JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220329/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220329/0010202201-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Wykonywanie usług z zakresu gospodarki łowieckiej w Nadleśnictwie Łopuchówko w 2022 roku </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Łopuchówko</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 630011510</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Łopuchówko 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Murowana Goślina</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">62-095</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">wielkopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL418 - Poznański</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">61 8122-161</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">61 8122-161 w.128</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">lopuchowko@poznan.lasy.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://lopuchowko.poznan.lasy.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> leśnictwo </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Wykonywanie usług z zakresu gospodarki łowieckiej w Nadleśnictwie Łopuchówko w 2022 roku </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-d6a7b03f-841b-11ec-beb3-a2bfa38226ab</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00102022</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-03-29</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00023407/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Wykonywanie usług z zakresu gospodarki łowieckiej w Nadleśnictwie Łopuchówko w 2022 roku</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://www.gov.pl/web/nadlesnictwo-lopuchowko/zamowieniapubliczne <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej, z zastrzeżeniem, że złożenie oferty<br/>następuje wyłącznie przy użyciu miniPortalu. Wykonawca zamierzający wziąć udział w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku<br/>oraz do formularza do komunikacji. Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami, w tym w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem poczty elektronicznej karolina.lewandowska@poznan.lasy.gov.pl lub lopuchowko@poznan.lasy.gov.pl , z zastrzeżeniem, że złożenie oferty następuje wyłącznie za pośrednictwem ePUAP</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, cyfrowego odwzorowania dokumentów w postaci papierowej (elektronicznych kopii dokumentów stworzonych w postaci papierowej) oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie<br/>korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP. Sposób sporządzenia i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia<br/>30.12.2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. 2020 poz. 2452). Ofertę sporządza się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Pzp oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, przedmiotowe środki dowodowe, niewystawione przez upoważnione podmioty, oraz pełnomocnictwo przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">28.1.	Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)(Dz. Urz. UE L 119 z 04 maja 2016 r., str. 1 – „RODO”) Zamawiający informuje, iż administratorem danych osobowych jest: Skarb Państwa PGL LP Nadleśnictwo Łopuchówko, Łopuchówko 1, 62-095 Murowana Goślina. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych p. Katarzyna Ślusarek, z którą w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych można skontaktować się za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem iod_lopuchowko@rodo.pl lub telefonicznie pod numerem: 605 236 635.<br/>28.2.	Zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem. <br/>28.3.	Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale VI PZP, do upływu terminu do ich wniesienia.<br/>28.4.	Do przetwarzania danych osobowych, o których mowa w art. 10 RODO mogą być dopuszczone wyłącznie osoby posiadające upoważnienie. Osoby dopuszczone do przetwarzania takich danych są obowiązane do zachowania ich w poufności <br/>28.5.	Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygnięciem, jak również, jeżeli nie ziszczą się przesłanki określone w art. 255-256 PZP – w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a także udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia i jego archiwizacji.<br/>28.6.	Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym dokumentacja postępowania zostanie udostępniona w oparciu o przepisy PZP.<br/>28.7.	Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>28.8.	Niezależnie od postanowień pkt 28.7. powyżej, w przypadku zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, dane osobowe będą przetwarzane do upływu okresu przedawnienia roszczeń wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>28.9.	Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia mogą zostać przekazane podmiotom świadczącym usługi doradcze, w tym usługi prawne, i konsultingowe.<br/>28.10.	Stosownie do art. 22 RODO, decyzje dotyczące danych osobowych nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany.<br/>Szczegółowy zapis klauzuli zawarty jest w SWZ postępowania.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">SA.270.5.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 3.1. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia:<br/>1) Przedmiotem zamówienia są usługi z zakresu gospodarki łowieckiej zgodnie z określeniem w<br/>art. 4 ust. 1 ustawy z dnia 13 października 1995 r. Prawo łowieckie (tekst jedn.: Dz. U. 2020 r.,<br/>1683 z późn. zm.) obejmujące prace z zakresu zagospodarowania łowiska na terenie obwodu<br/>łowieckiego nr 177 Kąty - Ośrodek Hodowli Zwierzyny (dalej „OHZ Kąty”), w tym uprawa poletek<br/>łowieckich, dokarmianie zwierzyny, konserwacja i naprawa urządzeń łowieckich, a także obsługa<br/>polowań zbiorowych w roku 2022.<br/>2) Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje sumaryczne ilości prac wynikające z<br/>załącznika nr 14 do SWZ stanowiący rozmiar prac według grup czynności.<br/>3) Zakres rzeczowy zestawiony w załączniku nr 14 do SWZ ma charakter szacunkowy. Ilość<br/>prac zleconych do wykonania w trakcie realizacji Przedmiotu zamówienia może być mniejsza od<br/>ilości przedstawionej w SWZ, co jednak nie może być podstawą do jakichkolwiek roszczeń<br/>Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego. Zamawiający może zlecić w trakcie realizacji<br/>zamówienia zakres prac mniejszy niż wskazany w SWZ, jednak nie mniej niż 70 % Wartości<br/>Przedmiotu Umowy określonej zgodnie z § 10 ust. 1 i 2 wzoru umowy (załącznik nr 10 do SWZ).<br/>4) Szczegółowy opis technologii wykonania poszczególnych czynności wchodzących w skład<br/>przedmiotu zamówienia wraz z procedurą odbioru prac zawarty został w załączniku nr 15 do<br/>SWZ.<br/>5) Opisy kodów czynności opisujących poszczególne czynności wchodzące w skład przedmiotu<br/>zamówienia zostały opisane w załączniku nr 15 do SWZ.<br/>6) Opis zasad procedury dokonywania odbiorów czynności objętych zamówieniem został<br/>zawarty w załączniku nr 15 do SWZ.<br/>7) Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia będzie obszar administracyjny Nadleśnictwa<br/>Łopuchówko – tj. teren Ośrodka Hodowli Zwierzyny Kąty („OHZ Kąty”).<br/>8) Realizacja prac wchodzących w skład przedmiotu zamówienia będzie się odbywała na<br/>obszarze OHZ Kąty. Wskazana w załączniku nr 14 przedmiotu zamówienia, lokalizacja (adres<br/>leśny/numer inwentarzowy) poszczególnych prac wchodzących w zakres Przedmiotu<br/>Zamówienia ma charakter wstępny. Lokalizacja (adres leśny/numer inwentarzowy)<br/>poszczególnych prac wchodzących w zakres Przedmiotu Zamówienia zostanie określona w<br/>Zleceniu, o którym mowa w pkt 3.3. ppkt. 1) SWZ, z zastrzeżeniem, iż zawsze będzie to Obszar<br/>Realizacji Zamówienia.<br/>9) Postanowienia pkt. 7 - 8 nie uchybiają uprawnieniom Zamawiającego wynikającym z wzoru<br/>umowy w sprawie zamówienia publicznego (załącznik nr 10 do SWZ).<br/>10) Z uwagi na faktyczną sytuację przyrodniczo-pogodową, która może zaistnieć w trakcie<br/>realizacji przedmiotu zamówienia, a także nieprzewidzianą w tej chwili sytuację gospodarczoekonomiczną,<br/>powierzenia Zamawiającemu nowych zadań gospodarczych lub publicznych,<br/>wystąpienie siły wyższej (w tym pandemii związanej z występowaniem coronawirusa i innych chorób zakaźnych w stopniu większym niż w chwili ogłoszenia przetargu), Zamawiający<br/>zastrzega sobie prawo do dokonania korekt zmniejszających, korekt zwiększających, ustaleń<br/>nowych lokalizacji, jak również wstrzymania dokonania czynności wskazanych w<br/>poszczególnych wierszach tabel opisujących przedmiot zamówienia. Korekty zwiększające nie<br/>oznaczają wprowadzenia nowych prac, nie objętych zakresem zamówienia podstawowego, a<br/>korekty zmniejszające nie oznaczają całkowitej rezygnacji z części prac. Należy je rozumieć jako<br/>zwiększenie ilości prac w jednej lokalizacji (adresie leśnym/numerze inwentarzowym) na<br/>Obszarze Realizacji Zamówienia (w tym również w lokalizacjach na Obszarze Realizacji<br/>Zamówienia niewskazanych wstępnie w SWZ), przy jednoczesnym zmniejszeniu ilości prac w<br/>innej lokalizacji (adresie leśnym/numerze inwentarzowym) na Obszarze Realizacji Zamówienia,<br/>w ramach sumarycznych ilości poszczególnych prac wchodzących w zakres Przedmiotu Umowy<br/>określonych w SWZ, przypadających do wykonania na całym Obszarze Realizacji Zamówienia.