JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220324/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220324/0009747901-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawy różnych produktów spożywczych </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Zakład Karny we Włocławku</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000319687</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Bartnicka 10</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Włocławek</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">87-809</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">kujawsko-pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL619 - Włocławski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">(54) 235-03-00</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">(54) 235-40-63</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zk_wloclawek@sw.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.sw.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Porządek i bezpieczeństwo publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawy różnych produktów spożywczych </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-c6378fc7-ab61-11ec-80f8-1ad70aec7fa4</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00097479</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-03-24</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00056854/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.3 Dostawy różnych produktów spożywczych</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://miniportal.uzp.gov.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W przedmiotowym postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się<br/>przy użyciu miniPortalu - dostępnego pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, oraz elektronicznej<br/>Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP) - dostępnej pod adresem:<br/>https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej pod adresem zk_wloclawek@sw.gov.pl.<br/>Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub<br/>wniosku” dostępnego na ePUAP (na adres Elektronicznej Skrzynki Podawczej (ESP) Zakładu Karnego<br/>we Włocławku za pośrednictwem dedykowanej platformy - miniPortal.<br/>W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja pomiędzy Zamawiającym, a<br/>Wykonawcami ( w<br/>szczególności składanie wymaganych dokumentów, zawiadomień odbywa się elektronicznie za<br/>pośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP oraz<br/>opcjonalnie za pośrednictwem poczty elektronicznej Zamawiającego.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.<br/>2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami<br/>odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu<br/>https://epuap.gov.pl/wps/portal<br/>3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi<br/>posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy:<br/>złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.<br/>4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przy ich<br/>użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostępnym pod adresem<br/>https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUsługi.aspx oraz Regulaminie ePUAP.<br/>5. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,<br/>akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, określone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowiązuje<br/>się korzystając z miniPortalu przestrzegać postanowień tego regulaminu.<br/>6. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia i<br/>wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150MB.<br/>7. Identyfikator postępowania i klucz publiczny dla postępowania o udzielenie zamówienia dostępne są<br/>na Liście wszystkich postępowań w systemie miniPortal.<br/>8. Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, podmiotowych<br/>środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub<br/>dokumentów, przekazanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.