przypadku osób, które posiadają w/w uprawnienia w więcej niż jednej specjalności. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Na wezwanie zamawiającego na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące oświadczenia lub dokumenty:<br/>2)	w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy <br/>z udziału w postępowaniu, o których mowa w rozdziale 10 niniejszej SWZ:<br/>a)	zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;<br/>b)	zaświadczenie albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywna- mi lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności; <br/>c)	odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji <br/>o działalności gospodarczej, w celu potwierdzenia braku podstaw <br/>do wykluczenia w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,;<br/>d)	Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym Wykonawca, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik nr 6 do SWZ;<br/>e)	informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2, 4 ustawy, sporządzonej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem;</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Na wezwanie zamawiającego na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące oświadczenia lub dokumenty:<br/>1)	w celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w rozdziale 10 niniejszej SWZ:<br/>a)	wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane - wg. wzoru Załącznik Nr 4 do SWZ, zgodnie z wymaganiami warunków udziału w postępowaniu, wraz z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty;<br/>b)	wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – wg wzoru Załącznik Nr 5, zgodnie z wymaganiami zawartymi w SWZ;<br/>c)	informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzające wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiąc przed upływem terminu składania ofert;.<br/>Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć wymaganych przez zamawiającego podmiotowych środków dowodowych, które dotyczą sytuacji ekonomicznej lub finansowej, wykonawca składa inne podmiotowe środki dowodowe, które w wystarczający sposób potwierdzają spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.	Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 40 000,00 zł <br/>2.	Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, pod rygorem odrzucenia oferty. <br/>3.	Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą, tj. do dnia 07.05.2022r <br/>4.	Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach, tj.:<br/>1)	w pieniądzu,<br/>2)	w gwarancjach bankowych,<br/>3)	w gwarancjach ubezpieczeniowych,<br/>4)	w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.<br/>5.	Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BS Nasielsk nr: 27 8226 0008 0000 1746 2000 0034 z adnotacją „Wadium – Znak sprawy: IZP.271.3.2022”<br/>6.	Momentem wniesienia wadium jest chwila uznania kwoty wadium na rachunku bankowym Zamawiającego.<br/>7.	Wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważać za wniesione w terminie tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że środki zostały zaksięgowane na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.<br/>8.	Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej.<br/>9.	Dokument wadialny powinien zostać złożony wraz z ofertą, za pośrednictwem wskazanej platformy zakupowej.<br/>10.	W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja ma być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy:<br/>1)	musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie PZP <br/>2)	z jej treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;<br/>3)	powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;<br/>4)	termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert); <br/>5)	w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;<br/>6)	beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: ……... <br/>7)	w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 PZP), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum); <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> numeracja wynika z zapisów z SWZ<br/><br/>1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich <br/>w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu <br/>i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>2.	