<br/>Konieczność zwiększenia rozmiaru niektórych elementów realizowanego zamówienia w toku<br/>wykonywania przedmiotu zamówienia może wystąpić również po to, aby zrealizować pełny<br/>zakres prac opisany w przedmiocie zamówienia. Ustalenie nowej lokalizacji odbywa się w<br/>ramach przedmiotu zamówienia, przy czym zawsze wyłącznie na Obszarze Realizacji<br/>Zamówienia.<br/>3.2. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania przedmiotu zamówienia zgodnie z<br/>zasadami etyki i zwyczajów łowieckich oraz z obowiązującymi przepisami prawa. Unormowania,<br/>których zobowiązany będzie w szczególności przestrzegać Wykonawca przy realizacji<br/>przedmiotu zamówienia szczegółowo opisane zostały w SWZ.<br/>3.3. Zasady ogólne realizacji przedmiotu zamówienia.<br/>1) Wykonawca będzie wykonywał przedmiot zamówienia na podstawie pisemnych zleceń<br/>przekazywanych przez Przedstawicieli Zamawiającego („Zlecenie”). Treść Zlecenia określa<br/>umowa w sprawie zamówienia publicznego (załącznik nr 10 do SWZ).<br/>2) Wykonawca będzie zobowiązany do uprzątnięcia z dróg, linii podziału powierzchniowego,<br/>rowów, itp. obiektów oraz pozostałych odpadów po działalności własnej (śmieci, pustych<br/>opakowań, zużytych elementów maszyn, itp.).<br/>3) Wykonawca będzie zobowiązany do stosowania oleju biodegradowalnego<br/>oraz zestawów do pochłaniania oleju w urządzeniach eksploatowanych na terenie OHZ Kąty.<br/>4) Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia wszystkich maszyn, ciągników i urządzeń<br/>pracujących na terenie OHZ Kąty w zestawy (sorbenty, maty sorpcyjne itp.) o chłonności<br/>umożliwiającej pochłonięcie rozlanego paliwa lub oleju oraz innych płynów technologicznych<br/>używanych w maszynach, ciągnikach i innych urządzeniach pracujących na terenie OHZ Kąty<br/>oraz użycia tych środków w sytuacjach wymagających zastosowania (awarie, naprawy,<br/>tankowania itp.) – w celu zapobieżenia skażeniu środowiska.<br/>5) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych<br/>zadań dotyczących przedmiotu zamówienia. Wykonawca może powierzyć realizację elementów<br/>(części) przedmiotu zamówienia podwykonawcom. W przypadku zamiaru wykonywania<br/>przedmiotu zamówienia z udziałem podwykonawców, wykonawca zobowiązany jest do<br/>wskazania w swojej ofercie części zamówienia (zakresów rzeczowych), których wykonanie<br/>zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podania nazw ewentualnych podwykonawców, jeżeli<br/>są już znani. Wskazanie takie należy umieścić w Ofercie. W przypadku braku wskazania w<br/>ofercie podwykonawstwa, wykonawca będzie mógł wprowadzić podwykonawcę wyłącznie na<br/>warunkach określonych w umowie. <br/>6) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie<br/>umowy o pracę osób wykonujących czynności wchodzące w skład przedmiotu zamówienia tj.<br/>osób wykonujących czynności w zakresie obsługi maszyn rolniczych, jeżeli wykonanie tych<br/>czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26<br/>czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jedn.: Dz. U. z 2020 r. poz. 1324 z późn. zm.). Sposób<br/>dokumentowania zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę, a także uprawnienia<br/>Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w<br/>art. 95 ust. 1, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określa wzór umowy stanowiący<br/>załącznik nr 10 do SWZ.<br/>9) Zamawiający nie przewiduje obowiązku odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej. Niemniej<br/>jednak zalecane jest dokonanie przez Wykonawcę wizji lokalnej miejsca przeznaczonego do<br/>realizacji usług i ich otoczenia, a także zdobycie wszelkich dodatkowych informacji, które mogą<br/>być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszt<br/>dokonania wizji lokalnej ponosi wykonawca. Wizję lokalną można przeprowadzić po uprzednim<br/>kontakcie z pracownikiem, o którym mowa w pkt. 10.1. SWZ i po ustaleniu dogodnego dla obu<br/>stron terminu spotkania, przy uwzględnieniu godzin pracy siedziby Zamawiającego – biuro<br/>Nadleśnictwa Łopuchówko czynne jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 15.00,<br/>z wyłączeniem dni wolnych od pracy.