JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220318/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220318/0009061201-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI NA TERENIE GMINY KOLNO </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA KOLNO</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">Urząd Gminy Kolno</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 510743172</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">33</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kolno</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">11-311</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">warmińsko-mazurskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL622 - Olsztyński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">897613226</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">897613226</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">ug_kolno@poczta.onet.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">bip.kolno-gmina.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI NA TERENIE GMINY KOLNO </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-8bbdfff7-a697-11ec-80f8-1ad70aec7fa4</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00090612</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-03-18</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00046780/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.2 Budowa sieci wodociągowej na terenie gminy Kolno</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Pomoc dla operacji typu „Gospodarka wodno-ściekowa” w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii” w ramach działania „ Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich” objętego PROW na lata 2014-2020 </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://miniportal.uzp.gov.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl/, e-Puap, poczta e-mail ug_kolno@poczta.onet.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1)	W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się elektronicznie przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344). <br/>2)	Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.<br/>3)	Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).<br/>4)	Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, określone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowiązuje się korzystając z miniPortalu przestrzegać postanowień tego regulaminu. <br/>5)	Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.<br/>6)	Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP. <br/>1) W przypadku składania oferty w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem<br/>zaufanym, Wykonawca musi dysponować profilem zaufanym, który jest środkiem<br/>identyfikacji elektronicznej, umożliwiający złożenie podpisu zaufanego. Profil<br/>zaufany to potwierdzony zestaw danych, które jednoznacznie identyfikują jego<br/>posiadacza w usługach podmiotów publicznych. Profil zaufany można założyć na<br/>stronie https://pz.gov.pl/pz/index ,<br/>2) W przypadku składania oferty w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem<br/>osobistym, Wykonawca musi dysponować e-dowodem, posiadającym certyfikat<br/>podpisu osobistego, który potwierdza prawdziwość danych posiadacza. Ponadto do<br/>używania podpisu z wykorzystaniem e-dowodu konieczne jest posiadanie<br/>odpowiedniego czytnika kart zbliżeniowych.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Postanowienia dotyczące przetwarzania danych osobowych:<br/>1) Zamawiający informuję, że dane osobowe pozyskane w związku z przeprowadzeniem niniejszego postępowania przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej &#34;Rozporządzenie RODO&#34; w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego<br/>2)	Administratorem danych osobowych jest Zamawiający. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych stanowi ustawa Prawo zamówień publicznych wydane na jej podstawie akty wykonawcze, a także ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach. Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym można kontaktować się w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych pisemnie na adres Urzędu lub poprzez pocztę elektroniczną na adres ug_kolno@poczta.onet.pl <br/>3) Dane osobowe będą przetwarzane, z uwzględnieniem przepisów prawa, w celu: <br/>a)	przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,<br/>b)	zawarcia i realizacji umowy z wyłonionym w niniejszym postępowaniu wykonawcą,<br/>c)	dokonania rozliczenia i płatności związanych z realizacją umowy,<br/>d)	przeprowadzenie ewentualnych postępowań kontrolnych i / lub audytu przez komórki Zamawiającego i inne uprawnione podmioty,<br/>e)	udostępnienie dokumentacji postępowania i zawartej umowy jako informacji publicznej,<br/>f)	archiwizacji postępowania.<br/>4) Dane osobowe będą ujawniane wykonawcom oraz wszystkim zainteresowanym.<br/>5) Dane osobowe będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy a następnie przez okres co najmniej 5 lat zgodnie z przepisami dotyczącymi archiwizacji. Dotyczy to wszystkich uczestników postępowania.<br/>6) Osobie, której dane dotyczą przysługuje na warunkach określonych w przepisach Rozporządzenia RODO: <br/>a)	prawo dostępu do danych (art. 15), <br/>b)	prawo sprostowania danych (art. 16),<br/>c)	prawo do usunięcia danych (art. 17),<br/>d)	prawo do ograniczenia przetwarzania danych (art. 18). <br/>e)	prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. <br/>7) Osobie, której dane dotyczą nie przysługuje:<br/>a)	prawo do usunięcia danych osobowych, &#34;prawo do bycia zapomnianym&#34; w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e Rozporządzenia RODO,<br/>b)	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 Rozporządzenia RODO,<br/>c)	prawo sprzeciwu, o którym mowa w art. 21 Rozporządzenia RODO, <br/>8) Podanie danych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie może uniemożliwić Zamawiającemu dokonanie oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zdolności wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, co skutkować może wykluczeniem wykonawcy z postępowania lub odrzuceniem jego oferty.<br/>9) Wystąpienie z żądaniem o którym mowa w pkt. 6 lub 7, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia niniejszego postępowania. Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania lub umowy.<br/>10) Wykonawca pozyskując dane osobowe na potrzeby sporządzenia oferty zobowiązany jest wypełnić obowiązki wynikające m. in. z art 13 i 14 Rozporządzenia RODO. Wykonawca składając ofertę składa oświadczenie dotyczące przetwarzania danych osobowych.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">BGK.271.1.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> ZADANIE NR 1 – Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia jest wykonanie sieci wodociągowej rozdzielczej dla istniejących zabudowań w miejscowości Kabiny. <br/><br/>Łączna długość projektowanych przewodów wodociągowych wynosi 875,50 mb<br/>Długości projektowanej sieci wodociągowej rozdzielczej wg średnic:<br/>•	PE-RC SDR 17 Ø 110 mm	- 875,50 mb sieć<br/>Na sieci wodociągowej w miejscu zlokalizowanym na mapie należy zamontować hydrant przeciwpożarowy nadziemny DIN 3222 AUD, typ 5 DN 80. Przed hydrantem nadziemnym w odległości 1,0 m zabudować zasuwę kołnierzową DN80.<br/>Przejścia przewodu wodociągowego w poprzek dróg gminnych wykonać w rurze ochronnej stalowej Ø 150, wbudowanej na drodze przewiertu. Szczegółowy przebieg uzbrojenia podziemnego ustalić w terenie na podstawie próbnych przekopów – zgodnie z protokółem Zespołu Uzgadniania Dokumentacji Projektowej w Olsztynie. Prace ziemne w pobliżu uzbrojenia winny być prowadzone ręcznie.<br/>Teren na którym projektowany jest wodociąg znajduje się w południowo - wschodniej części gminy Kolno na południe od drogi wojewódzkiej nr 596.<br/>Powierzchnia ta jest zabudowana zabudowami zagrodowymi, która nie posiadają zasilania w wodę z gminnej sieci wodociągowej.<br/>Obszar nie znajduje się w strefie uzgodnień konserwatorskich.<br/>Teren, na którym planowana jest przedmiotowa inwestycja nie znajduje się na terenie obszaru Natura 2000 oraz nie oddziałuje na ten obszar.<br/>Dla omawianego zadania wydano Decyzję Nr Kol/10/2016 pozwolenia na budowę z dnia 30.12.2016 r. (decyzja aktualna).<br/>Przedmiot zamówienia należy zrealizować zgodnie z: <br/>1)	Dokumentacją projektową pn.: „Budowa sieci wodociągowej rozdzielczej wraz z przyłączami dla części miejscowości Kabiny, gm. Kolno”; <br/>2)	Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót; <br/>3)	Przedmiarem robót, stanowiącym Załącznik do SWZ.