<br/>9. W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna ( inna niż oferta<br/>Wykonawcy i załączniki do oferty) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego<br/>formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal (Formularz do<br/>komunikacji).Korespondencja przesyłana za pomocą tego formularza nie może być szyfrowana. We<br/>wszelkiej<br/>korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawca posługują się<br/>numerem ogłoszenia (BZP).<br/>10. Zamawiający dopuszcza również możliwość komunikacji z Wykonawcami za pomocą poczty<br/>elektronicznej z wyjątkiem złożenia, zmiany lub wycofania oferty - email: zk_wloclawek@sw.gov.pl<br/>Wszelkie składane w ten sposób dokumenty muszą być opatrzone kwalifikowanym podpisem<br/>elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, w ogólnie dostępnych formatach<br/>danych, w szczególności w formatach: . rtf, doc, docx, odt, pdf.<br/>11. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń<br/>składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza do komunikacji mają być opatrzone<br/>kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym Sposób<br/>sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub<br/>oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonym w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z<br/>dnia 27 czerwca 2017 r. w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępniania i przechowywania dokumentów elektronicznych<br/>(Dz.U. z 2020 poz.1261).<br/>12. Zalecenia Zamawiającego dotyczące stosowania podpisu elektronicznego:<br/>a) dla dokumentów w formacie .pdf zaleca się stosowanie podpisu w formacie PadES,<br/>b) dla dokumentów w formacie innym niż .pdf zaleca się zastosowanie podpisu wewnętrznego w<br/>formacie XAdES. Wykonawca zobowiązany jest załączyć plik z dokumentem oraz plik z podpisem,<br/>czyli 2 pliki.<br/>13. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż<br/>przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektyw 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 str. 1), dalej „RODO” informuję, że:<br/>1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zakład Karny we Włocławku z siedzibą przy ul.<br/>Bartnickiej 10, 87-809 Włocławek, tel. 54 235 50 55 reprezentowany przez Dyrektora Zakładu Karnego<br/>we Włocławku.<br/>2. Współadministratorem Pani/Pana danych osobowych jest:<br/>2.a. Urząd Zamówień Publicznych, ul. Postępu 17a, 02 – 676 Warszawa, reprezentowany przez<br/>Prezesa UZP – względem osób fizycznych, od których dane osobowe pozyskał w toku kontroli,<br/>b. Krajowa Izba Odwoławcza, ul. Postępu 17 a, 02 – 676 Warszawa ,reprezentowana przez Prezesa<br/>KIO -m względem osób fizycznych od których dane osobowe pozyskał w ramach wniesionych środków<br/>ochrony prawnej;<br/>3. Inspektorem ochrony danych IOD w Zakładzie Karnych we Włocławku jest Pani kpt. Edyta Nowicka,<br/>ul. Bartnicka 10, 87-809 Włocławek, e-mail: iod_zk_wloclawek@sw.gov.pl, tel. 54 235 0 369.Pani/Pana<br/>dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust 1 lit.c RODO w celu związanym z<br/>postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego: Dostawa produktów rolnictwa i ogrodnictwa Nr<br/>Ogłoszenie nr 2022/BZP 00056864/01 z dnia 2022-02-14<br/>2022-02-14 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w<br/>trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy<br/>ref. sprawy: D.Kw.2232.3.2020 w kategorii dane zwykłe, dane wrażliwe, o których mowa w art. 9 i lub<br/>10 RODO;<br/>4. Do przetwarzania danych osobowych w kategorii dane wrażliwe dotyczące wyroków skazujących, o<br/>których mowa w art. 10 RODO, dopuszczone są wyłącznie osoby posiadające pisemne upoważnienie<br/>administratora danych. Osoby takie są ponadto zobowiązane do zachowania tych danych w poufności;<br/>5. W odniesieniu do danych osobowych w kategorii dane wrażliwe dotyczące wyroków skazujących, o<br/>których mowa w art. 10 RODO, Zamawiający będzie udostępniał te dane jedynie w sytuacji, w której<br/>ujawnienie jest niezbędne w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej. Po upływie<br/>terminu na skorzystanie ze środków ochrony prawnej albo w przypadku gdy o dostęp do dokumentów<br/>zawierających te dane ubiegają się podmioty, którym nie przysługuje prawo do korzystania ze środków<br/>ochrony prawnej Zamawiający będzie udostępniał dane osobowe zawarte w ww. dokumentach po ich<br/>odpowiednim spseudonimizowaniu;<br/>6. Protokół postępowania wraz z załącznikami jest jawny, z wyłączeniem danych, o których mowa w<br/>art. 9 ust 1 RODO, zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;<br/>7. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane, zgodnie z art. 97 ust 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat<br/>do dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4<br/>lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy( chyba ze niezbędny będzie dłuższy<br/>okres przetwarzania : dochodzenie roszczeń lub inny obowiązek wymagany przez przepisy prawa<br/>powszechnie obowiązującego;<br/>8. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest<br/>wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu<br/>o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynika z ustawy<br/>Pzp;<br/>9. - w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób<br/>zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;<br/>10. - Pani/Pana dane osobowe będą /nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji<br/>międzynarodowej;<br/>11. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie<br/>dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. –<br/>Prawo zamówień publicznych</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">RODO (ograniczenia stosowania): 12. Posiada Pani/Pan :<br/>1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>12.a. Jeżeli podanie informacji o Pani/Pana danych wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku,<br/>Zamawiający może żądać wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie<br/>Pani/Pana żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia<br/>publicznego;<br/>12.b. W przypadku Pani/Pana danych osobowych zamieszczonych przez Zamawiającego w biuletynie<br/>Zamówień Publicznych prawo do Pani/Pana danych jest wykonywane w drodze żądania skierowanego<br/>do Zamawiającego, przy czym za wdrożenie wszelkich proporcjonalnych środków organizacyjnych i<br/>technicznych, aby przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych w BZP odbywało się zgodnie z<br/>przepisami o ochronie danych osobowych, odpowiedzialny jest Prezes UZP;<br/>2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;<br/>12.a. Realizacja tego prawa nie może prowadzić do zmiany wyniku postępowania o udzielenie<br/>zamówienia publicznego. Zmiany postanowień umowy ani nie może naruszyć integralności protokołu i<br/>załączników do niego.<br/>12.b. W przypadku Pani/Pana danych osobowych zamieszczonych przez Zamawiającego w Biuletynie<br/>Zamówień Publicznych prawo dostępu do Pani/Pana danych jest wykonywane w drodze żądania<br/>skierowanego do Zamawiającego, przy czym za wdrożenie wszelkich proporcjonalnych środków<br/>organizacyjnych i technicznych, aby przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych w BZP odbywało się<br/>zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych, odpowiedzialny jest Prezes UZP.<br/>3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia danych osobowych z<br/>zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust 2 RODO;<br/>12.a. prawo do wniesienia skargi do prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan,<br/>że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy dotyczący ochronę<br/>Ogłoszenie nr 2022/BZP 00056864/01 z dnia 2022-02-14<br/>2022-02-14 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w<br/>trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy<br/>danych osobowych.<br/>13. Nie przysługuje Pani/Panu:<br/>1) w związku z art. 17 ust 3 lit. B,d lub e RODO – prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO;<br/>3) prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, o którym mowa w art. 21 RODO, gdyż<br/>postawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust 1 lit. c RODO</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">D.Kw.2232.3.