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:<br/>a)	żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu - każdy z Wykonawców na potwierdzenie składa Załącznik nr 2 do SWZ CZĘŚĆ A;<br/>b)	każdy z Wykonawców składa Załącznik nr 2 do SWZ CZĘŚĆ B potwierdzający spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu,<br/>c)	zobowiązani są oni na wezwanie Zamawiającego, złożyć dokumenty <br/>i oświadczenia, o których mowa w Rozdziale 11 ust. 4 pkt. 1, 2 SWZ, przy czym dokumenty i oświadczenia, o których mowa:<br/>	w Rozdziale 11 ust. 4 pkt. 1 składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wskazuje/-ą spełnienie warunku, w zakresie i na zasadach opisanych w Rozdziale 10,<br/>	dokumenty i oświadczenia, o których mowa w Rozdziale 11 ust. 4 pkt. 2 składa każdy z Wykonawców.<br/>3.	W przypadku składania oferty przez kilku Wykonawców (wspólne ubieganie się o zamówienie), w ramach konsorcjum albo spółki cywilnej, warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej musi spełnić co najmniej jeden z Wykonawców, z zastrzeżeniem, że Wykonawca ten będzie realizować przedmiot zamówienia, objęty reglamentacją w zakresie swobody działalności gospodarczej. Zamawiający nie dopuszcza realizacji przedmiotu zamówienia w części wymagającej licencji/koncesji przez Wykonawców nieuprawnionych -jeżeli dotyczy.<br/>4.	W odniesieniu do warunków dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie mogą polegać na zdolnościach tych Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi - do realizacji których te zdolności są wymagane - jeżeli dotyczy.<br/>5.	W przypadku składania oferty przez kilku Wykonawców (wspólne ubieganie się o zamówienie), w ramach konsorcjum albo spółki cywilnej, warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej będzie spełniony, jeżeli jeden z tych wykonawców wykaże środki finansowe lub zdolność kredytową na wymaganą przez zamawiającego sumę lub suma środków finansowych lub zdolności kredytowej posiadanych przez członków konsorcjum lub spółki cywilnej będzie równa wymaganej przez zamawiającego kwoty gwarancyjnej ubezpieczenia.<br/>6.	W przypadkach, o których mowa w ust. 3,4 i 5, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie do oferty dołączą oświadczenie wskazujące, które roboty budowlane, dostawy, usługi zostaną wykonane przez każdego z członków konsorcjum – wg. wzoru Załącznik nr 7 do SWZ <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.2.) Informacje na temat zaliczek: </h3> Numeracja wynika z zapisów załącznika nr 8 do SWZ - wzór umowy<br/>1.<br/>1)	Zamawiający udzieli Wykonawcy zaliczki w wysokości 5 % ceny ofertowej brutto, przy czym zaliczka dokonana będzie przelewem na rachunek wykonawcy nie później niż w terminie 30 dni od otrzymania faktury zaliczkowej, do której Wykonawca dołączy dokument potwierdzający zabezpieczenie zaliczki, o którym mowa w ust. 7. Zaliczka zostanie Wykonawcy przekazana w formie jednorazowej płatności. Zapłacona zaliczka zostanie zaliczona, po wykonaniu całości zamówienia, na poczet wynagrodzenia Wykonawcy.<br/>2)	pozostałe 95 % ceny ofertowej brutto zostanie wypłacone wykonawcy po odbiorze końcowym zadania.<br/>7.	Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia zaliczki o której mowa w ust. 1 pkt 1 zgodnie z art. 442 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.<br/>8.	Zabezpieczenie zaliczki ustala się w wysokości odpowiadającej 100 % kwoty zaliczki.<br/>9.	Zabezpieczenie zaliczki może być wniesione w formie:<br/>1)	Poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym;<br/>2)	gwarancji bankowych;<br/>3)	gwarancji ubezpieczeniowych;<br/>4)	poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.<br/>10.	Zabezpieczenie musi być ustanowione zgodnie z prawem polskim i podlegać prawu polskiemu.<br/>11.	Dokument gwarancji/poręczenia wymaga akceptacji Zamawiającego przed jego podpisaniem przez gwaranta/poręczyciela.<br/>12.	Dokument gwarancji/poręczenia wystawiony przez podmiot zagraniczny powinien posiadać tłumaczenie przysięgłe na język polski.