<br/>Po zakończeniu prac montażowych dokonać próby szczelności przewodów. Wszelkie prace wykonać zgodnie z uwagami i zaleceniami jednostek uzgadniających. Montaż elementów sieci wodociągowej realizować zgodnie z zaleceniami producenta rur i armatury. Wytyczenie trasy projektowanej sieci wodociągowej należy wykonać po zapoznaniu się z protokołem Zespołu Uzgodnień Dokumentacji Projektowych oraz próbnych, poprzecznych przekopach, dokładnie lokalizujące istniejące uzbrojenie podziemne. Przed przystąpieniem do robót, wykonawca winien skontaktować się z poszczególnymi użytkownikami uzbrojenia podziemnego, oraz właścicielami gruntu. W przypadku napotkania w trakcie wykonywania robót na uzbrojenie podziemne, nie wykazane w dokumentacji, należy powiadomić odpowiedniego użytkownika, a uzbrojenie odpowiednio zabezpieczyć.<br/>Projekt budowlany i Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz inne dokumenty udostępnione Wykonawcy przez Zamawiającego stanowią integralną część dokumentacji projektowej dotyczącej niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a wymagania wyszczególnione choćby w jednym z nich są zobowiązujące dla Wykonawcy tak, jakby były zawarte w całej dokumentacji projektowej.<br/>UWAGA!!!<br/>Przyłącza wodociągowe nie są objęte przedmiotem zamówienia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków</p> <p class="mb-0">45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">42 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> ZADANIA Nr 2 – Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia jest wykonanie sieci wodociągowej rozdzielczej wraz z przyłączami dla istniejących zabudowań w miejscowości Lutry.<br/><br/>Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia jest wykonanie sieci wodociągowej rozdzielczej wraz z przyłączami dla istniejących zabudowań w miejscowości Lutry.<br/>Łączna długość projektowanych przewodów wodociągowych wynosi 303,50 mb<br/>w pasie drogowym drogi wojewódzkiej - 24,0 mb.<br/>Długość projektowanej sieci wodociągowej rozdzielczej wg średnic:<br/>•	PE-RC SDR 17 Ø 110 mm	- 303,50 mb sieć<br/>Przewody wodociągowe należy wykonać z rur PE-RC SDR 17 łączone poprzez zgrzewanie doczołowe i/lub kształtki elektrooporowe. Połączenia przewodów PE na węzłach należy wykonać poprzez trójniki z żeliwa sferoidalnego wraz z zasuwami. <br/>W miejscach zgodnie z rysunkiem węzłów oraz uzgodnieniem w terenie z przedstawicielem Użytkownika, należy wykonać montaż zasuw ulicznych z gładkim i wolnym przelotem bezpośrednio w ziemi.<br/>•	Żeliwna zasuwa kołnierzowa DN100 z obudową i skrzynką uliczną nr kat 2112 - 1 kpl. <br/>•	Żeliwna zasuwa kołnierzowa DN80 z obudową i skrzynką uliczną nr kat 2112 (przed hydrantem) - 1 kpl.<br/>•	Zasuwa do przyłączy domowych DN32 (PE Ø 40) z króćcami PE do zgrzewania - 1 kpl<br/>Na sieci wodociągowej w miejscu zlokalizowanym na mapie należy zamontować hydrant przeciwpożarowy nadziemny DIN 3222 AUD, typ 5 DN 80 produkcji AVK lub równoważnej. <br/>•	Żeliwny hydrant DN 80 p-poż z podwójnym zamknięciem nr kat.8003 – 1 kpl<br/>Włączenie do istniejącej sieci wodociągowej należy wykonać za pomocą kształtek kołnierzowych przeznaczonych do połączeń z rurami o różnym materiale (PVC, PE, stal, żeliwo, AC).<br/><br/>Przejścia przewodu wodociągowego w poprzek dróg gminnych wykonać w rurze ochronnej stalowej Ø 150, wbudowanej na drodze przewiertu – zgodnie z protokółem Zespołu Uzgadniania Dokumentacji Projektowej w Olsztynie. Prace ziemne w pobliżu uzbrojenia winny być prowadzone ręcznie.<br/>W pasie drogowym drogi wojewódzkiej przewiduje się wykonanie części zadania metodą bezwykopową – przewiertem kontrolowanym.<br/>Teren na którym projektowany jest wodociąg znajduje się w zachodniej części gminy Kolno oraz na wschód od centrum miejscowości Lutry i drogi krajowej nr 57, przy drodze wojewódzkiej nr 593. Powierzchnia ta jest zabudowana zabudową zagrodową, która nie posiada zasilania w wodę z gminnej sieci wodociągowej. Obszar nie znajduje się w strefie uzgodnień konserwatorskich. Teren, na którym planowana jest przedmiotowa inwestycja nie znajduje się na terenie obszaru Natura 2000 oraz nie oddziałuje na ten obszar.<br/>Dla omawianego zadania Starosta Powiatowy wydał Decyzję Nr Kol/7/2016 pozwolenia na budowę z dnia 13.12.2016 r. (decyzja aktualna).<br/>Dla omawianego zadania Wojewoda Warmińsko-Mazurski wydał Decyzję Nr Kol/161/2016 pozwolenia na budowę z dnia 15.12.2016 r. (decyzja aktualna).