<br/>Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7) PZP, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego.<br/>Szczegółowy opis zamówienia zawarty jest w SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">77600000-6 - Usługi myśliwskie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy obejmujący czynności takie same (analogiczne), jak opisane w opisie przedmiotu zamówienia („Opcja”). Przedmiotem Opcji będą prace analogiczne, jak opisane w SWZ (i wycenione przez Wykonawcę w kosztorysie ofertowym stanowiącym część Oferty). W ramach Opcji, wedle wyboru Zamawiającego, mogą zostać zlecone wszystkie, niektóre lub jedna z prac wskazanych w SWZ (i wycenionych przez Wykonawcę w kosztorysie ofertowym stanowiącym część Oferty). Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia prac objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie. Prace będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone na wartość do 20 % wartości przedmiotu zamówienia określonej zgodnie z §10 ust. 1 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 10 do SWZ. Podstawą określenia wartości prac zleconych w ramach Opcji (w celu określenia jej zakresu) będą ceny jednostkowe poszczególnych prac zawarte w kosztorysie ofertowym stanowiącym część Oferty. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z Opcji w przypadku: wystąpienia potrzeby zwiększenia zakresu rzeczowego usług stanowiących przedmiot zamówienia na skutek warunków przyrodniczych, atmosferycznych bądź możliwości zwiększenia zakresu rzeczowego usług w ramach środków finansowych, którymi Zamawiający dysponować będzie w trakcie realizacji zamówienia. Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia prac objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie. <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">3.10. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7) PZP, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego.<br/><br/>3.11. Zamówienia, o których mowa w pkt 3.10. będą polegały na powtórzeniu usług zgodnych z usługami stanowiącymi przedmiot niniejszego zamówienia oraz usług podobnych do nich w aspekcie technologicznym ich wykonawstwa. Zakresem rzeczowym usług stanowiących przedmiot zamówień, o których mowa w pkt 3.10. objęte będą prace z zakresu: zagospodarowanie łowiska, w tym uprawa poletek łowieckich, dokarmianie zwierzyny, konserwacja i naprawa urządzeń łowieckich, a także obsługa polowań zbiorowych, obejmujące czynności wskazane rodzajowo w załączniku nr 14 do SWZ, które w związku z zagwarantowaniem prawidłowej gospodarki łowieckiej stały się konieczne do wykonania w następstwie lub w związku ze zdarzeniami przyrodniczymi, klimatycznymi lub atmosferycznymi.<br/><br/>3.12. Szczegółowy opis standardu technologii wykonawstwa prac wchodzących w skład zamówień, o których mowa w pkt 3.10. zawarty został w Załączniku nr 15 do SWZ.<br/>3.13. Zakres rzeczowy usług stanowiących przedmiot zamówień, o których mowa w pkt 3.10. nie przekroczy wartości 50,00 % wartości niniejszego zamówienia. Wartość przewidywanych zamówień, o których mowa w pkt. 3.10. SWZ stanowić będzie do 50% wartości szacunkowej całkowitego wynagrodzenia Wykonawcy wraz z prawem opcji.<br/><br/>3.14.	Zamówienia, o których mowa w pkt 3.10. będą udzielane po przeprowadzeniu odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej ręki. <br/>3.15.	Zamówienia, o których mowa w pkt. 3.10. będą udzielane w przypadku wystąpienia potrzeby zwiększenia zakresu rzeczowego usług stanowiących przedmiot zamówienia na skutek warunków przyrodniczych bądź atmosferycznych lub powierzenia Zamawiającemu nowych zadań gospodarczych lub publicznych, jak również w sytuacji braku możliwości wyłonienia z przyczyn obiektywnych wykonawców usług łowieckich w ramach podstawowych trybów udzielania zamówień, celem zabezpieczenia niezbędnego wykonawstwa prac oraz w przypadku powierzania wykonawcy prac stanowiących wykonawstwo zastępcze w stosunku do prac realizowanych przez innego wykonawcę.<br/>3.16.	Miejscem realizacji zamówień, o których mowa w pkt 3.10. będzie obszar administracyjny Nadleśnictwa Łopuchówko.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie oferta, która uzyska<br/>największą sumę punktów uzyskanych w ww. kryteriach oceny ofert. Oferta może uzyskać<br/>maksymalnie 100,00 punktów. Zamawiający obliczy punkty liczbowo z dokładnością do dwóch miejsc<br/>po przecinku, zaokrąglając zgodnie z zasadami matematycznymi.