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">4</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> cukier biały kryształ - w ilości 7 800 kg, w opakowaniach jednostkowych po 1 kg. Realizacja dostaw odbywać się będzie sukcesywnie, w zależności od potrzeb Zamawiającego, nie częściej niż jeden raz na dwa tygodnie, do magazynu Zakładu Karnego we Włocławku, ul. Bartnicka 10, 87-809 Włocławek, transportem wykonawcy i na jego koszt. Dostawca zobowiązany jest dostarczać zamawiany towar w ciągu 3 dni roboczych od dnia otrzymania zamówienia. Dostawy winny być realizowane w godzinach od 8:00 do 12:00, w dniach pracy Zamawiającego. Nomenklatura CPV:15831000-2, Polska Norma: PN-A-74850:1996/Az1:2005 </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 31337,28 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15800000-6 - Różne produkty spożywcze</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">15831000-2 - Cukier</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 1.Zamawiający zastrzega sobie możliwość rozszerzenia zakresu przedmiotu zamówienia przy zastosowaniu prawa opcji, tj. zwiększenia w okresie realizacji umowy ilości asortymentu wskazanego w ust. 1 o 20% w stosunku do ilości stanowiącej przedmiot zamówienia podstawowego. Wykonawca zobowiązuje się w takim przypadku umożliwić Zamawiającemu zakup dodatkowych ilości asortymentu wskazanego w ust. 1 na takich samych zasadach jak dostawy objęte zamówieniem podstawowym, przy czym ilości te względem zamówienia podstawowego wyniosą nie więcej niż w przypadku:<br/>1) cukier– 1560 kg,<br/>2. Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania maksymalnej ilości, o której mowa w<br/>pkt.1 niniejszego paragrafu. W takim przypadku Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia<br/>odszkodowawcze.<br/>3. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może – w przypadkach<br/>konieczności zapewnienia ciągłości zapotrzebowania żywnościowego - ale nie musi skorzystać<br/>w ramach realizacji niniejszej umowy. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z<br/>prawa opcji Wykonawcy z tego tytułu nie przysługuje żadne roszczenie odszkodowawcze. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2022-05-01 do 2022-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Oceny ofert będzie dokonywała komisja przetargowa.<br/>2. W odniesieniu do Wykonawców, którzy spełnili postawione warunki komisja dokona dla każdej z<br/>grup indywidualnie oceny ofert na podstawie następujących kryteriów:<br/>Cena (brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia) - K1 - waga 60 %<br/>Termin realizacji reklamacji - K2 - waga 40 %<br/>Sposób oceny ofert został szczegółowo opisany w Specyfikacji Warunków Zamówienia w rozdziale<br/>XIX.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin realizacji reklamacji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1) herbata granulowana - czarna, o parametrach jakościowych nie gorszych niż herbata INDYJSKA, pakowana w workach minimum 5 kg. Szacunkowa ilość zapotrzebowania – 550 kg. Nomenklatura CPV: 15863000-5, Polska Norma: PN-ISO 3720:1997/Ap1:2004<br/><br/>2) kawa zbożowa - pakowana w workach po 10-25 kg. Szacunkowa ilość zapotrzebowania – 960 kg. Nomenklatura CPV:15860000-4, Polska Norma: PN-V-74029:2006<br/><br/>3) musztarda - o parametrach jakościowych nie gorszych niż musztarda SAREPSKA, w opakowaniach - 1-5kg. Szacunkowa ilość zapotrzebowania – 850 kg. Nomenklatura CPV:15871250-1, Polska Norma: PN-A-86964:2002/Az1:2004.<br/><br/>4) ketchup łagodny - o parametrach jakościowych nie gorszych niż KETCHUP WŁOCŁAWSKI, w opakowaniach 1-5 kg. Szacunkowa ilość zapotrzebowania – 550 kg. Nomenklatura CPV:15871230-5, Polska Norma: PN-A-86951:2006.<br/><br/>5) majonez - o parametrach jakościowych nie gorszych niż majonez POMORSKI, w opakowaniach o pojemności 0,7 kg - 5,0 kg. Szacunkowa ilość zapotrzebowania – 500 kg Nomenklatura CPV: 15871273-8, Polska Norma: PN-A-86964:2002/Az1:2002.<br/><br/>6) ocet spirytusowy 10% - w butelkach 1-5l. Szacunkowa ilość zapotrzebowania – 800 l. Nomenklatura CPV:15871110-8, Polska Norma: PN-EN-13188:2002/AC:2003.