<br/>Przedmiot zamówienia należy zrealizować zgodnie z: <br/>1)	Dokumentacją projektową pn.: „Budowa sieci wodociągowej rozdzielczej wraz z przyłączami dla części miejscowości Lutry, gm. Kolno”; <br/>2)	Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót; <br/>3)	Przedmiarem robót, stanowiącym Załącznik do SWZ.<br/>Po zakończeniu prac montażowych dokonać próby szczelności przewodów. Wszelkie prace wykonać zgodnie z uwagami i zaleceniami jednostek uzgadniających. Montaż elementów sieci wodociągowej realizować zgodnie z zaleceniami producenta rur i armatury. Wytyczenie trasy projektowanej sieci wodociągowej należy wykonać po zapoznaniu się z protokołem Zespołu Uzgodnień Dokumentacji Projektowych oraz próbnych, poprzecznych przekopach, dokładnie lokalizujące istniejące uzbrojenie podziemne. Przed przystąpieniem do robót, wykonawca winien skontaktować się z poszczególnymi użytkownikami uzbrojenia podziemnego, oraz właścicielami gruntu. W przypadku napotkania w trakcie wykonywania robót na uzbrojenie podziemne, nie wykazane w dokumentacji, należy powiadomić odpowiedniego użytkownika, a uzbrojenie odpowiednio zabezpieczyć.<br/>Projekt budowlany i Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz inne dokumenty udostępnione Wykonawcy przez Zamawiającego stanowią integralną część dokumentacji projektowej dotyczącej niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a wymagania wyszczególnione choćby w jednym z nich są zobowiązujące dla Wykonawcy tak, jakby były zawarte w całej dokumentacji projektowej.<br/>UWAGA!!!<br/>Przyłącza wodociągowe nie są objęte przedmiotem zamówienia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków</p> <p class="mb-0">45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">42 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> ZADANIE NR 3 - Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia jest wykonanie sieci wodociągowej rozdzielczej wraz z przyłączami dla istniejących zabudowań w miejscowości Lutry.<br/><br/>Łączna długość projektowanych przewodów wodociągowych wynosi 1323,0 mb w tym:<br/>Długość projektowanej sieci wodociągowej rozdzielczej wg średnic:<br/>•	PE-RC SDR 17 Ø 110 mm - 1323,0 mb	sieć (z podejściami do hydrantów włącznie)<br/><br/>W miejscach zgodnie z rysunkiem węzłów oraz uzgodnieniem w terenie z przedstawicielem Użytkownika, należy wykonać montaż zasuw ulicznych z gładkim i wolnym przelotem bezpośrednio w ziemi zgodnie z opisem technicznym.<br/>Na sieci wodociągowej w miejscu zlokalizowanym na mapie należy zamontować hydrant przeciwpożarowy nadziemny DIN 3222 AUD, typ 5 DN 80. Hydrant przeciwpożarowy należy zamontować poza pasem drogi krajowej oraz poza częścią jezdną dróg gruntowych gminnych. Lokalizacje hydrantów przedstawiono na załączonych projektach zagospodarowania terenu. Przed hydrantem nadziemnym w odległości 1,0 m zabudować zasuwę kołnierzową DN80.<br/>Włączenie do istniejącej sieci wodociągowej należy wykonać za pomocą kształtek kołnierzowych przeznaczonych do połączeń z rurami o różnym materiale (PVC, PE, stal, żeliwo, AC). Podłączenie do posesji należy wykonać za pomocą trójnika siodłowego z nawiertką o połączeniu zgrzewanym doczołowo lub za pomocą kształtek elektrooporowych oraz z zastosowaniem zasuwy ulicznej z końcówkami do rur PE.<br/>Przejścia przewodu wodociągowego w poprzek dróg gminnych wykonać w rurze ochronnej stalowej Ø 200 i Ø 100, wbudowanej na drodze przewiertu. Miejsca przejść przedstawiono na projektach zagospodarowania terenu.<br/>Teren na którym projektowany jest wodociąg znajduje się w zachodniej części gminy Kolno oraz na północ od centrum miejscowości Lutry wzdłuż drogi krajowej nr 57 w kierunku do Bartoszyc. Powierzchnia ta jest zabudowana zabudową zagrodową, która nie posiada zasilania w wodę z gminnej sieci wodociągowej. Obszar nie znajduje się w strefie uzgodnień <br/>konserwatorskich. Teren, na którym planowana jest przedmiotowa inwestycja nie znajduje się na terenie obszaru Natura 2000 oraz nie oddziałuje na ten obszar.<br/>Dla omawianego zadania Starosta Powiatowy wydał Decyzję Nr Kol/1/2017 pozwolenia na budowę z dnia 09.02.2017 r. (decyzja aktualna).<br/>Dla omawianego zadania Wojewoda Warmińsko-Mazurski wydał Decyzję Nr Kol/013/2017 pozwolenia na budowę z dnia 10.02.2017 r. (decyzja aktualna).<br/>Przedmiot zamówienia należy zrealizować zgodnie z: <br/>1)	Dokumentacją projektową pn.: „Budowa sieci wodociągowej rozdzielczej wraz z przyłączami dla części miejscowości Lutry, gm. Kolno”; <br/>2)	Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót; <br/>3)	Przedmiarem robót, stanowiącym Załącznik do SWZ.