JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220321/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220321/0009301101-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Budowa oraz przebudowa dróg na terenie Gminy Jasionówka </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA JASIONÓWKA</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 050659332</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Rynek 19</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Jasionówka</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">19-122</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podlaskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL843 - Suwalski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">857278030</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">857278031</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">gmina@jasionowka.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://bip.ug.jasionowka.wrotapodlasia.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Budowa oraz przebudowa dróg na terenie Gminy Jasionówka </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-b1f327b2-a916-11ec-baa2-b6d934483bfb</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00093011</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-03-21</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00033800/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.3 Przebudowa róg( drogi gminne: Krasne Folwarczne- Łękobudy, Kamionka - Krzywa, Kamionka- Romejki, ul. Knyszyńska w Jasionówce, drogi powiatowe: Łękobudy- wieś, Kujbiedy - wieś)</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> http://bip.ug.jasionowka.wrotapodlasia.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Komunikacja w postępowaniu, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie<br/>dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym w Wykonawcą, odbywać się będzie przy użyciu<br/>środków komunikacji elektronicznej.<br/>2. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywać się będzie za pośrednictwem<br/>portalu – https://miniportal.uzp.gov.pl/, a po otwarciu ofert Zamawiający dodatkowo dopuszcza<br/>komunikację za pomocą poczty elektronicznej e-mail.<br/>3. W celu wzięcia udziału w postępowaniu, Wykonawca musi posiadać konto na Platformie.<br/>Rejestracja i utrzymywanie konta na Platformie, a także korzystnie z Platformy jest bezpłatne.<br/>4. Wymagania techniczne i organizacyjne korzystania z Platformy, instrukcja korzystania z Platformy<br/>znajdują się na stronie https://miniportal.uzp.gov.pl/.<br/>5. Zamawiający dopuszcza przesyłanie plików w formatach danych określonych w rozporządzeniu<br/>Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności,<br/>minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej<br/>oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 2247) –<br/>w szczególności w formatach: .pdf, .doc, .docs, .rtf lub .odt, pades, xades.<br/>Zamawiający zaleca przesyłanie plików w formacie .pdf .<br/>6. Zalecenia Zamawiającego dotyczące kwalifikowanego podpisu elektronicznego:<br/>1) dla dokumentów w formacie .pdf zaleca się zastosowanie podpisu w formacie PadES lub<br/>XadEs,<br/>2) dla dokumentów w formacie innym niż .pdf zaleca się zastosowanie podpisu wewnętrznego<br/>w formacie XAdES. Wykonawca zobowiązany jest załączyć plik z dokumentem oraz plik<br/>z podpisem, czyli dwa pliki.<br/>7. Zamawiający nie przewiduje komunikowania się zamawiającego z wykonawcami w inny<br/>4<br/>sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">zgodnie z klauzulą dołączoną do SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">zgodnie z klauzulą dołączoną do SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">Or.271.4.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przebudowa z rozbudową drogi gminnej Nr 104004B od drogi krajowej nr 8-<br/>Krasne Folwarczne - do drogi powiatowej Nr 1401B w km 0+000-2+687 oraz przebudowa<br/>z rozbudową drogi powiatowej Nr 1401B Łękobudy – Milewskie – Andrzejów – dr. Woj. Nr 671<br/>w km 0+000 – 0+345. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45000000-7 - Roboty budowlane</p> <p class="mb-0">45233140-2 - Roboty drogowe</p> <p class="mb-0">45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg</p> <p class="mb-0">45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-09-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny<br/>ofert i ich znaczeniem:<br/>1) cena ofertowa - 60%<br/>2) okres gwarancji – 40%<br/>gdzie 1% = 1 pkt<br/>Ad 1) ocena ofert w kryterium „cena ofertowa” (C) nastąpi wg następującego wzoru:<br/>C = (Cmin ÷ Co) x 60 pkt<br/>gdzie:<br/>C – liczba punktów w kryterium ceny ofertowej<br/>Cmin – najniższa cena spośród ofert nieodrzuconych<br/>Co – cena oferty badanej<br/>Oferta może uzyskać w zakresie kryterium ceny ofertowej (C) maksymalnie 60 punktów.<br/>Ad 2) ocena ofert w kryterium „okres gwarancji” (G) nastąpi wg następującego sposobu:<br/>do 60 m-cy – 0 pkt, za kolejne miesiące gwarancji powyżej 60-ciu (maksymalnie do 84) –<br/>punkty przyznane będą proporcjonalnie do liczby tych miesięcy (maksymalnie 40 pkt),<br/>wg wzoru:<br/>G = (Go - 60) ÷ 0,6 pkt<br/>gdzie:<br/>G – liczba punktów w kryterium okres gwarancji Go – okres gwarancji zawarty w ofercie<br/>np. gwarancja od 36 do 60 m-cy = 0 pkt<br/>66 m-cy: (66-60) ÷ 0,6 pkt = 10 pkt<br/>72 m-ce: (72-60) ÷ 0,6 pkt= 20 pkt,<br/>78 m-cy: (78-60) ÷ 0,6 pkt = 30 pkt<br/>84 m-ce: (84-60) ÷ 0,6 pkt = 40 pkt.<br/>10<br/>Przy czym minimalny okres gwarancji wynosi 36 m-cy, maksymalny 84 m-ce.<br/>Wykonawca powinien zaoferować jeden z w/w okresów gwarancji. Podanie innego okresu<br/>gwarancji spowoduje przyjęcie przez zamawiającego najbliższego z w/w okresów<br/>z zaokrągleniem w dół. Podanie przez Wykonawcę krótszego niż 36 m-cy okresu gwarancji<br/>spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp., jako niezgodnej z<br/>warunkami zamówienia. Jeżeli Wykonawca nie wypełni w ofercie pola dotyczącego okresu<br/>gwarancji, będzie to potraktowane jako zaoferowanie minimalnego wymaganego okresu<br/>gwarancji (36 miesięcy). Podanie przez Wykonawcę dłuższego okresu niż 84 m-ce skutkować<br/>będzie przyjęciem przeprzez Zamawiającego maksymalnego okresu gwarancji. Okres rękojmi<br/>zgodnie z obowiązującymi przepisami – art. 568 Kodeksu cywilnego – wynosi 5 lat.<br/>Oferta może uzyskać w zakresie kryterium okresu gwarancji (G) maksymalnie<br/>40 punktów.<br/>2. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która otrzyma największą liczbę<br/>punktów , obliczoną według poniższego wzoru:<br/>W = C + G<br/>gdzie:<br/>W - wartość punktowa oferty,<br/>C - ilość punktów za kryterium: cena ofertowa,<br/>G- ilość punktów za kryterium: okres gwarancji,<br/>Łącznie oferta może uzyskać maksymalnie 100 pkt.<br/>3. Ilość punktów w poszczególnych kryteriach zostanie zaokrąglona do dwóch miejsc po<br/>przecinku (jeśli to konieczne).<br/>4. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert<br/>przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający wybiera spośród<br/>tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.<br/>5. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, zamawiający<br/>wybiera ofertę z najniższą ceną.<br/>6. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w ust. 5,<br/>zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym<br/>przez zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając<br/>oferty dodatkowe, nie mogą oferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych<br/>przez nich ofertach.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przebudowa z rozbudową drogi gminnej w miejscowości Kujbiedy w km 0+811,9 –<br/>1+019 oraz przebudowa z rozbudową drogi powiatowej Nr 1402 B Kujbiedy (od dr. 1401B)<br/>w km 0+000- 0+811,9 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45000000-7 - Roboty budowlane</p> <p class="mb-0">45233140-2 - Roboty drogowe</p> <p class="mb-0">45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg</p> <p class="mb-0">45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-09-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny<br/>ofert i ich znaczeniem:<br/>1) cena ofertowa - 60%<br/>2) okres gwarancji – 40%<br/>gdzie 1% = 1 pkt<br/>Ad 1) ocena ofert w kryterium „cena ofertowa” (C) nastąpi wg następującego wzoru:<br/>C = (Cmin ÷ Co) x 60 pkt<br/>gdzie:<br/>C – liczba punktów w kryterium ceny ofertowej<br/>Cmin – najniższa cena spośród ofert nieodrzuconych<br/>Co – cena oferty badanej<br/>Oferta może uzyskać w zakresie kryterium ceny ofertowej (C) maksymalnie 60 punktów.