<br/>Jeżeli nie będzie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert<br/>przedstawiać będzie taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający<br/>spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem, a jeżeli złożone zostały<br/>oferty o takiej samej cenie lub koszcie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty do<br/>złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego, tj. w wyznaczonym przez siebie terminie, tj. w terminie do 3 dni roboczych liczonych od dnia następnego po otrzymaniu wezwania, ofert<br/>dodatkowych.<br/>Wykonawcy składając oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen lub kosztów wyższych niż<br/>zaoferowane w złożonych ofertach.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Samodzielna realizacja kluczowych elementów (części) zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 3</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w<br/>postępowaniu dotyczące:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku<br/>udziału w postępowaniu.<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku<br/>udziału w postępowaniu.<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku<br/>udziału w postępowaniu.<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>a) warunek ten, w zakresie doświadczenia, zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca<br/>wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat od dnia, w którym upływa termin składania ofert (a jeśli<br/>okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie - przy czym w tym przypadku będzie<br/>liczona wartość zrealizowanej części umowy) – wykonał co najmniej 1 usługę (przez usługę<br/>rozumie się wykonywanie prac na podstawie 1 umowy) polegającej na wykonywaniu czynności z<br/>zakresu gospodarki łowieckiej (w tym uwzględniającej obsługę polowań zbiorowych) o wartości<br/>nie mniejszej niż 60 000,00 zł brutto.<br/>Wykonawca nie może zsumować wartości kilku usług o mniejszym zakresie dla uzyskania<br/>wymaganych wartości porównywalnych, o których mowa w pkt. 4) lit. a).<br/>UWAGA: Zamawiający nie określa szczególnego sposobu spełniania określonego wyżej<br/>warunku, przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (Zamawiający<br/>nie korzysta z dyspozycji zawartej w art. 117 ust. 1 ustawy Pzp). <br/>b) w zakresie osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia:<br/>Warunek ten, w zakresie osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia,<br/>zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje (lub będzie dysponował)<br/>co najmniej 6 osobami, które pełnić będą funkcję naganiaczy podczas polowań zbiorowych.<br/>UWAGA: Zamawiający nie określa szczególnego sposobu spełniania określonego wyżej<br/>warunku, przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (Zamawiający<br/>nie korzysta z dyspozycji zawartej w art. 117 ust. 1 ustawy Pzp).<br/>c) warunek ten, w zakresie potencjału technicznego, zostanie uznany za spełniony, jeśli<br/>Wykonawca wykaże, że dysponuje:<br/>-co najmniej 1 szt. pojazdu do transportu myśliwych (pojazd co najmniej 5 – osobowy), przystosowany do warunków terenowych,<br/>- co najmniej 1 szt. pojazdu do transportu naganki (pojazd co najmniej 5 – osobowy), przystosowany do warunków terenowych,<br/>- co najmniej 1 szt. pojazdu do przewozu tusz zwierzyny płowej.<br/>7.2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą<br/>„spełnia”/„nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o<br/>których mowa w rozdziale nr 9 SWZ.<br/>7.3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.<br/>7.4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub<br/>doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na<br/>zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty, do realizacji których te zdolności są<br/>wymagane.<br/>7.5. Oceniając zdolność techniczną lub zawodową Wykonawcy, Zamawiający działając na<br/>podstawie art. 116 ust. 2 PZP w zw. z art. 266 ustawy Pzp może, na każdym etapie<br/>postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów<br/>technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">a) informację z KRK w zakresie (a)art. 108 ust.1 pkt 1 i 2 PZP,(b)art. 108 ust.1 pkt 4 PZP, odnośnie do<br/>orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego,(c)art. 109 ust. 1<br/>pkt.2 lit a) ustawy Pzp,(d)art. 109 ust. 1 pkt.2 lit.b)ustawy Pzp, dotyczącej ukarania za wykroczenie, za<br/>które wymierzono karę aresztu,(e)art.109 ust.1 pkt.3 ustawy Pzp, dotyczącej skazania za przestępstwo<br/>lub ukarania za wykroczenie,za które wymierzono karę aresztu - wystawioną nie wcześniej niż 6 mcy<br/>przed jej