<br/>Po zakończeniu prac montażowych dokonać próby szczelności przewodów. Wszelkie prace wykonać zgodnie z uwagami i zaleceniami jednostek uzgadniających. Montaż elementów sieci wodociągowej realizować zgodnie z zaleceniami producenta rur i armatury. Wytyczenie trasy projektowanej sieci wodociągowej należy wykonać po zapoznaniu się z protokołem Zespołu Uzgodnień Dokumentacji Projektowych oraz próbnych, poprzecznych przekopach, dokładnie lokalizujące istniejące uzbrojenie podziemne. Przed przystąpieniem do robót, wykonawca winien skontaktować się z poszczególnymi użytkownikami uzbrojenia podziemnego, oraz właścicielami gruntu. W przypadku napotkania w trakcie wykonywania robót na uzbrojenie podziemne, nie wykazane w dokumentacji, należy powiadomić odpowiedniego użytkownika, a uzbrojenie odpowiednio zabezpieczyć.<br/>Projekt budowlany i Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz inne dokumenty udostępnione Wykonawcy przez Zamawiającego stanowią integralną część dokumentacji projektowej dotyczącej niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a wymagania wyszczególnione choćby w jednym z nich są zobowiązujące dla Wykonawcy tak, jakby były zawarte w całej dokumentacji projektowej.<br/>UWAGA!!! <br/>Dokumentacja projektowa „Budowa sieci wodociągowej rozdzielczej wraz z przyłączami dla części miejscowości Lutry, gm. Kolno” realizowana będzie tylko w zakresie od W4 (dz. nr ew. 120, obręb Lutry, gm. Kolno) oznaczonego na Projekcie zagospodarowania terenu rys. nr 1 do końca projektowanej sieci wodociągowej tj. do przyłącza wodociągowego zlokalizowanego na dz. nr ew. 2 obręb Lutry, gm. Kolno. Zamawiający informuje, że pozostała część sieci wodociągowej objętej projektem została wykonana wcześniej. <br/>Przyłącza wodociągowe nie są objęte przedmiotem zamówienia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków</p> <p class="mb-0">45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">70 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 3)	sytuacji ekonomicznej lub finansowej, <br/>Wymagane jest posiadanie przez wykonawcę zdolności kredytowej lub środków finansowych – Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków w kwocie, lub zdolność kredytową na co najmniej: <br/>W zakresie Zdania Nr 1 - 300 000,00 zł <br/>W zakresie Zdania Nr 2 - 150 000,00 zł <br/>W zakresie Zdania Nr 3 - 500 000,00 zł <br/>wystawioną nie wcześniej niż na 3 miesiące przed jej złożeniem (kwoty wykazane powyżej mogą stanowić sumę zdolności kredytowej i środków własnych w zakresie danego zadania z osobna).<br/><br/>4)	zdolności technicznej lub zawodowej,<br/>Wymagane jest spełnienie minimalnych warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, potencjału technicznego wykonawcy lub osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości:<br/><br/>Wiedza i doświadczenie wykonawcy, w realizacji (zakończeniu) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie:<br/><br/><br/>Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi wykaz min. 2 (dwóch) robót budowlanych polegających na budowie, przebudowie, rozbudowie sieci wodociągowej lub kanalizacyjnej o wartości nie mniejszej niż:<br/><br/>W zakresie Zdania Nr 1 - 300 000,00 zł <br/>W zakresie Zdania Nr 2 - 150 000,00 zł <br/>W zakresie Zdania Nr 3 - 500 000,00 zł <br/><br/>w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania, oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane oraz załączenie dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty; <br/><br/>Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacją ta temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami:<br/><br/>1)	Warunek zostanie spełniony w zakresie Zadań 1 do 3, jeżeli Wykonawca wykaże dysponowanie co najmniej: osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń z co najmniej 2 letnim doświadczeniem:<br/><br/>a) w pełnieniu funkcji kierownika budowy w specjalności;<br/>	instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,<br/><br/>b) w pełnieniu funkcji kierownika robót w specjalności;<br/>	drogowej w zakresie kierowania robotami bez ograniczeń<br/><br/>oraz oświadczy że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności osoby wymienione powyżej do realizacji niniejszego zamówienia publicznego, posiadają wymagane uprawnienia, wykształcenie i kwalifikacje zawodowe. <br/>Może to być również osoba, posiadająca uprawnienia budowlane w wymienionych wyżej specjalnościach. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1)	Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik Nr 3 do SWZ <br/>2)	Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">3)	Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-Kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w kresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem;<br/>4)	Wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, porównywalnych z robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – Załącznik Nr 4 do SWZ<br/>5)	wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – Załącznik Nr 5 do SWZ <br/>6)	oświadczenia na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych wykonawcy lub kadry kierowniczej wykonawcy – Załącznik Nr 5 do SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1) Formularz ofertowy w zakresie wybranych prze Wykonawcę Zadań od 1 do 3 - wypełniony i<br/>podpisany przez wykonawcę – Załącznik Nr 1 do SWZ<br/>Wymagana forma: Formularz musi być złożony w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym osoby upoważnionej do<br/>reprezentowania wykonawców zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie<br/>rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie.<br/>2) Zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w IX. pkt 3. ppkt. 3) jeżeli Wykonawca w<br/>celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach<br/>technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów.<br/>3) Oświadczenie, o którym mowa w IX pkt 4. ppkt. 8) jeżeli w odniesieniu do warunków<br/>dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie<br/>ubiegający się o zamówienie polegają na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonują<br/>roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane; z którego wynika, które<br/>roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy – Załącznik Nr 7 do SWZ.<br/>4) Pełnomocnictwo:<br/>-Gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, wykonawca,<br/>który składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty dokument<br/>pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia<br/>oferty i podpisania umowy.<br/>-W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wykonawcy<br/>zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa, z treści którego<br/>będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych<br/>wykonawców należy załączyć do oferty.<br/>Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty i powinno zawierać w szczególności<br/>wskazanie:<br/>-postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,<br/>-wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z<br/>nazwy z określeniem adresu siedziby,<br/>-ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze (konsorcja / spółki cywilne):<br/>1)	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.<br/>2)	Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, a pełnomocnictwo / upoważnienie do pełnienia takiej funkcji wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców występujących wspólnie należy załączyć do oferty.<br/>3)	Oferta winna być podpisana przez każdego z wykonawców występujących wspólnie lub przez upoważnionego przedstawiciela.<br/>4)	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.<br/>5)	Jeżeli oferta wspólna złożona przez dwóch lub więcej wykonawców zostanie wyłoniona w prowadzonym postępowaniu jako najkorzystniejsza przed podpisaniem umowy zamawiający zażąda w wyznaczonym terminie złożenia umowy regulującej współpracę tych wykonawców, podpisanej przez wszystkich wykonawców, przy czym termin, na jaki została zawarta nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia.<br/>6)	Wykonawców obowiązują postanowienia pkt. IX „Warunki udziału w postępowaniu” i X „Wykaz podmiotowych środków dowodowych&#34; w sprawie dokumentów wymaganych w przypadku składania oferty wspólnej.<br/>7)	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy<br/>8)	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> ZMIANY UMOWY: zgodnie z § 14 wzoru umowy stanowiącego Załącznik Nr 6 do SWZ.