<br/>Ad 2) ocena ofert w kryterium „okres gwarancji” (G) nastąpi wg następującego sposobu:<br/>do 60 m-cy – 0 pkt, za kolejne miesiące gwarancji powyżej 60-ciu (maksymalnie do 84) –<br/>punkty przyznane będą proporcjonalnie do liczby tych miesięcy (maksymalnie 40 pkt),<br/>wg wzoru:<br/>G = (Go - 60) ÷ 0,6 pkt<br/>gdzie:<br/>G – liczba punktów w kryterium okres gwarancji Go – okres gwarancji zawarty w ofercie<br/>np. gwarancja od 36 do 60 m-cy = 0 pkt<br/>66 m-cy: (66-60) ÷ 0,6 pkt = 10 pkt<br/>72 m-ce: (72-60) ÷ 0,6 pkt= 20 pkt,<br/>78 m-cy: (78-60) ÷ 0,6 pkt = 30 pkt<br/>84 m-ce: (84-60) ÷ 0,6 pkt = 40 pkt.<br/>10<br/>Przy czym minimalny okres gwarancji wynosi 36 m-cy, maksymalny 84 m-ce.<br/>Wykonawca powinien zaoferować jeden z w/w okresów gwarancji. Podanie innego okresu<br/>gwarancji spowoduje przyjęcie przez zamawiającego najbliższego z w/w okresów<br/>z zaokrągleniem w dół. Podanie przez Wykonawcę krótszego niż 36 m-cy okresu gwarancji<br/>spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp., jako niezgodnej z<br/>warunkami zamówienia. Jeżeli Wykonawca nie wypełni w ofercie pola dotyczącego okresu<br/>gwarancji, będzie to potraktowane jako zaoferowanie minimalnego wymaganego okresu<br/>gwarancji (36 miesięcy). Podanie przez Wykonawcę dłuższego okresu niż 84 m-ce skutkować<br/>będzie przyjęciem przeprzez Zamawiającego maksymalnego okresu gwarancji. Okres rękojmi<br/>zgodnie z obowiązującymi przepisami – art. 568 Kodeksu cywilnego – wynosi 5 lat.<br/>Oferta może uzyskać w zakresie kryterium okresu gwarancji (G) maksymalnie<br/>40 punktów.<br/>2. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która otrzyma największą liczbę<br/>punktów , obliczoną według poniższego wzoru:<br/>W = C + G<br/>gdzie:<br/>W - wartość punktowa oferty,<br/>C - ilość punktów za kryterium: cena ofertowa,<br/>G- ilość punktów za kryterium: okres gwarancji,<br/>Łącznie oferta może uzyskać maksymalnie 100 pkt.<br/>3. Ilość punktów w poszczególnych kryteriach zostanie zaokrąglona do dwóch miejsc po<br/>przecinku (jeśli to konieczne).<br/>4. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert<br/>przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający wybiera spośród<br/>tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.<br/>5. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, zamawiający<br/>wybiera ofertę z najniższą ceną.<br/>6. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w ust. 5,<br/>zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym<br/>przez zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając<br/>oferty dodatkowe, nie mogą oferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych<br/>przez nich ofertach.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przebudowa z rozbudową drogi gminnej Nr 104002B od drogi powiatowej<br/>Nr 1357B (Bobrówka-Kamionka)-Krzywa - do drogi powiatowej Nr 1357B (Kamionka – DW671) w km 0+000- 2+227,6 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45000000-7 - Roboty budowlane</p> <p class="mb-0">45233140-2 - Roboty drogowe</p> <p class="mb-0">45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg</p> <p class="mb-0">45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-09-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny<br/>ofert i ich znaczeniem:<br/>1) cena ofertowa - 60%<br/>2) okres gwarancji – 40%<br/>gdzie 1% = 1 pkt<br/>Ad 1) ocena ofert w kryterium „cena ofertowa” (C) nastąpi wg następującego wzoru:<br/>C = (Cmin ÷ Co) x 60 pkt<br/>gdzie:<br/>C – liczba punktów w kryterium ceny ofertowej<br/>Cmin – najniższa cena spośród ofert nieodrzuconych<br/>Co – cena oferty badanej<br/>Oferta może uzyskać w zakresie kryterium ceny ofertowej (C) maksymalnie 60 punktów.<br/>Ad 2) ocena ofert w kryterium „okres gwarancji” (G) nastąpi wg następującego sposobu:<br/>do 60 m-cy – 0 pkt, za kolejne miesiące gwarancji powyżej 60-ciu (maksymalnie do 84) –<br/>punkty przyznane będą proporcjonalnie do liczby tych miesięcy (maksymalnie 40 pkt),<br/>wg wzoru:<br/>G = (Go - 60) ÷ 0,6 pkt<br/>gdzie:<br/>G – liczba punktów w kryterium okres gwarancji Go – okres gwarancji zawarty w ofercie<br/>np. gwarancja od 36 do 60 m-cy = 0 pkt<br/>66 m-cy: (66-60) ÷ 0,6 pkt = 10 pkt<br/>72 m-ce: (72-60) ÷ 0,6 pkt= 20 pkt,<br/>78 m-cy: (78-60) ÷ 0,6 pkt = 30 pkt<br/>84 m-ce: (84-60) ÷ 0,6 pkt = 40 pkt.