złożeniem,<br/>b) oświadczenie W-cy, w zakresie art.108 ust.1 pkt 5 PZP,o braku przynależności do tej samej<br/>gr.kapitałowej,w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów,z innym<br/>W-cą,który złożył odrębną ofertę lub ofertę częściową,albo oświadczenie o przynależności do tej samej<br/>gr kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty lub oferty<br/>częściowej niezależnie od innego W-cy należącego do tej samej grupy kapitałowej - (wzór<br/>oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SWZ),<br/>c) odpis lub informacje z KRS lub z CEiIDG, w zakresie art. 109 ust.1 pkt 4)PZP, sporządzonych nie<br/>wcześniej niż 3 mce przed jej złożeniem,jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub<br/>ewidencji,<br/>d) oświadczenia w-cy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125<br/>ust. 1 PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania określonych w:<br/>- art.108 ust.1 pkt.3 Pzp,<br/>- art.108 ust.1 pkt.4 Pzp dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem<br/>środka zapobiegawczego,<br/>- art.108 ust.1 pkt.5 Pzp dotyczących zawarcia z innymi w-cami porozumienia mającego na celu<br/>zakłócenie konkurencji,<br/>- art.108 ust.1 pkt.6 Pzp,<br/>- art.109 ust.1 pkt 1 ustawy Pzp,odnośnie do naruszenia obowiązków dotyczących płatności podatków i<br/>opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych,<br/>- art.109 ust.1 pkt 2 lit.b ustawy Pzp,dotyczących ukarania za wykroczenie, za które wymierzono karę<br/>ograniczenia wolności lub karę grzywny,<br/>- art.109 ust.1 pkt 2 lit.c ustawy Pzp,<br/>- art.109 ust.1 pkt 3 ustawy Pzp, dotyczących ukarania za wykroczenie,za które wymierzono karę<br/>ograniczenia wolności lub karę grzywny,<br/>- art.109 ust.1 pkt 5 i 7 ustawyPzp.<br/>Wzór oświadczenia W-cy stanowi załącznik nr 9 do SWZ.<br/>e) zaświadczenia właściwego naczelnika US potwierdzającego, że w-ca nie zalega z opłacaniem<br/>podatków i opłat,w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 mce przed<br/>jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem<br/>zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu<br/>składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania<br/>ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub<br/>zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności,<br/>f) zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej ZUS lub<br/>właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej KRUS potwierdzającego, że<br/>wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art.<br/>109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w<br/>przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z<br/>zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających,<br/>że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w<br/>postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych<br/>składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące<br/>porozumienie w sprawie spłat tych należności.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">a) wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia<br/>publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat<br/>zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi<br/>osobami – wzór wykazu osób dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia stanowi<br/>załącznik nr 7 do SWZ,<br/>b) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również<br/>wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym<br/>okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi<br/>zostały wykonane lub są wykonywane – wzór wykazu usług stanowi załącznik nr 8 do SWZ.<br/>Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług, wykonywanych wspólnie z innymi<br/>wykonawcami, wykaz, o którym mowa wyżej, dotyczy usług, w których wykonaniu wykonawca ten<br/>bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których<br/>wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy. Okres wyrażony w latach, o którym mowa<br/>wyżej, liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert.<br/>Do wykazu wykonanych usług Wykonawca załącza dowody określające, czy te usługi zostały<br/>wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź<br/>inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku<br/>świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn<br/>niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w<br/>przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne<br/>dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3<br/>miesięcy.<br/>c) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy.<br/>Wykonawca w wykazie wskazuje rodzaj urządzenia, opis urządzenia (marka, model, nr seryjny, nr<br/>rejestracyjny), podstawę do dysponowania – wykaz stanowi załącznik nr 13 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie wymaga od wykonawców przedłożenia przedmiotowych środków dowodowych. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> W terminie składania ofert określonym w pkt 12.1. SWZ wykonawca zobowiązany jest złożyć<br/>Zamawiającemu Ofertę zawierającą:<br/>a) formularz Oferty (sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ) wraz z<br/>Kosztorysem Ofertowym (sporządzonym wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ,<br/>sporządzone pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej<br/>opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym,<br/>b) oświadczenia sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ, pod<br/>rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem<br/>zaufanym lub podpisem osobistym osoby/osób upoważnionych do reprezentacji podmiotu<br/>składającego oświadczenie, złożone przez:<br/>- Wykonawcę,<br/>- Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,<br/>c) oświadczenia, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ, pod<br/>rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem<br/>zaufanym lub podpisem osobistym osoby/osób upoważnionych do reprezentacji podmiotu<br/>udostępniającego Wykonawcy zasoby na zasadzie określonej w art. 118 w zw. z art. 226 Pzp, o<br/>ile dotyczy,<br/>d) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji<br/>niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy<br/>potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi<br/>zasobami tych podmiotów zgodnie z pkt 9.4. SWZ, jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie<br/>warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów;<br/>(Niewiążący wzór zobowiązania do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na<br/>potrzeby wykonania zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SWZ),<br/>e) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o<br/>Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru w celu potwierdzenia, że osoba<br/>działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania. Wykonawca nie jest<br/>zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w zdaniu poprzednim, jeżeli<br/>Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile<br/>Wykonawca dostarczy dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów,<br/>f) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania<br/>Wykonawcy, osoby działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia lub osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach<br/>określonych w art. 118 ustawy Pzp, jeżeli w imieniu Wykonawcy, wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia lub podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach<br/>określonych w art. 118 ustawy Pzp – działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania<br/>nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt. 13.7. lit. e) SWZ, sporządzone w sposób<br/>określony w pkt. 9.13. – 9.22. SWZ,<br/>g) wadium w oryginale w postaci elektronicznej, (tylko, gdy Wykonawca wnosi wadium w formie<br/>niepieniężnej). <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 11.1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 1 000,00 zł.<br/>Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 PZP. <br/>11.2.	Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:<br/>1) pieniądzu,<br/>2) gwarancjach bankowych,<br/>3) gwarancjach ubezpieczeniowych,<br/>4) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2020 r. poz. 299).<br/>11.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku PKO Bank Polski nr rachunku: 20 1020 4027 0000 1302 1505 7912 z dopiskiem: wadium na zabezpieczenie oferty w postępowaniu na „Wykonywanie usług z zakresu gospodarki łowieckiej w Nadleśnictwie Łopuchówko w 2022 roku”. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. <br/>11.4. Z treści wadium wnoszonego w formie: gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 PZP.<br/>11.5. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 11.2. ppkt. 2)-4) należy przekazać Zamawiającemu wraz z Ofertą w oryginale w postaci elektronicznej tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznymi osób upoważnionych do jego wystawienia. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy, lub nie będzie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 PZP zostanie odrzucona z postępowania na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 PZP.