<br/>1)	Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących istotnych zmian w zawartej umowie w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, określając jednocześnie warunki ich wprowadzenia:<br/>1)	Zmiana postanowień umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy jest możliwa poprzez przedłużenie terminu zakończenia zamówienia o okres odpowiadający wstrzymaniu lub opóźnieniu robót w przypadku:<br/>a)	działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne, epidemie), mające bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania robót, a które nieznane były w chwili zawarcia niniejszej umowy. W chwili zawierania niniejszej umowy strony mają świadomość obecnych ograniczeń oraz zdolności stron umowy do wykonania zobowiązań umownych w warunkach istniejących na dzień zawarcia umowy. Zmiana postanowień umowy w zakresie przedłużenia terminu wykonania umowy z powodu epidemii/pandemii może mieć miejsce, gdy Wykonawca przedstawi dowody potwierdzające zachorowanie co najmniej 60 % załogi Wykonawcy (wydruk z PUE ZUS).<br/>b)	zachorowania kierownika budowy na chorobę zakaźną lub w czasie odbywania kwarantanny przez kierownika budowy Zamawiający dopuszcza zmianę osób odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi na zasadach określonych w pkt.1.5 niniejszego paragrafu umowy.<br/>c)	wystąpienia takich warunków atmosferycznych, które ze względów obiektywnych uniemożliwiają wykonanie robót budowlanych zgodnie z dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych opisującą przedmiot zamówienia – fakt ten musi mieć odzwierciedlenie w dzienniku budowy i potwierdzony przez inspektora nadzoru*,<br/>d)	wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności,<br/>e)	wystąpienia awarii nie zawinionej czynnościami lub nie wynikającej z zaniechania czynności, do których wykonawca był zobowiązany,<br/>f)	działań osób trzecich lub organów władzy publicznej, które spowodują przerwanie lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia.<br/>g)	Zamawiający, po stwierdzeniu, że okoliczności związane z wystąpieniem COVID-19, o których mowa w art. 15r ust. 1, ustawy z dnia 31 marca 2020 r. o zmianie ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych oraz niektórych innych ustaw mogą wpłynąć lub wpływają na należyte wykonanie umowy, o której mowa w ust. 1, w uzgodnieniu z wykonawcą dokona zmiany umowy w szczególności przez............ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-04-04 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę, dalej „wniosek” za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla wykonawców na miniPortalu.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-04-04 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-05-03</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: </h3> <p class="mb-0">Część 1 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 2 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 3 : <span class="normal">Tak</span></p> <h3 class="mb-0">8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców: </h3> Zamawiający przewiduje możliwość<br/>ograniczenia liczby wykonawców których zaprosi do negocjacji stosując kryteria oceny ofert<br/>opisane w pkt XVII SWZ. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> UWAGA:<br/>OFERTY NALEŻY ZŁOŻYĆ NA ELEKTRONICZNĄ SKRZYNKĘ PODAWCZĄ<br/>ZAMAWIAJĄCEGO tj. /UGKolno/SkrytkaESP<br/>UWAGA:<br/>Oferta złożona za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej powinna zostać opatrzona<br/>właściwym podpisem. Podpis może zostać złożony bezpośrednio na pliku z ofertą wykonawcy<br/>lub na „paczce” dokumentów elektronicznych zawierających ofertę wykonawcy. OPATRZENIE<br/>WŁAŚCIWYM PODPISEM OFERTY (LUB PACZKI) NASTĘPUJE PRZED CZYNNOŚCIĄ JEJ<br/>ZASZYFROWANIA. Oferta, która zostanie złożona bez opatrzenia właściwym podpisem<br/>elektronicznym będzie podlegać odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp z<br/>uwagi na niezgodność z art. 63 ustawy Pzp.<br/>Zamawiający ustalił wymagany termin wykonania zamówienia w tygodniach: Zadanie nr 1 - 6 tygodni od dnia podpisania umowy; Zadanie nr 2 - 6 tygodni od dnia podpisania umowy; Zadanie nr 3 - 10 tygodni od dnia podpisania umowy.<br/>Z uwagi że w niniejszym formularzu w SEKCJI IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA punkt Okres realizacji zamówienia albo<br/>umowy ramowej nie można dokonać wyboru w tygodniach Zamawiający przeliczył tygodnie na dni Zadanie nr 1 - 6 tygodni (42 dni) od dnia podpisania umowy; Zadanie nr 2 - 6 tygodni od dnia podpisania umowy (42 dni); Zadanie nr 3 - 10 tygodni od dnia podpisania umowy (70 dni).

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com