<br/><br/>7) majeranek - przetarty, suszony, o swoistej barwie, w opakowaniach jednostkowych 1kg. Szacunkowa ilość zapotrzebowania - 250 kg. Nomenklatura CPV: 15872300-4, Polska Norma: PN-A-86958 :1997/Az1:2002<br/><br/>8) papryka słodka - mielona, w opakowaniach jednostkowych 1 kg. Szacunkowa ilość zapotrzebowania - 400 kg. Nomenklatura CPV: 15870000-7, Polska Norma: PN-A-86955:1997/Az1:2002<br/><br/>9) pieprz mielony – czarny, naturalny w opakowaniach jednostkowych 1 kg. Szacunkowa ilość zapotrzebowania 400 kg. Nomenklatura CPV:15872100-2, Polska Norma: PN-A-86965: 1997/Az1:2002<br/><br/>10) sól - jodowana, drobnoziarnista, w opakowaniach jednostkowych 1 kg. Szacunkowa ilość zapotrzebowania 3 200 kg. Nomenklatura CPV:15872400-5, Polska Norma: PN-C-84081-2:1998<br/><br/><br/>11) susz kopru - w opakowaniach jednostkowych 1 kg. Szacunkowa ilość zapotrzebowania 100 kg. Nomenklatura CPV:15890000-3, Polska Norma: PN-VI-740101:1999<br/><br/>12) przyprawa do zup w płynie - o parametrach jakościowych nie gorszych niż przyprawa MAGI, w opakowaniach jednostkowych nie mniejszych niż 1 l. Szacunkowa ilość zapotrzebowania – 2 500 l. Nomenklatura CPV:15870000-7, Polska Norma: PN-A-86967:1998/Az1:2002<br/><br/>13) rosół jarzynowy- w postaci koncentratu, w opakowaniach jednostkowych nie mniejszych niż 3 kg. Szacunkowa ilość zapotrzebowania 2 900 kg. Nomenklatura CPV:15891500-5, Polska Norma: PN-A-94052:1996<br/><br/>14) zupa pieczarkowa - w postaci koncentratu, w opakowaniach jednostkowych nie mniejszych niż 3 kg. Szacunkowa ilość zapotrzebowania 350 kg. Nomenklatura CPV:15891400-4, Polska Norma: PN-A-94050:1996.<br/><br/>15) żurek - w postaci koncentratu, w opakowaniach jednostkowych nie mniejszych niż 3 kg. Szacunkowa ilość zapotrzebowania 600 kg. Nomenklatura CPV:15891400-4, Polska Norma: PN-A-94050:1996.<br/><br/>16) sos grzybowy - w postaci koncentratu, w opakowaniach jednostkowych nie mniejszych niż 3 kg. Szacunkowa ilość zapotrzebowania 650 kg. Nomenklatura CPV: 15871200-6, Polska Norma: PN-A-94050:1996.<br/><br/>17) ryż długoziarnisty biały - w opakowaniach jednostkowych nie mniejszych niż 1kg, a nie większych niż 25 kg. Szacunkowa ilość zapotrzebowania 8 000 kg. Nomenklatura CPV:15614100-6, Polska Norma: PN-A-74220:1997, PN-ISO 7301:2004<br/><br/>18) kisiel wiśniowy - bez cukru, w opakowaniach jednostkowych nie mniejszych niż 5kg. Szacunkowa ilość zapotrzebowania 200 kg. Nomenklatura CPV:15800000-6.<br/><br/>19) granulat sojowy – 600 kg, pakowany w opakowaniach max. 15kg. CPV: 15890000-3.<br/><br/>20) kostka sojowa – 620 kg, pakowana w opakowaniach max. 15kg. CPV: 15890000-3.<br/><br/>21) kotlet sojowy – 900 kg; o wadze 10-20g sztuka i grubości ok. 10 mm, w całości nie pokruszony, pakowany w opakowaniach max. po 10kg. CPV: 15890000-3.<br/><br/>22) czosnek mielony – w opakowaniach jednostkowych 1 kg. Szacunkowa ilość zapotrzebowania - 350 kg. Nomenklatura CPV: 15870000-7, Polska Norma: PN-A-86967:1998/Az1:2002 <br/> <br/>Pozycje wyszczególnione w pkt.2 ppkt. 1-22, realizacja dostaw odbywać się będzie sukcesywnie, w zależności od potrzeb Zamawiającego, nie częściej niż jeden raz w tygodniu, do magazynu Zakładu Karnego we Włocławku, ul. Bartnicka 10, 87-809 Włocławek, transportem wykonawcy i na jego koszt. Dostarczony produkt musi spełniać ustalone normy jakościowe. Dostawca zobowiązany jest dostarczać zamawiany towar w ciągu 3 dni roboczych od dnia otrzymania zamówienia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 122686,07 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15800000-6 - Różne produkty spożywcze</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">15614100-6 - Ryż długoziarnisty</p> <p class="mb-0">15800000-6 - Różne produkty spożywcze</p> <p class="mb-0">15860000-4 - Kawa, herbata i podobne produkty</p> <p class="mb-0">15863000-5 - Herbata</p> <p class="mb-0">15870000-7 - Przyprawy i przyprawy korzenne</p> <p class="mb-0">15871110-8 - Ocet lub produkty równoważne</p> <p class="mb-0">15871200-6 - Sosy, mieszanki przypraw i mieszanki przypraw korzennych</p> <p class="mb-0">15871230-5 - Ketchup</p> <p class="mb-0">15871250-1 - Musztarda</p> <p class="mb-0">15871273-8 - Majonez</p> <p class="mb-0">15872100-2 - Pieprz</p> <p class="mb-0">15872300-4 - Zioła</p> <p class="mb-0">15872400-5 - Sól</p> <p class="mb-0">15890000-3 - Różne produkty spożywcze i produkty suszone</p> <p class="mb-0">15891400-4 - Zupy</p> <p class="mb-0">15891500-5 - Buliony</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rozszerzenia zakresu przedmiotu zamówienia przy