<br/>10<br/>Przy czym minimalny okres gwarancji wynosi 36 m-cy, maksymalny 84 m-ce.<br/>Wykonawca powinien zaoferować jeden z w/w okresów gwarancji. Podanie innego okresu<br/>gwarancji spowoduje przyjęcie przez zamawiającego najbliższego z w/w okresów<br/>z zaokrągleniem w dół. Podanie przez Wykonawcę krótszego niż 36 m-cy okresu gwarancji<br/>spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp., jako niezgodnej z<br/>warunkami zamówienia. Jeżeli Wykonawca nie wypełni w ofercie pola dotyczącego okresu<br/>gwarancji, będzie to potraktowane jako zaoferowanie minimalnego wymaganego okresu<br/>gwarancji (36 miesięcy). Podanie przez Wykonawcę dłuższego okresu niż 84 m-ce skutkować<br/>będzie przyjęciem przeprzez Zamawiającego maksymalnego okresu gwarancji. Okres rękojmi<br/>zgodnie z obowiązującymi przepisami – art. 568 Kodeksu cywilnego – wynosi 5 lat.<br/>Oferta może uzyskać w zakresie kryterium okresu gwarancji (G) maksymalnie<br/>40 punktów.<br/>2. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która otrzyma największą liczbę<br/>punktów , obliczoną według poniższego wzoru:<br/>W = C + G<br/>gdzie:<br/>W - wartość punktowa oferty,<br/>C - ilość punktów za kryterium: cena ofertowa,<br/>G- ilość punktów za kryterium: okres gwarancji,<br/>Łącznie oferta może uzyskać maksymalnie 100 pkt.<br/>3. Ilość punktów w poszczególnych kryteriach zostanie zaokrąglona do dwóch miejsc po<br/>przecinku (jeśli to konieczne).<br/>4. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert<br/>przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający wybiera spośród<br/>tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.<br/>5. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, zamawiający<br/>wybiera ofertę z najniższą ceną.<br/>6. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w ust. 5,<br/>zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym<br/>przez zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając<br/>oferty dodatkowe, nie mogą oferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych<br/>przez nich ofertach.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przebudowa z rozbudową drogi gminnej Nr 103423B od granicy gminy (Romejki)-<br/>Kamionka - Słomianka - do drogi wojewódzkiej Nr 671) w km 0+000 – 3+744,4. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45000000-7 - Roboty budowlane</p> <p class="mb-0">45233140-2 - Roboty drogowe</p> <p class="mb-0">45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg</p> <p class="mb-0">45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-09-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny<br/>ofert i ich znaczeniem:<br/>1) cena ofertowa - 60%<br/>2) okres gwarancji – 40%<br/>gdzie 1% = 1 pkt<br/>Ad 1) ocena ofert w kryterium „cena ofertowa” (C) nastąpi wg następującego wzoru:<br/>C = (Cmin ÷ Co) x 60 pkt<br/>gdzie:<br/>C – liczba punktów w kryterium ceny ofertowej<br/>Cmin – najniższa cena spośród ofert nieodrzuconych<br/>Co – cena oferty badanej<br/>Oferta może uzyskać w zakresie kryterium ceny ofertowej (C) maksymalnie 60 punktów.<br/>Ad 2) ocena ofert w kryterium „okres gwarancji” (G) nastąpi wg następującego sposobu:<br/>do 60 m-cy – 0 pkt, za kolejne miesiące gwarancji powyżej 60-ciu (maksymalnie do 84) –<br/>punkty przyznane będą proporcjonalnie do liczby tych miesięcy (maksymalnie 40 pkt),<br/>wg wzoru:<br/>G = (Go - 60) ÷ 0,6 pkt<br/>gdzie:<br/>G – liczba punktów w kryterium okres gwarancji Go – okres gwarancji zawarty w ofercie<br/>np. gwarancja od 36 do 60 m-cy = 0 pkt<br/>66 m-cy: (66-60) ÷ 0,6 pkt = 10 pkt<br/>72 m-ce: (72-60) ÷ 0,6 pkt= 20 pkt,<br/>78 m-cy: (78-60) ÷ 0,6 pkt = 30 pkt<br/>84 m-ce: (84-60) ÷ 0,6 pkt = 40 pkt.<br/>10<br/>Przy czym minimalny okres gwarancji wynosi 36 m-cy, maksymalny 84 m-ce.