<br/>13.	W przypadku, gdy dokumenty potwierdzające wniesienie zabezpieczenia zaliczki wystawi podmiot zagraniczny dokumenty te winny zawierać klauzulę, iż wszelkie prawa i obowiązki wynikające z wystawionych dokumentów podlegają prawu polskiemu, spory będą rozstrzygane przez polski sąd.<br/>14.	Zamawiający nie dokona wypłaty zaliczki w sytuacji braku lub niezgodnego z umową lub przepisami ustawy Praw zamówień publicznych lub z SWZ jej zabezpieczenia.<br/>15.	Dokument potwierdzający zabezpieczenie zaliczki musi zawierać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do wypłaty na rzecz zamawiającego kwoty zaliczki na żądanie zamawiającego zawierające oświadczenie, że Wykonawca, pomimo pisemnego wezwania, nie rozliczył przekazanej mu zaliczki, zgodnie z umową.<br/>16.	Zamawiający dokona zwrotu zabezpieczenia zaliczki w terminie 30 dni od dnia uznania, że umowa została wykonana należycie.<br/>17.	W przypadku zmiany umowy polegającej na przedłużeniu terminu wykonania świadczenia wykonawcy Wykonawca zobowiązany jest – przed podpisaniem aneksu - wnieść nowe zabezpieczenie lub aneks do zabezpieczenia uwzględniający nowy termin wykonania świadczenia i dokonani odbioru wykonanych robót.<br/>18.	Brak wykonania zobowiązania wskazanego w ust. 17 będzie podstawą do odmowy podpisania aneksu do umowy przez zamawiającego.<br/>19.	Wykonawca zobowiązany jest zwrócić Zamawiającemu otrzymaną zaliczkę, w przypadku odstąpienia od umowy, przez którąkolwiek ze stron, bez względu na okoliczności faktyczne lub prawne będące podstawą odstąpienia. <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w formie aneksu, w sytuacji zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego. Zmiana wymaga zgłoszenia w formie pisemnej informacji stanowiącej podstawę do wprowadzenia zmian. Zmiana ta może spowodować wydłużenie terminu wykonania prac i nie spowoduje zmiany wynagrodzenia Wykonawcy. Inicjatorem tej zmiany może być Zamawiający lub Wykonawca.<br/>2.	Zamawiający dopuszcza zmianę kierownika budowy oraz innych osób biorących po stronie Wykonawcy udział w realizacji przedmiotu umowy, w sytuacji zdarzeń losowych oraz w przypadku niewywiązywania się z pełnionych obowiązków. Inicjatorem zmiany może być Zamawiający i Wykonawca. Zmiana musi nastąpić na osoby, które spełniają warunki określone w SWZ. Zmiana wymaga zgłoszenia w formie pisemnej w ciągu 3 dni od powzięcia informacji stanowiącej podstawę do wprowadzenia zmian. Zmiany te nie wpłyną na termin wykonania prac i nie spowodują zmiany wynagrodzenia Wykonawcy. <br/>3.	Zamawiający, po wyrażeniu zgody, dopuszcza zmianę umowy w formie aneksu w następującym zakresie: <br/>1)	wydłużenie terminu w przypadku:<br/>a)	wystąpienia nieprzewidzianych warunków i zjawisk atmosferycznych (kataklizmy), <br/>b)	wystąpienia siły wyższej np.: trąby powietrznej, pożaru, powodzi,<br/>c)	wstrzymania budowy przez właściwy organ z przyczyn nie zawinionych przez Wykonawcę robót budowlanych, np.: dokonanie odkrywki archeologicznej, odkrycie niewybuchu, szczątków ludzkich itp., <br/>d)	wystąpienia innych nieprzewidzianych i uzasadnionych okoliczności, <br/>e)	wystąpienia następstw działań administracyjnych (np. konieczności uzyskania wyroku sądowego lub innego orzeczenia sądu lub organu, którego konieczności nie przewidziano na etapie zawarcia umowy), <br/>f)	konieczności przerwania robót z uwagi na wystąpienie obiektywnych przyczyn technicznych, <br/>g)	wstrzymania prac budowlanych przez właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, <br/>h)	wystąpienia innych okoliczności nie powstałych z winy Wykonawcy, <br/>i)	konieczności wykonania robót dodatkowych, których wykonanie jest niezbędne dla prawidłowego wykonania oraz zakończenia przedmiotu zamówienia.