zastosowaniu prawa opcji, tj. zwiększenia w okresie realizacji umowy ilości asortymentu wskazanego w ust. 1 o 20% w stosunku do ilości stanowiącej przedmiot zamówienia podstawowego. Wykonawca zobowiązuje się w takim przypadku umożliwić Zamawiającemu zakup dodatkowych ilości asortymentu wskazanego w ust. 1 na takich samych zasadach jak dostawy objęte zamówieniem podstawowym, przy czym ilości te względem zamówienia podstawowego wyniosą nie więcej niż w przypadku:<br/>1) herbata granulowana– 110 kg,<br/>2) kawa zbożowa– 192 kg,<br/>3) musztarda 170 – kg,<br/>4) ketchup – 110kg,<br/>5) majonez – 100 kg,<br/>6) ocet spirytusowy – 160 l,<br/>7) majeranek – 50 kg,<br/>8) papryka słodka – 80 kg,<br/>9) pieprz – 80 kg,<br/>10) sól – 640 kg,<br/>11) susz kopru – 20 kg,<br/>12) przyprawa do zup w płynie – 500 l,<br/>13) rosół jarzynowy – 580 kg,<br/>14) zupa pieczarkowa – 70 kg,<br/>15) żurek – 120 kg,<br/>16)sos grzybowy – 130 kg,<br/>17) ryż długoziarnisty – 1600 kg,<br/>18) kisiel wiśniowy – 40 kg,<br/>19) granulat sojowy – 120 kg,<br/>20) kostka sojowa – 124 kg,<br/>21) kotlet sojowy – 180 kg,<br/>22) czosnek mielony – 70 kg.<br/>2. Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania maksymalnej ilości, o której mowa w<br/>pkt.1 niniejszego paragrafu. W takim przypadku Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia<br/>odszkodowawcze.<br/>3. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może – w przypadkach<br/>konieczności zapewnienia ciągłości zapotrzebowania żywnościowego - ale nie musi skorzystać<br/>w ramach realizacji niniejszej umowy. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z<br/>prawa opcji Wykonawcy z tego tytułu nie przysługuje żadne roszczenie odszkodowawcze. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2022-05-01 do 2022-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Oceny ofert będzie dokonywała komisja przetargowa.<br/>2. W odniesieniu do Wykonawców, którzy spełnili postawione warunki komisja dokona dla każdej z<br/>grup indywidualnie oceny ofert na podstawie następujących kryteriów:<br/>Cena (brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia) - K1 - waga 60 %<br/>Termin realizacji reklamacji - K2 - waga 40 %<br/>Sposób oceny ofert został szczegółowo opisany w Specyfikacji Warunków Zamówienia w rozdziale<br/>XIX.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin realizacji reklamacji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1) makaron kolanka - jajeczny, o barwie żółtej, w opakowaniach jednostkowych nie mniejszych niż 5 kg. Szacunkowa ilość zapotrzebowania 13 000 kg. Nomenklatura CPV: 15851100-9, Polska Norma: PN-A-74131:1999.<br/><br/>Pozycje wyszczególnione w pkt. 3 ppkt. 1, realizacja dostaw odbywać się będzie sukcesywnie, w zależności od potrzeb Zamawiającego, nie częściej niż jeden raz w tygodniu, do magazynu Zakładu Karnego we Włocławku, ul. Bartnicka 10, 87-809 Włocławek, transportem wykonawcy i na jego koszt. Dostawca zobowiązany jest dostarczać zamawiane towary w ciągu 3 dni roboczych od dnia otrzymania zamówienia. Dostawy winny być realizowane w godzinach od 8:00 do 12:00, w dniach pracy Zamawiającego. Dostarczony produkt musi spełniać ustalone normy jakościowe. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 45045,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15800000-6 - Różne produkty spożywcze</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">15851100-9 - Makaron niegotowany</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rozszerzenia zakresu przedmiotu zamówienia przy zastosowaniu prawa opcji, tj. zwiększenia w okresie realizacji umowy ilości asortymentu wskazanego w ust. 1 o 20% w stosunku do ilości stanowiącej przedmiot zamówienia podstawowego. Wykonawca zobowiązuje się w takim przypadku umożliwić Zamawiającemu zakup dodatkowych ilości asortymentu wskazanego w ust. 1 na takich samych zasadach jak dostawy objęte zamówieniem podstawowym, przy czym ilości te względem zamówienia podstawowego wyniosą nie więcej niż w przypadku:<br/>1) makaron – 2600 kg,<br/>2. Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania maksymalnej ilości, o której mowa w<br/>pkt.1 niniejszego paragrafu. W takim przypadku Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia<br/>odszkodowawcze.