<br/>Wykonawca powinien zaoferować jeden z w/w okresów gwarancji. Podanie innego okresu<br/>gwarancji spowoduje przyjęcie przez zamawiającego najbliższego z w/w okresów<br/>z zaokrągleniem w dół. Podanie przez Wykonawcę krótszego niż 36 m-cy okresu gwarancji<br/>spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp., jako niezgodnej z<br/>warunkami zamówienia. Jeżeli Wykonawca nie wypełni w ofercie pola dotyczącego okresu<br/>gwarancji, będzie to potraktowane jako zaoferowanie minimalnego wymaganego okresu<br/>gwarancji (36 miesięcy). Podanie przez Wykonawcę dłuższego okresu niż 84 m-ce skutkować<br/>będzie przyjęciem przeprzez Zamawiającego maksymalnego okresu gwarancji. Okres rękojmi<br/>zgodnie z obowiązującymi przepisami – art. 568 Kodeksu cywilnego – wynosi 5 lat.<br/>Oferta może uzyskać w zakresie kryterium okresu gwarancji (G) maksymalnie<br/>40 punktów.<br/>2. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która otrzyma największą liczbę<br/>punktów , obliczoną według poniższego wzoru:<br/>W = C + G<br/>gdzie:<br/>W - wartość punktowa oferty,<br/>C - ilość punktów za kryterium: cena ofertowa,<br/>G- ilość punktów za kryterium: okres gwarancji,<br/>Łącznie oferta może uzyskać maksymalnie 100 pkt.<br/>3. Ilość punktów w poszczególnych kryteriach zostanie zaokrąglona do dwóch miejsc po<br/>przecinku (jeśli to konieczne).<br/>4. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert<br/>przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający wybiera spośród<br/>tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.<br/>5. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, zamawiający<br/>wybiera ofertę z najniższą ceną.<br/>6. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w ust. 5,<br/>zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym<br/>przez zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając<br/>oferty dodatkowe, nie mogą oferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych<br/>przez nich ofertach.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przebudowa drogi wewnętrznej ul. Knyszyńska, usytuowanej na działce nr geod.682/6 w Jasionówce. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45000000-7 - Roboty budowlane</p> <p class="mb-0">45233140-2 - Roboty drogowe</p> <p class="mb-0">45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg</p> <p class="mb-0">45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-09-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny<br/>ofert i ich znaczeniem:<br/>1) cena ofertowa - 60%<br/>2) okres gwarancji – 40%<br/>gdzie 1% = 1 pkt<br/>Ad 1) ocena ofert w kryterium „cena ofertowa” (C) nastąpi wg następującego wzoru:<br/>C = (Cmin ÷ Co) x 60 pkt<br/>gdzie:<br/>C – liczba punktów w kryterium ceny ofertowej<br/>Cmin – najniższa cena spośród ofert nieodrzuconych<br/>Co – cena oferty badanej<br/>Oferta może uzyskać w zakresie kryterium ceny ofertowej (C) maksymalnie 60 punktów.<br/>Ad 2) ocena ofert w kryterium „okres gwarancji” (G) nastąpi wg następującego sposobu:<br/>do 60 m-cy – 0 pkt, za kolejne miesiące gwarancji powyżej 60-ciu (maksymalnie do 84) –<br/>punkty przyznane będą proporcjonalnie do liczby tych miesięcy (maksymalnie 40 pkt),<br/>wg wzoru:<br/>G = (Go - 60) ÷ 0,6 pkt<br/>gdzie:<br/>G – liczba punktów w kryterium okres gwarancji Go – okres gwarancji zawarty w ofercie<br/>np. gwarancja od 36 do 60 m-cy = 0 pkt<br/>66 m-cy: (66-60) ÷ 0,6 pkt = 10 pkt<br/>72 m-ce: (72-60) ÷ 0,6 pkt= 20 pkt,<br/>78 m-cy: (78-60) ÷ 0,6 pkt = 30 pkt<br/>84 m-ce: (84-60) ÷ 0,6 pkt = 40 pkt.<br/>10<br/>Przy czym minimalny okres gwarancji wynosi 36 m-cy, maksymalny 84 m-ce.<br/>Wykonawca powinien zaoferować jeden z w/w okresów gwarancji. Podanie innego okresu<br/>gwarancji spowoduje przyjęcie przez zamawiającego najbliższego z w/w okresów<br/>z zaokrągleniem w dół. Podanie przez Wykonawcę krótszego niż 36 m-cy okresu gwarancji<br/>spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp., jako niezgodnej z<br/>warunkami zamówienia. Jeżeli Wykonawca nie wypełni w ofercie pola dotyczącego okresu<br/>gwarancji, będzie to potraktowane jako zaoferowanie minimalnego wymaganego okresu<br/>gwarancji (36 miesięcy). Podanie przez Wykonawcę dłuższego okresu niż 84 m-ce skutkować<br/>będzie przyjęciem przeprzez Zamawiającego maksymalnego okresu gwarancji. Okres rękojmi<br/>zgodnie z obowiązującymi przepisami – art. 568 Kodeksu cywilnego – wynosi 5 lat.<br/>Oferta może uzyskać w zakresie kryterium okresu gwarancji (G) maksymalnie<br/>40 punktów.