<br/>11.6. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy:<br/>1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib,<br/>2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia<br/>3) kwotę gwarancji/poręczenia,<br/>4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 PZP.<br/>11.7.	Zamawiający zwraca wadium na zasadach uregulowanych w art. 98 ust. 1 - 5 PZP. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W przypadku oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia<br/>(konsorcjum):<br/>1) w formularzu oferty należy wskazać firmy (nazwy) wszystkich Wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia;<br/>2) oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Osoba podpisująca ofertę musi posiadać<br/>umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa<br/>załączonego do oferty – treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania;<br/>3) oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, tj. oświadczenie o spełnieniu warunków<br/>udziału w postępowaniu oraz oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (wg wzoru<br/>stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ) składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te<br/>potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w<br/>zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu.<br/>Oświadczenia wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o których<br/>mowa wyżej powinny zostać złożone w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej<br/>opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>4) dokumenty, o których mowa w pkt 9.3. SWZ obowiązany będzie złożyć każdy z wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,<br/>5) wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą ponosić<br/>odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy;<br/>6) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wyznaczą spośród siebie<br/>Wykonawcę kierującego (lidera), upoważnionego do zaciągania zobowiązań, otrzymywania<br/>poleceń oraz instrukcji dla i w imieniu każdego, jak też dla wszystkich partnerów;<br/>7) Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w<br/>całości przez lidera lub od wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia łącznie lub każdego z osobna.<br/>9.10. W przypadku Wykonawców wykonujących działalność w formie spółki cywilnej<br/>postanowienia dotyczące oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia (konsorcjum) stosuje się odpowiednio. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Wszelkie istotne dla stron postanowienia zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 10 do<br/>SWZ. Umowa zostanie zawarta na podstawie złożonej oferty Wykonawcy. Zamawiający<br/>przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na<br/>podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z<br/>okoliczności w niej wymienionych z uwzględnieniem podanych we wzorze umowy warunków ich<br/>wprowadzenia. Zakres zmian szczegółowo określony został w paragrafie nr 16 wzoru umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-04-07 08:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na e-PUAP i udostępnionego na miniPortalu</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-04-07 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-05-06</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych<br/>zadań dotyczących przedmiotu zamówienia.<br/>Wykonawca może powierzyć realizację elementów (części) przedmiotu zamówienia<br/>podwykonawcom. W przypadku zamiaru wykonywania przedmiotu zamówienia z udziałem<br/>podwykonawców wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie części<br/>zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz podania nazw<br/>ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani.<br/>Wskazanie takie należy umieścić na Ofercie. W przypadku braku wskazania w Ofercie<br/>podwykonawstwa Wykonawca będzie mógł wprowadzić podwykonawcę wyłącznie na<br/>warunkach określonych w umowie.<br/>Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.<br/>Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych.<br/>Przedmiot zamówienia nie został podzielony na części.<br/>Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.<br/>Zamawiający nie przewiduje rozliczeń z Wykonawcą w obcych walutach.<br/>Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z możliwością prowadzenia<br/>negocjacji.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com