<br/>3. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może – w przypadkach<br/>konieczności zapewnienia ciągłości zapotrzebowania żywnościowego - ale nie musi skorzystać<br/>w ramach realizacji niniejszej umowy. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z<br/>prawa opcji Wykonawcy z tego tytułu nie przysługuje żadne roszczenie odszkodowawcze. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2022-05-01 do 2022-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Oceny ofert będzie dokonywała komisja przetargowa.<br/>2. W odniesieniu do Wykonawców, którzy spełnili postawione warunki komisja dokona dla każdej z<br/>grup indywidualnie oceny ofert na podstawie następujących kryteriów:<br/>Cena (brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia) - K1 - waga 60 %<br/>Termin realizacji reklamacji - K2 - waga 40 %<br/>Sposób oceny ofert został szczegółowo opisany w Specyfikacji Warunków Zamówienia w rozdziale<br/>XIX.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin realizacji reklamacji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1) kasza jęczmienna średnioziarnista - w opakowaniach jednostkowych nie mniejszych niż 1kg. Szacunkowa ilość zapotrzebowania 4 500 kg. Nomenklatura CPV: 15613000-8, Polska Norma: PN-87/A-74203<br/><br/>2) kasza manna - w opakowaniach jednostkowych nie mniejszych niż 1kg. Szacunkowa ilość zapotrzebowania 2 000 kg. Nomenklatura CPV: 15613000-8, Polska Norma: PN-88/A-74036<br/><br/>3) mąka pszenna typ 550 - w opakowaniach jednostkowych nie mniejszych niż 1kg. Szacunkowa ilość zapotrzebowania 5 400 kg. Nomenklatura CPV:15612100-2 , Polska Norma: PN-A-74022:2003<br/><br/>4) mąka ziemniaczana - w opakowaniach jednostkowych nie mniejszych niż 1 kg. Szacunkowa ilość zapotrzebowania 300 kg. Nomenklatura CPV: 15600000-4, PN-A-74710:1974P<br/><br/>Pozycje wyszczególnione w pkt.4 ppkt. 1-4, realizacja dostaw odbywać się będzie sukcesywnie, w zależności od potrzeb Zamawiającego, nie częściej niż jeden raz w tygodniu, do magazynu Zakładu Karnego we Włocławku, ul. Bartnicka 10, 87-809 Włocławek, transportem wykonawcy i na jego koszt. Dostawca zobowiązany jest dostarczać zamawiane towary w ciągu 3 dni roboczych od dnia otrzymania zamówienia. Dostawy winny być realizowane w godzinach od 8:00 do 12:00, w dniach pracy Zamawiającego. Dostarczony produkt musi spełniać ustalone normy jakościowe. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 37118,34 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15800000-6 - Różne produkty spożywcze</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">15612100-2 - Mąka pszenna</p> <p class="mb-0">15613000-8 - Produkty z ziaren zbóż</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rozszerzenia zakresu przedmiotu zamówienia przy zastosowaniu prawa opcji, tj. zwiększenia w okresie realizacji umowy ilości asortymentu wskazanego w ust. 1 o 20% w stosunku do ilości stanowiącej przedmiot zamówienia podstawowego. Wykonawca zobowiązuje się w takim przypadku umożliwić Zamawiającemu zakup dodatkowych ilości asortymentu wskazanego w ust. 1 na takich samych zasadach jak dostawy objęte zamówieniem podstawowym, przy czym ilości te względem zamówienia podstawowego wyniosą nie więcej niż w przypadku:<br/>1) kasza jęczmienna średnioziarnista– 900 kg,<br/>2) kasza manna– 400 kg,<br/>3) mąka pszenna typ 550 – 1080 kg,<br/>4) mąka ziemniaczana – 60 kg.<br/> Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania maksymalnej ilości, o której mowa w<br/>pkt.1 niniejszego paragrafu. W takim przypadku Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia<br/>odszkodowawcze.<br/>3. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może – w przypadkach<br/>konieczności zapewnienia ciągłości zapotrzebowania żywnościowego - ale nie musi skorzystać<br/>w ramach realizacji niniejszej umowy. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z<br/>prawa opcji Wykonawcy z tego tytułu nie przysługuje żadne roszczenie odszkodowawcze. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2022-05-01 do 2022-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Oceny ofert będzie dokonywała komisja przetargowa.