<br/>2. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która otrzyma największą liczbę<br/>punktów , obliczoną według poniższego wzoru:<br/>W = C + G<br/>gdzie:<br/>W - wartość punktowa oferty,<br/>C - ilość punktów za kryterium: cena ofertowa,<br/>G- ilość punktów za kryterium: okres gwarancji,<br/>Łącznie oferta może uzyskać maksymalnie 100 pkt.<br/>3. Ilość punktów w poszczególnych kryteriach zostanie zaokrąglona do dwóch miejsc po<br/>przecinku (jeśli to konieczne).<br/>4. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert<br/>przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający wybiera spośród<br/>tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.<br/>5. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, zamawiający<br/>wybiera ofertę z najniższą ceną.<br/>6. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w ust. 5,<br/>zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym<br/>przez zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając<br/>oferty dodatkowe, nie mogą oferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych<br/>przez nich ofertach.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 3</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 6</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – zamawiający wymaga, aby<br/>wykonawcy prowadzący działalność gospodarczą lub zawodową byli wpisani do jednego<br/>z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym mają siedzibę<br/>lub miejsce zamieszkania (w szczególności CEIDG lub KRS)<br/>13<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile<br/>wynika to z odrębnych przepisów – nie dotyczy;<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej- nie dotyczy<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>a) doświadczenie zawodowe: Zamawiający wymaga aby wykonawca wykazał iż w okresie<br/>ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności<br/>jest krótszy – w tym okresie,<br/>Część 1-4 - wykonał co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na przebudowie lub budowie<br/>dróg o nawierzchni bitumicznej na odcinku co najmniej 1 km;<br/>Część 5 - wykonał co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na przebudowie, budowie lub<br/>wymianie nawierzchni z kostki brukowej o powierzchni co najmniej 500 m2;<br/>b) kadra techniczna: Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał, że będzie dysponował<br/>następującymi osobami, które skieruje do realizacji zamówienia posiadającymi odpowiednie<br/>uprawnienia lub równoważne tj.:<br/>- kierownika robót branży drogowej – co najmniej jedna osoba posiadająca<br/>uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi cd. rozdz. XVI SWZ <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">zgodnie z rozdz. XVII SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">zgodnie z rozdz. XVII SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zgodnie z rozdz. XVIII SWZ <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> Zgodnie z rozdz. XVIII SWZ <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 8. Zamawiający wymaga wniesienia wadium:<br/>1) Zamawiający określa kwotę wadium w wysokości:<br/>- Część 1-4 – 10000,00 zł dla każdej części zamówienia,<br/>- Część 5 - 2000,00 zł;<br/>2) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do<br/>dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98<br/>ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 P.z.p.<br/>3) Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku<br/>następujących formach:<br/>a) pieniądzu;<br/>b) gwarancjach bankowych;<br/>c) gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z<br/>dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z<br/>2019 r. poz. 310, 836 i 1572).4) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy nr 08 8076<br/>0001 0000 1339 2000 0010<br/>5) Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 3<br/>lit. b-d, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w<br/>postaci elektronicznej.