<br/>2)	zwiększenie lub zmniejszenie wynagrodzenia w przypadku:<br/>a)	konieczności wykonania robót dodatkowych, których wykonanie jest niezbędne dla prawidłowego wykonania oraz zakończenia przedmiotu zamówienia, a konieczności ich wykonania nie można było stwierdzić na etapie kalkulacji ceny ofertowej,<br/>b)	ograniczenia przedmiotu zamówienia w przypadku zaistnienia uzasadnionych okoliczności, w których zbędne będzie wykonanie danej części zamówienia. W takim przypadku przewiduje się obniżenie wynagrodzenia wykonawcy na podstawie cen jednostkowych wskazanych w kosztorysie wykonawcy, proporcjonalnie do ograniczenia przedmiotu zamówienia, <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-04-08 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">oferty składa się za pośrednictwem platformy przetragowej , poprzez strone prowadzonego postepowania</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-04-08 10:05</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-05-07</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Część 2<br/>4.	Inicjatorem zmiany może być Wykonawca lub Zamawiający. Zmiana wymaga zgłoszenia w formie pisemnej. Zmiana ta może spowodować zmianę terminu wykonania prac i zmianę wynagrodzenia Wykonawcy. <br/>5.	Zamawiający dopuszcza zmianę jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu robót budowlanych lub zmianę technologii ze względu na zmianę postępu technologicznego (np. wycofanie produktu z rynku) w uzgodnieniu z Zamawiającym i dla niego korzystnych, w sytuacjach nie zawinionych przez Wykonawcę. Zmiany te nie wpłyną na termin wykonania prac i nie spowodują zmiany wynagrodzenia Wykonawcy.<br/>6.	Zamawiający dopuszcza zmianę podwykonawcy. Zmiana ta nie wpłynie na termin wykonania prac i nie spowoduje zmiany wynagrodzenia Wykonawcy. Zmiana wymaga zgłoszenia w formie pisemnej w ciągu 4 dni od powzięcia informacji stanowiącej podstawę do wprowadzenia zmian. Inicjatorem zmiany może być Wykonawca. <br/>7.	Dopuszcza się zmiany w umowie dotyczące wynagrodzenia Wykonawcy jeżeli zachodzi potrzeba wykonania prac nie ujętych w projekcie lub też w sytuacji zmiany projektu, jeżeli potrzeba wykonania prac lub zmian w projekcie zostanie potwierdzona przez inspektora nadzoru w protokole konieczności. Zamawiający przewiduje w tym zakresie możliwość udzielenia zamówienia na roboty dodatkowe zgodnie z art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych.<br/><br/><br/>Dokumenty składane przez wszystkich Wykonawców do upływu terminu składania ofert:<br/>a)	Formularz ofertowy – Załącznik nr 1<br/>b)	oświadczenia o spełnianiu warunków udział w postępowaniu oraz dotyczące podstaw do wykluczenia o treści zgodnej z Załącznikiem nr 2 do SWZ podpisany elektronicznym podpisem kwalifikowanym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, sporządzony w języku polskim, z zachowaniem postaci elektronicznej, w formacie danych, w szczególności: ,doc, .xls, .pdf, złożone odpowiednio przez wykonawcę, podmiot udostępniający zasoby, członka konsorcjum, członka spółki cywilnej<br/>c)	zobowiązanie podmiotu trzeciego - dokumenty potwierdzające dysponowanie zasobami innych podmiotów na zasadach określonych w art. 118 ustawy pzp - jeśli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów (wzór Załącznik nr 3 do SWZ) - jeżeli dotyczy,<br/>d)	pełnomocnictwo - w przypadku gdy ofertę podpisują osoby, których upoważnienie do reprezentacji nie wynika z dokumentów rejestrowych lub w przypadku ustanowienia pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - jeżeli dotyczy. Zgodnie z art. 99 § 1 Kodeksu cywilnego, tj.: „Jeżeli do ważności czynności prawnej potrzebna jest szczególna forma, pełnomocnictwo do dokonania tej czynności powinno być udzielone w tej samej formie&#34;, w związku z powyższym pełnomocnictwo powinno być złożone pod rygorem nieważności w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego elektronicznym podpisem kwalifikowanym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym lub elektronicznej kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego,<br/>e) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, lub wskazanie źródła w Załączniku nr 2 – Oświadczenie wstępne, z którego Zamawiający może je pobrać.<br/>f) wadium jeśli jest składane w formie niepieniężnej,<br/>g) Oświadczenie na podstawie art. 117 ust. 4 PZP w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w zakresie wymagań określonych w Rozdziale 10 ust. 6, w którym dany członek konsorcjum spełnia – Załącznik nr 7.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com