<br/>2. W odniesieniu do Wykonawców, którzy spełnili postawione warunki komisja dokona dla każdej z<br/>grup indywidualnie oceny ofert na podstawie następujących kryteriów:<br/>Cena (brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia) - K1 - waga 60 %<br/>Termin realizacji reklamacji - K2 - waga 40 %<br/>Sposób oceny ofert został szczegółowo opisany w Specyfikacji Warunków Zamówienia w rozdziale<br/>XIX.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin realizacji reklamacji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 6</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> • Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - wykonawca zobowiązany jest wykazać,<br/>że jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w kraju, w<br/>którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed<br/>jego złożeniem. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o braku podstaw<br/>wykluczenia, stanowiącego załącznik nr 2 SWZ w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia<br/>wskazanych w SWZ w rozdziale VIII ust. 1 oraz ust. 2</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunku udziału w<br/>postępowaniu dotyczącego zdolności do występowania w obrocie gospodarczym, Zamawiający żąda<br/>od wykonawcy prowadzącego działalność gospodar- czą lub zawodową dokumentu<br/>potwierdzającego,że jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych<br/>w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy<br/>przed jegozłożeniem.<br/>2. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których<br/>mowa w ust. 1 w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnymi i<br/>bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazanych przez<br/>Wykonawcę w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ) dokumenty/oświadczenia. Jeżeli<br/>oświadczenia i dokumenty są sporządzane w języku obcym, Wykonawca zobowiązany jest<br/>doprzedstawienia ich tłumaczeń na język polski.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy z<br/>Wykonawców musi wykazać samodzielnie, iż nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz<br/>spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie przesłanek określonych przez<br/>Zamawiającego.<br/>W zakresie warunku „zdolności do występowania w obrocie gospodarczym” o którym mowa w<br/>rozdziale VII ust. 3 pkt. 1 wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia<br/>powinni być wpisani do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w<br/>kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeśli rejestry w kraju siedziby<br/>lub miejsca zamieszkania są prowadzone. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Strony ustalają, że treść umowy może ulec zmianie zgodnie z art. 454 i art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129, 1598, 2054, 2269, 2022 r. poz. 25).<br/>2. Zmiany postanowień niniejszej umowy mogą dotyczyć w szczególności:<br/>1) nazwy, adresu oraz osób reprezentujących strony;<br/>2) cen artykułów wymienionych w załączniku nr 1 do umowy, zgodnie z postanowieniami § 5 ust. 1 niniejszej umowy;<br/>3) urzędowej stawki podatku VAT na artykuły wymienione w załączniku nr 1 do umowy;<br/>4) każdej zmiany, która jest korzystna lub neutralna dla Zamawiającego, lub zmiany której nie można było przewidzieć na etapie prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>3. Wszelkie zmiany postanowień niniejszej umowy wymagają pod rygorem nieważności zachowania formy pisemnej w postaci aneksu, z wyłączeniem zmiany podatku VAT na zasadach określonych w § 5 ust. 3 umowy.<br/>4. Strona wnioskująca o zmianę postanowień niniejszej umowy na podstawie ust. 2, niezwłocznie i pisemnie powiadamia o tym fakcie drugą stronę, uzasadniając zmianę okolicznościami faktycznymi i prawnymi oraz przedkłada propozycje aneksu do umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-04-01 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">za pośrednictwem narzędzi do komunikacji przez platformy ePUAP oraz MiniPortal</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-04-01 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-04-30</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com