<br/>6) Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od<br/>dnia wystąpienia jednej z okoliczności:<br/>a) upływu terminu związania ofertą;<br/>b) zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;<br/>c) unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji gdy nie<br/>zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego<br/>wniesienia.7) Zamawiający, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia<br/>wniosku zwraca wadium wykonawcy:<br/>a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;<br/>b) którego oferta została odrzucona;<br/>c) po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została<br/>wybrana jako najkorzystniejsza;<br/>d) po unieważnieniu postępowania, w przypadku gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie<br/>na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.<br/>8) Złożenie wniosku o zwrot wadium, o którym mowa w pkt 7, powoduje rozwiązanie<br/>stosunku prawnego z wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze<br/>środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX P.zp<br/>9) Zamawiający zwraca wadium wniesione w pieniądzu wraz z odsetkami wynikającymi z<br/>umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty<br/>prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na<br/>rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę<br/>10) Zamawiający zwraca wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu poprzez<br/>złożenie gwarantowi lub poręczycielowi oświadczenia o zwolnieniu wadium.<br/>11) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium<br/>wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4<br/>Pzp, występuje odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium,jeżeli:<br/>a) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128<br/>ust. 1 Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków<br/>dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o<br/>których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1 Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust.<br/>1 Pzp, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o<br/>której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3 Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty<br/>złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej;<br/>b) wykonawca, którego oferta została wybrana:<br/>- odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach<br/>określonych w ofercie,<br/>- nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;<br/>c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn<br/>leżących po stronie wykonawcy, którego oferta została wybrana.<br/>9. Zamawiający nie przewiduje zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy<br/>Pzp. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Składanie ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia:<br/>1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o zamówienie publiczne. W takim przypadku<br/>Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie<br/>zamówienia publicznego (pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty).<br/>2) Dokument pełnomocnictwa określający jego zakres powinien być przedłożony<br/>w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza i podpisany<br/>przez mocodawcę (osobę fizyczną lub osoby reprezentujące osobę prawną).<br/>3) Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem<br/>występującym jako reprezentant pozostałych – pełnomocnikiem.<br/>4) Wypełniając formularz ofertowy oraz inne dokumenty powołujące się na<br/>„Wykonawcę” w miejscu „nazwa i adres Wykonawcy” należy wpisać dane dotyczące<br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.<br/>5) Wykonawcy ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.2.) Informacje na temat zaliczek: </h3> Odbiory częściowe dokonywane będą po zgłoszeniu przez Wykonawcę/Wykonawców wszystkich części zamówienia wykonania łącznie 20% i 50% wartości robót, nie później jednak niż wg stanu robót na koniec października 2022 r. i czerwca 2023 r. Odbiór końcowy – po wykonaniu całości zadania. Rozliczenie za wykonany przedmiot umowy nastąpi w trzech transzach. Dwie transze każdorazowo po zakończeniu wydzielonego etapu prac w ramach realizacji inwestycji, trzecia po zakończeniu realizacji inwestycji:<br/>a) pierwsza transza w wysokości nie wyższej niż 20% wynagrodzenia,<br/>b) druga transza w wysokości nie wyższej niż 30 % wynagrodzenia,<br/>c) trzecia transza w wysokości pozostałej do zapłaty kwoty wynagrodzenia, z uwzględnieniem sumy wypłaconych wcześniej kwot. <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają dla swej ważności, pod rygorem nieważności, formy pisemnego aneksu podpisanego przez każdą ze stron i będą dopuszczalne jedynie w granicach unormowanych art. 455 ustawy P.z.p. <br/>2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ustaleń zawartej umowy, w stosunku do treści oferty Wykonawcy jeżeli wystąpiły następujące okoliczności: <br/>1) wystąpiła zmiana dokonana na podstawie art. 23 pkt. 1 ustawy Prawo budowlane tj. zmiana w rozwiązaniach projektowych, jeżeli są one uzasadnione koniecznością zwiększenia bezpieczeństwa realizacji robót budowlanych lub usprawnienia procesu budowy;<br/>2) wystąpiła zmiana dokonana na podstawie art. 20 ust. 1 pkt 4 lit. b ustawy Prawo budowlane tj. uzgodniono możliwość wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, zgłoszonych przez kierownika budowy lub inspektora nadzoru inwestorskiego;<br/>3) zmiany dokonane zostały podczas wykonywania robót i nie odstępują w sposób istotny od zatwierdzonego projektu lub warunków pozwolenia na budowę w ramach art. 36 a ust. 5 ustawy Prawo budowlane i dokonane zostały zgodnie z zapisami art. 36 a ust. 6 ustawy Prawo budowlane, spełniając zapisy art. 57 ust. 2 ustawy Prawo budowlane;<br/>4) wystąpiła zmiana terminu zakończenia wykonania przedmiotu zamówienia, która wynikła z okoliczności, których Zamawiający i Wykonawca nie mogli przewidzieć przed terminem składania ofert i nie jest przez nich zawiniona, w następujących przypadkach:<br/>a) wystąpienia konieczności wykonania dodatkowych i niemożliwych do przewidzenia robót, których realizacja wiąże się z potrzebą zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy;<br/>b) wystąpienia szczególnie niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną i wiedzą techniczną ;<br/>c) wystąpienia siły wyższej.<br/>5) w przypadku nieuzyskania przez Zamawiającego stosownych pozwoleń na realizację inwestycji drogowej;<br/>6) w przypadku zaistnienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, których nie można było przewidzieć na etapie składania ofert Zamawiający dopuszcza zawarcie umów o podwykonawstwo na etapie realizacji umowy;<br/>7) gdy nowy wykonawca ma zastąpić dotychczasowego wykonawcę:<br/>a) w wyniku sukcesji, wstępując w prawa i obowiązki wykonawcy, w następstwie przejęcia, połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji, dziedziczenia lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, a także nie ma na celu uniknięcia stosowania przepisów ustawy, lub<br/>b) w wyniku przejęcia przez zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem jego podwykonawców, w przypadku, o którym mowa w art. 465 ust. 1<br/>8) jeżeli dotyczy realizacji, przez dotychczasowego wykonawcę, dodatkowych dostaw, usług lub robót budowlanych, których nie uwzględniono w zamówieniu podstawowym, o ile stały się one niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:<br/>a) zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności wyposażenia, usług lub instalacji zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,<br/>b) zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego,<br/>c) wzrost ceny spowodowany każdą kolejną zmianą nie przekracza 50% wartości pierwotnej umowy, z wyjątkiem należycie uzasadnionych przypadków;<br/>9) jeżeli konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, o ile zmiana nie modyfikuje ogólnego charakteru umowy a wzrost ceny spowodowany każdą kolejną zmianą nie przekracza 50% wartości pierwotnej umowy.<br/>3. Postanowienia określone w ust. 2 stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią natomiast zobowiązania do wyrażenia takiej zgody <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-04-05 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę należy złożyć w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej jak opisano w rozdz. VIII SWZ, w terminie do dnia 05.04.2022 r. do godz. 10.00. Oferty złożona po terminie zostaną odrzucone przez Zamawiającego.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-04-05 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> zgodnie z rodz. XX

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com